George4 έγραψε: |
λοιπον τελικα το οτι ανοιξα το topic μαλλον μου εφερε γουρι. σημερα το απογευμα ειδα τυχαια τον μηχανικο μου και μου ειπε οτι μου βρηκε πεταλουδα απο rally 1300 (100 ευρω μονο αγορα και φυσικα μεταχειρισμενη) και μπορει να μου τη περασει αυτος, για νεοτερα και για το ποσο θα πετυχει θα ενημερωσω |
Sidobre έγραψε: |
Για ξανακοίτα τώρα....
Αντε το λέω και εδώ. Εμένα είναι 1,6 και αυτό κάνει την μεγάαααλη διαφορά. Πήγα δια μέσου της οδού της Peugeot Sport, αλλά οι άνθρωποι καλά κάνουν και ετοιμάζουν αγωνιστικά και όχι οχήματα δρόμου. Τώρα που το συνειδητοποίησα καλά είμαι και το αμάξι πάει πολύ καλά! Οταν τελειώσω θα δημοσιεύσω και τα νεότερα.... Ηδη πάντως κυκλοφορεί άλλο ένα με τις... πατέντες μου! Τώρα για το δικό σου ψάξε αν μπορείς να μάθεις αν μπαίνει η πολλαπλή εισαγωγής από το 106 1,3 Rally, η αλουμινένια. Αν μπαίνει θα δεις μεγάααλη διαφορά. Αρκεί (αν κάνει) να βρείς κι'όλας γιατί είναι λίγο δυσεύρετες... |
rallye man έγραψε: |
sidobre και εγω πηγα μεσω peugeot sport για τετραπεταλουδο για το rallye αλλα με ξενερωσαν λεγωντας μου οτι δεν μπορουν να με βοηθησουν πανω σε αυτο το θεμα . μονο μεσω Γαλλιας και την εκει peugeot sport.τι να πω |
Pughell έγραψε: |
Τωρα για τα διαφραγματα που λες Πανο,η ραλλισια οπως ειχα ξαναπει ειναι εντελως αδεια μεσα και το μονο που εχει ειναι οι "κολωνες" που περνανε οι βιδες... Αν μπορεσω παντως θα φωτογραφησω και εισαγωγη απο 206 αυριο για να δειτε ακριβως οσες διαφορες εχει το plenum εσωτερικα. |
Pughell έγραψε: |
Πανο αν ημουν στην θεση σου παντως,δεν θα εβαζα την ραλλισια εισαγωγη.Του C2 ναι αλλα την ραλλισια,οχι.
Και γιατι δεν προκειται να παρεις δυναμη αλλα εκτος αυτου και για το γεγονος οτι θα σου μεταφερει το υπαρχον φασμα ψηλα οποτε εκει πια δεν θα μπορει να σε παρακολουθησει ο εγκεφαλος που εχεις. |
Lef205 έγραψε: | ||
Στελιο εισαι φουλ σιγουρος οτι δεν εχει σκαλοπατια? Γιατι πριν απο 1 χρονο και 1 μηνα ( ) εσπαγα σκαλοπατια στη δικια μου ρε'συ... Υγ Που εκ των υστερων νοημα δεν ειχε. |
volvos έγραψε: |
eidate πουθενα να λεω οτι θα βαλω του ραλλυ...
απλα θελω να κοψω σε μια εισαγωγη απο 206 (οχι δικια μου) τα πτερυγια αυτα μεσα..... ωστε να πλησιασω τους παλμους και τη λογικη του 106 στο θεμα της εισαγωγης! του c2 ακομα δε ξερουμε τι χαρακτηριστικα εχουν οι εκκεντροφοροι πωςθα συζηταμε για την εισαγωγη του??? επισης ο εγκεφαλος στελιο καπως τη κουτσοβολευει καθως ως 6900 κραταει τελικα το 90% της ισχυος στο gtech που σε δυναμομετρο ισως ειναι και λιγο καλυτερα... απλα απο 4700 ως 6900 ειναι μια ατελειωτη ευθεια και σπαει νευρα... κατι εκει πανω δε το αφηνει να αναπνευσει οι εκκεντροφοροι? η εισαγωγη? κοντος ψαλμος ...θα δειξει! |
Pughell έγραψε: | ||||
Yeap boss! Οταν καθαριζα την υποψηφια εισαγωγη μου,την ειχα ξεψυρισει... Θα δω παντως και αν βρω και καμια spare,θα βγαλω φωτο και απο αυτην.Απο 206 παντως εχω σιγουρα,αν βρω και ραλλισια και βγουνε καθαρες φωτο θα ειναι πολυ καλα. Απο εκει και περα,θα συμπληρωσω σε αυτα που ειπε ο Δημητρης οτι μια χαρα μοτερακι εχεις και ηδη εχεις ριξει πολλα χρηματα οποτε κοιτα να το ευχαριστηθεις. Το να σπαταλας χρηματα ετσι και αλλιως μονο ευχαριστηση δεν ειναι,ενω το να οδηγας και να γουσταρεις σιγουρα κοστιζει σαφως λιγοτερο. |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: | ||
Φίλε, ήδη δεν παρακολουθεί ο εγκεφαλός του ψηλά. Ο Πάνος αφού είναι ικανοποιημένος από τη δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου του (στρίβει με σκέψη) καλό θα ήταν 1) Να μην κάνει τίποτε άλλο... 2) Να ''τα σκάσει'' και να το κάνει πεζό σπόρ βάζοντας ένα μεγάλο τελικό και να ανέχεται την έλλειψη ανέσεων και τη φασαρία.(Για το clima υπάρχει λύση) 3) Να βάλει κομπρέσσορα. |
volvos έγραψε: |
λεφτα το εχω πει δε δινω αλλα..
απλα τα εκκεντρα τα εχει ο τασος αρα ΟΦΕΙΛΩ να τα δοκιμασω και την εισαγωγη θα τη κανουμε με τον αργυρη για καθαρα δικους μας λογους πειραματισμου και ψαξιματος...ετσι για το γα**το αρα τα λεφτα που θα φυγουν θα ειναι λιγα και εκ των προτερων χαμενα για μενα. ειναι διαφορετικα να εχεις 5 δραχμες στην ακρη και να λες θα παιξω και οτι βγει... και διαφορετικα να λες δινω 10δραχμες και περιμενω να παρω αυτο. το μοτερ παει αξιοπρεπεστατα απλα με τρωει αυτο το οροπεδιο ψηλα.... |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: | ||
Καλά κάνεις και πειραματίζεσαι. Ομως αυτά που θές να κάνεις αποδίδουν στο υψηλό φάσμα, άν αποδόσουν. Φοβάμαι μάλιστα ότι το οροπέδιο θα μεγαλώσει. Κατεπέκτασην χωρίς εγκέφαλο δεν κάνεις σχεδόν τίποτα. Αγραφος, πλεξούδα(θαρρώ πως μπορούμε να βρούμε τρόπο να μην αλλάξεις) και προγραμματισμός σε δυναμόμετρο με φρένο και από άνθρωπο που γνωρίζει και έχει κάποια εμπειρία. Είναι η μόνη λύση. κανα 1500 ευρά ίσως και παραπάνω. |
Lef205 έγραψε: | ||||
Μαλλον εννοεις 3000 και ισως και παραπανω! |
Lef205 έγραψε: |
Μαλλον εννοεις 3000 και ισως και παραπανω! |
volvos έγραψε: |
αστο δημητρη εισαι εκτος προυπολογισμου....
μινιμουμ το διχιλιαρο και για φτηνοδουλειες... καλα το αλλο που ειπες ειναι το ανεκδοτο της βδομαδας... ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΕ ΦΡΕΝΟ.... υπαρχουν και με αεροφρενο? στελιο οταν μπορεις βαλε καμια φωτο ειδικα απο του 206 την εισαγωγη που μας καιει (εσωτερικα εεε) |
volvos έγραψε: |
Επισης τωρα που το αναφερατε αγραφος για τριφυση πλεξουδα υπαρχει??
οεο?? για να αλλαξεις πλεξουδα δημητρακη αν φρικαρες μια φορα που αλλαξες σαζμαν θα σου πω οτι αν πας να αλλαξεις πλεξουδα στα μουλτιπλεξ αμαξια μας δυο ειναι τα ενδεχομενα α. να σε πυροβολησει ο αργυρης β. να σε πυροβολησει η γυναικα του αργυρη |
volvos έγραψε: |
εγω παντως προγραμμα σε δυναμομετρο μια φορα δε προκειται ποτε να φτιαξω...βουνο και οποιος καταλαβε καταλαβε (τωρα το ποιος ειναι αλλου παπα ευαγγελιο. στο δυναμομετρο ομως με το χρονο να τρεχει τον ανεμιστηρα να βαραει σε ανοιχτο καπο...και αλλα 3αμαξια απεξω να γκρινιαζουν αστο.....) |
Pughell έγραψε: |
Γιατι ρε,ειπα εγω οτι εχει διαφραγματα; |
Sidobre έγραψε: |
Aπό τις φωτό που τραβήξαμε με τον Αργύρη σήμερα, φαίνονται καθαρά κάποια πράγματα:
2. Το helmholz είναι πολύ μελετημένο και γι'αυτό ωφείλεται η ευστροφία του μοτέρ χαμηλά. . |
Pughell έγραψε: |
Ναι ρε αλλα ο ογκος παει στο συνολο και οχι σε καποιο τμημα μεμονωμενο. |
Sidobre έγραψε: | ||
|
Pughell έγραψε: | ||||
Τασο σχετικα με αυτο διαφωνω και θα σου πω γιατι... Στα λιτρα της εισαγωγης παιζει ρολο καθε τμημα το οποιο αποθηκευει αερα. Οποτε δεν γινεται να μεινει εκτος... Ολη η εισαγωγη ειναι υπολογισμενη σε συγκεκριμενη παροχη.Αν βγαλεις εντελως το resonator και αφησεις το υπολοιπο συστημα μαμα θα δεις οτι το μοτερ θα χαλασει αισθητα τις καμπυλες του. Αυτος ειναι και ο λογος οτι το 13αρι εχει εισαγωγη με τοσα λιτρα. Εχει πεταλουδα-τερας,ροπη μηδεν,αν δεν ειχε και λιτρα στην εισαγωγη στο αποτομο ανοιγμα της πεταλουδας θα ειχαμε περιεργα ηχητικα effects... Αν εχεις δει "πνιχτες" απο 106 θα εχεις παρατηρησει οτι εχει ενα κομματι με θυριδα η οποια ανοιγοκλεινει αναλογα με την πιεση στην εισαγωγη. Αυτο ακριβως ειναι για να υπαρχει επαρκης ποσοτητα αερα στο κυκλωμα. |
Pughell έγραψε: |
Οποτε καλα καταλαβα.
Αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι ασχετα αν το resonator ειναι τυφλο ή οχι,ο εσωτερικος ογκος του plenum ειναι μεγαλυτερος αν συνυπολογισουμε και την δικια του χωρητικοτητα. |
volvos έγραψε: |
ε τοτε τραβα για μπανιο...
|
volvos έγραψε: |
τωρα ειναι αρκετα πιο μπερδεμενα τα πραγματα.
το ρεσονατορ ουσιαστικα δημιουργει ενα παλμο που μεταδιδομενος στο πλενουμ βοηθα να επιταχυνθει η ροη αν εχω καταλαβει καλα. αρα στο παλμο πρεπει να υπολογιστει και το ρεσονατορ, στη ροη οχι. ομως στη ροη πιο πολυ μας νοιαζει οι αυλοι και η γεωμετρια μηκος σχημα τους παρα το πλενουμ νομιζω? αρα? παμε για μπανιο |
Pughell έγραψε: |
Ρε ΄σεις,αντι να ασχολειστε με παπαριες και πραγματα αμφιβολης επιτυχιας,γιατι δεν βελτιωνετε την πεταλουδα σας;
Ειναι σαφως ευκολοτερο πραγμα και με το αναλογο συστημα εισαγωγης(φιλτροκουτι και σωληνωσεις) τα αποτελεσματα ειναι "Αντε γεια!!!". Εκ μηχανικου εργαζομενου στο πρωταθλημα Nascar αυτη η πληροφορια... Και δεν εννοω τορνιρισμα αλλα επεξεργασια στην "γλωσσα". |
Road_Runner έγραψε: |
Δηλαδή τι εννοείς? |
Pughell έγραψε: |
Ναι ρε,δεκτο αυτο απλα δες ποσο προεξεχει ο αξονας στηριξης της πεταλουδας...
Οσο για τις αμπελοφιλοσοφιες,μηχανικος Nascar ηταν αυτος που το προτεινε Τασο... Δεν πιστευω οτι υπαρχει περιπτωση να ηταν τυχαιος οσο ασχετος και να ειναι... |
Sidobre έγραψε: |
....Επίσης λογικά δεν θα έπρεπε για να έχει ακόμα μεγαλύτερο αποτέλεσμα να έχει σχήμα φτερού αεροπλάνου; |