PSClub - Hellas

Φρένα - 206 - Φρένα και μοτέρ!

mourgos7 - Τρι 14 Δεκ 2004, 16:55:36
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Φρένα και μοτέρ!
paidia geia.8elw th boh8eia oswn gnwrizoun.vrhka sthn peugeot olo to set frenwn apo to 307 2.0 302mm kai mallon tetrapistono sthn timh twn 570 eurw.einai kalh timh h polla ta lefta gia mamisia frena? epishs 8elw kapoios na me voh8hsei an 3erei apo ton kinhthra tou 306 2.0 167 hp.6taxutos.ti gnwmh exete gi ayton kai an ta 3000 eurw gia thn agorta tou einai kala.
netblaster - Τρι 14 Δεκ 2004, 17:04:47
Θέμα δημοσίευσης:
Τι ακριβως εννοεις "ολο το σετ"??? Δαγκανες, δισκους, τρομπα φρενων και σερβο??? Αν ειναι ολα αυτα μαζι τοτε η τιμη ειναι αρκετα καλη!!! Οι δαγκανες πρεπει να ειναι διπιστονες, οχι τετραπιστονες!!! Το θεμα ειναι οτι τα φρενα αυτα μπαινουν μονο σε 16αρα ζαντα και πανω!!!
Το μοτερι αυτο ειναι jet!!! Σκοτωνει... Το θεμα ειναι να το βρεις σε καλη κατασταση!!! Η τιμη που αναφερεις τι περιλαμβανει???
mourgos7 - Τρι 14 Δεκ 2004, 17:07:57
Θέμα δημοσίευσης:
olo to set ennow diskous daganes takakia. h trompa kai to servo 8a 8eloun meta allagma?


to moter 8a einai se kalh katastash afu aftos pou to fernei einai isws egyhsh. alla 3ooo eyrw einai kala? mazi me topo8ethsh poso 8a mou vgei? de 8a xreiastei tpt allo?
netblaster - Τρι 14 Δεκ 2004, 17:18:36
Θέμα δημοσίευσης:
Η τιμη για τα φρενα ειναι σχετικα καλη!!! Ειναι και λιγο δυσευρετα οπως και να το κανουμε... Αλλαζοντας μονο δαγκανες-δισκους θα δεις μια αισθητη διαφορα στο φρεναρισμα, αλλα αν βαλεις και τη "σωστη" τρομπα και σερβο το αποτελεσμα θα ειναι πολυ καλυτερο!!!
Τα λεφτα για το μοτερ μου φαινονται αρκετουτσικα...Το σετ του μοτερ θα πρεπει να περιλαμβανει και τον εγκεφαλο, τις πλεξουδες, το σασμαν και θα χρειαστεις και αλλη εξατμιση απο το χταποδι και πισω!!! Η τοποθετηση εξαρταται απο αυτον που θα στο βαλει, αλλοι ζητανε πολλα, αλλοι πιο λιγα...
mourgos7 - Τρι 14 Δεκ 2004, 17:20:43
Θέμα δημοσίευσης:
eisai sigouros oti xwris trompa kai servo den yparxei diafora? to moter einai mazi me egefalo ple3uda kai logika comple.
netblaster - Τρι 14 Δεκ 2004, 17:31:51
Θέμα δημοσίευσης:
Οπως ειπα και πριν, διαφορα θα δεις και χωρις αυτα!!! Απλα αν βαλεις και αυτα η διαφορα στο φρεναρισμα θα ειναι ακομα καλυτερη!!! Wink
Αν το μοτερ ειναι κομπλε τοτε η τιμη αυτη ειναι λογικη!!! Αν υποθεσεις οτι θα πουλησεις και τα δικα σου τοτε ολο μαζι (τοποθετηση) μπορει να σου παει γυρω στα 3500Ε!!! Very happy
kanelj - Τετ 15 Δεκ 2004, 01:23:24
Θέμα δημοσίευσης:
Confused Confused Confused Confused

δεν θελω να σου κοψω την φορα φιλε μου ομως ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να μην χρειαστει κατι παραπανω απο αυτα που ανεφερες....
Θελεις να σου πω την ιστορια?
Πας και αγοραζεις το μοτερ,το δινεις σε καποιον που να ξερει απο μετατροπες και σου λεει οτι το μονο που χρειαζεται ειναι μερικες εκατονταδες ευρω και μερικες μερες για να κανει την μετατροπη.
Μετα απο λιγες μερες,θα σε παρει τηλεφωνο και θα σου πει:"Ξερεις κατι?το μοτερ εχει περαστει στο αυτοκινητο σου ΑΛΛΑ(No1) θα χρειαστεις καινουργιο εγκεφαλο γιατι αυτος που εχει δεν κανει για σενα (ή ειναι κλειδωμενος ή κλειδωθηκε καταλαθος...κτλ)"
Τι κανεις σε αυτη την περιπτωση?δινεις τα χρηματα γιατι τωρα που μπηκες στο χορο θα χορεψεις!
μετα απο 2 μερες παλι ξανα το τηλεφωνο :
"φιλε μου ολα καλα με τον εγκεφαλο ΑΛΛΑ(No2) θα χρειαστουμε και αλλα 500-600 ευρω για προγραματισμο"
Τι κανεις και σε αυτη την περιπτωση?δινεις και αυτα τα χρηματα γιατι ... μπηκες στον χορο και θα χορεψεις!
μετα απο λιγες μερες που θα περιμενεις να το παρεις, θα τον παρεις τηλεφωνο να δεις αν θα ειναι ετοιμο και θα σου πει:ειναι σχεδον ετοιμο ΑΛΛΑ(Νο3) δεν εχει σωστο back pressure (ή κατι αλλο τεσπα) και θα μας παρει αλλες 2 μερες και 300 ευρω παραπανω"
To τι κανεις σε αυτη την περιπτωση νομιζω οτι ξερεις ποιο ειναι Exclamation

Δεν στα λεω αυτα για να σε αποθαρρυνω αφου και εγω εχω κανει μετατροπη κινητηρα και μαλιστα ειμαι πολυ ικανοποιημενος απο το αποτελεσμα!Απλα σου λεω οτι ΣΙΓΟΥΡΑ θα σου βγουν και αλλα εξοδα στην πορεια αφου (οπως ειπωθηκε και σε αλλο topic....!) το ενα φερνει το αλλο!
Πληρωσα παραπανω απ'οτι μου λεγανε στην αρχη,ειχα ενα μονιμο αγχος αν θα πανε ολα καλα στην μετατροπη αυτη και γενικα καθομουν σε αναμμενα καρβουνα!
δεν σου λεω οτι θα σε κοροιδεψει ο μηχανικος που θα σου κανει την τοποθετηση απλα μπορει και ο ιδιος να μην ξερει απο την αρχη τι ακριβως χρειαζεσαι και να σου πει μια πιο χαμηλη και προσιτη (στα αυτια και μονο)τιμη!

Ελπιζω να μην σε κουρασα και να σε κατατοπησα για το πως ειναι τα πραγματα Exclamation Wink
Ghost Dog - Τετ 15 Δεκ 2004, 09:34:35
Θέμα δημοσίευσης:
kanelj έγραψε:
Confused Confused Confused Confused

δεν θελω να σου κοψω την φορα φιλε μου ομως ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να μην χρειαστει κατι παραπανω απο αυτα που ανεφερες....
Θελεις να σου πω την ιστορια?
Πας και αγοραζεις το μοτερ,............................
Ελπιζω να μην σε κουρασα και να σε κατατοπησα για το πως ειναι τα πραγματα Exclamation Wink

Εεεεεεεεεεεεετσι ακριβως οπως τα λεει ο Γιαννακης εχουν τα πραγματα... Wink Wink
Ghost Dog - Τετ 15 Δεκ 2004, 09:37:01
Θέμα δημοσίευσης: Re: Φρένα και μοτέρ!
mourgos7 έγραψε:
paidia geia.8elw th boh8eia oswn gnwrizoun.vrhka sthn peugeot olo to set frenwn apo to 307 2.0 302mm kai mallon tetrapistono sthn timh twn 570 eurw.einai kalh timh h polla ta lefta gia mamisia frena...........

Δεν ειναι τετραπιστονα, ασε που θα χρειαστεις και 17αρες ζαντες για να χωρεσουν... Rolling eyes
mourgos7 - Τετ 15 Δεκ 2004, 17:35:52
Θέμα δημοσίευσης:
se 16 res de 8a xwresoun ta frna?
Ghost Dog - Τετ 15 Δεκ 2004, 19:45:12
Θέμα δημοσίευσης:
οχι, δυστυχως δεν μπορεις!
Σε 16αρες ομως μπορεις να βαλεις τα φρενα του rc (284χιλιοστα)...
Καθολου ασχημα,ετσι? Wink
Ydwr - Πεμ 16 Δεκ 2004, 08:48:08
Θέμα δημοσίευσης:
Και φυσικα δεν προκειτε ποτε να παρεις εγκριση τυπου αφου ο κινητηρας αυτος ουδεποτε τοποθετηθηκε σε 206 Crying or Very sad
ΝΙΚΟΣ - Πεμ 16 Δεκ 2004, 18:09:28
Θέμα δημοσίευσης:
Ydwr έγραψε:
Και φυσικα δεν προκειτε ποτε να παρεις εγκριση τυπου αφου ο κινητηρας αυτος ουδεποτε τοποθετηθηκε σε 206 Crying or Very sad


Αυτο ειναι οντως πολυ βασικο.Απο την αλλη δεν πιστευω οτι τα πραγματα ειναι ετσι ευκολα με την αλλαγη μοτερ.Γιατι πολυ απλα και να καθετε το μοτερ στις ιδιες βασεις που ειναι τωρα το δικο σου μοτερ χωρις κοψε ραψε κτλ και μαζι με το σασμαν θα θες και τα ιμιαξονια του 306 τα οποια εκτος που μπορει να ειναι μεγαλυτερα μπορει και να μην μπαινουν στα δικα σου μουαγιε και να θες και τα μουαγιε του 306 του οποιου ομως μπορει να μην ταιριαζει η δισκοπλακα και να θες και την δισκοπλακα του 306 που επειδη θα ειναι μεγαλυτερη να θες και την δαγκανα του 306 αλλα απο την αλλη μετα θα θες και αλλες ζαντες γιατι αν ειναι ετσι τα πραγματα θα εχεις διαφορα στο OFFSET.Απο την αλλη αν βαλεις μονο το μοτερ μπορει να μην κανει το δικο σου σασμαν με τον δισκο να μπει λογο του οτι το 306 στανταρ θα εχει μεγαλυτερο δισκο-πλατο αλλα απο την αλλη και να κανει αν βαλεις που λεει ο λογος μονο το μοτερ με το δικο σου σασμαν (για να μην αλλαζεις ολα τα παραπανω που εγραψα) θα τα παρεις ολα στα χερια γιατι εκεινο το μοτερ εχει περισοτερη δυναμη και μπορει σασμαν και ημιαξονια απο το δικο σου να μην αντεξουν.Απο την αλλη πες οτι καθετε και κανεις την μετατροπη κανονικα με ολα τα παραπανω και σκας τα χρηματα θα θελησεις και ραβδους απο 306 ή ποιο σκληρους για να μην μαζεψεις χωμα σε κανα χαντακι και απο την αλλη αν ειναι οπως τα λεω και θελει και ημιαξονια απο 306 κτλ κτλ θα χρειαστει και πισω να το φαρδυνεις γιατι δεν μπορει μπροστα να εισαι 306 σε μετατροχιο και πισω οπως εισαι τωρα.Οποτε επειδη το ενα φερνει το αλλο και για να μην σε τσακωσουν ''κωτσιο'' καλο ειναι να την ψαξεις σε καποιον που ξερει ή εχει ξανακανει κατι τετοιο για σιγουρια και φυσικα να χωνεψεις οτι μετα επειδη θα πετας μπανανα και θα ωρμαει επανω το αμαξι οτι μπορει να σε τσακωσουν σε καποιο ελενχο (κτεο κτλ) και να μεινεις χωρις αμαξι και να κλαιμε ολοι μαζι για συμπαρασταση Wink
sps - Σαβ 18 Δεκ 2004, 10:47:31
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε Mourgo αν μπορεις γραψε με Ελληνικους χαρακτηρες!Τα greeklish ειναι κουραστικα.

Για το μοτερ συνεχίστε εδώ: http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=4449

Εκ της MOD Team
MEMsound

mike1990 - Κυρ 20 Δεκ 2015, 13:08:48
Θέμα δημοσίευσης:
Σαν νεος στο φορουν θελω να κανω μια ερωτηση.σε πεζο 206 που εχει δισκο 246*13 μπαινουν 246*20 αεριζομενοι?αν ναι ποιες ειναι η διαφορες μεταξυ τους.
mike1990 - Τετ 06 Ιαν 2016, 13:51:12
Θέμα δημοσίευσης:
Μια απαντηση please
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr