PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Service 20.000χλμ. (παλιό)

Johnny - Δευ 16 Σεπ 2002, 16:48:36
Θέμα δημοσίευσης: Service 20.000χλμ. (παλιό)
Γνωρίζεται τι προβλέπει το service στα 20.000χλμ.;(εκτός αυτών των γενικών που γράφει στο manual) Όσοι έχουν κάνει αυτό το service τι εργασίες και τι ανταλλακτικά πληρώσατε; Τα τακάκια για πόσα χλμ. τα υπολογίζουν σε normal συνθήκες; Λάδια αλλάξατε και στα 10.000χλμ.;
chatasos - Τρι 17 Σεπ 2002, 08:38:42
Θέμα δημοσίευσης:
Στο http://www.peugeot.gr/aftersales/ (περιοδικοί έλεγχοι) μπορείς να
δεις ακριβώς τι κάνουν σε κάθε service.
Βέβαια τώρα το αν το κάνουν, είναι άλλο θέμα.

Κόστος, αν θυμάμαι καλά, μου είχε πάει γύρω στις 40.000 δρχ (ανταλλακτικά
και εργασία). Εμένα μου άλλαξαν και τακάκια.

Λάδια άλλαξα στα 5.000 και στα 10.000 χλμ. συμπλήρωσα. Μετά ξαναάλλαξα
στα 20.000 χλμ.
alekos - Τρι 15 Οκτ 2002, 13:12:20
Θέμα δημοσίευσης: Re: Service 20.000χλμ.
Johnny έγραψε:
Γνωρίζεται τι προβλέπει το service στα 20.000χλμ.;(εκτός αυτών των γενικών που γράφει στο manual) Όσοι έχουν κάνει αυτό το service τι εργασίες και τι ανταλλακτικά πληρώσατε; Τα τακάκια για πόσα χλμ. τα υπολογίζουν σε normal συνθήκες; Λάδια αλλάξατε και στα 10.000χλμ.;


καλο ειναι να αλλαξεις φιλτρο αερα η να το φυσηξης .
τα τακακια τα υπολογιζουν στα 20000 χλμ
αλλα της μανας του κραταν λιγο παραπανω , παντα παιζει ρολο ο τροπος που οδηγης,κλιματολογικες συνθηκες , αν φορας ζαντες διαφορετικες(αν εχουν τρυπες,περισσοτερος αερας,μικροτερες θερμοκρασιες ,μικροτερη
τριβη,λιγοτερη φθορα,αρα και περισσοτερα χλμ)
seridim - Τρι 15 Οκτ 2002, 16:35:38
Θέμα δημοσίευσης: Re: Service 20.000χλμ.
Johnny έγραψε:
Γνωρίζεται τι προβλέπει το service στα 20.000χλμ.;(εκτός αυτών των γενικών που γράφει στο manual) Όσοι έχουν κάνει αυτό το service τι εργασίες και τι ανταλλακτικά πληρώσατε; Τα τακάκια για πόσα χλμ. τα υπολογίζουν σε normal συνθήκες; Λάδια αλλάξατε και στα 10.000χλμ.;


Johnny εγώ έκανα το service των 20.000 χλμ σε γνωστό συνεργείο του club εδώ στη Θεσσαλονίκη (ξέρει ο Miltellas Razz Razz ) και όχι στην αντιπροσωπεία. Ο λόγος ήταν καθαρά οικονομικός. Στην Αντιπροσωπεία μου ζήτησαν γύρω στα 120 Euro ενώ εμένα μου στοίχισε περίπου 70 €. Για τα τακάκια μου είπαν ότι αντέχουν για 30.000 χλμ περίπου. Λάδια άλλαξα στο service των 20.000 χλμ για πρώτη φορά.
Miltellas - Τετ 16 Οκτ 2002, 00:44:25
Θέμα δημοσίευσης: Re: Service 20.000χλμ.
seridim έγραψε:
Johnny εγώ έκανα το service των 20.000 χλμ σε γνωστό συνεργείο του club εδώ στη Θεσσαλονίκη (ξέρει ο Miltellas Razz Razz ) και όχι στην αντιπροσωπεία.


Ξέρω, ξέρω... Wink


seridim έγραψε:
Λάδια άλλαξα στο service των 20.000 χλμ για πρώτη φορά.


Τί κάνεις βρε παλαβέ! Μην τα κρατάς ποτέ πάνω από 6 μήνες ή το πολύ 15000χλμ. Εάν σέβεσαι το αμαξάκι σου , άλλαζέ τα κάθε 10000 και μην ακούς τις διάφορες λαδοθεωρίες.


alekos έγραψε:
καλο ειναι να αλλαξεις φιλτρο αερα η να το φυσηξης .


Tο φύσημα του μανίσιου χάρτινου φίλτρου, αντενδείκνυται γιατί καταστρέφει την διηθητικότητά του (ανεπαρκές φιλτράρισμα). Ένα τιναγματάκι ή απαλό φύσημα πάντως δεν βλάπτει.
Φίλτρα αέρος και βενζίνης αλλάζετε σε κάθε αλλαγή λαδιών (ανά 10000χλμ) και μαζί με τα λάδια να αλλάζετε πάντα το φίλτρο λαδιού.
Για να διατηρήσετε το μοτεράκι σας σε υγιή κατάσταση για πολλές δεκάδες (ή εκατοντάδες) χιλιάδες χιλιόμετρα...
Svstouk - Τετ 16 Οκτ 2002, 08:17:09
Θέμα δημοσίευσης:
Προς Miltella και γενικότερα όλους :

Τα μπουζί ρε παιδιά, κάθε πότε ΠΡΕΠΕΙ να τα αλλάζουμε; Το βιβλίο συντήρησης μου λέει κάθε σέρβις επιπέδου C, δηλ. κατά την Peugeot Γαλλίας κάθε 60.000 χλμ (!) και κατά την εδώ Peugeot κάθε 40.000 χλμ.

Άποψή μου είναι να τα αλλάζω κάθε 20.000 χλμ, αλλά θέλω να ακούσω κι εσάς.

Cool
Αλεξ@νδρος - Τετ 16 Οκτ 2002, 15:50:14
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:
Προς Miltella και γενικότερα όλους :

Τα μπουζί ρε παιδιά, κάθε πότε ΠΡΕΠΕΙ να τα αλλάζουμε; Το βιβλίο συντήρησης μου λέει κάθε σέρβις επιπέδου C, δηλ. κατά την Peugeot Γαλλίας κάθε 60.000 χλμ (!) και κατά την εδώ Peugeot κάθε 40.000 χλμ.

Άποψή μου είναι να τα αλλάζω κάθε 20.000 χλμ, αλλά θέλω να ακούσω κι εσάς.

Cool

Τι λες βρε παλαβε ! Ακου 20000.Καθε 60000 αντε 50000.Εγω εχω κανει 50000 και δεν εχω κανενα προβλημα με τα μαμισια.Επισης οταν τα αλλαξετε προσεξτε καλα την ακιδα και την πορσελανη .Λενε πολλα για την κατασταση του κινητηρα και το καυσιμο
seridim - Τετ 16 Οκτ 2002, 15:54:01
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:
Προς Miltella και γενικότερα όλους :

Τα μπουζί ρε παιδιά, κάθε πότε ΠΡΕΠΕΙ να τα αλλάζουμε; Το βιβλίο συντήρησης μου λέει κάθε σέρβις επιπέδου C, δηλ. κατά την Peugeot Γαλλίας κάθε 60.000 χλμ (!) και κατά την εδώ Peugeot κάθε 40.000 χλμ.

Άποψή μου είναι να τα αλλάζω κάθε 20.000 χλμ, αλλά θέλω να ακούσω κι εσάς.

Cool


Αυτό έκανα και εγώ. Τα άλλαξα στα 20.000 χλμ αν και στο συνεργείο μου είπαν ότι δεν ήταν απαραίτητο να τα αλλάξω τόσο νωρίς.
Alex - Τετ 16 Οκτ 2002, 22:02:58
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω τακακια και μπουζι αλλαξα στις 16500 χλμ. Τα τακακια ηταν κατα 80-85% φαγωμενα γυρω στα πρωτα 9000 χλμ του αυτοκινητου και απο κει και περα πηγαινα εντελως συντηρητικα οσον αφορα το φρενο. Αυτο βασικα δεν ειναι νορμάλ χρηση.. ειναι εντελως "αγωνιαρικη" μιας και ειμαι fan του γρηγορου point-to-point δρομολογιου οποτε full γκαζι, στροφες με τα οσα και εντελως οριακα φρεναρισματα ηταν συνηθισμενα απο τα 2000 χλμ μεχρι τα 9500 χλμ... (Μετα συνεχισα τα υπολοιπα, απλα εκοψα λιγο το οριακο φρεναρισμα)

Τακακια οταν τα αλλαξα δεν ειχαν μεινει χριστος απανω... Μια φλουδιτσα πολυ μικρη ειχε μεινει. Αλλα μην κολατε στο νουμερο 16.500 που σας λεω.. Η αποδοση ειχε πατσαβουριασει εντελως μετα τα 9000 οπου και αρχισε να δουλευει το τελευταιο σκληρο στρωμα απ'το τακακι...Ουσιαστικα στα 9000 ηθελαν αλλαγη.

Μπουζι αλλαξα γιατι ειχα προβλημα με αυτο που μαλλον φαινεται οτι ειναι τελικα ο πολλαπλασιαστης. Το προβλημα μου δεν ειναι εκτεταμενο σε σημειο να μου σβηνει το αμαξι.. Το χω παθει μια-δυο φορες max, αλλα το πιο συνηθισμενο ειναι αδυναμο ρελαντι και χρησιμοποιηση περισσοτερου γκαζιου για επιλυση του συγκεκριμενου προβληματος. Πιστευα οτι με τα μπουζι θα στρωσει καπως και οντως σε καποιο βαθμο βελτιωθηκε το προβλημα.. Για να εξαφανιστει βεβαια εντελως μαλλον θελω εναν νεο πολλαπλασιαστη καθως θα μαι και γω στους προ-2000 ελλατωματικους...Παντως ο εγκεφαλος εχει προσαρμοστει και δινει αυτοματο περισσοτερη δυναμη στο χαμηλο φασμα στροφων ωστε να υπερκαλυφθει το προβλημα και μεχρι στιγμης τα καταφερνει επαρκως ωστε να μην με πολυαπασχολει ο πολλαπλασιαστης. Τη διαφορα προς το χειροτερο τη βλεπω οταν κανω reset την ECU οποτε και συνεχως τεινει να σβησει αλλα μετα απο ωρα συνηθιζει και δινει ρυθμισεις που παρακαμπτουν το προβλημα.

Τωρα πισω στα μπουζι...Οταν τα αλλαξα το εμπειρο ματι του μηχανικου εκτιμησε: "Χμμ... ψιλοφαγομενα". Υποψην οτι "ψιλοφαγωθηκαν" και εγω το σκιζα ολη μερα. Αρα τα μπουζι εχουν διαρκει ζωης ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 20.000 (τουλαχιστον για το 1400 που εχω.. για αλλα δεν μπορω να ξερω)

Τωρα φιλτρα αερος μια φορα στις 10.000 καλα ειναι...Εξ'αλλου ειναι φθηνο...

Σημαντικο ισως ειναι η αλλαγη υγρου φρενων μιας και ειναι υγροσκοπικο και προσροφαει υγρασια που την ενσωματωνει μεσα του. Το προβλημα με αυτο εντωπιζεται ευκολα οταν μετα απο ενα καλο φρεναρισμα, το φρενο εχει πολυ σπογγωδη αισθηση σαν να ειναι προβληματικο το "τρομπαρισμα".. Αυτο συμβαινει γιατι το νερο βραζει στους 100 και γινεται αεριο οποτε γινεται συμπιεσιμο σε αντιθεση με τα υγρα που δεν συμπιεζονται. Ετσι οταν συμπιεζεται το αεριο (υδρατμος) εμεις παταμε το πεταλι και αυτο αντι να τραβαει τα εμβολα προς τους δισκους, συμπιεζει τον υδρατμο μεσα στα σωληνακια...Δεν ειμαι υπερ των υπερβολων οπως συχνη αλλαγη (που ειναι πεταμα χρηματων) αλλα οποτε πιστευετε οτι παρουσιαζετε κατι τετοιο καλο ειναι να τα αλλαζετε.. Πιο πολυ εχει σχεση με τον χρονο παρα με τα χιλιομετρα, αυτο εχω καταλαβει εγω παντως...

Τωρα οσον αφορα τα λαδια, αν θεωρησουμε οτι γινεται αλλαγη καθε 5.000 η καθε 10.000 χιλιομετρα τοτε ειναι πιθανον οτι τα 20.000 ειναι σημειο αλλαγης τους. Πολυ πιθανον να χρειαστει και ενα νεο φιλτρο λαδιου.
Johnny - Πεμ 17 Οκτ 2002, 09:56:25
Θέμα δημοσίευσης: Re: Service 20.000χλμ.
Miltellas έγραψε:

seridim έγραψε:
Λάδια άλλαξα στο service των 20.000 χλμ για πρώτη φορά.


Τί κάνεις βρε παλαβέ! Μην τα κρατάς ποτέ πάνω από 6 μήνες ή το πολύ 15000χλμ. Εάν σέβεσαι το αμαξάκι σου , άλλαζέ τα κάθε 10000 και μην ακούς τις διάφορες λαδοθεωρίες.



ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΕ Μiltella...τστστσ...από τα 30.000 χλμ. ή 2 χρόνια που αλλάζουν τα λαδακια τους οι περισσότεροι ευρωπαίοι (και που αναφέρει και ο κατασκευαστής) κατεβήκαμε στα 20.000 χλμ για τις σχετικά υψηλές ιερμοκρασίες των Ελληνικών πόλεων και τις άσχημες συνθήκες κίνησης και δρόμων που έχουμε...και τώρα ακόμα πιο κάτω στα 10.000 χλμ. για να έχουμε, φαντάζομαι, τη βέλτιστη απόδοση του κινητήρα και όσον το δυνατόν λιγότερες φθορές... Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε εύκολα να κατέβουμε και πιο κάτω στα 5.000 που άλλαζε λαδάκια στο 106 μου για να είμαστε ακόμα πιο σίγουροι...

Αλήθεια έχεις διαπιστώσει μείωση της απόδοσης του λιπαντικού μετα τα 10.000 χλμ. Question Question Question Αν ναι, με ποιον τρόπο Question

Πάντως εγώ άλλαξα τα πρώτα στα 10.000 θα αλλάξω τα δεύτερα και τα τρίτα μάλλον στα 15.000 και μετά κάθε 20.000 ή 1 χρόνο(και πιστεύω ότι και ΠΟΛΥ είναι).-
Johnny - Πεμ 17 Οκτ 2002, 10:01:49
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:

Τωρα οσον αφορα τα λαδια, αν θεωρησουμε οτι γινεται αλλαγη καθε 5.000 η καθε 10.000 χιλιομετρα τοτε ειναι πιθανον οτι τα 20.000 ειναι σημειο αλλαγης τους. Πολυ πιθανον να χρειαστει και ενα νεο φιλτρο λαδιου.


Alex μήπως μπορείς να γίνεις λίγο πιο σαφής γιατί ,εγώ τουλάχιστον, δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να πείς με τα παραπάνω...
Alex - Πεμ 17 Οκτ 2002, 11:40:20
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικα απλο ειναι. Πχ Αγορασες το αμαξι στα 0 χλμ και του αλλαζεις καθε 5.000. Ε τοτε θα αλλαξεις στις 5, στις 10, στις 15 και στις 20.000 χιλιομετρα... Αν παλι του αλλαζεις καθε 10.000 τοτε θα του αλλαξεις στα 10.000 και στα 20.000 χλμ.. Γι'αυτο και ειπα οτι θεωρητικα τα 20.000 χιλιομετρα ειναι σημειο αλλαγης οπως και να χει. Εκτος και αν κρατησες τα πρωτα μεχρι τις 5.000 και μετα πχ λες οτι "απο δω και περα καθε 10" οποτε μετα αλλαζεις στα 15.000, 25.000 κ.ο.κ ...
Svstouk - Πεμ 17 Οκτ 2002, 13:55:37
Θέμα δημοσίευσης: Re: Service 20.000χλμ.
[/quote]



Αλήθεια έχεις διαπιστώσει μείωση της απόδοσης του λιπαντικού μετα τα 10.000 χλμ. Question Question Question Αν ναι, με ποιον τρόπο Question

Πάντως εγώ άλλαξα τα πρώτα στα 10.000 θα αλλάξω τα δεύτερα και τα τρίτα μάλλον στα 15.000 και μετά κάθε 20.000 ή 1 χρόνο(και πιστεύω ότι και ΠΟΛΥ είναι).-[/quote]

Τη μείωση της απόδοσης του λιπαντικού εγώ την καταλαβαίνω από τον πιο "άγριο" τρόπο που δουλεύει η μηχανή στο ρελαντί και από τους κραδασμούς του κινητήρα. Δεν έχεις προσέξει πως όταν αλλάζεις λάδια μετά από ας πούμε 10.000 χλμ, πόσο πιο ήρεμα και "γλυκά" δουλεύει η μηχανή; Wink Wink

Προσωπικά για μένα η καλύτερη αλλαγή γίνεται κάθε 7.500 χλμ χωρίς αλλαγή φίλτρου, παρά μόνο κάθε 15.000 χλμ. Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεις ότι ο κινητήρας σου θα έχει τη μέγιστη και τη βέλτιστη προστασία, κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες χρήσης (σε συνάρτηση με τη χρήση ενός καλού λιπαντικού εννοείται) και παράλληλα δεν θα επιβαρύνεσαι τόσο οικονομικά από το να τα αλλάζεις κάθε 5.000 χλμ Wink

Και μην μου πείτε ότι πιστεύετε ότι μετά από 20.000 ή 30.000 χλμ το λάδι της αντιπροσωπείας θα είναι σε θέση να προστατεύσει τον κινητήρα σας όπως πρέπει! Wink
theflame - Πεμ 17 Οκτ 2002, 19:28:42
Θέμα δημοσίευσης: Re: Service 20.000χλμ.
Svstouk έγραψε:
Προσωπικά για μένα η καλύτερη αλλαγή γίνεται κάθε 7.500 χλμ χωρίς αλλαγή φίλτρου, παρά μόνο κάθε 15.000 χλμ. Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεις ότι ο κινητήρας σου θα έχει τη μέγιστη και τη βέλτιστη προστασία, κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες χρήσης (σε συνάρτηση με τη χρήση ενός καλού λιπαντικού εννοείται) και παράλληλα δεν θα επιβαρύνεσαι τόσο οικονομικά από το να τα αλλάζεις κάθε 5.000 χλμ Wink


Γιατί να μην αλλάξεις φίλτρο με κάθε αλλαγή του λαδιού, ίσως να είναι υπερβολικό αλλά δεν μιλάμε και για κανένα τρελό κόστος, γύρω στα 7 ευρώ, και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Wink
Αλεξ@νδρος - Πεμ 17 Οκτ 2002, 19:51:39
Θέμα δημοσίευσης: Re: Service 20.000χλμ.
[quote="theflame"]
Svstouk έγραψε:

Γιατί να μην αλλάξεις φίλτρο με κάθε αλλαγή του λαδιού, ίσως να είναι υπερβολικό αλλά δεν μιλάμε και για κανένα τρελό κόστος, γύρω στα 7 ευρώ, και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Wink

Λαθος!!!Για το φιλτρο χρειαζεσαι αλλα 600ml λαδιου περιπου που σημαινει οτι θα σου ανοιξουν και θα σε χρεωσουν ενα 2λιτρο επιπλεον
Miltellas - Παρ 18 Οκτ 2002, 03:52:40
Θέμα δημοσίευσης:
Κάποιοι εδώ μέσα δεν έμαθαν καλά το μάθημα των λιπαντικών...

Το λιπαντικό είναι υδρόφιλο και από την στιγμή που θα ανοιχθεί η συσκευασία του αρχίζει η φθορά του. Το λάδι χρειάζεται οπωσδήποτε αλλαγή κάθε 6 μήνες και εάν κινείστε σε περιοχή (ή σε χρονική περίοδο) με πολύ υγρασία πρέπει να τα αλλάξετε ακόμη πιο σύντομα. Τα δε συνθετικά είναι πιο ευαίσθητα από τα απλά ορυκτέλαια στην υγρασία, λόγω της σύνθεσής τους. Κακή ποιότητα βενζίνης, εισερχόμενου αέρα, υγρασία του περιβάλλοντος, μπουκωμένο φίλτρο αέρος και βενζίνης, φίλτρο λαδιού όλα αυτά δημιουργούν κατάλοιπα στο κάρτερ (λάσπη) και επιταχύνουν γεωμετρικά την φθορά του λαδιού, και το λάδι είναι το αίμα του κινητήρα, όπως η βενζίνη είναι το φαγητό.
Το φίλτρο λαδιού το αλλάζουμε με κάθε αλλαγή, γιατί τα κατάλοιπα που κρατάει χαλάνε γρηγορότερα το φρέσκο λάδι που διέρχεται το φίλτρο.

Πώς καταλαβαίνετε την φθορά του λαδιού;
Με το αυτί: Φανερά τραχύτερη λειτουργία του κινητήρα.
Με την αίσθηση: Μικρό κόμπιασμα στην εκκίνηση του μοτέρ, και στις επιταχύνσεις. Πεσμένες επιδόσεις.
Με τον δείκτη θερμοκρασίας λαδιού: Αυξημένος ρυθμός ανόδου της θερμοκρασίας και δυσκολία στο κατέβασμά της.
Με το πιεσόμετρο λαδιού: Το κουρασμένο λάδι δείχνει όλο χαμηλότερη ένδειξη.

Αυτά για την ώρα...
Johnny - Πεμ 24 Οκτ 2002, 15:06:01
Θέμα δημοσίευσης:
Σήμερα έκανα και εγώ το Service των 20.000 στην Condor. Το κόστος του Service ήταν ΜΟΝΟ 42 ευρώ μαζί με την κάρτα καυσαερίων, δεδομένου ότι τα τακάκια ήταν σε πολύ καλή κατάσταση και δεν τα αλλάξανε(έχω μάλλον ελαφρύ πόδι... Smile ) , καθώς και επειδή άφησα τα λάδια για 5.000χλμ. ακόμα.

Τώρα μου είπανε για το ενδιάμεσο service των 30.000χλμ. αλλά το σκέφτομαι αν θα το πάω χωρίς να έχω κάποιο λόγο...Το μόνο που ενδεχομένων να κοιτάξουνε είναι για τα τακάκια...

Αλήθεια πώς μπορώ να κοιτάξω μόνος μου αν τα τακάκια έχουν φθαρεί και πόσο; Υπάρχει εύκολος και ασφαλής τρόπος (μήπως από τα υγρά φρένων) να το διαπιστώσω ή πρέπει να ληθεί το σύστημα των φρένων; Αν ναι, το έχει κάνει κανένας για να μας περιγράψει τον τρόπο;
Στο CD έχει κάποια πράγματα αλλά πρώτον δεν ξέρω ποιο τύπο φρένων έχω και δεύτερον δεν έχω φυσικά το ειδικό εργαλείο που αναφέρει.
Miltellas - Παρ 25 Οκτ 2002, 01:51:41
Θέμα δημοσίευσης:
Δυστυχώς, ο μόνος τρόπος για να δεις μόνος σου την φθορά στα τακάκια, είναι να βγάλεις την ρόδα για να δεις το απέξω και να σηκώσεις το αμάξι σε ράμπα για να δεις το απομέσα.
Δηλαδή, είναι δουλειά μηχανικού..
Alex - Παρ 25 Οκτ 2002, 02:02:36
Θέμα δημοσίευσης:
Η σηκωσε το αμαξι στο γρυλλο, ξεβιδωσε τη ροδα και δες ποσο "υλικο" εχει το τακακι απο την δισκοπλακα μεχρι τη δαγκανα.... (Εγω βεβαια με τη ζαντα που εχω ουτε αυτο δεν χρειαζομαι αλλα λεμε)
teoman - Παρ 25 Οκτ 2002, 09:46:17
Θέμα δημοσίευσης:
Υπάρχει φυσικά και ο ακουστικός τρόπος (ο οποίος είναι ο λιγότερο ασφαλής):Περιμένεις όσο καιρό χρειάζεται μέχρι να ακούς κατά το φρενάρισμα μεταλλικό θόρυβο/τρίξιμο.Τότε ο δίσκος έχει βρει τροχό και έχει έρθει η ώρα να αλλάξεις (ή μάλλον να προσθέσεις) τακάκια Laughing

Πέρα της πλάκας,και επειδή δεν πρέπει να γίνετε πλάκα με ζητήματα ασφάλειας,βάλε ένα max αριθμό km (πχ 15000-20000) και άλλαζέ τα μαζί με το service.Έτσι δεν θα χρεώνεσαι επιπλέον και το σήκωμα του αυτοκινήτου.Από το τρίξιμο κατά το φρενάρισμα μπορείς να καταλάβεις αν έχουν φθαρεί αλλά όχι πόσο ακριβώς,οπότε...
Α,και τα υγρά φρένων δεν έχουν να κάνουν με τα τακάκια. Wink
Ady - Παρ 25 Οκτ 2002, 10:09:54
Θέμα δημοσίευσης:
Johnny έγραψε:

Αλήθεια πώς μπορώ να κοιτάξω μόνος μου αν τα τακάκια έχουν φθαρεί και πόσο; Υπάρχει εύκολος και ασφαλής τρόπος (μήπως από τα υγρά φρένων) να το διαπιστώσω ή πρέπει να ληθεί το σύστημα των φρένων; Αν ναι, το έχει κάνει κανένας για να μας περιγράψει τον τρόπο;


Σηκώνεις το αμάξι με το γρύλο.

Βγάζεις τη ρόδα. Ξεβιδώνεις την κάτω βίδα του καλύματος (του πείρου) της δαγκάνας που καλύπτει το τακάκι.

Σηκώνεις προς τα πάνω το κάτω σημείο του πείρου και το τραβάς προς τα έξω.

Τώρα έχεις φάτσα-κάρτα τα τακάκια.

Αν μπορείς με ένα μέτρο να μετρήσεις το υλικό της τριβής χωρίς να τα βγάλεις, τότε το κάνεις. Αλλιώς τα τραβάς και τα βγάζεις.

Κανονικά αν το υλικό τριβής είναι λιγότερο από 2 χιλιοστά τότε τα τακάκια θέλουν άλλαγμα.

Πάντως καλύτερα αυτή τη δουλειά να την κάνει μηχανικός.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr