PSClub - Hellas

Κινητήρας - Πρόσθετα αντιτριβικά (TEFLON-PTFE, Moλυβδένιο, Γραφίτης)

TONY PAP - Τετ 25 Ιούν 2003, 08:35:57
Θέμα δημοσίευσης: Πρόσθετα αντιτριβικά (TEFLON-PTFE, Moλυβδένιο, Γραφίτης)
Συχνά πυκνά ακούμε και διαβάζουμε για λογής λογής
αντιτριβικά πρόσθετα λαδιού κινητήρα.

πχ SLICK 50, X1R, TUFOIL, MOTOR KOTE κλπ

Αλλα με teflon άλλα χωρίς κλπ ισχυρίζονται λαγούς και πετραχίλια
+10-15% σε άλογα και άλλα τρομερά για μείωση τριβών
θερμοκρασιών κλπ

πέρα από το να πετάει κανείς τα λεφτά του υπάρχει
ρε παίδες κανένα όφελος ή μπορεί να πάθουμε και καμμιά ζημιά?

στα αγωνιστικά βάζουνε τέτοια πρόσθετα ξέρει κανείς ?
Ntinos - Τετ 25 Ιούν 2003, 12:43:41
Θέμα δημοσίευσης:
το motor kote ξερω οτι το βαζουν πολλοι σε αγωνιστικα.γενικα εχω χρησιμοποιησει σε πολλα αμαξια το συγκεκριμενο προιον και κατεληξα στο εξης.πρεπει να εχει υποστει μεγαλες φθορες ο κινητηρας για να δεις διαφορα που σε μοτερ με 200,000χλμ που εβαλα ηταν θα ελεγα τραγικη (το γκαζι βαρυνε και το αμαξι σταματησε να καιει το λιγο λαδι που εκαιγε και στροφαριζε καλιτερα με μειωση θορυβου)τωρα στο 106 που εριξα δεν ειδα καμια διαφορα (το νεο μοτερ 1,4 ηταν με 40,000χλμ).ο αδερφος μου εριξε στο civic του και ειχε μια ελαφρα διαφορα στον θορυβο και καλιτερη καταναλωση.στο 206 δεν εχω βαλει και γενικα το συνιστουν και αυτοι που το πουλανε για χρηση σε μοτερ με αρκετα χιλιομετρα.επισης προσοχη στην δοσολογια (πρεπει να μειωθει το λαδι για να το βαλεις) και στην χρηση που το καλιτερο ειναι μετα απο αλλαγη λαδιων και αφηνουμε το αμαξι με το που το ριξουμε να δουλεψει 15 λεπτα στο ρελαντι για να διαλυθει καλα.
απο μειωνεκτηματα δεν εχω να παρατηρησω τιποτα
Svstouk - Τετ 25 Ιούν 2003, 13:56:02
Θέμα δημοσίευσης:
Η Πεζό πάντως αναφέρει ρητά ότι απαγορεύονται πρόσθετα στο λάδι.

Εγώ είμαι προσωπικά κατά αυτού του προϊόντος.

Θέλεις καλύτερη ευστροφία και μείωση του θορύβου; Δοκίμασε τα 300V και μετά τα ξαναλέμε. Wink
TONY PAP - Τετ 25 Ιούν 2003, 14:17:49
Θέμα δημοσίευσης:
δεν θυμάμαι τα 300V είναι 10w-40 ?
konstantinos - Τετ 25 Ιούν 2003, 14:19:46
Θέμα δημοσίευσης:
TONY PAP έγραψε:
δεν θυμάμαι τα 300V είναι 10w-40 ?


ω ναι!!!
TONY PAP - Τετ 25 Ιούν 2003, 14:32:39
Θέμα δημοσίευσης:
εγώ ψήνομαι για ένα αντιτριβικό για πιο γλυκιά λειτουργία στις
ψηλές στροφές αλλά αν είναι να γίνει ο κινητήρας μου σκ.....
το ξεχνάω!

πάντως επειδή υπάρχουν πολλά topic για τα λάδια
μάλλον τα 5W-40 ή τα 10W-40 είναι τα πιό κατάλληλα

τώρα για μάρκες και συνθετικά ή ημισυνθετικά είναι
μεγάλη συζήτηση.....

τώρα για τα χλμ αλλαγής το καλύτερο είναι κάθε 5000χλμ ?
Alex - Τετ 25 Ιούν 2003, 15:27:37
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω ειχα μεσα το 300V για 7000 χιλιομετρα περιπου και μετα εριξα το m. kote και ειδα μεγαλη θετικη διαφορα...Πχ οι τριβες μειωθηκαν τοσο που παταγες γκαζι και το αφηνες αποτομα με 1η και αντι το αμαξι να "κλοτσησει" απ'το φρεναρισμα της μηχανης, επιβραδυνε με νορμαλ ρυθμο το οποιο το θεωρω εντυπωσιακο για 1η ταχυτητα... Επισης οι ταχυτητες ανοιγαν σαν τρελες και απο συνηθεια χρονου που χρειαζοταν για να ανοιξουν καθυστερουσε το χερι και προλαβαινε και κοφτιαζε η 1η ενω η 2α δεν καταλαβαινα ποτε εφτανε τα 6300. Με 3η παταγα ελαχιστα το γκαζι και το αμαξι διατηρουσε την ταχυτητα του εντελως ακοπα.

Αλλα το "εφε" κρατησε για το πολυ 1500-2000 χιλιομετρα και μετα η αποδοση επεσε back to normal. Κατα συνεπεια δεν ξερω αν αξιζει για τιποτα αλλο εκτος απ'το να δωσει το "edge" σε μια αναβαση, σε μια πιστα ή σε μια σημαντικη κοντρα γιατι με τα λεφτα (12.000 το μπουκαλακι το χα παρει) που κανει αλλαζεις και τα 3 λιτρα λαδι που παιρνει ο κινητηρας με καινουρια. Αποψη μου, χωρις να ειμαι ειδικος, ειναι οτι το συγκεκριμενο προσθετο σαν να εξαφανιζεται μεσα στο λαδι σε βαθος χρονου και αυτο μπορει να ωφειλεται ειτε στη διαλυση των προσθετων απο βενζινη ειτε σε υψηλες θερμοκρασιες...

Τωρα για διαρκεια αλλαγων των λαδιων.. δεν υπαρχει συγκεκριμενο σημειο αλλαγης γιατι εξαρταται απ'το λαδι που βαζεις/τη χρηση που κανεις/το χρονο στο οποιο το εχεις κτλ κτλ.. Αλλος μπορει να τα αλλαζει στις 12 αλλος στις 10 αλλος στις 7.5 αλλος στις 5 αλλος 3.5.. Αλλος παλι μπορει να αλλαζει ενα-ενα λιτρο με καινουριο ωστε να ανανεωνει το λαδι σε τακτα χρονικα διαστηματα (ποιος τρελος μπορει να κανει κατι τετοιο?)
Svstouk - Πεμ 26 Ιούν 2003, 08:45:24
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:
(ποιος τρελος μπορει να κανει κατι τετοιο?)


Έλα ντε! Wink Wink
Miltellas - Δευ 30 Ιούν 2003, 03:01:39
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή βλέπω ότι υπάρχει ένα... χρονικό κενό Shocked στις γνώσεις μας για τα λάδια, θα σας πω κάθε πότε να αλλάζετε λάδια.

Θεωρώντας ότι έχετε βάλει τα σωστά λάδια, να τα αλλάζετε κάθε 3-6μήνες ανάλογα με τις θερμοκρασίες που έχει αντιμετωπίσει το λιπαντικό αλλά και τον δείκτη ιξώδους του (που όσο μεγαλύτερος είναι τόσο πιο ανθεκτικό το λιπαντικό και τον οποίο τον γνωρίζετε μόνο όταν η εταιρία αποκαλύπτει τα κατασκευαστικά δεδομένα του λιπαντικού, δηλαδή ποτέ! - Προσοχή! Άλλο "Ιξώδες" και άλλο "Δείκτης Ιξώδους"). Γενικά τα πρωτογενή ορυκτέλαια έχουν σαφώς χαμηλότερο δείκτη ιξώδους από τα συνθετικά λάδια.
Έτσι, οι 1400άρηδες και οι 2λιτροι (όχι φυσικά με το RC) που δεν αναπτύσσουν υψηλές θερμοκρασίες, ένα συνθετικό λιπαντικό μπορούν με απόλυτη ασφάλεια να το αλλάζουν κάθε 6μήνες, ενώ οι 16άρηδες, οι Ραλλάκηδες και οι RCκηδες που έχουν κινητήρες που βάζουν φωτιά στο λάδι, επιβάλλεται να το αλλάζουν κάθε 4μήνες ή ακόμη και 3μήνες εάν το πλακώνουν καλοκαιριάτικα. Για ορυκτέλαιο δεν το συζητάμε για καλοκαίρι και πάνω από 1 μήνα. Αν είστε "Ήρεμο Πόδι" δεν πειράζει εάν ξεχάσετε και κανά μήνα, και αντίστροφα είναι καλύτερα εάν αλλάζετε ακόμη συχνότερα το λαδάκι σας εάν είστε "Άγριο Πόδι".

Τα χιλιόμετρα μην τα φοβάστε. Εξάλλου πόσα θα κάνετε μέσα σε 6 μήνες; Περισσότερα από 20- 25000χλμ;

Και για να μη γελαστείτε από μεγάλες ταμπέλες, άλλο αγωνιστικό λάδι και άλλο λάδι με κορυφαίο δείκτη ιξώδους.
Το μόνο κακό είναι ότι τους δείκτες ιξώδους οι εταιρίες τους κρύβουν από την κοινή θέα σαν επτασφράγιστο μυστικό. Πάντως έχω βρει και αρχειοθετήσει τα δεδομένα από ορισμένα γνωστά λιπαντικά. Γενικά τον υψηλότερο δείκτη ιξώδους τον έχουν τα 100% συνθετικά λιπαντικά και μάλιστα με διαφορά από τα ημισυνθετικά τα οποία έχουν εξίσου διαφορά από τα απλά ορυκτέλαια. Γι αυτό και δεν βάζουμε κοινά ορυκτέλαια εκτός εάν πρόκειται για κάποια ειδική σύνθεση και θέλουμε να τρέξουμε σε μία ανάβαση ή κάποιο αγώνα μικρής διάρκειας.

Όλα αυτά φυσικά για όσους επιθυμούν το καλύτερο δυνατό για την υγεία του κινητήρα τους και είναι σχολαστικοί με το συγκεκριμένο ζήτημα.
ultra-one - Παρ 29 Οκτ 2004, 15:18:24
Θέμα δημοσίευσης: Πρόσθετα αντιτριβικά (TEFLON-PTFE, Moλυβδένιο, Γραφίτης)
Μήπως έχει κάποιος ασχοληθεί με το τι (καλό ή κακό) κάνουν τα πρόσθετα αντιτριβικά (TEFLON-PTFE, Moλυβδένιο, Γραφίτης) στο λάδι.
Παλαιότερα είχα χρησημοποίησει Slick-50 (PTFE-TEFLON) σε ένα Mazda 323GT και όντως είχε κάνει διαφορά και στην απόδοση και στην ευστροφία και στην οικονομία. Δεν είμαι σίγουρος αν βελτίωσε ή χειροτέρεψε την αξιοπιστία διότι στα 100.000km αποδείκτηκε ότι είχα σημαντικές φθορές όπου υπήρχε ρουλεμάν στον κινητήρα (και στο κιβώτιο)! Sad
Μου έχουν συστήσει τα πρόσθετα με γραφίτη και τα λάδια που περιέχουν γραφίτη (Marly Black Gold) αλλά δεν τόλμησα να τα δοκιμάσω.
Λένε ότι βελτιώνουν κρύο ξεκίνημα- απόδοση-οικονομία-ευστροφία-αξιοπιστία κλπ και ότι δεν έχουν μειονεκτήματα.
Μήπως κάποιος μπορεί να με φωτίσει??

Ευχαριστώ! Cool
BTS - Παρ 29 Οκτ 2004, 18:29:02
Θέμα δημοσίευσης:
Αρκεί να σκεφτείς το εξής: οι εταιρίες πετρελαιοειδών είναι κολοσσοί, κάτι που σημαίνει ότι μπορούν να διεξάγουν τις μελέτες τους χωρίς κανένα οικονομικό ή άλλο είδους περιορισμό. Αν λοιπόν υπήρχε κάποιο τέτοιο "μαγικό" συστατικό, θα το είχαν ήδη συμπεριλάβει στο προϊόν τους.

Επίσης, το τεφλόν δεν συνιστάται για το εσωτερικό κινητήρων, καθώς βουλώνει το φίλτρο λαδιού.
ultra-one - Παρ 29 Οκτ 2004, 18:40:55
Θέμα δημοσίευσης:
Όπως έχω αναφέρει το Teflon στον κινητήρα και στο κιβώτιο έκαναν πάρα πολύ μεγάλη διαφορά στην απόδοση. Ο κινητήρας πριν το Teflon κρέμαγε στις 6500σαλ περίπου. Μετά το Teflon κρέμαγε στις 7600!! (Δεν υπήρχε κόφτης), και οι αλλαγές στο κιβώτιο ήταν όνειρο.
ΟΜΩΣ αποδείκτηκε ότι το Τεφλον μου Γ@@@@Ε όλα τα ρουλεμάν (λόγο υπερθέρμανσης) μου είπαν.

Για το γραφίτη τι έχεις ακούσει?

Τα Marly Black Gold είναι συνθετικό λάδι που περιέχει ΚΑΙ γραφίτη.
BTS - Παρ 29 Οκτ 2004, 22:29:59
Θέμα δημοσίευσης:
Τα γραφιτούχα λιπαντικά είναι καλά για ρουλεμάν και γρανάζια. Το τεφλόν χρησιμοποιείται περισσότερο σαν επικάλυψη σε πλαστικά μέρη που τρίβονται με χαμηλές ταχύτητες και χαμηλά φορτία, πχ η μπίλια του επιλογέα ταχυτήτων.
speedy100 - Τρι 02 Νοέ 2004, 04:02:23
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
Όπως έχω αναφέρει το Teflon στον κινητήρα και στο κιβώτιο έκαναν πάρα πολύ μεγάλη διαφορά στην απόδοση. Ο κινητήρας πριν το Teflon κρέμαγε στις 6500σαλ περίπου. Μετά το Teflon κρέμαγε στις 7600!! (Δεν υπήρχε κόφτης), και οι αλλαγές στο κιβώτιο ήταν όνειρο.

Ετσι πρέπει να είναι μετά από «περιποίηση» με Teflon.
Παράθεση:

ΟΜΩΣ αποδείκτηκε ότι το Τεφλον μου Γ@@@@Ε όλα τα ρουλεμάν (λόγο υπερθέρμανσης) μου είπαν.

Αυτός που σου το είπε δεν ξέρει τι του γίνεται σχετικά με το Teflon σε υγρή μορφή και την εφαρμογή του σε αυτοκίνητα. Mad

Παράθεση:
Για το γραφίτη τι έχεις ακούσει?
Τα Marly Black Gold είναι συνθετικό λάδι που περιέχει ΚΑΙ γραφίτη.

Ο γραφίτης κάνει πολύ καλή δουλειά σε συνδυασμό με το λάδι αλλά είναι κάτι που δεν μένει μόνιμα στις μεταλλικές επιφάνειες. Σε αντίθεση με το Teflon που μετά την «περιποίηση» του μέταλλου φεύγει μόνο με μηχανουργική κατεργασία… και που έχει συντελεστή τριβής σαν τον πάγο. Δηλαδή θεωρητικά μηδέν (0) …

Το υλικό αυτό είναι δοκιμασμένο τα τελευταία 40 χρόνια σε παγκόσμιο επίπεδο με μόνο καλά αποτελέσματα.
Εγώ προσωπικά το έχω χρησιμοποιήσει πολύ και στην πράξη σε κινητήρες αγώνων αλλά και σε επίπεδο έρευνας σε δυναμόμετρο πάγκου με αποτελέσματα που δεν τολμώ να αναφέρω γιατί φοβάμαι πως δεν είναι πιστευτά αν δεν τα δει κανείς με τα μάτια του. Wink

Φιλικά

Speedy100
TONY PAP - Τρι 02 Νοέ 2004, 09:43:55
Θέμα δημοσίευσης:
Απο την εμπειρία μου εχοντας δοκιμάσει slick 50, motorkote κλπ σε διαφορετικά αυτοκίνητα μπορώ να πω ότι αρχικά νιώθω διαφορά με βελτίωση στην ευστροφία και μείωση στον θόρυβο του κινητήρα.
Επειδή τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα δεν τα κράτησα πάνω απο 90000χλμ
δεν μπορω να ξέρω για τυχόν μηχανικά προβλήματα.

Πάντως επειδή δεν έχω δοκιμάσει τίποτα στο κιβώτιο και απο τις ΤΟΤΑΛ δεν είμαι ευχαριστημένος θα δοκίμαζα κάτι και στο κιβώτιο...
netblaster - Τρι 02 Νοέ 2004, 19:22:51
Θέμα δημοσίευσης:
Speedy με βαση τα οσα λες δεν ειναι κακο να βαλουμε ενα τετοιο προϊον στο λαδι!!! Κιας μην βελτιωσει την αποδοση, κακο δεν κανει ετσι??? Μιλαμε για ενα προϊον δοκιμασμενο παντα ετσι... Very happy Εχεις να προτεινεις καποιο προϊον για τα δικα μας τουτου??? Question
Steve - Τρι 02 Νοέ 2004, 20:47:29
Θέμα δημοσίευσης:
speedy100 έγραψε:
με αποτελέσματα που δεν τολμώ να αναφέρω γιατί φοβάμαι πως δεν είναι πιστευτά αν δεν τα δει κανείς με τα μάτια του. Wink

Φιλικά

Speedy100


Μωρέ θα μας τα αναφέρεις και θα πείς και ένα τραγούδι Wink
ultra-one - Τετ 03 Νοέ 2004, 21:18:03
Θέμα δημοσίευσης:
speedy100 έγραψε:
ultra-one έγραψε:
ΟΜΩΣ αποδείκτηκε ότι το Τεφλον μου Γ@@@@Ε όλα τα ρουλεμάν (λόγο υπερθέρμανσης) μου είπαν.

Αυτός που σου το είπε δεν ξέρει τι του γίνεται σχετικά με το Teflon σε υγρή μορφή και την εφαρμογή του σε αυτοκίνητα.


το αυτοκίνητο ήταν περίπου 120ίππους από 90 που ήταν το "μαμά". Δεν είχα πρόβλημα με το σαζμάν για 2-3 χρόνια πριν του βάλω Slick50. Μετά το Slick50 το πέταξα σε 3μήνες διότι τα ρουλεμάν ξεκίνησαν να βουίζουν σαν μηχανή τζετ στην απογείωση!

Το ξέρω ότι ο γραφίτης δεν μένει και ότι χρειάζεται να ξαναβάζεις με κάθε αλλαγή λαδιού, αλλά στο σαζμάν πόσες φορές θα αλλάξεις λάδι!!!!!
Η Peugeot λέει ότι δεν χρειάζεται να αλλάξεις ποτέ!! Άσε που το κάνουμε εμείς!
speedy100 - Πεμ 04 Νοέ 2004, 05:34:31
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν συνοπτικά για όλα τα παραπάνω:

Το Teflon κάνει μόνο καλό σε ανάμιξη με το λάδι της μηχανής ή τις βαλβολίνες του σαζμάν.

Το Teflon δεν πρέπει να χρησιμοποιείται όσο το αυτοκίνητο είναι σε εγγύηση γιατί είναι δυνατόν να «καλύψει» τυχόν μηχανικά προβλήματα που θα έβγαιναν κατά την διάρκεια της εγγύησης…

Το Teflon δεν πρέπει να χρησιμοποιείται σε αροντάριστους κινητήρες, σαζμάν κλπ. γιατί αυτά θα αργήσουν πολύ να ρονταριστούν… αν ρονταριστούν καν…

Το Teflon όπου υπάρχει μηχανικό πρόβλημα ή φθορά δεν είναι δυνατόν να την διορθώσει. Μπορεί να την καλύψει για ένα διάστημα αλλά μετά το πρόβλημα θα εμφανιστεί.
Ετσι εξυγήται το πρόβλημα με τα ρουλεμάν στο σαζμάν του ultra-one.

Υπάρχουν λιπαντικά, όπως κάποια «παράξενα» της Peugeot-Citroen που δεν επιδέχονται ανάμοιξη με πρόσθετα γενικά.
Καλό είναι να μην βάζουμε Teflon σε αυτά γιατί το αποτέλεσμα είναι άγνωστο…

Φίλε Steve,
…μοτεράκι από παλιατζάκο δούλεψε στο δυναμόμετρο για τρεις ώρες με λάδι + Teflon και μετά άδειασα τα λάδια τελείως.
Το μοτέρ δούλεψε για πάνω από 48 ώρες σε αυξομειούμενες στροφές και φορτίο ΧΩΡΙΣ ΛΑΔΙ και μετά χτύπησε ένα κουζινέτο μπιέλας…
Όταν άνοιξα το μοτέρ δεν είχε τίποτα παράξενες ενδείξεις φθοράς σε άλλα μέρει του εκτός από το κουζινέτο της συγκεκριμένης μπιέλας.
Και άλλα πολλά... Wink

Φιλικά
Speedy100
Steve - Πεμ 04 Νοέ 2004, 07:09:11
Θέμα δημοσίευσης:
speedy100 έγραψε:
Φίλε Steve,
…μοτεράκι από παλιατζάκο δούλεψε στο δυναμόμετρο για τρεις ώρες με λάδι + Teflon και μετά άδειασα τα λάδια τελείως.
Το μοτέρ δούλεψε για πάνω από 48 ώρες σε αυξομειούμενες στροφές και φορτίο ΧΩΡΙΣ ΛΑΔΙ και μετά χτύπησε ένα κουζινέτο μπιέλας…
Όταν άνοιξα το μοτέρ δεν είχε τίποτα παράξενες ενδείξεις φθοράς σε άλλα μέρει του εκτός από το κουζινέτο της συγκεκριμένης μπιέλας.
Και άλλα πολλά... Wink

Φιλικά
Speedy100


Μοτεράκι από παλιατζάκο = ? Rolling eyes

Και για πές μας και για τα άλλα πολλά!!! Cool Αφού υπάρχει ενδιαφέρον ρε συ... Sad
netblaster - Πεμ 04 Νοέ 2004, 17:03:17
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε Speedy ωραια ακουγονται ολα αυτα, αλλα για πες κανα προϊον!!!

Ultra-one ποιο ακριβως προϊον της Slick50 χρησιμοποιησες???
ultra-one - Πεμ 04 Νοέ 2004, 17:27:09
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
Φιλε Speedy ωραια ακουγονται ολα αυτα, αλλα για πες κανα προϊον!!!

Ultra-one ποιο ακριβως προϊον της Slick50 χρησιμοποιησες???


Το Mazda το πούλησα το 1994 και τα πρόσθετα τα είχα βάλει 2-3 χρόνια πριν! Απλά μετά που άλλαξα το σαζμάν δεν ξανάβαλα Slick50.
Είναι αδύνατο να σου πω τώρα πως λεγόντουσαν ακριβώς διότι δεν θυμάμαι μετά από τόσα χρόνια!
Η Slick50 είχε 2 προϊόντα τότε. Το ένα για κινητήρες και το άλλο για σαζμάν.
Είχα βάλει και τα δύο! Ο κινητήρας δεν παρουσίασε προβλήματα λόγο Slick πάντως (είχε τρυπίσει πιστόνι από προανάφλεξη λόγο της ψηλής συμπίεσης αλλά αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο...!)
speedy100 - Παρ 05 Νοέ 2004, 03:00:28
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα σε όλους Smile

Λοιπόν για τον Steve που θέλει να ξέρει το μοτέρ από τον παλιατζάκο ήταν ένα Ford 1.3 από Escort. Ήταν αγορασμένο για να «υποστεί» αυτά που έπαθε για να δοκιμαστεί το προϊόν αυτό που δεν μπορώ με τίποτα να θυμηθώ το όνομα του. Ήταν μια δοκιμή για τον τότε εισαγωγέα εδώ αλλά από τότε πάνε πάρα πολλά χρόνια.
Έψαξα στο Internet για να το βρω, με λέξεις κλειδιά Teflon κλπ. μήπως και θυμηθώ το όνομα του αλλά τίποτα.
Ήταν πάντως ΤΟ πρόσθετο!
Για τα «άλλα» Steve αρκεί να σου πω ότι στο τότε Τατόι, ένα Escort RS 2000 που προετοίμαζα, έκανε τον αγώνα και τον κέρδισε με καμένη φλάντζα από τον πρώτο γύρο… δηλαδή ΑΕΡΟΨΥΚΤΟ!!!
Το αυτοκίνητο δεν είχε κανένα πρόβλημα σε όλο τον αγώνα και ο οδηγός του νόμιζε πως είχε χαλάσει η ένδειξη της θερμοκρασίας…
Όταν ανοίχτηκε το μοτέρ δεν χρειάστηκε τίποτα παραπάνω από αλλαγή της καμένης φλάντζας.
Όλα αυτά χάρη στο Teflon φυσικά.

Φίλε Netblaster από τα προϊόντα που κυκλοφορούν τώρα το Slick πιστεύω πως δεν είναι κακό.
Το έχω βάλει και εγώ και ο αδελφός μου στα αυτοκίνητα μας εδώ και πολλά χιλιόμετρα και όλα είναι ΟΚ.
Δεν ξέρω κάποιο άλλο τέτοιο προϊόν στην αγορά μας σήμερα πάντως.

Φιλικά
Speedy100
netblaster - Παρ 05 Νοέ 2004, 12:31:07
Θέμα δημοσίευσης:
speedy100 έγραψε:


Φίλε Netblaster από τα προϊόντα που κυκλοφορούν τώρα το Slick πιστεύω πως δεν είναι κακό.
Το έχω βάλει και εγώ και ο αδελφός μου στα αυτοκίνητα μας εδώ και πολλά χιλιόμετρα και όλα είναι ΟΚ.
Δεν ξέρω κάποιο άλλο τέτοιο προϊόν στην αγορά μας σήμερα πάντως.

Φιλικά
Speedy100


Και ποιο ακριβως προσθετο της Slick50 εχετε βαλει??? Confused Για τα λαδια βγαζει τρεις τυπους...
Για το Motorkote100 εχεις ακουσει τιποτα??? Λεει οτι δεν περιεχει προσθετα απο Teflon, μολυβδο ή οτιδηποτε τετοιο, αλλα βελτιωνει και προστατευει και εχει και διαπιστευτηρια με τα αποτελεσματα του στα τεστ!!!

Επειδη σκεφτομαι να ριξω κανα τετοιο "μαγικο ζωμο" στο μοτερ θα εκτιμουσα πολυ την "ειδικη" γνωμη σου, ωστε να να βαλω το κατα δυνατον καλυτερο!!! Δεν μπορω να βαλω και τα δυο βλεπεις... Very happy
TONY PAP - Παρ 05 Νοέ 2004, 12:54:55
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Για το Motorkote100 εχεις ακουσει τιποτα??? Λεει οτι δεν περιεχει προσθετα απο Teflon, μολυβδο ή οτιδηποτε τετοιο, αλλα βελτιωνει και προστατευει και εχει και διαπιστευτηρια με τα αποτελεσματα του στα τεστ!!!


Το χω βάλει κανά 2μηνο. Σίγουρα μέχρι τώρα δεν είδα κάτι αρνητικό.
Θετική λειτουργία το πρωι ή το βράδυ στην εκκίνηση και μετά.
ultra-one - Παρ 05 Νοέ 2004, 15:02:05
Θέμα δημοσίευσης:
Είχα στείλει e-mail στη Marly για να μου πουν αν συστήνουν γραφίτη σε καινούριο αυτοκίνητο και σας δίνω την απάντηση:

το e-mail μου:

Dear Sir/Madam,
Can I use the Marly SX additive in a new Engine or shall I wait until the engine is fully run-in?
I have a Peugeot 206 1.6 (16v - 110BHP) with only 2500km yet.
Please let me know at your earliest convenience.


Η απάντηση:

Dear Sir,
There are two possible options for running in an engine :
The running in procedure is a wear process where metal parts adapt to each other, when using graphite this process takes a little longer. Once the engine will be fully runned in it will run a lot smoother and last longer. So the fact that you first ran the engine 2500 km without graphite is a good compromise, you can now add the SX and finish the running in procedure. You may feel that the car will need a little more time to ‘loosen up’ but afterwards, the performances will be excellent.

Best regards.

Ghany Bastin
Service Engineer
TONY PAP - Παρ 05 Νοέ 2004, 15:45:52
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
…μοτεράκι από παλιατζάκο δούλεψε στο δυναμόμετρο για τρεις ώρες με λάδι + Teflon και μετά άδειασα τα λάδια τελείως.
Το μοτέρ δούλεψε για πάνω από 48 ώρες σε αυξομειούμενες στροφές και φορτίο ΧΩΡΙΣ ΛΑΔΙ και μετά χτύπησε ένα κουζινέτο μπιέλας…
Όταν άνοιξα το μοτέρ δεν είχε τίποτα παράξενες ενδείξεις φθοράς σε άλλα μέρει του εκτός από το κουζινέτο της συγκεκριμένης μπιέλας.



Αυτό μου θυμίζει κλασσικό τεστ με αυτά τα χημικά. Στις παλαιότερες εκθέσεις Αυτοκινήτου στο ΣΕΦ (αλλά και σε telemarketing!!) υπήρχαν διάφορα παραδείγματα λειτουργίας χωρίς λιπαντικό με μόνο τα πρόσθετα!!!
αλλά και στο internet υπάρχουν τέτοια site.

Επίσης ο speedy100 λέει ότι υπάρχει πρόβλημα στην ανάμιξη κάποιων peugeot λιπαντικών με τέτοια χημικά πρόσθετα. Ποιών ???
speedy100 - Σαβ 06 Νοέ 2004, 01:48:06
Θέμα δημοσίευσης:
Γεια σε όλους Smile

Φίλε Netblaster σχετικά με το Slick50.:
Τα προϊόντα για λάδι κινητήρων είναι τρία:
1) Slick 50 Advanced Formula Engine Treatment
2) Slick 50 Engine Treatment For High Mileage Vehicles
3) Slick 50 Synchron® Synthetic Formula Engine Treatment

Αυτό που έχω βάλει εγώ είναι το (1) και το δίνουν για 50000 μίλια.
Το (2) είναι για κινητήρες με πολλά χιλιόμετρα στην «πλάτη» τους. Θα έλεγα ότι είναι προϊόν για κουρασμένους κινητήρες και είναι για να τους βοηθήσει να πάνε πολύ μακρύτερα, σε χιλιόμετρα.
Το (3) είναι το πιο νέο προϊόν για λάδι και μάλιστα για τα συνθετικά λάδια. Η εταιρεία πάντως το δίνει για όλους τους τύπους λαδιού και για 100.000 μίλια.
Φαντάζομαι θα είναι και το ακριβότερο από τα τρία.

Για το Motorkote δεν έχω γνώμη αλλά μετά το Teflon έχουν εμφανιστεί διάφορα άλλα προϊόντα που υπόσχονται παρόμοιες ιδιότητες. Ένα άλλο είναι ένα Αγγλικό με το όνομα Extarlube ZX1.
Το βρίσκεις στο http://www.demon-tweeks.com ή στον έντυπο κατάλογο τους.
Κάποιοι συνεργάτες μου στην Αγγλία το χρησιμοποιούν σε αγωνιστικούς κινητήρες και είναι ευχαριστημένοι.

Φίλε Ultra-One
Για τα γραφιτούχα ισχύει αυτό:
ultra-one έγραψε:
«…You may feel that the car will need a little more time to “loosen up” but afterwards…»


Για τα τεφλονούχα ισχύει αυτό:
speedy100 έγραψε:
«Το Teflon δεν πρέπει να χρησιμοποιείται σε αροντάριστους κινητήρες, σαζμάν κλπ. γιατί αυτά θα αργήσουν πολύ να ρονταριστούν… αν ρονταριστούν καν…»



Φίλε Tony Pap
TONY PAP έγραψε:
Επίσης ο speedy100 λέει ότι υπάρχει πρόβλημα στην ανάμιξη κάποιων peugeot λιπαντικών με τέτοια χημικά πρόσθετα. Ποιών ???

Αν θυμάμαι καλά η Shell αλλά και άλλες κυρίως Γαλλικές εταιρείες βγάζουν διάφορα λιπαντικά που τα πωλούν ειδικά για Peugeot-Citroen. Επειδή ένας φίλος είχε μια τραγική εμπειρία βάζοντας τέτοιες βαλβολίνες σε ένα Suzuki φαίνεται ότι αυτές οι σειρές λιπαντικών δεν ακολουθούν τις κλασσικές διεθνείς προδιαγραφές αλλά κάποιες εξειδικευμένες των διαφόρων κατασκευαστών οπότε τα πρόσθετα που είναι φτιαγμένα για τα κλασσικά λάδια και βαλβολίνες δεν θα έλεγα ότι είναι και πολύ “safe” να χρησιμοποιηθούν με αυτά τα «ειδικά» λιπαντικά…

Φιλικά
Speedy100
netblaster - Σαβ 06 Νοέ 2004, 11:41:14
Θέμα δημοσίευσης:
Thanks φιλε Speedy!!! Very happy

Μιας και μιλαμε για χημικα προσθετικα, ειναι κακο να βαλω καποιο χημικο καθαριστικο (για μπεκ, βαλβιδες κλπ), θα κανει δουλεια??? Και επισης αφου εχω ηδη ενα προσθετο λαδιου, υπαρχει περιπτωση να γινει καμια περιεργη αντιδραση μεταξυ των δυο προσθετικων??? Confused
speedy100 - Δευ 08 Νοέ 2004, 19:57:02
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
Thanks φιλε Speedy!!! Very happy

Μιας και μιλαμε για χημικα προσθετικα, ειναι κακο να βαλω καποιο χημικο καθαριστικο (για μπεκ, βαλβιδες κλπ), θα κανει δουλεια??? Και επισης αφου εχω ηδη ενα προσθετο λαδιου, υπαρχει περιπτωση να γινει καμια περιεργη αντιδραση μεταξυ των δυο προσθετικων??? Confused


Γεια σου Netblaster Smile

Γενικά το «Χημείο» θέλει προσοχή για να μην αναμιχθούν ασύμβατα μεταξύ τους υλικά…

Τα καθαριστικά που ρωτάς κάνουν δουλειά σε θέματα καθαρισμού αλλά αν δεν έχεις συγκεκριμένο πρόβλημα δεν χρειάζεται να βάλεις. Αν έχεις κάνει πολλά χιλιόμετρα στο μοτέρ τότε μπορείς να βάλεις ας πούμε προληπτικά για καθαρισμό-συντήρηση.

Για το λάδι αν έχεις βάλει κάποιο πρόσθετο τότε δεν πρέπει να βάλεις και άλλο διαφορετικού τύπου πριν κάνεις μερικές αλλαγές λαδιού και φίλτρου για να γίνει «πλύσιμο» από το πρώτο πρόσθετο. Το θέμα είναι να μη αναμιχθούν τα πρόσθετα γιατί κανείς δεν ξέρει το αποτέλεσμα.

Φιλικά
Speedy100
netblaster - Τρι 09 Νοέ 2004, 17:18:24
Θέμα δημοσίευσης:
Μαλιστα... Αυτη τη στιγμη εχω ηδη ενα προσθετικο λαδιου, το οποιο λεει οτι "μενει" στο μοτερ για καποιες χιλιαδες km, ασχετα αν κανω αλλαγες λαδιων!!! Μπορω να βαλω ενα προσθετο στη βενζινη με καθαριστικες ιδιοτητες (συστημα εισαγωγης, βαλβιδες κλπ) χωρις να ανησυχω για περιεργη αντιδραση των δυο προσθετικων, αφου θα "κινουνται" στον ιδιο χωρο??? Confused
speedy100 - Τετ 10 Νοέ 2004, 19:08:48
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
Μαλιστα... Αυτη τη στιγμη εχω ηδη ενα προσθετικο λαδιου, το οποιο λεει οτι "μενει" στο μοτερ για καποιες χιλιαδες km, ασχετα αν κανω αλλαγες λαδιων!!! Μπορω να βαλω ενα προσθετο στη βενζινη με καθαριστικες ιδιοτητες (συστημα εισαγωγης, βαλβιδες κλπ) χωρις να ανησυχω για περιεργη αντιδραση των δυο προσθετικων, αφου θα "κινουνται" στον ιδιο χωρο??? Confused


Ναι μπορείς να βάλεις πρόσθετο στη βενζίνη. Δεν «κινούνται» στον ίδιο χώρο οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα.

Φιλικά Smile
Speedy100
307cc alu - Πεμ 25 Νοέ 2004, 09:10:45
Θέμα δημοσίευσης:
TONY PAP Καλημέρα

Σκεφτόμουν να βάλω και εγώ το Motorkote100 ( το είδα σε παρουσίαση στην Auto & Moto Exelixis 2004 ), όμως λόγω της εγγύησης .......... το σκέφτομαι.
Έχω ένα φίλο με Leon εκτός εγγυήσεως ο οποίος θέλει να βάλει. Εσύ έχεις αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα για την ώρα.
TONY PAP - Πεμ 25 Νοέ 2004, 10:27:36
Θέμα δημοσίευσης:
307cc alu έγραψε:
TONY PAP Καλημέρα

Σκεφτόμουν να βάλω και εγώ το Motorkote100 ( το είδα σε παρουσίαση στην Auto & Moto Exelixis 2004 ), όμως λόγω της εγγύησης .......... το σκέφτομαι.
Έχω ένα φίλο με Leon εκτός εγγυήσεως ο οποίος θέλει να βάλει. Εσύ έχεις αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα για την ώρα.


Καλημέρα και σε σένα
Εχω κάνει περίπου 4000χλμ απο τότε που το έβαλα και δεν έχω αντιμετωπίσει οποιαδήποτε παρενέργεια αλλά μιλάμε και για 3,5
χρονων αμάξι.
Προσωπικά δεν θα το έβαζα σε καινούργιο κινητήρα.
307cc alu - Πεμ 25 Νοέ 2004, 16:08:05
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ πολύ TONY PAP
Θα ενημερώσω τον φίλο και εγω το απέρριψα μιας και το αυτοκίνητο ειναι καινούργιο.
netblaster - Παρ 26 Νοέ 2004, 10:15:36
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε 307cc το προϊον αυτο ειναι κατα κυριο λογο για την προστασια του μοτερ!!! Κιεγω απο την εκθεση το πηρα, αλλα οσο και να πιεζα τον τυπο στο stand να μου πει αν "δινει" τιποτα στο αμαξι, αυτος απεφευγε διακριτικα να δωσει μια σαφη απαντηση!!! Μια φορα κακο δεν κανει...Αλλα μιας και ο πεζουλας σου ειναι καινουριος δε νομιζω οτι χρειαζεσαι οτιδηποτε χημικο... Wink
STELIOS - Παρ 26 Νοέ 2004, 16:30:42
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
.... αλλα οσο και να πιεζα τον τυπο στο stand να μου πει αν "δινει" τιποτα στο αμαξι, αυτος απεφευγε διακριτικα να δωσει μια σαφη απαντηση!!! .....


Και τι περιμενεις να σου πει? Τι να δωσει? Αυτα δεν δινουν ρε παιδια, απλα ελαχιστοποιουν τις απολειες ενεργιας. Φαντασου πως σερνεις ενα φορτομενο ελκηθρο στην ασφαλτο. Δησκολο ε? Αν το σηρεις πανο στο παγο δεν ειναι πιο ευκολο? Σ εκανε ο παγος πιο δηνατο? Οχι βεβαια, απλα γληστραει πιο ευκολα. Μ'αλλα λογια δεν δινει δηναμη στον κινητηρα, απλα ο κινητηρας χανει λιγοτερη ενεργεια σε τριβη με αποτελεσμα αυτη η εξτρα ενεργεια να φτανει στο τροχο.
netblaster - Παρ 26 Νοέ 2004, 22:25:31
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο εννουσα κιεγω φιλε Στελιο!!! Ξερω οτι δεν μπορεις να περιμενεις κατι το σπουδαιο απο ενα προσθετικο!!! Το οτι υπαρχουν λιγοτερες τριβες, αρα και απωλειες (αρα και φθορες) σημαινει οτι εχουμε περισσοτερη κινητικη ενεργεια παρα θερμικη, τουτεστιν κατι κερδιζουμε!!! Αυτο που ηθελα να μου πει ο τυπος ηταν αν οντως κανει κατι τετοιο το προσθετικο ή απλα το ριχνω μεσα και ειναι σαν να μην υπαρχει... Wink
STELIOS - Παρ 26 Νοέ 2004, 22:32:05
Θέμα δημοσίευσης:
Σηντομα που θ'αλλαξω λαδια και θα το βαλω θα σου πω.
TONY PAP - Τετ 22 Δεκ 2004, 09:18:44
Θέμα δημοσίευσης:
TONY PAP έγραψε:
307cc alu έγραψε:
TONY PAP Καλημέρα

Σκεφτόμουν να βάλω και εγώ το Motorkote100 ( το είδα σε παρουσίαση στην Auto & Moto Exelixis 2004 ), όμως λόγω της εγγύησης .......... το σκέφτομαι.
Έχω ένα φίλο με Leon εκτός εγγυήσεως ο οποίος θέλει να βάλει. Εσύ έχεις αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα για την ώρα.


Καλημέρα και σε σένα
Εχω κάνει περίπου 4000χλμ απο τότε που το έβαλα και δεν έχω αντιμετωπίσει οποιαδήποτε παρενέργεια αλλά μιλάμε και για 3,5
χρονων αμάξι.
Προσωπικά δεν θα το έβαζα σε καινούργιο κινητήρα.


Λοιπόν επανέρχομαι τώρα που σαφώς κάνει πιό κρύο και που έχω κάνει με το motorkote περίπου 4600χλμ. Νιώθω τον κινητήρα να θέλει επειγόντως καινούργια λάδια...
307cc alu - Τετ 22 Δεκ 2004, 13:51:46
Θέμα δημοσίευσης:
TONY PAP τι ακριβώς σημαίνει αυτό; Είναι για καλό ή κακό Question Question
πχ. εμένα η αντιπροσωπεία μου είπε για αλλαγή κάθε 30000 km, και προαιρετικά αν θέλω στα 15000 km. Εσύ κάθε πόσα αλλάζεις Question Question Question Question
TONY PAP - Τετ 22 Δεκ 2004, 14:17:41
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό σημαίνει ότι μπορεί αρχικά να υπήρχε με το πρόσθετο κάποια βελτίωση όμως τελικά μετά τα 4-5000 χλμ τζίφος και αλλαγή λιπαντικών !

Δες σε άλλο τοπικ για τα λάδια. Εξαρτάται που και πως κινείσαι αλλά
περιληπτικά συνιστώ αλλαγή μεταξύ 7000-10000χλμ για σωστή και καλή λειτουργία και ζωή του κινητήρα. Τα 15000-30000 είναι ΟΥΤΟΠΙΑ !
307cc alu - Τετ 22 Δεκ 2004, 15:42:57
Θέμα δημοσίευσης:
TONY PAP έγραψε:
Αυτό σημαίνει ότι μπορεί αρχικά να υπήρχε με το πρόσθετο κάποια βελτίωση όμως τελικά μετά τα 4-5000 χλμ τζίφος και αλλαγή λιπαντικών !

Δες σε άλλο τοπικ για τα λάδια. Εξαρτάται που και πως κινείσαι αλλά
περιληπτικά συνιστώ αλλαγή μεταξύ 7000-10000χλμ για σωστή και καλή λειτουργία και ζωή του κινητήρα. Τα 15000-30000 είναι ΟΥΤΟΠΙΑ !


Σίγουρα παίζει ρόλο πως κινείσαι στον δρόμο αλλά και στο έτερο ήμισυ με Focus, η Ford ξαφνικά εκεί που έδινε αλλαγή στα 10000 Km, έδωσε στα 20000 Km με τον ίδιο τύπο λαδιού. Απλώς υπάρχουν μεγάλα περιθώρια.
TONY PAP - Τετ 22 Δεκ 2004, 16:10:47
Θέμα δημοσίευσης:
Μα όλες οι εταιρείες γραφουν 15000-20000 χλμ στα manual.
Πας λοιπόν στην εδώ αντιπροσωπεία πχ OPEL ή SEAT και σου λένε να τα αλλάζεις στα 7500-10000 χλμ (στην Αθήνα).
Ναι τα σύγχρονα συνθετικά λιπαντικά αντέχουν τα χλμ που γράφουν τα manual αλλά η απόδοση τους απο κάποιο σημείο και μετά είναι οριακή...
Γενικά αν κινείσαι εντος πόλης ''τελειώνουν'' πολύ πιο γρήγορα απο το αν κινείσαι σε επαρχιακό δίκτυο ή στην Εθνική.
Αν έχεις χρονο διάβασε το τοπικ περί λιπαντικών. Wink
netblaster - Παρ 24 Δεκ 2004, 01:27:49
Θέμα δημοσίευσης:
TONY PAP έγραψε:
Αυτό σημαίνει ότι μπορεί αρχικά να υπήρχε με το πρόσθετο κάποια βελτίωση όμως τελικά μετά τα 4-5000 χλμ τζίφος και αλλαγή λιπαντικών !


Υποτιθεται οτι το Motorkote παραμενει, ασχετα απο τις αλλαγες λαδιων!!! Αυτο γιατι δεν κυκλοφορει σε υγρη μορφη, οπως το λαδι, αλλα δημιουργει ενα "φιλμ" προστασιας, το οποιο με τα χιλιομετρα (και τις τριβες) εξασθενει!!! Η εταιρια υποσχεται οτι αυτο το "φιλμ" ειναι ενεργο για αρκετα χιλιομετρα!!!
307cc alu - Παρ 24 Δεκ 2004, 08:03:45
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
TONY PAP έγραψε:
Αυτό σημαίνει ότι μπορεί αρχικά να υπήρχε με το πρόσθετο κάποια βελτίωση όμως τελικά μετά τα 4-5000 χλμ τζίφος και αλλαγή λιπαντικών !


Υποτιθεται οτι το Motorkote παραμενει, ασχετα απο τις αλλαγες λαδιων!!! Αυτο γιατι δεν κυκλοφορει σε υγρη μορφη, οπως το λαδι, αλλα δημιουργει ενα "φιλμ" προστασιας, το οποιο με τα χιλιομετρα (και τις τριβες) εξασθενει!!! Η εταιρια υποσχεται οτι αυτο το "φιλμ" ειναι ενεργο για αρκετα χιλιομετρα!!!


80.000 Κm
Δημήτριος - Παρ 31 Δεκ 2004, 20:10:19
Θέμα δημοσίευσης:
Γεια σας και πάλι παιδιά και καλή χρονιά!

Λοιπόν εγώ δεν θα συνιστούσα καμιά χρήση πρόσθετου στον κινητήρα.
Δεν νομίζω να επιφέρουν κάποια αισθητή βελτίωση της συμπεριφοράς του λιπαντικού, ενώ δεν ξέρουμε αν υπάρχουν παρενέργειες.

Ίσως σε κάποιο παλιό αυτοκίνητο, όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά γιατί εκεί τα περιθώρια μείωσης τριβών - απωλειών είναι πολύ μεγαλύτερα.

Οι σημερινοί κινητήρες, γενικά είναι με πολύ καλύτερες προδιαγραφές κατασκευασμένοι και σχεδιασμένοι, οπότε δεν παρίσταται ανάγκη για χρήση πρόσθετων (κατ' εμέ)

Ένα καλό συνθετικό λιπαντικό με σχετικά μεγάλο εύρος τιμών ιξώδους (μέσα στις προδιαγραφές), αν αλλάζεται σχετικά συχνά (σίγουρα πολύ πιο συχνά από τα ουτοπικά 30000 και 20000 χλμ που αναφέρουν τα manuals), είσαι εντάξει!
Very happy
Alex - Δευ 03 Ιαν 2005, 02:55:10
Θέμα δημοσίευσης:
Καλη χρονια Δημητριε. Καποια φορα πρεπει να δοκιμασεις σε καποιο αλλο αμαξι της οικογενειας, αν δεν θες να πειραξεις ισως το δικο σου, για να δεις ποση διαφορα κανουν. Ξερεις τι ειναι να εχεις motul 300V μεσα και μετα να βλεπεις αισθητη διαφορα? Αναρωτιεσαι τελικα αν το λιπαντικο οντως λιπαινει ή σε δουλευει.

Το μονο κακο ηταν οτι δεν ειχε αποδοση σε βαθος χρονου - τουλαχιστον αυτο που δοκιμασα εγω.
307cc alu - Δευ 03 Ιαν 2005, 12:50:59
Θέμα δημοσίευσης:
Καλή χρονιά σε όλους
Με τα πρόσθετα στο κιβώτιο ταχυτήτων τι γίνεται Question Question Question Question
Miltellas - Παρ 05 Ιαν 2007, 05:46:35
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:
Καλη χρονια Δημητριε. Καποια φορα πρεπει να δοκιμασεις σε καποιο αλλο αμαξι της οικογενειας, αν δεν θες να πειραξεις ισως το δικο σου, για να δεις ποση διαφορα κανουν. Ξερεις τι ειναι να εχεις motul 300V μεσα και μετα να βλεπεις αισθητη διαφορα? Αναρωτιεσαι τελικα αν το λιπαντικο οντως λιπαινει ή σε δουλευει.

Το μονο κακο ηταν οτι δεν ειχε αποδοση σε βαθος χρονου - τουλαχιστον αυτο που δοκιμασα εγω.

Ο Δημήτριος βάζει AMSOIL οπότε δεν θα δει τίποτα από αυτά που λες. Το δοκίμασα εγώ που έριξα Militec-1 (στις ΗΠΑ θεωρείται σοβαρό προϊόν και το χρησιμοποιεί ο αμερικανικός στρατός σε άπειρες εφαρμογές) και δεν κατάλαβα τίποτα. Στο σασμάν είχε κάνει μία μικρή διαφορά κι αυτή μέχρι να βάλω την AMSOIL MTG όπου έπαθα πλάκα κι ησύχασα οριστικά κι αμετάκλητα...
Αν χρησιμοποιείς καλό λιπαντικό τα πρόσθετα μάλλον περιττεύουν. Πάντως ένα πρόσθετο με προδιαγραφές σαν το Militec-1 και λογικά και σαν το Motorkote ή το X1-R που δεν περιέχουν στερεά λιπαντικά δεν βλέπω τον λόγο να βλάψει το μοτέρ χωρίς να σημαίνει ότι το ωφελεί κιόλας (θεωρητικά το ωφελεί πάντως κι ας μην καταλαβαίνουμε όλοι την διαφορά). Δεν αποκλείεται τελικά να πρόκειται για πεταμένα λεφτά εφόσον χρησιμοποιείς πραγματικά καλό λιπαντικό που ελαχιστοποιεί ιδανικά την φθορά (που ενδεχομένως και να πολλαπλασιάζει την όποια αντοχή του λιπαντικού φιλμ του προσθέτου).

Επειδή αναφέρθηκε πιο πάνω: Τα 80000χλμ αντοχής του MOTORKOTE είναι εφεύρεση του έλληνα αντιπροσώπου, ο οποίος το εμφιαλώνει σε δικά του μπουκάλια με δικές του ετικέττες και λοιπά ανησυχητικά. Θα προτιμούσα το MOTORKOTE που παραεισάγει ο Λαμπριανίδης καθότι είναι 100% το γνήσιο αμερικάνικο. Η MOTORKOTE δίνει αντοχή ίσα με 4 αλλαγές λιπαντικού και μπορεί ο αντιπρόσωπος εδώ να ορίζει την αλλαγή ανά 20000χλμ αλλά και η MOTORKOTE μάλλον είχε υπόψιν τον μέσο όρο των αλλαγών λιπαντικού στις ΗΠΑ που κυμαίνεται από 5000χλμ έως 7500χλμ (3000μίλια έως 5000μίλια). Στις ΗΠΑ όποιος λέει μλκίες με τα προϊόντα του τον τρώνε τα δικαστήρια και τα πρόστιμα, καμία σχέση με Ελλάδα δηλαδή...
Spyros_L - Παρ 05 Ιαν 2007, 13:52:52
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ πάντως έβαλα motorkote στο πειραματόζωο (1.100). Έβαλα μόνο στον κινητήρα, για την ακρίβεια 200 ml. Έχω κάνει απο τότε 2,000 χλμ. Έχω παρατηρήσει αλλαγή στην χροιά του. Έχει γίνει πιο ήρεμος, πιο γλυκός ο ήχος. Όσοι γνωρίζουν το συγκεκριμένο μοτεράκι είναι ιδιαίτερα θορυβώδες. Φυσικά και έβαλα το αμερικάνικο καθώς ο γνωστός μου που έχει μαγαζί τα παραγγέλνει κατευθείαν απο Αμερική. Και το κουτί άλλωστε είναι διαφορετικό εξωτερικά. Πάντως αυτό που λένε όλοι είναι οτι στο σασμάν πραγματικά κάνει θαύματα. Το σίγουρο είναι πως δεν βλάπτει σε τίποτα.
beboulis - Κυρ 18 Μάρ 2007, 12:46:44
Θέμα δημοσίευσης:
εγω ειδα διαφορεσ μεγαλες στη θερμοκρασια. οταν το αγορασα δουλευε στουσ 90 βαθμους. μολις εβαλα το motorkote η θερμοκρασια επεσε στους 75-80. στο ρελαντι.για να παει στους εκατο και να αρχισει να λειτοθργει το βεντιλατερ θα πρεπει να το τσιτωσεις πολυ.εχω κανει μεχρι σημερα 132.000 χλμ απο το Σεπ του2001
Miltellas - Κυρ 18 Μάρ 2007, 13:20:20
Θέμα δημοσίευσης:
Εάν χρησιμοποιήσετε Group IV/V λιπαντικό δεν θα δείτε καμία βελτίωση με αντιτριβικά ούτε καν με τα κορυφαία Militec-1, Motorkote και X1-R (που δεν περιέχουν στερεά λιπαντικά πρόσθετα). Δοκιμασμένο στην πράξη.

Υπάρχει αναφορά για σπασμένο κινητήρα αμέσως μετά από προσθήκη Motorkote σε Subaru Impreza Sti ή WRX. Ο τύπος το έριξε και αμέσως βγήκε και το πλάκωσε. Τραβηγμένο ακούγεται... αλλά όπως έχω τονίσει κι άλλη φορά ποτέ δεν το πλακώνουμε αν δεν το στρώσουμε πρώτα καλά για να κυκλοφορήσει και να δράσει παντού το αντιτριβικό. Σύμφωνα με την Militec (μετά από τεστ σε πανεπιστήμιο μηχανολογίας του Παρισιού σε TU3) το αντιτριβικό της χρειάζεται 5 ώρες (!!!) λειτουργίας για να πιάσει παντού. Θεωρώ ότι το ίδιο ισχύει και για τα ανταγωνιστικά του Motorkote και X1-R. Εγώ προτείνω τουλάχιστον 2 ώρες λειτουργίας πριν το πλακώσετε.

Επίσης, έχω πει ότι ειδικά όταν αλλάζουμε μάρκα λιπαντικού ΔΕΝ το πλακώνουμε για περίπου 50χλμ μέχρι να επιδράσουν τα πρόσθετα και να αντικαταστήσουν το παλιό λιπαντικό φιλμ. Στις βαλβολίνες χρειάζονται πολύ περισσότερα χιλιόμετρα -ειδικότερα τον Χειμώνα- λόγω ηπιότερων θερμοκρασιων λειτουργίας (200χλμ μέχρι τώρα έδειξε ασφαλές διάστημα). Δεν θεωρώ καθόλου τυχαίο (κάτι που συμβαίνει τουλάχιστον τρεις φορές δεν είναι ποτέ τυχαίο) το ότι η βαλβολίνη φαίνεται και στην πράξη που στρώνει ακόμη και μετά από 1 μήνα (εγώ τελευταία είδα βελτίωση και μετά από 6μηνο!!! αλλά αυτό ίσως είναι άλλη ιστορία οπότε μην το λαμβάνετε υπόψιν - μία φορά ίσον καμία, δύο ίσον σύμπτωση, τρεις ίσον γεγονός).
Steve - Τρι 20 Μάρ 2007, 10:07:09
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
- μία φορά ίσον καμία, δύο ίσον σύμπτωση, τρεις ίσον γεγονός).


Α ρε Albert... Cool
ongas - Δευ 23 Ιούλ 2007, 14:46:09
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια επειδ ενδιαφερομαι να να βαλω ζωμο μοτορ κοτε στο πεζακι μου μπρει καποιος να μου πει ποσα μπουκαλακια πρεπει να βαλω??Ποια ειναι η αναλογια??
Miltellas - Τρι 24 Ιούλ 2007, 09:23:30
Θέμα δημοσίευσης:
2 ounces Motorkote per 1 quart of lubricant
Δλδ υπολόγισε 60ml ανά 1 λίτρο λιπαντικού περίπου
Το μπουκαλάκι των 10oz περιέχει 10 ounces ή 295ml άρα αναλογεί ολόκληρο το μπουκαλάκι για κινητήρα που παίρνει 5 λίτρα λιπαντικό (10oz=>5lt). Άρα για κινητήρα που παίρνει 3.25lt βάζεις λιγότερη ποσότητα (δλδ ρίξε 6.5-7oz και είσαι καλυμμένος).
volvos - Τρι 24 Ιούλ 2007, 09:25:50
Θέμα δημοσίευσης:
μιλτο για να ειμαστε 100% σιγουροι καθε ποτε πρεπει να βαζουμε ?
αν εχω καταλαβει για να μη σπασει το φιλμ που δημιουργει πρεπει να βαζουμε καθε 40000χλμ???
Miltellas - Τρι 24 Ιούλ 2007, 09:33:42
Θέμα δημοσίευσης:
Λέει κάθε 4η αλλαγή. Αλλά στις ΗΠΑ αλλάζουν λάδια κάθε 5000χλμ (3000μίλια). Τώρα πρέπει να αρχίζουν να αλλάζουν εκεί λίγο πιο αραιά. Αλλά όταν έγραψε την συνταγή η Motorkote δεν πολυέπαιζαν οι αλλαγές άνω των 5000χλμ. Εμείς εδώ αλλάζουμε λάδια ανά 10000χλμ (γι αυτό και λογικά σκέφτηκες προσθήκη Motorkote ανά 40000χλμ) έως και ανά... 30000χλμ.
Σίγουρα δεν παίζει έτσι το σενάριο.
Πιστεύω ότι την λύση την έχουμε από την Militec που λέει να ρίχνουμε Militec-1 ανά 25000χλμ (αναλογεί σε 4 αλλαγές των 6250χλμ). Το ίδιο προτείνω και για το Motorkote.
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ - Παρ 12 Οκτ 2007, 21:55:04
Θέμα δημοσίευσης:
Γνωρίζει κανείς για το αντιτριβικό πρόσθετο Mile??

Λένε ότι είναι made by NASA και εξαιρετικά ακριβο....
Steve - Σαβ 13 Οκτ 2007, 02:45:46
Θέμα δημοσίευσης:
Έτσι σκέτο Mile το λένε?
Ghost Dog - Σαβ 13 Οκτ 2007, 02:50:01
Θέμα δημοσίευσης:
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε:
Λένε ότι είναι made by NASA και εξαιρετικά ακριβο....

Δεν νομιζω κοτζαμ nasa να ασχολειται με αντιτριβικα για "καθημερινη" χρηση...! Shaking
COOL ALEXIS - Σαβ 13 Οκτ 2007, 09:16:06
Θέμα δημοσίευσης:
Που το βλέπεις το περίεργο Question Question Question

Βγάζει και λάδι μαγειρέματος η NASA... Tease
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ - Τρι 16 Οκτ 2007, 14:19:25
Θέμα δημοσίευσης:
Ghost Dog έγραψε:
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε:
Λένε ότι είναι made by NASA και εξαιρετικά ακριβο....

Δεν νομιζω κοτζαμ nasa να ασχολειται με αντιτριβικα για "καθημερινη" χρηση...! Shaking


Το αναφέρω χωρίς πολλά στοιχεία και από ραδιο αρβύλα..
Δεν αποκλείω κάποια χημική σύνθεση που εξελήχθηκε για ''άλλους'' σκοπούς να πέρασε σε εμπορική χρήση.....
insanous - Τρι 02 Σεπ 2008, 19:29:04
Θέμα δημοσίευσης: Αντιτριβικά
Εχω διαβάσει αρκετά πράγματα στο net για αντιτριβικό της Motor Kote ή αλλιώς Super Dynamic.Πιστεύετε πως κάνει αυτά που υπόσχεται?
Αξίζει η αγορά του?-η τιμή του είναι σχετικά μικρή(γύρω στα 45€)
Lef205 - Τρι 02 Σεπ 2008, 20:06:53
Θέμα δημοσίευσης:
Σε δικο μου αυτοκινητο εχω δει διαφορα που μαλιστα εχει μοτερ το οποιο δεν εχει ανοιχτει ποτε απο το 1977.
Σταματησαν οι διαφοροι μικροθορυβοι μεσα απο το μοτερ και μειωθηκε η καταναλωση λαδιου.
(μιλαμε για μοτερ 31 ετων, λογικο να καιει λαδακι)
Ο θειος μου επισης το τοποθετει στο αγωνιστικο του και μαλιστα σε ενα μοτερ που ειχε βαλει εκανε για πολλα χρονια σερρι αγωνες σιρκουί χωρις να κανει "τσικ" το μοτερ.
Το παιρνω απο εδω: www.trade-wind.gr
Rethimno13 - Τρι 10 Φεβ 2009, 15:36:47
Θέμα δημοσίευσης:
Σκοπευω να αλλαξω βαλβολινη στο κιβωτιο κλεινω παρα πολυ προς ΕΛΦ ΤΡΠ 75W80+ που απο οτι ξερω περνει ομως θα ηταν καλο να βαλω κ ενα καλο αντιτριβικο καθως ψιλογρατζουναει στην αλλαγη δευτερας εχετε να προτεινετε κατι που να συνεργαζεται κιολας με την συγκεκριμενη βαλβολινη??
abaleo - Τετ 04 Μάρ 2009, 17:22:15
Θέμα δημοσίευσης:
φίλος μου έχει βάλει motorkote σε lantra 15ετίας και έχει μείναι απόλυτα ευχαριστημένος! ο κινητήρας λειτουργεί πιο αθορυβα και έχει λιγοτερα πυρακια. Βεβαια χρησιμοποιεί ημισυνθετικα λαδια. Μπήκα κι εγώ μεσα πηγαινοντας για Καλαβρυτα και στις 1500 στροφές ανηφόρα με 2α δεν διαμαρτυρόταν καθόλου ο κινητήρας!
λετε να ριξουμε κι εμεις τπτ τετοιο?
giannisC2vts - Παρ 23 Οκτ 2009, 11:12:39
Θέμα δημοσίευσης:
Ποιος έχει στην θεσσαλονίκη λάδια αντιτριβικό Motorkote?
nsne - Παρ 23 Οκτ 2009, 11:47:12
Θέμα δημοσίευσης:
Για motorcote παραγγελια απο αθηνα.super dynamic εχει και στην θεσσνικη
nmousios1985 - Σαβ 09 Απρ 2011, 20:25:39
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό http://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=306&category_id=54&option=com_virtuemart&Itemid=57&lang=el το προιόν το έχει δοκιμάσει κανείς? Επειδή δεν έχει σκέτο motorkote και δεν θέλω να περιμένω, σκέφτομαι να το αγοράσω οπως είναι "πακέτο".
http://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.product_details&category_id=123&flypage=flypage.tpl&product_id=631&option=com_virtuemart&Itemid=57&lang=el
τι λέτε?
stratos gti - Σαβ 14 Μάϊ 2011, 01:36:15
Θέμα δημοσίευσης:
αντριτριβικό με νανοτεχνολογία ... άκουσε κανείς τπτ?? τυχαία το βρήκα στο νετ. δεν θέλω να πω που αλλά είναι φτηνό.
SαλιγκαρAKIS - Σαβ 11 Ιούν 2011, 15:01:53
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντιτριβικά
insanous έγραψε:
Εχω διαβάσει αρκετά πράγματα στο net για αντιτριβικό της Motor Kote ή αλλιώς Super Dynamic.Πιστεύετε πως κάνει αυτά που υπόσχεται?
Αξίζει η αγορά του?-η τιμή του είναι σχετικά μικρή(γύρω στα 45€)


Ενδιαφέρομαι και γώ για motorkote και ψάχνοντας για γνώμες άκουσα αρκετά θετικά σχόλια. Πάρ'αυτα είμαι λίγο διστακτικός! Rolling eyes

Arrow Προσοχή όμως, το Super Dynamic είναι ελληνική παραλλαγή και δέν έχει καμία σχέση με το Motorkote εξ' Αμερικής!
N207r - Κυρ 12 Ιούν 2011, 14:34:31
Θέμα δημοσίευσης:
εβαλα motor cote στο δικο μου..
δεν ειδα καμια διαφορα στο colt cz3 που ειχα, ειχα δει μεγαλη διαφορα αλλα αυτο μονο κακο δεν εινα για τα του του μας ισως να εχουν απο την μανα τους αντιτριβικη επιστροση ολα τα μεταλα αλλα καλο ειναι να του βαλουμε μιας κ κανει δουλεια κ σε αλα μερη του κινητηρα , τουρμινα, εντατηρα καδενας, κ α..
drdino - Δευ 13 Ιούν 2011, 14:32:39
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν βρίσκω τον λόγο να δοκιμάζετε τέτοια ματζούνια όταν:

α. Τα λάδια ήδη έχουν ένα σκασμό πρόσθετα μέσα
β. Δεν έχει κανείς ιδέα πώς αντιδρούν με τα πρόσθετα αυτά.

Να μιλούσαμε για τίποτα ορυκτέλαια του 1950 να πω οκ.
vasilisalessia - Τρι 28 Φεβ 2012, 21:24:36
Θέμα δημοσίευσης: sintoflon
δεν ξερω που υπαρχουνε ελλαδα αλλα λειτουργουνε.και μαλιστα πολυ καλα
http://users.otenet.gr/~adanol-s/sites/sintoflon.htm
δοκιμασμενα σε κιβωτιο και σε κινητηρα
alex5545 - Τρι 13 Νοέ 2012, 10:52:51
Θέμα δημοσίευσης:
Καθως εψαχνα στο νετ, επεσε το ματι μου πανω σε αυτα εδω http://www.dynalube.biz/oil.html ! Οποιος εχει ορεξη, ας ριξει μια ματια στο βιντεο του σαιτ, να μας πει τη γνωμη του...
bagos - Τρι 13 Νοέ 2012, 11:02:03
Θέμα δημοσίευσης:
Να έχετε το νου σας γιατί κυκλοφορεί πολύ μαϊμού ελλάδα Wink
Mule - Δευ 18 Απρ 2016, 19:43:32
Θέμα δημοσίευσης: Μοtorkote στο μοτερ/σαζμαν
Καλησπέριζω.

Πριν κανα δυο βδομαδες περιπου εκανα το καθιερωμένο σερβις στο πεζα αλλάζοντας λαδια,ξυδια μπουζι κ τα λοιπα.
Ειπα λοιπον να του ριξω το γνωστο ματζουνι ( motorkote) σε μοτερ και σαζμαν μιας και ειδα καλα αποτέλεσμα σε αλλο αμαξι, οχι οτι ειχα κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα πιο πολυ προληπτικα.
Το μοτερ δουλευει σίγουρα πιο στρωτά κ οι ταχυτητες μπαινουν πιο γλυκα.
Αυτο που παρατηρησα ομως ειναι οτι εκει που ηταν καθαρο απο κατω, ξαφνικά εχει αρχισει να στάζει απο καρτερ κ σαζμαν σε δυο σημεια με αποτέλεσμα να αφηνει πλεον τρεις μεγαλες κηλίδα στο παρκιν μου.
Υπάρχει πιθανότητα να οφείλεται στο προσθετο?
Το εχει παρατηρησει κάποιος αλλος αυτο που το εχει δοκιμασει?
Mule - Τετ 20 Απρ 2016, 13:46:32
Θέμα δημοσίευσης:
Ακυρο τελικα.
Η βαλβιδα του υδραυλικου ηταν..
Ειχε σπασει κ εχανε τα υγρα.
Dimmys - Δευ 03 Απρ 2017, 20:02:09
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω δοκιμάσει:
LM πρόσθετο λαδιου=καμια διαφορα
LM Motor Protect=γλυκανε πολύ το ρελαντί διάρκεια έως 3000-4000χλμ
LM πρόσθετο ωστηριων=καμια διαφορα

Power Maxx nano για υδραυλικό τιμόνι που τέρμα αριστερά ετριζε=σταμάτησε το τριξιμο μετά από 2ημερες.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr