PSClub - Hellas

Κινητήρας - Ανακατασκευή και βελτίωση 307 του 2003 με TU5JP4 1,6 16V

GerasimosT - Πεμ 08 Οκτ 2020, 08:58:16
Θέμα δημοσίευσης: Ανακατασκευή και βελτίωση 307 του 2003 με TU5JP4 1,6 16V
Καλημέρα παίδες!
Το 307 που έχω στην κατοχή μου ένα χρόνο τώρα, αγορασμένο από ιδιώτη, ύστερα από καθημερινή οδήγηση Ταμπούρια-Πεντάγωνο λόγο φανταρικου, με έχει αφήσει αρκετά ευχαριστημένο και σαν οδήγηση και σαν την ασφάλεια (και όμως, αν οδηγούσα το Hyundai Elantra του πατέρα μου δεν θα γλίτωνα την απόσυρση, ίσως και το νοσοκομείο). Έχει ταλαιπωρηθεί αρκετά καθώς τα σημάδια της ταλαιπωρίας είναι αρκετά εμφανή καθώς θέλει τακάκια, φλάντζες μπιλιοφόρους, αμορτισέρ και γενικά θέλει πολλά...

Το σχέδιο είναι το εξής. Σκέφτομαι ένα πολύ καλό service, αλλά αντί για τα γνήσια να δώσω κάτι παραπάνω να βάλω aftermarket επάνω. Συγκεκριμένα έχω δει πολύ ωραία πράγματα στο pug1off. Η λίστα περιλαμβάνει τα εξής:
-Βαλβίδες εισαγωγής/εξαγωγής μαζί με ελατήρια
-Πιο ελαφριές τροχαλίες
-Κιτ ανακατασκευής μηχανής που περιέχει όλες τις φλάντζες, ελατήρια εμβόλων, αντλία νερού, όλα τα έδρανα και ανοξείδωτες βίδες
-Ενισχυμένες βίδες μπλοκ (αυτές τις μακριές που δένουν όλο το μπλοκ της μηχανής
-Θερμοστάτης, σωληνώσεις και μεγαλύτερο ψυγείο ( υποφέρει πολύ από υψηλές θερμοκρασίες)
-Γυαλισμένος οχετός εισαγωγής αλουμινίου
-Εκεντροφορους με πιο αμβλύ γωνία τύπου Fast Road.

Όσο για τα ύπολοιπα πράγματα τα οποία θα αγοραστούν από Ελλάδα, είναι τα εξής:
-Κιτ φρενών Brembo 300κάτι χιλιοστών τρυποχαρακτές μπροστά και 280 πίσω
-KYB ανάρτηση και ελατήρια για χαμήλωμα 22mm
-Bosch μπεκ βενζίνης (ο περασμένος μάλλον δεν τα είχε αλλάξει ποτέ)
-NGK μπουζί και και καλώδια
-Ροηΐκη εξέλιξη στο καπάκι
-Πλήρης εισαγωγή αέρα με φιλτροχοάνη(δεν έχω αποφασίσει ακόμα τι θα βάλω επάνω)
-Ολόσωμη εξάτμιση χειροποίητη
-Ημιανακλυόμενα μπεζ bucket από δερμάτινη μαζί με ντύσιμο τιμονιού, και δερμάτινη οροφή (από μαμά το αυτοκίνητο έχει μπεζ δερμάτινα, αλλά τα μπροστινά καθίσματα είναι υπερβολικά ταλαιπωρημένα και οροφή πίσω έχει πέσει.)
-17αρες Japan Racing Wheels JR3 σε χρυσό χρώμα

Όσο για την εμφάνιση, δυο είναι οι οδοί:
-Μούρη από 307 facelift του 2005 με σκούρα φανάρια εννοείται, και αλλαγή της πλαστικής εισαγωγής με σήτα και ένα μικρό νυχάκι, κόψιμο λίγο στον πίσω προφυλακτήρα για να μπει η εξάτμιση η δίμπουκη και κάποιο διακριτικό aftermarket διάχυτη και βάψιμο μπλε μεταλλικό, αυτό που έχουν και τα VW R πίσω φανάρια Lexus και ντύσιμο το καπό με ανθρακόνημα.
-Recto body kit, σκούρα φανάρια, φιμέ, και βάψιμο μαύρο ματ.

Αυτό που θέλω από εσάς είναι το εξής. Με το γενικό service και ανακατασκευή στο μοτέρ, θα είναι μια καλή βάση έτσι ώστε να βγάλω γούστα μετέπειτα; Αξίζει να ασχοληθώ με αυτό το αυτοκίνητο, η να κοιτάξω μα πάρω ένα 307 Facelift, η ένα 207 RC να βγάλω εκεί τα γούστα; Προσωπικά έχω δεθεί με αυτό το αμάξι καθώς είναι το πρώτο μου που πήρα. Λόγω δουλειάς, μπορώ να ασχοληθώ με πολλά πράγματα στο αμάξι από μόνος μου. Θέλω να ακούσω τις γνώμες σας!
Giannis307 - Πεμ 08 Οκτ 2020, 14:34:29
Θέμα δημοσίευσης:
Birthday Joker Joker
TopGear - Παρ 09 Οκτ 2020, 02:04:08
Θέμα δημοσίευσης:
Κουράστηκα και μόνο που το διάβασα...

Μιλάμε για χιλιάδες ευρώ σε ένα σασί κοντά 20ετίας, ποιος ξέρει και με πόσες χιλιάδες χιλιομέτρων.

Είσαι σίγουρος ότι θες να το κάνεις αυτό; Όσο για τα μηχανολογικά, ας μιλήσουν οι πιο έμπειροι και γνώστες...
GerasimosT - Παρ 09 Οκτ 2020, 22:35:09
Θέμα δημοσίευσης:
126.000 χιλιόμετρα, αλλά σε αρκετά καλή κατάσταση. Υπολογίζω πως η όλη διαδικασία θα κοστίσει από 4-6 χιλιάδες ευρώ, προσθέτοντας ελπίζω, τουλάχιστον μια 7ετια στην πλάτη του. Προς το παρών την Δευτέρα το αμάξι θα περάσει μια βόλτα από το συνεργείο φίλου έτσι ώστε να ελέγχει όσο δεν πάει για Σκουριές στο σασί και τυχόν αστοχίες .
Αύριο πρωί θα βάλω φωτογραφίες να δείτε και οι υπόλοιποι την κατάσταση του.
GerasimosT - Παρ 09 Οκτ 2020, 22:36:11
Θέμα δημοσίευσης:
126.000 χιλιόμετρα, αλλά σε αρκετά καλή κατάσταση. Υπολογίζω πως η όλη διαδικασία θα κοστίσει από 4-6 χιλιάδες ευρώ, προσθέτοντας ελπίζω, τουλάχιστον μια 7ετια στην πλάτη του. Προς το παρών την Δευτέρα το αμάξι θα περάσει μια βόλτα από το συνεργείο φίλου έτσι ώστε να ελέγχει όσο δεν πάει για Σκουριές στο σασί και τυχόν αστοχίες .
Αύριο πρωί θα βάλω φωτογραφίες να δείτε και οι υπόλοιποι την κατάσταση του.
GerasimosT - Σαβ 10 Οκτ 2020, 12:01:04
Θέμα δημοσίευσης:
https://ibb.co/T1Z4hYr
https://ibb.co/qsj9t0T
https://ibb.co/JQcrVC5
https://ibb.co/XW7J2QB
https://ibb.co/6yktrJP[/url]
vassat - Σαβ 10 Οκτ 2020, 21:02:21
Θέμα δημοσίευσης:
Το θέμα είναι τι θέλεις να πετύχεις με όλα αυτά;;;
έχοντας υπόψη ότι στις φωτό το αμάξι φαίνεται να έχει αυτόματο κιβώτιο.
// Β
DimiP - Σαβ 10 Οκτ 2020, 22:10:49
Θέμα δημοσίευσης:
καποιος κερδισε το Τζοκερ ;;; Laughing
GerasimosT - Κυρ 11 Οκτ 2020, 11:03:45
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι έχει αυτόματο κιβώτιο, έχει όμως και το κλασσικο + - . Θέλω να πετύχω βασικά ένα όμορφο αποτέλεσμα, το οποίο να γουστάρω να το οδηγώ, χωρίς να φοβάμαι ζημιές η διαφορά αλλά κακά πράγματα. Γιαυτο κοιτάζω την λύση της ανακατασκευής. Προς θεού το αυτοκίνητο στον έναν χρόνο που το έχω, έχει βγάλει τα συνηθισμένα πράγματα που βγάζει ένα αυτοκίνητο που κοντεύει την 20αετια, με εξαίρεση το ότι ανέβαζε πλασματικά θερμοκρασία και έφταιγε ο αισθητήρας που ξεκινούσε την 2η σκάλα του βεντιλατερ και ότι αντί για παραφλου, πριν από εμένα έμπαινε νερό αλλά μπηκε νέος αισθητήρας και καθαρίστηκε 2 φορές το σύστημα ψύξης.

Και όχι δεν έχω κερδίσει το τζόκερ... xD

Βέβαια υπάρχει και η δεύτερη λύση, που είναι η αγορά ενός i20 N. Καλό το έτοιμο αλλά αν το φτιάξεις μόνος σου, είναι άλλη η γλυκά...
TopGear - Κυρ 11 Οκτ 2020, 12:12:13
Θέμα δημοσίευσης:
GerasimosT έγραψε:
Βέβαια υπάρχει και η δεύτερη λύση, που είναι η αγορά ενός i20 N. Καλό το έτοιμο αλλά αν το φτιάξεις μόνος σου, είναι άλλη η γλυκά...


Δε διαφωνώ και όλα είναι θέμα χρημάτων κτλ, απλώς θα δώσεις ένα σημαντικό ποσό για ένα αμάξι με παρωχημένες τεχνικές προδιαγραφές, επίπεδα ασφάλειας, αντοχές, ανέσεις κτλ.

Βέβαια, αν το ανακατασκευάσεις, θα το στήσεις όπως θες, είσαι σίγουρος όμως αφενός ότι όλα θα "κάτσουν" όπως πρέπει ή δε θα έχεις θέμα με ηλεκτρολογικά; Και αφετέρου, ότι δε θα το βαρεθείς/δε θα προκύψουν άλλες ανάγκες σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα πχ στα 3 χρόνια αντί τα 7-8 που θες να το κρατήσεις; Γιατί όπως και να το κάνουμε, τα χρήματα που θα δαπανήσεις, είναι σίγουρα διπλάσια από την ίδια την τωρινή αξία του αυτοκινήτου.

Επίσης, υπολόγισε και κάτι άλλο. Κόστος ασφάλισης λόγω παλαιότητας, τελών κυκλοφορίας, ελαστικών κτλ κτλ. Με τη φορολόγηση ποτέ δεν ξέρεις τι περίεργα "εξτραδάκια" μπορεί να σε επιβαρύνουν επειδή θα έχεις στην κατοχή σου ένα αμάξι που θα χαρακτηρίζεται ως "παλαιό και ρυπογόνο".
Svstouk - Κυρ 11 Οκτ 2020, 16:49:51
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ θα σου πω μόνο ότι κάποια στιγμή στη ζωή σου θα σκέφτεσαι ότι ίσως δεν έπρεπε να έχεις δώσει τόσα λεφτά για κάτι τέτοιο στο αυτοκίνητο. Φιλικά πάντα
DimiP - Δευ 12 Οκτ 2020, 00:08:41
Θέμα δημοσίευσης:
GerasimosT έγραψε:
Ναι έχει αυτόματο κιβώτιο, έχει όμως και το κλασσικο + - . Θέλω να πετύχω βασικά ένα όμορφο αποτέλεσμα, το οποίο να γουστάρω να το οδηγώ, χωρίς να φοβάμαι ζημιές η διαφορά αλλά κακά πράγματα. Γιαυτο κοιτάζω την λύση της ανακατασκευής. Προς θεού το αυτοκίνητο στον έναν χρόνο που το έχω, έχει βγάλει τα συνηθισμένα πράγματα που βγάζει ένα αυτοκίνητο που κοντεύει την 20αετια, με εξαίρεση το ότι ανέβαζε πλασματικά θερμοκρασία και έφταιγε ο αισθητήρας που ξεκινούσε την 2η σκάλα του βεντιλατερ και ότι αντί για παραφλου, πριν από εμένα έμπαινε νερό αλλά μπηκε νέος αισθητήρας και καθαρίστηκε 2 φορές το σύστημα ψύξης.

Και όχι δεν έχω κερδίσει το τζόκερ... xD

Βέβαια υπάρχει και η δεύτερη λύση, που είναι η αγορά ενός i20 N. Καλό το έτοιμο αλλά αν το φτιάξεις μόνος σου, είναι άλλη η γλυκά...


εφοσον εχεις ηδη στο μυαλο σου το i20N πήγαινε παρ΄το αυριο κιολας.
ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ να χαλασεις τα λεφτα σου για ενα αμαξι τοσο παλιο απο τη στιγμη που δε το φτιαχνεις για βολτα αλλα για να το χρησιμοποιεις καθε μερα.
οσα λεφτα και να του ριξεις, προβληματακια θα συνεχισει να βγαζει (και γιατι ειναι peugeot και γιατι ειναι παλιο)
το i20N θα το χαρεις εξισου ειδικα στην καθημερινη χρηση και δεν θα σου ζητησει τπτ !

καταλαβαινω οτι ψηνεσαι να ανακατασκευασεις κατι μονος σου (εν μερει) και αυτο θελεις στην ουσια αλλα αν ειναι οντως ετσι γιατι δεν εβρισκες μια αλλη καροτσα (οχι το 307) και να το ανακτασκευασεις να γουσταρεις και να το εχεις για τη βολτα σου ; (αφου εξασφαλισεις ενα αλλο καθημερινο)
Giannis307 - Δευ 12 Οκτ 2020, 08:09:20
Θέμα δημοσίευσης:
δεν αξιζει ουτε καν να το σκεφτεις και ειδηκα με το 4αρι αυτοματο που εχεις που μολις αρχησει τα δικα του θα κλαψεις...και δεν επισκευαζεται....σωστα τελος παντων...οποτε εγω στη θεση σου θα κραταγα πορτοφολι για το αναποφευκτο του σαζμαν και ασε την βελτιωση κατα μερους...αν θες γρηγορο κοιτα αλλο καροτσι
Hellas4x4 - Παρ 16 Οκτ 2020, 20:41:11
Θέμα δημοσίευσης:
Θα συμπλήρωνα ότι την εποχή που διανύουμε δεν αξίζει η βελτίωση και η μετατροπή...
Μπορείς κάλλιστα με τα μισά χρήματα που έχεις σκοπό να διαθέσεις και πουλώντας το δικό σου, να πάρεις το μοντέλο που θες στην έκδοση που θες... Wink
BTS - Σαβ 17 Οκτ 2020, 11:26:00
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:
Εγώ θα σου πω μόνο ότι κάποια στιγμή στη ζωή σου θα σκέφτεσαι ότι ίσως δεν έπρεπε να έχεις δώσει τόσα λεφτά για κάτι τέτοιο στο αυτοκίνητο. Φιλικά πάντα


Όλοι σωστά μιλάνε σε αυτό το τόπικ, αλλά το παραπάνω είναι η μεγαλύτερη αλήθεια. Δυστυχώς στην πράξη, αν δεν το βιώσει κάποιος, δύσκολα το αντιλαμβάνεται.
Hellas4x4 - Τρι 20 Οκτ 2020, 10:37:58
Θέμα δημοσίευσης:
+1...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr