Kouzman έγραψε: |
ζηση τα πετρελαια βελτιωνονται οπως καθε μοτερ... το αντιστοιχο τσιπαρισμα για τα πετρελαια τους δινει απο 15 αλογα και πανω...
π.χ. τα 1.9 tdi του group VAG με τα 115 γινονται 150 και η ροπη παει σε απιστευτα νουμερα... η superchips εβγαλε προγραμμα για το touareg V10 tdi: νορμαλ: 313bhp and 553lb ft ροπη superchips: 356bhp and 631lb ft ροπη μετατρεποντας τις λιμπρες σε κιλα τοτε εχουμε 87 κιλα ροπης... νομιζω πως καταλαβαινετε.... |
Ntinos έγραψε: |
Eγω παντως ειμαι κατα της ελευθερωσης του καυσιμου στην χωρα μας.
Λεω τους λογους για να μην παρεξηγηθω. 1. Δεν υπαρχει δυνατοτητα για επαρκη ελεγχο της ποιοτητας των καυσιμων που πωλουνται.2. Δεν υπαρχει οικονομικη δυνατοτητα για επισκευες 2000 ευρο απο τον Ελληνα οικογενειαρχη που στοχευουν αυτα τα αυτοκινητα. 3. Η τιμη του πετρελαιου ειναι εφαμιλη πλεον με αυτη της βενζινης οποτε τα κερδη ειναι μονο απο την βελτιωμενη καταναλωση των κινητηρων. 4. Η αγορα δεν εχει ακομα την ωριμοτητα να υποδεχθει αυτα τα αυτοκινητα,δεν υπαρχουν επαρκεις γνωσεις για επισκευες. Οταν θαρχισουν να κυκλοφορουν τα diesel με χαλασμενες αντλιες υψηλης πιεσης ΕΜΕΝΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ?Αντι να λεμε οτι αντε να πεταξουμε τις μπακατελες να μην αναπνεουμε το δηλητηριο θαρχισουμε να βαζουμε στην αγορα μας αυτοκινητα που ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ χρειαστουν επισκευη στην αντλια,που θα πετανε ανεξελεγκτα σωματιδια στον αερα???? Δυστηχως η Ελλαδα δεν βλεπω πως μπορει να παει μπροστα με το να προωθησει τον diesel στην αγορα της αφου οι συνθηκες δεν το επιτρεπουν. |
shark_zak έγραψε: | ||
γιατι τωρα με την βενζινη υπαρχει.... |
Ntinos έγραψε: | ||||
οχι αλλα δεν κανεις 2000 ευρο ζημια με νοθευμενη βενζινη ευκολα. Ειναι αλλλη συζητηση αυτο αλλα η Ελλαδα εχει την καλητερη και την χειροτερη βενζινη σε ολη την Ευρωπη.Οι καλη bp 100 πωλειται μονο στην χωρα μας σαν πιλοτικη και η shell 99 επισης σε λιγες χωρες.Απτην αλλη εχουμε και τα πρατηρια που νοθευουν αλλα 3 μηνες με το αμαξι στην Αγγλια καταλαβα οτι οι Αγγλοι υποφερουν πολυ περισσοτερο απο εμας οχι λογο νοθειας αλλα λογο πολυ χαμηλης ποιοτητας. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ οτι σε ολο το ταξιδι της επιστροφης μολις εφτασα στην Πατρα και εβαλα bp 100 μετα απο 3 μηνες καταλαβα τις διαφορες.Ακομα και μετα απο γεμισμα με Ιταλικη βενζινη που θεωρειται απο τις καλητερες. |
volvos έγραψε: |
O πετρελαιοκινητήρας, παραμένει ακμαίος, και με τη βοήθεια νέων τεχνολογιών, απειλεί να εκτοπίσει το βενζινοκινητήρα από το επιβατικό βασίλειό του. |
volvos έγραψε: |
ti εγραφα ο πο**τη* για ενα κωλοβαθμο στη διπλωματικη μου πςςςςςςςς
και να σκεφτειτε οτι αυτες οι μπουρδες εχουν δημοσιευθει και εχουν διαβαστει και σε ενα συνεδριο...... τωρα πλεον λεω να γραψω κανα love story |
Alex έγραψε: |
160 km με 16lt =10lt/100km.
Μηπως εννοεις 180 ή 190Km? |
Baphomet έγραψε: |
η άρση της απαγόρευσης των diesel εξαρτάται απο περιβαλλοντολογικές παραμέτρους. Δηλαδη το κατα πόσο ρυπαινουν οι diesel κινητηρες την ατμοσφαιρα.Ειναι γνωστό πλεον ομως απο δεκάδες μελέτες οτι οι diesel κινητήρες ειναι πιο φιλικοι προς το περιβάλλον απο οτι οι βενζινοκινητηρες. Οι πλειονότητα των χωρων της ΕΕ επιτρέπουν την κυκλοφορία diesel στις μεγαλες πολεις. Εμείς έχουμε κολλησει στην αρχαιολογια όταν οι diesel μηχανες ηταν βλαβερες και νομιζουμε οτι επειδη βλεπουμε τα ταξι της 20ετιας να βγαζουν τα καυσαερια της αρκουδας έτσι θα ειναι και τα νεα diesel αυτοκινητα.
Oι σύγχρονοι κινητηρες πετρελαίου όμως απαιτούν καύσιμο ανώτερης ποιότητας με χαμηλη περιεκτικότητα σε θείο ώστε να ειναι αποδοτικοι και καθαροί οι κινητηρες. Αλλα με την ελληνικη νοθευτική νοοτροπία ο κινδυνος όπως ειπατε και πιο πανω ειναι μεγάλος. Επίσης πρέπει να αναφερθεί οτι τα diesel αυτοκινητα έχουν υψηλο κόστος κατασκευης και θα ειναι πιο ακριβα απο τα αντιστοιχα βενζινοκινητα. Και αυτό θα έχει και αντικτυπο στις ασφάλειες αλλα και την φορολογηση των αυτοκινητων. |
SnakeMJK έγραψε: |
Δεν κάνουμε τέτοια αστεία... |
Ghost Dog έγραψε: |
Καλα, θα γερασουμε και ακομα θα περιμενουμε να απελευθερωθει...... |
Driver ///M έγραψε: | ||
Μην το λες. Τώρα με την (σταδιακή αρχικά, πλήρη αργότρα) εξίσωση πετρελαίου κίνησης-θέρμανσης είναι πια θέμα χρόνου. |
MEMsound έγραψε: |
...
αλλιως θα ηταν ολα βενζινη βεβαια καπου υπαρχει και ο παραγοντας ροπη (οπου στα περισσοτερα επαγγελματικα ειναι το ζητουμενο και οχι η ευστροφια και οι επιδοσεις) αλλα αυτο απο μονο του δεν λεει κατι |