Kehayeah έγραψε: |
Καλησπερα,
Αρχικα, ως πληροφορικαριος, θα σου πω το κλασσικο "βγαλε την μπαταρια, περιμενε μισο λεπτο και ξαναβαλτην". Εχω διορθωσει "σκαλωμα" που μου εκανε το 206 (απο βλακεια μου) ετσι. Περα απο αυτο, εμενα το μυαλο μου παει σε κολλημενο διακοπτη σε καποια απο τις πορτες σου πρωτα απο ολα γιατι ειχα παθει κατι παρομοιο σε ενα Nissan Navara απο την σκονη. Ριξε λιγο σπρεϊ επαφων (ή οινοπνευμα) και πατα τα καμποσες φορες μηπως και γινει τιποτα. Για να εγινε απο την μια στιγμη στην αλλη και να ειναι κολλημενο στο ανοιχτο, καποιο κολλημα εχει και θα βρεθει. Απο την λιγη μου εμπειρια στα αμαξια μπορω να πω οτι τα ηλεκτρικα τις πιο πολλες φορες μενουν σβηστα οταν υπαρχει θεμα (γιατι θα καει καποιο ρελε, καποια ασφαλεια, ισως βραχυκυκλωμα) και ανοιχτα οταν κολλανε διακοπτες ή προγραμματα (βεβαια σαφως μην με ακολουθησεις τυφλα γιατι μπορει να λεω και βλακειες) Καλη τυχη σου ευχομαι πανω απ'ολα και αν το βρεις, κανε ενα follow-up γιατι εχει ενδιαφερον! |
Hellas4x4 έγραψε: |
Αν έχεις κεντρικό κλείδωμα μπορεί να φταίει και το κουτί που δέχεται τις εντολές...
Αν τελικά οι πόρτες φαίνονται κλειστές από τα μπουτόν που έχουν φταίει κατά πάσα πιθανότητα αυτό... Επίσης μπορεί να είναι και πρόβλημα του συναγερμού!!! Ο τοπικός ηλεκτρολόγος μάλλον θα σκέφτηκε την BSI, αλλά αν έχεις το αμάξι που γράφεις στο προφίλ σου, δεν έχεις... |
Hellas4x4 έγραψε: |
Έτσι όπως το περιγράφεις τώρα μάλλον είναι πρόβλημα κάποιου διακόπτη πόρτας... |