TONY PAP έγραψε: |
δεν θυμάμαι τα 300V είναι 10w-40 ? |
Alex έγραψε: |
(ποιος τρελος μπορει να κανει κατι τετοιο?) |
ultra-one έγραψε: |
Όπως έχω αναφέρει το Teflon στον κινητήρα και στο κιβώτιο έκαναν πάρα πολύ μεγάλη διαφορά στην απόδοση. Ο κινητήρας πριν το Teflon κρέμαγε στις 6500σαλ περίπου. Μετά το Teflon κρέμαγε στις 7600!! (Δεν υπήρχε κόφτης), και οι αλλαγές στο κιβώτιο ήταν όνειρο. |
Παράθεση: |
ΟΜΩΣ αποδείκτηκε ότι το Τεφλον μου Γ@@@@Ε όλα τα ρουλεμάν (λόγο υπερθέρμανσης) μου είπαν. |
Παράθεση: |
Για το γραφίτη τι έχεις ακούσει?
Τα Marly Black Gold είναι συνθετικό λάδι που περιέχει ΚΑΙ γραφίτη. |
speedy100 έγραψε: |
με αποτελέσματα που δεν τολμώ να αναφέρω γιατί φοβάμαι πως δεν είναι πιστευτά αν δεν τα δει κανείς με τα μάτια του.
Φιλικά Speedy100 |
speedy100 έγραψε: | ||
Αυτός που σου το είπε δεν ξέρει τι του γίνεται σχετικά με το Teflon σε υγρή μορφή και την εφαρμογή του σε αυτοκίνητα. |
speedy100 έγραψε: |
Φίλε Steve,
…μοτεράκι από παλιατζάκο δούλεψε στο δυναμόμετρο για τρεις ώρες με λάδι + Teflon και μετά άδειασα τα λάδια τελείως. Το μοτέρ δούλεψε για πάνω από 48 ώρες σε αυξομειούμενες στροφές και φορτίο ΧΩΡΙΣ ΛΑΔΙ και μετά χτύπησε ένα κουζινέτο μπιέλας… Όταν άνοιξα το μοτέρ δεν είχε τίποτα παράξενες ενδείξεις φθοράς σε άλλα μέρει του εκτός από το κουζινέτο της συγκεκριμένης μπιέλας. Και άλλα πολλά... Φιλικά Speedy100 |
netblaster έγραψε: |
Φιλε Speedy ωραια ακουγονται ολα αυτα, αλλα για πες κανα προϊον!!!
Ultra-one ποιο ακριβως προϊον της Slick50 χρησιμοποιησες??? |
speedy100 έγραψε: |
Φίλε Netblaster από τα προϊόντα που κυκλοφορούν τώρα το Slick πιστεύω πως δεν είναι κακό. Το έχω βάλει και εγώ και ο αδελφός μου στα αυτοκίνητα μας εδώ και πολλά χιλιόμετρα και όλα είναι ΟΚ. Δεν ξέρω κάποιο άλλο τέτοιο προϊόν στην αγορά μας σήμερα πάντως. Φιλικά Speedy100 |
Παράθεση: |
Για το Motorkote100 εχεις ακουσει τιποτα??? Λεει οτι δεν περιεχει προσθετα απο Teflon, μολυβδο ή οτιδηποτε τετοιο, αλλα βελτιωνει και προστατευει και εχει και διαπιστευτηρια με τα αποτελεσματα του στα τεστ!!!
|
Παράθεση: |
…μοτεράκι από παλιατζάκο δούλεψε στο δυναμόμετρο για τρεις ώρες με λάδι + Teflon και μετά άδειασα τα λάδια τελείως.
Το μοτέρ δούλεψε για πάνω από 48 ώρες σε αυξομειούμενες στροφές και φορτίο ΧΩΡΙΣ ΛΑΔΙ και μετά χτύπησε ένα κουζινέτο μπιέλας… Όταν άνοιξα το μοτέρ δεν είχε τίποτα παράξενες ενδείξεις φθοράς σε άλλα μέρει του εκτός από το κουζινέτο της συγκεκριμένης μπιέλας. |
ultra-one έγραψε: |
«…You may feel that the car will need a little more time to “loosen up” but afterwards…» |
speedy100 έγραψε: |
«Το Teflon δεν πρέπει να χρησιμοποιείται σε αροντάριστους κινητήρες, σαζμάν κλπ. γιατί αυτά θα αργήσουν πολύ να ρονταριστούν… αν ρονταριστούν καν…» |
TONY PAP έγραψε: |
Επίσης ο speedy100 λέει ότι υπάρχει πρόβλημα στην ανάμιξη κάποιων peugeot λιπαντικών με τέτοια χημικά πρόσθετα. Ποιών ??? |
netblaster έγραψε: |
Thanks φιλε Speedy!!!
Μιας και μιλαμε για χημικα προσθετικα, ειναι κακο να βαλω καποιο χημικο καθαριστικο (για μπεκ, βαλβιδες κλπ), θα κανει δουλεια??? Και επισης αφου εχω ηδη ενα προσθετο λαδιου, υπαρχει περιπτωση να γινει καμια περιεργη αντιδραση μεταξυ των δυο προσθετικων??? |
netblaster έγραψε: |
Μαλιστα... Αυτη τη στιγμη εχω ηδη ενα προσθετικο λαδιου, το οποιο λεει οτι "μενει" στο μοτερ για καποιες χιλιαδες km, ασχετα αν κανω αλλαγες λαδιων!!! Μπορω να βαλω ενα προσθετο στη βενζινη με καθαριστικες ιδιοτητες (συστημα εισαγωγης, βαλβιδες κλπ) χωρις να ανησυχω για περιεργη αντιδραση των δυο προσθετικων, αφου θα "κινουνται" στον ιδιο χωρο??? |
307cc alu έγραψε: |
TONY PAP Καλημέρα
Σκεφτόμουν να βάλω και εγώ το Motorkote100 ( το είδα σε παρουσίαση στην Auto & Moto Exelixis 2004 ), όμως λόγω της εγγύησης .......... το σκέφτομαι. Έχω ένα φίλο με Leon εκτός εγγυήσεως ο οποίος θέλει να βάλει. Εσύ έχεις αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα για την ώρα. |
netblaster έγραψε: |
.... αλλα οσο και να πιεζα τον τυπο στο stand να μου πει αν "δινει" τιποτα στο αμαξι, αυτος απεφευγε διακριτικα να δωσει μια σαφη απαντηση!!! ..... |
TONY PAP έγραψε: | ||
Καλημέρα και σε σένα Εχω κάνει περίπου 4000χλμ απο τότε που το έβαλα και δεν έχω αντιμετωπίσει οποιαδήποτε παρενέργεια αλλά μιλάμε και για 3,5 χρονων αμάξι. Προσωπικά δεν θα το έβαζα σε καινούργιο κινητήρα. |
TONY PAP έγραψε: |
Αυτό σημαίνει ότι μπορεί αρχικά να υπήρχε με το πρόσθετο κάποια βελτίωση όμως τελικά μετά τα 4-5000 χλμ τζίφος και αλλαγή λιπαντικών !
Δες σε άλλο τοπικ για τα λάδια. Εξαρτάται που και πως κινείσαι αλλά περιληπτικά συνιστώ αλλαγή μεταξύ 7000-10000χλμ για σωστή και καλή λειτουργία και ζωή του κινητήρα. Τα 15000-30000 είναι ΟΥΤΟΠΙΑ ! |
TONY PAP έγραψε: |
Αυτό σημαίνει ότι μπορεί αρχικά να υπήρχε με το πρόσθετο κάποια βελτίωση όμως τελικά μετά τα 4-5000 χλμ τζίφος και αλλαγή λιπαντικών !
|
netblaster έγραψε: | ||
Υποτιθεται οτι το Motorkote παραμενει, ασχετα απο τις αλλαγες λαδιων!!! Αυτο γιατι δεν κυκλοφορει σε υγρη μορφη, οπως το λαδι, αλλα δημιουργει ενα "φιλμ" προστασιας, το οποιο με τα χιλιομετρα (και τις τριβες) εξασθενει!!! Η εταιρια υποσχεται οτι αυτο το "φιλμ" ειναι ενεργο για αρκετα χιλιομετρα!!! |
Alex έγραψε: |
Καλη χρονια Δημητριε. Καποια φορα πρεπει να δοκιμασεις σε καποιο αλλο αμαξι της οικογενειας, αν δεν θες να πειραξεις ισως το δικο σου, για να δεις ποση διαφορα κανουν. Ξερεις τι ειναι να εχεις motul 300V μεσα και μετα να βλεπεις αισθητη διαφορα? Αναρωτιεσαι τελικα αν το λιπαντικο οντως λιπαινει ή σε δουλευει.
Το μονο κακο ηταν οτι δεν ειχε αποδοση σε βαθος χρονου - τουλαχιστον αυτο που δοκιμασα εγω. |
Miltellas έγραψε: |
- μία φορά ίσον καμία, δύο ίσον σύμπτωση, τρεις ίσον γεγονός). |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: |
Λένε ότι είναι made by NASA και εξαιρετικά ακριβο.... |
Ghost Dog έγραψε: | ||
Δεν νομιζω κοτζαμ nasa να ασχολειται με αντιτριβικα για "καθημερινη" χρηση...! |
insanous έγραψε: |
Εχω διαβάσει αρκετά πράγματα στο net για αντιτριβικό της Motor Kote ή αλλιώς Super Dynamic.Πιστεύετε πως κάνει αυτά που υπόσχεται?
Αξίζει η αγορά του?-η τιμή του είναι σχετικά μικρή(γύρω στα 45€) |