PSClub - Hellas

Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα - ESP (κυρίως για 206)

MEMsound - Τρι 18 Ιαν 2005, 10:06:31
Θέμα δημοσίευσης: ESP (κυρίως για 206)
Ρωταω οσους εχουν ESP στο 206 τους ή οσους τυχον γνωριζουν.
Στο 206 GTI 1,6 μπαινει extra το ESP.
Γνωριζουμε αν απενεργοιειται πληρως?
Ξερω οτι εχει διακοπτη αλλα αν το εχεις απενεργοποιημενο και τραβηξεις κανα χειροφρενο με 30 χιλιομετρα θα ενεργοποιηθεϊ?
Επισης τι θα γινει στο αφημα του γκαζιου σε στροφη αν το ESP ειναι απενεργοιημενο?
Και αν τελικα ενεργοιειται μονο του επεμβενει σπαστικα η με ηπιο τροπο?
Προφανως οταν ειναι ενεργοποιημενο επεμβαινει, και καλα κανει, αλλα το θεμα ειναι οταν θελει καποιος να παιξει με το ESP απενεργοποιημενο τοτε τι γινεται?
ultra-one - Τρι 18 Ιαν 2005, 10:32:51
Θέμα δημοσίευσης:
Κάτσε να τραβήξω χειρόφρενο στην Εθνική και θα σου πώ Twisted evil
shark_zak - Τρι 18 Ιαν 2005, 12:07:31
Θέμα δημοσίευσης:
τι ειναι το ESP... Question Question Question
το αντισπινικ η κανω λαθος... Question
MEMsound - Τρι 18 Ιαν 2005, 12:19:10
Θέμα δημοσίευσης:
Electronic Stability Program
Κοινως συστημα ηλεκτρονικης σταθεροποιησης του αυτοκινητου που λειτουργει με σηματα που παιρνει απο τους αισθητηρες του ABS κλπ κλπ.
Το θεμα ειναι αν μπορει κανεις να το απενεργοιησει ΠΛΗΡΩΣ κατα βουληση χωρις αυτο να επεμβαινει.
crusader - Τρι 18 Ιαν 2005, 12:26:18
Θέμα δημοσίευσης:
ESP : Πρόγραμμα Ηλεκτρονικής Σταθεροποίησης.

Αυτό που κάνει νομίζω είναι να στεθεροποιεί το αυτοκίνητο σε συνθήκες επικίνδυνης οδήγησης, έτσι ώστε να μην φύγει από το δρόμο και τελικά να πάει προς την κατεύθυνση που το διευθύνει ο οδηγός.
COOL ALEXIS - Τρι 18 Ιαν 2005, 13:00:27
Θέμα δημοσίευσης:
Όπως σου είπα και από κοντά ο καλύτερος τρόπος για να απενεργοποιήσεις
το ESP είναι να το παραγγείλεις χωρίς αυτό!!!
Δεν νομίζω πως είναι και τόσο απαραίτητο και θα γλυτώσεις κάμποσα χρήματα που μπορείς να τα επενδύσεις αλλού (ανάρτηση, ελαστικά)!!!
MEMsound - Τρι 18 Ιαν 2005, 13:49:45
Θέμα δημοσίευσης:
Το ESP με την παραγγελια του αυτοκινητου χρεωνεται 570ευρω και δεν μπαινει μετα σαν after market αξεσουαρ απο την peugeot.
Ζαντες εχω ηδη 16αρες στο σπιτι με λαστιχα F1 που περιμενουν.....!
Ronin - Τρι 18 Ιαν 2005, 13:54:44
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound. έγραψε:
Το ESP με την παραγγελια του αυτοκινητου χρεωνεται 570ευρω και δεν μπαινει μετα σαν after market αξεσουαρ απο την peugeot.
Ζαντες εχω ηδη 16αρες στο σπιτι με λαστιχα F1 που περιμενουν.....!


Ωραίος...Άρα στα 570,προσθέτεις και μερικα ψιλά ακόμα και πέρνεις μια τετράδα Bilstein Wink Wink Wink ...
307cc alu - Τρι 18 Ιαν 2005, 14:02:38
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξέρω για το 206 αλλά στο 307 μπορείς να το απενεργοποιήσεις προσωρινά και όταν η ταχύτητά σου υπερβεί τα 50km ενεργοποιείται μόνο του. Όταν χαθεί η πρόσφυση σε στροφή και ενεργοποιηθεί, μπαίνει ομαλά χωρίς να προβληματίσει. Εκτιμώ ότι τα λάστιχα και τα αμορτισέρ δεν αξίζουν μπρος στο ESP. Αυτό φαίνεται άλλωστε και από στατιστικές που κατά καιρούς έχουν δημοσιευτεί σε περιοδικά.
DimiP - Τρι 18 Ιαν 2005, 14:28:49
Θέμα δημοσίευσης:
shark_zak έγραψε:
τι ειναι το ESP... Question Question Question
το αντισπινικ η κανω λαθος... Question


μηπως εννοεις το αντι-πικνικ ???

χεχεχεχεχε Laughing Laughing Laughing

αντιspin = συστημα προσφυσης ώστε να μην "σπιναρει" ο τροχος με το αποτομο γκαζι.....οπου υπαρχουν αλογα....
MEMsound - Τρι 18 Ιαν 2005, 14:46:06
Θέμα δημοσίευσης:
Ronin έγραψε:
Ωραίος...Άρα στα 570,προσθέτεις και μερικα ψιλά ακόμα και πέρνεις μια τετράδα Bilstein Wink Wink Wink ...

Οχι απλα ωραιος..Κουκλος.
Αναρτηση θα μπει αλλα αυτο ειναι ανεξαρτητο απο το ESP...
Αρκει αυτο το ρημαδι να απενεργοποιειται γιατι αν δεν πως θα παμε στο drift challenge... ή πως θα μπουμε στα μεγαρα αν στην Κ9 μου κλεινει το γκαζι ή μου φρεναρει το πισω μερος.
volvos - Τρι 18 Ιαν 2005, 17:12:15
Θέμα δημοσίευσης:
ναι απενεργοποιειται.
MEMsound - Τρι 18 Ιαν 2005, 17:32:25
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
ναι απενεργοποιειται.

Παναγιωτη ΠΛΗΡΩΣ?!?!?
ΤΕΛΕΙΩΣ?!
Κοινως αν δεν το ενεργοποιησω εγω ειναι σα να μην υπαρχει?
volvos - Τρι 18 Ιαν 2005, 20:52:44
Θέμα δημοσίευσης:
ναι πληρως ακριβως οπως και του rc...
Ydwr - Τετ 19 Ιαν 2005, 10:22:02
Θέμα δημοσίευσης:
παντως μην τολμήσεις να τραβηξεις χειροφρενο με το ESP ενεργοποιημενο!

Το esp δεν δουλέυει μόνο με το να κλείνει γκάζι (αυτο ειναι δευτερεύον), κυρίως δουλεύει σε συνεργασία με την μονάδα του ABS. Αν τωρα εσυ του έχεις μλποκάρει τους πίσω τροχούς το πιθαντερο ειναι να σου φρενερει και τους μπροστα....οποτε καλα σβουρίδια. Rolling eyes
MEMsound - Τετ 19 Ιαν 2005, 11:58:21
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο το εχω κανει ηδη σε Mercedes A Class 1,4 η οποια (λογω ταρανδου...αν θυμαστε) εχει στανταρ ESP το οποιο απενεργοποιειται μεν αλλα ενεργοποιειται αυτοματα μολις παει να γινει κατι στραβο.!
Μολις του τραβαγες το χειροφρενο αρχιζε να κανει ΜΠΙΠ ΜΠΙΠ να αναβοσβηνει η ενδειξη ESP στο ταμπλο και αν εστριβες το τιμονι για να το "γυρισεις" αμεσως φρεναρε ΜΟΝΟ τον εμπρος εξωτερικο τροχο και διεκοπτε το παιχνιδι...!
ΟΜΩΣ!
Το ιδιο αυτοκινητο το εχω οδηγησει στην Πεντελη σε χιονι 5-10 εκατοστων χωρις αλυσιδες οπου η συμπεριφορα και η βοηθεια του ESP ηταν ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ!
Το αυτοκινητο κινουταν με απιστευτη ανεση το ESP δουλευε ΥΠΕΡΩΡΕΙΕΣ και επενεβαινε σε ολους τους τροχους και εγω ημουν με ΤΕΡΜΑ γκαζι και 30-40-50 χιλιομετρα σε καμπη/ανοιχτη στροφη δρομου χωρις ιχνος γλυστρηματος και ασταθειας!
Για οσους τυχον ξερουν την διαδρομη Ντραφι - Π.Πεντελη ειναι ολο στροφες και ανυφοροκατηφορες οπου χωρις αλησιδες ειναι αρκετα δυσκολο να γινει αν ειναι χιονισμενη....!
COOL ALEXIS - Τετ 19 Ιαν 2005, 12:08:25
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως θα έλεγα να μην παίρνεις σαν μέτρο σύγκρισης το ESP της Α-Class το οποίο πιθανόν να έχει διαφορετικές ρυθμίσεις και να λειτουργεί με διαφορετικό τρόπο απ'ότι του 206 !!!
MEMsound - Τετ 19 Ιαν 2005, 12:34:12
Θέμα δημοσίευσης:
COOL ALEXIS έγραψε:
Πάντως θα έλεγα να μην παίρνεις σαν μέτρο σύγκρισης το ESP της Α-Class το οποίο πιθανόν να έχει διαφορετικές ρυθμίσεις και να λειτουργεί με διαφορετικό τρόπο απ'ότι του 206 !!!

Προφανως και δεν περιμενω να λειτουργει με τον ιδιο ακριβως τροπο οπως επισης ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να βγαλω του 206 σε χιονια χωρις αλησιδες...
διοτι απλα δεν χρειαζεται να πηγαινουμε γυρευοντας....
Παρολα αυτα αφου η τεχνολογια μπορει να βοηθησει σε μια δυσκολη κατασταση δεν υπαρχει λογος να την απορριψουμε (αρκει να μην μου δημιουργει προβλημα αλλου τυπου βλεπε πιστα....)
vinman - Κυρ 27 Φεβ 2005, 22:53:19
Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 και ESP
MEMsound. έγραψε:
Ρωταω οσους εχουν ESP στο 206 τους ή οσους τυχον γνωριζουν.
Στο 206 GTI 1,6 μπαινει extra το ESP.
Γνωριζουμε αν απενεργοιειται πληρως?
Ξερω οτι εχει διακοπτη αλλα αν το εχεις απενεργοποιημενο και τραβηξεις κανα χειροφρενο με 30 χιλιομετρα θα ενεργοποιηθεϊ?
Επισης τι θα γινει στο αφημα του γκαζιου σε στροφη αν το ESP ειναι απενεργοιημενο?
Και αν τελικα ενεργοιειται μονο του επεμβενει σπαστικα η με ηπιο τροπο?
Προφανως οταν ειναι ενεργοποιημενο επεμβαινει, και καλα κανει, αλλα το θεμα ειναι οταν θελει καποιος να παιξει με το ESP απενεργοποιημενο τοτε τι γινεται?


...παντως στο 407 ακομα και αν το απενεργοποιησεις απο το button της κεντρικης κονσολας μετα τα 50χλμ/ωρα ενεργοποιηται μονο του....και αυτο ειναι και καλο(θεμα ασφαλειας)και ασχημο(δεν μπορεις να παιξεις μαζιτου στο οριο γιατι σε επαναφερει στην "ταξη").
LEFT - Κυρ 27 Φεβ 2005, 23:17:08
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδες το ESP ενεργοποιειται αυτοματα σε δυο περιπτωσεις απο οτι εχω καταλαβει
1) το απενεργοποιεις εν σταση και δεν ξεκινας σε συντομο χρονικο διαστημα
2) οταν ξεπερασεις τα 50 χλμ και οι στροφες του κινητηρα πεσουν κατω απο τις 3000
Απο οτι εχω συζητησει και με φικαρακια το ιδιο συμβαινει !
Touristas - Δευ 28 Φεβ 2005, 09:39:04
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό γίνεται μόνο στο 307 , στο 206 μπορείς να το απενεργοποιήσεις τελείως .
MEMsound - Δευ 28 Φεβ 2005, 13:04:21
Θέμα δημοσίευσης:
ναι ναι υπάρχουν και κάτι ασφάλειες εδώ και εκεί....
Touristas - Δευ 28 Φεβ 2005, 13:13:39
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound. έγραψε:
ναι ναι υπάρχουν και κάτι ασφάλειες εδώ και εκεί....

Όχι με ασφάλειες έχει κομβίο Laughing Laughing Laughing Wink
MEMsound - Δευ 28 Φεβ 2005, 14:36:19
Θέμα δημοσίευσης:
Αργύρη να σε ρωτήσω το εξής.
Υπάρχει η δυνατότητα να βάλουμε διακοπτή ώστε κατά βούληση να απενεγοποιούμε το ESP αντί να επεβαίνουμε κάθε φορά στο "κομβίο"?
Touristas - Δευ 28 Φεβ 2005, 14:38:54
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν σου φτάνει δηλαδή ο διακόπτης που έχει θέλεις και δεύτερο Laughing Laughing
Μπορείς να το κλίσης και εν κινήσει Wink
Touristas - Δευ 28 Φεβ 2005, 15:08:17
Θέμα δημοσίευσης:
Από την στιγμή που το κλείνης δεν ξαναμπένει μόνο του !!
MEMsound - Δευ 28 Φεβ 2005, 15:11:55
Θέμα δημοσίευσης:
αυτό ακριβώς ήθελα να ακούσω.!!!!!!!
χεχεχεχε
shark_zak - Τρι 01 Μάρ 2005, 07:57:13
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound. έγραψε:
αυτό ακριβώς ήθελα να ακούσω.!!!!!!!
χεχεχεχε

απλα θες να το ακους...
ερε βιτσια που εχεις.... Silly
ultra-one - Τετ 17 Αύγ 2005, 11:42:07
Θέμα δημοσίευσης:
Για να μην ανοίξω άλλο θέμα για το ESP γράφω εδώ κάποια πράγματα που βρήκα.

Από μελέτες που έγιναν μέχρι τώρα έχει φανεί ότι τα αυτοκίνητα ΜΕ ESP εμπλέκονται μέχρι και 35% σε λιγότερα ατυχήματα από ίδια αυτοκίνητα χωρίς ESP!!!!

Διαβάστε όλα τα σχετικά εδώ: http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/recommendation.php

Και εδώ: http://www.answers.com/topic/electronic-stability-program
--------------------------------------------------------------------

Δείτε παρακάτω πως το ESP ελέγχει υπερστροφή και υποστροφή:
http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/recommendation/stability_control3.php

--------------------------------------------------------------------

Εδώ τώρα μου έχει δημιουργηθεί μια μεγάλη απορία!!!!!!
Αφού το ESP ελέγχει την υποστροφή φρενάροντας τον ΠΙΣΩ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ τροχό, τότε τι γίνεται στις περιπτώσεις που ο πίσω εσωτερικός τροχός είναι στον αέρα?????????????????????????? Confused Confused Confused

Αν μπορεί κάποιος να το απαντήσει ας μας πεί τι γίνεται αν το αυτοκίνητο υποστρέφει έντονα και ο πίσω εσωτερικός τροχός είναι στον αέρα!!!!!!!!!!!
Ronin - Τετ 17 Αύγ 2005, 11:48:14
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
Για να μην ανοίξω άλλο θέμα για το ESP γράφω εδώ κάποια πράγματα που βρήκα.

Από μελέτες που έγιναν μέχρι τώρα έχει φανεί ότι τα αυτοκίνητα ΜΕ ESP εμπλέκονται μέχρι και 35% σε λιγότερα ατυχήματα από ίδια αυτοκίνητα χωρίς ESP!!!!

Διαβάστε όλα τα σχετικά εδώ: http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/recommendation.php
--------------------------------------------------------------------

Δείτε παρακάτω πως το ESP ελέγχει υπερστροφή και υποστροφή:
http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/recommendation/stability_control3.php

--------------------------------------------------------------------

Εδώ τώρα μου έχει δημιουργηθεί μια μεγάλη απορία!!!!!!
Αφού το ESP ελέγχει την υποστροφή φρενάροντας τον ΠΙΣΩ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ τροχό, τότε τι γίνεται στις περιπτώσεις που ο πίσω εσωτερικός τροχός είναι στον αέρα?????????????????????????? Confused Confused Confused

Αν μπορεί κάποιος να το απαντήσει ας μας πεί τι γίνεται αν το αυτοκίνητο υποστρέφει έντονα και ο πίσω εσωτερικός τροχός είναι στον αέρα!!!!!!!!!!!


Χάρη ο πίσω τροχός δεν σηκώνετε οταν το αυτοκίνητο υποστρέφει έντονα.
SnakeMJK - Τετ 17 Αύγ 2005, 12:06:09
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
Δείτε παρακάτω πως το ESP ελέγχει υπερστροφή και υποστροφή:
http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/recommendation/stability_control3.php


Αυτός με το κόκκινο audi είναι πολύ κουλάδι Razz

Έχω οδηγήσει αυτοκίνητο με ESP για διάστημα 2 μηνών, πέρσι το καλοκαίρι. Είναι απίστευτα εκνευριστικό. Απίστευτα όμως! Στην παιχνιδιάρικη οδήγηση... Αν το πας με γραμμές δεν ξέρω πόσο καλύτερο είναι ή πόσο επικίνδυνο σε κάποιον που δεν το έχει συνηθίσει.
ultra-one - Τετ 17 Αύγ 2005, 12:09:54
Θέμα δημοσίευσης:
Ronin έγραψε:
Χάρη ο πίσω τροχός δεν σηκώνετε οταν το αυτοκίνητο υποστρέφει έντονα.


Πως κατέληξες σε αυτό το συμπέρασμα Πάνο??????? Υπάρχει κάποια επιστημονική τεκμηρίωση για αυτό????
Αν το αυτοκίνητο έχει αρκετή ταχύτητα και κλίση, φυσικά και σηκώνει πίσω τροχό!!!!!!!!!
Ronin - Τετ 17 Αύγ 2005, 12:16:14
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
Ronin έγραψε:
Χάρη ο πίσω τροχός δεν σηκώνετε οταν το αυτοκίνητο υποστρέφει έντονα.


Πως κατέληξες σε αυτό το συμπέρασμα Πάνο??????? Υπάρχει κάποια επιστημονική τεκμηρίωση για αυτό????
Σε κλειστές στροφές αν το αυτοκίνητο έχει αρκετή ταχύτητα και κλίση, φυσικά και σηκώνει πίσω τροχό!!!!!!!!!


Μα μιλάς για έντονη υποστροφή.
Σου έχει τύχει ποτέ να σβαρνίζουν τα μούτρα και να σηκώνετε ο πίσω τροχός?

Για να σηκωθεί ο πίσω τροχός,θα πρέπει το μπροστινό μέρος να είναι βιδωμένο στην άσφαλτο.
MEMsound - Τετ 17 Αύγ 2005, 14:51:29
Θέμα δημοσίευσης:
Θα συμφωνήσω με τον Ronin ότι αφού υποστρέφει σημαίνει ο πίσω τροχός δύσκολα θα είναι στον αέρα.
Όμως ακόμα και αυτό να γίνεται τότε θα φρενάρει τον πίσω εξετερικό.

Μέχρι στιγμής έχω κάνει 7500km με το αμαξάκι μου και το ESP (τουλάχιστον στο δικό μου 206) μπορώ να πω ότι λειτουργεί υποδειγματικά.

Μπορώ να πω μάλιστα ότι με το ESP μπορείς να κάνεις οποιαδήποτε διαδρομή απιστευτα διασκεδαστική χωρίς να γίνεται επικίνδυνη (σε λογικά πλαίσια πάντα).

Ο λόγος για το παραπάνω είναι ότι δεν ανυσυχείς μονίμως για το αν θα σε προσπεράσει το πίσω μέρος του αυτοκινήτου ή αν θα γλιστρήσει η μούρη περισσότερο από όσο πρέπει κατα την επιτάχυνση στην έξοδο των στροφών.,

Μερικοί ίσως πουν πως αν δεν ιδρώσεις και λίγο δεν το ευχαριστιέσαι.

Θα συμφωνήσω απόλυτα αλλά δεν χρειάζεται να ιδρώνεις ακόμα και όταν πας για δουλειά....

Κοινώς το ESP στο 206 έχει ένα μαγικό κουμπάκι Cool Wink : ESP Off.

Το πατάς και αρχίζεις τους κανιβαλισμούς: Ανάποδα, χειρόφρενα, σπινιαρίσματα, τοποθέτηση με το πλάι πριν από την στροφή και ότι άλλο σου 'ρθει στο μυαλό και που είναι ο λόγος που έχεις αγοράσει peugeot.....

Ε και μετά το παιχνίδι ξαναπατάς το ωραιότατο κουμπάκι και πας αέρα όπου θες...

Βέβαια μόλις μάθεις πως λειτουργεί το ESP στο 206 μαθαίνεις να παίζεις μαζί του. πχ:

Έεις ας πούμε μια στροφή αρκετά πιο κλειστή από 90 μοίρες και για να το κάνω και πιο "απολαυστικό" κατυφορική και με σχετικά γλιστερή άσφαλτο.
Έρχεσαι με σχετική φόρα με 2α.
Φρενάρεις τελευταία στιγμή αφήνεις το φρένο στρίβωντας το τιμόνιι και αμέσως τσιμπάς λίγο το γκάζι (και αμέσως το αφήνεις) ίσα να δημιουργήσεις τάση για υποστροφή.
Το ESP καταλαβαίνει τάση για υποστροφή και φρενάρει το πίσω μέρος*.
Πατάς τέρμα το γκάζι τότε με το τιμόνι όσο απαιτείται για την στροφή στριμένο και το αυτοκίνητο στρίβει με τα τέσσερα (σαν να έχεις τσιμπήσει το χειρόφρενο) και επιταχύνει στην έξοδο με μηδενικό σπινάρισμα....

*(δεν έχω καταλάβει ακόμα αν φρενάρει μόνο τον εσωτερικό ή και τους 2 πίσω τροχούς).

Και για να απαντήσω στο ερώτημα του Χάρη για να έχεις με τα 206 έντονη υποστροφή σημαίνει ότι πατάς γκάζι πάνω στην στροφή (αλλιώς θα σου γλιστρήσει πρώτα το πίσω μέρος και μετά η μούρη).

Το ESP πρώτα φρενάρει τους τροχούς (τον πίσω εσωτερικό αρχικά) και αν αυτό δεν επαρκεί μειώνει το γκάζι επεμβαίνοντας στο αβανς. ΔΕΝ κλείνει το γκάζι τελείως απλά σταματά το σπινιάρισμα.

Σε άλλα αυτοκίνητα δεν ξέρω πως λειτουργει το ESP αλλά με το ESP του 206 είμαι καταευχαριστημένος. Wink
ultra-one - Τετ 17 Αύγ 2005, 15:03:56
Θέμα δημοσίευσης:
Ronin έγραψε:
Για να σηκωθεί ο πίσω τροχός,θα πρέπει το μπροστινό μέρος να είναι βιδωμένο στην άσφαλτο.


Κατάλαβα το σκεπτικό σου και εν μέρει έχεις δίκιο, ότι άν γλυστράει ο δρόμος τότε δεν θα πάρει κλίση το αυτοκίνητο για να σηκώσει τροχό.

Σκέψου όμως ότι ειδικά σε κλειστές στροφές και φουρκέτες όπου κόβεις πολύ τιμόνι και η υποστροφή είναι αναπόφευκτη, ο πίσω τροχός είναι σχεδόν σίγουρα και πάντα στον αέρα!

Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ σε τέτοια περίπτωση είναι ότι φρενάρει τον ΕΞΩ πίσω και ΜΕΣΑ εμπρός τροχό ταυτόχρονα!!!! (Έ Αργύρη??? Confused )



MEMsound έγραψε:
Μέχρι στιγμής έχω κάνει 7500km με το αμαξάκι μου και το ESP (τουλάχιστον στο δικό μου 206) μπορώ να πω ότι λειτουργεί υποδειγματικά.....

.......Μπορώ να πω μάλιστα ότι με το ESP μπορείς να κάνεις οποιαδήποτε διαδρομή απιστευτα διασκεδαστική χωρίς να γίνεται επικίνδυνη (σε λογικά πλαίσια πάντα).

Βέβαια μόλις μάθεις πως λειτουργεί το ESP στο 206 μαθαίνεις να παίζεις μαζί του.......

.......Σε άλλα αυτοκίνητα δεν ξέρω πως λειτουργει το ESP αλλά με το ESP του 206 είμαι καταευχαριστημένος. Wink


Συμφωνώ απόλυτα! Τη Δευτέρα έκανα τη στριφτερή διαδρομή Ναύπακτος-Δελφοί σε χρόνο dt πηγαίνοντας αέρα παντού χωρίς να τρέχω να μαζεύω κώλους, μούρες κλπ και το κατευχαριστήθηκα. (Αχ! Να είχε και καλό τιμόνι................ Scratch )

Πάντως το ESP στο 206 αφήνει το αυτοκίνητο να υπερστρέφει ελαφρά (και να υποστρέφει αρκετά) μπαίνοντας διακριτικά και χωρίς να σε ενοχλεί η παρουσία του όπως ίσως σε άλλα αυτοκίνητα που μπαίνει πιο αισθητά και "σου κόβει" τη φόρα.
STELIOS - Παρ 19 Αύγ 2005, 21:56:37
Θέμα δημοσίευσης:
O Πανος δεν εχει εν μερει δικιο, εχει απολυτο δικιο Χαρη. Οταν το αμαξι υποστρεφει δεν μπορει να σηκωσει τροχο για τον απλουστατο λογο οτι αν υποστρεφει δεν πεφτει αρκετα το βαρος μπροστα ωστε να σηκωθει πισω ροδα.

Για τη δευτερη περιπτωση που λες (κλειστες στροφες - φουρκετα), μιλαμε για "σχετικα" χαμηλες ταχυτητες και δρομο με την αναλογη ανηφορικη/κατηφορικη κληση. Πιστευω σ'αυτη τη περιπτωση δεν θα επεμβει το ESP ή ακομα και αν επεμβει θα ειναι τοσο ελαχιστα που δεν θα εχει σημασια αν ο τροχος ειναι σηκωμενος.
Εκτως φησικα αν μπεις μαλια κουβαρια και δεν στριβει με τιποτα, εκει δεν ξερω τι γινεται και αν σε σωζουν τα ηλεκτρονικα.

Αλλα γεινκα ισχυει ο παραπανω κανονας, δεν μπορεις να υποστρεφεις και να σηκωνεις τροχο ταυτοχρονα.
MEMsound - Σαβ 20 Αύγ 2005, 09:33:16
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
...Συμφωνώ απόλυτα! Τη Δευτέρα έκανα τη στριφτερή διαδρομή Ναύπακτος-Δελφοί σε χρόνο dt πηγαίνοντας αέρα παντού χωρίς να τρέχω να μαζεύω κώλους, μούρες κλπ και το κατευχαριστήθηκα. (Αχ! Να είχε και καλό τιμόνι................ Scratch )

Πάντως το ESP στο 206 αφήνει το αυτοκίνητο να υπερστρέφει ελαφρά (και να υποστρέφει αρκετά) μπαίνοντας διακριτικά και χωρίς να σε ενοχλεί η παρουσία του όπως ίσως σε άλλα αυτοκίνητα που μπαίνει πιο αισθητά και "σου κόβει" τη φόρα.


Ακριβώς έτσι είναι Χάρη...
Πάντως στο δικό μου δεν υποστρέφει (δεν το αφήνει το ESP δηλαδή) αλλά σε αυτό μάλλον παίζει το ρόλο της και η διαφορετική ανάρτηση / αντιστρεπτικές του 2λιτρου. Wink
kanelj - Δευ 22 Αύγ 2005, 06:55:58
Θέμα δημοσίευσης:
Μετα απο μια βολτα με το αυτοκινητο του Μανθου,πηρα μια γευση της χρησης του ΕSP και πρεπει να πω πως,αν και το ...σνομπαριζα αυτο το συστημα,μου εκανε εντυπωση πως συμπεριφεροταν το αυτοκινητο...Ασε που σε ορισμενες συνθηκες ειναι σαν να τραβας χειροφρενο και να εχεις και τα δυο χερια στο τιμονι!!!Τι το καλυτερο Question Laughing
Steve - Σαβ 07 Ιαν 2006, 18:13:57
Θέμα δημοσίευσης:
ESP και Puke right

(συνεχίζω από το topic που με παρέπεμψε ο Μάνθος) Twisted evil

Θα προτιμήσω την Quaife έναντι του ESP με 570 + 330 ευρώ παραπάνω Cool
ultra-one - Τετ 19 Απρ 2006, 13:30:51
Θέμα δημοσίευσης:
Ronin έγραψε:
ultra-one έγραψε:
Ronin έγραψε:
Χάρη ο πίσω τροχός δεν σηκώνετε οταν το αυτοκίνητο υποστρέφει έντονα.


Πως κατέληξες σε αυτό το συμπέρασμα Πάνο??????? Υπάρχει κάποια επιστημονική τεκμηρίωση για αυτό????
Σε κλειστές στροφές αν το αυτοκίνητο έχει αρκετή ταχύτητα και κλίση, φυσικά και σηκώνει πίσω τροχό!!!!!!!!!


Μα μιλάς για έντονη υποστροφή.
Σου έχει τύχει ποτέ να σβαρνίζουν τα μούτρα και να σηκώνετε ο πίσω τροχός?

Για να σηκωθεί ο πίσω τροχός,θα πρέπει το μπροστινό μέρος να είναι βιδωμένο στην άσφαλτο.


STELIOS έγραψε:
O Πανος δεν εχει εν μερει δικιο, εχει απολυτο δικιο Χαρη. Οταν το αμαξι υποστρεφει δεν μπορει να σηκωσει τροχο για τον απλουστατο λογο οτι αν υποστρεφει δεν πεφτει αρκετα το βαρος μπροστα ωστε να σηκωθει πισω ροδα.

Για τη δευτερη περιπτωση που λες (κλειστες στροφες - φουρκετα), μιλαμε για "σχετικα" χαμηλες ταχυτητες και δρομο με την αναλογη ανηφορικη/κατηφορικη κληση. Πιστευω σ'αυτη τη περιπτωση δεν θα επεμβει το ESP ή ακομα και αν επεμβει θα ειναι τοσο ελαχιστα που δεν θα εχει σημασια αν ο τροχος ειναι σηκωμενος.
Εκτως φησικα αν μπεις μαλια κουβαρια και δεν στριβει με τιποτα, εκει δεν ξερω τι γινεται και αν σε σωζουν τα ηλεκτρονικα.

Αλλα γεινκα ισχυει ο παραπανω κανονας, δεν μπορεις να υποστρεφεις και να σηκωνεις τροχο ταυτοχρονα.



MEMsound έγραψε:
Θα συμφωνήσω με τον Ronin ότι αφού υποστρέφει σημαίνει ο πίσω τροχός δύσκολα θα είναι στον αέρα.




HELLO????? Κάτι είπατε ότι όταν το αυτοκίνητο υποστρέφει, δεν σηκώνει πίσω τροχό????
Ορίστε η απόδειξη ότι αυτό που λέτε δεν στέκει καθόλου!!! Cool
Τι έχετε να πείτε τώρα????? Tease Tease Tease Tease Tease

ultra-one - Τετ 19 Απρ 2006, 15:38:23
Θέμα δημοσίευσης:
Άρα το ESP σε τέτοια περίπτωση δεν μπορεί να κάνει τίποτα διότι ο τροχός που θα φρενάρει θα είναι στον αέρα!

Άρα είχα δίκιο σε αυτά που έλεγα!!!!!! Twisted evil

Άρα δοξάστε με!!!!!!! Worthy Worthy Worthy
MEMsound - Τετ 19 Απρ 2006, 17:11:55
Θέμα δημοσίευσης:
Καλά λέγε ότι θες.
Εγώ ξέρω ότι χθες το βράδυ που έτυχε να περνάω από την στρογγυλή πλατεία με την "λιμνούλα" μπροστά από το ΣΕΦ την "γύρησα" όλη (επιταχύνοντας σχετικά) με 2α με το γκάζι στο πάτωμα με το πίσω μέρος σε παρατατεταμένο drift με τα΄δύο χέρια στο τιμόνι...

Επίσης Χάρη μην ξεχνάς ότι το ESP επεμβαίνει και στο γκάζι.

Για την ακρίβεια και μετά από αρκετές δοκιμές που του έχω κάνει... ... επεμβαίνει πρώτα μέσω των φρένων και στην συνέχεια αν αυτό δεν επαρκεί τότε "κλείνει" το γκάζι ώστε μειωθεί η υποστροφή.

Επίσης άλλο υποστροφή ισχύος = πατάμε το γκάζι πάνω στην στροφή και το αμάξι πάει ευθεία και άλλο
το μπαίνουμε απότομα σε μια στροφή και τα εμπρός λάστιχα χάνουν την πρόσφυσή τους (χωρίς εμείς να πατάμε ιδιαίτερα το γκάζι)

Επίσης το συγκεκριμένο Yugo δεν υπέστρεφε ιδιαίτερα και η μουρή του διατηρούσε αρκετά καλά την τροχιά της.

Το δικό μου τουλάχιστον αποκλείεται να βρεθεί σε παρατεταμένη υποστροφή με τον πίσω εσωτερικό τροχό στον αέρα.

Στιγμιαία, και λόγω αδράνειας ίσως, (και μόνο με τα ημισλικ σε καλή άσφαλτο, στο απότομο κόψιμο του τιμονιού αλλά μετά (αν παραμείνω με στριμένο τιμόνι και πατημένο γκάζι) θα φρενάρει και τον εξωτερικό πίσω τροχό ώστε να διώξει την ουρά του και να στρίψει και αν και αυτό δεν αρκεί θα κλείσει το γκάζι για να μην σπινιάρει κι αόλα αυτά σε λιγότερο από 1~2sec... Cool

Γενικά αυτό που κάνει το δικό μου (τουλάχιστον) 206 είναι ότι ακριβώς του πεις (αρκεί να ξέρεις τι του λες...)....
Touristas - Πεμ 20 Απρ 2006, 06:56:25
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν νομίζω με το ESP σε λειτουργία να φτάσεις στο σημείο να σηκωθεί ο τροχός γιατί δεν θα σε αφήσει να φτάσεις μέχρι εκεί. Με το ESP of μια πιο σκληρή ανάρτηση και μεγαλύτερη αντιστρεπτική θα σηκώσει τροχό άνετα. Το 206 που έχουμε το κάνει αυτό και ας μην είναι κούτσουρο από θέμα ανάρτησης.
drdino - Σαβ 13 Ιαν 2007, 00:55:00
Θέμα δημοσίευσης:
Αλήθεια, το 206 rc έχει διαφορετικό εγκέφαλο esp από αυτόν του 206 gti;
MEMsound - Σαβ 13 Ιαν 2007, 10:55:20
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξέρω αν άχει διαφορετικό εγκέφαλο αλλά ίσως συμπεριφέρεται λίγο διαφορετικό λόγω πιο χαμηλού προφίλ ελαστικών που τα κάνει λίγο πιο απότομα (RC 205/45-17, gti 205/45-16)

Και στα δύο αυτοκίνητα απενεργοποιείται πλήρως πάντως με το σχετικό κουμπί και ξαναενεργοποιείται οποιαδήποτε στιγμή από το ίδιο κουμπί (ακόμα και εν κινήση και ποτέ μόνο του) ή όταν σβήσεις την μηχανή και την ξανανάψεις.

Όταν το ESP/ASR είναι off, το ABS λειτουργεί κανονικότατα.

Για κωδικούς εγκεφάλου ή software για το ABS/ESP/ASR και αν έχουν διαφορές μεταξύ RC και GTI δεν ξέρω.
Ίσως μπορεί να μάθει ο Αργύρης. Wink
volvos - Σαβ 13 Ιαν 2007, 11:42:33
Θέμα δημοσίευσης:
99% εχουν ιδιοsofware ...
το λαστιχο ειναι ενα θεμα...

επισης μη ξεχνατε τη διαφορα στα χερια.....ο μανθος το χαιρεται να του το στριβουν αλλοι, ενω ο δημητρης να το παλευει μονος Laughing
drdino - Σαβ 13 Ιαν 2007, 12:01:32
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω την εντύπωση ότι στα υπόλοιπα 206, αν βάλει κανείς το προαιρετικό esp, είναι του ίδιου τύπου με τα 307cc/407/207gt, δλδ ξαναμπαίνει μόνο του. Ισχύει αυτό η είπα βλακεία;
MEMsound - Σαβ 13 Ιαν 2007, 12:11:44
Θέμα δημοσίευσης:
Από όσο ξέρω δεν μπαίνει σαν aftermarket αξεσουάρ ή μάλλον το κόστος του είναι απαγοερευτικό γιατί πρέπει να αλλάξουν πολλά πράγματα (τιμή μπορεί ίσως να βγάλει ο Αργύρης)

Στα 1,6, όπως του ultra-one (δεν ξέρω αν υπάρχει δυνατότητα και στα 1,4) μπήκε σαν extra όταν το παράγγειλε οπότε και φτιάχτηκε εξ αρχής έτσι από το εργοστάσιο με επιπλέον κόστος 680ε και λειτουργεί (όσον αφορά τον οn-off τουλάχιστον) ακριβώς όπως στα rc/gti2,0 (για την υ΄πόλοιπη λειτουργεία πάλι εξαρτάται από τα ελαστικά που και τα 195/55-15 μαμα και τα 205/50-15 που φοράει τώρα ο Χάρης είναι πιο προοδευτικά στις αντιδράσεις τους)

Δεν έχω ακούσει μέχρι στιγμής κάποιο παράδειγμα aftermarket τοποθέτησης σε 206.
drdino - Σαβ 13 Ιαν 2007, 12:19:26
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν μιλάω για τοποθέτηση μετά την αγορά, μιλάω για παραγγελία του αυτοκινήτου έτσι. Και λέω ό,τι λέω, γιατί έχω ένα τεστ σε ένα ιταλικό περιοδικό, όπου συγκρίνουν ένα 206 χωρίς και ένα 206 με esp, σε σλάλομ σε βρεγμένη πίστα, και καταλήγουν να προτείνουν το esp ακόμα και στα μικρά μοντέλα, με μόνο αρνητικό την αδυναμία πλήρους απενεργοποίησης.

Τέσπα, εγώ ξεκίνησα τον συλλογισμό μου με βάση το 207 gt. Αν τελικά το rc έχει πλήρως απενεργοποιούμενο, θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν αλλάζει όλη η μονάδα ελέγχου, ή κάποια επιλογή στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου.
MEMsound - Σαβ 13 Ιαν 2007, 12:39:51
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
...Και λέω ό,τι λέω, γιατί έχω ένα τεστ σε ένα ιταλικό περιοδικό, όπου συγκρίνουν ένα 206 χωρίς και ένα 206 με esp, σε σλάλομ σε βρεγμένη πίστα, και καταλήγουν να προτείνουν το esp ακόμα και στα μικρά μοντέλα, με μόνο αρνητικό την αδυναμία πλήρους απενεργοποίησης...


Λογικό γιατί στο 206 το ESP δουλεύει πάρα πολύ καλά (αρκεί να μάθεις να το "χρησιμοποιείς") Wink

Αυτό πάντως περί μη πλήρους απενεργοποιησης δεν το έχω ακούσει.
ultra-one - Κυρ 14 Ιαν 2007, 12:55:10
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Και λέω ό,τι λέω, γιατί έχω ένα τεστ σε ένα ιταλικό περιοδικό, όπου συγκρίνουν ένα 206 χωρίς και ένα 206 με esp, σε σλάλομ σε βρεγμένη πίστα, και καταλήγουν να προτείνουν το esp ακόμα και στα μικρά μοντέλα, με μόνο αρνητικό την αδυναμία πλήρους απενεργοποίησης.

Αυτό που λες δεν ισχύει!!!!!!!!!!
Στα 206 το ESP απενεργοποιείται πλήρως και δεν ξαναμπαίνει μόνο του παρά μόνο αν το ξαναενεργοποιήσεις! Twisted evil

Αυτό ισχύει στα 207, 307, 407, 1007 κλπ όπου ξαναμπαίνει μόνο του μετά τα 50χάω.....
drdino - Κυρ 14 Ιαν 2007, 12:56:04
Θέμα δημοσίευσης:
Άρα γράφουν βλακείες στο τεστ, οκ. Smile
ultra-one - Κυρ 14 Ιαν 2007, 12:57:45
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Άρα γράφουν βλακείες στο τεστ, οκ. Smile

Μάλλον!!!! Laughing Laughing Laughing
ultra-one - Κυρ 14 Ιαν 2007, 13:26:30
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
ESP και Puke right

(συνεχίζω από το topic που με παρέπεμψε ο Μάνθος) Twisted evil

Θα προτιμήσω την Quaife έναντι του ESP με 570 + 330 ευρώ παραπάνω Cool

Ψηλέ, ειδικά στο θέμα του ελέγχου της υπερστροφής, το ESP του 206 είναι από τα καλύτερα σεταρισμένα που υπάρχουν αφού αφήνει το αυτοκίνητο να υπερστρέψει αρκετά πριν επέμβει δραστικά και αποτρέπει τέτοιες καταστάσεις όταν τα πράγματα ξεφύγουν..... http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=4157&highlight=%E2%DF%ED%F4%E5%EF+%F3%EF%EA Cool
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ - Τρι 19 Ιούν 2007, 10:05:34
Θέμα δημοσίευσης:
συνέχεια από εδώ:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=211237#211237
Εκ της MOD Team
MEMsound


MEMsound έγραψε:
αν στο 207 λειτουργεί όπως στο 206 (ή και στο 407) τότε το esp στην γρήγορη οδήγιση δεν ενοχλεί καθόλου, ίσα ίσα βοηθάει κιόλας

ενοχλεί στην πολύ γρήγορη ή πολεμική αν θες οδήγιση...
ή αλλιώς όποτε θες να νοιώσεις "κυριάρχος" του αυτοκινήτου, να ιδρώσεις λίγο στρίβοντας κλπ κλπ

ρίξε μια ματιά σε αυτό:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=210807#210807
και ας το συνεχίσουμε εκεί Wink

Αυτή είναι η προσωπική άποψη του Μάνθου βέβαια.
Εγώ διαφωνώ κάθετα.
Το ESP έχει καθαρά safe to drive χαρακτήρα και ΔΕΝ επιτρέπει γρήγορη οδήγηση της μορφής που τπαγορεύει το στήσιμο του αυτοκινήτου ιδίως στο δικό μου.

Το 207 GT που οδήγησα με απογοήτευσε και ένας κύριος λόγος είναι και η λειτουργία του ESP του.

Εξαρτάται βέβαια και απο τις ανάγκες και επιθυμίες του αγοραστη.
Επίσης
Αλλο να νιώθεις-νομίζεις ότι είσαι κυρίαρχος και άλλο να Είσαι...
volvos - Τρι 19 Ιούν 2007, 10:14:41
Θέμα δημοσίευσης:
συμφωνω με καταφρακ αλλα μετα αποενα σημειο ειναι θεμα οδηγου και ποσο ξερεις νακλεβεις το esp...(οχι οτι ο μανθος ειναι τετοιος... Laughing )

θυμασαι μητσο το ζαχο μεγαρα μετα?

εχω μπει σε φιλο με rc ο οποιος ειναι οδηγος αγωνων και τρελλο τιμονι και το αμαξι το οδηγουσε ετσι ωστε το esp δεν το αφηνε να μπει...φοβερα στρωτα με απιστευτα απαλες γραμμες και οδηγηση λες και εισαι σε πιστα ...
και βεβαι το esp εμπαινε ελαχιστα και χωρις να σε κοβει ιδιαιτερα...

βεβαια επειδη τετοια οδηγηση ουτε στα ονειρα σας δεν θα κανουμε βρεστε τροπο να βγαλετε το esp Και το συζηταμε...
λογικα οταν βγει το ραλλυ207 που θα εχει ιδιο εγκεφαλο με gt Και το εσπ na bgainei off θα λυθει το θεμα Wink
MEMsound - Τρι 19 Ιούν 2007, 10:41:07
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
...το αμαξι το οδηγουσε ετσι ωστε το esp δεν το αφηνε να μπει...φοβερα στρωτα με απιστευτα απαλες γραμμες και οδηγηση λες και εισαι σε πιστα ...
και βεβαι το esp εμπαινε ελαχιστα και χωρις να σε κοβει ιδιαιτερα...


αυτό ακριβώς.
με απαλές κινήσεις το esp επεμβαίνει ελάχιστα

βέβαια για όλους εμάς που δεν έχουμε ιδιαίτερες οδηγικές γνώσεις για να κάνουμε απαλές και ομαλές κινήσεις ισοδυναμεί με το να πηγαίνουμε πιο αργά μιας και δεν ξέρουμε πως να το κάνουμε αυτό όταν πηγαίνουμε πιο γρηγορα με αποτέλεσμα να στραμπουλάμε το αμάξι,να κάνουμε απότομες τιμονιές και φρεναρίσματα και άλλα τέτοια όμορφα και φυσικά το esp να παλευει να κρατήσει το αμαξι στην (λανθασμένη) υποθετική σωστή πορεία που του δείχνουμε...

(το αμάξι δεν έχει μάτια να βλέπει που είναι στροφή = πρέπει εσύ να του δώσεις να καταλάβει που πρέπει να πάει και τι να κάνει, αν θες το esp να μην σε ενοχλεί και απλά να σε βοηθάει)
pappaki - Τρι 19 Ιούν 2007, 19:37:13
Θέμα δημοσίευσης:
Γενικά πολλά σύγχρονα αυτοκίνητα οδηγούνται σήμερα πιο γρήγορα με το ESP ενεργοποιημένο...ειδικά αν μιλάμε για κινητήρες με αξιολογη ροπή...το φαινόμενο γίνεται ακόμα πιο έντονο. Γενικώς σε καποιο γρήγορο αυτοκινητο το σωστά ρυθμισμένο ESP δεν προβληματίζει...μονάχα απαγορευεί εκπληκτικά γλιστρήματα και έντονο στραμπούληγμα μέσα στην στροφή. Οι κατασκευαστές ρυθμίζουν τα ηλεκτρονικά κυρίως με το χαρακτήρα του αυτοκινητου.Πάντως οταν τα άλογα είναι καμποσα και ειδικά οταν περνούν στον εμπρός άξονα, η πρωτη κίνηση δεν θα είναι να απενεργοποιήσουμε το ESP, αλλά να ενεργοποιήσουμε με το σωστό τρόπο το μυαλό και τα χέρια, για να πάμε αρκετά γρήγορα. Βέβαια η ύπαρξη δυνατότητας πλήρους απενεργοποίησης, μονο θετική είναι αφου επιτρεπει πιο hardcore καταστάσεις, με το τελικό αποτέλεσμα να είναι όμως αμφιλεγομενο!
sotos 207Gt - Δευ 25 Ιούν 2007, 12:48:30
Θέμα δημοσίευσης:
Προχθες μου ετυχε μια δουλεια στη Θεσσαλονικη και πηγαινοντας ειπα να παω απο Γιαννενα Για να δω την Εγνατια(χασιμο 200 κολλημενα και νομιζα πως πηγαινα με 100)αλλα δεν ηταν τελειωμενη και αναγκαστικα περασαμε απο Πινδο μεχρι να βρουμε το κομματι που ηταν σε κυκλοφορια.Και εκει που ειχαμε φαει την ταλαιπωρια της αρκουδας μπαινουμε σε ενα δρομο ονειρο.Δυο λωριδες κυκλοφοριας ορεινος(Πινδος)και ολοκαινουργια πατημενη ασφαλτος.Πλακωνομαστε λοιπον στο στροφιλικι και την εχουμε ακουσει με τον ξαδερφο στερεοφωνικα εντελως.Σε μια φουρκετα ζαλιστηκα και μπορω να πω οτι μονο απειρος δεν ειμαι.Εντυπωσιαστηκα πραγματικα απο το πατημα του Gt.Μπορει να χτυπησε και κοντα ενα G πανω στη στροφη.Δεν ξεκολλαγε με τιποτα.Και εκει που ολα βαιναν καλως τρωμε μια μπαντια αλλο πραμα.Πριν προλαβει να ερθει πορτες μπαινει το ESP και πραγματικα μας εσωσε.Απο τις ροδιες που ειδα (αφου γυρισαμε πισω να δουμε τι εγινε και την παθαμε ετσι)θελαμε ακομα μια παλαμη για να ξεκαβαλησουμε την πισσα και να βουτηξουμε στο μαλακο χωμα και ποιος ξερει τι αλλο μπορει και καμια τουμπουλα(ειχαμε καμια 100στη στο κοντερ).
Συμπερασμα:
Εφοσον σε καλη ασφαλτο δεν αναψε καθολου το συστημα ευσταθειας αλλα μονο τη δεδομενη στιγμη τοτε ακομα και αν βρω τροπο να το βγαλω σιγουρα θα το απενεργοποιω πολυ σπανια και μονο για κανα trck day.πιστεψτε με την ακουσα κανονικοτατα και ξερετε γιατι φυγαμε τελικα?
Πετρελαια πανω στη στροφη και για κανα χλμ ακομα και ολα αυτ σε θερμοκρασιες 40-42 βαθμους.Φοβερο ε???? Shocked Shocked
fynos - Δευ 25 Ιούν 2007, 12:54:43
Θέμα δημοσίευσης:
Καλά εσύ το έχεις κατά χαρεί το 207 σου Thumb Left
Με μαμά ανάρτηση ??
ultra-one - Δευ 25 Ιούν 2007, 15:08:16
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως εμένα το ESP επεμβαίνει ελάχιστα υπό κανονικές συνθήκες.
Οι 22άρες αντιστρεπτικές και τα αμορτισέρ του RC περίορισαν την επέμβαση του στο ελάχιστο.
Στην επιστροφή μου από Αγία Άννα χθες μου "τράβηξε χειρόφρενο" μόνο σε μια ανηφορική φουρκέτα. Σε όλη την υπόλοιπη διαδρομή δεν με ενόχλησε καθόλου και πήγαινα κάθε άλλο παρά αργά. Twisted evil

Σίγουρα είναι καλό όμως να "είναι εκεί" και να σε προσέχει αν πάει κάτι στραβά..... Rolling eyes
sotos 207Gt - Δευ 25 Ιούν 2007, 17:19:11
Θέμα δημοσίευσης:
fynos έγραψε:
Καλά εσύ το έχεις κατά χαρεί το 207 σου Thumb Left
Με μαμά ανάρτηση ??

Απολυτως μαμα.Η μονη επεμβαση που θα του κανω θα ειναι ο αξονας απο RC κι αυτο γιατι η αντιστρεπτικη ειναι φιξ μεσα στον αξονα.Γενικα μια καλη επεμβαση μεταξυ καλυτερης ακομα αποδοσης και κρατηματος ειναι ολοκληρη η μαμα αναρτηση απο το RC η οποια ειναι κομματι σκληροτερη απο του GT.
sotos 207Gt - Δευ 25 Ιούν 2007, 17:24:30
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
Πάντως εμένα το ESP επεμβαίνει ελάχιστα υπό κανονικές συνθήκες.
Οι 22άρες αντιστρεπτικές και τα αμορτισέρ του RC περίορισαν την επέμβαση του στο ελάχιστο.
Στην επιστροφή μου από Αγία Άννα χθες μου "τράβηξε χειρόφρενο" μόνο σε μια ανηφορική φουρκέτα. Σε όλη την υπόλοιπη διαδρομή δεν με ενόχλησε καθόλου και πήγαινα κάθε άλλο παρά αργά. Twisted evil

Σίγουρα είναι καλό όμως να "είναι εκεί" και να σε προσέχει αν πάει κάτι στραβά..... Rolling eyes

Εδω στην Κεφαλονια που γλυστρανε λιγο οι δρομοι ειναι ψιλοαρκετα παρεμβατικο σε σημειο που για μενα που ξερω καλα τους δρομους σε μερικες στροφες δεν χρειαζεται φρενο αφου μια καλη τιμονια αρκει για να ενεργοποιησει τα παντα για σενα Laughing αλλα οπου ειναι καλη η ασφαλτος ειναι διακριτικο εως αμελητεο.Γενικα και στους γλυστερους ομως σε βοηθα να πηγαινεις γρηγορα χωρις αγχος αφου εχεις φυλακα αγγελο. Wink
206xs - Δευ 25 Ιούν 2007, 22:45:02
Θέμα δημοσίευσης:
ρε παιδιά εμένα υβρίδιο είναι?? έχω 2.0 206 του 2004 κάμπριο ρολάν γκαρός με εσπ απο τη μαμά του. Λοιπόν μετά τα 50χλμ ή όταν υπήρχαν ειδικές συνθήκες και πιιο πριν ξανάμπενε μόνο του. Την κακιά αυτή συνήθεια την έκοψε μόνο μετά απο τον επαναπρογραματισμό με σούπερτσιπς. Πως είναι δυνατόν σε εσας να απενεργοποιήται πλήρως εργοστασιακά??? Και θα μου κάνει εντύπωσει αν συμβαίνει και σε μοντέλα παλιότερα απο το δικό μου γιατί αν συμβαίνει μόνο σε μοντέλα 2005+ θα είναι αλλαγή που έχει γίνει αργότερα στο σετάρισμα του συστήματος μετά το κράξιμο που έφαγαν απο τα περιοδικά. Τα οποία υπερβάλουν γιατί για το μέσο οδηγό το εσπ είναι και απαραίτητο και βοηθητικό όπως και το αβσ κάποιος μπορεί να πάει καλύτερα χωρίς αυτά μόνο που συνήθως πρέπει να είναι οδηγός αγώνων.
MEMsound - Τρι 26 Ιούν 2007, 00:59:19
Θέμα δημοσίευσης:
Χρήστο το δικό σου του πότε είναι (μήνα/έτος)?
το δικό μου Ιούνιος 2004 και δεν επαναενεργοποιειται μόνο του οτιδηποτε και να του κάνω (ανεξαρτήτως ταχύτητας)
ίσως λόγο CC και διαφορετικής κατανομής βάρους λόγο οροφής και ίσως και λόγο αγοραστικού κοινό να του είχαν δώσει μια "safe to drive" χαρακτηριστικά λειτουργείας, αλλά και πάλι πολύ περίεργο μου φαίνεται.

αν κατάλαβα καλά μετα τον επαναπρογραμματισμό στην superchips που έκανες πλέον δεν επαναενεργοποιείται μόνο παρα μόνο χειροκινητα. αν είναι έτσι πάλι καλά πάντως, τουλάχιστον βρηκες λύση/
drdino - Τετ 21 Μάϊ 2008, 09:08:24
Θέμα δημοσίευσης:
Yπάρχει 307cc με esp που απενεργοποιείται μόνιμα; Αναφέρομαι σε 2λιτρο f/l.
kos_argyris - Σαβ 31 Μάϊ 2008, 16:26:57
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδιά, δοκίμαζα το esp στο 207 rc σε κάτι γλυστερές στροφούλες με χαμηλή ταχύτητα και με παραξένεψε ο ήχος του. Άλλες φορές δεν ακουγόταν, απλά αναβόσβηνε το λαμπάκι και άλλες έκανε ένα έντονο γρατζουνιστό ήχο. Επειδή δεν έχω και πολύ εμπειρία από esp, έτσι ακούγεται γενικώς? Ο γρατζουνιστός ήχος μου φάνηκε πολύ παράξενος.
Touristas - Σαβ 31 Μάϊ 2008, 17:10:33
Θέμα δημοσίευσης:
Όταν φρενάρει κάποιο τροχό κάνει έτσι η αντλία γιατί δουλεύει για να σηκώσει πίεση.
Όταν αναβοσβήνει μόνο το λαμπάκι χωρίς κάποιο θόρυβο απλά κόβει των κινητήρα.
spyros_rallye - Σαβ 28 Φεβ 2009, 19:41:25
Θέμα δημοσίευσης:
Ερωτηση, το ESP στο rallye εχει διαφορα στη λειτουργια του με το αν φορας η' οχι τη ζωνη ασφαλειας?

Μου ετυχε σημερα, μπαινω σε στροφη, αριστερη ελαφρως κατηφορικη με αρκετη κλιση, εχοντας κατεβασει τριτη και με 90 περιπου χλμ, ανοιγω λιγο και μπαινω με γκαζι (την εχω περασει αρκετες φορες), οπως παντα στο κεντρο της στροφης πριν αρχισει να σπινιαρει μπροστα εμπαινε το ESP, σημερα ομως δεν δουλεψε,ουτε καν το λαμπακι δεν αναψε, τα λαστιχα σπινιαρανε σαν τρελα μου εβγαλε μουτρα και μου θυμισε το 206 που ειχα και το μαζευα με γκαζι και τιμονι!
Μου εκανε εντυπωση και την ξαναπερναω αλλες 4 φορες, τα ιδια παλι!
Τα περασματα αυτα τα εκανα -οχι εσκεμμενα- χωρις να φοραω ζωνη, βαζω τη ζωνη και ξαναπαω ακριβως με τον ιδιο τροπο...ε, το ESP μπηκε κανονικα αυτη τη φορα.
Και λεω, εχει να κανει με τη ζωνη ασφαλειας η' μηπως ειναι κατι αλλο?
AlienHack - Παρ 17 Απρ 2009, 22:31:42
Θέμα δημοσίευσης:
δεν ξέρω να σου απαντήσω αλλα θα ειναι πολύ ενδιαφέρον αν παιζει καποιο ρόλο η ζωνη στην ενεργοποίηση του ESP ή οχι.. Confused
sotos 207Gt - Σαβ 18 Απρ 2009, 10:52:55
Θέμα δημοσίευσης:
φυσης αδυνατον για την αρχιτεκτονικη του.Δλδ αν φορας ζωνη σε στελνει περισσοτερο?Δε νομιζω να ακολουθειται τετοια νοοτροπια...
makis106 - Σαβ 18 Απρ 2009, 10:55:59
Θέμα δημοσίευσης:
sotos 207Gt έγραψε:
φυσης αδυνατον για την αρχιτεκτονικη του.Δλδ αν φορας ζωνη σε στελνει περισσοτερο?Δε νομιζω να ακολουθειται τετοια νοοτροπια...

+1
christos_99 - Κυρ 10 Νοέ 2019, 23:14:29
Θέμα δημοσίευσης: Esp/Asr Not Functioning
Καλησπερα!

Προσφατα αλλαξα αυτοκινητο(πηρα ξανα 206), το οποιο εχει ESP.
Αναβει το λαμπακι του ESP στο καντραν και εμφανιζει αυτη την ενδειξη στην οθονη πολλαπλων. Ο προηγουμενος ιδιοκτητης οταν ρωτησα τι παιζει, μου ειπε οτι απο τοτε που βαλανε τα 4πιστονα (εχει τα bembo απο 406), αναβει αυτη η ενδειξη.
Δεν ειχε ασχοληθει εκεινος γιατι δεν τον ενδιεφερε, ωστοσο εγω το ψαχνω να το διορθωσω.

Διαβασα σε ξενα φορουμς, αλλα κι εκει δεν εβγαλα ακρη, αλλος ελεγε του αναψε οταν αλλαξε λαστιχα κι εβαλε με χαμηλοτερο προφιλ, αλλος οτι ηταν θεμα ευθυγραμμισης, αλλος οτι ειχε κομμενα καλωδια στο ματι του abs, αλλος εγραφε για καποιο ρελε...
Δεν εβγαλα ακρη κι εχω σκοπο μεσα στην εβδομαδα να ασχοληθω.

Μπορει να βοηθησει καποιος απο που να ξεκινησω πριν αρχισω να πληρωνω για ολα αυτα πηγαινοντας στα τυφλα??
Εννοειτε θα μπει διαγνωστικο, ωστοσο επειδη στο συνεργειο το laptop με το προγραμμα το χειριζομαι εγω και ειναι παλιας τεχνολογιας PP2000, δεν ξερω αν θα μπορει να διαβασει τετοιες βλαβες.
Εχει τυχει σε αλλο αυτοκινητο ή το εχει συναντησει καποιος??

Ευχαριστω!


bakclima - Τετ 13 Νοέ 2019, 07:48:14
Θέμα δημοσίευσης:
Σίγουρα δεν είναι από τα 4πιστονα και από τα λάστιχα, οπότε η καλωδίωση ή κεντρική μονάδα του esp, έχω αν θες να δοκιμάσεις
Ghost Dog - Τετ 13 Νοέ 2019, 11:23:07
Θέμα δημοσίευσης:
Ακριβως οπως τα λεει ο Γιωεγος ειναι
Ειχα brembo, εχω ap, εχω ακρα με καμπερ που επρεπε να γινουν τρυpες για να μπει ο αισθητηρας του abs -> κανενα θεμα ποτέ!

κατ εμε: 1) κεντρική μονάδα esp
2) καλωδίωση
bakclima - Τετ 13 Νοέ 2019, 18:51:17
Θέμα δημοσίευσης:
Και μάλλον καλωδίωση για να μη δουλεύει μετά τα τετραπιστονα
Nik_psa - Τετ 13 Νοέ 2019, 22:02:11
Θέμα δημοσίευσης:
Και το PPS το διαβάζει, κάνε μια διάγνωση γράψε τι βλάβη έβγαλε να καταλάβουμε τι παίζει..
Steve - Σαβ 16 Νοέ 2019, 15:43:18
Θέμα δημοσίευσης:
Πριν μπλεχτείτε με όλα αυτά, αν έγινε αλλαγή της εργοστασιακής διάστασης ζάντας/λάστιχου, πρέπει να δηλωθεί στο διαγνωστικό μέσα και μετά να γίνουν όλα τα ανωτέρω...
bakclima - Σαβ 16 Νοέ 2019, 16:04:18
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν θα έβγαζε πρόβλημα στο ESP
christos_99 - Κυρ 17 Νοέ 2019, 00:02:23
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Πριν μπλεχτείτε με όλα αυτά, αν έγινε αλλαγή της εργοστασιακής διάστασης ζάντας/λάστιχου, πρέπει να δηλωθεί στο διαγνωστικό μέσα και μετά να γίνουν όλα τα ανωτέρω...


Υποπτο αυτο και ευστοχο, διοτι ειναι 206RC με ζαντες 205/45/16



Το συνδεσαμε προχθες στο κινητο φιλου που εχει obd2 reader, επειδη ειχε αναψει το τσεκ της μηχανης για τον κωδικο P0420, ηταν απο μαπα βενζινη, εβαλα καλη 100σταρα κι εσβησε μονο του.

Ο κωδικος P0502 ομως, σχετιζεται κατα καποιο τροπο με το ολο προβλημα.
Το googlαρα και ειναι ο ασθητηρας πανω στο σασμαν που μετραει την ταχυτητα.
Αυτο που λεει Steve, το λεγανε και οι συναγωνιστες του εξωτερικου.
Εχω ραντεβου Τεταρτη σε ηλεκτρολογο, θα ξεκινησουμε με την δηλωση των ελαστικων, τον ελεγχο των καλωδιων και κατοπιν αν δεν ειναι τιποτα απο αυτα, τοτε θα αλλαξω και τον αισθητηρα επι τοπου
christos_99 - Πεμ 21 Νοέ 2019, 16:55:59
Θέμα δημοσίευσης:
Βρεθηκε ο φταιχτης λοιπον...
Το αναφερω προς ενημερωση, σε περιπτωση που τυχει και σε αλλο μελος.
Τελικα ηταν το εγκεφαλακι που μετραει την κλιση του αμαξωματος και συνεργαζεται αμεσα με τον εγκεφαλο ESP και την μοναδα του ABS, στο PP2000 αναφεροταν σαν αισθητηρας εγκαρσιας θεσης, καπως ετσι...
Κωδ ATE 9641342980

Αυτο βρισκεται κατω απο την μοκετα, ακριβως μολις ανοιξεις την πορτα του οδηγου. Εμενα ειχε παρει υγρασια(φαινετε ευκολα στις φωτο, στην βαση του), προφανως απο καποιον γκασμα σε πλυντηριο, ο οποιος με το πιεστικο εριξε στην κασα της πορτας...
Οποτε μεγαλη προσοχη σε αυτους που πλενουν κατ αυτον τον τροπο...

Οι κλασσικοι ανταλλακτικατζιδες δεν ειχαν ουτε για δειγμα, ποτε κανεις εισαγωγη...
Τιμη Γιαννιρη πλησιαζε το 1000ρικο, θλιψη...
Τελικα βρηκαμε μεταχειρισμενο, νομιζω απο C5, καναμε και την δηλωση των ελαστικων, ενα προληπτικο τσεκ στην καλωδιοση και πλεον ολα λειτουργουν σωστα!! Very happy


bakclima - Σαβ 23 Νοέ 2019, 05:52:44
Θέμα δημοσίευσης:
Αφού σε είπα έχω 2 θα στο έδινα έτσι.
christos_99 - Σαβ 23 Νοέ 2019, 15:41:36
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστω πολυ Γιωργο!! Thumbs Up Thumbs Up
Εκεινη την ωρα πανω στη φουρια τρωγομουν με τα ρουχα μου, ξερεις πως κανω οταν θελω να τελειωνω γρηγορα με κατι τετοια.
Ευτυχως το βρηκαμε αρκετα φθηνα, οποτε δεν ηθελα να ενοχλησω...! Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr