Παράθεση: |
Ελπιζω μονο να μην το εχεις γεμισει κουκλακια μπρος-πισω γιατι τοτε.... |
DIMIP έγραψε: |
Ελπιζω μονο να μην το εχεις γεμισει κουκλακια μπρος-πισω γιατι τοτε....
|
BYRON206 έγραψε: |
ΕΓΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΩ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ - ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΥΣ ΠΗΓΑ ΣΤΟ PRACTIKER ΕΣΚΑΣΑ 140Ε ΚΑΙ ΠΗΡΑ ΕΝΑ ΠΙΕΣΤΙΚΟ ΠΛΥΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΘΟΜΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΕΝΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ......ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΤΗΝ ΠΛΕΝΩ ΠΟΛΥ ΣΠΑΝΙΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕΙΣ ΠΟΥΘΕΝΑ. |
vassop26 έγραψε: | ||
Εγώ μια φορά το έχω πλύνει μόνη μου το αμάξι και αυτό γιατί δεν έχω παρκινγκ έξω απ'το σπίτι μου και δεν μπορώ να κουβαλάω κουβαδάκια και να ρίχνω πάνω του για να ξεπλυθεί..
Θα μπορούσα να το κάνω κάνα Σαββάτο ή καμιά Κυριακή αλλά συνήθως είμαι εκτός Αθηνών
Δεν έχω δυστυχώ ούτε ένα κουκλάκι στο αμάξι παρά μόνο τον εαυτό μου :D Έχω μια απορία που τα πλένετε όλοι μόνοι σας τα αμάξια?? με κουβαδάκια? εκτός απ'τον BYRON26 που πήρα πιεστικό. |
teoman έγραψε: | ||
Γιατί βρε dimip?Τί κακό έχουν τα κουκλάκια (και οι κουκλάρες),ειδικά άμα ΔΕΝ κάθονται φρόνιμα? |
Mimis έγραψε: |
ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ κήπος ειδικά για πλύσιμο του 206.
Αμα θέλεις να πλύνεις το μωρο σου όλα γίνονται....... |
DimiP έγραψε: | ||
Αντε κι ερχομαι στο Βολο, σου δινω και 10 Ε για την ενοικιαση του κηπου, αντε και το πλενω το θηριο και μετα ξεκινω με καλες συνθηκες -οχι βροχη ,χιονι- να γυρισω Αθηνα. Λες να κρατησει το πλυσιμο;; Εγω λεω πως μεχρι να φτασω Αθηνα θα ειναι παλι βρωμικο. Ασε δε συμφερει , κανας κηπος πιο κοντα;;;;;; |
Svstouk έγραψε: | ||||
Γιατί δεν του φοράς την κουκούλα καθώς θά 'ρχεσαι και κάνε της δύο μεγάλες τρύπες στο μπρος και πίσω παρμπρίζ!! |
Alex έγραψε: |
Για 1100,1400,1600 8v να πω να προσεχετε οταν πλενετε τη μηχανη με βρεγμενο πανακι γιατι ξερενετε το μαυρο πλαστικο διαχωριστικο που βρισκεται μεταξυ της μηχανης και το καπακι της μηχανης, ιδιαιτερα στις γωνιες.
Εμενα εχει κανει ρωγμες και σκασιματα και πιθανολογω 2 πραγματα.. Ειτε απ'το πλυσιμο που συνηθιζω να κανω στη μηχανη ή απλα παρεδωσε απο τις θερμοκρασιες της διαστολης. Παντως οπως και να χει ή δεν το ακουμπατε καθολου το συγκεκριμενο ή το πλενετε και μετα προσθετετε καποιο λιπαντικο (πχ. γρασο) με εμφαση τις γωνιες που τρωνε το ζορι. Για τα αλλα μοτερ δεν γνωριζω αν υπαρχει κατι παρομοιο... |
Alex έγραψε: |
Ναι μπραβο..
Το πλαστικο γυρω γυρω.. |
Alex έγραψε: |
Ναι και γω αυτο σκεφτηκα στην αρχη... οτι φταει η θερμοκρασια και το σκισιμο και ισως και το "κακο υλικο" που εβαλε η Peugeot... αλλα βλεποντας τα αλλα 206 στο meeting ειδα οτι τα περισσοτερα εχουν ψιλο-λιγδα (γρασο η λαδακι που εχει κατσει και λιγο σκονη απανω) σε εκεινο ακριβως το σημειο που προφανως τα βοηθησε απο το να μην "σκασουν" οπως το δικο μου... |
PoLiThS έγραψε: |
δεν ξερω γιατι μιλάτε... στο service δεν σας πλένουν τον κινητήρα? εδώ στον Βόλο το κάνουν κάθε 20,000 χιλιόμετρα στο service δηλαδη ... |
Byron206 έγραψε: |
Eνοικιάζεται PARKING και πληστικό-πιεστικό...... :D
Η Τιμή Δ Η Μ Ο Π Ρ Α Τ Ε Ι Τ Α Ι........ |
206xs έγραψε: |
Και μένα μου τον πλένει η Automotivo (για αντιπροσωπία καλή είναι για συνεργείο με αυστηρά στάνταρ μέτριο) στα σέρβις. Μια φορά που μου την έπλυναν στο βενζινάδικο που είμαι χρόνια πελάτης και γενικά προσέχουν στο πλύσιμο έμεινα απο πολαπλασιαστή την άλλη μέρα!! |
Vaggelis έγραψε: |
Aν για τον σωστό καθαρισμό του αυτοκινήτου, πρέπει να χρειαστεί να "λύσω" ΟΛΟ το 206 σε κομμάτια (όπως τα G3 στο στρατό....), προτιμώ να το αφήσω όπως είναι γιατί σίγουρα θα μου μείνει κανένα εξάρτημα στο χέρι...... |
Δημήτριος έγραψε: | ||
Κοίτα, αυτός είναι και ο λόγος που πλένω το αυτοκίνητο μόνο από 9 έως 10 φορές τον χρόνο (σε δικό μου άνθρωπο)... Το πλένω σπάνια αλλά όταν το πλένω, του δίνω και καταλαβαίνει... (προσεκτικό πλύσιμο μέσα - έξω - από κάτω). Επίσης τέτοιας έκτασης καθαρισμοί στον χώρο του κινητήρα (δεν μιλώ για ένα πρόχειρο ξεσκόνισμα από πάνω) συμβαίνουν ακόμα πιο σπάνια (3 με 4 φορές τον χρόνο)... |
Vaggelis έγραψε: |
Ας πούμε οτι την 10η φορά που το πλένεις, την επόμενη ημέρα ανοίγουν οι ουρανοί και το αμάξι γίνεται κ@λος........
Τι κάνεις;;; Βγαίνεις εκτός προγραμματισμού και το πλένεις για 11η φορά;;; Ή το αφήνεις έτσι μέχρι του χρόνου;;; |
grpap έγραψε: |
Νομιζω ότι η πεζο λεει ότι το πλυσιμο της μηχανης με νερο απαγορευεται.Ο καθαρισμος γινεται μονο με ψεκασμο ειδικου καθαριστικου και καλο φυσημα/στεγνωμα. |
plaketokofths έγραψε: | ||
Κατάλαβα τι λες, αλλα νομίζω αυτό ειναι μόνο για τις πλαστικές επιφάνειες. |
grpap έγραψε: |
Δεν είναι μονο για τα πλαστικα.Δεν εννοω τη διαδικασια που κανουν με το πινελο σε ότι φαινεται.Γιαυτο λεω ψεκασμο.Μεχρι εκει που μπορει να παει.Οπως και το νερο.Και μετα στεγνωμα/φυσημα.Δεν καθαριζει περισσοτερο με το νερο.Ασε που μπορει να βραχυκυκλωσει τιποτα. |
grpap έγραψε: |
Αν δεν εχει αυτος τοτε ποιος εχει;Για τσιμεντο δεν ξερω αν κανει.Κομπρεσερ με αερα σε καποιο πλυντηριο.Αλλα να εχεις και μια αλλαξια μαζι σου.Θα γινεις μαυρος |
peugeotναύτης21 έγραψε: |
Σκέφτομαι μέσα στο μήνα να πλύνω τον κινητήρα στο rallye μου και στην autoglym που είχα ρωτησει μου είπαν οτι πλενεται με πιεστικό και ειδικό σαμπουάν αφού πρωτα γίνει αδιαβροχοποίηση.Υπάρχει περίπτωση το νερό να δημιουργήσει πρόβλημα?Υπάρχει κάποιος με rallye/gt/rc που να έχει πλύνει τον κινητήρα του? |
makis106 έγραψε: | ||
Υπάρχει σοβαρή περίπτωση να γίνει ζημιά, το πλύσιμο του κινητήρα με ενρό πιστεύω ότι είναι πλέον απαγορευτικό. Ο κινητήρας είναι γεμάτος με ηλεκτρονικά. Εγώ δεν θα τολμούσα να ρίξω νερό στον κινητήρα μου, ούτε που να με πληρώναν... |
peugeotναύτης21 έγραψε: |
Εφόσον όμως σε διαβεβαιώνουν οτι δε πρόκειται να προκαλέσει ζημιά..... και η αλήθεια είναι πως το πιεστικό είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος.....!Η lion πλένει κινητήρες? |
vamvakoolas έγραψε: |
+1
Επειδη μερικοι λενε καποια πραγματα για το συγκεκριμενο θεμα χωρις να εχουν στη πραξη δοκιμασει να πλυνουν το κινητηρα υππαρχει προβλημα.Εγω εχω παει 2 φορες για πλυσιμο το αυτο σε βενζιναδικο και αλλες τοσες σε "μαγαζια" και ολες προβλημα. Επιπλεον σε ολες τις περιπτωσεις εγινε επιφανειακη δουλεια και οχι πραγματικο πλυσιμο. Πλεον και εγω εχω φτασει σε απογνωση και ερωτω ξερει κανεις καποιο δοκιμασμενα που να επλεινε τη μηχανη του? Υ.Γ:Εχω κανει παλιοτερα την ιδια ερωτηση αλλα απαντηση δε πηρα.... |
reselie έγραψε: |
Ο ξαδερφος παντως πηγε το δικο του σε "επαγγελματια" για μεσα-εξω-κινητηρα πλυσιμο και κατεληξε να παει σπιτι με το φορτηγακι της ασφαλειας του διοτι το αμαξι επαθε ζημια..οχι μεγαλη αλλα εμεινε δυο μερες χωρις οχημα.... |
reselie έγραψε: |
Βημα 3ο Με το πιεστικο καθαρισαμε ΚΑΛΑ ολοκληρο τον κινητηρα |
RoadRunner122 έγραψε: |
Αν καλύψεις τα ευπαθή σημεία με σακούλες και φυσίξεις στη συνέχεια με πεπιεσμένο αέρα, δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος. |
nfx1587 έγραψε: |
Ξέκασμα με πετρέλαιο, μετά κομπρεσέρ -> αέρα για να φύγουν τα πολλά και έπειτα με πανάκι και υπομονή για το 106 μου.
+ ακόμα γυαλίζει και δεν κρατάει εύκολα σκόνη ... + safe - μυρίζει λίγο στα πρώτα χλμ λόγω θερμότητας (αλλά μετά ΟΚ) |
nikos 206cc έγραψε: |
Tα χοντρα σκουπιδακια που μπορει να μαζεψει ειναι λιγο επικινδυνα οποτε οπωσδηποτε πρεπει να καθαριζονται..
Τωρα το γυαλισμα ειναι καθαρα θεμα εμφανισης |