PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Καπάκι Κεφαλής! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ!

Sidobre - Τετ 02 Οκτ 2002, 10:00:47
Θέμα δημοσίευσης: Καπάκι Κεφαλής! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ!
Παρατηρήθηκε σε πολλούς από εμάς, σε αυτοκίνητα με 16v κινητήρα του πρώτου εξαμήνου του 2001, διαρροή ψυκτικού υγρού με εμφανή σημεία πάνω στο μπλοκ του κινητήρα.

Σε αρκετά από αυτά έγινε αλλαγή στην φλάντζα κεφαλής, που φάνηκε ως υπαίτιος αυτής της βλάβης.

ΟΜΩΣ ΠΡΟΣΟΧΗ:
Σε κάποια αυτοκίνητα (μαζί και το δικό μου) εξακολούθησε να χάνει ψυκτικό υγρό με ίδια συμπτώματα και σημάδια στο μπλοκ του κινητήρα.

Μετά από διευκρίνιση με εξουσιοδοτημένα και Lion Hellas αναφέρθηκε ότι πριν από λίγο καιρό ήρθε από την Γαλλία αντιπροσωπία που έκανε ειδικό σεμινάριο στους τεχνικούς για αυτό το θέμα, δείχνοντας άλλον υπαίτιο για αυτή την βλάβη.

Συγκεκριμένα, οι Γάλλοι αναφέρουν ότι ΔΕΝ ευθύνεται η φλάντζα της κυλινδοκεφαλής για την διαρροή, αλλά ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ.
Διαρρέει από εκεί ψυκτικό υγρό με αποτέλεσμα να φαίνεται ως υπαίτιος η φλάντζα.

Το δικό μου 206 ήδη βρίσκεται λυμένο σε αντιπροσωπεία της Peugeot, διαπιστώθηκε όντως ότι ευθύνεται το καπάκι του θερμοστάτη και περιμένουμε το ανταλλακτικό (από Γαλλία) για την αντικατάστασή του.

ΟΠΟΙΟΣ άλλαξε ΦΛΑΝΤΖΑ αλλά ο κινητήρας του εξακολουθεί να χάνει ψυκτικό υγρό ή εμφανίζει νέα σημάδια ψυκτικού υγρού στο μπλοκ, να απευθυνθεί σε εξουσιοδοτημένο για να διαπιστωθεί αν ευθύνεται το καπάκι του θερμοστάτη και να αντικατασταθεί!
teoman - Τετ 02 Οκτ 2002, 11:14:57
Θέμα δημοσίευσης:
Όταν μάθεις κόστος,ενημέρωσέ μας και μάλλον στο επόμενο service βλέπω να το αλλάζω προληπτικά.Αν και-αφού είναι γενικότερο πρόβλημα-θα έπρεπε να το κάνουν δωρεάν,αλλά τί να λέμε...
Sidobre - Τετ 02 Οκτ 2002, 11:26:34
Θέμα δημοσίευσης:
teoman έγραψε:
Όταν μάθεις κόστος,ενημέρωσέ μας και μάλλον στο επόμενο service βλέπω να το αλλάζω προληπτικά.Αν και-αφού είναι γενικότερο πρόβλημα-θα έπρεπε να το κάνουν δωρεάν,αλλά τί να λέμε...


Παρ'ότι είμαι εκτός εγγύησης, το καπάκι του θερμοστάτη θα αλλαχτεί εντός αυτής διότι είναι ελλατωματικό και όχι από κακή χρήση.

Το ίδιο ισχύει και για όλα τα ελλατωματικά ανταλλακτικά
teoman - Τετ 02 Οκτ 2002, 11:33:40
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:

Παρ'ότι είμαι εκτός εγγύησης, το καπάκι του θερμοστάτη θα αλλαχτεί εντός αυτής διότι είναι ελλατωματικό και όχι από κακή χρήση.

Το ίδιο ισχύει και για όλα τα ελλατωματικά ανταλλακτικά


Καλό αυτό Exclamation
Ξεχνάμε την προληπτική αλλαγή,και περιμένω να μου το παρουσιάσει και εμένα....
Miltellas - Τετ 02 Οκτ 2002, 23:59:17
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καπάκι Κεφαλής! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ!
Sidobre έγραψε:
Συγκεκριμένα, οι Γάλλοι αναφέρουν ότι ΔΕΝ ευθύνεται η φλάντζα της κυλινδοκεφαλής για την διαρροή, αλλά ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ.
Διαρρέει από εκεί ψυκτικό υγρό με αποτέλεσμα να φαίνεται ως υπαίτιος η φλάντζα.


Και πώς εξηγείται ότι στο δικό μου με την αλλαγή της φλάντζας σταμάτησε η διαρροή; Είμαι σίγουρος ότι είχα διαρροή από το καπάκι γιατί είδα με τα μάτια μου να τρέχει ρυάκι παραφλού από την φλάντζα καπακιού με τον κινητήρα αναμμένο και αρκετά ζεστό!
Οι Γάλλοι πρέπει να είπαν στην Lion ότι "εκτός από την διαρροή λόγω φλάντζας, μπορεί να παρουσιαστεί διαρροή και λόγω καπακιού Θερμοστάτη".
Sidobre - Πεμ 03 Οκτ 2002, 09:38:38
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καπάκι Κεφαλής! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ!
Miltellas έγραψε:

Και πώς εξηγείται ότι στο δικό μου με την αλλαγή της φλάντζας σταμάτησε η διαρροή; Είμαι σίγουρος ότι είχα διαρροή από το καπάκι γιατί είδα με τα μάτια μου να τρέχει ρυάκι παραφλού από την φλάντζα καπακιού με τον κινητήρα αναμμένο και αρκετά ζεστό!
Οι Γάλλοι πρέπει να είπαν στην Lion ότι "εκτός από την διαρροή λόγω φλάντζας, μπορεί να παρουσιαστεί διαρροή και λόγω καπακιού Θερμοστάτη".


Aν έβλεπες και το δικό μου, φαινότανε ότι η διαρροή υπήρχε από την γωνία του καπακιού! Ομως η διαρροή στην ουσία ήταν από τον θερμοστάτη.

Τσέκαρε στα τιμολόγια μήπως σου αλλάξανε και αυτό ή αλλιώς ξανακοίτα για καλό και για κακό την μηχανή μήπως έχει καμμία νέα πιτσιλιά ή ρυάκι.

Δεν αντιλέγω πάντως για αυτό που λές, αλλά ωφείλω να ενημερώσω για αυτά που έμαθα, για να προλάβουμε κάτι χειρότερο όλοι!
Miltellas - Παρ 04 Οκτ 2002, 02:54:51
Θέμα δημοσίευσης:
Τάσο δεν έχω πλεόν διαρροή. Είμαι σίγουρος γι αυτά που σου έγραψα. Είδα με τα μάτια μου τις φυσαλίδες παραφλού που έβγαιναν από την ένωση καπακιού με μπλοκ, δηλαδή από την φλάντζα. Έβγαιναν από το δεξιό μέρος του κινητήρα (όπως το βλέπεις εάν ανοίξεις το καπό) και όχι από την γωνία όπως είπες. Προφανώς πρόκειται για δύο παρεμφερή αλλά διαφορετικά προβλήματα... Crying or Very sad
Ntinos - Τετ 19 Φεβ 2003, 07:21:30
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια ξερει να μου πει κανεις ποσο κοστιζει η αλλαγη φλατζας κεφαλης (δεν εχει σημασια τι μοντελο απλα θελω μια ενδεικτικη τιμη)
Miltellas - Πεμ 20 Φεβ 2003, 03:34:30
Θέμα δημοσίευσης:
Ντίνο δεν ξέρω. Στην εγγύηση την άλλαξα.
Πάρε τηλέφωνο την Lion και ρώτα τιμή για σετ φλάτζας κεφαλής. Πρόσθεσε και 45Ε εργατικά και είσαι μέσα. Πες μας και το άθροισμα. Wink
Δημήτριος - Τετ 16 Απρ 2003, 15:23:55
Θέμα δημοσίευσης:
Πρόσφατα άλλαξα την φλάντζα του θερμοστάτη στα πλαίσια της εγγύησης, παρά το γεγονός ότι είμαι πολύ εκτός (1 χρόνος και 8 μήνες - 32000 χλμ) αυτής. Μαζί πέρασα και το καινούργιο λογισμικό και τακτοποίησα και κάποιες άλλες εκκρεμότητες. Τώρα θα το ελέγχω τακτικά για να δω αν εξακολουθεί να υπάρχει διαρροή...
TakisB - Δευ 01 Μάρ 2004, 00:37:16
Θέμα δημοσίευσης:
Ntinos έγραψε:
παιδια ξερει να μου πει κανεις ποσο κοστιζει η αλλαγη φλατζας κεφαλης (δεν εχει σημασια τι μοντελο απλα θελω μια ενδεικτικη τιμη)


Παλιό βέβαια, Confused αλλά ίσως βοηθάει, έστω και ενδεικτικά...
Ακριβώς πριν δύο χρόνια, φλάντζα κεφαλής, (πέρασε λάδι στο κύκλωμα ψύξης) και ταυτόχρονα τσιμουχάκια βαλβίδων, θερμοστάτης, αισθητήρας θερμοκρασίας, δύο κολλάρα, αντιψυκτικό και συντήρηση μίζας με καρβουνάκια, περίπου 100.000 δρχ. σε 8βάλβιδο 1.4 106 XR, σε εξουσιοδοτημένο.
(Η κεφαλή έγινε "φυτίλια" μπροστά μου και μετρήθηκαν βαλβίδες, έδρες, εκκεντροφόρος κ.λ.π. για φθορές - 120.000 χλμ.)
petrosgt - Πεμ 23 Σεπ 2004, 16:24:42
Θέμα δημοσίευσης:
εγω ομως μιλησα με το service της Lion και δεν ειχαν ιδεα για κατι τετοιο...
Sidobre - Πεμ 23 Σεπ 2004, 16:41:47
Θέμα δημοσίευσης:
petrosgt έγραψε:
εγω ομως μιλησα με το service της Lion και δεν ειχαν ιδεα για κατι τετοιο...


Aφορά μόνο τα 1600 16v του Α' εξαμήνου 2001
Δημήτριος - Τρι 02 Νοέ 2004, 00:41:35
Θέμα δημοσίευσης:
Χθες ρε παιδιά έκανα έναν καθαρισμό του κυκλώματος ψύξης και αντικατέστησα το παραφλού. Έβαλα το G11.

Η πίεση που ανέπτυξε το σύστημα καθαρισμού του κυκλώματος ψύξης ήταν πολύ χαμηλή, κάτι που απεδείκνυε ότι όλες οι εσωτερικές σωληνώσεις ήταν πεντακάθαρες (πολύ χαμηλή χολυστερίνη Very happy ).

Αυτό που με ανησύχησε πολύ βέβαια ήταν το εξής : Μέσα στο παλιό παραφλού βρέθηκαν ίχνη λιπαντικού. Το μυαλό μου πήγε αμέσως στην φλάντζα... Confused Confused NodNo NodNo Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

Γενικά πάντως δεν μου καίει ποτέ λάδι. Τα αλλάζω τακτικότατα και βγαίνουν κάθε φορά από τον κινητήρα άψογα (εκτός από την σκουράδα). Ο κινητήρας δουλεύει μια χαρά και ποτέ δεν βγαίνουν ατμοί από την εξάτμιση (παρά μόνο τον χειμώνα, για ένα περιορισμένο χρονικό διάστημα, αφού ζεσταθεί, επειδή εξατμίζεται η υγρασία της εξάτμισης)

Πριν αλλάξω την φλάντζα του θερμοστάτη έχανε το αμάξι ΠΟΛΥ παραφλού. Όταν την άλλαξα οι διαρροές σχεδόν μηδενιστήκανε. Τα ξεράσματα παραμείνανε όμως. Το θέμα με απασχόλησε ξανά τώρα, που βρέθηκαν τα ίχνη λιπαντικού στο παλιό (αντικατασταθέν πλέον) παραφλού. Πάντως αυτή η τεχνική οδηγία με είχει καθυσηχάσει...

Σε λιγο θα αλλάζω ιμάντα χρονισμού. Τότε μάλλον θα αντικαταστήσω και την φλάντζα (ευκαιρία είναι), έτσι για να είμαστε σίγουροι. Να δω τι θα πει και ο μηχανικός στον οποίο θα το πάω.

Τι λέτε και εσείς;
Touristas - Τρι 02 Νοέ 2004, 22:38:35
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν είναι το λάδι του κινητήρα Δημήτρη . Αν είχε κάποιο πρόβλημα με διαρροή θα φαινόταν αμέσως! Εγώ πιστεύω ότι είναι από το ίδιο το αντιψυκτικό !
Δημήτριος - Τετ 03 Νοέ 2004, 00:00:05
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Δεν είναι το λάδι του κινητήρα Δημήτρη . Αν είχε κάποιο πρόβλημα με διαρροή θα φαινόταν αμέσως! Εγώ πιστεύω ότι είναι από το ίδιο το αντιψυκτικό !


Λες ε; Πάντως και ο μηχανικός που ρώτησα μου είπε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με τον κινητήρα (στραβωμένο καπάκι, εισροή παραφλού στους κυλίνδρους κ.τ.λ.), η διαρροή (αν υπάρχει) είναι εξωτερική και όχι από την πλευρά των κυλίνδρων. Με καθυσήχασε πλήρως και μου είπε να μην το σκέφτομαι...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr