PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Τοποθέτηση πομποδέκτη διοδίων (e-pass) σε 207

tony1968 - Δευ 27 Σεπ 2021, 20:06:29
Θέμα δημοσίευσης: Τοποθέτηση πομποδέκτη διοδίων (e-pass) σε 207
Χαιρετώ την ομάδα! Πήρα πρόσφατα έναν πομποδέκτη egnatia pass και τον τοποθέτησα πίσω απ' τον καθρέπτη, στο σκιαζόμενο μέρος του παρμπρίζ, όπως λένε οι οδηγίες. Τον δοκίμασα 8 φορές σε 3 διαφορετικές πύλες διοδίων και δεν τον αναγνωρίζουν. Κάνει το μπιπ και δεν ανοιγει η πύλη αλλά γράφει no pass. Στην 4η προσπάθεια πήγα και μου έδωσαν καινούριο αλλά κι αυτός τα ίδια! Η Peugeot στο manual του 207 έχει τις οδηγίες που δείχνω στην εικόνα. Είχε κανείς παρόμοια προβλήματα ρε παιδιά μπας και βρω άκρη?
Hellas4x4 - Τετ 29 Σεπ 2021, 11:38:21
Θέμα δημοσίευσης:
Πόλλα αυτοκίνητα έχουν μεμβράνη στο μπροστινό τζάμι, γι αυτό το λόγο και καταστήματα που τοποθετούν μεμβράνες πολλοί σου λένε ότι μπροστά δεν χρειάζεται αφού έχει το αμάξι από μόνο του. Αλλά τελικά λίγοι είναι ειλικρινείς και το στο λένε ώστε να σου βάλουν και μπροστά και να σε χρεώσουν παραπάνω, χωρίς καν να συνυπολογίσουν ότι είναι και επικίνδυνο αυτό που κάνουν αφού σε περίπτωση που χρειαστεί απεγκλοβισμός από μπροστά το τζάμι δεν θα σπάει!!!
Στο θέμα μας τώρα, οι ανεμοθώρακες με μεβράνες έχουν κάποια σημεία τα οποία δεν έχουν μεμβράνη ώστε να μπορείς να τοποθετήσεις τον πομποδέκτη. Ο κάθε κατασκευαστής ορίζει τα σημεία αυτά. Αν δεις και σε σένα δεν γράφει για πίσω απ' τον καθρέπτη αλλά δεξιά ή αριστερά του.
Σε κάποια αμάξια μάλιστα είναι εμφανή τα σημεία που δεν υπάρχει μεμβράνη αφού υπάρχει διαφορετικός χρωματισμός στον ανεμοθώρακα.
Κοίτα και για ακόμα ένα παράδειγμα την Volvo: Τοποθέτηση καρτών διοδίων σε παρμπρίζ με θερμοανακλαστική μεμβράνη
tony1968 - Τετ 29 Σεπ 2021, 16:42:43
Θέμα δημοσίευσης:
Hellas4x4 έγραψε:
Πόλλα αυτοκίνητα έχουν μεμβράνη στο μπροστινό τζάμι, γι αυτό το λόγο και καταστήματα που τοποθετούν μεμβράνες πολλοί σου λένε ότι μπροστά δεν χρειάζεται αφού έχει το αμάξι από μόνο του. Αλλά τελικά λίγοι είναι ειλικρινείς και το στο λένε ώστε να σου βάλουν και μπροστά και να σε χρεώσουν παραπάνω, χωρίς καν να συνυπολογίσουν ότι είναι και επικίνδυνο αυτό που κάνουν αφού σε περίπτωση που χρειαστεί απεγκλοβισμός από μπροστά το τζάμι δεν θα σπάει!!!
Στο θέμα μας τώρα, οι ανεμοθώρακες με μεβράνες έχουν κάποια σημεία τα οποία δεν έχουν μεμβράνη ώστε να μπορείς να τοποθετήσεις τον πομποδέκτη. Ο κάθε κατασκευαστής ορίζει τα σημεία αυτά. Αν δεις και σε σένα δεν γράφει για πίσω απ' τον καθρέπτη αλλά δεξιά ή αριστερά του.
Σε κάποια αμάξια μάλιστα είναι εμφανή τα σημεία που δεν υπάρχει μεμβράνη αφού υπάρχει διαφορετικός χρωματισμός στον ανεμοθώρακα.
Κοίτα και για ακόμα ένα παράδειγμα την Volvo: Τοποθέτηση καρτών διοδίων σε παρμπρίζ με θερμοανακλαστική μεμβράνη
Ευχαριστώ για την απάντηση, στα σημεία που δείχνει τον έβαλα, και στις 2 μεριές τον δοκίμασα και κακώς είπα πίσω απ' τον καθρέπτη. Ίσως έχουν πρόβλημα οι αισθητήρες στα συγκεκριμένα διόδια γιατί είδα και άλλους με το ίδιο πρόβλημα. Επίσης δοκίμασα και με το χέρι έξω απ' το παράθυρο να τον κρατάω και πάλι τίποτα! Θα δοκιμάσω και σε άλλα διόδια και βλέπουμε. Αφήνω το ποστ ενεργό για να δουν και άλλοι φίλοι τα σωστά σημεία τοποθέτησης πομποδέκτη στο 207.
TopGear - Τετ 29 Σεπ 2021, 19:06:52
Θέμα δημοσίευσης:
tony1968 έγραψε:
Hellas4x4 έγραψε:
Πόλλα αυτοκίνητα έχουν μεμβράνη στο μπροστινό τζάμι, γι αυτό το λόγο και καταστήματα που τοποθετούν μεμβράνες πολλοί σου λένε ότι μπροστά δεν χρειάζεται αφού έχει το αμάξι από μόνο του. Αλλά τελικά λίγοι είναι ειλικρινείς και το στο λένε ώστε να σου βάλουν και μπροστά και να σε χρεώσουν παραπάνω, χωρίς καν να συνυπολογίσουν ότι είναι και επικίνδυνο αυτό που κάνουν αφού σε περίπτωση που χρειαστεί απεγκλοβισμός από μπροστά το τζάμι δεν θα σπάει!!!
Στο θέμα μας τώρα, οι ανεμοθώρακες με μεβράνες έχουν κάποια σημεία τα οποία δεν έχουν μεμβράνη ώστε να μπορείς να τοποθετήσεις τον πομποδέκτη. Ο κάθε κατασκευαστής ορίζει τα σημεία αυτά. Αν δεις και σε σένα δεν γράφει για πίσω απ' τον καθρέπτη αλλά δεξιά ή αριστερά του.
Σε κάποια αμάξια μάλιστα είναι εμφανή τα σημεία που δεν υπάρχει μεμβράνη αφού υπάρχει διαφορετικός χρωματισμός στον ανεμοθώρακα.
Κοίτα και για ακόμα ένα παράδειγμα την Volvo: Τοποθέτηση καρτών διοδίων σε παρμπρίζ με θερμοανακλαστική μεμβράνη
Ευχαριστώ για την απάντηση, στα σημεία που δείχνει τον έβαλα, και στις 2 μεριές τον δοκίμασα και κακώς είπα πίσω απ' τον καθρέπτη. Ίσως έχουν πρόβλημα οι αισθητήρες στα συγκεκριμένα διόδια γιατί είδα και άλλους με το ίδιο πρόβλημα. Επίσης δοκίμασα και με το χέρι έξω απ' το παράθυρο να τον κρατάω και πάλι τίποτα! Θα δοκιμάσω και σε άλλα διόδια και βλέπουμε. Αφήνω το ποστ ενεργό για να δουν και άλλοι φίλοι τα σωστά σημεία τοποθέτησης πομποδέκτη στο 207.


Την Παρασκευή ταξίδευα για Μεσσηνία, στα διόδια Ελευσίνας και Κορίνθου, άκουσα το μπιπ, σηκώθηκε η μπάρα ωστόσο μου έγραφε "άκυρο, bad credit" παρόλο που είχα υπόλοιπο. Μπήκα στο app, δεν είδα να αφαιρείται το ποσό διέλευσης.

Πήρα τηλέφωνο την Αττική Οδό να ρωτήσω, μην τυχόν μου πούνε ότι πέρασα χύμα, αλλά και τι να κάνω άμα είναι να το συναντήσω αυτό και για τα επόμενα 5-6 διόδια που είχα κατά τη διαδρομή μου και μου είπανε ότι κάνουν κάποια αναβάθμιση στον αυτοκινητόδρομο και στο σύστημα, θα ανοίγει η μπάρα αλλά δε θα φαίνεται σωστή ειδοποίηση.

Από Σπαθοβούνι και κάτω, λειτουργούσε κανονικά και με σωστό εμφανιζόμενο μήνυμα στη μπάρα. Όπως και στην επιστροφή σε όλα τα διόδια, δεν ξαναέβγαλε bad credit. Το ίδιο βράδυ που κατέβηκα, είδα ότι είχε αφαιρεθεί και το συνολικό ποσό των διελεύσεων. Ωστόσο, πρόσεξα κι εγώ ότι μερικοί είχαν θέμα και έβγαζε Χ όταν πήγαιναν να περάσουν (κυρίως στην Ελευσίνα).

Εγώ πλέον δε διαθέτω Peugeot, ανήκω στην παρέα της Ford, στο δικό μου το έχω βάλει τέρμα πάνω αριστερά και δεν αντιμετώπισα πρόβλημα (παρόλο που είναι τίγκα στους αισθητήρες το παρμπρίζ).

Με το χέρι δεν πιάνει πάντα, είναι πολύ περίεργη η γωνία, και παίζει να βγαίνει και πολύ αριστερά αφού το κρατάς από το παράθυρο και ο αισθητήρας δε μπορεί να το αναγνώσει σωστά. Μου έχει τύχει να το κάνω με το χέρι κάποια εποχή για μικρό διάστημα όταν είχα το 206 (μέσα από το τζάμι όμως), 1/5 φορές αποτύγχανε.
tony1968 - Πεμ 30 Σεπ 2021, 11:16:32
Θέμα δημοσίευσης:
TopGear έγραψε:
tony1968 έγραψε:
Hellas4x4 έγραψε:
Πόλλα αυτοκίνητα έχουν μεμβράνη στο μπροστινό τζάμι, γι αυτό το λόγο και καταστήματα που τοποθετούν μεμβράνες πολλοί σου λένε ότι μπροστά δεν χρειάζεται αφού έχει το αμάξι από μόνο του. Αλλά τελικά λίγοι είναι ειλικρινείς και το στο λένε ώστε να σου βάλουν και μπροστά και να σε χρεώσουν παραπάνω, χωρίς καν να συνυπολογίσουν ότι είναι και επικίνδυνο αυτό που κάνουν αφού σε περίπτωση που χρειαστεί απεγκλοβισμός από μπροστά το τζάμι δεν θα σπάει!!!
Στο θέμα μας τώρα, οι ανεμοθώρακες με μεβράνες έχουν κάποια σημεία τα οποία δεν έχουν μεμβράνη ώστε να μπορείς να τοποθετήσεις τον πομποδέκτη. Ο κάθε κατασκευαστής ορίζει τα σημεία αυτά. Αν δεις και σε σένα δεν γράφει για πίσω απ' τον καθρέπτη αλλά δεξιά ή αριστερά του.
Σε κάποια αμάξια μάλιστα είναι εμφανή τα σημεία που δεν υπάρχει μεμβράνη αφού υπάρχει διαφορετικός χρωματισμός στον ανεμοθώρακα.
Κοίτα και για ακόμα ένα παράδειγμα την Volvo: Τοποθέτηση καρτών διοδίων σε παρμπρίζ με θερμοανακλαστική μεμβράνη
Ευχαριστώ για την απάντηση, στα σημεία που δείχνει τον έβαλα, και στις 2 μεριές τον δοκίμασα και κακώς είπα πίσω απ' τον καθρέπτη. Ίσως έχουν πρόβλημα οι αισθητήρες στα συγκεκριμένα διόδια γιατί είδα και άλλους με το ίδιο πρόβλημα. Επίσης δοκίμασα και με το χέρι έξω απ' το παράθυρο να τον κρατάω και πάλι τίποτα! Θα δοκιμάσω και σε άλλα διόδια και βλέπουμε. Αφήνω το ποστ ενεργό για να δουν και άλλοι φίλοι τα σωστά σημεία τοποθέτησης πομποδέκτη στο 207.


Την Παρασκευή ταξίδευα για Μεσσηνία, στα διόδια Ελευσίνας και Κορίνθου, άκουσα το μπιπ, σηκώθηκε η μπάρα ωστόσο μου έγραφε "άκυρο, bad credit" παρόλο που είχα υπόλοιπο. Μπήκα στο app, δεν είδα να αφαιρείται το ποσό διέλευσης.

Πήρα τηλέφωνο την Αττική Οδό να ρωτήσω, μην τυχόν μου πούνε ότι πέρασα χύμα, αλλά και τι να κάνω άμα είναι να το συναντήσω αυτό και για τα επόμενα 5-6 διόδια που είχα κατά τη διαδρομή μου και μου είπανε ότι κάνουν κάποια αναβάθμιση στον αυτοκινητόδρομο και στο σύστημα, θα ανοίγει η μπάρα αλλά δε θα φαίνεται σωστή ειδοποίηση.

Από Σπαθοβούνι και κάτω, λειτουργούσε κανονικά και με σωστό εμφανιζόμενο μήνυμα στη μπάρα. Όπως και στην επιστροφή σε όλα τα διόδια, δεν ξαναέβγαλε bad credit. Το ίδιο βράδυ που κατέβηκα, είδα ότι είχε αφαιρεθεί και το συνολικό ποσό των διελεύσεων. Ωστόσο, πρόσεξα κι εγώ ότι μερικοί είχαν θέμα και έβγαζε Χ όταν πήγαιναν να περάσουν (κυρίως στην Ελευσίνα).

Εγώ πλέον δε διαθέτω Peugeot, ανήκω στην παρέα της Ford, στο δικό μου το έχω βάλει τέρμα πάνω αριστερά και δεν αντιμετώπισα πρόβλημα (παρόλο που είναι τίγκα στους αισθητήρες το παρμπρίζ).

Με το χέρι δεν πιάνει πάντα, είναι πολύ περίεργη η γωνία, και παίζει να βγαίνει και πολύ αριστερά αφού το κρατάς από το παράθυρο και ο αισθητήρας δε μπορεί να το αναγνώσει σωστά. Μου έχει τύχει να το κάνω με το χέρι κάποια εποχή για μικρό διάστημα όταν είχα το 206 (μέσα από το τζάμι όμως), 1/5 φορές αποτύγχανε.
Ευχαριστώ για την απάντηση φίλε μου, είναι κατατοπιστική!
Hellas4x4 - Πεμ 07 Οκτ 2021, 15:01:30
Θέμα δημοσίευσης:
H ανίχνευση του πομποδέκτη γίνεται "μαγνητικά". Στα περισσότερα διόδια η λωρίδα για διέλευση με πομποδέκτη έχει τους αισθητήρες δεξιά και αριστερά εάν παρατηρήσεις στις λωρίδες που μπορείς να περάσεις με τον πομποδέκτη υπάρχουν δύο κάθετες στήλες (αριστερά και δεξιά), αυτές είναι που κάνουν την ανίχνευση...
Δεν ισχύει η οπτική επαφή που ισχυρίζονται κάποιοι... Γιατί αναφέρουν ότι με οπτική επαφή χρεώνουν και οι ταμίες στα διόδια!!!
Καταρχάς η ταμίας δεν κάνει ανάγνωση του πομποδέκτη αλλά του barcode που έχει πάνω γι αυτό δεν μπορεί να στο χρεώσει όταν δεν το κρατάς με την φορά που το θέλει (είναι πολύ πιο φθηνό το μηχάνημα ανάγνωσης barcode από το μηχάνημα αναγνώρισης πομποδέκτη)...
Και εγώ όταν το χρησιμοποιούσα στην μηχανή, ή όταν δεν πιάνει ο πομποδέκτης πάντα ανάγνωση το barcode κάνουν...
Επίσης ένα παράδειγμα αν έχεις δύο πομποδέκτες είναι που είχα τον ένα πομποδέκτη στο ντουλαπάκι (εταιρικό) και τον άλλον στο τζάμι (προσωπικό) και χρεωνόταν αυτός που είχα στο ντουλαπάκι...
Σύμφωνα με τα λεγόμενα εξυπηρέτησης πελατών της Αττικής οδού, όταν έχει δύο πομποδέκτες χρεώνεται αυτός που κάνει τις πιο συχνές διελεύσεις...
Μοναδική λύση, είναι τύλιγμα σε αλουμινόχαρτο του πομποδέκτη που δεν θέλουμε να χρεωθεί και το βάζουμε στο χώρο αποσκευών...
SnakeMJK - Κυρ 10 Οκτ 2021, 23:45:32
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντα είχα την εντύπωση πως η ανίχνευση του πομποδέκτη είναι κάτι τσουτσούνια ψηλά. Στους περισσότερους δρόμους είναι στην οροφή των διοδίων, στην Ιονία οδό τα έχουν βγάλει πολύ πιο έξω και το τσεκ γίνεται πολυ πριν φτάσεις τις μπάρες.


(οι κολώνες που φαίνονται μπροστά μπροστά σε σχήμα "Γ")

Επίσης έχοντας πάντα 3 epass (ένα α-οδος, ένα γεφυρα και ένα φαστπαςς), τα 2 στο ντουλαπάκι και το 1 που θέλω να χρεώσω στη θέση του, πάντα χρέωνε αυτό που είχε οπτική επαφή.

nice. Razz
Hellas4x4 - Τετ 13 Οκτ 2021, 14:25:52
Θέμα δημοσίευσης:
Πιθανόλογώ ότι έχεις δίκιο, αλλά νομίζω ότι αυτό που περιγράφεις είναι η κάμερα που ελέγχει πινακίδες...

Στo Μορέα και στην Αττική οδό δεν έχει τύχει να δω ποτέ...

Στην περίπτωση πάντως που είναι αυτός ο ανιχνευτής, θα σε χτυπάει αυτός που είναι στο τέλος της λωρίδας και όχι αυτός που είναι στην αρχή, αφού πρέπει να χτυπάει ανεμοθώρακα και όχι τζάμι χώρου αποσκευών...

Επίσης μεγαλή προσοχή στο ύψος του οχήματός σας όταν περνάτε διόδια με πομποδέκτη.
Πολλές εταιρίες κάνουν χρέωση οχημάτων (μικρών λεωφορίων και μικρών φορτηγών) με βάση το ύψος, οπότε και έχουν εγκαταστήξει πιναδίκες με περιορισμό ύψους στις λωρίδες αυτές. Αν μεταφέρετε πχ ποδήλατα στην οροφή μπορεί να έχετε θέμα...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr