mick206 έγραψε: |
Ρε παιδιά αγόρασε ένας γνωστός μου το 206 1,4lt έκδοση XS(2003) και έβαλε επάνω σκούπα της SIMOTA.
Τί λέτε για αυτή τη σκούπα; Ρουφάει καλά; Άκυρο... Κάνει καλή δουλειά για την εισαγωγή αέρα στο pug μας; Έχει κανείς εμπειρίες απο αυτή την εταιρία; |
Ivang έγραψε: |
Φαντάζομαι ότι μιλάτε για την παρακάτω, SIMOTA με το λογότυπο 206 βαμμένη σε στυλ carbon ...
Για μας τους 16άρηδες πιστεύω ότι είναι καλή, νομίζω όμως ότι υπάρχει αντίστοιχη της Green, έχει βάλει κανείς σε 1.6 16V ??? |
TONY PAP έγραψε: |
ΤΟ ΚΑΠΩ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΟΝΩΣΗ...
ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΕΑΝ ΕΧΕΙ ΜΟΝΩΣΗ ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΚΟΥΠΑ... ΜΗΠΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΕΞΕΙ ΠΟΣΑ ΧΛΜ ΒΓΑΖΕΙ Η ΔΕΥΤΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΚΟΥΠΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ 110+ |
pezomania έγραψε: |
Βαγγέλη για πές εντυπώσεις από την σκούπα, αξίζει τα λεφτά της;;;; |
pezomania έγραψε: |
Φίλε Vini, η φωτό είναι από 1.6 16V με clima, άρα το καπώ με ή κομμένη μόνωση θα κλείνει (ίσως να παίξεις λίγο και με το ρεγουλατόρο του καπώ) και ο τύπος που το έχει δηλώνει αρκετά ευχαριστημένος ... Βέβαια δεν ξέρω αν οι 2, 3 ή περισσότερες σκούπες που κυκλοφορούν στην αγορά είναι ίδιες ή αν αυτή η ψιλοδιαφορά μεταξύ τους κάνει άλλες να ταιριάζουν σε 1.6 16V και άλλες σε 1.6 8V, οπτικά πάντως φαίνονται ίδιες, το καλύτερο βέβαια θα ήταν να τις έιχες όλες μπροστά σου και εκεί θα έβλεπες τις όποιες διαφορές. Το κακό βέβαια είναι ότι τα διάφορα καταστήματα έχουν μόνο μιας μάρκας !!! |
Vini έγραψε: |
Πάντως στο δικό μου γνωστός βελτιωτής παιδευόταν επί 3 ώρες και τελικά δεν μπήκε ... Μου πρότεινε ή κόψιμο μονωτικού ή κατέβασμα ψυγείου ...... τα οποία δεν τα δέχτηκα ... Οπτικά φαίνονται ίδιες αλλά η πατούρα της βίδας είναι διαφορετική από σκούπα σε σκούπα επειδή τις ανοίγουν με τρυπάνι και δεν υπάρχει ακριβής μέτρηση ... |
Ivang έγραψε: |
Για τι διαφορά μιλάμε 1, 2 πόντους ή πολύ περισσότερο ?
Αν ήταν λίγη, εκτός από κόψιμο μονωτικού (που δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο) μπορείς να παίξεις και με το σφιγκτήρα του ψυγείου (να τον πας πλάγια) ή ακόμα να ξυρίσεις λίγο και το πλαστικό εμπρός όπου πάνω έχει τις βάσεις του ψυγείου ώστε να κατέβει η σκούπα λίγο πιο κάτω !!! |
Vasso έγραψε: |
Έκανα την τοποθέτηση της σκούπας Simota .. Οι εντυπώσεις είναι πολύ καλές...
διαφορά στις χαμηλές στροφές , το αμάξι στροφάρει πολύ πιο γρήγορα και εύκολα ... Άλλαξε βέβαια η αίσθηση γκαζιού συμπλέκτη. Θόρυβο όχι ιδιαίτερα παραπάνω από πριν ... είχα συνηθίσει το θόρυβο της εξάτμισης Devil και δεν μπορώ να καταλάβω ιδιαίτερη διαφορά... Αυτά !!! Παρεπιπτόντως η τοποθέτηση έγινε στην Καλλιθέα .. Πολύ καλός , όποιος θέλει πληροφορίες που , πως, μπορώ να του πω |
Vasso έγραψε: |
Όταν λέω αίσθηση του συμπλέκτη εννοώ πως τώρα το αμάξι φορτώνει πολύ πιο γρήγορα από πριν και το καταλαβαίνω στην ισορροπία συμπλέκτη γκαζιού και στις χαμηλές στροφές . Έχει πολύ μεγαλύτερη ώθηση. |
George4 έγραψε: |
παντως απο οτι μου εχουνε πει και μπορω να το επιβεβαιωσω και ο ιδιος γιατι το εχω βαλει το βαρελακι της BMC κανει καλυτερη δουλεια στο αυτοκινιτο μας ποιο πολυ οτιδηποτε αλλο (σκουπα, φιλτροχοανη) |
ntzoan έγραψε: |
Υπάρχει κάποιο πρόβλημα αν αφαιρεθεί τελείως η μόνωση ώστε να κλείνει το καπό με την σκούπα; |
Judger έγραψε: |
Οχι,πρόβλημα δεν υπάρχει.Απλά θα είναι αισθητά ποιο δυνατός ο ήχος της σκούπας. |
SnakeMJK έγραψε: |
Το καλύτερο για τα 206 (σύμφωνα με έρευνες του 206club ) είναι κάτι σε ram-air. |
blackpug106 έγραψε: |
Οσο για τη ram air τη διαφημίζει ενας στη Θεσ?νίκη. ( Max drive λένε το μαγαζί) |
πΕτΡοS έγραψε: |
Αν μπορούσε να γίνει και καμμιά πατέντα ώστε να τραβάει κατευθείαν κρύο αέρα θα ήταν must |
Dj-Steve έγραψε: | ||
?!?!?! Δηλαδή τί αέρα τραβάει? Speak skoulik διότι σκέφτομαι να την περάσω |
Dj-Steve έγραψε: |
Σύμφωνα με την φωτογραφία που έχει ο PHSYBORG στο signature του, δεν μπορώ να σε πιστέψω. Θα κοιτάξω λίγο αναλυτικότερα το forum για να δω τι παίζει. Αλλά δεν είναι δυνατόν ο κατασκευαστής της σκούπας να μην το έλαβε υπόψιν το ότι θα είναι η σκούπα πάνω από το ψυγείο? |
πΕτΡοS έγραψε: | ||||
το στόμιο της σκουπας τοποθετειται πίσω απο το ψυγειο. αυτη δεν ειναι καθολου ιδανικη θεση καθως δεν τραβαει κρυο αερα απεξω. Εχει χιλιοειπωθει αυτο σε ολα τα τοπικ με τις σκουπες. Πριν βάλεις οτιδηποτε διαβασε τα σχετικα θεματα παντως. Η δικιά μας εισαγωγή ειναι αρκετά καλή και δε νομιζω να χρειάζεται σκούπα.Ισως απλα ενα ελεύθερο φιλτρο να κανει καλυτερη δουλεια. |
-=N4X=- έγραψε: |
THNX για την απαντηση.
Ας ρωτησω κατι αλλο λοιπον..... Αυτα που μοιαζουν με ανεμιστηρακια κ μπαινουν στο σωληνα κ ενα καινουργια το turbo zet κανουν τιποτα η πεταμενα λεφτα...ενα παιδι με c2 που εβαλε το turbo λεει οτι καταλαβε μια μικρη διαφορα οπως οταν ειχε φορεσει χοανη κ εξατμιση.... |
nikq έγραψε: |
....Όταν ανοίξαμε το καπό διαπίστωσαν ότι δεν θα κούμπωνε σωστά γατί το σωληνάκι του air-condition (το μεταλλικό)θα την εμπόδιζε να κουμπώσει σωστά στο ψυγείο ….
Μα τι πως????? τέλος μου είπαν ότι αυτό συμβαίνει σε κάποια 206 μοντέλα 2001-2003 το σωληνάκι είναι τοποθετημένο πιο κάτω και μπαίνει η σκούπα και σε αλλά όπως το δικό μου δεν μπαίνει ! |
STELIOS έγραψε: |
Θα ειμαι (ως συνηθος με το σκουφακι μου) |
dB έγραψε: |
Δηλαδή προτείνετε να βάλω κι εγώ τη Simota με άλλο φίλτρο;της PeugeotSport κάνει για μένα;1,4 16V.πόσο κοστίζει; |
Denis έγραψε: |
ξερει καποιος εαν αλλαζει η φιλτροχοανη που εχει μεσα για να βαλω μεγαλυτερη ? |
lepou έγραψε: |
παντως υπαρχει ενας τυπος στην λεωφ. καβαλας που φτιαχνει ο ιδιος σκουπες και σχετικα φτηνα. Μπορεις να πας εκει να δει το μοτερ σου και να σου φτιαξει μια που να χωραει σιγουρα. Ο τυπος απο οτι εχω ακουσει κανει καλη δουλεια |
lepou έγραψε: |
παντως υπαρχει ενας τυπος στην λεωφ. καβαλας που φτιαχνει ο ιδιος σκουπες και σχετικα φτηνα. Μπορεις να πας εκει να δει το μοτερ σου και να σου φτιαξει μια που να χωραει σιγουρα. |
ultra-one έγραψε: | ||
Φαράσια, σφουγγαρίστρες και κουβάδες φτιάνει??!!! Καλά τρελαθήκατε τελείως? Θα βάλετε ότι και ότι στο αμάξι επειδή είναι απλά φτηνό? Είμαι σίγουρος ότι τουλάχιστον τα σοβάρα εργοστάσια που φτιάχνουν σκούπες κάνουν μελέτη για το σχεδίασμο μιας σκούπας. Αυτός έχει κάνει? Δεν το ξέρω τον τύπο ούτε τη δουλεία του αλλά εγω προσωπικά δεν θα έβαζα ότι κι ότι στο αμάξι μου! |
ultra-one έγραψε: | ||
Φαράσια, σφουγγαρίστρες και κουβάδες φτιάνει??!!! Καλά τρελαθήκατε τελείως? Θα βάλετε ότι και ότι στο αμάξι επειδή είναι απλά φτηνό? Είμαι σίγουρος ότι τουλάχιστον τα σοβάρα εργοστάσια που φτιάχνουν σκούπες κάνουν μελέτη για το σχεδίασμο μιας σκούπας. Αυτός έχει κάνει? Δεν το ξέρω τον τύπο ούτε τη δουλεία του αλλά εγω προσωπικά δεν θα έβαζα ότι κι ότι στο αμάξι μου! |
ultra-one έγραψε: |
Φαράσια, σφουγγαρίστρες και κουβάδες φτιάνει??!!! Καλά τρελαθήκατε τελείως? Θα βάλετε ότι και ότι στο αμάξι επειδή είναι απλά φτηνό? Είμαι σίγουρος ότι τουλάχιστον τα σοβάρα εργοστάσια που φτιάχνουν σκούπες κάνουν μελέτη για το σχεδίασμο μιας σκούπας. Αυτός έχει κάνει? Δεν το ξέρω τον τύπο ούτε τη δουλεία του αλλά εγω προσωπικά δεν θα έβαζα ότι κι ότι στο αμάξι μου! |
lepou έγραψε: |
Παιδια απο οσο ξερω ο τυποσ ασχολειται με αγωνιστικα αμαξια και αγ. εξοπλισμο γενικοτερα .Οποτε νομιζω κατι θα ξερει. Οπως κατεβαινουμε την Καβαλας προς Αθηνα στο τελος βρισκουμε μια γεφυρα η οποια κανει αριστερη στροφη. Εμεις παμε απο κατω και και ειναι στο δεξι μας χερι . Εχει μαι διαφημιση της Σπαρκο. Οδο και αριθμο προς το παρων δεν ξερω θα προσπαθησω ομως συντομα να μαθω και θα σας πω |
CC-Gio έγραψε: |
Xαρη δεν ειναι οτι ειναι φθηνο! Αλλα να γινει μια σωστη μελετη,χωρις να βρισκει πουθενα η σκουπα και να παιρνει τον αερα απο σωστο σημειο! |
ultra-one έγραψε: | ||
Αν γίνει μια σωστή μελέτη για την τοποθέτηση και το σχεδιασμό της σκούπας (και δεν κόβει ισχύ) τότε δεν αντιλέγω. Αν όμως ο τύπος αρχίζει να κόβει και να ράβει τα πάντα μέσα στο χώρο του κινητήρα τότε αντε γεια! |
Παράθεση: |
Το cc απο οσο ξερω δεν τρεχει σε κανενα αγωνα. |
DIMCHRI έγραψε: |
Λοιπόν όσοι έχτε cc σταματήστε να ασχολείσται με σκούπες. Δεν κάνει για το αμάξι μας. Δεν είναι τυχαίο ότι η peugeot sport Γαλλίας, δεν του βάζει σκούπα. Ούτε είναι τυχαίο ότι δεν έχει βγάλει η peugeot sport σκούπα για το δικό μας. |
STELIOS έγραψε: | ||
Τι σημασια εχει αυτο? Μηχανικα (στο κινητηρα) το CC δεν εχει διαφορα απ'το απλο 1600αρι 206. Οτι σκουπα μπαινει στο 1600αρι μπαινει και στο CC. |
DIMCHRI έγραψε: |
...Και για να σε προλάβω θα σου πω ότι και βέβαια υπάρχουν εταιρείες που βγάζουν σκούπες και για 206 αφού υπάρχουν κάποιοι που τις αγοράζουν.
Αλλά απλά δεν κάνουν καμία διαφορά πέρα του θορύβου. |
STELIOS έγραψε: | ||
Αυτο το εχω ακουσει πολλες φορες (δεν ξερω αν εννοεις μονο το 1600). Αλλα επειδη το εχω ακουσει και για το 1400αρι το δικο μου (8βαλβιδο) επετρεψε μου να αμφιβαλω. Πολλες φορες λενε "δεν κανει τιποτα, μονο θορηβο" αλλα απ'τη δικια μου εμπειρια ξερω πως μερικες τουλαχιστον δουλευουν καλα. |
LEPOU έγραψε: |
ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΚΟΥΠΕΣ ΤΗΣ ΣΙΜΟΤΑ. ΠΕΙΓΑ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ ΜΙΑ ΣΤΟΝ ΠΕΖΟΥΛΑ ΜΟΥ(206 1.6 16V GTi ).THN EBΑΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΣΕ ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ Η ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΗ . ΑΠΟ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΕΡΔΙΣΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΑΠΟΔΟΣΗ ΜΠΑ !!! . ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΧΕ ΜΕΣΑ ΜΙΑ ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ ΣΑΝ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΒΑΖΟΥΝ ΣΕ ΚΑΤΙ ΦΤΙΑΓΜΕΝΑ ΠΑΠΙΑ. ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΣΤΑΛΙΤΣΑ. ΠΟΣΟ ΑΕΡΑ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ. ΕΤΣΙ ΠΕΙΓΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΑΞΑ. ΒΡΗΚΑ ΜΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΧΩΡΑΕΙ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΔΙΠΛΑΣΙΑ ΣΕ ΜΕΓΕΘΟΣ ( ΟΜΡ ) ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΒΑΛΑ.ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΣΕ ΑΠΟΔΟΣΗ. ΤΟ ΑΜΑΚΞΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΠΟΛΥ ΣΤΙΣ ΜΕΣΑΙΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΡΑΒΑΕΙ ΚΑΙ ΨΗΛΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΡΕΜΑΕΙ.. ΠΑΝΤΩΣ ΣΑΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ.ΚΑΘΕΤΕ ΤΕΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΚΟΨΙΜΑΤΑ ΚΤΛ.... ΚΑΙ ΤΗΣ GREEN ΠΑΝΤΩΣ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ ΚΑΦΕΤΕ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΜΙΚΡΗ ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ ( ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΛΙΓΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ) |
DIMCHRI έγραψε: |
...δηλαδή πιστεύεις ότι εκεί που είναι τοποθετημένη τραβάει φρέσκο αέρα και κρύο ???, ποιά μάρκα έχεις βάλει ? μην μου πεις simota...?
διαφορά έχω δει και εγώ και με φίλτράκι ελευθερο JR . Απλά λέω και τονίζω ότι η πεζώ sport δεν έχει βγάλει, σκούπα για το 206. Μάλλον κάτι παραπάνω θα ξέρουν. |
STELIOS έγραψε: | ||
Ναι SIMOTA εβαλα. Βεβαια μπορεις να πεις οτι θελεις αλλα εγω αυτην εβαλα και με αυτην ειδα εμφανη διαφορα απ'την αρχη, γιατι να σου πω ψεματα? Εκτως αν μου πεις πως δεν εμπιστευεσαι την κριση μου, αυτο ειναι αλλο θεμα Μητσο. Οσο αναφορα την Peugeot Sport, βγαζει κιτ εισαγωγης για 206 (1600) αλλα δεν ειναι οπως η κλασσικες σκουπες. Το γιατι μονο αυτοι το ξερουν. Αυτο δεν αποκληει ομως την περιπτωση και οι κλασσικες σκουπες να λειτουργουν καλα. |
DIMCHRI έγραψε: |
...για πήγαιν εκαι στο site www.peugeot206club.com
εκεί θα είχα δει να γράφουν κακά λόγια για την simota και για την τοποθετηση της. Θα ήταν ενδιαφέρον να είχες βάλει πρώτα φίλτρο ελεύθερης ροής μέσα στο φιλτροκούτι, και μετά την σκούπα, και να μας έλεγες τις διαφορές... |
STELIOS έγραψε: | ||
Oπως θα διαβασες σε προϊγουμενα post σ'αυτο το θεμα (μαλλον στη προοϊγουμενη σελιδα) ναι υπηρχαν ενα δυο προβληματακια στη τοποθετηση αλλα οχι τιποτα που δεν λυνεται. Εξαλου μην πνιγωμαστε σε μια κουταλια νερο, δεν θελει κοπο θελει τροπο. Φιλτρο ελευθερας δεν εχω δοκιμασει, μπορει να δουλευει καλητερα, δεν ξερω. Ομως δεν κατακρινω κατι που δεν ξερω ή δεν εχω δοκιμασει. Απλα ηθελα να σου πω να μην εισαι απολητος σε μερικα θεματα. |
DIMCHRI έγραψε: |
...απλά όταν 10 λένε ότι δεν έχω δει διαφο΄ρα, και ένας λέει έχω δει, θα ακούσω τους 10.
δεν μου απάντησες όμως τι χώρο έχει η simoτα soy για να παίρνει αέρα, και αν είναι τοποφετημένη πάνω ή πίσω από το ψυγείο. |
STELIOS έγραψε: | ||
Απ'αυτους τους 10 ποσοι την εχουν δοκιμασει? Γιατι αν λενε τι ακουσαν και τι διαβασαν εμενα αυτο δεν μου λεει τιποτα, δεν ειναι αρμοδιοι. Αν ασ'πουμε αντιμετοπισαν το προβλημα που ειχα κ'εγω και αποφασησαν "ασ'το καλητερα, μ_λ_κια ειναι" τοτε εγω που βρηκα λυση που δουλευει εχω αδικο? Τοτε (για εμενα) μερικοι απ'αυτους τους 10 κατι δεν κανουν σωστα. Τελος παντων, η σκουπα μου πιανει πανω απ'το ψυγειο. Δεν μπορω να σου περιγραψω περισσοτερα, την Πεμπτη στη συναντηση θα στη δειξω. |
STELIOS έγραψε: | ||
Ναι SIMOTA εβαλα. Βεβαια μπορεις να πεις οτι θελεις αλλα εγω αυτην εβαλα και με αυτην ειδα εμφανη διαφορα απ'την αρχη, γιατι να σου πω ψεματα? Εκτως αν μου πεις πως δεν εμπιστευεσαι την κριση μου, αυτο ειναι αλλο θεμα Μητσο. Οσο αναφορα την Peugeot Sport, βγαζει κιτ εισαγωγης για 206 (1600) αλλα δεν ειναι οπως η κλασσικες σκουπες. Το γιατι μονο αυτοι το ξερουν. Αυτο δεν αποκληει ομως την περιπτωση και οι κλασσικες σκουπες να λειτουργουν καλα. |
kanelj έγραψε: |
Αρα το θεμα ειναι οτι η σκουπα κανει δουλεια αλλα η φιλτροχοανη κανει ακομα καλυτερη..... |
Ronin έγραψε: | ||
Δοκίμασε να κάνεις μια Ριτσώνα ή ένα Κωλοσούρτη,Ιούλιο ή Αύγουστο μήνα. Μετά εδώ ειμαστε να κουβεντιάσουμε τις εντυπώσεις σου απο τη φιλτροχοάνη |
-=N4X=- έγραψε: |
Βασικα δεν ξερω που εχεις τοποθετησει ακριβως την χοανη αλλα υποψιαζομαι.
Οταν ζεσταθει η ατμοσφαιρα στο μηχανοστασιο κ δεν μιλαμε για 15 βαθμους αλλα για φουρνελο τοτε τι κρυο αερα θα τραβηξει η χοανη?... Θα τραβηξει ολο τον ζεστο κ θα χασεις παρα θα κερδισεις. Ισως τωρα ομως με τα κρυα να δουλευει πολυ καλα μια κ το ψυχος εξω (μπρρρ) να βοηθαει την κατασταση. |
DIMCHRI έγραψε: |
το καπό σου έχει επένδυση ? |
-=N4X=- έγραψε: |
Εγω πιστευω οτι εννοει λογω υψηλων θερμοκρασιων οτι μετα απο λιγο η χοανη θα αδυνατει να τραβηξει κρυο αερα λογω της ζεστης που θα εχει στο μηχανοστασιο.
Εδω ακομα κ με την σκουπα στις καλες ζεστες οσο ναναι εγω καταλαβαινω οτι κατι δεν παει καλα... |
STELIOS έγραψε: | ||
Oχι δεν εχει. Και ναι ξερω πως τα 1600αρια εχουν επενδυση. Αλλα σε παρακαλω μην μου πεις πως ΑΥΤΟ ειναι προβλημα !!! Δεν χρειαζεται καν να τη βγαλεις ολη, ενα κομματακι κοβεις ισα-ισα για να χωρεσει η σκουπα. Τωρα αν ακουσω: " Ααααα εγω δεν γουσταρω να πειραξω η να κωψω τιποτα στο πεζακι μου" τι να πω ???? Εδω πειραζεις ολη την αναρτηση και ουσιαστικα αλλαζεις το στησημο του αυτοκινητου σου και σε πειραζει ενα κομματακι ηχωμονοση ??? Τοτε προσεχε μην πεσεις καμια κουταλια νερο και βραχεις. |
kanelj έγραψε: |
Αρα το θεμα ειναι οτι η σκουπα κανει δουλεια αλλα η φιλτροχοανη κανει ακομα καλυτερη..... |
DIMCHRI έγραψε: |
Λοιπόν όσοι έχτε cc σταματήστε να ασχολείσται με σκούπες.
Δεν κάνει για το αμάξι μας.... |
ultra-one έγραψε: | ||
Απο ήχο τι είναι καλύτερο?? Σκούπα ή φιλτροχοάνη? |
lepou έγραψε: |
....Φιλος μου που εβαλε σκετη φιλτροχοανη χαμηλα πισω απο το ψυγειο τι επαθε? Του ρουφηξε νερα και παει το μοτερ.Και δεν την ειχε και να κρεμετε κατω στο δρομο.Για αυτο προσοχη ειναι επικυνδινο σημειο εκει. |
volvos έγραψε: |
stelios κανε μου μια χαρη.....αφου λες οτι ειναι οκ με τη σκουπα μετα απο τετοια εμπειρια ανοιξε την να δεις σε τι κατασταση ειναι μεσα....
μην τρομαξεις αμα βρεις κουρνιασμενο κανα βατραχι! |
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 έγραψε: |
Συμφωνω με τον φιλο Στελιο ολα παιδια θελουνε την συντηρηση τουσ ακομα και λαστιχα να βαλεισ δε πρεπει να τουσ βαζεισ κρεμουλα για να μην χασουνε την γυαλαδα τουσ .
Ρε παιδια εδω ολοκληρο ιμπρεζα φοραει σκουπα απο το εργοστασιο μην τρελαθουμε κιολας ενταξει ειπαμε δεν θα τα τρεχουμε και στο ραλι Ακροπολις, εγω παντοσ που εχω ανοιξει κανα δυο φορες το φιλτρο ειναι μια χαρα, γι'αυτο και αλλαζω καθε 5000χλμ λαδια και φιλτρο για να διατηρητε ο κινητηρας μου παντα καινουριοσ. Εγω εχω ξαδερφο που εχει ανοιξει τρυπα στον προφυλαχτηρα του για να περναει αερας στον κινητηρα και ειναι και πιτα χαμηλωμενοσ και εχει και την εισαγωγη 2,5χρονια επανω αυτοσ και εαν εχει πεσει σε νερα και καταιγιδες το αυτοκινητο δεν επαθε τιποτα!! Εγω επειδη το εψαξα πολυ το θεμα αυτο και εγω ειχα τουσ ιδιουσ φοβουσ με εσας αλλα απο τι εμαθα για ξεκινησεισ μια καλη βελτιωση στο αυτοκινητο σου πρεπει να φιαξεισ και μια καλη εισαγωγη αυτος ειναι ο κανονας ολον των βελτιωσεων τωρα ο καθενας κανει οτι θελει και οτι νομιζει. Για να μην λεμε αερολογιεσ μου επεσε στα χερια μου ενα βιβλιο βελτιωσεων(ΗΑΥΝΕS) για HONDA στην βελτιωση τησ εισαγωγης ειχανε βαλει σωληνα που ερχοταν μπροστα απο τον προφυλαχτηρα και εμπαινε μεσω φιλτρου απ'ευθειασ στον κινητηρα. |
DIMCHRI έγραψε: | ||
ε όχι και το impreza σκούπα από το εργοστάσιο !!!!! Φιλτροχωάνη θα εννοείς !!!! |
sps έγραψε: |
Mια μερα καθαριζαμε τη σκουπα ενος φιλου με ραλλύ 16ν.
Η σκουπα λοιπον ειχε μεσα λασπη ξεραμενη στην κυριολεξια. Προφανως αυτη η λασπη δεν μαζευεται απο την απλη βροχουλα του θεου, που πιστεω εκει δεν εχει προβλημα, αλλα πολυ πιθανον απο το σπρει που σηκωνουν τα μπροστινα οχηματα και ειδικα τα φορτηγα. Εχετε τυχει πισω απο φορτηγο στην εθνικη με 100 χλμ, να δειτε τη βροχολασπη σηκωνει? αυτη τη λασπη οπως την σηκωνει το φορτηγο καθετα, ερχομαστε εμεις οριζοντια δημιουργωντας καθετοτητα και αυτο το πραμα εισερχεται στη σκουπα. Για αυτο προσοχη στα φορτηγα και γενικα στα μπροστινα οχηματα οταν βρεχει. |
STELIOS έγραψε: |
Η τοποθετηση ειναι εργοστασιακη γιατι η φωτο ειναι απο : Birmingham International Motor Show 2002 οπου τα αμαξια ειναι μαμα.
Βεβαια η λειτουργεια της δεν ειναι ιδια με τη κλασικη σκουπα που βαζουμε στα Peugeot. Λειτουργει σαν ανοιγμα για να παει ο αερας στο φιλτροκουτι, στο turbo, στο intercooler και μετα στην εισαγωγη. Η σκουπα που βαζουμε στους Πεζουλες καταργει εντελος το φιλτροκουτι. Οποτε ενω μιαζουν δεν εχουν την ιδια λειτουργεια. Εδω απλα μαζευει αερα απ'τη μετωπη. Αλλα βεβαια ολα τα αμαξια εχουν καπου την εισαγωγη για το φιλτροκουτι. Αλλα την εχουν στρογκιλη χαμηλα, αλλα την εχουν πλατια στη μετωπη, αυτο δεν σημαινει πως λειτουργουν το ιδιο με τη κλασικη σκουπα. |
DIMCHRI έγραψε: | ||
φίλε αντώνη έχεις δίκιο !!! σκούπα σε τούρμπο. το είδαμε και αυτό. 8- Θεωρώ ότι είναι ότι ποιό ηλίθιο έχω δει στην ζωή μου... Και μοιάζει και σαν εργοστασιακή τοποθέτηση |
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 έγραψε: |
Σωστος ο Μανθος με καλυψες πληρωσ ευγε |
Pughell έγραψε: |
Πατεντα στο μαμα φιλτροκουτι με ελευθερο panel μεσα...Και πιο φθηνο και πολυ πιο αποδοτικο οσο τα χλμ ανεβαινουν. |
Pughell έγραψε: |
Πανο δεν ειναι αναγκη να πιασεις τον απολυτο συντονισμο για να εχεις καλο αποτελεσμα.
Το παν ειναι η πληρωση. Εχω ψαξει αρκετα το θεμα με εναν φιλο που ειναι 1ος μηχανικος σε κρουαζιεροπλοιο και κατεληξαμε οτι το μαμα φιλτροκουτι στις περισσοτερες περιπτωσεις εχει την σωστη θεση και ογκο ετσι ωστε στο αποτομο πατημα του γκαζιου "να μην αδειαζει" το κυκλωμα απο αερα αλλα και να διατηρει αρκετα μεγαλη ταχυτητα ο αερας ετσι ωστε να εξασφαλιζει καλες επιδοσεις. Απλα πρεπει η σωληνα που θα φερνει αερα στο φιλτροκουτι να ειναι μεγαλυτερης διατομης απο την εργοστασιακη(κατα προτιμηση και απο αυτην που φευγει απο το κουτι προς την πεταλουδα). |
MEMsound έγραψε: |
Αν πήγε να σου βάλει του 1,6 δεν μπαίνει.
Αυτή που είναι για το 1,4 μπαίνει κανονικότατα. |
volvos έγραψε: |
steve θα ηθελα καποια στιγμη να μου μετρησεις το μαμα φιλτροκουτι σου τι ογκο εχει?? και τι μηκος εχει η εισαγωγη σου απο τη πεταλουδα ως την εισοδο στο φιλτροκουτι! |
Pughell έγραψε: |
Ναι ρε γιατρε απλα καποια στιγμη δεν πρεπει να σταματησει αυτος ο "μυθος" της σκουπας; |
Pughell έγραψε: |
Απλα πρεπει η σωληνα που θα φερνει αερα στο φιλτροκουτι να ειναι μεγαλυτερης διατομης απο την εργοστασιακη(κατα προτιμηση και απο αυτην που φευγει απο το κουτι προς την πεταλουδα). |
plaketokofths έγραψε: |
αλλά γνώμη μου αν θες η σκούπα στο αμάξι μας κάνει μόνο θόρυβο, απόδοση τπτ. Ειδικά στα πολλά χλμ/ω θα χάσεις εν σχεσει και με το μαμά. |
nOkpos έγραψε: |
plaketokofths αρα καλητερα να παω για ενα ελεύθερο φιλτρακι..
thnx! |
Steve έγραψε: | ||
Τότε καλύτερα είναι να μην υπάρχει σωλήνα που θα φέρνει αέρα στο φιλτροκούτι (αφού όσο μεγαλύτερη διάμετρος, τόσο καλύτερα!), αν έχουμε λύσει το πρόβλημα της απόκτησης "ψυχρού" αέρα... |
Steve έγραψε: | ||||
Αρχίσαμε τις μαλ***ες πάλι ...
Μεγειά σου και καληνύχτα. Αν βρεις ελεύθερο φιλτράκι, πες μου και μένα... |
nOkpos έγραψε: |
ρε με εσας δεν θα βγαλω ακρη θα παω να κανω οτι θελω και θα σας πω το αποτελεσμα ! |
plaketokofths έγραψε: |
Ηρέμησε λίγο.. και πάρε χαμπάρι ότι καθένας μπορεί να λέει την γνώμη του χωρίς να αναιρεί του άλλου.
33-2916 της Κ&Ν πρέπει να κάνει για το αυτοκ μας όπως και για άλλα το ομίλου PSA γι αυτό ίσως πρέπει να το ζητήσεις σαν άλλου μοντέλου κοίτα εδώ, http://www.knfilters.com/search/applications.aspx?Prod=33-2916 |
Steve έγραψε: | ||
Outside Length: 13.875 in (352 mm) Outside Width: 4.125 in (105 mm) Ίσως και να κάνει... αλλά πάλι έχω επιφυλάξεις όσα είχα δοκιμάσει σε πλάτος ήταν εντάξει αλλά σε μήκος θέλανε λίιιγο ακόμα |
sotiris13 έγραψε: |
μηπος εχει μετρισει κανεις ποσα αλογα εχει το 1.6gti me σκουπα φιλτρο??? |
plaketokofths έγραψε: |
Steve 72e έχει το Κ&Ν άμα έχεις το μακρύ φιλτροκούτι όπως εγώ και είναι διαθέσιμο εν Ελλάδι |
netblaster έγραψε: | ||
72E??? Που εχει τοσο??? Στον Λουη που ρωτησα ειχε 60Ε και με τα καθαριστικα εφτανε τοσο!!! Επειδη με βλεπω να καταληγω κιεγω σαυτη τη λυση, οταν βγει ο πνιχτης δεν ειναι καλο να μπει στη θεση του ενας σωληνας που να ερχεται μεχρι μπροστα??? |
STELIOS έγραψε: |
Τωρα πηρα φιλτρο Κ&Ν να το βαλω στο μαμα φιλτροκουτο (αφερωντας τους πνιχτες φησικα). Βασικα αυτη πιστευω ειναι η βολικοτερη λυση απο αποψη ευκολιας (τοποθετηση), κοστους και συντηρησης (βγαλε-καθαρισε-βαλε).
Να δουμε και απο αποδοση τι λεει... |
plaketokofths έγραψε: |
Steve 72e έχει το Κ&Ν άμα έχεις το μακρύ φιλτροκούτι όπως εγώ και είναι διαθέσιμο εν Ελλάδι |
netblaster έγραψε: |
Επειδη με βλεπω να καταληγω κιεγω σαυτη τη λυση, οταν βγει ο πνιχτης δεν ειναι καλο να μπει στη θεση του ενας σωληνας που να ερχεται μεχρι μπροστα??? |
plaketokofths έγραψε: |
Όσο για το αμάξι μας δεν εχει νομίζω πνίχτη αλλά αντηχείο, σιγαστήρα ας πούμε. Πιστεύω ενας σωλήνας σε μέρος που θα έφερνε φρέσκο & κρύο αέρα θα ηταν ότι πρέπει αλλά για εμένα τουλάχιστον που είμαι μαμά και το αμάξι ειναι 1.4 δεν μου κάνει αίσθηση το τόσο που ισως κερδίσω με την εισαγωγή. |
SnakeMJK έγραψε: |
Απ ότι είχα διαβάσει πολύ παλαιότερα εδώ μέσα από τον Alex που είχε κάνει τις απίστευτες πατέντες στο θέμα εισαγωγής, η λύση με Κ&Ν φιλτρο, στο εργοστασιακό φιλτροκούτι και τρύπα από κάτω είναι ότι καλύτερο και αν θυμάμαι καλά έδινε 2-3 πραγματικά άλογα και αισθητή διαφορά στο γκάζι. |
Steve έγραψε: |
Ποιόν Alex? |
sotiris13 έγραψε: |
ενοω γενικα το 206 1.6!!! ειναι οντος 110?? ενω το ραλλυ ειχε 120?? με ιδιο κινητηρα??[/b] |
grpap έγραψε: |
Εδω ομως εχουμε θεμα με τη νοθεια. |
borgiane έγραψε: |
Τσακαλια,εχω το 207 1.4 16ν 90ιππων με αιρ-κοντισιον,οχι κλιμα,τι προτεινετε για μια βελτιωση 1ου σταδιου? |
ArxariosMe206 έγραψε: |
Μετά από προσεκτική ανάγνωση του τόπικ αποφάσισα να βάλω την σκούπα SIMOTA αφού κατάλαβα ότι εύκολα και οικονομικά μπορώ να έχω πολύ μεγαλύτερη ώθηση στις χαμηλές στροφές. Υπ' όψιν ότι έχω 1,4 16ν μοντέλο 2006 με clima.
Ήθελα λοιπόν να ρωτήσω κι εγώ αν ξέρετε κανένα καλό μαγαζί στην Θεσ/νίκη να μου προτείνετε, ή έστω κάποιο από Αθήνα που να στέλνει ταχυδρομικώς ώστε μετά να πάω στον μάστορά μου για να την εγκαταστήσει. |
ArxariosMe206 έγραψε: |
Θα το έχω υπ' όψιν, αλλά δεν μου είπες ποια απ τις δύο σκούπες που έχει το site μου κάνει. Μοιάζουν ίδιες... |
sps έγραψε: |
καλο ειναι να τους παρεις ενα τηλ. |
Steve έγραψε: | ||
Αν και δεν πρότεινα εγώ κάποιο site, στο πρότεινε ο sps, η σκούπα που είχα είναι η P.206/307 1.6 16V 01-03 (12502Α) από την λίστα που βγάζει |
ArxariosMe206 έγραψε: |
Δηλαδή παρόλο που έχεις 1.4 8ν, είχες την σκούπα που υποτίθεται ότι είναι για 1.6 16ν αντί γι αυτήν που υποτίθεται ότι κάνει για το δικό σου;!; |
ArxariosMe206 έγραψε: |
Κανένας φίλος που να έχει βάλει την συγκεκριμένη σκούπα σε 1.4 16ν δεν υπάρχει; |
ArxariosMe206 έγραψε: |
Ωστόσο, πρέπει να επισημάνω ότι αν και είδα τις προηγούμενες σελίδες δεν πρόσεξα την λεπτομέρεια του ότι είχες ένα 1.4 16ν και τώρα έχεις το 8ν!!! |
ArxariosMe206 έγραψε: |
Επίσης, φυσικά και είδα τις φώτο σου, αλλά οι δύο σκούπες που αναφέρω μου φαίνονται ίδιες οπτικά και δεν μπορώ να καταλάβω ποια είναι εκεί. |
Steve, Παρ 28 Μάρ, 2008 02:09 έγραψε: | ||
Αν και δεν πρότεινα εγώ κάποιο site, στο πρότεινε ο sps, η σκούπα που είχα είναι η P.206/307 1.6 16V 01-03 (12502Α) από την λίστα που βγάζει |
ArxariosMe206 έγραψε: |
Όσο για το ότι ο χώρος της μηχανής είναι ίδιος με τον δικό μου, πολλά ζητάς... Ανέφερα ότι είμαι άσχετος, οπότε το ότι μπορώ να αναγνωρίσω την μηχανή ενός 206 για μένα είναι επίτευγμα... Το να αναγνωρίσω και ποιος κινητήρας ακριβώς είναι ξεπερνάει κατά πολύ τις δυνατότητές μου...! |
ArxariosMe206 έγραψε: |
Οπότε επειδή είμαι άσχετος αργώ λίγο να τα πιάσω αλλά συμπεραίνω ότι για το αμάξι μου ταιριάζει η σκούπα του 1.6 16ν! Σωστός; |
Steve έγραψε: |
Δεν ειρωνεύομαι τίποτα, λέω τα πράγματα όπως έχουν άσχετα αν φαίνεται σαν ειρωνία πολλές φορές |
kane έγραψε: | ||
μην τον ακους και μην τον παρεξηγείς (αν τον ακουσεις παλι...).Ειναι ένας μικρόψ@λος λαρισαίος,που αναρωτιεται "πότε θα γινει μοντ" και ζαλίζει όλο το κοσμο και δη τα νέα μέλη... |
Steve έγραψε: | ||||
Πού και πού γα**ω και κανα Σαλονικιό να περάσει η ώρα, αλλά δεν το κάνω και θέμα |
Πάνος έγραψε: | ||||||
Και εγω... |
ArxariosMe206 έγραψε: |
γενικά το e-autoshop έχει πολύ καλύτερες τιμές από τα "κανονικά" μαγαζιά; Τι λέτε; |
Steve έγραψε: |
η σκούπα που είχα είναι η P.206/307 1.6 16V 01-03 (12502Α) από την λίστα που βγάζει |
Steve έγραψε: |
Στο 1.4 8v και 1.6 16v τα σωληνάκια υδραυλικού τιμονιού και a/c πάνε προς τα κάτω όπως βλέπεις στην κάτω αριστερή άκρη της φωτογραφίας σου, ενώ στο 1.4 16v τα σωληνάκια συνεχίζουν ευθεία, πράγμα για το οποίο καθιστά αδύνατο να βάλεις στο 1.4 16v σκούπα από 1.4 8v ή 1.6 16v |
ArxariosMe206 έγραψε: |
Παιδιά με έχετε μπερδέψει . Εγώ πήρα ως δεδομένο ότι ο Steve είχε ένα 206 1.4 16ν σαν το δικό μου στο οποίο έβαλε την σκούπα για 206 1.6 16ν που υπάρχει και στο site του e-autoshop με κωδικό 12502Α και ταίριαξε μία χαρά. Τι δεν στέκει από αυτό που μόλις είπα; |
ArxariosMe206 έγραψε: | ||||
και
Υποψιάζομαι ότι ίσως κάτι μου διαφεύγει, αλλά στο πρώτο δεν γράφεις ότι είχες την σκούπα για 206 1.6 16ν στο 1.4 16ν; Στο δεύτερο όμως γράφεις ότι είναι αδύνατο να βάλεις σκούπα από 1.6 16ν στο 1.4 16ν; |
Ivang έγραψε: | ||
Φίλε Γιώργο ξανακοίταξε την φωτό του Steeve και αυτή από το e-autoshop, βλέπεις κανένα κουρμπαριστό γωνιακό σωλήνα και αντικραδασμικό κολλάρο στην 12502Α ???? Χώρια που ο μ&*^%$ς από το e-autoshop την σκούπα αυτή την έχει συναρμολογήσει λάθος κι έχει ξεχάσει κι ένα κομμάτι !!! |
Ivang έγραψε: |
Γιώργο κοίταξε παραπάνω τη φωτό που έβαλα από 1.6 16V τοποθετημένη και θα καταλάβεις ... |
ArxariosMe206 έγραψε: | ||
Λοιπόν, κοιτώντας την φώτο σου βλέπω (ελπίζω σωστά τουλάχιστον) την σκούπα για 1.6 16ν (δηλαδή αριθμός 12502Α στο e-autoshop) τοποθετημένη στο 1.6 16ν (στο οποίο όμως τα σωληνάκια υδρ. τιμονιού και a/c πηγαίνουν ευθεία όπως είπες). Και συνοψίζοντας, μου λες δηλαδή ότι εγώ θέλω την σκούπα για 1.4 8ν (αριθμός 12501Α στο e-autoshop), γιατί πολύ απλά ο σωλήνας της 1.6 16ν (12502Α) δεν θα φτάνει στην εισαγωγή του 1.4 16ν και δεν θα ταιριάζει. Αντιθέτως ο μακρύτερος σωλήνας της 1.4 8ν (12501Α) ταιριάζει ακριβώς. Έτσι; Απ' ότι κατάλαβα η διαφορά στις σκούπες είναι οι σωλήνες τους, και αυτό κάνει όλη την δουλειά. Στο βρετανικό site της Simota, παρεμπιπτόντως υπάρχει μόνη η σκούπα για 1.6 16ν. http://www.simota.co.uk/products/peugeot/ |
theodore106 έγραψε: |
και εγω θα ηθελα να ρωτησω αν σε 1400 16β με τα 90 αλογα μπαινει σκουπα καθοτι οπτικα δεν νομιζω να μπαινει λογω του οτι εχει κατι σωληνακια απο το αιρ κοντισιον μαλλον!ξερει κανεισ να μπαινει ι αν υπαρχει??ευχαριστω |
winger έγραψε: | ||
εχεις βαλει τιποτα αλλο φιλε?εγω θελω να μαθω για την φιλτροχοανη χωρις την σκουπα....η φιλτροχοανη δεν πιανει τοσο χωρο....εχεις βαλει τιποτα στο πεζακι σου?ρςταω για ιδεες |
theodore106 έγραψε: | ||||
sto diko mou(106)nai!!gia ton kollito mou rotao |
Πάνος έγραψε: |
Ερχεται ο Steve... |
theodore106 έγραψε: |
στο 106 τοπηρα και ειχε σκουπα απο τον προηγουμενο!!απο ηχο εχει ωραιο!!στο 206 του φιλου μου δεν εχουμε ωαλει κατι ακομα αλλα απο οτι καταλαωαινω δεν πρεπει να παιρνει σκουπα!! |
Steve έγραψε: |
Να απαντήσω όπως πρέπει ή θα του τα σβήσει κάποιος και θα του κάνει παρατήρηση να ψάχνει καλύτερα? |
winger έγραψε: |
Για ποιον παει αυτο? |
Dj_Zac έγραψε: |
Στο 1.4 μπαίνει σκούπα κανονικότατα και χωρίς κανένα πρόβλημα όμως θέλει μεγαλύτερη χοάνη διότη αυτή που βάζουν μέσα και πουλάνε τη σκούπα πακέτο είναι μικρό με αποτέλεσμα να ξεμένει από παροχή ψιλά.... |
Dj_Zac έγραψε: |
Δεν γίνεται στα 206 αυτό λόγο άλλης αρχιτεκτονικής του μηχανοστασιου και λόγο ελειψης χώρου ... |
Μουστακαλής έγραψε: |
Το αμάξι πριν βάλω το μεσαίο καζανάκι μετρήθηκαν με 95αρα βενζίνη 92 άλογα από 75 . |
petran_x13 έγραψε: |
σε 8v 1.4 75αρι 3φυσσο έχουμε δει με βαρελι bmc-χταποδι ss- αφαίρεση καταλύτη και 45αρα εξωτερική διάμετρο σωλήνα με μεσαιο και τελικό. 94 άλογα με πρόγραμμα βεβαία. |
Μουστακαλής έγραψε: |
Παιδιά τόσο έχει μετρηθεί.Πως μπορώ να του δώσω κι άλλη βελτίωση; |
Steve έγραψε: | ||
|
Μουστακαλής έγραψε: |
Πρώτα μετρήθηκε με σκούπα και εξάτμιση.Το stock αναφέρεται σε αυτά.
Δεν είχε μετρηθεί πριν τα βελτιωτικά. Και με τον προγραμματισμό το έφτασε 92. |
Steve έγραψε: | ||
Χωρίς παρεξήγηση, πόσο χρονών είσαι; |