Ntinos έγραψε: |
Και βεβαια ειναι και οι φημες περι καλου ανθρωπου και Αγιου...Αυτα ειναι σταχτη στα ματια των Βραζιλιανων που απο την φτωχεια τους και την τεμπελια τους κοιτανε να βρουν τα ευκολα πρωτυπα, ηρωας πλεον κυριοι ειναι αυτος που σηκωνεται στις 6 το πρωι και παει σε 2 δουλειες για να ταισει τα παιδια του, οχι ο Σεννα, ο Ροναλντινιο και ο Ροναλντο που τα ξινανε και τα ξινουν σε μια πισινα αγγαλια με τις γκομενες και πανε να τους παρουν συνεντευξη κατι βλακο-δημοσιογραφοι και μιλανε για την απλοτητα του χαρακτηρα τους και για ενα ιδρυμα για παιδια που χτισανε απο τα δις που εβγαλαν. |
Παράθεση: |
Πρόσεξε τα λόγια σου και να μιλάς για πράγματα που ξέρεις και όχι για πράγματα που φαντάζεσαι . Η Βραζιλία αν θέλεις να μπούμε σε τέτοια θέματα είναι 10 χρόνια μπροστά από την Ελλάδα σε όλα . Δεύτερον σε μια χώρα με 150 εκατομμύρια κατοίκους είναι λογικό να υπάρχουν φτωχοί άνθρωποι !! Η Ελλαδίτσα μας που έχει μόνο 10 εκατομμύρια να θρέψει βλέπουμε καθημερινά την αθλιότητα στους ανθρώπους , αλλά Ελλάδα είναι μόνο η Αθήνα έτσι??? ααααααα όχι είναι και ο Πειραιάς !!!
Ρονάλντο και Ροναλντίνιο .... χμ για κοίτα λίγο τους Έλληνες ποδοσφαιριστές μας που παίζουν μια μέρα και την προηγούμενη ξενυχτούν και καπνίζουν όλοι μα όλοι ... και τι κάνουν ?? μόλις κληρωθούν στο champions league με κάποια ευρωπαϊκή ομάδα αμέσως χαίρεται η άλλη ομάδα γιατί είναι το εύκολο παιχνίδι .... το ρεζίλι της χρονιάς κάθε χρονιά !!! |
Georginos έγραψε: |
ΤΟ ΠΑΤΕ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΚΑΥΓΑ ΟΠΩΣ ΣΕ ΚΑΘΕ POST |
George4 έγραψε: |
βαγγο θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου και συμπληρωσω οτι για να βαλεις την οπισθεν θα επρεπε να βγαλεις και μια ασφαλεια που ειχε για να μην μπει κατα λαθος. για πεστε μου λοιπον ποιος οδηγος θα μπορουσε να κανει κατι τετοιο σημερα |
Georginos έγραψε: |
ΔΕΝ ΚΟΒΕΤΑΙ ΕΔΩ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΚΑΛΗΤΕΡΑ?
ΤΟ ΠΑΤΕ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΚΑΥΓΑ ΟΠΩΣ ΣΕ ΚΑΘΕ POST. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΥΤΟ. |
Παράθεση: |
Oντως το πιο σημαντικό ήταν ότι βάση της τηλεμετρίας η κολώνα του τιμονιού ήταν ανέπαφη. Είχαν ρίξει το βάρος στη κολώνα επειδή κάποιος "έξυπνος" είδε από την κάμερα που ήταν τοποθετημένη στην αριστερή μεριά του μονοθεσίου ότι το ειδικό φωτάκι στην άκρη του τινονιού εκτός από κυκλικά κινούνταν και κάθετα. Ομως δεν είχαν προσέξει ότι αυτή η κίνηση ήταν φυσιολογική. Επίσης τα στοιχεία από την υδραυλική υποβοήθηση δείχνουν ότι υπήρχε κανονική πίεση πάνω στο τιμόνι γεγονός που αποδεικνύει ότι λειτουργούσε κανονικά. |
Παράθεση: |
Πολύ λογικά αυτά που είπε ο Sidobre αλλά γιατί ακόμα τρέχουν τους Williams και τους άλλους στο δικαστήριο? |
Ntinos έγραψε: |
Στο ποστ δεν θελω να θιξω τον Σεννα αλλα γενικα την ολη φαση με την προωθηση 'θρυλων' μετα θανατον και εν ζωη.
.....Το οτι ειχαν περασει 2 χρονια χωρις τιτλο και κοντευε 34 χρονων και βρισκοταν στο θεωρητικα καλιτερο μονοθεσιο και δεν ειχε κερδισει αγωνα εκεινη την χρονια παλι κανεις δεν το αναφερει... |
netblaster έγραψε: |
Και τελικα ποιος φταιει??? Αγωνιστικο ατυχημα??? |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Το θεμα ειναι οτι ο Τελευταιος θεος ηταν Βραζιλιανος |
NIKOS έγραψε: |
και πλεον δεν ειναι μαζι μας |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Το θεμα ειναι οτι ο Τελευταιος θεος ηταν Βραζιλιανος...... |
STELIOS έγραψε: |
Tα ακριβη αιτια δεν εχουν εξακριβωθει. Η ισχυροτερη εκδοχη ειναι οτι εσπασε η κολονα του τιμονιου και η Williams εφυγε ακυβερνιτη στη στορφη Tamburelo. |
Ronin έγραψε: |
Αν θυμάστε ,τα μονοθέσια εκείνη τη μαύρη μέρα βρίσκονταν πίσω απο το αυτοκίνητο του αλυτάρχη για κάμποσους γύρους. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να κρυώσουν τα ελαστικά. Καθώς κρύωσαν τα ελαστικά,μειώθηκε ο όγκος του αέρα (κρύος πλέον) άρα το μονοθέσιο έχασε λίγο απο το ύψος του. Αυτό είχε ώς αποτέλεσμα με το που έφυγε το αυτοκίνητο του αλυτάρχη και έφυγαν όλοι full throtle,το μονοθέσιο του Senna (και των υπολοίπων φαντάζομαι),σχεδόν να εφάπτεται στην άσφαλτο. Σε εκείνο το σημείο έτυχε να περάσει απο κάποια μικροανωμαλία της πίστας. Η έννοια μικροανωμαλία βέβαια είναι σχετική όταν περνάς απο επάνω της με 300+ χιλιόμετρα. Η αεροδυναμική του μονοθεσίου (λόγο των ελαστικών που δεν είχαν προλάβει να ζεσταθούν και να φέρουν πάλι το μονοθέσιο στο σωστό ύψος) είχε πάει περίπατο και μοιραία ο Senna ,με το που βρήκε την ανωμαλία το μονοθέσιο πήγε ευθεία. Αυτά δήλωσε ο Νιούι και κατά τη γνώμη μου είναι σωστά. |
Stevon έγραψε: | ||
Πάνο θα συμφωνήσω στην θεωρία αυτή...αλλά η πράξη λέει άλλα ,δηλαδή:όταν ένα πλάισιο(ανθρακόνημα) μονοθεσίου έρθει σε επαφή με την άσφαλτο σε αυτή την ταχύτητα(300+,-km/h) απο την τριβή θα δημιουργηθεί σπυνθηρισμός(δέν νομίζω να μην το έχεις προσέξει..??) πράγμα το οποίο δέν φαίνεται ούτε στο video (in-car) του Σουμάχερ αλλά ούτε και στην εξωτερική λήψη.Βέβαια θα μπορούσες να ισχυριστής ότι έπαιξε ρόλο το ξύλινο δάπεδο...αλλά η κατάληξη του αεροδυναμικού διαχύτη ήταν τόσο χαμηλά που μία ανωμαλία 1-2 χιλ,σε συνδυασμό όπως αναφέρθηκε με τα <<ξεφούσκωτα>>ελαστικά θα είχε ώς αποτέλεσμα πάλι την επαφή πλαισίου και ασφαλτοτάπητα!!!! Ρωτάω τότε , που πήγε το <<οπτικό φαινόμενο>> του σπινθήρα??? Υ.Γ 1:Σε κάποιο σημείο πρίν την στροφή φαίνεται να ανασηκώνεται αρκετή σκόνη απο το μονοθέσιο του Senna..... αλλά σίγουρα δέν ήταν οδηγός ο οποίος δέν θα μπορούσε να αντιδράσει σε κάτι τέτοι και θα έμενε αμέτοχος. Υ.Γ 2:Πάνο περιμένω σχολιασμό... |
ronin έγραψε: |
Απλά υποθέσεις κάνουμε...
|
Ronin έγραψε: |
Φυσικά το όλο σκηνικό είναι ένα ατύχημα ''ρουτίνας'' για τον κόσμο της Formula 1.
Αν δεν διαπερνούσε κομμάτι της εμπρός ανάρτησης το κράνος του Βραζιλιάνου,δεν νομίζω να το μνημόνευε κανείς. |
Stevon έγραψε: |
Πάνο θα συμφωνήσω στην θεωρία αυτή...αλλά η πράξη λέει άλλα ,δηλαδή:όταν ένα πλάισιο(ανθρακόνημα) μονοθεσίου έρθει σε επαφή με την άσφαλτο σε αυτή την ταχύτητα(300+,-km/h) απο την τριβή θα δημιουργηθεί σπυνθηρισμός(δέν νομίζω να μην το έχεις προσέξει..??) πράγμα το οποίο δέν φαίνεται ούτε στο video (in-car) του Σουμάχερ αλλά ούτε και στην εξωτερική λήψη.Βέβαια θα μπορούσες να ισχυριστής ότι έπαιξε ρόλο το ξύλινο δάπεδο...αλλά η κατάληξη του αεροδυναμικού διαχύτη ήταν τόσο χαμηλά που μία ανωμαλία 1-2 χιλ,σε συνδυασμό όπως αναφέρθηκε με τα <<ξεφούσκωτα>>ελαστικά θα είχε ώς αποτέλεσμα πάλι την επαφή πλαισίου και ασφαλτοτάπητα!!!! Ρωτάω τότε , που πήγε το <<οπτικό φαινόμενο>> του σπινθήρα??? Υ.Γ 1:Σε κάποιο σημείο πρίν την στροφή φαίνεται να ανασηκώνεται αρκετή σκόνη απο το μονοθέσιο του Senna..... αλλά σίγουρα δέν ήταν οδηγός ο οποίος δέν θα μπορούσε να αντιδράσει σε κάτι τέτοι και θα έμενε αμέτοχος. Υ.Γ 2:Πάνο περιμένω σχολιασμό... |
Vaggelis έγραψε: | ||
Αν δεν κάνω λάθος, υπάρχει το in-car πλάνο, από το μονοθέσιο του Schumacher, ο οποίος βρισκόταν πίσω του, το οποίο δείχνει οτι πριν την στροφή Tamburelo, το μονοθέσιο του Senna έβγαζε σπίθες από το κάτω μέρος, ενδεικτικο της άποψης που παραθέτει ο Νιούϊ... Μάλιστα το πλάνο αυτό, είχε σχολιαστεί και στις ειδήσεις πέρσι, κατά την διάρκεια του Grand Prix της Imola, αν θυμάμαι καλά.... |
Vaggelis έγραψε: |
Αν δεν κάνω λάθος, υπάρχει το in-car πλάνο, από το μονοθέσιο του Schumacher, ο οποίος βρισκόταν πίσω του, το οποίο δείχνει οτι πριν την στροφή Tamburelo, το μονοθέσιο του Senna έβγαζε σπίθες από το κάτω μέρος, ενδεικτικο της άποψης που παραθέτει ο Νιούϊ... Μάλιστα το πλάνο αυτό, είχε σχολιαστεί και στις ειδήσεις πέρσι, κατά την διάρκεια του Grand Prix της Imola, αν θυμάμαι καλά.... |
Stevon έγραψε: | ||
Όπως έγραψα και ποιό πάνω σαφώς και υπάρχει το in-car πλάνο απο τον Γερμανό ,αλλά αυτό που διακρίνεται πολύ έντονα είναι οι σκόνες(για τον σπινθυρισμό δέν μπορώ να το θυμηθώ , θα το ελέγξώ στο video και θα επανέλθω)Βέβαια ακόμα και άν ισχύει αυτό που λές μπορώ κάλιστα να το καταρρίψω:αρκεί να σου θυμίσω ότι το 1992 στο βρεγμένο SPA και για περίπου 800-1000m στο κατηφορικό "S" άκι που υπάρχει στην πίστα , ο Senna έκανε μία έντυπωσιακή προσπέραση "έν μέσω σπυνθιρισμών"στον τότε άγνωστο Hakkinen(lotus-ford)!!! Ωραία θα μου πείς και τί έγινε...??? Αυτό που έγινε είναι το εξής: Mε το που τελειώνει η "ευθεία" εκκίνησης - τερματισμού στήν 1η δεξιά που υπάρχει ο Senna έχει κολλήσει στον Hakkinen ,έπεται η μεγάλη κατηφορική ευθεία (και εκεί κολλημένος ο Senna) που στο τελείωμα της βρίσκεται το "S" άκι που λέγαμε πρίν(η ποιό αντρική στροφή της F1 κατα πολούς) τώρα σε αυτό το "S" ήδη έχει μπεί στο slip-stream του Hakkinen o Senna ,και στο τελείωμα του "S" πατάει στην ακάθαρτη γραμμή και τον προσπερνάει σε μία πανδαισία απο σπινθυρισμούς όπως έγγραψα και ποιό πρίν,οπώτε ΞΑΝΑΡΩΤΑΩ που είναι η αστάθεια του μονοθεσίου ή που είναι ο ανίκανος ΟΔΗΓΟΣ Senna,που δεν μπορεί να κουμαντάρει το μονοθέσιο του ε ΠΟΥ?????????????? |
Stevon έγραψε: |
Πάνο δέν είπα όυτε για εσένα ούτε για κάποιο απο τα παιδιά που έγραψαν στο topic αυτό ότι είπαν κάτι τέτοιο, αυτό ουσιαστηκά ήταν <<ερώτηση>> προς τον Νιούι.
Βέβαια υποθέτω προσέξατε ότι το μονοθέσιο του κατευθυνόταν ευθεία προς τον τοίχο παρά την προσπάθεια του Senna για να στρίψει........... |
Baphomet έγραψε: |
σαμποτάζ δεν νομίζω να πιστεύει κανείς πως ήταν... |
Baphomet έγραψε: |
αλλά προσωπικά δεν πιστεύω πως ήταν και στα χέρια του senna να το σώσει... |
Stevon έγραψε: | ||||
Συμφωνώ απόλυτα όπως και οι περισσότεροι πιστέυω.
Να υποθέσω ότι εννοείς πώς δέν ήταν ζήτημα αστάθειας αλλά ΚΑΘΑΡΑ μηχανικό ζήτημα(κρεμαγιέρα)...??? |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
------------------------------------------------------------------------------------
Ας μου πει και καποιος τι εκανα λαθος και δεν τις εμφανιζει. |
Stevon έγραψε: |
.....πράγμα το οποίο δέν φαίνεται ούτε στο video (in-car) του Σουμάχερ αλλά ούτε και στην εξωτερική λήψη |
netblaster έγραψε: | ||
Μηπως επειδη τα αρχεια ειναι .bmp??? |
ultra-one έγραψε: | ||||
ΝΑΙ. Οι Browsers δεν εμφανίζουν BMP και TIFF από το web. Μονο JPG και GIF |
Παράθεση: |
«Ο θάνατος, η ζωή και οι αγώνες ενός ήρωα της ταχύτητας» είναι τα σχόλια που εύστοχα εκφράζουν το περιεχόμενο αυτού του βιβλίου, όπως αναγράφεται και στο εξώφυλλό του...
...Θα βρείτε το «Αyrton Senna adeus» σε όλα τα κεντρικά βιβλιοπωλεία, στην τιμή των 40 ευρώ, ενώ κάποια στιγμή θα ακολουθήσει και ο δεύτερος τόμος. |
volvos έγραψε: |
το εχω ξαναπει και θα το ξαναπω.
ειμαι πολυ ευτυχισμενος που ειχα και εχω τετοιους ανθρωπους για προτυπο... προτυπα που η σημερινη νεολαια ουτε στα ονειρα της δε ξερει πως ειναι. |
volvos έγραψε: |
γιατι θα ξαναβρεις τζορνταν και ματζικ τζονσον?
οχι μονο για τις ικανοτητες τους στο μαπσκετ αλλα και σα προτυπα γενικα? ο ματζικ παλευε με το ειτζ και τα τωρινα κωλοπαιδα το καλυτερο εχει βιασει τη μανα του................................................. |
MEMsound έγραψε: | ||
Ayrton Senna adeus
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Το εχω αγορασει το συγκεκριμενο βιβλιο και μιλαμε εχω παθει πλακα.Ξεκιναει απο το ατυχημα με ολες τις λεπτομερειες και συνεχιζει να μιλαει για τα παντα.Την κοντρα με τον PROST την φιλια με τον BERGER την σχεση του με την GALISTEU και αλλα πολλα.Μην το χασετε...πραγματικα αξιζει. |
volvos έγραψε: |
ζητω ο χαμιλτον και ο τρουυυυυλι |
volvos έγραψε: |
15χρονια εεεε.... πως περναε ο καιρος...
ζητω ο χαμιλτον και ο τρουυυυυλι |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: |
Τελικά πώς και γιατί έγινε ότι έγινε ξέρουμε??
Πολλά λέγονται... Εχω ακούσει και μία άποψη περι αεροδυναμικής του πίσω μέρους από εσκεμένο? ή ακούσιο λάθος στην κλίση της πίσω πτέρηγας... Σε βιντεάκι που έχω δεί φαίνεται πάντως η αστάθεια του πίσω μέρους και στους προηγούμενους γύρους πρίν το ατύχημα... |
giorgos80 έγραψε: |
Η κολώνα του τιμονιού βρέθηκε σπασμένη, το παραδέχεται και η Williams. Το θέμα είναι ότι αυτοί λένε ότι έσπασε στη σύγκρουση... Εγώ πιστεύω ότι έσπασε πριν από αυτή. Ο Senna παραπονέθηκε ότι δεν έχει πολύ χώρο στο κόκπιτ, γι' αυτό και έκόψαν και συγκόλλησαν την κολώνα ώστε το κάτω μέρος αυτής να έχει μικρότερη διάμετρο. |
giorgos80 έγραψε: |
Η όπισθεν του Senna, απολαύστε:
http://www.youtube.com/watch?v=awE_IvQdHD8 |
BTS έγραψε: |
Από το λινκ του Αλέξη πιο πάνω.
http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2010/09/1993-4.jpg Φταίει η νοσταλγία του παρελθόντος, ή είναι απλά πανέμορφα σε σχέση με τα αποστειρωμένα σημερινά; Θρυλικά λογότυπα πάνω τους. Διαφορετικές τεχνικές λύσεις το καθένα και διαφορετική προσωπικότητα. Άλλο είχε τη δύναμη, άλλο την αεροδυναμική, άλλο τις ενεργητικές αναρτήσεις (ήταν στο ξεκίνημα τους τότε).. και η ΜακΛάρεν, τον καλύτερο οδηγό. |