StAkIS έγραψε: |
Dakkar = 278 ευρώ
|
StAkIS έγραψε: |
Μου τον συνέστησε ο πρώην αρχιμηχανικός της Peugeot που το πήγαινα και που από όσους ήξερα, ήταν ο μόνος εμπιστοσύνης! Θέλω να πιστεύω ότι θα αξίζει!
Όσο αφορά τις τιμές και την εξυπηρέτηση, ένα θα πω! Ήμουν πελάτης της DAKKAR (από όπου και αγόρασα το αυτοκίνητο), STΑY AWAY! Απατεώνες στην κυριολεξία! Κακή εξυπηρέτηση, κάκιστο service, ακρίβεια, και το μόνο που έβλεπες ήταν ωραία κουστούμια, μαρκετινγκίστικη ευγένια και καθαρά αμάξια στην παραλαβή! Ποτέ ξανά! Μου είχαν σακατέψει το αμάξι και μετά τη λήξη της εγγύησης πλήρωνα τις ζημιές αλλού! Άλλη ενδεικτική τιμή: Προβολάκια ομίχλης στην DAKKAR 110.000 δρχ, στην ΕΨΙΛΟΝ 80.000 δρχ. με εργατικά!!! Κρίνετε μόνοι σας! Teoman, ξανασκέψου το!!! Υπάρχει πλαφόν, αλλά ποιος το ελέγχει,ε; Ουδείς! Εμείς όμως την πληρώνουμε! Για "πελάτες τους" πάλι μάλλον τους κοπανάνε! Γλυφάδα βλέπεις! Εγώ το αμάξι το πήγαινα στου δ....λου την μάνα, αλλά έβλεπες δουλειά, όσο υπήρχε ο μηχανικός μου εκεί, αλλά και απείρως καλύτερες τιμές! Κάποτε ήμουν έτοιμος να τους κάνω μύνηση, αλλά... το άφησα και απλά την έκανα!! Πάντως, αύριο θα κριθούν πολλά!!! |
Slash έγραψε: |
Φιλαράκι καταρχήν δεν θα πήγαινες για το πρόβλημα με το δυναμό σου; Anyway, η διαφορά είναι μεγαλούτσικη (70 λιγότερο από την Lion, πολύ παραπάνω οι υπόλοιποι). Μήπως σου είπε μόνο για εργασία; Γιατί φαντάζομαι οτι σε τέτοιο service αλλάζουν μπουζί, λάδια,φίλτρα λαδιού και βενζίνης, του αέρα (εκτός αν έχεις βάλει aftermarket), μπουζί, τακάκια ίσως, φλάντζες, ρύθμισμα των βαλβίδων, και σίγουρα πόσα ακόμη που ξεχνάω. Και οτι ακόμη και της Lion μου φαίνεται φθηνό. Τέλως πάντων. Αφού σου τον συνέστησε ο άλλος ο μάστορας που είχες, τότε οκ. Πάντως κι εγώ είμαι της γνώμης, προτού κάνεις οτιδήποτε να μιλούσες λίγο μαζί του να δεις τι δουλειές κάνει, και γενικά τι απόψεις έχει, γιατί μιλάμε για λίγο πιο εξειδικευμένη εργασία.
Πάντως κι εγώ είμαι της γνώμης να πας, απλά να είσαι προσεκτικός σε όσα λέει για να κρίνεις τι παίζεται, και επίσης τι εργασία κάνει που είναι το κυριότερο, αν ξέρει δηλ. που βάζει τα χέρια του και να μην πηγαίνει ψάχνοντας, όσο και το τι εξοπλισμό έχει για να τα κάνει όλα αυτα. |
Παράθεση: |
Κάτι είπατε για κοστολόγιο στα προβολάκια ομίχλης: 80000δρχ και 110000δρχ!!! Δεν ξέρω τί άλλο περιλαμβάνουν αλλά μου φαίνονται υπερβολικά πολλά τα χρήματα! |
StAkIS έγραψε: |
Λοιπόν...γύρισα από το συνεργείο του τύπου και ακούστε εντυπώσεις... |
Nikel έγραψε: | ||
Λοιπον Στακαμαν επειδη με επεισες για τις ικανοτητες του μαστορα θελω να σου κανω 2 ερωτησεις.. Που βρισκεται το μαγαζι του? Πως ειδες την οργανωση του (εργαλεια, καφε προσφερει , σε αφηνει να κατσεις να δεις το τι κανει το αυτοκινητο σου, για τον εγκεφαλο εχει computoρα?) |
StAkIS έγραψε: |
Φίλε Nikel, σχετικά με τα στοιχεία του, θα σου απαντήσω με PM! |
Vini έγραψε: | ||
Και εγώ! Και εγώ! Εχω εγκεφαλικά επεισόδια!!!!!! Σωσε με taki!!!!! α! το συνεργείο μήπως είναι κοντά στο μετρό? αν ναι με βολεύει αφάνταστα....!!!!! Περιμένω με ανυπομονησία!!!!!!!!!!! |
Alexandros έγραψε: |
Εγω σε ενα πραγμα θα διαφωνησω.Πως μπορεις να βγαλεις ασφαλες συμπερασμα για καποιον την στιγμη που σηκωνεσαι και φευγεις και δεν εισαι παρων για να δεις τι θα κανει |
Alexandros έγραψε: |
Εγω σε ενα πραγμα θα διαφωνησω.Πως μπορεις να βγαλεις ασφαλες συμπερασμα για καποιον την στιγμη που σηκωνεσαι και φευγεις και δεν εισαι παρων για να δεις τι θα κανει |
Alexandros έγραψε: |
Προς Svstouk:
Δεν ξερω τι κανουν στην Lion εγω οπου πηγα σε αφηνουν να καθεσαι και να ελεγχεις εαν φυσικα το επιθυμεις.Καταρχας απο την στιγμη που θα μου πει καποιος να περασω εξω εχω παρει το αμαξι και εχω φυγει. Αλλωστε παντα εχω στο μυαλο μου το post του Mιλτoυ για την αντιπροσωπεια της Θεσσαλονικης που σε οσους δεν εβλεπαν εβαζε λαδια Σογιολα και Νικη Fry.Εσυ δηλαδη ξερεις οτι σου εβαλε αυτα που συμφωνησατε? Προσεξε δεν διαφωνω οτι σου εδωσε παρα πολυ καλα δειγματα γραφης- και εδω θα απαντησω και στον Νικο οτι δεν λεω να καθεσαι στο συνεργειο με τις ωρες οταν εχεις εμπιστοσυνη σε καποιον αλλα ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ φορες αυτο πιστευω οτι επιβαλλεται-απλα δεν χρειαζεται υπερμετρος ενθουσιασμος. Μου λες οτι το αμαξι παει τωρα πολυ καλυτερα. Και εγω σου απαντω οτι ισως ειναι καθαρα ψυχολογικο λογω ευφοριας η ακομα και να μην ειναι ετσι μπορει να επαιξε ρολο η θερμοκρασια της ατμοσφαιρας η οποιοσδηποτε αλλος ασταθμητος παραγοντας Ολοι σχεδον βγηκαμε και ειπαμε τι φοβερη βενζινη ειναι η V-power racing και απο τους πρωτους εγω.Στα επομενα γεμισματα αρχισε να μην μου φαινεται η διαφορα.Και τωρα εχω μπροστα μου το power που συγκρινει Racing με απλη V-power.Ενα μονο θα πω.....Θα ειχαμε γλυτωσει πολλα Ευρω(περισσοτερα στο αντιστοιχο Topic) Ασχετο ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΡΕΛΛΑΜΕΝΟΣ |
teoman έγραψε: |
Στο service των 40000 ποιος ιμάντας αλλάζεται? (κόστος περί τα 17Ε). Αλλάζονται υγρά φρένων και a/c (και φίλτρο a/c)? Αλλάζονται μπουζί? Αλλάζονται τακάκια? Χρεώνονται 10Ε για σπρέι καθαρισμού (!) και 5Ε για διάφορα αναλώσιμα (?) χώρια τις χρεώσεις για καπάκι βαλβίδων,παξιμάδι (4Ε-παίρνω 3 κιλά από τον φούρνο με τόσα...) ? Ας απαντήσει όποιος μπορεί γιατί έπεσε στην αντίληψή μου μια απόδειξη αρκετά ανεβασμένη και έχω φρικάρει |
konstantinos έγραψε: | ||||||||||||||||||
Κανένας ιμάντας δεν αλλάζεται (εκτός και εαν υπάρχει πρόβλημα - βλάβη)
Υγρά φρένων ναι, φίλτρο a/c ξέχνατο (εαν εννοείς το φίλτρο "γύρης"). Υγρα a/c εννοείς το φρέον? (το ελέγχουμε - αλλάζουμε - συμπληρώνουμε κάθε αρχή καλοκαιριού για να έχουμε...)
ναι, μπουζί αλλάζονται.
εξαρτάται τι θα δείξει ο έλεγχος...
Τι επόμενη φορά θα στο καθαρίσω εγώ με 3 ευρά
Τι εννοείς αναλώσιμα? Δισκέττες, μελανοταινίες κλπ?
έκανες τίποτα περίεργο και μας το κρύβεις για έκπληξη (πχ κανένα πλάνισμα)
Τα κρητικά παξιμάδια κοστίζουν κάτι παραπάνω.
πότε έχεις προγραμματίσει την "μπούκα" να σε κινηματογραφήσω? |
konstantinos έγραψε: |
Κανένας ιμάντας δεν αλλάζεται (εκτός και εαν υπάρχει πρόβλημα - βλάβη) |
konstantinos έγραψε: |
Υγρά φρένων ναι, φίλτρο a/c ξέχνατο (εαν εννοείς το φίλτρο "γύρης"). Υγρα a/c εννοείς το φρέον? (το ελέγχουμε - αλλάζουμε - συμπληρώνουμε κάθε αρχή καλοκαιριού για να έχουμε...) |
konstantinos έγραψε: |
ναι, μπουζί αλλάζονται. |
konstantinos έγραψε: |
εξαρτάται τι θα δείξει ο έλεγχος... |
konstantinos έγραψε: |
Τι επόμενη φορά θα στο καθαρίσω εγώ με 3 ευρά |
konstantinos έγραψε: |
Τι εννοείς αναλώσιμα? Δισκέττες, μελανοταινίες κλπ? |
konstantinos έγραψε: |
έκανες τίποτα περίεργο και μας το κρύβεις για έκπληξη (πχ κανένα πλάνισμα) |
konstantinos έγραψε: |
πότε έχεις προγραμματίσει την "μπούκα" να σε κινηματογραφήσω? |
Svstouk έγραψε: |
Υπάρχει μήπως κάτι παραπάνω που θα έκαναν στην αντιπροσωπεία; Καμιά ρύθμιση βαλβίδων μήπως; Υπόψιν ότι το αμάξι έχει περίπου 40.000 χλμ. |
Vaggelis έγραψε: |
Το σέρβις των 40.000 χλμ, είναι το λεγόμενο "μεγάλο" σέρβις...
Σε αυτό, λοιπόν, γίνεται και ρύθμιση βαλβίδων... |
GIANNIS206 έγραψε: | ||
Τουλάχιστον για το 1.6 16ν το έχουμε ξαναπεί:Οι βαλβίδες δεν ρυθμίζονται!! Είναι υδραυλικές!!! |
Svstouk έγραψε: |
ΟΚ κύριοι, ευχαριστώ!
Θα κοιτάξω πότε μπορώ να πάω σε ένα συνοικιακό συνεργείο για τη ρύθμιση των βαλβίδων... |
konstantinos έγραψε: | ||
Βρες εσύ ένα "φιλέρ" και κλείσε ραντεβού με τον Αδριανό... θα φέρω τα κρασιά εγώ |
Svstouk έγραψε: |
Γιατί δε λες ρε νταβατζή πόσα θα μου ζητήσεις για αυτή την....."εξυπηρέτηση";
50 ευρώ κυρίες και κύριοι θέλει ο Νονός! |
Svstouk έγραψε: |
Γιατί δε λες ρε νταβατζή πόσα θα μου ζητήσεις για αυτή την....."εξυπηρέτηση";
50 ευρώ κυρίες και κύριοι θέλει ο Νονός! |
Bloom έγραψε: |
Κανείς άλλος δεν έχει καμία ιδέα? |
Old Navy έγραψε: |
Προτείνω να του πεις να πάει στο Ντάσιο ... και να του πει να αλλάξει μόνο τα απαραίτητα ... Επίσης ο Κώστας δέχεται να του πάει και δικά του λάδια ... οπότε και από εκεί θα βγει κερδισμένος ... Υπολογίζω το κόστος SERVICE γύρω στα 200euro με εργασία... |
Bloom έγραψε: |
Εγώ από post σε post θα σε κυνηγάω σήμερα .... |
Old Navy έγραψε: | ||
Μάλλον είμαι ποιο γρήγορος ... |
Old Navy έγραψε: |
Nα πεις στο φίλο σου, πολύ απλά να μην πάει στον χοντρό ... (Κανελλής) ... |
Old Navy έγραψε: |
Αυτός χρεώνει ακόμη και τον αέρα που αναπνέουν μέσα στο συνεργείο του ...
Οι τιμές του κυμαίνονται ανάλογα με την περιοχή ... Μελίσια/Μαρουσάκι/Βόρειο Προάστειο ... |
Old Navy έγραψε: |
Εγώ ακόμα περιμένω τηλέφωνο προσφοράς για το 206... τελικά δεν μπόρεσε να χτυπήσει την προσφορά ανταγωνιστή... |
Old Navy έγραψε: |
Επίσης ο Κώστας δέχεται να του πάει και δικά του λάδια ... οπότε και από εκεί θα βγει κερδισμένος ... Υπολογίζω το κόστος SERVICE γύρω στα 200euro με εργασία... |
teoman έγραψε: |
Χοντρός? |
teoman έγραψε: |
Γέρακας δεν είναι Β.Προάστεια...!!! |
teoman έγραψε: |
1.Χοντρός? 2.Γέρακας δεν είναι Β.Προάστεια...!!! 3.Για σωστό τεχνικό ψάχνουμε... όχι για να πουλήσουμε το αυτοκίνητο... τουλάχιστον όχι ακόμα... 4. Γιατί,ο Κανελλής δεν δέχεται να του πάς τα λάδια σου?Εγώ και βαλβολίνη του πήγα,και τακάκια... μέχρι αμορτισέρ σου φοράει... |
ady έγραψε: | ||
Ε τι είναι λεπτός; Μιλάμε για τον Νίκο Κανελλή.... |
ady έγραψε: | ||
Τα Μελίσσια όμως είναι.... Κανελλή στο Γέρακα δεν έχει. Εχει όμως στην Παλλήνη.... |
ady έγραψε: | ||||
Ε τι είναι λεπτός; Μιλάμε για τον Νίκο Κανελλή....
Τα Μελίσσια όμως είναι.... Κανελλή στο Γέρακα δεν έχει. Εχει όμως στην Παλλήνη.... |
teoman έγραψε: |
Από το αν είναι "χοντρός" εξαρτάται το αν είναι καλός στην δουλειά του ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ του? |
teoman έγραψε: |
Έχει ΚΑΙ στον Γέρακα... Σύνολο 3 (με το φανοποιείο) |
Old Navy έγραψε: | ||
1. Ο Καννελής είναι χοντρός ... το τρώει το φαϊ του ... 2. Στο Γέρακα είναι το υποκατάστημα ... Το κεντρικό είναι τέρμα Λ.Πεντέλης (Μελίσια) 3. Μιλώ για την προσφορά αγοράς και όχι πώλησης ... Θα έδινα φράγκα ΔΕΝ θα έδινε ... Ειχα μιλήσει 2 φορές με τον ίδιο τον Κανελλή, και με έναν πωλητή και με το Τεχνικό Υπεύθηνο ... και με έγραψαν κανονικά ... ενώ τους είχα δώσει και χαρτί με το τι ζητάω πάνω στο 206 ... 4. Δεν ξέρω τι δέχεται ο Κανελλής ... αλλά όταν του έκανα κουβέντα για δικά μου λάδια και χαμήλωμα ... μου είπε ότι αυτά δεν γίνονται ... Θοδωρή,μιλώ για το κεντρικό,... |
Old Navy έγραψε: |
...ίσως στο Γέρακα να έχουν άλλη πολιτική ... |
teoman έγραψε: |
-Δουλεύουν Σάββατο (σημαντικό)
-Κάθεσαι μαζί με τον τεχνικό ΚΑΤΩ από το αυτοκίνητο και τον ρωτάς ότι σου έρχεται στο μυαλό (πιο σημαντικό) -Κάνετε μαζί μια βολτίτσα μετά το service για έλεγχο... |
ady έγραψε: | ||
Τελικά απ' ότι φαίνεται τα δύο συνεργεία είναι η νύχτα με τη μέρα.... |
Old Navy έγραψε: |
Θοδωρή πάσο και εγώ ...
Φαίνεται ότι τα δύο συνεργεία είναι έχουν διαφορές ... Έχω ακούσει ότι το συνεργείο στο Γέρακα/Παλλήνη το έχει αναλάβει κάποιο παλικάρι πολύ ξηγημένο και με μεγάλη εμπειρία ... άραγε αληθεύει ? |
Old Navy έγραψε: |
Έχω ακούσει ότι το συνεργείο στο Γέρακα/Παλλήνη το έχει αναλάβει κάποιο παλικάρι πολύ ξηγημένο και με μεγάλη εμπειρία ... άραγε αληθεύει ? |
Old Navy έγραψε: |
Στο Γέρακα είναι το υποκατάστημα ... Το κεντρικό είναι τέρμα Λ.Πεντέλης (Μελίσια) |
ady έγραψε: | ||
Α ωραία!! Ε τότε κάντα 4, γιατί εμένα με είχε στείλει σε κάποιο φανοποιείο στο Μαρούσι... |
konstantinos έγραψε: | ||
Ναι αμέ, αληθεύει.... όταν ήταν βοηθός του αρχιμηχανικού πριν κάποια χρόνια, του έφτιαχνε καλό καφέ. |
Bloom έγραψε: |
Τρόμαξα προς στιγμήν μη παρεξηγηθείτε κιόλας μεταξύ σας (καλά.... λέμε τώρα δηλαδή ), λες και έχουμε να χωρίσουμε τίποτα... συνεργεία! |
Old Navy έγραψε: |
Παίχτη τι είπες τώρα?
Μου το είχες πει και πριν ένα χρόνο ... αλλά δεν ήθελα να είμαι ο "ΡΙΞΕ ΛΑΔΙ ΣΤΗΝ ΦΩΤΙΑ" ... |
Miltellas έγραψε: |
Την επόμενη φορά σε βλέπω στους Βασίληδες για να μην ξαναπογοητευτείς.
Τα μπουζί να τα αλλάξεις οπωσδήποτε για να είσαι σίγουρος. Ενώ είναι φτηνά τα πλήρωσες χρυσάφι. Από τον Ντίνο πήρα τα Eyquem με 8Ε (2Ε το ένα), Φίλτρο λαδιού 7Ε, Αέρος 6Ε το πολύ. Τα τακάκια πίσω κοστίζουν ακόμη φτηνότερα αλλά δεν θυμάμαι πόσο. Τα Jurid πάντως είναι καλά τακάκια. Οι Βασίληδες δίνουν το ProTec με 10Ε και είναι τιμή λιανικής φυσικά. Βαλβολίνη βάζεις ΜΟΝΟ 75W80 και θα πάρεις της Total-Elf. Τα 20Ε για βαλβολίνη μάπα είναι πάρα πολλά... Εάν βάλεις τη σωστή βαλβολίνη το σασμάν σου θα μεταμορφωθεί. |
Δημήτριος έγραψε: |
Τον ρώτησα αν έχει βαλβολίνες 75w-80. Μου είπε ναι. Πήρε λοιπόν την βαλβολινιέρα του και έβαλε από 'κει...Μόλις επέμενα άρχισε να μου τα γυρνάει... Τελικά κατέληξα πως ήταν μονόβαθμες 80άρες. Μετά, πριν φύγω, μου πέταξε και την ατάκα "και 90άρες να είναι δεν πειράζει!!!" |
ady έγραψε: |
Πως κατέληξες εσύ ότι ήταν μονόβαθμες 80άρες;
Η βαλβολινιέρα τι είναι; Χύμα βαλβολίνη; Δεν έχω άλλη ερώτηση.... |
nikq έγραψε: |
ρυθμίζονται τελικά στα 1.1 - 1.4 ? |
nikq έγραψε: |
Σε πιο συνεργείο? Εγώ στην DAKAR που έκανα και το μεγάλο ..... |
DimiP έγραψε: |
τη ρυθμιση βαλβιδων την εκανε ο Τηλεμαχος (αυτονομο συνεργειο για peugeot-oxi αντιπροσωπειας) χωρις να τη ζητησω, στα 20000 χλμ.
τωρα αν χρειαζοταν η οχι δεν ξερω. |
Dimip έγραψε: | ||
τη ρυθμιση βαλβιδων την εκανε ο Τηλεμαχος (αυτονομο συνεργειο για peugeot-oxi αντιπροσωπειας) χωρις να τη ζητησω, στα 20000 χλμ.
τωρα αν χρειαζοταν η οχι δεν ξερω.
|
mick206 έγραψε: |
...Θα έπαιρνα της ELF,αυτή που πρότεινε ο Μίλτος... την TRP αλλά δεν είχε σε μπουκαλάκια του λίτρου παρά σε 5κιλο μπετονάκι!... |
mick206 έγραψε: |
Σήμερα το πρωί πήγα στο φίλο μας στην αποθήκη στο Αιγάλεω και πήρα λάδια και βαλβολίνες! |
mick206 έγραψε: |
Ευχαριστώ Νικόλα. Και εγώ περιμένω πως και πως για να τα βάλω στο αμάξι!! Ο φίλος αυτός έχει αποθήκη στο Αιγάλεω και τον ανακάλυψε ο Στέφανος(Svstouk),λέγεται Χαραλαμπάκης Αντώνης - η διεύθυνση του είναι Θηβών 407 και το τηλέφωνο είναι 59.85.883 . Αξίζει την προσοχή μας και την υποστηριξή μας γιατί κάνει και πολύ καλές τιμές για εμάς! Εμένα μου έκανε δώρο και ένα καθαριστικο για τα τζάμια!! Και μονο σαν κίνηση εμένα μου αρεσε πολύ και θα ξαναπάω! |
mick206 έγραψε: |
MOTYLGEAR Technosynthese 75W90.
|
mik206 έγραψε: |
Ακούγεται ακόμα το γκραπ-γκρουπ στην αλλαγή 1ης-2ας και νομίζω πως τελικά είναι πρόβλημα συγχρονιζέ... Άμα το κάνεις απαλά(πολύ απαλά όμως!) τότε δεν ακούγεται τίποτα! |
PHSYBORG έγραψε: |
TRJ?????? |
PHSYBORG έγραψε: |
TRJ = ELF TRANSELF TRJ ???? |
Vasso έγραψε: |
To σκέφτηκα αλλά δεν είχε ευθυγράμμιση .....
Νόμιζα πως κάνει απλώς τοποθετήσεις αναρτήσεων .... |
Vasso έγραψε: |
Έκλεισα την Τετάρτη στον Κρασούλη ... εννοώ για το service των 40,000χλμ.
Θα ήθελα να μου πείτε αν πρέπει να προσέξω κάτι ιδιαίτερο σε αυτό το service . Κάτι που δεν το έχω σκεφτεί .... , που δεν υπάρχει στο βιβλίο .... θα με βοηθούσε αρκετά αν έχετε υπόψη σας να προτείνετε .... |
Όλκιμος έγραψε: | ||
Ρύθμιση βαλβίδων ίσως; |
george cc έγραψε: |
Παιδιά στο service των 40000χλμ,πόσο περίπου κοστίζει,και τι εργασίες χρειάζονται για το 206cc,1600;Πείτε κάποιο καλό συνεργείο.Επίσης πόσο κοστίζει ευθυγράμιση; |
DIMCHRI έγραψε: |
νορμάλ την κόβω την τιμή . και όχι πολύ καλύτερη από ότι θα πλήρωνες στην lion...
τα υγρά φρένων στα άλλαξε ? είχες καμία διαρροή ?? |
brz20 έγραψε: |
Φιλτρο Βενζινης |
kos_argyris έγραψε: |
Τι αλλάζουν στις 40.000 ρε παιδιά σε turbo 207? |
Chriskoz έγραψε: | ||
ξέρει κάποιος να μας πει τι αλλάζουνε στα 40000 χιλ. και το κόστος ? |
spyros_rallye έγραψε: | ||||
Λαδια, φιλτρα, μπουζι σιγουρα και προαιρετικα τακακια....κοστος αναλογα που θα πας! |
Chriskoz έγραψε: | ||||||
ok |
xelonas έγραψε: |
επειδη εχω το rc και εχω 33000 χιλ αργω ακομη για το service των 40000χιλ αλλα θα ηθελα να ξέρω αναλητικα και ποσο θα πληρώσω???? |
El_Griego έγραψε: |
Επιπλέον, τους ζήτησα να προγραμματίσουν να κάνουν και update με τηλεφόρτωση αλλά μου είπαν ότι θα έχει κόστος αφού δεν θα το κάνουν για να αντιμετωπίσουν πρόβλημα! ισχύει κάτι τέτοιο;
|
El_Griego έγραψε: |
καλημέρα!
έκλεισα και εγώ για το σέρβις δεύτερου έτους (κατι λιγότερο από 40.000χλμ). Τους είπα ότι θα πάω τα δικά μου λάδια (όλα οκ εκεί) αλλά θέλω να δούνε και 1-2 πραγματάκια τώρα πριν λήξει η εγγύηση, για την περίπτωση που βρουν πρόβλημα. Τι προτείνετε να τους ζητήσω να δούνε επιπλέον (από χρονισμό, σκάστρα, κάτι άλλο που ξέρουμε ότι μπορεί να έχει πρόβλημα;); (αλλάζω λάδια κάθε 10.000χλμ και μπουζί στα 20.000) Επιπλέον, τους ζήτησα να προγραμματίσουν να κάνουν και update με τηλεφόρτωση αλλά μου είπαν ότι θα έχει κόστος αφού δεν θα το κάνουν για να αντιμετωπίσουν πρόβλημα! ισχύει κάτι τέτοιο; αφού σίγουρα έχει βγει και κάτι ξέρει η peugeot που το έβγαλε, δεν θα πρέπει να είναι στις εργασίες σωστής συντήρησης; ευχαριστώ! |
El_Griego έγραψε: |
κάτι άλλο που καλό είναι να ζητήσω να δούνε πριν λήξη η εγγύηση; |
NoDsl έγραψε: |
Μια χαρά τιμή είναι ρε σύ.
κανα 70άρι τα λάδια, φίλτρα με μπουζιά έχουν γύρω στα 80 και κανα 20άρι τα λοιπά. Μια χαρά είναι. |
vamvakoolas έγραψε: | ||
βαλβολινες δε θυμαμαι μπουζι 33 ευρα λαδια 46 ευρα φιλτρα 20 ευρα--->100 εργασια οσο θελει ο καθε αντιπροσωπος Περαστικα |
vamvakoolas έγραψε: | ||
βαλβολινες δε θυμαμαι μπουζι 33 ευρα λαδια 46 ευρα φιλτρα 20 ευρα--->100 εργασια οσο θελει ο καθε αντιπροσωπος Περαστικα |
NoDsl έγραψε: |
[b]Μια χαρά
Δε μπορώ να καταλάβω ποιο εξουσιοδοτημένο έχει τόσο φτηνά λάδια. Αν δεν κάνω λάθος, ο thp πάνω από 4 λίτρα δε χωράει? Άρα 5 λίτρα λάδι 46 ευρώ? 9 ευρώ το λίτρο? Σε όσα εξουσιοδοτημένα έχω πάει, το λίτρο έχει ακατέβατα 19 ευρώ, γι'αυτό και πάω μόνος μου 4 λίτρα total ineo με ένα 35άρι ευρώ και καθαρίζω. Πάντως, τα 170 ευρώ σε εξουσιοδοτημένο για δεύτερο σέρβις, μια χαρά μου φαίνονται. Ίσως μπορεί να βρει κάποιος και λίγο φτηνότερα (αμφιβάλλω βέβαια), αλλά γδύσιμο δεν είναι σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση. Εκτός και αν η σύγκριση γίνεται με μη εξουσιοδοτημένο, οπότε δεν έχει νόημα. Εδώ η ταρίφα για πρώτο σέρβις, που δεν περιλαμβάνει και μπουζί φυσικά, είναι κοντά 220 ευρώ! Έλεος! |
vamvakoolas έγραψε: | ||
ασε τα ελεος και τα κυριε ελεησον οι παραπανω τιμες (ισως και λιγο πιο κατω) ειναι για τα αναλωσιμα οπως τα αγοραζουν οι αντιπροσωπιες (θεωρητικα με λαδια και π.χ ηλεκτρικα οπως προτεινει η peugeot france). Στη πραξη αυτα περνουν μια αυξηση ως 70% στο καταναλωτη ενω υπαρχουν και αρκετες που βαζουν αναλωσιμα οτι ναναι (π.χ BP ή SHELL) με παραπανω περιθωρια κερδους. Δεν αγγιζω καν το κομματι της εργασιας οπου παλιοτερα ηταν στανταρ για ολα τα υποκαταστηματα.... Αυτα |
Άπορος έγραψε: |
Κρατάς πατημένο το τσουτσούνι που μηδενίζει τα χλμ ταξιδιού,ενώ το πατάς ανοίγεις τη μίζα στη μπαταρία και περιμένεις με πατημένο ΠΑΝΤΑ το τσουτσούνι μέχρι να μηδενιστουν τα χλμ του σέρβις.ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΘΑ ΤΟ ΑΦΗΣΕΙΣ
Καλά σβησίματα |
Bill207 έγραψε: |
αυτό στο καντράν φίλε. |
mpokos έγραψε: |
πληροφοριακα σημερα πηγα για αλλαγη μπουζι σε επισημο service της peugeot και το κοστολογιο ηταν 47 ευρω τα μπουζι(NGK R) και 15 ευρω εργασια. |
Driver ///M έγραψε: |
Για 207 16v 90hp ξέρουμε τι μπουζί είναι κατάλληλα?
Για να έχω μια ιδέα γιατί δε θα πάω σε εξουσιοδοτημένο και φοβάμαι μη μου βάλει αλλ'αντ'άλλων. |
kostasvti έγραψε: |
Ξερουμε ποσο θα μου παρουν στην αντιπροσωπεια για 2 λιτρα απο αυτες : nfp 75w-80 + εργασια? Οχι τιποτα αλλο να δω ποσο θα μου βγει το τελικο κουστουμι τους σερβις. |
ironman02 έγραψε: |
Δε νομίζω να τις έχουν στην αντιπροσωπεία αυτές. Αλλά μπορείς να τις πάρεις απ'έξω. 20+ ευρώ.
Όταν άλλαξα εγώ βαλβολίες μου πήραν εργατικά για "Στράγγισμα οργάνου" 28.52 Ε |
kostasvti έγραψε: | ||
20το λιτρο? ξερεις απο αθηνα γιωργο που τις προμηθευομαστε? |
ironman02 έγραψε: |
Έχει εδώ http://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=771&category_id=118&option=com_virtuemart&Itemid=57&lang=el&vmcchk=1&Itemid=57 αλλά βρίσκεις και αλλού.. |
kostasvti έγραψε: | ||
Σε ευχαριστω george! |
Driver ///M έγραψε: |
Μπορεί κάποιος να μας πει το σέρβις των 40.000 χλμ για 207 1.4 90hp τι περιλαμβάνει?
Σίγουρα θα αλλαχτούν: φίλτρα αέρα, κλιματισμού, μπουζί, υγρά φρένων (λάδια και φίλτρο άλλαξα πριν 5.000 οπότε δεν χρειάζεται). Χρειάζεται κάτι άλλο? Κάποιος ιδιαίτερος έλεγχος? Ρωτάω γιατί δεν πρόκειται να πάω σε εξουσιοδοτημένο και θέλω να ξέρω στο περίπου. |
john01 έγραψε: |
Παιδια εγω ειχα κανει service στα 40000 στο 207cc. Συνολο περιπου στα 500+ ευρω. Και μου φανηκαν πολλα....Πειτε μου κι εσεις τι γνωμη σας. |
Bill207 έγραψε: |
λογικά δεν πήγες με δικά σου λάδια ε;
και σου αλλάξανε τακάκια και δίσκους λογικά για να πήγε τόσο... αφού δαγκώνουν οι π*****δες |
Driver ///M έγραψε: | ||
Ως τσουτσούνι να υποθέσω ότι αναφέρεσαι στο κουμπί που υπάρχει πάνω στο καντράν, ή στο χειριστήριο που υπάρχει στο τιμόνι (για τον ήχο κλπ)? |
giaouts έγραψε: |
Λοιπον παιδια σημερα service 35.000 χλμ
λαδια (5 λιτρα) φιλτρο λαδιου φιλτρο αερος βαλβολινες (2 λιτρα) 4 μπουζι 170 ευρω πως το βλεπεται καλα ειναι ? |
vansak έγραψε: |
...το φίλτρο καυσίμου δεν αλλάζει στα THP? |
Gotcha έγραψε: |
Θα το παω αυριο στην ΜΙΝΙ ΜΟΚΕ( απο εκει το πηρα και εκει κανω τα service του) για το service των 40000(εχω 36000 τωρα). Απο οτι φενετε θα μου αλλαξουν μονο λαδια και φιλτρο λαδιου, μιας και τακακια,μπουζι κλπ τα εχω ηδη αλλαξει απο τα 25000.
Το θεμα μου ειναι πως θα ηθελα να μου τσεκαρουν τον χρονισμο κιολας, γιατι τωρα τελευταια σχεδον καθε φορα που το βαζω μπρος ακουω τον κλασικο μεταλικο ηχο (σαν μεταλα που τριβονται μεταξυ τους) για το πρωτο λεπτο εκκινισης του κινιτηρα μετα τις 1800-2000 ρπμ. Αν θυμαμαι καλα, μου χανε πει 150ευρο η εργασια για ελεγχο χρονισμου. Να τους εμπιστευτω να μου το ανοιξουν το αμαξι (μιας και λογω δουλειας δεν μπορω να ειμαι εκει), η μπορει και να μου πουνε παπατζες "Ναι το ειδαμε και ολα ειναι ΟΚ" και να μην ασχοληθουνε καθολου? Εχετε τπτ να μου προτεινετε? θανχ |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
μπορει να θελει μονο τεντωτηρα να στον αλλαξουν και να σου πουν οτι σου εκαναν και χρονισμα γνωμη μου μην το αφησεις εκει χωρις να εισαι κι εσυ παρον βρες τροπο |
makis106 έγραψε: |
Εγώ πάντως όσες φορές έχω αλλάξει, 4 λίτρα ρίχνω μέσα και ο δείκτης πάει παραπάνω απο το max. (μαζί με φίλτρο πάντα) |
makis106 έγραψε: |
Εγώ πάντως όσες φορές έχω αλλάξει, 4 λίτρα ρίχνω μέσα και ο δείκτης πάει παραπάνω απο το max. (μαζί με φίλτρο πάντα) |
john01 έγραψε: |
Θα σας γραψω ακριβως ποσο μου βγηκε το σηγκεκριμενο service στα 40000 (peugeot207cc) και παρακαλω πειτε μου τη γνωμη σας. Το συνολο του συγκεκριμενου service ηταν στα 420 ευρω περιπου.
Συγκεκριμένα: Α/Κ ΤΑΚΑΚΙΩΝ ΜΠΡΟΣΤΙΝΩΝ ΦΡΕΝΩΝ 28ΕΥΡΩ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ SERVICE 67Ε ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΩΡΥΒΩΝ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ 24Ε (ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΤΡΙΞΙΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ Η ΟΡΟΦΗ, ΑΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΜΕΡΕΣ ΠΑΛΙ ΜΟΥ ΤΟ ΕΜΦΑΝΙΣΕ...ΑΡΑ ΔΕΝ ΔΙΟΡΘΟΘΗΚΕ ΜΟΝΙΜΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ) ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΨΕΚΑΣΜΟΥ 4.20Ε ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ ΕΡ 9.60Ε ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΟΣ EP3/EP6 11.80E ΤΑΚΑΚΙΑ ΕΜΠΡΟΣ 207 ΕΡ 61.55Ε ΜΠΟΥΖΙ EP6/EP6C 10.50Ε ΥΑΛΟΚΑΘΑΡΙΣΤΗΡΑΣ ΑΡΙΣΤ 207 20.70Ε ΥΑΛΟΚΑΘΑΡΙΣΤΗΡΑΣ ΔΕΞ 207 15.70Ε ΦΙΛΤΡΟ A/C 207 ΕΝΕΡ. ΑΝΘΡΑΚΑ 20.70Ε ΥΓΡΟ ΥΑΛ/ΡΩΝ 500ML 1.75Ε ΤΑΙΝΙΑ ΗΧΟΜΟΝΩΤΙΚΗ 3.10Ε ΥΓΡΟ ΨΥΓΕΙΟΥ 5L 12.85Ε ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΦΡΕΝΩΝ 2.55Ε ΛΑΔΙ EXTRA 1L 12X 5W-30 84Ε Οταν τους ειπα οτι μου φενεται ακριβο πολυ το service (ακομη τους χρωστας 200 ευρω) μου ειπαν οτι βαζουν αυθεντικα της peugeot πανω γι αυτο...π.χ. μπουζια, λαδια, υαλοκαθαρ....κτλ Επισης οταν γινεται το service δε αφηναν στη συγκεκριμενη αντιπροσωπεια να εισαι εκει στο αμαξι σου (γραφουν οτι απαγορευεται η εισοδος). Απο οτι εμαθα σε αλλες αντιπροσωπειες απο αλλες μαρκες αυτοκινητων σε αφηνουν να εισαι μεσα και να βλεπεις τι γινεται στο αυτοκινητο σου. Αυτο μου φενεται λιγο υποπτο καθως δε ξερω τι αλλαζουν στο αμαξι μου και αν το αλλαζουν. Παρακαλω θελω να μου πειτε και την δικη σας γνωμη. |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
βαζετε μπρος να τραβηξει λαδι και το φιλτρο και μετα να μετρησετε? |
Giwrgos207GT έγραψε: |
σερβις εκανα σημερα το λιονταρακι μου και:
τακακια μροστα(ferodo premioum)50ευρω λαδια5L,φιλτρα,-60ευρω ΥΓΡΟ ΨΥΓΕΙΟΥ 1L 5ευρω τα αγορασα μονος απο μαγαζι στα τρικαλα ολα τα πραγματα και πηγα στην αντιπροσωπεια.εκει ξυνισανε τα μουτρα τους αλλα δεν με νοιαζει καθολου.αρχισανε οτι ειναι καλα αυτα τα προιοντα που πηρες?και ποσο τα πηρες κλπ. ααααααα και εργασια 25 ευρω. συνολο 135 ευρω.μια χαρα μας βγηκε το σερβις πιστευω. |
ironman02 έγραψε: |
Καλημέρα παιδιά. Να κάνω έτσι μια γενική ερώτηση. Έχω τώρα 38600 χλμ και πριν ένα χρόνο ακριβώς που έκανα service και άλλαξα λάδια, όλα τα φίλτρα και μπουζί είχα 35000 χλμ.
Μια φορά το χρόνο κάνω πάντα service, αλλά επειδή φέτος έχω κάνει μόνο 3500 χλμ το σκεφτόμουν...Τι λέτε χρειάζεται; Να πάω για μια αλλαγή λαδιών μόνο πχ; |