PoLiThS έγραψε: |
Αποδεκτά offset για 206-307 ΕΤ25-ΕΤ28 οι εργοστασιακές είναι ΕΤ27 |
PoLiThS έγραψε: |
Αποδεκτά offset για 206-307 ΕΤ25-ΕΤ28 οι εργοστασιακές είναι ΕΤ27 |
PoLiThS έγραψε: |
6.5" X 16 " ET27 είναι η συγκεκριμένη ζάντα και μόνο με αυτά τα χαρακτηριστικά παράγεται και τεριάζει και σε 206 και σε 307 &307cc |
Δημήτριος έγραψε: |
Δεν μου λέτε, να ρωτήσω κάτι και ΄γώ...
Υπάρχουν κάτι πολύ ωραίες ζάντες της ΟΖ. Είναι πολυάκτινες και πάρα πολύ όμορφες. Κυκλοφορούν στις 16". Όμως, άκουσα, πως για το 206 η εταιρία δίνει και κάτι προσθήκες με τις οποίες οι ζάντες αυτές γίνονται κατάλληλες και για αυτό το μοντέλο. Τι λέτε εσείς γι' αυτό; Είναι αλήθεια; |
Steve έγραψε: |
Πως είναι δυνατόν όμως να μπαίνουν στο WRC 206 οι Superturismo ? (χωρίς προσθήκες απόσο ξέρω!!!) |
Steve έγραψε: |
Όπως και να έχει το θέμα εγώ θέλω τις Superturismo στο 206 μου και χωρίς προσθήκες!
Ξέρει κανείς μήπως ορολογιακά πως είναι το καρέ στα αγγλικά? Frame ή Frameset μήπως? |
Steve έγραψε: |
Ξέρει κανείς μήπως ορολογιακά πως είναι το καρέ στα αγγλικά? Frame ή Frameset μήπως? |
Steve έγραψε: |
Καλό αλλά δεν ξέρω αν μιλάς σοβαρά... |
Steve έγραψε: |
Πφφφφ.... που μπλέξαμεεε.....
ΡΕ ΤΟ OFFSET ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΕ ΧΙΛΙΟΣΤΑ. ΞΥΠΝΑΤΕ. ΤΑ ΑΠΟΔΕΚΤΑ OFFSET ΓΙΑ ΤΟ 206 ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΕΤ16 ΜΕΧΡΙ ΕΤ28. ΑΝ ΤΟ OFFSET ΜΙΑΣ ΖΑΝΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΤ16 ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΦΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ, ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΤ28 ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΦΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ. ΕΠΕΙΔΗ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΧΙΛΙΟΣΤΑ, ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΗΜΑΝΤΕΣ. ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΔΗΛΑΔΗ. |
Steve έγραψε: |
Πιο σωστές ζάντες σε offset και διαστάσεις από την Peugeot δεν υπάρχουνε, κι ας πιστεύεις ότι θέλεις. |
Steve έγραψε: |
Και άσε τα "στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα" και τέτοιου τύπου π@π@ριες γιατί δεν αρμόζουνε στο άτομο σου, ειδικά για τέτοιες μικρομ@λ@κιες σε θέματα διαστάσεων που αφορούνε χιλιοστά! Είπαμε, να είμαστε προσεκτικοί και "ψείρες" με το αμάξι μας αλλά εσύ έχεις ξεφύγει... |
Steve έγραψε: |
Tomy, όσο για εσένα, πριν τα ακούσεις και εσύ ένα χεράκι, σε δικαιολογώ ότι δεν ήξερες πως το 206 παίρνει offsets από ΕΤ16 μέχρι ΕΤ28 όπως και προανέφερα. Όσο για το τορνάρισμα, δεν ξέρω αν μεγαλώνει το offset, έχω την εντύπωση ότι μικραίνει. Στην περίπτωση σου μάλλον θες προσθήκες αντί για τορνάρισμα, χωρίς να είμαι σίγουρος!
|
stevon έγραψε: |
Θωμά Καλησπέρα.
Θα μπορούσες να επιλέξεις την ζάντα με ονομασία GTi (κωδ:5402c0) είναι η κλασική ζάντα που φόραγε το πρώτο 2λιτρο 206 Gti και πλέον την φοράει το 206 Gti 1.6 , που ουσιαστικά είναι όπως θέλεις δηλαδή με το κέντρο της ζάντας να μπαίνει λίγο προς τα μέσα. |
DRAKE έγραψε: | ||
H 5.5x14 έχει offset 34. |
DRAKE έγραψε: |
Όλες οι άλλες διαστάσεις ζαντών με πλάτος 6 και πάνω σε όλα τα 206 έχουν offset 28.
Η 6x15 έχει 28 και δεν έρχεται προς τα έξω ούτε ένα χιλιοστό! Το επιπλέον φάρδος πάει από μέσα. 6.5x16 με offset 28 (Gti) εξέχει 6 χιλιοστά από την 5.5x14 και 6x15. 7x17 (RC) εξέχει 12 χιλιοστά σε σχέση με τις άλλες. Τα 206 έχουν θετικό offset. |
PoLiThS έγραψε: |
Να ενα topic που με τσιγκλησε ασχημα... οι αποστατες.... Δηλώνω καθετα αρνητικος στην τοποθετηση.. γιατι εχουμε αλλαγη γεωμετρίας του αυτοκινητου.... αλλου ενδεχομένως μπορει να βελτιώθει (αισθηση,αισθητικη) αλλου μπορει να μειωθεί (ασφαλεια, αντοχη)... θα το πω με απλα λογάκια... βαζοντας 10mm αποστατες αναγκαστικα θα χρειαστούμε μακρύτερα μπουλόνια. ποιος μπορει να μου εγγυηθει εμενα οτι το κομματι του μπουλονιού που είναι μέσα στον αποστάτη και ουσιαστικά βρίσκεται στον αέρα θα αντέξει τα φορτία που αναπτυσονται ?πιθανότατα κανείς. Ανατωτιέμαι τώρα πώς είχες μαμα offset φιλε που γραφεις παραπανω και στο μάτι δεν ηταν καλο... ειχα 206 με εργοστασιακές ζάντες 16" με offset ET31 και μπροστά-πίσω οι τροχοί ερχότανε πρόσωπο με το αμάξωμα. Για του λόγου το αληθές απλά βγάλε ενα τροχό και κάπου στο εσωτερικό θα βρείς τα στοιχέια της ζάντας. θα θέσω τώρα ενα αλλο θεμα αθξημένης φθοράς... Εχοντας καποια μηχανολογική εμπειρία...(οι παλιότεροι γνωρίζουν)... γνωρίζεις οτι τα ρουλεμάν των τροχών απλα καποια στιγμή θα παραδώσουν το πνεύμα αρκετά νωρίτερα ? |
volvos έγραψε: |
μιλτο αν δεις στο τοπικ για ζαντες υπαρχει στο σαιτ της πεζο σπορτ ζαντα 6.5χ15χοφσετ22!!!!!!!!!!!
οπου εχουμε μεσα -5 απο οφσετ +6.3 αυτο προσοχη δε κανει 1.3 για οποιον κανει την αφαιρεση αλλα βοηθα στο υπολογισμο του νεου scrub radious που καποια ψυχη εγραψε... |
fynos έγραψε: |
Αυτά έχω την εντύπωση, ότι ισχύουν και για το 206, σωστά ?
Όποτε περίπου ίδια είναι και για το 207 ! Σήμερα στο Φωκά είδαμε για την αδελφή μου 2 ζάντες που της άρεσαν περισσότερο, τώρα φοράει 185/65/ R15 ΕΤ23 και σκεφτόμαστε για 16” 205/55. . . . . . αυτό που δεν θυμάμαι είναι τα offset που μας πρότεινε στο μαγαζί ! Πάντως οι προτάσεις του σχετικά με το offset, ήταν με βάση το 206 και 307. Καμία ιδέα ? http://i171.photobucket.com/albums/u319/fynos/psclub%20photos/000.jpg Υ.Γ Μάλλον για την μπροστά μας βλέπω ! |
Κώδικας: |
Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/km Difference
185/65-15 120mm 311mm 622mm 1952mm 512 0.0% 205/55-16 113mm 316mm 632mm 1985mm 504 1.7% 195/55-16 107mm 310mm 621mm 1951mm 513 -0.1% |
206.1.4 έγραψε: |
Ρε παιδια, επειδη πολλες ειναι οι αποψεις για το offset και αν πρεπει αυτο να πειραζεται, ξερει κανεις να μου πει ποια διαφορα εχει ενα ραλυ στο μετατροχιο απο ενα απλο 1.1 η 1.4 και που οφειλεται αυτη??? Επειδη το εψαξα, οφειλεται στο οφσετ της ζαντας! Αν η πεζο το κανει αυτο σε ενα σπορ μοντελο να διαφερει απο ενα "οικογενειακο" που ειναι το παραλογο να το κανει καποιος στο αμαξι του (μεσα σε λογικα-εργοστασιακα ορια)?? Εγω εχω βαλει ζαντες ραλυ στο 206 1.4 8ν και ειδα τεραστια διαφορα προς το καλυτερο ορια-συμπεριφορα.
Ενα ολοκληρωμενο πακετο δηλαδη αμορτισερ-ελατηρια, αντιστρεπτικες-ραβδοι στρεψης και σωστη αλλαγη οφσετ, προσεγγιζει τα ραλυ που δεν εχουμε.... (σε 206 8ν και μη αναφερομαι) |
fynos έγραψε: |
http://i171.photobucket.com/albums/u319/fynos/psclub%20photos/DSC01467.jpg |
mrkaza έγραψε: |
Αν κατεβει η αναρτηση του αυτοκινιτου αλαζη το offset αν ναι ποσο ? |
PoLiThS έγραψε: |
205/55/R16 σε τί αυτοκίνητο? βλέπω καλά ? 206 1,6 16V ? |
mrkaza έγραψε: |
Μα αφου το ειπα δεν καταλαβα τιποτα αν αρχισω να σου λεω εγω για Το Sonaps της Sony θα καταλαβεις τιποτα ? δεν νομιζω :D |
mrkaza έγραψε: |
Το να μην γνωριζει καποιος κατι ειναι κακο ? |
mrkaza έγραψε: |
Αν ξερεις τοτε μαλλον σε ξερω δουλευω στο Skai :D Βρε ειναι μικρος ο κοσμος . |
kanelj έγραψε: |
OΙ ζαντες του 307 (σιδερενιες) με ποιο αλλο μοντελο εχουν ιδιο offset?!(106-206-saxo-κτλ) |
MEMsound έγραψε: |
[τα 205 και 16 στις 14"
|
StorM_GmA έγραψε: |
Το καρέ στα αγγλικά προφανώς είναι frame έτσι?
το μπουλόνι ξέρει κανείς πως είναι?! (τελειώνω ήδη την kosei...) |
Jean έγραψε: |
Ποσο Bolt Pattern |
Jean έγραψε: |
Τους εστειλα ΕΤ 15? τι ειναι??? σορρυ αν γινομαι κουραστηκος... |
MEMsound έγραψε: |
για τελικό οφφσετ 15 θα χρειαστεις 22mm αποστατη (37-15=22)
για τελικό οφφσετ 20 θα χρειαστείς 17mm αποστατη (37-20=17) σε κάθε περιπτωση θα χρειαστείς και αντίστοιχα μακρια μπουλόνια |
AlienHack έγραψε: |
η αληθεια ειναι οτι η ζαντα σαν μεταλο δεν ακουμπαει! κουμπονει κιολας. αλλα ακουμπαει στο εσωτερικο του θολου το λαστιχο... με 205 'η 195 λαστιχο λογικα δεν θα θα εχει προβλημα ε? ... |
AlienHack έγραψε: |
η αληθεια ειναι οτι η ζαντα σαν μεταλο δεν ακουμπαει! κουμπονει κιολας. αλλα ακουμπαει στο εσωτερικο του θολου το λαστιχο... με 205 'η 195 λαστιχο λογικα δεν θα θα εχει προβλημα ε? ... |
Steve έγραψε: |
Θα βάλεις 205 σε 7,5" πλάτος ζάντας?
Εγώ σου είπα κάτι από το τηλέφωνο χθες. Εσύ θες και άλλες γνώμες. Απλά μην ξαναζητήσεις κάτι από εμένα |
AlienHack έγραψε: |
λοιπον σοβαρά τωρα, με υπολογισμους που εκανα σε calculator, αν απο λαστιχο 195/55/15 που έχω τωρα παω σε 205/40/17 ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΣΧΕΔΟΝ στην ιδια διαμετρο τροχου! που σημαινει ιδιο βημα κτλ.. ΑΡΑ ειναι η ιδανική αλαγη!
μηπως να το κειτάξω να πάρω μονο τις ζάντες και να αλλάξω το λαστιχο?? |
Sinanai έγραψε: |
Αλέξανδρε, μετρημένα κουκιά είναι η υπόθεση:
17άρες; 205/40R17 και αν θες μπες εδώ, να συγκρίνεις διαστάσεις και να βρεις ποιά σ' αρέσει... |
AlienHack έγραψε: |
θα ψαξω να βρω κατι ποιο συνετο σε 17αρα 7'', με λαστυχο 205/40...
|
AlienHack έγραψε: |
τελικα πολυ κοπος για το τιποτα |
AlienHack έγραψε: |
πνιξου!! θα παρω πατακια νικελ αντι των ζαντων!!! |
MEMsound έγραψε: |
προβλεπω να χρειαζεται να φουσκωσουμε τα πισω φτερα εστω και λιγο για να μπορει να δουλεψει στο αναλογο υψος... (εκτος και αν μπορεσουμε να κανουμε δουλεια μονο με το λυγισμα του "χειλακιου" του φτερου) για να δουμε... |
MEMsound έγραψε: |
εκτος και αν μπορεσουμε να κανουμε δουλεια μονο με το λυγισμα του "χειλακιου" του φτερου)
|
Πάνος έγραψε: |
Πριν το δοκιμασω και μη τυχον και εχω θεμα με ΕΤ16 πισω,και μιας και το εθεσε ο Μανθος, εχει κανεις εμπειρια οσον αφορα τυχον προβλημα με τα πισω φτερα.
Εννοω να βρισκει το λαστιχο κτλ. |
iceage έγραψε: | ||
http://www.trackmiata.gr/forum/index.php/topic,1974.msg47056.html#msg47056 |
peristeriotis έγραψε: |
Καλησπερα παιδια .
μια ερωτησουλα σε ζαντες ouragan 16'' προτεινετε λαστιχο 205/45/16 η 195/45/16 με βλεπω προς το 205/45/16 θα εχω κανενα προβλημα με αυτη την διασταση? |
Παράθεση: |
Had a pair of these and they are only good for 25 - 30K miles. If you want to replace your tires every year, get these. If not, look elsewhere because the S drives wear too quickly. By the way, I'm not an aggressive driver. |
Randy έγραψε: | ||
Offtopic: Θα βαλω και S-Drive και διαβασα κατι φοβερα αστειο..
Δηλαδη ποσο ηθελε να του κρατησουν τα λαστιχα?? |
Randy έγραψε: |
Οι λαστιχαδες παντως εδω στην Αθηνα πρεπει να μην ξερουν τι τους γινεται.
Λεω πειτε μου μια τιμη για Yokohama S-Drive σε 195/55/15.. Λαστιχας: - πφφφ... Εγώ: -Γιατι πφφφ?? Λαστιχας: - Γιατι ειναι μια μπουρδα.. Kleber να βαλεις ή Kumho. Εγω: - Ναι, ενταξει, πειτε μου τιμη παρακαλω.. Λαστιχας(επιμενει να μη μου λεει τιμη): - Δεν ξερεις καθολου απο λαστιχα? Εγω: |
Παράθεση: |
μπορει να μου βρισκουν στο μεσα μερος του θολου (αμαξωμα) |
plaketokofths έγραψε: |
Καποιες ερωτήσεις περι ζαντών αν μπορεί να μου πει κάποιος:
1. Μια ζαντα 6" με μια ζάντα 7" ειναι προφανές οτι εχουν διαφορά στο φάρδος. Η 7αρα ειναι κανονας πως ειναι φαρδύτερη μονο απο την εξωτερική μεριά? Η' για να το πω αλλιως μια φαρδύτερη ζάντα, ως προς το κεντρο της ζάντας φαρδαίνει συμμετρικά ή μονο προς τα εξω? (προς τις ακτίνες). * Αναφερομαι σε ζαντα ιδιου οφσετ και καρε. 2. Aς πούμε εγώ οτι θέλω πχ να αυξησω το μετατρόχιο κατά 1cm, εχόντας ζαντα 4χ108 , 15χ6 & ΕΤ20, τι ισχύει απο τα παρακατω: α. αποστάτης 1cm b. φαρδύτερη ζάντα κατά ~0,5", δλδ μια ζαντα ΕΤ20 αλλά 15χ6,5J γ. ζάντα χωρις αποστατη χαρακτηριστικών 4x108, 15x6 αλλά ΕΤ10 3. Oταν λέμε ΕΤ20 εννοείται οτι μιλάμε για ΕΤ -20? Γιατι απο οσο εχω καταλαβει οσο μειωνεται το νουμερο η ζαντα βγαινει πιο εξω σε σχεση με την πλημνη 4. Πρακτικά με ολες τις περιπτώσεις του ερωτηματος 2 ουσιαστικά αυξάνουμε την απόσταση απο την στεφάνη του τροχου με το γόνατο της ανάρτησης? YΓ. Ναι σωστά καταλάβατε, ειμαι παντελώς ασχετος με το θέμα. |
Steve έγραψε: |
Με ζάντα ιδίου offset και καρρέ, ισχύει μπακάλικα αυτό που είπε ο volvos και αυτό που λες εσύ, αλλά πάντα προς τα έξω φαρδαίνει, αν είναι ζαντα ιδιου οφσετ και καρε |
Πάνος έγραψε: |
Που τις βρηκες αυτες ρε;
Πες μου οτι σκεφτεσαι να τις ανταλλαξεις με το "γαλλικο" ρολοι; |
Πάνος έγραψε: |
Αναφερομουν στο ρολοι με φοντο το γαλλικο βιβλιο που ειχες ανεβασεις στις αγαπημενες φωτογραφιες... |
plaketokofths έγραψε: | ||
κοντολογίς λές πως μια 7αρα θα ερθει κατα 2,54εκ πιο εξω απο μια 6αρα? σωστά? |
Steve έγραψε: | ||||
|
MEMsound έγραψε: |
κατι γραφεις λάθος...
η εσωτερικη περιμετρος της νεας ζαντας θα ειναι 93,725 - 92,2 = 1,525mm πιο μεσα (προς το αμορτισερ) και η εξωτερική περιμετρος της νεας ζαντας θα ειναι 77,725 - 60,2 = 17,525mm πιο εξω υ.γ. 1,525 + 17,525 = 19,05mm = 0,75" = η διαφορα πλατους του δυο ζαντων 6" η μία 6,75" η αλλη |
plaketokofths έγραψε: |
Σκεφτομαι να ανταλλάξω ενα ρολόι που έχω με αυτές εδώ
http://img101.imageshack.us/img101/3664/speedline1ff3.jpg Ειναι ΕΤ8 & φαρδος 6,75 με λάστιχα 195/50/15 στο saxo. |
RoadRunner122 έγραψε: |
Πρόλαβες και πόσταρες την ώρα που έκανα edit κουφαλίτσα |
iceage έγραψε: | ||
Καταραμένα ΑΡ. Πάρτες εσύ και μπορεί να βρεθεί καμιά μέτα το Saxo με Κ1. |
MEMsound έγραψε: | ||
δε σε προλαβα για λιγο και δεν φαινεται το edit σου... |
MEMsound έγραψε: |
δεν το ειδα νωριτερα
θα κατσω με λιγη υσηχια αργοτερα να υπολογησω και θα σου πω |