COOL ALEXIS έγραψε: |
Το βάρος της Ζαντας μαζί με το λάστιχο από xs είναι 14 κιλά!!
Το μέτρησα την προηγούμενη εβδομάδα! |
COOL ALEXIS έγραψε: |
Ναι ναι αυτο που ειναι για πατιναζζζζζζ!!!! Τη ρεζερβα μαλιστα!!! |
Baphomet έγραψε: |
σημερα ζυγισα το λαστιχο και την σιδερενια ζαντα σε 2 ζυγαριες ηλεκτρονικες και η μια εδειξε 16.9 κιλα και η άλλη 17 ρεζερβα αφαιρεθηκε... |
SnakeMJK έγραψε: |
Το ερώτημα της ημέρας... Αξίζει να βγάλεις την ρεζέρβα;
Προσωπικά την είχα βγάλει για κανα μήνα και δεν είδα καμία διαφορά. Έστω κ αν έχει κάποια μικρή βελτίωση, αξίζει τον κόπο να ταλαιπωρήσε σε περίπτωση που συμβεί το μοιραίο και είσαι στην άκρη της Αθήνας; Αν (με το καλό) πάμε για κανα χρονομέτρημα, τότε όχι μόνο την ρεζέρβα θα βγάλω, αλλά μέχρι και τις πόρτες!!! |
Kouzman έγραψε: |
φιλε μου Ydwr εξαρταται τι θελει ο οδηγος... π.χ. εμεις που το κυνηγαμε σε κανα φαναρι που και που δεν μας ενδιαφερει το απολυτο ζυγισμα για μπασιματα...
Επιπλεον εμεις εχουμε ενα δυνατουτσικο μοτερακι και το βαρος εμπρος μας βολευει μιας και ξεκιναμε καλυτερα...μαλιστα αυτες τις μερες αλλαζουμε και αναρτηση και θα εχουμε τον κωλο πιο σηκωμενο για να πατα ακομα καλυτερα μπροστα μιας και τωρα που ειχαμε τελειωμενα αμορτισερ το αμαξι εγραφε τις δυο πρωτες ταχυτητες μεχρι κοφτη (8500+σαλ). Με μετακινηση του βαρους εμπρος σιγουρα θα εχουμε καλυτερο πατημα... η ελαφρια ζαντα βολευει σε παρα πολλα μιας και αφαιρεις βαρος απο αναρτηση... (ξερουμε ολοι τι σημαινει αυτο)... Η ζαντουλα που δειχνεις βγαινει σε 16αρα και να ειναι πανω απο 7 ιντσες?? και φυσικα ποιο ειναι το βαρος της? |
nikapos έγραψε: |
1. telika αυτες οι ελαφρου κραμματος μονο ελαφρες δεν είναι. Όντως συνήθως είναι πιο βαριες. Απλα το ανέφερα εδώ μια και λέγαμε για βάρη. |
nikapos έγραψε: |
2. Αν προσθέσεις μάζα στον πίσω άξονα η ουρά αποσταθεροποιείται. Βάλτε ένα σακί άμμο στο πορτ μπαγκαζ και θα υπερστρέφετε απίστευτα! |
Baphomet έγραψε: | ||
20 kg ειναι σημαντικο βαρος και θεωρω οτι αξιζει αν εχεις μια γενικη κατευθυνση προς το ελαφρωμα...σε συνδυασμο με τις ζαντες που ειναι το επομενο βημα (εχω σιδερενιες ακομα) θα κερδισω αρκετα πιστευω. |
volvos έγραψε: |
petro τι αλλαγη ειδες σε οδικη συμπεριφορα?
περισσοτερα μουτρα? |
Baphomet έγραψε: | ||
ναι, το πισω μερος το ενιωθες στο δρομο πιο ελαφρυ και προσωπικα με ενοχλησε αρκετα σε μια επισκεψη μου στον διονυσο. |
volvos έγραψε: |
μανθο μειωση του βαρους πισω πισω σημαινει μετατοπιση του κεντρου βαρους πιο εμπρος αρα και αλλαγη της αναλογιας εμπρος πισω....
αυτο σημαινει πιο πολυ βαρος εμπρος αρα πιο εντονη υποστροφη και πιο ασταθη κωλο στις αποτομες συνεχομενες τιμονιες |
volvos έγραψε: |
μανθο μειωση του βαρους πισω πισω σημαινει μετατοπιση του κεντρου βαρους πιο εμπρος αρα και αλλαγη της αναλογιας εμπρος πισω....
αυτο σημαινει πιο πολυ βαρος εμπρος αρα πιο εντονη υποστροφη και πιο ασταθη κωλο στις αποτομες συνεχομενες τιμονιες |
Baphomet έγραψε: |
υπαρχει εντονη υποστροφη και μερικες φορές ακομα και σε σημειο εντελως ανυποπτα.... |
Baphomet έγραψε: |
συντομα ολο και καποιος θα βαλει carbon καπω και θα δουμε και αυτο που λες... |
Steve έγραψε: | ||
Δεν είναι πίκρα να έχεις τα λεφτά και να μην μπορείς να το αγοράσεις? Θα υπάρξει άραγε προσφορά επί του αντικειμένου? Και στο θέμα μας, θα προσπαθήσω να κοιτάξω το βάρος και για GTR και για WRS. Αν και λόγω Μεγάλης Εβδομάδας, ίσως να μην πάρω απαντήσεις άμεσα. |
Steve έγραψε: |
Βάρος σιδερένιας ζάντας Michellin 4x108 6"x15" ET27 = 7,8 κιλά (περίπου)
εννοείται χωρίς τάσι και λάστιχο... Να σημειωθεί στην knowledge base |
Steve έγραψε: |
....= 7,8 κιλά (περίπου) |
MEMsound έγραψε: |
Μέχρι κάποιος από έμας να βρει μια ζηγαριά και μια ζάντα σκέτη χωρις λάστιχο και μας δώσει ακριβή απάντηση... |
Baphomet έγραψε: |
και βέβαια το είδα αυτό που έγραψες αλλά το έψαξα καλύτερα για να είμαι σίγουρος. |
Steve έγραψε: | ||
Εαν είμαι τόσο αναξιόπιστη πηγή δεδομένων, τότε ζητώ συγνώμη. |
Steve έγραψε: | ||
Εαν είμαι τόσο αναξιόπιστη πηγή δεδομένων, τότε ζητώ συγνώμη. |
Steve έγραψε: | ||
Εαν είμαι τόσο αναξιόπιστη πηγή δεδομένων, τότε ζητώ συγνώμη. |
volvos έγραψε: |
πετρο το τασι σου ποσο ζυγιζε αυτο που το πας |
dimkeras έγραψε: |
Τί να πρωτοπετάξεις! |
dimkeras έγραψε: |
Ζύγισα τη ρεζέρβα του gt.
19,680 κιλά. 5 ζάντες = 100 κιλά Τί να πρωτοπετάξεις! |
Manavis207Gt έγραψε: |
Τα μαμα ζαντολαστιχα απο gt ζυγιστηκαν στα 19,6 με την αλλαγη σε 18αρες braid racing 8x18 με τα hankook sv1 με διασταση 205/40-18 ζυγιστηκαν στα 19,9 .......spesial |
Manavis207Gt έγραψε: |
Τα μαμα ζαντολαστιχα απο gt ζυγιστηκαν στα 19,6 με την αλλαγη σε 18αρες braid racing 8x18 με τα hankook sv1 με διασταση 205/40-18 ζυγιστηκαν στα 19,9 .......spesial |
Κώδικας: |
Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/km Difference
205/40-17 82mm 298mm 596mm 1872mm 534 0.0% 205/40-18 82mm 311mm 621mm 1952mm 512 4.3% 205/35-18 72mm 300mm 601mm 1887mm 530 0.8% 205/45-17 92mm 308mm 616mm 1936mm 516 3.4% |
tasos207RC έγραψε: |
Ξερετε ποσο ζυγιζει η καθε ζαντα του RC με ή χωρις λαστιχα?Καποια στιγμη θα βαλω μαλλον την Ultraleggera και θελω να δω διαφορα στο βαρος. |
tasos207RC έγραψε: |
Δηλαδη με μια ζαντα σαν την ultraleggera θα γλυτωσουμε καμια 50αρια κιλα. |
rallaki-1 έγραψε: |
Βάρος Ζάντας Peugeot 207 RC: 8,5 kg (το μέτρησα πριν λίγο)
Βάρος Ζάντας Peugeot 207 GT: 10,4 kg (το διάβασα στις προηγούμενες σελίδες). για το gt θα το μετρήσω σε λίγες μέρες. Αν ξέρει κάποιος ας πει! |
309 lover έγραψε: | ||
Οντως 2 κιλα σχεδον κατω απο αυτες του gt;;; Μπραβο.... Μετραει καλα η ζυγαρια σου ε; χαχα |
vasil80 έγραψε: |
Αμαξι: 3008
Σκεφτομαι να πεταξω την ρεζερβα (ειναι η μικρη,μια φορα την εβαλα, με το ζορι υποστηριζε το αμαξι..Ξερετε τι κιτ επισκευης χρειαζεται αμα ξεμεινω (αφρος/κομπρεσερ?)? |
vasil80 έγραψε: |
εννοω να φυγει τελειως και να μπει καποιο κιτ που σε περιπτωση τρυπας,να φουσκωσει και να παω μεχρι το βουλκανιζατερ.. |