PSClub - Hellas

Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις - Diesel!!!Πρέπει η Ελλάδα να ελευθερώσει την χρήση του?

Ntinos - Τετ 23 Ιούν 2004, 01:39:57
Θέμα δημοσίευσης: Diesel!!!Πρέπει η Ελλάδα να ελευθερώσει την χρήση του?
Γιναμε λεμε Ευρωπη τελικα,απελευθερωσαμε και τα τεκμηρια, τι εμεινε να κανουμε που κανουν οι Ευρωπαιοι εδω και χρονια ακομα?
Ναγοραζουμε αμαξια με κινητηρα Diesel.
Τελικα ποσο ενημερωμενοι ειμαστε για τον συγκεκριμενο κινητηρα?
Πρεπει η Ελλαδα κατα την γνωμη σας να ελευθερωσει την αγορα του Diesel?
Tαιριαζει ο κινητηρας αυτος με την νοοτροπια του Ελληνα οδηγου?
Θα μας γλιτωσει καποια εξοδα?
Ταιριαζει στη τσεπη του Ελληνα?Οταν το αμαξι μου λογο 'νοθευμενου' καυσιμου θα χρειαστει 2000 ευρο επισκευη (την αντλια υψηλης πιεσης) θα τα δωσω? η θα κυκλοφορω σαν τους ταριφες σκορπωντας σωματιδια στην ατμοσφαιρα?
Ειναι τελικα το diesel καθαροτερο απο τους συμβατικους κινητηρες?
Ειναι το diesel η λυση η ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να κοιταμε περισσοτερο αμαξια με υβριδικη τεχνολογια?
Μαρεσει να οδηγαω ενα αμαξι με τεραστια αποθεματα ροπης χαμηλα που ψοφαει μετα τις 4500 στροφες?Θα μπορω να του βαλω φιλτρο-προγραμμα εξατμιση για να κανω τον μαγκα στη Βουτα???
Για να δουμε τελικα τι γνωριζουμε γιατι παρολο που φωναζουμε να ελευθερωθει η χρηση του δεν ειναι ολα αγγελικα πλασμενα....
Γιωργος77 - Τετ 23 Ιούν 2004, 02:19:46
Θέμα δημοσίευσης:
Το Πάσχα είχα πάει ταξίδι στην Κύπρο. Εκεί το ντίζελ επιτρέπεται ΄και δεν είδα ούτε ένα αυτοκίνητο να καπνίζει. Αν και στην Ελλάδα απελευθερωθεί θα πρέπει η πολιτεία να ελεγχει την ποιότητα των καυσίμων. Επιπλέον εμείς που θα το χρησιμοποιούμε πρέπει να αντιδρούμε όταν καταλαβαίνουμε οτι συμβαίνει νοθεία.

Τώρα για επιδόσεις μόνο τα turbo diesel είναι αξιόλογα.Μπορεί κανείς να αλλάξει intercooler και ότι άλλο θα πείραζε σε ένα βενζινοκίνητο turbo και να έχει ένα αρκετά γρήγορο αυτοκίνητο με πολυ καλες ρεπριζ λόγω της ροπής του κινητήρα. Στην Κύπρο είδα άπειρα γιαπωνέζικα υπερφτιαγμένα με κινητηρες βενζίνης, αλλά κανένα ντίζελ. Κυρίως το ντίζελ είναι καλό για διαδρομές εκτός δρόμου, για μεταφορά ΄μεγάλων φορτίων με οικονομία λόγω της μεγάλης ροπής.

Στην πραγματικότητα ο κινητηρας diesel είναι πολύ καλύτερος σε απόδοση από ότι ο βενζινοκινητηρας αλλά το καύσιμο που παίρνει είναι κατώτερης ποιότητας από τη βενζίνη σε ενεργειακό περιεχόμενο και αυτό είναι που ρίχνει τις επιδόσεις. Ο ίδιος λόγος το κάνει πολύ πιο οικονομικό.
Recifees - Τετ 23 Ιούν 2004, 07:24:57
Θέμα δημοσίευσης:
Kαλός και άγιος ο ντήζελ για πολλά πράγματα αλλά με δύο φάουλ (το ένα είναι "ελληνικό")

-Αν πάθει κάτι αυτή η αντλία καυσίμου το έπαθε, και η επισκευή πανάκριβη Sad
-Στην Ελλάδα νοθέυεται και το νερό ακόμα .Λέτε να επιζήσει κάποιος απο όλους αυτούς τους καινούργιους ντήζελ με τα πετρέλαια που έχουμε ή με τα "καμάρια" που λέγονται μηχανικοί ?(και πές ότι με τους βενζίνης κάτι σκαμπάζουμε με τους common rail -biturbo κλπ που ξεπετιούνται σαν τα μανιτάρια τί κάνουμε ?
shark_zak - Τετ 23 Ιούν 2004, 08:39:53
Θέμα δημοσίευσης:
πολύ καλό και φτηνο το ντίζελ, απλά θέλει μεγάλου κυβισμού μοτέρ για να το ευχαριστιέσαι....

τώρα όσο για την νοθεία ....υπάρχει παντού.... Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
scrat - Τετ 23 Ιούν 2004, 11:21:34
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα μου φαίνεται ότι η χρυσή τομή για την Αθήνα (και κατ' επέκταση για τα υπόλοιπα αστικά κέντρα της Ελλάδας) είναι δίλιτροι turbo-diesel, με 120-150 αλόγατα και 25-40 κιλά ροπής, σε μικρά και μικρομεσαία αμαξώματα. Το ότι ψοφάει πάνω από τις 4.500 σαλ. δε με ενοχλεί καθόλου, αφού έχω 4.500 εύρος για να παίξω (σα να λέμε 3.000-7.500 στους βενζινοκινητήρες). Μέσα στην πόλη πρέπει να είναι απόλαυση η οδήγηση με τόση ροπή από χαμηλά, ενώ σε ταξίδια δεν έχεις το θόρυβο των υψηλών στροφών.
Το πρόβλημα είναι η απόκτηση τεχνογνωσίας για τη συντήρηση, γι' αυτό και πρέπει να επιτραπεί όσο το δυνατόν συντομότερα η κυκλοφορία τους, ώστε σε 2-3 χρόνια να υπάρχει υποδομή και εξοικείωση με τη χρήση και τη συντήρηση των diesel.
pugsang - Τετ 23 Ιούν 2004, 11:35:10
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω να ρωτησω κατι??

Οι 3 απο αυτους που εχουν ψηφισει λενε οτι ξερουν πως λειτουργει και τι ειναι ο Diesel κινητηρας και ΔΕΝ θελουν να επιτραπει η χρηση του.

Γιατι αραγε???Μπορουν να μας το εξηγησουν??

Μηπως εχουν μπει στο site δάκτυλοι της κυβερνησης και προσπαθουν να αλλαξουν το αποτελεσμα??
Kouzman - Τετ 23 Ιούν 2004, 11:49:47
Θέμα δημοσίευσης:
το diesel για μενα δεν εχει καμια μα καμια σχεση με τα κλοταξι που βλεπουμε στους δρομους...
εχει μπει κανεις μεσα σε καινουριο diesel ταξι?
η ροπη ειναι πραγματικη απολαυση...

το οικογενειακο αυτοκινητο σιγουρα θα ειναι πετρελαιο και τα τα ταξιδια κλπ. και το sport βενζινη... και τοτε... αφου θα τα χρησιμοποιουμε και πιο λιγο το βλεπω να καιει μονο avgas.... Silly Silly Silly
Δημήτριος - Τετ 23 Ιούν 2004, 12:59:32
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά εγώ πιστεύω πως οι κινητήρες αυτοί πρέπει να επιτραπούν αφού και πιο οικονομικοί είναι (σε κατανάλωση καυσίμου) και φθηνότερο καύσιμο καταναλώνουν και είναι και πιο οικολογικοί. Μάλιστα με τις αιθαλοπαγίδες που πλέον εξοπλίζονται οι diesel κινητήρες, το πρόβλημα του καπνού εξαλείφεται.
Και φυσικά πρέπει να πατάξουμε την νοθεία γιατί οι καινούργιες αντλίες καυσίμου είναι πάρα πολύ ακριβές, γι' αυτό κανένας ταξιτζής δεν τις επισκευάζει ποτέ! Φανταστείτε ότι ακόμη και η πρωτόγονη εμβολοφόρος αντλία (βλ. τρακτέρ) για να ρυθμιστεί και να επισκευαστεί θέλει μια περιουσία!!!

Το πρόβλημα του καπνού σχετίζεται με το μέγεθος της κάθε σταγόνας καυσίμου που μπαίνει μέσα στον θάλαμο. Όταν αυτές είναι μικρές και διασκορπισμένες επιτυγχάνονται δύο πράγματα :
1) καλύτερη ομογενοποίηση (ίσως η σημαντικότερη παράμετρος για οικονομική καύση και στους κινητηρες βενζίνης αλλά και στους diesel)
2) εξάλειψη κάπνας, αφού το μέγεθος της σταγόνας είναι μικρό και προλαβαίνει να καεί όλο!
Αντίθετα όταν οι σταγόνες είναι μεγάλες (κάτι τέτοιο ευνοείται όταν πατάμε το γκάζι, οπότε η παροχή ψεκαζόμενου καυσίμου αυξάνεται) δεν προλαβαίνουν να καούν πλήρως και έτσι δημιουργούν την κάπνα.

Με τις καινούργιες τεχνολογίες (common rail) μπορέσαν να μικρύνουν πολύ το μέγεθος κάθε εισερχόμενης σταγόνας και να μπορέσουν να τις διασκορπίσουν παντού.
Επίσης με τους προψεκασμούς που προβλέπονται από τους αλγόρυθμους που τρέχει ο εγκέφαλος του κάθε common rail κινητήρα, μπορεί η πίεση μέσα στον θάλαμο καύσης να αυξάνεται σχετικά προοδευτικά (και όχι απότομα και με την μία) συμβάλωντας έτσι στην ομαλότερη λειτουργία του!

Αφού όμως οι πιέσεις ψεκασμού έχουν ανεβεί τόσο πολύ, θα έπρεπε, λόγω αντίστοιχης μείωσης του μεγέθους της κάθε σταγόνας να μην υπάρχει πρόβλημα κάπνας. Και όμως (ψιλο)υπάρχει! Γιατί;
Γιατί υπεισέρχεται ένας άλλος απρόβλεπτος παράγοντας! Μόλις οι πρώτες φουρνιές σταγόνων (του κύριου ψεκασμού) συναντούν το (έντονα στροβιλόδες) ροϊκό πεδίο του αέρα, "φρενάρουν". Βέβαια αμέσως μετά εξατμίζονται και "χάνονται" μέσα στις δίνες του. Στο μεσοδιάστημα όμως οι αμέσως επόμενες φουρνιές σταγόνων πέφτουν πάνω στις "φρεναρισμένες" και έτσι δημιουργείται ένα συσσωμάτωμα σταγόνων, άρα μια μεγάλη σταγόνα.
Συνεπώς έχουμε μια τρύπα στο νερό!
Αλλά αυτό το πρόβλημα έχει πολλές λύσεις, οπότε αναμείνατε στο ακουστικό σας!!
SnakeMJK - Τετ 23 Ιούν 2004, 17:43:29
Θέμα δημοσίευσης:
Προσωπικά αυτά που ξέρω για τους diesel είναι η τεράστια ροπή από πολύ χαμηλά, η οικονομία και η νόθευση που θα φάνε στην ελλάδα Razz Για το αν βελτιώνονται ή όχι, δεν έχω ιδέα, παρόλα αυτά ψήφισα ΝΑΙ, γιατί τα φράγκα στην βενζίνη είναι πολλά και τζάμπα Razz
Lucifer - Πεμ 24 Ιούν 2004, 06:49:35
Θέμα δημοσίευσης:
ο diesel εναι ενας πολυ καλος και ροπατος κινητηρας χωρις μεγαλη καταναλωση.
σαν επιλογη θα την εκανα ως ενα καλο οικογενειακο αυτοκινητο η ενα θηριο Jeep για τις αναλογες εξορμησεις!
το μονο που με προβληματιζει ειναι πως τουλαχιστον εδω στη Ροδο οι μηχανικοι δεν εχουν ιδεα απο τετοιου ειδους κινητηρες για παραδγμ. ειχα ενα μικρο προβληματακι με το Κλουβι(Νιssan) και χρειαστηκε να ψαχνω επι 3 μερες μηχανικο για να μου την επισκευασει!!
Kouzman - Πεμ 24 Ιούν 2004, 10:46:14
Θέμα δημοσίευσης:
ζηση τα πετρελαια βελτιωνονται οπως καθε μοτερ... το αντιστοιχο τσιπαρισμα για τα πετρελαια τους δινει απο 15 αλογα και πανω...
π.χ. τα 1.9 tdi του group VAG με τα 115 γινονται 150 και η ροπη παει σε απιστευτα νουμερα...

η superchips εβγαλε προγραμμα για το touareg V10 tdi:

νορμαλ: 313bhp and 553lb ft ροπη
superchips: 356bhp and 631lb ft ροπη

μετατρεποντας τις λιμπρες σε κιλα τοτε εχουμε 87 κιλα ροπης... νομιζω πως καταλαβαινετε.... Wink Wink Wink
Recifees - Πεμ 24 Ιούν 2004, 15:11:59
Θέμα δημοσίευσης:
Kouzman έγραψε:
ζηση τα πετρελαια βελτιωνονται οπως καθε μοτερ... το αντιστοιχο τσιπαρισμα για τα πετρελαια τους δινει απο 15 αλογα και πανω...
π.χ. τα 1.9 tdi του group VAG με τα 115 γινονται 150 και η ροπη παει σε απιστευτα νουμερα...

η superchips εβγαλε προγραμμα για το touareg V10 tdi:

νορμαλ: 313bhp and 553lb ft ροπη
superchips: 356bhp and 631lb ft ροπη

μετατρεποντας τις λιμπρες σε κιλα τοτε εχουμε 87 κιλα ροπης... νομιζω πως καταλαβαινετε.... Wink Wink Wink


Αντε μετα να κάτσεις δίπλα του Laughing Laughing Laughing Laughing
Τα μούτρα μερικών με Cayenne & X5 θα ΄θελα να έβλεπα όταν ένα VW θα τους περνά απο πάνω Laughing Laughing Laughing
volvos - Πεμ 24 Ιούν 2004, 15:23:33
Θέμα δημοσίευσης:
το προβλημα με τους ντισελ στην ελλαδα ξεκινα και τελειωνει στα καυσιμα... η συντηρηση ειναι σχεδον μηδενικη...
το θεμα ειναι οταν θα πας στο βενζιναδικο και το αρχ%$&^%ιδι θα σου βαλει ντισελ μιξη με θερμανσης..... τι ζημια θα παθεις.....
αντιστοιχα προβληματα θα αντιμετωπισουν και οσοι παιρνουν fsi μοτερ αμεσου ψεκασμου βενζινης....ο κατασκευαστης λεει αν ακουσα καλα καθε 60000χλμ τσεκ στα μπεκ.... σκεφτειτε τι εχει να γινει στην ελλαδα με τις βενζινες μας....
αρα μακρυα κυριοι και απο τους δυο τυπους για μερικα χρονακια ακομα μεχρι να στρωσουν οι βενζινες μας....

για να καταλαβετε καλυτερα απλα ρωτηστε καποιον με αλφα 156 2.0 165 αλογα-αμεσου ψεκασμου- πως παει το καρο του οταν βαλει απλη αμολυβδη....
που να βαλει και στο εξωτερικο βενζινη θα νομιζει ο καημενος οτι απογειωθηκε η αλφα
Baphomet - Πεμ 24 Ιούν 2004, 19:51:38
Θέμα δημοσίευσης:
η άρση της απαγόρευσης των diesel εξαρτάται απο περιβαλλοντολογικές παραμέτρους. Δηλαδη το κατα πόσο ρυπαινουν οι diesel κινητηρες την ατμοσφαιρα.Ειναι γνωστό πλεον ομως απο δεκάδες μελέτες οτι οι diesel κινητήρες ειναι πιο φιλικοι προς το περιβάλλον απο οτι οι βενζινοκινητηρες. Οι πλειονότητα των χωρων της ΕΕ επιτρέπουν την κυκλοφορία diesel στις μεγαλες πολεις. Εμείς έχουμε κολλησει στην αρχαιολογια όταν οι diesel μηχανες ηταν βλαβερες και νομιζουμε οτι επειδη βλεπουμε τα ταξι της 20ετιας να βγαζουν τα καυσαερια της αρκουδας έτσι θα ειναι και τα νεα diesel αυτοκινητα.
Oι σύγχρονοι κινητηρες πετρελαίου όμως απαιτούν καύσιμο ανώτερης ποιότητας με χαμηλη περιεκτικότητα σε θείο ώστε να ειναι αποδοτικοι και καθαροί οι κινητηρες. Αλλα με την ελληνικη νοθευτική νοοτροπία ο κινδυνος όπως ειπατε και πιο πανω ειναι μεγάλος. Επίσης πρέπει να αναφερθεί οτι τα diesel αυτοκινητα έχουν υψηλο κόστος κατασκευης και θα ειναι πιο ακριβα απο τα αντιστοιχα βενζινοκινητα. Και αυτό θα έχει και αντικτυπο στις ασφάλειες αλλα και την φορολογηση των αυτοκινητων.
Ntinos - Παρ 25 Ιούν 2004, 23:32:22
Θέμα δημοσίευσης:
Eγω παντως ειμαι κατα της ελευθερωσης του καυσιμου στην χωρα μας.
Λεω τους λογους για να μην παρεξηγηθω.
1. Δεν υπαρχει δυνατοτητα για επαρκη ελεγχο της ποιοτητας των καυσιμων που πωλουνται.
2. Δεν υπαρχει οικονομικη δυνατοτητα για επισκευες 2000 ευρο απο τον Ελληνα οικογενειαρχη που στοχευουν αυτα τα αυτοκινητα.
3. Η τιμη του πετρελαιου ειναι εφαμιλη πλεον με αυτη της βενζινης οποτε τα κερδη ειναι μονο απο την βελτιωμενη καταναλωση των κινητηρων.
4. Η αγορα δεν εχει ακομα την ωριμοτητα να υποδεχθει αυτα τα αυτοκινητα,δεν υπαρχουν επαρκεις γνωσεις για επισκευες.

Οταν θαρχισουν να κυκλοφορουν τα diesel με χαλασμενες αντλιες υψηλης πιεσης ΕΜΕΝΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ?Αντι να λεμε οτι αντε να πεταξουμε τις μπακατελες να μην αναπνεουμε το δηλητηριο θαρχισουμε να βαζουμε στην αγορα μας αυτοκινητα που ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ χρειαστουν επισκευη στην αντλια,που θα πετανε ανεξελεγκτα σωματιδια στον αερα????
Δυστηχως η Ελλαδα δεν βλεπω πως μπορει να παει μπροστα με το να προωθησει τον diesel στην αγορα της αφου οι συνθηκες δεν το επιτρεπουν.
shark_zak - Σαβ 26 Ιούν 2004, 01:08:01
Θέμα δημοσίευσης:
Ntinos έγραψε:
Eγω παντως ειμαι κατα της ελευθερωσης του καυσιμου στην χωρα μας.
Λεω τους λογους για να μην παρεξηγηθω.
1. Δεν υπαρχει δυνατοτητα για επαρκη ελεγχο της ποιοτητας των καυσιμων που πωλουνται.2. Δεν υπαρχει οικονομικη δυνατοτητα για επισκευες 2000 ευρο απο τον Ελληνα οικογενειαρχη που στοχευουν αυτα τα αυτοκινητα.
3. Η τιμη του πετρελαιου ειναι εφαμιλη πλεον με αυτη της βενζινης οποτε τα κερδη ειναι μονο απο την βελτιωμενη καταναλωση των κινητηρων.
4. Η αγορα δεν εχει ακομα την ωριμοτητα να υποδεχθει αυτα τα αυτοκινητα,δεν υπαρχουν επαρκεις γνωσεις για επισκευες.

Οταν θαρχισουν να κυκλοφορουν τα diesel με χαλασμενες αντλιες υψηλης πιεσης ΕΜΕΝΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ?Αντι να λεμε οτι αντε να πεταξουμε τις μπακατελες να μην αναπνεουμε το δηλητηριο θαρχισουμε να βαζουμε στην αγορα μας αυτοκινητα που ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ χρειαστουν επισκευη στην αντλια,που θα πετανε ανεξελεγκτα σωματιδια στον αερα????
Δυστηχως η Ελλαδα δεν βλεπω πως μπορει να παει μπροστα με το να προωθησει τον diesel στην αγορα της αφου οι συνθηκες δεν το επιτρεπουν.


γιατι τωρα με την βενζινη υπαρχει.... Question Idea
Ntinos - Σαβ 26 Ιούν 2004, 01:27:44
Θέμα δημοσίευσης:
shark_zak έγραψε:
Ntinos έγραψε:
Eγω παντως ειμαι κατα της ελευθερωσης του καυσιμου στην χωρα μας.
Λεω τους λογους για να μην παρεξηγηθω.
1. Δεν υπαρχει δυνατοτητα για επαρκη ελεγχο της ποιοτητας των καυσιμων που πωλουνται.2. Δεν υπαρχει οικονομικη δυνατοτητα για επισκευες 2000 ευρο απο τον Ελληνα οικογενειαρχη που στοχευουν αυτα τα αυτοκινητα.
3. Η τιμη του πετρελαιου ειναι εφαμιλη πλεον με αυτη της βενζινης οποτε τα κερδη ειναι μονο απο την βελτιωμενη καταναλωση των κινητηρων.
4. Η αγορα δεν εχει ακομα την ωριμοτητα να υποδεχθει αυτα τα αυτοκινητα,δεν υπαρχουν επαρκεις γνωσεις για επισκευες.

Οταν θαρχισουν να κυκλοφορουν τα diesel με χαλασμενες αντλιες υψηλης πιεσης ΕΜΕΝΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ?Αντι να λεμε οτι αντε να πεταξουμε τις μπακατελες να μην αναπνεουμε το δηλητηριο θαρχισουμε να βαζουμε στην αγορα μας αυτοκινητα που ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ χρειαστουν επισκευη στην αντλια,που θα πετανε ανεξελεγκτα σωματιδια στον αερα????
Δυστηχως η Ελλαδα δεν βλεπω πως μπορει να παει μπροστα με το να προωθησει τον diesel στην αγορα της αφου οι συνθηκες δεν το επιτρεπουν.


γιατι τωρα με την βενζινη υπαρχει.... Question Idea


οχι αλλα δεν κανεις 2000 ευρο ζημια με νοθευμενη βενζινη ευκολα.
Ειναι αλλλη συζητηση αυτο αλλα η Ελλαδα εχει την καλητερη και την χειροτερη βενζινη σε ολη την Ευρωπη.Οι καλη bp 100 πωλειται μονο στην χωρα μας σαν πιλοτικη και η shell 99 επισης σε λιγες χωρες.Απτην αλλη εχουμε και τα πρατηρια που νοθευουν αλλα 3 μηνες με το αμαξι στην Αγγλια καταλαβα οτι οι Αγγλοι υποφερουν πολυ περισσοτερο απο εμας οχι λογο νοθειας αλλα λογο πολυ χαμηλης ποιοτητας.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ οτι σε ολο το ταξιδι της επιστροφης μολις εφτασα στην Πατρα και εβαλα bp 100 μετα απο 3 μηνες καταλαβα τις διαφορες.Ακομα και μετα απο γεμισμα με Ιταλικη βενζινη που θεωρειται απο τις καλητερες.
shark_zak - Δευ 28 Ιούν 2004, 12:13:13
Θέμα δημοσίευσης:
Ntinos έγραψε:
shark_zak έγραψε:
Ntinos έγραψε:
Eγω παντως ειμαι κατα της ελευθερωσης του καυσιμου στην χωρα μας.
Λεω τους λογους για να μην παρεξηγηθω.
1. Δεν υπαρχει δυνατοτητα για επαρκη ελεγχο της ποιοτητας των καυσιμων που πωλουνται.2. Δεν υπαρχει οικονομικη δυνατοτητα για επισκευες 2000 ευρο απο τον Ελληνα οικογενειαρχη που στοχευουν αυτα τα αυτοκινητα.
3. Η τιμη του πετρελαιου ειναι εφαμιλη πλεον με αυτη της βενζινης οποτε τα κερδη ειναι μονο απο την βελτιωμενη καταναλωση των κινητηρων.
4. Η αγορα δεν εχει ακομα την ωριμοτητα να υποδεχθει αυτα τα αυτοκινητα,δεν υπαρχουν επαρκεις γνωσεις για επισκευες.

Οταν θαρχισουν να κυκλοφορουν τα diesel με χαλασμενες αντλιες υψηλης πιεσης ΕΜΕΝΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ?Αντι να λεμε οτι αντε να πεταξουμε τις μπακατελες να μην αναπνεουμε το δηλητηριο θαρχισουμε να βαζουμε στην αγορα μας αυτοκινητα που ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ χρειαστουν επισκευη στην αντλια,που θα πετανε ανεξελεγκτα σωματιδια στον αερα????
Δυστηχως η Ελλαδα δεν βλεπω πως μπορει να παει μπροστα με το να προωθησει τον diesel στην αγορα της αφου οι συνθηκες δεν το επιτρεπουν.


γιατι τωρα με την βενζινη υπαρχει.... Question Idea


οχι αλλα δεν κανεις 2000 ευρο ζημια με νοθευμενη βενζινη ευκολα.
Ειναι αλλλη συζητηση αυτο αλλα η Ελλαδα εχει την καλητερη και την χειροτερη βενζινη σε ολη την Ευρωπη.Οι καλη bp 100 πωλειται μονο στην χωρα μας σαν πιλοτικη και η shell 99 επισης σε λιγες χωρες.Απτην αλλη εχουμε και τα πρατηρια που νοθευουν αλλα 3 μηνες με το αμαξι στην Αγγλια καταλαβα οτι οι Αγγλοι υποφερουν πολυ περισσοτερο απο εμας οχι λογο νοθειας αλλα λογο πολυ χαμηλης ποιοτητας.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ οτι σε ολο το ταξιδι της επιστροφης μολις εφτασα στην Πατρα και εβαλα bp 100 μετα απο 3 μηνες καταλαβα τις διαφορες.Ακομα και μετα απο γεμισμα με Ιταλικη βενζινη που θεωρειται απο τις καλητερες.


ισως εχεις δικιο υπαρχει μεγαλη διαφορα στο κοστος της ζημιας.... Crying or Very sad
Ntinos - Τρι 29 Ιούν 2004, 21:33:11
Θέμα δημοσίευσης:
Για χαρη της εμπειριας περισσοτερο απο σημερα και για 4 μερες επιδιωξα να νοικιασω ενα αμαξι με κινητηρα diesel αφου θα χρειαστω μεταφορικο μεσο για την προσβαση μου στα ημιτελικα της Πορτογαλλιας και οι πτησεις απο Αγγλια ειναι φωτια.Ετσι λοιπον νοικιασαμε 4 ατομα για το ταξιδι ενα ford focus με τον νεο κινητηρα της duratorq 1,8 και 115 αλογα ο οποιος διατειθεται και στο mondeo. Μεχρι στιγμης εχω κανει 100 μιλια (160 χιλιομετρα) σε κατι βολτες απο το πρωι Very happy μεσα στο brigthon που μενω (νοτια) και μεχρι το αεροδρομιο.Στην πολη ο diesel δειχνει τα δοντια του απο τις 2 μεχρι τις 4000 σ.α.λ.Χαμηλοτερα εχει λιγο lag και απο τις 4 μεχρι τις 5 που εχει τον κοφτη απλα δεν υπαρχει καμια αναγκη να το πας αφου δεν εχει τιποτα απολυτως να δοσει.Η οδηγηση του λοιπον απαιτει γρηγορες αλλαγες (πολυ γρηγορες θα ελεγα αφου 1.8-4000 σ.α.λ χανεται λιγο η μπαλα απο την ροπη των 25 κιλων στις 1850 σ.α.λ) στην πολη...
Στον αυτοκινητοδρομο τωρα...Οι αλλαγες περιτευουν στις περισσοτερες περιπτωσεις (αφου δεν εχεις και πολλους μ@λ@κες στην λωριδα ταχειας), απλα βαζεις πεμπτη και αφηνεις τον diesel να κανει την δουλεια του, κρατωντας τον στις 2-2500 σ.α.λ σε πορεια, ωστε να ειναι μεσα στις ροπες του για προσπερασεις (με 2500 ειδα 130 στο κοντερ και τα ορια στην Αγγλια ειναι αυστηρα στα 115 περιπου χιλιομετρα).
Σε καποια φαση το 'ανοιξα' για να δω τι φτουραει και απο τα 100 τα 160 ηρθαν σε χρονο dt .Βεβαια ειχε λιγο ακομα αλλα υστερα κρεμασε αρκετα οποτε πιστευω οτι η τελικη των 195-200 χ.α.ω ειναι ευκολα επιτευξιμη (και σε μεγαλη ανηφορα ακομα) αλλα μετα δεν εχει να δοσει τιποτα.
Τελικο συμπερασμα μεχρι στιγμης.Καλες επιδοσεις αλλα δεν εχει αυτο το 'κατι' να σε εξιταρει να το 'σπασεις'.Για μια οικογενεια βεβαια ειναι οτι καλητερο αφου με φουλ φορτιο το αμαξι 'πεταει'.Αν ηταν και αριστεροτιμονο πιστευω οτι θα ειχα καλητερη αποψη αφου με το αριστερο χερι δεν μπορω να κανω και τις αλλαγες οπως θελω.
Για μια ακομα φορα τα κρατηματα του focus ειναι υπερανω κριτικης καθως και το κοφτερο τιμονι.Στα κατα,το καθισμα του οδηγου που αν και ρυθμισιμο δεν βολευτικα.Επισης αυτο το αμαξι ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ εφοδιαζεται με cruise control αφου ειναι χιλιομετροφαγος κανονικος.
Τελευταιο και σημαντικοτατο.Στα 160 χιλιομετρα μεχρι στιγμης καταναλωσε...κρατηθειται... 16 λιτρα diesel κινησης περιπου που σημαινει γυρω στα 8.7 λιτρα ανα 100 χιλιομετρα και θα ηταν αρκετα λιγοτερα αν δεν του επινα το αιμα στα φαναρια Very happy Very happy και στο σταματα ξεκινα (ενα δυσμοιρο clio 1,4 16v ηρθε για μαγκιες σε μια φαση και εφαγε κολωνα Twisted evil )
Περισσοτερες εντυπωσεις μετα την επιστροφη απο την Πορτογαλλια Twisted evil Twisted evil Twisted evil εκει που δεν θα βρουμε αστεια ορια ταχυτητας και καμερες να παραμονευουν παντου.
Alex - Τετ 30 Ιούν 2004, 08:53:54
Θέμα δημοσίευσης:
160 km με 16lt =10lt/100km.

Μηπως εννοεις 180 ή 190Km?
volvos - Τετ 30 Ιούν 2004, 09:01:07
Θέμα δημοσίευσης:
ρε σεις μολις ανακαλυψα οτι στη διπλωματικη μου ειχα αναφερθει και στους ντισελ....το παρακατω ισως λυσει τις αποριες μερικων.


4.2.3 ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL

Ο κινητήρας Diesel καλούμενος και πετρελαιομηχανή, αναρροφά πάντα ατμοσφαιρικό αέρα και χρησιμοποιεί σαν καύσιμα τα βαρύτερα της βενζίνης υγρά καύσιμα της κατηγορίας των πετρελαίων (που είναι λιγότερο πτητικά και φθηνότερα), όπως το αεριέλαιο (καύσιμο Diesel) ή ακόμη,στους μέσων και μεγάλων διαστάσεων κινητήρες, το ελαφρό (1500" RED) ή λεβήτων (3500" RED).

Για τον σχηματισμό του καυσίμου μείγματος το πετρέλαιο εισάγεται στον κύλινδρο, διασκoρπισμένο στην μάζα του ήδη συμπιεσμένου αέρα, με την βοήθεια μηχανικής εγχύσεως,δηλ. υπό την επίδραση της ισχυρής πιέσεως,που δημιουργείται από το σύστημα αντλίας καυσίμου-εγχυτήρα (ή με την βοήθεια πεπιεσμένου αέρα ( "εμφύσηση" ) έγχυση του καυσίμου δεν εμφανίζεται πλέον σήμερα).
Σημειώνεται ότι εμφανίζoνται και συστήματα με χαρακτηριστικά και των δύο αυτών κατηγοριών, όπως ο Κινητήρας"SemiDiesel" και ο κινητήρας Diesel-Gas (κινητήρας Dieselδύο καυσίμων).
O παλαιότερα απαντώμενος στην ιστιοφόρο ναυτιλία κινητήρας "Semi-Diesel" έχει όλα τα εξωτερικά γνωρίσματα του τυπικού δίχρονου κινητήρα Diesel, αλλά χρησιμοποιεί για την έναυση, λόγω της σχετικώς μικρής και ανεπαρκούς για την αυτανάφλεξη του καυσίμου συμπιέσεως, εξωτερικό μέσο,την λεγόμενη "πυρόσφαιρα" ή "πυροκεφαλή",δηλ. ένα μη Ψυχόμενο και επομένως σε πολύ υψηλή θερμοκρασία διατηρούμενο τμήμα του καλύμματος του κυλίνδρου, πάνω στο οποίο προσπίπτει το εγχυόμενο κατά την κατάλληλη στιγμή καύσιμο. Ετσι λοιπόν σύμφωνα με τον συμβατικό ορισμό μας προκειται για κινητήρα Otto.
Ο κινητήρας Diesel-Gas χρησιμοποιείται όταν διατίθεται άφθονο αέριο καύσιμο(φυσικό αέριο,υγραέριο,κ.λ.π.) και αναρροφά μεν μείγμα αέρα-καυσίμου, n ανάφλεξη όμως επιτυγχάνεται,λόγω επαρκούς υψηλής συμπιέσεως,με έγχυση μικρής ποσότητας καυσίμου Diesel. Εδώ έχουμε επομένως συμβατικώς κινητήρα Diesel.
Αναφέρεται τέλος και ο κινητήρας πολλών καυσίμων,είναι ένας κινητήρας Diesel,που μπορεί να λειτουργήσει ικανοποιητικά με ένα πολύ "ευρύ φάσμα" καυσίμου,δηλ.πρακτικώς από ανθεκτικής σε κρουστική καύση βενζίνης έως ελαφρού λιπαντικού ελαίου.


O πετρελαιοκινητήρας, παραμένει ακμαίος, και με τη βοήθεια νέων τεχνολογιών, απειλεί να εκτοπίσει το βενζινοκινητήρα από το επιβατικό βασίλειό του.





4.2.5 ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL

Ο άμεσος ψεκασμός
Mε βάση τον τρόπο που πραγματοποιείται η καύση του πετρελαίου, μπορούμε να χωρίσουμε τους ντίζελ σε δύο μεγάλες κατηγορίες: α) με προθάλαμο καύσης και β) άμεσου ψεκασμού. Στους πρώτους ντίζελ, το καύσιμο ψεκαζόταν στους κυλίνδρους όχι αυτούσιο, αλλά αναμεμειγμένο με συμπιεσμένο αέρα. Στις αρχές της δεκαετίας του ΄20 οι ντίζελ απέκτησαν νέο σύστημα «υγρής» τροφοδοσίας. Tο καύσιμο ψεκαζόταν σε υγρή κατάσταση, αλλά η πίεση του ψεκασμού ήταν μικρή και δεν επέτρεπε τον άμεσο ψεκασμό.
Έτσι,οι κινητήρες με προθάλαμο ήταν οι πρώτοι που αναπτύχθηκαν και επικράτησαν στο χώρο των επιβατικών αυτοκινήτων για πολλά χρόνια. Eνώ ακόμα και σήμερα μεγάλος αριθμός πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων διαθέτει κινητήρα με προθάλαμο. Tέτοια αυτοκίνητα είναι η Citroen Xsara 1.9 D & TD, το Fiat Punto 1.9 D, το Nissan Primera 2.0 TD κ.ά.
O λόγος της επικράτησης του έμμεσου ψεκασμού πρέπει να αναζητηθεί στην καλύτερη προετοιμασία του μείγματος, που είναι απαραίτητη για την καλή απόδοση στις ψηλές στροφές, παρά τη σχετικά χαμηλή πίεση ψεκασμού. Ωστόσο, αν και πιο αποδοτικοί από τους βενζινοκινητήρες, οι κινητήρες με προθάλαμο δεν μπορούν να πετύχουν τόσο υψηλό βαθμό απόδοσης, όσο οι αντίπαλοί τους με κινητήρα άμεσου ψεκασμού, λόγω των απωλειών ροής από τον προθάλαμο στον κυρίως θάλαμο καύσης και των σχετικά αυξημένων θερμικών απωλειών.




Tα προβλήματα αυτά δεν υπάρχουν στον άμεσο ψεκασμό, με τη βοήθεια του οποίου μειώνεται η κατανάλωση σε ποσοστό 15-20%, σε σχέση με τον έμμεσο. Eφ' όσον το καύσιμο ψεκάζεται με υψηλή πίεση στους κυλίνδρους, μπορεί να επιτευχθεί καλή ανάμειξή του με τον αέρα. Aυτό έγινε πραγματοποιήσιμο μετά το 1950,οπότε,οι ντίζελ άμεσου ψεκασμού άρχισαν να αντικαθιστούν τους έμμεσου ψεκασμού, τα φορτηγά και στα βαριά οχήματα.

Common rail
Στα συμβατικά συστήματα τροφοδοσίας, είτε αυτά συνδυάζονται με προθάλαμο καύσης, είτε με άμεσο ψεκασμό,η αποστολή του καυσίμου στα μπεκ -υπό πίεση- γίνεται με τη βοήθεια μιας αντλίας, που μπορεί (χωρίς όμως αυτό να είναι απαραίτητο) να είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενη.H πίεση υπό την οποία πραγματοποιείται ο ψεκασμός του καυσίμου αυξάνεται με την αύξηση των στροφών λειτουργίας του κινητήρα,γεγονός που θέτει κάποιους περιορισμούς σε σχέση με τη βελτιστοποίηση της καύσης και την αύξηση της απόδοσης.
Tους περιορισμούς αυτούς έρχεται να ξεπεράσει η τεχνολογία common-rail, με τη βοήθεια της οποίας ανεξαρτητοποιείται η πίεση του ψεκασμού (η οποία είναι αρκετά ψηλή για την πραγματοποίηση άμεσου ψεκασμού) από τις στροφές και το φορτίο του κινητήρα. Tο καύσιμο στέλνεται από μιαν ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αντλία σε μιαν «αποθήκη» (common rail=κοινή γραμμή τροφοδοσίας) όπου φυλάσσεται υπό πίεση. Έτσι, με βάση και το ότι τα συμβατικά μπεκ έχουν παραχωρήσει τη θέση τους σε ηλεκτρομαγνητικά, μπορεί ανά πάσα στιγμή να ελεγχθεί τόσο η ποσότητα, όσο και η πίεση ψεκασμού του καυσίμου στους κυλίνδρους.
Aυτό σημαίνει ότι σε οποιοδήποτε σημείο του φάσματος των στροφών λειτουργίας του κινητήρα, μπορούμε να επιτύχουμε τα ιδανικά χαρακτηριστικά της τροφοδοσίας.
Mπορούμε έτσι να έχουμε πολύ υψηλές πιέσεις ψεκασμού (γύρω στα 1300 bar,έναντι 700-900 bar των πρώτων ντίζελ άμεσου ψεκασμού), γεγονός που εξασφαλίζει δημιουργία πιο ομοιογενούς μείγματος και καλύτερη καύση, κάτι που συνεπάγεται μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών σωματιδίων (κάπνα).
O ψεκασμός υπό υψηλή πίεση έχει όμως και μια παρενέργεια: αυξάνει τα επίπεδα θορύβου. Tο πρόβλημα αντιμετωπίστηκε με τον προκαταρκτικό (πιλοτικό) ψεκασμό, μιας πολύ μικρής ποσότητας πετρελαίου, λίγο πριν από τον κύριο ψεκασμό, που μπορεί να επιτευχθεί με την τεχνολογία common rail. Aυτό έχει σαν αποτέλεσμα την εξομάλυνση της διαδικασίας καύσης και τη δημιουργία ιδανικών συνθηκών (πίεση, θερμοκρασία) για την κύρια καύση, γεγονός που έχει σα συνέπεια τη μείωση του θορύβου.


4.2.6 ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΟΥΣ DIESEL

Oι περισσότεροι σύγχρονοι ντίζελ συνδυάζονται με κάποιο στροβιλοσυμπιεστή (τούρμπο). Mπορεί σε όσους γνωρίζουν τις επιδόσεις των βενζινοκίνητων τούρμπο να φαίνεται παράδοξο,αλλά η υπερτροφοδότηση έχει θετική επίδραση στην ειδική κατανάλωση.Δηλαδή,με βάση την αποδιδόμενη ισχύ και ροπή, η κατανάλωση είναι μικρότερη. Aυτός είναι ο λόγος που οι τουρμποντίζελ κάνουν θραύση στα φορτηγά, ενώ όλο και συχνότερα τους συναντάμε σε επιβατικά αυτοκίνητα.Oι σημερινοί στροβιλοσυμπιεστές συνδυάζονται με κάποιο εναλλάκτη για την ψύξη του αέρα εισαγωγής,διαθέτουν βαλβίδα ανακούφισης και τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας (Audi A8 3.3 TDI, BMW 320d, Mercedes E220 CDI, VW Passat 1.9 TDI κ.ά.), για βελτίωση της απόδοσης και μείωση του τούρμπο-λάγκ.
Σημειώνουμε ότι στους βενζινοκινητήρες δεν μπορούσαν μέχρι πρότεινως να τοποθετηθούν τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας, λόγω της πολύ ψηλότερης θερμοκρασίας των καυσαερίων.


Tα μπεκ έχουν και αυτά εξελιχθεί και διαθέτουν πολλές οπές και ψεκάζουν το καύσιμο προς πολλές κατευθύνσεις (4-6) μέσα στο θάλαμο καύσης,με στόχο τον καλύτερο στροβιλισμό και τη δημιουργία πιο ομοιογενούς μείγματος. Aυτά,μαζί με την εισαγωγή των νέων συστημάτων τροφοδοσίας που αναφέραμε είχαν σαν αποτέλεσμα τον περιορισμό της κατανάλωσης σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα. Aποκορύφωμα της προσπάθειας αυτής είναι η εμφάνιση αυτοκινήτων με μέση τυποποιημένη κατανάλωση 3 λίτρα/100 χιλιόμετρα (Lupo 3L TDI). Aκόμα και ο πολλά υποσχόμενος βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού δεν μπορεί να συναγωνιστεί τους σύγχρονους ντίζελ.
Mαζί με την κατανάλωση περιορίζονται και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Mε βάση δε τα υπάρχοντα δεδομένα είναι φανερό ότι οι πετρελαιοκινητήρες είναι πολύ πιο εύκολο να πιάσουν τους στόχους που έχουν θέσει η Ένωση Eυρωπαϊκών Aυτοκινητοβιομηχανιών και η Eυρωπαϊκή Ένωση. Oι εκπομπές ρύπων των σύγχρονων ντίζελ είναι ήδη αρκετά χαμηλές και κάλυπταν τις προδιαγραφές EU III, της Eυρωπαϊκής Ένωσης. Για τον περιορισμό τους χρησιμοποιούνται διάφορες μέθοδοι,όπως η ανακύκλωση των καυσαερίων,η τοποθέτηση οξειδωτικού καταλύτη. Tο τελευταίο διάστημα έχουν κάνει την εμφάνισή τους παγίδες αιθάλης και νέοι καταλύτες (DeNOx) για τον περιορισμό των οξειδίων του αζώτου που θα επιτρέψουν τη συμμόρφωση των ντίζελ με τις εξαιρετικά αυστηρά προδιαγραφές EU IV.
Σημαντική στην εξέλιξη των ντίζελ είναι και η συμβολή της μικροηλεκτρονικής τεχνολογίας. Oι σύγχρονες κεντρικές μονάδες ελέγχου της λειτουργίας των κινητήρων έχουν αυξήσει την απόδοσή τους 40 φορές (επεξεργάζονται 6000 παραμέτρους αντί 500) και από τους επεξεργαστές 8 bit έχουμε περάσει στους 32 bit. Kάτι που αντιστοιχεί σε έναν επεξεργαστή Pentium II κάτω από το μπροστινό καπό.
Δημήτριος - Τετ 30 Ιούν 2004, 15:14:08
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
O πετρελαιοκινητήρας, παραμένει ακμαίος, και με τη βοήθεια νέων τεχνολογιών, απειλεί να εκτοπίσει το βενζινοκινητήρα από το επιβατικό βασίλειό του.


Τσσσσσσ!!! Cool Cool Very happy Very happy Very happy
volvos - Τετ 30 Ιούν 2004, 15:37:23
Θέμα δημοσίευσης:
ti εγραφα ο πο**τη* για ενα κωλοβαθμο στη διπλωματικη μου πςςςςςςςς
και να σκεφτειτε οτι αυτες οι μπουρδες εχουν δημοσιευθει και εχουν διαβαστει και σε ενα συνεδριο......
τωρα πλεον λεω να γραψω κανα love story Idea Razz Cool Laughing Shocked Shocked
Δημήτριος - Τετ 30 Ιούν 2004, 16:24:05
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
ti εγραφα ο πο**τη* για ενα κωλοβαθμο στη διπλωματικη μου πςςςςςςςς
και να σκεφτειτε οτι αυτες οι μπουρδες εχουν δημοσιευθει και εχουν διαβαστει και σε ενα συνεδριο......
τωρα πλεον λεω να γραψω κανα love story Idea Razz Cool Laughing Shocked Shocked


Όντως, λίγο τεχνική περιγραφή από εγχειρίδιο Μ.Ε.Κ. επαγγελματικών σχολών θυμίζει η εργασία σου...
Πολύ γενικόλογα πράγματα βρε αδελφέ...

(Μη με παρεξηγείς!! Εξάλλου πήρα θάρρος από 'σένα που τα αποκαλείς "μπούρδες"! Rolling eyes Wink )
Ntinos - Τετ 30 Ιούν 2004, 18:00:48
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:
160 km με 16lt =10lt/100km.

Μηπως εννοεις 180 ή 190Km?

Πανω στη φουρια μου εγραψα 16 αντι για 14 Wink .Ετοιμαστειτε για νεες τιμες καταναλωσης αφου σε λιγακι θα ειμαι on the road Wink με το focus για μερικα χιλιαδες χιλιομετρα Very happy
volvos - Τετ 30 Ιούν 2004, 22:03:41
Θέμα δημοσίευσης:
ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟΣ ΜΕ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ ηταν ο τιτλος καμια σχεση δηλαδη με ντισελ.......
αχ τι κανεις για να γεμσιεις μια διπλωματικη....
douf - Πεμ 01 Ιούλ 2004, 08:36:38
Θέμα δημοσίευσης:
Όπως μου είπε μια μέρα ένας τροχονόμος ότι είμαστε επαρχία της ΕΟΚ,έτσι λοιπόν τα diesel θα επιτραπούν κανονικότατα και με το νόμο,πέρα απ' αυτά όμως πρακτικά τα diesel θεωρούνται πιο αντοχής κινητήρες,και οι μόνοι που χρησημοποιούν σε μεγαλήτερο ποσοστό το καύσιμο για κίνηση απ' τον βενζινοκινητήρα. Wink Wink
Ntinos - Σαβ 03 Ιούλ 2004, 13:34:30
Θέμα δημοσίευσης:
Τελειωνω τον απολογισμο μου απο το ford focus υστερα απο την επιστροφη μας απο την Πορτογαλλια στα εδαφη της Αγγλιας.
Ο diesel καταναλωσε 6,4 λιτρα ανα 100 χλμ !!!! στο ταξιδι με το αμαξι φορτωμενο συνεχως με 4 ατομα και μπαγκαζια.Η ανωτερη ταχυτητα που ειδαμε στο κοντερ ηταν τα 180 χ.α.ω με μεγαλη ανεση αλλα μεχρι εκει.Υστερα δεν εδινε τιποτα το αμαξι, εντελως κρεμασμενο και εκτος κλιμακας καλης αποδοσης του diesel.Βεβαια μπορει να βλεπαμε και 200+ με το αμαξι αδειο και μεγαλητερες ευθειες αλλα ειμασταν με δεξιοτιμονο αναμεσα σε αριστεροτιμονα και ηταν και δανεικο.
Επισης το αμαξι σε ολο το ταξιδι πηγαινε με 150-160 οποτε καταλαβαινει κανεις οτι τα 6,5 λιτρα οχι απλα ειναι μονο λιγα αλλα θαυμα (αφου η τουρμπινα ηταν συνεχως στο φασμα που λειτουργει καλητερα).
Το αμαξι κανονικος χιλιομετροφαγος, πολυ καλα κρατηματα αλλα το ΒΑΡΕΘΗΚΑ πολυ γρηγορα.Δεν ειχε κατι να πει, ηταν ενα καλο αμαξι για οικογενεια με τρομερες ικανοτητες προσπερασεων με φουλ φορτιο και καλη οδικη συμπεριφορα.Τιποτα αλλο.Επισης για αλλη μια φορα θα πω οτι εντος πολης χρειαζονται γρηγορες αλλαγες μεχρι να βαλεις τριτη τουλαχιστον και μετα την αφηνεις να κανει την δουλεια της.Χαμηλα το lag ηταν παραπανο απο εμφανες ενω το αμαξι κρυο δεν τραβουσε καθολου στις χαμηλες στροφες.
Συμπερασμα: Δεν θαγοραζα τετοιο αμαξι τα επομενα 20 χρονια τουλαχιστον, διχως να εχω ενα καλο βενζινοκινητο να βγαζω το αχτι μου.
Επισης θα του ταιριαζε πολυ ενα ημι-αυτοματο κιβωτιο ωστε εντως πολης να ειναι πολυ ποιο πρακτικο, και ενα cruise control για τατελειωτα χιλιομετρα που μπορει να καλυψει διχως κουραση (σε καποια φαση παρακαλας σε τετοια ταξιδια να υπαρχει γιατι το δεξι ποδι απλα νεκρωνει Very happy )
xeskepastos - Τρι 06 Ιούλ 2004, 23:20:35
Θέμα δημοσίευσης:
Κατ'αρχην θελω να τονισω πως ειμαι φανατικος οπαδος της βενζινης και δυσκολα πιστευω θα εβαζα στα χερια μου πετρελαιο παρ'ολα αυτα κατα τη γνωμη μου η πετρελαιοκινηση πρεπει να επιτραπει.
Εκτος του οτι ειναι θεμα αρχης (μας εχουν κανει κεφαλι για ενωμενες Ευρωπες κλπ αλλα πετρελαιο γιοκ) απλα σημερα δεν υφιστανται πλεον οι συνθηκες που οδηγησαν στην απαγορευση: Tα πετρελαιοκινητα καινε λιγοτερο και ρυπαινουν λιγοτερο (ειδικα με κατι φιλτρα τυπου FAP, για να μεινουμε στην Πεζω).
Στο θεμα αποδοσης ειναι γεγονος οτι ως επι το πλειστον κυκλοφορουν σε μεγαλους κυβισμους (αν και δεν ειναι απολυτο- βλεπε Fiat 1.3 multijet 70 Hp και 22 κμ/λ) αλλα τα αλογα δεν ειναι διολου ευκαταφρονητα αφ'ενος (π.χ. οι τελευταιες Alfa 1.9 JTD παιζουν γυρω στα 140 αλογακια-και σε χαμηλοτερο/ευρυτερο φασμα στροφων) και αφ'ετερου πολυ πιο ευκολο να "στιψεις" μεγαλυτερες αποδοσεις.
Οσον αφορα τα χαλια καυσιμα και τις ζημιες που συνεπαγονται θα πω μονο δυο λεξεις ΕΛΕΓΧΟΣ και ΤΙΜΩΡΙΑ: Κλεισε το βενζιναδικο που πουλαει νοθευμενα καυσιμα η παρε την αδεια του ταριφα που κυκλοφοραει αφηνοντας παραπετασμα καπνου για κανα μηνα και σου λεω 'γω αμα θα το ξανακανουν... το να λεμε οτι επειδη τα καυσιμα ειναι μαπα δεν πρεπει να επιτραπει η πετρελαιοκινηση ειναι σα να λεμε οτι επειδη υπαρχουν αλητες γιατροι δεν πρεπει να γινονται εγχειρησεις...
Το μεγαλυτερο ισως ντεζαβανταζ ειναι η τιμη αγορας ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ τελευταια ειναι πολυ της μοδας (π.χ. στην Ιταλια πλεον το 60% και βαλε των πωλησεων ειναι ντιζελ, ποσοστο που ανεβαινει στο 90 και βαλε στα τζιπ, SUV κλπ.) διαφορα της ταξης των 2-3 χιλιαδων ευρω που, οπως καταλαβαινετε, ειναι ΠΟΛΛΑ φουλαρισματα.
Ετσι ουσιαστικα το ντιζελ συμφερει μονο αν εισαι χιλιομετροφαγος και αρα κανεις αποσβεση αλλιως παραμενεις βενζινοκινητος...
Ydwr - Πεμ 08 Ιούλ 2004, 09:59:50
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω παλι ειμαι υπερ του ντιζελ.

Η οικονομια καυσιμου και η ευκολια οδηγησης ειναι μονο ενα κομματι.

Τα ελαχιστα της συντηρησης και service ειναι το αλλο. Και εξηγουμαι.

Ο πατερας μου εχει ενα Opel Omega του 88, και ο συνεταιρος του ενα Land Rover Discovery του 90. Θα μου πεις τι πας να συγκρινεις τωρα? Και ομως η συγκριση οσο τραβηγμενη και αν φαινεται αρχικα αν την καλο εξετασεις δεν ειναι και τοσο.

Στα 150.000χλμ το Ομεγα ηθελε αλλαγη δισκο-πλατο. (Ε300)Το Discovery εκανε στα 280.000 χλμ. (Ε350) Ναι μεν το κιβωτιο του Discovery ειναι πιο ανθεκτικο αλλα ζοριζεται και περισσοτερο. Να τονισω οτι στο Land rover γινεται χρηση τελειως εκτος δρομου. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΟ.

Τυπικο service στο Omega στα 30.000 χλμ (με ενδιαμεση αλλαγη λαδιων)Ευρω 200
Τυπικο service στο Discovery στα 30.000 χλμ (ή ειναιν 40.000χλμ?)Ευρω 80.

Αυτο που θελει να πει ο ποιητης ειναι οτι το κοστος χρησης δεν ειναι αποκλειστικα και μονο απο τα ποσα δινεις για καυσιμα.
Τελειως χοντρα στα 300.000 χλμ
Omega 300+300+(200x10)=2.600 ή Ε866/100.000χλμ
Discovery 350+(80x10)=1050 ή Ε383/100.000χλμ

Ουδεν σχολιο...

Οσο για τις αντλιες, οσο πιο γρηγορα εξαπλωνονται τα ντιζελ, τοσο πιο πολυ θα πεφτει και το κοστος των οποιοων ανταλλακτικων. Τουλαχιστον αυτο λενε τα οικονομικα που εμαθα. Wink


Παντως για το ξεκα@λωμα θα'θελα και ενα βενζινοκινητο προς το παρον. Cool
volvos - Κυρ 24 Απρ 2005, 02:40:23
Θέμα δημοσίευσης:
πηγη - www.tee.gr

Το νοθευμένο πετρέλαιο κίνησης, που κυκλοφορεί κατά κόρον στην αγορά, και η δομή της παραγωγής των ελληνικών διυλιστηρίων ευθύνονται κυρίως για τη μη εισαγωγή της πετρελαιο-κίνησης στα Ι.Χ.

Αυτό αποκάλυψε χθες ο καθηγητής του ΕΜΠ Στάμος Στούρνας, κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων προγράμματος ελέγχου ποιότητας καυσίμων, που εφαρμόζει η εταιρεία «Ελινόιλ›

Σύμφωνα με τον κ. Στούρνα, η πολύ κακή ποιότητα του ντίζελ κίνησης, λόγω της εκτεταμένης νοθείας που υφίσταται με θέρμανσης, έχει κάνει πολύ σκεπτικές τις εταιρείες εισαγωγής ως προς την προοπτική κυκλοφορίας στην Ελλάδα πετρελαιοκίνητων Ι.Χ. Και αυτό διότι οι πετρελαιοκινητήρες νέας γενιάς είναι σχεδιασμένοι για ντίζελ υψηλών προδιαγραφών, περιεκτικότητας σε θείο έως 50 μέρη στο 1.000.000 (έναντι 2.000 του πετρελαίου θέρμανσης), πράγμα το οποίο θα προκαλούσε στις εταιρείες μεγάλες οικονομικές ζημιές λόγω του αυξημένου κόστους κατά την περίοδο εγγύησης των κινητήρων.

Επιπλέον, οι κυβερνήσεις είναι γενικώς διστακτικές στην περαιτέρω αύξηση της κατανάλωσης του ντίζελ, καθώς η Ελλάδα είναι ελλειμματική σ' αυτό και πλεονασματική σε βενζίνη.

Η νοθεία καλά κρατεί



* Σε ό,τι αφορά τη νοθεία των καυσίμων με βάση τα στοιχεία των ερευνών που έγιναν με πρωτοβουλίες του υπουργείου Μεταφορών, του Συνδέσμου Εταιρειών Εμπορίας Πετρελαιοειδών και του ΕΜΠ, περίπου 1 στα 10 δείγματα βενζίνης βρέθηκαν μη κανονικά (νοθευμένα) και 1 στα 3 έως 1 στα 9 στο πετρέλαιο κίνησης.

Συγκεκριμένα, το 2002 στην Αττική το 15,9% των πρατηρίων που ελέγχθηκαν είχε νοθευμένο πετρέλαιο κίνησης και το 8,2% βενζίνη. Το 2003-4, το ΕΜΠ πραγματοποίησε δική του μελέτη ποιότητας καυσίμων στα πρατήρια που εμφανίζονται με τις χαμηλότερες τιμές.


Προέκυψε ότι το 7,1% των δειγμάτων βενζίνης ήταν νοθευμένα και το 11,7% του πετρελαίου κίνησης. Τέλος, τη διετία 1998-2000 σε πανελλαδική κλίμακα, το 9,7% των δειγμάτων βενζίνης και το 28% των δειγμάτων πετρελαίου κίνησης ήταν αντικανονικά (ενδεχομένως νοθευμένα).


* Η «Ελινόιλ› εφαρμόζει πρόγραμμα συνεχούς ελέγχου ποιότητας των καυσίμων που διαθέτουν τα πρατήριά της σε όλη τη χώρα.


Διέκοψε δε τη συνεργασία με μικρό αριθμό πρατηριούχων που δεν δέχονταν τους ελέγχους. Από 4.000 δειγματοληψίες του ΕΜΠ προέκυψε ότι στα πρατήρια της «Ελινόιλ›, τα ποσοστά μη κανονικών δειγμάτων περιορίζονται σε 1,4% για τις βενζίνες και 1,6% για το πετρέλαιο κίνησης.
ultra-one - Δευ 25 Απρ 2005, 10:14:47
Θέμα δημοσίευσης:
Baphomet έγραψε:
η άρση της απαγόρευσης των diesel εξαρτάται απο περιβαλλοντολογικές παραμέτρους. Δηλαδη το κατα πόσο ρυπαινουν οι diesel κινητηρες την ατμοσφαιρα.Ειναι γνωστό πλεον ομως απο δεκάδες μελέτες οτι οι diesel κινητήρες ειναι πιο φιλικοι προς το περιβάλλον απο οτι οι βενζινοκινητηρες. Οι πλειονότητα των χωρων της ΕΕ επιτρέπουν την κυκλοφορία diesel στις μεγαλες πολεις. Εμείς έχουμε κολλησει στην αρχαιολογια όταν οι diesel μηχανες ηταν βλαβερες και νομιζουμε οτι επειδη βλεπουμε τα ταξι της 20ετιας να βγαζουν τα καυσαερια της αρκουδας έτσι θα ειναι και τα νεα diesel αυτοκινητα.
Oι σύγχρονοι κινητηρες πετρελαίου όμως απαιτούν καύσιμο ανώτερης ποιότητας με χαμηλη περιεκτικότητα σε θείο ώστε να ειναι αποδοτικοι και καθαροί οι κινητηρες. Αλλα με την ελληνικη νοθευτική νοοτροπία ο κινδυνος όπως ειπατε και πιο πανω ειναι μεγάλος. Επίσης πρέπει να αναφερθεί οτι τα diesel αυτοκινητα έχουν υψηλο κόστος κατασκευης και θα ειναι πιο ακριβα απο τα αντιστοιχα βενζινοκινητα. Και αυτό θα έχει και αντικτυπο στις ασφάλειες αλλα και την φορολογηση των αυτοκινητων.

Μα Πέτρο στην ΕΕ είναι όλοι βλάκες! Η Ελληνική Green-Peace έκανε "μελέτη" και λέει ότι το Diesel δεν πρέπει να επιτραπεί ΠΟΤΕ.....!!!! Splat Splat Splat 2gunfire

Διαβάστε σε pdf: http://www.geocities.com/harrykaitis/psclub/GP_Diesel_Report_2004.pdf

Σημειώστε ότι αφαίρεσαν πλέον αυτό το pdf με την πλήρη μελέτη από το Site τους.......... Shocked
DIMCHRI - Τρι 01 Απρ 2008, 23:24:31
Θέμα δημοσίευσης: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
Οτι λέει ο τίτλος....

http://www.autotriti.gr/news/pages/68856.asp
drdino - Τρι 01 Απρ 2008, 23:27:40
Θέμα δημοσίευσης:
Καλό μήνα... Laughing Laughing Laughing
DIMCHRI - Τρι 01 Απρ 2008, 23:33:04
Θέμα δημοσίευσης:
την πατήσαμε ;;; εγώ το πόσταρα 2 του μηνός ...κάποιος να φτιάξει την ώρα τουφόρουμ....

Κρίμα πάντως.... Laughing Laughing Laughing Laughing
SnakeMJK - Τετ 02 Απρ 2008, 07:15:42
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν κάνουμε τέτοια αστεία... Razz
DIMCHRI - Τετ 02 Απρ 2008, 07:49:17
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
Δεν κάνουμε τέτοια αστεία... Razz


ρε 'σεις και εγώ το έφαγα....

Δεν έκανα αστείο.... Embarassed
salex - Τετ 02 Απρ 2008, 13:42:36
Θέμα δημοσίευσης:
Άκυρο Shocked ; Όχι ρε γμτ... Sad
DimiP - Τετ 02 Απρ 2008, 17:47:48
Θέμα δημοσίευσης:
ουφ τρομαξα ...
206xs - Σαβ 05 Απρ 2008, 14:33:59
Θέμα δημοσίευσης:
Διστυχώς ήταν φάρσα, κρίμα το πούλαγα αύριο για να πάρω πετρέλαιο είναι μακράν καλύτερο σε όλα : επιδόσεις , κατανάλωση, καυσαέρια , αντοχή στο χρόνο.
vinman - Πεμ 17 Απρ 2008, 15:11:18
Θέμα δημοσίευσης:
Locked
AlienHack - Δευ 26 Μάϊ 2008, 15:15:35
Θέμα δημοσίευσης:
βλεπω το θεμα πάγωσε μετα απο το post του pdf της GREENPEACE... ουτε ενα σχολειο 3 χρονια μετά?
MEMsound - Παρ 23 Σεπ 2011, 09:50:34
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.gocar.gr/news/feed/5972,Diesel_se_A8hna_&_8essalonikh_%E2%80%93_UPDATE.html
Ghost Dog - Παρ 23 Σεπ 2011, 11:51:42
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα, θα γερασουμε και ακομα θα περιμενουμε να απελευθερωθει...... Evil
Driver ///M - Παρ 23 Σεπ 2011, 13:36:51
Θέμα δημοσίευσης:
Ghost Dog έγραψε:
Καλα, θα γερασουμε και ακομα θα περιμενουμε να απελευθερωθει...... Evil

Μην το λες.
Τώρα με την (σταδιακή αρχικά, πλήρη αργότρα) εξίσωση πετρελαίου κίνησης-θέρμανσης είναι πια θέμα χρόνου.
DIMCHRI - Παρ 23 Σεπ 2011, 14:41:33
Θέμα δημοσίευσης:
Driver ///M έγραψε:
Ghost Dog έγραψε:
Καλα, θα γερασουμε και ακομα θα περιμενουμε να απελευθερωθει...... Evil

Μην το λες.
Τώρα με την (σταδιακή αρχικά, πλήρη αργότρα) εξίσωση πετρελαίου κίνησης-θέρμανσης είναι πια θέμα χρόνου.


κΑΙ ΝΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΊ ΤΏΡΑ ΠΟΙΆ δεν αξίζει τον κόπο. με 1.45 το λίτρο κλάυτα.
Θα μου πεις θα καις και 1-2 λίτρα λιγότερο στα 100...

Απορώ που λένε μερικοι για αραιότερα διαστήματα σερβις.
Εμένα οι μηχανές του σκάφους λένε έλεγχος μπεκ κάθε 600 ώρες (τις κάνω σε περίπου 10 χρόνια) και οι έλληνες μηχανικάρες λένε κάθε χρόνο καθάρισμα γιατί τα πετρέλαια ειναι μάπα στην Ελλάδα...

Οπότε μάλλον προς αέριο μεριά με κόβω...

Φθηνότερη συντήρηση το πετρέλαιο στην ελλάδα ... ας γελάσω...

Laughing Laughing Laughing
MEMsound - Παρ 23 Σεπ 2011, 18:47:30
Θέμα δημοσίευσης:
οταν τα επαγγελματικα οχηματα ειναι ντιζελ σημαινει οτι ειναι πιο οικονομικα συνολικα σε σχεση με τα βενζινοκινητα... Wink

αλλιως θα ηταν ολα βενζινη

βεβαια καπου υπαρχει και ο παραγοντας ροπη (οπου στα περισσοτερα επαγγελματικα ειναι το ζητουμενο και οχι η ευστροφια και οι επιδοσεις) αλλα αυτο απο μονο του δεν λεει κατι
DIMCHRI - Παρ 23 Σεπ 2011, 19:09:25
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
...

αλλιως θα ηταν ολα βενζινη

βεβαια καπου υπαρχει και ο παραγοντας ροπη (οπου στα περισσοτερα επαγγελματικα ειναι το ζητουμενο και οχι η ευστροφια και οι επιδοσεις) αλλα αυτο απο μονο του δεν λεει κατι


Έχεις δίκιο εν μέρει.
Όμως συνήθως τα επαγγελματικά αυτοκίνητα κάνουνε 40000-50000 - 100000 χλμ, τον χρόνο , και θέλουν την ροπή γιατί όταν τα φορτώνεις η ροπή είναι ποιό σημαντική από την ισχύ...

Παρόλα αυτά το αέριο είναι καθαρότερο, οικονομικότερο, καλύτερο γενικά σε όλα από το πετρέλαιο, και να ξέρεις ότι είναι το επόμενο καύσιμο ....

Και όπως έγραψα και σε ένα άλλο τόπικ, εδώ μέσα, είδη ετοιμάζονται να το εφαρμόσουν και στις μηχανες των πλοίων....

Δεν ξέρω αν για κάποιον που κάνει 15000 χλμ, τον συμφέρει.

Πάντως δεν θα με χάλαγε ένα 508 RX Laughing , αν και το 3008 το υβριδικό λένε κάτι νούμερα για πάνω από 40000 ευρώ...
SnakeMJK - Δευ 10 Οκτ 2011, 07:30:22
Θέμα δημοσίευσης:
Του χρόνου θα επανεξετασθεί το ενδεχόμενο άρσης της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης σε Αθηνα και Θεσσαλονικη λεει η Επιτροπή Περιβάλλοντος της Βουλής.

Σύμφωνα με την επιτροπή θα πρεπει να διατηρηθεί το καθεστώς της απαγόρευσης επειδη μέχρι στιγμής, δεν συντρέχουν οι προϋποθέσεις της αύξησης χρήσης των μέσων μαζικής μεταφοράς , αλλά και της μείωσης των επιπέδων ατμοσφαιρικής ρύπανσης σε ο,τι αφορα τα αιωρούμενα σωματίδια και τα οξείδια του αζώτου.

Η επιτροπή κρίνει ακόμη ότι πρέπει να διαμορφωθούν σε χαμηλότερα επίπεδα οι εκπομπές οξειδίων του αζωτου απο τα πετρελαιοκίνητα ΙΧ αυτοκινητα σε σύγκριση με τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα και να οργανωθεί σωστά η υποδομή ελεγχου της ποιότητας των καύσιμων, παράλληλα με την αντιμετώπιση της νοθείας στα καύσιμα με συστηματικούς ελέγχους σε όλους τους κρίκους της αντίστοιχης αλυσίδας -διυλιστήρια, εταιρίες εμπορίας, βυτιοφόρο, πρατήρια.
106PYRGOS - Δευ 10 Οκτ 2011, 18:06:08
Θέμα δημοσίευσης:
καλα μεχρι να επιτρεψουν το πετρελαιο σε αθηνα-θεσσαλονικη θα εχω αλλαξει 5 αμαξια με υγραεριο...
SnakeMJK - Τετ 03 Δεκ 2014, 15:17:19
Θέμα δημοσίευσης:
H Γαλλία βάζει ... φρένο στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα

Το μεγάλο «όχι» στην χρήση πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων, ετοιμάζεται να πει η Γαλλία, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο πρωθυπουργός της χώρας.

«Ήταν λάθος». Αυτή την χαρακτηριστική ατάκα χρησιμοποίησε ο Πρωθυπουργός της χώρας Manuel Valls επισημαίνοντας ότι η κυβέρνηση της Γαλλίας είναι αποφασισμένη να το αλλάξει αυτό.
Νέοι φόροι στο ντίζελ και κίνητρα για την αντικατάσταση των πετρελαιοκίνητων οχημάτων, είναι οι παρεμβάσεις στις οποίες προτίθεται να προχωρήσει η κυβέρνηση προκειμένου να αντιμετωπίσει το έντονο πρόβλημα ρύπανσης της ατμόσφαιρας στις μεγαλουπόλεις και ειδικά στο Παρίσι.
Η Γαλλία ήταν από τις χώρες της Ευρώπης που ευνόησε τους ντίζελ κινητήρες. Το γεγονός αυτό έχει σαν αποτέλεσμα, το 80% του στόλου των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στην χώρα να είναι πετρελαιοκίνητα.
«Αυτό ήταν ένα λάθος, που θα πρέπει ανατρέψουμε σταδιακά, με έξυπνες πρωτοβουλίες, χωρίς να παραγνωρίζουμε τις πραγματικές συνθήκες», είπε ο Γάλλος πρωθυπουργός.
Η τιμή του πετρελαίου κίνησης αναμένεται να αυξηθεί κατά 2 λεπτά το λίτρο από το 2015 και, τα χρήματα που θα εξοικονομηθούν θα διατεθούν για την εξυπηρέτηση πρωτοβουλιών αντικατάστασης των πετρελαιοκίνητων οχημάτων.
Μάλιστα, η υπουργός Ενέργειας Σεγκολέν Ρουαγιάλ, εξήγγειλε ήδη ένα πρόγραμμα απόσυρσης με επιδότηση 10.000 ευρώ όλων εκείνων των καταναλωτών που θα επιλέξουν να αντικαταστήσουν το πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο που έχουν στην κατοχή τους με ένα ηλεκτρικό.
Να σημειωθεί, ότι οι περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες έχουν ανάλογη πολιτική ε τη Γαλλία, ενώ, αφενός η χαμηλή κατανάλωση και το μικρότερος κόστος συντήρησης και αφετέρου η χαμηλότερη τιμή του ντίζελ σε σχέση με την βενζίνη, αποτελούν μεγάλο δέλεαρ για τους καταναλωτές. Ειδικά, τώρα, που η παγκόσμια οικονομία βρίσκεται σε περίοδο παρατεταμένης κρίσης.
volvos - Τετ 03 Δεκ 2014, 17:27:35
Θέμα δημοσίευσης:
radio arbyla blepoyn αυτοι που γραφουν τα αρθρα?
ελεος πια

οι ανθρωποι βαζουν φρενο στα ΠΑΛΙΑ ΝΤΙΖΕΛ που τα θεωρουν προβλημα
και κοιτανε να βρουν τροπο για αμεση αντικατασταση τους.
αυτο δεν εχει σχεση με τις μαλ***ες που γραφουν στις ελληνικες φυλλαδες εδω και δυο μερες.
λες και δε ξεραμε τι ντουμανια και μικροσωματιδια εβγαζαν τα παλια ντιζελ.
MEMsound - Πεμ 04 Δεκ 2014, 14:47:40
Θέμα δημοσίευσης:
δεν πουλαει αν το γραψουν ετσι Παναγιώτη.

Αφου το ξερεις πως ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ γραφεται ειναι για δημιουργια εντηπωσεων αναβρασμου κλπ κλπ ωστε ολες αυτες οι φθλλαδες να εχουν δουλεια

το κακό ειναι ο κοσμος δεν εχει ανεπτυγμενη κριτικη ικανοτητα για να μπορει να φιλτραρει οτι διαβαζει...ή ακομα και να μην τα διαβαζει καθολου αυτα τα τραγικα δημοσιευματα...
Mono AEK - Πεμ 04 Δεκ 2014, 17:41:25
Θέμα δημοσίευσης:
αυξηση στη φορολογηση στα ντιζελ και κυριως στα τελη μου μυριζεται...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr