Johnny έγραψε: |
Γνωρίζεται τι προβλέπει το service στα 20.000χλμ.;(εκτός αυτών των γενικών που γράφει στο manual) Όσοι έχουν κάνει αυτό το service τι εργασίες και τι ανταλλακτικά πληρώσατε; Τα τακάκια για πόσα χλμ. τα υπολογίζουν σε normal συνθήκες; Λάδια αλλάξατε και στα 10.000χλμ.; |
Johnny έγραψε: |
Γνωρίζεται τι προβλέπει το service στα 20.000χλμ.;(εκτός αυτών των γενικών που γράφει στο manual) Όσοι έχουν κάνει αυτό το service τι εργασίες και τι ανταλλακτικά πληρώσατε; Τα τακάκια για πόσα χλμ. τα υπολογίζουν σε normal συνθήκες; Λάδια αλλάξατε και στα 10.000χλμ.; |
seridim έγραψε: |
Johnny εγώ έκανα το service των 20.000 χλμ σε γνωστό συνεργείο του club εδώ στη Θεσσαλονίκη (ξέρει ο Miltellas ) και όχι στην αντιπροσωπεία. |
seridim έγραψε: |
Λάδια άλλαξα στο service των 20.000 χλμ για πρώτη φορά. |
alekos έγραψε: |
καλο ειναι να αλλαξεις φιλτρο αερα η να το φυσηξης .
|
Svstouk έγραψε: |
Προς Miltella και γενικότερα όλους :
Τα μπουζί ρε παιδιά, κάθε πότε ΠΡΕΠΕΙ να τα αλλάζουμε; Το βιβλίο συντήρησης μου λέει κάθε σέρβις επιπέδου C, δηλ. κατά την Peugeot Γαλλίας κάθε 60.000 χλμ (!) και κατά την εδώ Peugeot κάθε 40.000 χλμ. Άποψή μου είναι να τα αλλάζω κάθε 20.000 χλμ, αλλά θέλω να ακούσω κι εσάς. |
Svstouk έγραψε: |
Προς Miltella και γενικότερα όλους :
Τα μπουζί ρε παιδιά, κάθε πότε ΠΡΕΠΕΙ να τα αλλάζουμε; Το βιβλίο συντήρησης μου λέει κάθε σέρβις επιπέδου C, δηλ. κατά την Peugeot Γαλλίας κάθε 60.000 χλμ (!) και κατά την εδώ Peugeot κάθε 40.000 χλμ. Άποψή μου είναι να τα αλλάζω κάθε 20.000 χλμ, αλλά θέλω να ακούσω κι εσάς. |
Miltellas έγραψε: | ||
Τί κάνεις βρε παλαβέ! Μην τα κρατάς ποτέ πάνω από 6 μήνες ή το πολύ 15000χλμ. Εάν σέβεσαι το αμαξάκι σου , άλλαζέ τα κάθε 10000 και μην ακούς τις διάφορες λαδοθεωρίες. |
Alex έγραψε: |
Τωρα οσον αφορα τα λαδια, αν θεωρησουμε οτι γινεται αλλαγη καθε 5.000 η καθε 10.000 χιλιομετρα τοτε ειναι πιθανον οτι τα 20.000 ειναι σημειο αλλαγης τους. Πολυ πιθανον να χρειαστει και ενα νεο φιλτρο λαδιου. |
Svstouk έγραψε: |
Προσωπικά για μένα η καλύτερη αλλαγή γίνεται κάθε 7.500 χλμ χωρίς αλλαγή φίλτρου, παρά μόνο κάθε 15.000 χλμ. Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεις ότι ο κινητήρας σου θα έχει τη μέγιστη και τη βέλτιστη προστασία, κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες χρήσης (σε συνάρτηση με τη χρήση ενός καλού λιπαντικού εννοείται) και παράλληλα δεν θα επιβαρύνεσαι τόσο οικονομικά από το να τα αλλάζεις κάθε 5.000 χλμ |
Svstouk έγραψε: |
Γιατί να μην αλλάξεις φίλτρο με κάθε αλλαγή του λαδιού, ίσως να είναι υπερβολικό αλλά δεν μιλάμε και για κανένα τρελό κόστος, γύρω στα 7 ευρώ, και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. |
Johnny έγραψε: |
Αλήθεια πώς μπορώ να κοιτάξω μόνος μου αν τα τακάκια έχουν φθαρεί και πόσο; Υπάρχει εύκολος και ασφαλής τρόπος (μήπως από τα υγρά φρένων) να το διαπιστώσω ή πρέπει να ληθεί το σύστημα των φρένων; Αν ναι, το έχει κάνει κανένας για να μας περιγράψει τον τρόπο; |