PSClub - Hellas

Εσωτερικό και Αμάξωμα - 206 - Εξοικονόμηση Βάρους

Alex - Κυρ 06 Οκτ 2002, 02:25:59
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Εξοικονόμηση Βάρους
Ο πιο συνηθισμενος τροπος να κανεις πιο γρηγορο ενα αμαξι ειναι να αυξησεις την αναλογια κιλα ανα ιππο υπερ των ιππων ωστε να αντιστοιχουν οσο το δυνατοτερο λιγοτερα κιλα ανα ιππο. Ετσι θα εχουμε αυξημενη επιταχυνση.

Τωρα αυτο επιτυγχανεται με 2 τροπους.

1) Αυξανουμε τα αλογα και τη ροπη του οχηματος
2) Μειωνουμε τα κιλα του οχηματος


Επειδη το 1ο το αναλυουμε διεξοδικα επι καθημερινης βασεως σκεφτηκα να αναλυσουμε και λιγο το 2. Λογω της φυσης της μετατροπης ειναι λογικο οτι δεν γινεται να δουμε τεραστιες διαφορες αποδοσης μιας και δεν γινεται για παραδειγμα να κανουμε το αμαξι μας να ζυγιζει το μισο απ'οτι ειναι. Παντως υπαρχουν καποια πραγματα, αλλα μικρα, αλλα μεγαλα που αμα τα αρθροισεις βγαζεις καποιο συνολικο ποσο κιλων που ζυγιζουν καποια "εξτρα" μεσα στο αμαξι και συνηθως εχουν να κανουν με πρακτικους συμβιβασμους που αλλοι ειναι διατεθιμενοι και αλλοι οχι ωστε να τους κανουν.

Λοιπον ορισμενα σημεια βελτιωσης του βαρους:

1) Ρεζερβα. Σ'εμενα η ρεζερβα ζυγιζε 13.4 κιλα (175/65 14 Goodyear GT2 σιδερενιος τροχος).
2) Συνοδευτικα ρεζερβας. Αυτα περιλαμβανουν το κουτι που εχει μεσα τον γρυλλο, και κατι σαν "κλειδι". Βαρος 2 κιλα.
3) Σημειο στηριξης ρεζερβας (μεταλλο) μαζι με τη βιδα που βιδωνει στο πατωμα του χωρου αποσκευων. Βαρος 1 κιλο.
(Σημειωση: Μη μου πειτε τι θα κανετε χωρις ρεζερβα γιατι ουτε το CC εχει!.. Το tire-repairing σπρευ εχει...)
4) Εξατμιση - τελικο. Εργοστασιακο βαρος: Αγνωστο. Aftermarket βαρη πανε απο 3-4 κιλά ως 15 κιλα ανάλογα το υλικο και το σχεδιο.
5) Εξατμιση χταποδι μεχρι τελικο. Εργοστασιακο βαρος: Aγνωστο. Aftermarket βαρος: Αγνωστο αλλα πιθανον να βγαινει παραπανω. Αν γινεται να κατασκευαστει απο ελαφρυτερο υλικο η λεπτοτερη σωληνα μεγαλυτερης διαμετρου τοσο το καλυτερο. Σε περιπτωση υπαρξης μεσαιου, με την αφαιρεση γλυτωνουμε και τα κιλα απο το μεσαιο.
6) Μπαταρια. Η μαμισια μου ζυγιζε 12.5. Την αλλαξα με δυνατοτερη η οποια ειναι και ελαφρυτερη 1.5 κιλα. Μπορει να πηγαινει ακομα πιο κατω αναλογα τα υλικα, τη μαρκα κτλ κτλ...
7) Ζαντες. Εδω εχει πολυ ψωμι. Συνηθως οι 15αρες 6.5'' φαρδος ζυγιζουν απο 7-9 κιλα. Υπαρχουν ομως και ζαντες οπως οι OZ Superleggera απο ειδικα υπερ-ελαφρα κραματα και το βαρος τους ειναι 5 κιλα η ζαντα. Καταλαβαινετε οτι καποιος που φοραει μια ζαντα 8 κιλων (πχ OZ SuperTurismo) και βαζει μια των 5 γλυτωνει αμεσως αμεσως 12 κιλα.
8) Λαστιχα. Το ιδιο ισχυει και για τα λαστιχα. Υπαρχουν διαφορες της ταξης των 2 κιλων απο λαστιχο σε λαστιχο ιδιας διαστασης αναλογα το rating και το σκελετο του ελαστικου. Αυτο στα 4 λαστιχα σημαινει 8 κιλα. Οποτε πριν την αγορα, αμα μας ενδιαφερει η μειωση βαρους, καλο ειναι να μαθαινουμε και τετοια στοιχεια απ'τις εταιριες (με email) καθως κανεις βουλκανιζατερας δεν νομιζω να διαθετει τοσο "πυροβολημενες" λεπτομερειες...
9) Αεροδυναμικα και οπτικα βοηθηματα. Οσο λιγοτερα, τοσο καλυτερα....(για το βαρος παντα)
10) Νερο για τα πιτσιλιστιρια. Εκει μεσα το δοχειο παιρνει περιπου 2 λιτρα νερο, αρα 2 κιλα νερο, αρα 2 κιλα εξτρα βαρους. Αντι να του χουμε μεσα 2 κιλα νερο υπαρχει η λυση να του βαζουμε μισο λιτρο μια φορα τη βδομαδα και αν δεν το χρησιμοποιουμε συμπληρωνουμε.. Αν οχι το αφηνουμε ως εχει.
11) Χαλακια. Ολα μαζι τα χαλακια ζυγιζουν γυρω στα 2 κιλα. Τωρα φυσικα μπορει να μη θελετε να βγαλετε τα μπροστα και λογικο ειναι, αλλα αν δεν καθεται κανεις πισω υπαρχουν περιθωρια βελτιωσης....(1 κιλο)
12) Ηχεια. Οσο λιγοτερο τοσο καλυτερα. Ειδικα βαρια πραγματα οπως subwoofer, amplifiers, οβαλ ηχεια εταζερας κτλ ειναι θανατος (+5-10 κιλα).
13) Airbag. Βγαζοντας τους αεροσακους εξοικονομουνται καποια (αγνωστα) κιλα βαρους...
14) Ξεφορτωμα του αυτοκινητου απο "αχρηστα" (στο θεμα βαρους παντα) αντικειμενα οπως πυροσβεστηρες, first aid κιτ κτλ κτλ...
15) Καθισματα. Το μαμισιο καθισμα οδηγου το εχω βγαλει και το εχω ζυγισει ειναι γυρω στα 15 κιλα. Ενα δερματινο η bucket καθισμα φανταζομαι θα ζυγιζει αρκετα παραπανω...Ενα ΚΑΛΟ bucket ειναι γυρω στα 5.5 και με τη βαση του παει 7. Αρα αντικαθιστοντας τα 2 μπροστινα καθισματα υπαρχει εξοικονομηση της ταξης των 16-20+ (αναλογα ποσο βαρυ ειναι ενα δερματινο) κιλων στο νερο.
16) Αντικατασταση μεταλλικων ανταλλακτικων με πλαστικα και επεκταση του συγκεκριμενης ιδεας και στα κυρια μερη του αμαξωματος οπως πχ καπω απο ανθρακονηματα. Βασικα δεν ξερω που υπαρχουν τετοια και ποια η διαφορα βαρους - θα ταν ενδιαφερον ομως να γνωριζαμε καθως η λαμαρινα ειναι πολυ βαρια και τα περιθωρια μειωσης βαρους μεγαλα...
17) Βενζινη. Εκτος και αν πηγαινετε ταξιδι υπαρχει κανας λογος να ειναι πανω απο το 1/3 - αντε στη μεση? Μιλαμε για περιπου 20 κιλα εξτρα βενζινης απο τη μεση μεχρι το full και 10 απο το μισο στα 3/4.

Με μια προχειρη ματια καποιος που δρα με γνομωνα την παραπανω λιστα θα ειναι τουλαχιστον καμια 30αρια κιλα ελαφρυτερος απο εναν αντιστοιχο οδηγο ο οποιος δρα με γνωμονα την πρακτικοτητα. Φυσικα καποιος που θα τηρουσε ολη αυτη τη λιστα μονο πυροβολημενος μπορει να χαρακτηριστει αλλα εγω θα σας πω οτι με εξαιρεση τα σημεια 7, 9 (εχω αεροτομη), 11 (ειμαι ενοχος, φοραω χαλακια), 12 (αν και εχω μονο 2 μπροστινα ηχεια συνολικου βαρους 1.5 κιλα), 13 (εχω τo airbag), 15 και 16 (λογω απαιτουμενων χρηματων) την τηρω.

Απ'οτι υπολογιζω, καποιος που τηρει ολα αυτα θα ειναι γυρω στα 70 κιλα λιγοτερο απο ενα νορμαλ 206, αρα και περιπου 7% πιο γρηγορο μιας και το αμαξι ζυγιζει γυρω στον 1 τονο. Αμα αυτο το κανουμε σε αλογα σε ενα 118 hp 16kg ροπη 206 1.6V των 1030 κιλων τοτε ειναι σαν ο ελαφρυτερος να εχει 126.26 αλογα και 17.12 κιλα ροπης με την αυξηση των 7 τα εκατο θεωρητικα εμφανη σε ολο το φασμα.

Οποιος εχει πληροφοριες για το σημειο 16 ας μας πει...

Στο μεταξυ αν σκεφτειτε τιποτα που να παιρνει βελτιωση (απο βαρος) και δεν το εχω γραψει σ'αυτη τη λιστα, πειτε το...
Miltellas - Κυρ 06 Οκτ 2002, 02:44:22
Θέμα δημοσίευσης:
Μπράβο Αλέξη για το θέμα που άνοιξες. Σίγουρα θα ενδιαφέρει και τον Πεζομανιακό!

Πάντως, αυτό που κατάλαβα είναι ότι εγώ δεν χρειάζεται να τα κάνω όλα αυτά... αρκεί να κάνω δίαιτα! Laughing

Στο σημείο που αναφέρεις το βάρος των ζαντολάστιχων, εάν προσθέσουμε και την αδράνεια της φερόμενης μάζας που προκαλούν οι βαρύτεροι τροχοί, και την αυξημένη κεντρομόλο επιτάχυνση που προκαλείται από την μάζα αυτή, μπορούμε να κατανοήσουμε καλύτερα γιατί μειώνεται τόσο η ικανότητα της επιτάχυνσης όσο και η ικανότητα της πέδησης...
Θεωρώ λοιπόν, ότι οι ελαφρύτεροι τροχοί είναι η σημαντικότερη κίνηση που μπορούμε να κάνουμε, για να αυξήσουμε την ιπποδύναμη-ροπή που περνάει τελικά στον δρόμο.
Vini - Κυρ 06 Οκτ 2002, 08:00:48
Θέμα δημοσίευσης:
χμμμ....μερικές ιδέες ακόμα...μετατροπές...

Ισως η αλλαγή του ψυγείου με κάποιο άλλο που να είναι ποιο ελαφρύ?

Το ίδιο και με τα βεντιλατέρ μηχανής και AC?

Aν αδειάζαμε το νερό από τα δοχεία καθαρισμού τζαμιών?

Βγάλσιμο εργοστασιακής κεραίας και αντικατάσταση με μικρή αλουμινίου...κερδίζεις σε γραμμάρια και αεροδυναμική....

Πέταμα του μαύρου πλαστικού χαμόγελου μπροστά και αντικατάσταση με σίτα αλουμινίου ελαφρού κράματος....ίσως και με προσμίξεις πλαστικού για να είναι ακόμα ποιο ελαφριά....

χμμμ....τοποθέτηση ηλιοροφής....κερδίζεις και στιβαρότητα....και μόστρα....

δεν έχω τι άλλο να σκεφτώ... Neutral Neutral
overgr - Κυρ 06 Οκτ 2002, 08:27:07
Θέμα δημοσίευσης:
Ένας γνωστός μου, ιδιοκτήτης ινστιτούτου αδυνατίσματος ΠΡΙΝΟΥ, αφού διάβασε το post του Alex μου ανέφερε ότι τα ΠΡΙΝΟΥ από 1-9-02 θα εγκαινιάσουν το εξής τμήμα:

ΠΡΙΝΟΥ - Power Tuning for Peugeot 206
Εγγυημένα κερδίζετε 10% στο 0-100 και 5% στην τελική.
Επιτυχία αποδεδειγμένη με χρονομέτρηση ΠΡΙΝ και ΜΕΤΑ.

Τι εξατμίσεις και τσιπάκια μου λέτε?
Για κόψτε κανα κοψίδι και τα έχετε τα Ραλάκια στο χέρι στην επόμενη κόντρα!!![/list]
theflame - Κυρ 06 Οκτ 2002, 08:41:53
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Πάντως, αυτό που κατάλαβα είναι ότι εγώ δεν χρειάζεται να τα κάνω όλα αυτά... αρκεί να κάνω δίαιτα! Laughing


Μίλτο και εγώ του club είμαι, όχι μόνο του 206 και του άλλου Wink
Μήπως εκτός από μειωμένες τιμές σε ανταλλακτικά θα πρέπει να ψάχνουμε και μειωμένες τιμές σε ινστιτούτα αδυνατίσματος;;; Shocked
Α ρε Alex φωτιές που μας άναψες!!!
Svstouk - Κυρ 06 Οκτ 2002, 09:29:41
Θέμα δημοσίευσης:
theflame έγραψε:
Miltellas έγραψε:
Πάντως, αυτό που κατάλαβα είναι ότι εγώ δεν χρειάζεται να τα κάνω όλα αυτά... αρκεί να κάνω δίαιτα! Laughing


Μίλτο και εγώ του club είμαι, όχι μόνο του 206 και του άλλου Wink
Μήπως εκτός από μειωμένες τιμές σε ανταλλακτικά θα πρέπει να ψάχνουμε και μειωμένες τιμές σε ινστιτούτα αδυνατίσματος;;; Shocked
Α ρε Alex φωτιές που μας άναψες!!!


Μόλις το βρεις, πες το και σε μένα και μετά.........φωτιά στην άσφαλτο, όταν θα έχω χάσει 527.983 κιλά Mr. Green
Svstouk - Κυρ 06 Οκτ 2002, 09:37:08
Θέμα δημοσίευσης:
Προς Alex :

Ωραία τα όσα προτείνεις και συμφωνώ ότι μερικά αγγίζουν το όριο της υπερβολής και όντως είναι για πολύ πυροβολημένα άτομα (π.χ. αφαίρεση αερόσακου).

Προσωπικά, χάνοντας κάποια κιλά θα έρθω στα επίπεδα που αναφέρεις! Mr. Green

Στο θέμα της ρεζέρβας, καλή η σκέψη σου ειδικά με τον αφρό, αλλά τι γίνεται αν σου σκιστεί το λάστιχο από κάποια συντρίμια στη μέση του πουθενά; (έτυχε στον κουμπάρο μου) Question

Στο θέμα των ζαντών, συμφωνώ απόλυτα με το Μίλτο. 0X

Συμφωνώ απόλυτα με το θέμα του ρεζερβουάρ, όχι τόσο για το θέμα των επιδόσεων, όσο της κατανάλωσης μέσα στην πόλη και γενικότερα. Ποιος ο λόγος να είμαστε φουλ τεπόζιτο μέσα στην πόλη και συνεπώς να έχουμε περισσότερο βάρος, άρα και περισσότερη κατανάλωση; Wink
Byron206 - Κυρ 06 Οκτ 2002, 11:07:24
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
14) Ξεφορτωμα του αυτοκινητου απο "αχρηστα" (στο θεμα βαρους παντα) αντικειμενα οπως πυροσβεστηρες, first aid κιτ κτλ κτλ...


Δεν διαφωνω με τον Alex αλλα τους μπατσους γιατι να τους πληρωνω εγω τις αδειες τους, τα επιδοματα τους????......μαλλον η απουσια τους ("αχρηστα") ειναι χρησιμη για τους αστυνομικους

Ναι, καποια πραγματα τα τηρω και εγω οπως το θεμα της βενζινης.....
Αλεξ@νδρος - Κυρ 06 Οκτ 2002, 17:23:10
Θέμα δημοσίευσης:
Aφου βγαλατε που βγαλατε τοσα ξεχασατε το σπουδαιοτερο και ισως το βαρυτερο
Αφαιρεση A/C και ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ Mr. Green
DimiP - Κυρ 06 Οκτ 2002, 17:51:22
Θέμα δημοσίευσης:
και αφου τα βγαλετε ολαααα αυτααα που προαναφερθησαν, θα κοιταξετε το 206 σας και θα λετε: "βρε τι μου θυμιζει; τι μου θυμιζει;" Α! ναι το 106!!!"

για να μη πω καλυτερα οτι θα μοιαζει με ...καρτ!


Laughing Laughing Laughing Laughing
Αλεξ@νδρος - Κυρ 06 Οκτ 2002, 21:01:09
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
και αφου τα βγαλετε ολαααα αυτααα που προαναφερθησαν, θα κοιταξετε το 206 σας και θα λετε: "βρε τι μου θυμιζει; τι μου θυμιζει;" Α! ναι το 106!!!"

για να μη πω καλυτερα οτι θα μοιαζει με ...καρτ!


Laughing Laughing Laughing Laughing

ΔΗΜΙ-ΧΩΣΤΑΣ κυριες και κυριοι Laughing Laughing Laughing
Alex - Κυρ 06 Οκτ 2002, 21:20:31
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον απ'αυτα που γραψατε και απο καποια που σκεφτηκα η λιστα συνεχιζεται ως εξης:

18) Ο ανθρωπινος παραγοντας. Οσο πιο αδυνατος ο οδηγος τοσο καλυτερα... Εγω βασικα εχω δει διαφορα απο την εποχη που ειμουν 80 κιλα με μια εποχη που ειμουν 71.. Τωρα ειμαι γυρω στα 75 αλλα ενταξει δεν θα χασουμε και κιλα για το αμαξι. Τι ειμαστε? Στη Φορμουλα 1? Καλοδεχουμενα τα λιγοτερα κιλα αλλα αυτα συνηθως ανεβοκατεβαινουν ασχετα με τις οδηγικες μου επιδιωξεις..Παντως κι'αυτο παιζει το ρολο του οσο αστειο και αν ακουγεται καθως οι νομοι της φυσικης σχετικα με την επιταχυνση αφορουν αμεσα το βαρος...(απ'οπου αυτο και αν προερχεται)
19) Εξαρτηματα οπως ψυγεια, δισκοπλακες (αρκετο βαρος) , ηλιοροφη, σιτα αλουμινιου αντι για πλαστικα. Διαφορα σε βαρος: Αγνωστη...
20) Αφαιρεση A/C (αυτο γινεται) και καλοριφερ (αυτο δεν το γνωριζω αν γινεται)
21) Αφαιρεση πλαστικου που χρησιμοποιειται στο πορτ-μπαγκαζ για το βιδωμα της πινακιδας και βιδωμα της πινακιδας κατ'ευθειαν απανω στη λαμαρινα. (Γλυτωνουμε και τη διαφημιση στον καθε ******* αντιπροσωπο που ειναι κολλημενη απανω στο πλαστικο) Βαρος: 150-300 γρ. (δεν ειναι πολυ αλλα συνδιαζεται καλα κυριως για αισθητικους λογους)
22) Χρησιμοποιηση MP3 player ή απλου CD player αντι για CDιερα και αποφυγη τοποθετησης ειδικου μοχλου ελεγχου στο τιμονι.


Τωρα οσον αφορα το να διαλυθει καποιο λαστιχο εντελως αυτο ειναι θεμα αδυνατου σκελετου του ελαστικου... Για παραδειγμα το S02 της Bridgestone που φοραω 22 μηνες το εχω πεταξει κατα λαθος σε απιστευτες λακουβες και το εχω οδηγησει δυο φορες σε ταχυτητες πανω απο 135 με πιεση 0!!! Εχει τοσο δυνατο σκελετο που ακομα και με 0 πιεση ειναι σχεδον στρογγυλο...

Οσον αφορα τους μπατσους και να πιασουν καποιον για πυροσβεστηρα κτλ ε ενταξει αμα εισαι τοσο γκαντεμης καλυτερα να τα κουβαλας μαζι.. Παντως εγω ειχα πυροσβεστηρα στο αμαξι επι 3 χρονια μεχρι που πριν 2 μηνες λογω της ζεστης που ετρωγε το αμαξι τα μεσημερια χαλασε το υγρο του εσωτερικα και ηταν σαν κουφιος στην αφη. Οποτε και τον πεταξα στα σκουπιδια (αφου πρωτα τον δοκιμασα και ειδα οτι δεν δουλευει)... Επισης δεν εχω ακουσει για τετοιου ειδους κληση ποτε αν και γνωριζω οτι θεωρουνται απαραιτητα στο αμαξι... Ειπαμε η εξοικονομηση βαρους περιλαμβανει τις περισσοτερες φορες πρακτικους συμβιβασμους.

Οσο για το αμαξι να μοιαζει με 106, δεν νομιζω μιας και σχεδον το 90% αυτης της λιστας εξοικονομησης βαρους ισχυει και για τα 106. Δηλαδη αυτα με τι θα μοιαζουν μετα? Wink
theflame - Κυρ 06 Οκτ 2002, 23:03:30
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά το χοντραίνουμε το παιχνίδι αν λέμε να αφαιρέσουμε την θήκη της πινακίδας και το μοχλό του CD από το τιμόνι για να κερδίσουμε βάρος!!!
Πριν από όλα αυτά θα πρέπει να έχουμε βγάλει τις ταπετσαρίες από τις πόρτες, το πίσω κάθισμα, το πίσω γιαλοκαθαριστήρα με το μοτέρ του (δεν είναι πολύ τραγικά τα πράγματα χωρίς αυτόν!! )
Τα πράγματα από ντουλαπάκι μαζί με το ντουλαπάκι Shocked
Τα χειριστήρια του κλιματισμού - καλοριφέρ (τα βγάλαμε πιο πριν μαζί με το A/C sorry δεν το είδα!!!)
Και τι μένει;;;;;
Α! τα χαρτομάντιλα πάνω στο ταμπλό!!!!!

Χιούμορ είναι παιδιά!!!!!!
Πάντως Alex αυτό με πλαστικό της πινακίδας θα φύγει με την πρώτη ευκαιρία, τη να λέμε τώρα!!!!! Για διαφήμιση σε μ****** είμαστε! Wink
Sidobre - Δευ 07 Οκτ 2002, 09:07:37
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν έχετε σκεφτεί το σημαντικότερο!

Αντικατάσταση του οδηγού με τηλεκατεύθυνση!

Θα γλυτώσετε από 70 έως 100 κιλά στο νερό!

Και αν δεν σας κάνει αυτό, μπορείτε να αντικαταστήσετε τον κινητήρα με ένα μοτέρ από τα ηλεκτοκίνητα!

Εκεί να δείς κιλά που θα γλυτώσετε!!

P.S. Μας έχετε κουφάνει εντελώς! Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
teoman - Δευ 07 Οκτ 2002, 09:20:32
Θέμα δημοσίευσης:
-Αφαίρεση των προφυλακτήρων (όπως τα dragster) και των body-kit.
-Επίσης οι 5πορτοι,τις πίσω πόρτες δεν τις χρειάζονται:ξήλωμα!
-Αλλαγή τιμονιού με ελαφρύτερο και μικρότερο.
-Αλλαγή λεβιέ ταχυτήτων με πλαστικό (άρα ελαφρύτερο)
-Ξήλωμα όλων των θηκών και του ντουλαπιού.
-Ξήλωμα των πίσω καθισμάτων
Alex - Δευ 07 Οκτ 2002, 09:52:03
Θέμα δημοσίευσης:
Τα πισω καθισματα τα χα βγαλει μια εποχη για να δω ποση διαφορα κανανε αλλα δημιουργειται μεγαλη βαβουρα απο τον ηχο μεσα στο αμαξι.. Χρησιμευουν δηλαδη σαν ηχομονωτικα για το πατωμα αλλα και για το πορτ μπαγκαζ (πλατες)... Παντως η διαφορα ηταν αισθητη...Αν κλεισουμε track-day Μεγαρα δεν με βλεπω να τα φοραω...
christhehealer - Δευ 07 Οκτ 2002, 10:10:37
Θέμα δημοσίευσης:
Kαι γιατί ρε παιδιά δεν παίρνεται ένα 1100 σαν του Larry που δεν έχει ούτε aircordition και να το κάνετε 1600. Eκεί να δείτε εξοικονόμηση βάρους. Θα έχετε το 205 GTI του 2002. Shocked Shocked Shocked Shocked
teoman - Δευ 07 Οκτ 2002, 10:18:23
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:
Τα πισω καθισματα τα χα βγαλει μια εποχη για να δω ποση διαφορα κανανε αλλα δημιουργειται μεγαλη βαβουρα απο τον ηχο μεσα στο αμαξι.. Χρησιμευουν δηλαδη σαν ηχομονωτικα για το πατωμα αλλα και για το πορτ μπαγκαζ (πλατες)... Παντως η διαφορα ηταν αισθητη...Αν κλεισουμε track-day Μεγαρα δεν με βλεπω να τα φοραω...


Όλες αυτές οι "τροποποιήσεις" που αναφέρονται και προσβλέπουν στην maximum αναλογία βάρους-ίππων,φυσικά και δεν πρόκειται να τις ακολουθήσει κάποιος που κινείται ως κατά το πλείστον στην πόλη και όχι σε πίστα (με εξαίρεση ίσως την δίαιτα που χρειάζεται... Wink ).
Επειδή τα είχα βγάλει και εγώ-δοκιμαστικά- μαζί με την ρεζέρβα,έχει πράγματι διαφορά αλλά χάνει κάπου το αμάξι στην κατανομή βάρους αφού μπροστά είναι αρκετά βαρύτερο.
Πρέπει μετά να παίξεις με ανάλογο χαμήλωμα μπρος-πίσω κτλ...
Alex - Δευ 07 Οκτ 2002, 10:35:13
Θέμα δημοσίευσης:
Σ'αυτο που λες για την κατανομη βαρους εχεις πολυ δικιο.. Αλλα εμενα το αμαξι μου ειναι μαλλον ειδικη περιπτωση γιατι πισω εχει αρκετο χαμηλωμα (1 δαχτυλο μετα βιας χωραει στο θολο) οποτε δεν εχει προβλημα σε τετοιου ειδους ελαφρωμα Wink
DimiP - Δευ 07 Οκτ 2002, 14:06:39
Θέμα δημοσίευσης:
Alexandros έγραψε:
DimiP έγραψε:
και αφου τα βγαλετε ολαααα αυτααα που προαναφερθησαν, θα κοιταξετε το 206 σας και θα λετε: "βρε τι μου θυμιζει; τι μου θυμιζει;" Α! ναι το 106!!!"

για να μη πω καλυτερα οτι θα μοιαζει με ...καρτ!


Laughing Laughing Laughing Laughing

ΔΗΜΙ-ΧΩΣΤΑΣ κυριες και κυριοι Laughing Laughing Laughing



μετα φταιει ο...dimiχωστας!!!!
ε παει ξεφυγατε!

αληθεια, γιατι να μην αφαιρεσουμε το μισο λαδι μηχανης , τη μιση βαλβολινη, τα μισα υγρα υδρ.τιμονιου και φρενων;;
Rolling eyes Rolling eyes
PoLiThS - Δευ 07 Οκτ 2002, 18:29:59
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπον Μιλτο... απο εδώ και πέρα θα οδηγούμε ΜΟΝΟ νηστικοι οκ?
Svstouk - Δευ 07 Οκτ 2002, 19:47:42
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
Alexandros έγραψε:
DimiP έγραψε:
και αφου τα βγαλετε ολαααα αυτααα που προαναφερθησαν, θα κοιταξετε το 206 σας και θα λετε: "βρε τι μου θυμιζει; τι μου θυμιζει;" Α! ναι το 106!!!"

για να μη πω καλυτερα οτι θα μοιαζει με ...καρτ!


Laughing Laughing Laughing Laughing

ΔΗΜΙ-ΧΩΣΤΑΣ κυριες και κυριοι Laughing Laughing Laughing



μετα φταιει ο...dimiχωστας!!!!
ε παει ξεφυγατε!

αληθεια, γιατι να μην αφαιρεσουμε το μισο λαδι μηχανης , τη μιση βαλβολινη, τα μισα υγρα υδρ.τιμονιου και φρενων;;
Rolling eyes Rolling eyes




XAXAXAXAXA
Γιατί δεν κόβουμε και την οροφή να βάλουμε μια τέντα Shocked Shocked
Ξέρετε για τι εξοικονόμηση βάρους μιλάμε; Question Question Sniper
theflame - Δευ 07 Οκτ 2002, 21:33:38
Θέμα δημοσίευσης:
PoLiThS έγραψε:
λοιπον Μιλτο... απο εδώ και πέρα θα οδηγούμε ΜΟΝΟ νηστικοι οκ?


Ωχ Ωχ για μεγάλες νηστίες μας βλέπω!!!!!
Slash - Δευ 07 Οκτ 2002, 22:41:40
Θέμα δημοσίευσης:
theflame έγραψε:
PoLiThS έγραψε:
λοιπον Μιλτο... απο εδώ και πέρα θα οδηγούμε ΜΟΝΟ νηστικοι οκ?


Ωχ Ωχ για μεγάλες νηστίες μας βλέπω!!!!!


Εμ, οι επιδόσεις θέλουν θυσίες. Δεν βλέπεις τι διαίτα κάνει ο Σουμάχερ, αν και οδηγεί ένα αυτοκίνητο 850+ ίππων;
Miltellas - Τρι 08 Οκτ 2002, 00:32:24
Θέμα δημοσίευσης:
Βρε παιδιά, εγώ το αμαξάκι μου το πήρα, για να πάω μέχρι το Πήλιο, κάνοντας τις κοντρίτσες και τις κοντράρες μου κατά τη διαδρομή και μετά να κάτσω να απολαύσω τις λιχουδιές του Πολίτη στην ταβέρνα του. Και μετά, βαρύς-βαρύς, να επιστρέψω με την γυναίκα μου δίπλα και να χαζέψουμε και τις ομορφιές της Μαγνησίας που πριν δεν προλάβαμε να δούμε. Wink Mr. Green
Slash - Τρι 08 Οκτ 2002, 00:41:32
Θέμα δημοσίευσης:
Ανάβαση Πυλίου, και μετά τα Ζαγοροχώρια, μέχρι το προσκοπικό καταφύγιο είναι must!
Highlight:η οδήγηση των ντόπιων!!
ofitzis - Πεμ 10 Οκτ 2002, 00:42:03
Θέμα δημοσίευσης:
Βάρος ofitzi = 66 kg οπότε μάλλον πρέπει να είναι ο πιο γρήγορος 1400άρης της παρέας Laughing
Άσε που κουρεύτηκα κιόλας σήμερα... :D

Πέραν της πλάκας πιστεύω πως μερικά από αυτά που αναφέρθηκαν είναι εφαρμόσιμα,στην πλειοψηφία τους όμως είναι υπερβολή.Δώσαμε τόσα λεφτουδάκια για να τα πάρουμε και θα τα κάνουμε dragster;
Miltellas - Πεμ 10 Οκτ 2002, 02:44:02
Θέμα δημοσίευσης:
ofitzis έγραψε:
Βάρος ofitzi = 66 kg....


Πάντα αναρωτιόμουνα πώς θα πηγαίνει ένα 206... άδειο!
Laughing
Alex - Πεμ 10 Οκτ 2002, 06:42:28
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω παλι πιστευω οτι η υπερβολη ειναι προσωπικη υποθεση και υποκειμενικη στον καθενα.. Πχ καποιος δυσκολα θα αποχωριζοταν το subwoofer του και τον ενισχυτη, εμενα δεν με πολυνοιαζει...Καποιος μπορει να θεωρει τη ρεζερβα απαραιτητη, εγω παλι οχι... Βλεπεις οτι ειναι αναλογα το τι χρειαζεται βασικα ο καθενας και τι θεωρει απαραιτητο να υπαρχει μεσ'το αμαξι.. Βασικα τα 4 μεγαλυτερα ωφελη ερχονται απο:

Αντικατασταση απλων καθισματων με Bucket (τουλαχιστον 15-20 κιλα)
Αφαιρεση ρεζερβας (16-18 κιλα μαζι με τα εργαλεια της)
Αντικατασταση ζαντων αλουμινιου με ελαφρυτερου κραματος αλουμινιου (10-16 κιλα στο συνολο αναλογα το βαρος της παλιας ζαντας) και χρηση ελαφρυτερων ελαστικων (5-10 κιλα εξοικονομηση και στις 4 ροδες)
Διατηρηση μονο της απαραιτητης βενζινης στο ρεζερβουαρ. Εξοικονομηση 10-30 κιλα (αναλογα τι δρομολογια κανει ο καθενας).

Μπαμ-Μπαμ βρεθηκαν καμια 50αρια κιλα...Τα υπολοιπα στην λιστα ειναι "λεπτομερειες" μεν, αλλα αρθροιστικα μπορουν να βγαλουν και αυτα καποια κιλακια.. Ενα, ενα μπορει να φανταζει γελοια η αφαιρεση τους αλλα αρθροιστικα παντα, κανουν τη διαφορα...

Εμενα η ολη υποθεση ξεκινησε στο μυαλο μου μολις ειδα πως πηγαινε το 106 το 1400αρι σε σχεση με το δικο μου... Ε τι να σας πω ρε παιδια.. μιλαμε για μερα με τη νυχτα τωρα..Οποιος εχει παρομοια εμπειρια σε αμαξια με ιδιο κινητηρα και διαφορα βαρους θα καταλαβει ποσο σημασια παιζει το βαρος. Η εστω την διαφορα με 1 επιβατη (~70-80 κιλα) μαζι... Δεν την καταλαβαινετε? Εμενα το αμαξι χανει το (ηδη ασθενικο λογω χαμηλης ιπποδυναμης) νευρο μολις βαλω 2ο ατομο μεσα..Και σε χαμηλες στροφες το νιωθω να ψιλοαγκομαχαει σε σχεση με οδηγηση μονος...
DimiP - Πεμ 10 Οκτ 2002, 09:57:41
Θέμα δημοσίευσης:
και που να εβλεπες εμενα το καλοκαιρι alex με το 1.4 και τη μαμα, το μπαμπα, την αδελφη, και τη γιαγια, και το πορτ μπαγκαζ τιγκα στις σακουλες απο supermarket. Α! ήμουν κι εγω μεσα.
Χαλαρα το βαρος των επιβατων και των πραγματων ήταν 360-370 κιλα!!!!!
φαντασου πως πηγαινε...
τωρα που το καλοσκεφτομαι ομως , τσουλαγε το καημενο . εγω ειπα θα αρνηθει να ξεκινησει αλλα τσουλησε τελικα...

Confused Confused Confused Confused
Slash - Πεμ 10 Οκτ 2002, 11:49:14
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
ofitzis έγραψε:
Βάρος ofitzi = 66 kg....


Πάντα αναρωτιόμουνα πώς θα πηγαίνει ένα 206... άδειο!
Laughing


Εγώ είμαι 68 Laughing
Όσο για αυτό που λες DimiP είναι όντως αλήθεια, αλλά η λύση είναι ανέβασμα πιο ψηλά τις στροφές. Τι άλλο να κάνουμε;
theflame - Πεμ 10 Οκτ 2002, 23:10:34
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:
Εμενα η ολη υποθεση ξεκινησε στο μυαλο μου μολις ειδα πως πηγαινε το 106 το 1400αρι σε σχεση με το δικο μου... Ε τι να σας πω ρε παιδια.. μιλαμε για μερα με τη νυχτα τωρα..Οποιος εχει παρομοια εμπειρια σε αμαξια με ιδιο κινητηρα και διαφορα βαρους θα καταλαβει ποσο σημασια παιζει το βαρος. Η εστω την διαφορα με 1 επιβατη (~70-80 κιλα) μαζι... Δεν την καταλαβαινετε? Εμενα το αμαξι χανει το (ηδη ασθενικο λογω χαμηλης ιπποδυναμης) νευρο μολις βαλω 2ο ατομο μεσα..Και σε χαμηλες στροφες το νιωθω να ψιλοαγκομαχαει σε σχεση με οδηγηση μονος...


Αστα Alex...
Μεγάλη πίκρα!!!! Crying or Very sad Crying or Very sad

Οι 1100άριδες & 1400άριδες καταλαβαίνουν, οι 1600άριδες και Gtίδες παρακαλούνται να μην γελάνε με την πίκρα μας Rolling eyes
ΟΚ;;;;; Evil Evil Evil
Δημήτριος - Πεμ 30 Ιαν 2003, 20:01:11
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό που πρέπει να εξεταστεί είναι τα κρύσταλλα. Ζυγίζουν πολύ. Θα μπορούσαν να αντικατασταθούν απο κάποια άλλα ελαφρύτερα και πιο "πλαστικά". Για να καταλάβετε πόση ζημια προξενούν αυτά, η Audi φρόντισε να διατηρήσει την αναλογία μετάλλου/κρυστάλλων στο 2/1 για το μοντέλο της Α2 1.2 diesel (αυτό που καταναλώνει 3 λίτρα/100 km).
Φαντάζομαι όμως πως κάτι τέτοιο είναι πολύ δύσκολο να γίνει αφού αποκλείεται να υπάρχουν τέτοια ελαφρια τζάμια για το 206 στην αγορά (αμφιβάλλω μάλιστα αν υπάρχουν ελαφριά τζάμια για αυτοκίνητα γενικώς)
BTS - Παρ 31 Ιαν 2003, 00:10:38
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:
Καποιος μπορει να θεωρει τη ρεζερβα απαραιτητη, εγω παλι οχι... Αντικατασταση απλων καθισματων με Bucket (τουλαχιστον 15-20 κιλα)


Aν πάθεις λάστιχο στην Εθνική, στη μέση του πουθενά και να βραδιάζει (το έχω πάθει..), θα εκτιμήσεις πολύ την ύπαρξη της ρεζέρβας.... Wink

Όσο για την αφαίρεση πυροσβεστήρα....είμαστε σοβαροί;;;;;;;;;
ΝΙΚΟΣ - Παρ 31 Ιαν 2003, 01:53:54
Θέμα δημοσίευσης:
Eγω θα συμφωνισω με τον Αλεξανδρο σε ολα περι διαιτας,λογο οτι τα εχω κανει.

Μεγαλε πες ταααααααα.................. Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil

Τεζζζζζζζζαααααααααααααα............. Evil Evil Evil Evil Evil Evil
Alex - Παρ 31 Ιαν 2003, 03:20:59
Θέμα δημοσίευσης:
Η φαση ειναι παω στη ζυγαρια πριν καμια βδομαδα και βλεπω 79 Shocked Shocked Shocked Μ'επιασε πανικος.. Λεω ΑΤΙΜΟΙ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΕΣ με τσακισατε..

Ε απ'τα 71 το καλοκαιρι, στα 75 τον Οκτοβρη και 79 τωρα? Μιλαμε για 8 κιλα δεν ειναι παιξε-γελασε εδω περα... Ε τωρα επεσα γυρω στα 77 μετα απο μια βδομαδα διαιτας ...
Miltellas - Παρ 31 Ιαν 2003, 04:02:39
Θέμα δημοσίευσης:
E, όχι και να κόψω τη "μάσα"!!! Laughing
Το καλό φαϊ και η γρήγορη οδήγηση είναι δύο "κακές"¨συνήθειες που δεν κόβονται εύκολα... Ειδικά το δεύτερο! Wink
ΝΙΚΟΣ - Παρ 31 Ιαν 2003, 09:46:35
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα ντε.......δεν ειπαμε και να μην δεν φας Laughing Laughing Laughing
danielos - Παρ 31 Ιαν 2003, 10:33:49
Θέμα δημοσίευσης:
αμα ειναι δυσκολο να ελαφρυνετε το αυτοκινητο ριξτε το στη διαιτα!!!χαστε καμια 20αρια κιλα και θα δειτε πως θα αλλαξει προς το καλυτερο η αναλιγια ιππων - βαρους!!! Shocked Shocked Shocked Laughing Laughing Laughing Laughing Very happy Very happy Rolling eyes Rolling eyes .αμα δεν παει ο μωαμεθ στο βουνο παει το βουνο στο μωαμεθ!!!!!!
Miltellas - Σαβ 01 Φεβ 2003, 08:17:21
Θέμα δημοσίευσης:
Εεε, Rolling eyes τότε θα προτείνω κάτι πιο έξυπνο! Rolling eyes
Τί θα λέγατε εάν λείπαμε κιόλας από την θέση του οδηγού;
Ένα μηχανισμό τηλεχειρισμού σαν τα τηλεκατευθυνόμενα και είμαστε έτοιμοι. Φανταστείτε... Μία πεζάκλα χωρίς οδηγό να καταπίνει τα πάντα στο διάβα του!! Shocked Shocked Shocked Laughing
Ghost Dog - Σαβ 01 Φεβ 2003, 15:50:15
Θέμα δημοσίευσης:
ofitzis έγραψε:
Βάρος ofitzi = 66 kg οπότε μάλλον πρέπει να είναι ο πιο γρήγορος 1400άρης της παρέας Laughing

Σε αφησα κολωνες πισω.....60 κιλα παρακαλω!!!!!! Laughing Laughing Laughing Laughing
MEMsound - Δευ 24 Μάρ 2008, 10:44:05
Θέμα δημοσίευσης:
το ξέθαψα το τόπικ μιας και ζυγισα τα καθίσματα του 206 gti...

λοιπόν:
κάθισμα συνοδηγού: 22+κάτι κιλά (αν και όταν το σηκώνεις σου δίνει την αίσθηση οτι ειναι βαρύτερο) Confused
πλάτη πίσω καθίσματος (μεγάλο κομμάτι): 9 κιλά
...>>....>>........>>.........(μικρό......>>....): 6 κιλά
κάτω μερος πίσω καθίμσατος (μεγάλο κομμάτι): 4 κιλά
...>>....>>.....>>.......>>.........(μικρό......>>....): 3 κιλά

Σύνολο ~45κιλά
και η διαφορά στο αυτοκίνητο ειναι υπερ του δέοντως αντιληπτή...

ή αν προσθέσει κανείς και το κάθισμα του οδηγου πάμε στα μείον 77κιλά) και απλά προσθέτεις το βάρος ενος μπάκετ + τις βάσεις του)

με την πρώτη ευκαιρία θα ζυγίσω και το εργοστασιακό καπό να δω τι διαφορές εχει από το άλλο... Cool
volvos - Δευ 24 Μάρ 2008, 10:47:05
Θέμα δημοσίευσης:
ξεχασες ρεζερβα και γρυλλο που ειναι κομπλε 20κιλα

γαβανας τα εχει βγαλει ολα πισω (και πισω ταπετσαριες ζωνες. )
και αν θυμαμαι καλα ηταν 50κατω?

οποτε ζωνες ταπετσαριες πρεπει να ειναι αλλα 8κιλα?

γαβανας ετσι το ειχε ζυγισει 1005 το δικο του αν θυμαμαι καλα...

εχει 4ημερο θα μας πει απο τεταρτη
MEMsound - Δευ 24 Μάρ 2008, 10:53:10
Θέμα δημοσίευσης:
δεν ειχα χρονο για να βγάλω ρεζέρβα και να ξυλώσω το μεταλικό "διχτυ" που την κρατάει
...το 206 ειναι ακόμα "μονοθέσιο"...
ισως αυριο που θα 'μαι σπίτι...
εγω εχω την μικρή ρεζέρβα (ισως λόγω του μεγάλου βάρους του εργοστασιακού τελικού...χμμμ θα το ζηγίσω κι αυτό... Laughing Laughing ) αλλα μαζί με τον γρύλο+το "διχτυ"+γάτζο δεν νομίζω να ειναι λιγότερο από 15κιλά...
ultra-one - Δευ 24 Μάρ 2008, 15:39:56
Θέμα δημοσίευσης:
Δ Ι Α Ι Τ Α ! ! ! Cool
SnakeMJK - Δευ 24 Μάρ 2008, 17:47:22
Θέμα δημοσίευσης:
Ταπετσαρίες και ζώνες, επειδή τις είχα βγάλει, δεν είναι για κανένα λόγο πάνω από 2 κιλά! Πάντως η διαφορά είναι κάτι παραπάνω από αισθητή!
Voulis - Τετ 26 Μάρ 2008, 12:20:06
Θέμα δημοσίευσης:
Την ταπετσαρία της οροφής την ξήλωσε κανείς?
AlienHack - Πεμ 17 Απρ 2008, 11:28:37
Θέμα δημοσίευσης:
Στο 206cc μπορουμε να βγάλουμε και τον μηχανισμό της οροφής!! 50 κιλά ειναι , απλος μετα ξεχνάμε το κάμπριο!!
kilobitius - Κυρ 18 Μάϊ 2008, 18:11:27
Θέμα δημοσίευσης:
Pisw (mono) Zwnes asfaleias Panefkolo na vgoune = 2 kila 100 grammaria !

Kai mhn mou peis kaneis sas oti tis exei xrhsimopoihsei pote estv kai se taxidi !
Steve - Παρ 23 Μάϊ 2008, 07:18:02
Θέμα δημοσίευσης:
Εμείς που δεν θέλουμε οι πίσω επιβάτες να σκάσουν στην πλάτη του καθίσματος και να μας πάρουν μαζί τους κατά την πορεία τους προς το παρ-μπριζ, τις κρατάμε και τις πίσω ζώνες.

Και προτιμούμε να έχουν ζώνες οι πίσω, παρά οι μπροστά.
xrisa-xs - Παρ 23 Μάϊ 2008, 10:58:04
Θέμα δημοσίευσης:
kilobitius έγραψε:
...Kai mhn mou peis kaneis sas oti tis exei xrhsimopoihsei pote estv kai se taxidi !


ΝΑΙ τις χρησιμοποιούμε κανονικά και κάθε μέρα για να δέσουμε το παιδικό καθισματάκι και όχι μόνο!
kilobitius - Πεμ 05 Ιούν 2008, 21:05:47
Θέμα δημοσίευσης:
Exoikonomhsh Barous == topic

Piso atoma extra varos poly perisotero apo oti dhpote anafereai se afto to thema ase pou gia na exeis piso prepei na exei gemisei mprosta .

Moraki se peugeot pou kaneis exoikonomhsh varous no point ..
ektos an einai genhmenos ralistas...

An thes na deneis psygia ntoulapes ktl pao paso....
volvos - Δευ 13 Οκτ 2008, 14:36:27
Θέμα δημοσίευσης:
σημερα μετρησα το αμαξι μου βεβαια δυσκολα βγαζεις ακρη

1020 κιλα

χωρις ρεζερβα πισω
αλλαγμενη εξατμιση
σκουπα αντι φιλτροκουτι
283 αντι 266 φρενα
με 10λιτρα βενζινη (αρα 5κιλα)
μεταλλικη εισαγωγη αντι πλαστικης
χωρις 3ο πισω προσκεφαλο
αεροτομη
τουλαχιστον 3-4κιλα σε ερμα μεσα (λεγε με ψιλα-σκουπιδια-πυροσβεστηρες-σχεδια-σιντι-κλειδαρια ποδηλατου κλπ κλπ)
-6κιλα ελαφρυτερη μπαταρια

τεσπα το θεμα ειναι οτι τα 1045 που ειχαν μετρησει οι 4τ ακουγεται πλεον ακομα πιο ρεαλιστικο νουμερο...
Sidobre - Δευ 13 Οκτ 2008, 14:39:57
Θέμα δημοσίευσης:
1050κάτι κιλά είχαν μετρήσει στο Faster το δικό μου όταν έγινε η παρουσίαση, με 1/2 βενζίνη χωρίς ρεζέρβα...

Περιμένω με αγωνία πόσο θα δειξει τώρα! Rolling eyes

Λογικά μέσα στην εβδομάδα θα ξέρω....
volvos - Δευ 13 Οκτ 2008, 14:41:46
Θέμα δημοσίευσης:
1/2 βενζινη αρα +10κιλα
1030...τασο σορυ αλλα δε βγαινει με τιποτα αφου ουτε εγω εχω ρεζερβα και ειχαμ και οι δυο 283...
και ειδικα το δικο σου (πρωτα xs) που ειναι αποδεδειγμενα καποια κιλα ελαφρυτερο απο δικο μου (gti) . . .

κατι λαθος εχει γινει... Crying or Very sad
Sidobre - Δευ 13 Οκτ 2008, 14:58:14
Θέμα δημοσίευσης:
Θα ψάξω να βρω το άρθρο να το ξανατσεκάρω.

Για μένα κέρδος θα είναι να ήταν λιγότερα! Surprised

Με τόσο "σαβούρα" που έχει πεταχτεί, ελπίζω σε κάτι καλό.

Αν θυμάμαι καλά, πάντως τα νέα 206 είναι πιο ελαφρυά από τα παλιότερα και ιδιαίτερα λόγω καλωδίων (Mux και μη Mux).
volvos - Δευ 13 Οκτ 2008, 15:33:54
Θέμα δημοσίευσης:
ξεχασα ελαφρια μπαταρια -6κιλα Laughing
MEMsound - Δευ 27 Οκτ 2008, 21:13:35
Θέμα δημοσίευσης:
σημερα μετρησα και την νυφη
οχι επιτουτου για να δω βαρος ακκα για να δουμε κατανομη...
ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ!!!!!!!!!!!!!!
από την λάθος τοποθετηση των ραβδων και μεταξυ τους αλλα και σε σχεση με το εμπρός υψος (διαφορα σχεδον 5cm)...(δεν φταιει ο αργυρης βασικά) ηταν "αλλου γι αλλου"

αρχικα (λιγο στο περίπου τα νουμερα)
ε α~319κιλα δ~349κιλα
π α~196κιλα δ~164κιλα

το βλεπει ο πουπάκης και μου λεει
"εχεις καταλάβει παιδί μου οτι το αμαξι σου παταει στις 2 ροδες διαγωνια..." Laughing Laughing
του εξηγω τι και πως και γελαμε καμποση ωρα...
και πιανουμε να το συνεφερουμε...
λυνουμε πίσω και μετα το σχετικό ρυθμισμα (μειον 3πα, μειον 2πδ και καμποσο πανω εα αν θυμαμαι καλα η κατι τετοιο) καταληξαμε στο
ε α~333 δ~335
π α~182 δ~178
η κατι τετοιο γιατι δεν θυμαμαι καλά

συνολο ~1028
για να βγαινει ενα νοημα:
χωρις καθισματα πισω και εταζερα
χωρις ρεζερβα πισω
με τις λευκές 16αρες με 205/45λάστιχο
με 1/4και κάτι ρεζερδουαρ
με το "ελαφρυ" καπό...
με την remus αντι για το μαμα τελικό
με μια αλουμινενια μπαρα θολων (κάνα 2κιλο λογικα)
με τον πυργολεβιε (4~5κιλα)
με την κουμουτστοανάρτηση που δεν εχει σχεση σε βαρος με την μαμα
με αλλαγμενα εμπρός ηχεία με μεγαλους μαγνητες και οχι τα "πλαστικά" μαμα
με 2κιλο αν δεν κάνω λάθος πυροσβεστηρα πίσω
αυτα και ισως ξεχναω κανα δυο αλλες αλλαγες γενικώς

Steve - Δευ 27 Οκτ 2008, 21:22:54
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
για να βγαινει ενα νοημα:
εεε μαμα γενικώς
με το "ελαφρυ" καπό...
αυτα

Με το καπό μου Very happy
MEMsound - Δευ 27 Οκτ 2008, 21:37:14
Θέμα δημοσίευσης:
..δεν σου αρεσε τοτε... Laughing
Road_Runner - Δευ 27 Οκτ 2008, 22:29:50
Θέμα δημοσίευσης:
θα ψαξω να βρω και τα δικα μου να τα ποσταρω..
volvos - Τρι 28 Οκτ 2008, 01:48:10
Θέμα δημοσίευσης:
+ελαφρια μπαταρια
+εξτρα πυργολεβιε και καλωδιωσεις νεον σε ολο το αμαξι
+ματια αγγελου με ξενον
+τη κοτσιδα σου...

χαλαρα κατω απο τοοοονο... Laughing

το ρυθμισμα στο υψος χωρις ζυγαριες ειναι θεμα λοττο το εχουμε ξαναπει
μονο υψος μπορεις να πετυχεις και αυτο υπο προυποθεσεις
αφου μετα παλι κατι φευγει προς τα πανω ή κατω
εγω τις 22αρες τις εχω ρυθμισει 4-5 φορες Wink
MEMsound - Τρι 28 Οκτ 2008, 02:48:38
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
+ελαφρια μπαταρια
+εξτρα πυργολεβιε και καλωδιωσεις νεον σε ολο το αμαξι
+ματια αγγελου με ξενον
+τη κοτσιδα σου...

η μπαταρια που εχω δεν ειναι πιο ελαφρια απ την μαμα (μια παλια του πολο του πατερα μου ειναι ... κουκουρουκου... εκτακτου αναγκης...)
ο πυργος οντως εχει ενα Χ βαρος σε σχεση με τον μαμα λεβιε (λογικά ο μαμα ειναι 1 παρα κιλο. ο πυργος πρεπει να ειναι από 3 και πάνω ανετα
τα αγελοματια εχουν σχεδον οσο βαρος και τα μαμα ή λιγοπ βαρυτερα... μαλ***ες διαφορες...
η κοτσιδα... ε τι να κάνουμε... καθενας με τα προβληματα του... ξυριζω ομως το στηθος μου... βγαζω και τα φρυδια μου... Laughing
COOL ALEXIS - Τρι 28 Οκτ 2008, 09:19:17
Θέμα δημοσίευσης:
Άρα ο μύθος για την δίλιτρη μπροστόβαρη παπάτζα καταρρίπτεται Exclamation Exclamation Exclamation

Η διαφορά στο βάρος με μαμά σύνθεση και των δύο είναι πολύ μικρή Wink
MEMsound - Τρι 28 Οκτ 2008, 09:31:12
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=276225#276225 Rolling eyes Razz Laughing
volvos - Τρι 28 Οκτ 2008, 12:27:37
Θέμα δημοσίευσης:
εγω εχω κασθισματα πισω 283 φρενα και εξω ρεζερβα
αυτα ειναι στανταρ +30κιλα

αρα εγω ειμαι λγικα 1050 καπου εκει

μανθος ειναι 1030 +30καθισματα+20ρεζερβα+καπο
καπου 1090

αυτα πανω κατω ελεγε και σταυρος stevon an θυμαμαι καλα
δεκαεξαρι 1040
διλιτρο 1100
rc 1140
.....


υ.γ. αα εχω και αεροτομη Laughing
volvos - Τρι 28 Οκτ 2008, 12:29:08
Θέμα δημοσίευσης:
επισης εδω δε συγκρινουμε μαμα αμαξια σε μαμα υψη οποτε δεν εχει νοημα να λεμε για μπροστοβαρες παπατζες Laughing Laughing Laughing
MEMsound - Τρι 28 Οκτ 2008, 22:40:52
Θέμα δημοσίευσης:
εκανα μερικές συμπληρώσεις στο με τι ζυγιστηκε στο ποστ πιο πάνω...

volvos έγραψε:
εχω καθισματα πισω

τα δερματινα:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=248413#248413
~22κιλά

volvos έγραψε:
283 φρενα

λογικά η διαφορα από τα 266 δεν πρέπει να ειναι πάνω από 8~10κιλά

volvos έγραψε:
υ.γ. αα εχω και αεροτομη Laughing

πρέπει να μαζεψουμε την ασημι αεροτομη από το βουνο...
να δει πως ειναι μέσα... σκέτο συμπιεσμενο αφρολεξ με μια στρωση πολυεστερα γυρω γυρω για να πιασει το χρώμα... Laughing

volvos έγραψε:
επισης εδω δε συγκρινουμε μαμα αμαξια σε μαμα υψη οποτε δεν εχει νοημα να λεμε για μπροστοβαρες παπατζες


πέραν του χαβαλέ και της πλάκας... δεν εχουμε καμια σχεση με "μαμα"
τα χουμε κάνει και οι δυο...
οτι να ναι... Laughing Laughing Laughing
SnakeMJK - Δευ 19 Οκτ 2009, 16:29:12
Θέμα δημοσίευσης:
για να μην ανοίγω νέο θέμα...

έχει δοκιμάσει κανας 207άκιας να ελαφρώσει; δηλαδή αν ξεκινήσουμε απ τα απλά πράγματα:

- πίσω καθίσματα/συνοδηγού βγαίνουν εύκολα;
- βάρος αυτών των καθισμάτων + ρεζέρβα, πόσο κάτω θα πάει;
- διαφορά βάρους μεταξύ rallye-gt-rc; φαντάζομαι το rallye είναι πιο κάτω, λόγω λιγότερου εξοπλισμού (σε σχέση με το rc) και κανονικής οροφής (σε σχέση με το gt).
Ilias207Rallye - Δευ 19 Οκτ 2009, 16:49:56
Θέμα δημοσίευσης:
Απο οσο γνωριζω, τα gt/rallye ζυγιζουν 1350 κιλα.
Και το RC ζυγιζει 1250 κιλα, δηλαδη 100 κιλα λιγοτερα...

Ελαφρωμα δεν εχω κανει, αν και καποια στιγμη σκεφτομαι σοβαρα να βγαλω τα πισω καθισματα, οχι λογω βαρους, αλλα επειδη δε θελω να παιρνω ατομα πισω... Very happy
volvos - Παρ 03 Δεκ 2010, 21:23:39
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.plastics4performance.com/prodtype.asp?strPageHistory=category&numSearchStartRecord=0&strParents=288,439,443&CAT_ID=443
COOL ALEXIS - Παρ 03 Δεκ 2010, 21:35:09
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε μεγάλε τι κάθεσαι και ψάχνεις Question Question Question

ΥΓ Μην κάνει το λάθος και μείνει Ελλάδα...
king207cc - Παρ 03 Δεκ 2010, 22:59:51
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
για να μην ανοίγω νέο θέμα...

έχει δοκιμάσει κανας 207άκιας να ελαφρώσει; δηλαδή αν ξεκινήσουμε απ τα απλά πράγματα:

- πίσω καθίσματα/συνοδηγού βγαίνουν εύκολα;
- βάρος αυτών των καθισμάτων + ρεζέρβα, πόσο κάτω θα πάει;
- διαφορά βάρους μεταξύ rallye-gt-rc; φαντάζομαι το rallye είναι πιο κάτω, λόγω λιγότερου εξοπλισμού (σε σχέση με το rc) και κανονικής οροφής (σε σχέση με το gt).


http://www.youtube.com/watch?v=IwfF11s5ywU&translated=1
Steve - Σαβ 04 Δεκ 2010, 09:14:18
Θέμα δημοσίευσης:
king207cc έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=IwfF11s5ywU&translated=1
Ποιό επεισόδιο ήταν αυτό να το απολαύσουμε; Laughing
GreeceHot - Κυρ 26 Φεβ 2012, 21:49:43
Θέμα δημοσίευσης:
Παντως περαν τις πλακας, το ελαφρωμα ενος οχηματος ειναι ενα απο τις πιο σοβαρες ασχολιες αυτων που βελτιωνουν αυτοκινητα. Και δεν μετραει το βαρος του οδηγου παρα μονο το βαρος που προκαλουν εξαρτηματα σε συγκεριμενα σημεια και προκαλουν τριβες.
Προσωπικα πιστευω πως μεγαλυτερη αξια εχει να ελαφρυνεις ενα αμαξι απο το να του βαλεις μπουρια εξατμισης ελευθερας που σου περνουν τα αυτια και αμφιβαλω αν ανεβαζουν αλογα.
Το αντιθετο αν π.χ ελαφρυνεις το καπο με carbon αμεσως ελευθερωνεις βαρος απο τους μπροστινους τροχους και μαλιστα στο πιο πανω μερος τους. ( οσο και να χασετε κιλα για να το πετυχετε αυτο πρεπει να χασετε 20 κιλα, 10 κιλα ανα τροχους μπροστα πισω γιατι ειστε στην μεση. ) Μια αλλη καλη λυση ειναι τα bodykit που ειναι παναλαφρα, εγω μονο απ τον μπροστα προφυλακτηρα εχασα 3-4 κιλα αφαιροντας προβολακια και πλαστικο. Γενικα τοποθετηση carbon οπου ειναι δυνατο, καθρεφτες, πομολα, εσωτερικο κτλ.
nikolas206gti - Τρι 30 Οκτ 2012, 21:40:28
Θέμα δημοσίευσης:
Σήμερα ζυγισα το 206 και ήταν ένα τόνο ακριβώς. Είμαι με 15άρες σούπερλεγκερα και χωρίς ρεζέρβα. Μέτρησα και στάση 400 χρόνο αλλά δεν γράφω χρόνο γιατί θα φάω κραξιμο. Smile
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr