prodromos έγραψε: |
καλησπερα στην παρεα ειμαι νεος στο φορουμ και θα ηθελα να κανω καποιες ερωτησεις!
Εχω το 208 το καινουργιο,το πηρα 10/1/2020 οταν ακομα καλα καλα δεν ειχε κυκλοφορησει αρκετα,εκανα ενα λαθος κατ εμε μιας και το γκαζι ολοι λιγο πολυ το θελουμε και το γουσταρουμε,το αγορασα με τα 100 αλογα. Σε συζητηση που εχω κανει με οικο βελτιωσεων ο οποιος ειδικευεται σε τετοιους κινητηρες πολυ γνωστος στην αθηνα και με ασφαλεια στις μετατροπες του απο οσο γνωριζω,μου ειπε πανω κατω οτι θα ανεβουμε 35-40 αλογα με ασφαλεια. Εγω αυτο που θα ρωτησω γιατι σαφως και θελω να βελτιωσω το αυτοκινητο ειναι το εξης μιας και παιζει το θεμα εγγυησης στην μεση,να προτιμησω αυτο η εναν παραλληλο εγκεφαλο ο οποιος υποσχεται χ ψ αλογα αλλα αν γινει κατι μπορεις να τον βγαλεις. Ευχαριστω εκ τον προτερων. |
TopGear έγραψε: |
Να ρωτήσω/προτείνω κάτι;
Το μοτέρ που φοράει το 208, είναι το ίδιο (πιθανώς) που φοράει και η έκδοση με τα περισσότερα άλογα; Δε μπορεί να ζητήσει από την αντιπροσωπεία, επαναπρογραμματισμό ώστε να αυξήσει την ιπποδύναμη; Πχ πως η Ford έχει τον Ecotech που τον βγάζει με 125 άλογα και 155 στα 1000 κυβικά ή η BMW που η 116 και 118 βγάζουν 110 και 140 άλογα στα 1499 κυβικά, η Mercedes A Class στα 1300 κυβικά δίνει 109 και 136 άλογα ή άλλες λοιπές εταιρείες κτλ κτλ κτλ; Βέβαια, θα τσούξει η τιμή λόγω Peugeot, αλλά αφενός θα παραμείνει εγγύηση, αφετέρου θα αυξήσει τα άλογα όπως επιθυμεί. Καλύτερα να τα στάξει (θα πληρώσει το λάθος του σαφώς), αλλά θα έχει το κεφάλι του ήσυχο και εντός εγγύησης. |
Nikos tsagidis έγραψε: |
Καλησπέρα και από μένα
Αν είναι το 1500 cc να ξέρεις ότι βγάζει κάτι θεματάκια όποτε θα την χρειαστείς την εγγύηση Αν είναι το 1600 Μη φοβάστε τίποτα άντε να σου βγάλει στα 50.000 Χλμ δοχείο addblue Για τα 140 άλογα που είπε ο φίλος πιο πάνω ισχύει ΑΛΛΑ το δικό σου είναι αυτόματο και δεν αντέχει ο ενεργοποίητης καί είναι ακριβός Από κατανάλωση παντός θα πέσει 1 Με 1.5 λίτρο |