PSClub - Hellas

Κινητήρας - 307 2002 1.4 Φλάτζα, συμφέρει;

theo93 - Πεμ 24 Σεπ 2020, 11:49:27
Θέμα δημοσίευσης: 307 2002 1.4 Φλάτζα, συμφέρει;
Καλησπέρα σε όλους,

Ανοίγω αυτό το θέμα για να πάρω γνώμες για το πώς θα προχωρήσω με ένα Peugeot 307 του 2002 με 315.000 χλμ και αέριο.

Το αυτοκίνητο αυτό το είχαν οι γονείς μου και το έχω εγώ τους τελευταίους 6 μήνες που έχω κάνει περίπου 7k χλμ.

Στο πρόβλημα τώρα, το αυτοκίνητο είχε κάψει φλάντζα πριν από 6-7 χρόνια και είχε επισκευαστεί, τα τελευταία χρόνια έχανε νερά και χρειαζόταν συμπλήρωμα ανά 2 εβδομάδες περίπου(νερό, όχι παραφλού). Όταν το πήρα εγώ το συμπλήρωνα ανά εβδομάδα.
Το προηγούμενο σκ πήγα από Θεσσαλονίκη Καβάλα, είχα κάνει τους ελέγχους νερά-λάδια κτλ το πρωί, είχα συμπληρώσει και όταν έφτασα εκεί με κάποιες στάσεις το παρκάρω και το ξαναπήρα την επόμενη μέρα που όταν το άνοιξα δεν είχε ίχνος νερού. Συμπληρώνω γυρνάω Θεσσαλονίκη και την επόμενη μέρα βλέπω ότι είχε χάσει ελάχιστα.

Οι θερμοκρασίες παίζουν 90+μισό κουτάκι σε πόλη και 90-μισό κουτάκι στην εθνική.

Το πήγα σήμερα σε μάστορα, το έβαλε σε ένα μηχάνημα γιατί δεν έβλεπε διαρροή εξωτερική και μου λέει ότι θέλει φλάτζα,πλανάρισμα κτλ με κόστος κοντά στα 500€.
Επειδή μου φάνηκαν πολλά τηλεφώνησα και σε ένα άλλο συνεργείο (με εξειδίκευση στα Peugeot, Renault) και μου λέει 300-350(θα το πάω να το δει, btw τόσο είχε κοστίσει και πριν 6-7 χρόνια που είχε ξαναγίνει).

Και η ερώτησης είναι α) γιατί τόσο μεγάλη διαφορά και β) αξίζει η επισκευή(στον δεύτερο φυσικά) ή να το αφήσω και όσο πάει;

Επίσης θα συνέφερε μια αλλαγή μηχανής και ποιο θα ήταν χοντρικά το κόστος της;

Τέλος να συμπληρώσω ότι στα κοντά θα χρειαστεί και αλλαγή δίσκο πλατό με κόστος κοντά στα 300€(στον πρώτο δεν έχω πάρει τιμές από άλλους και δεν ξέρω αν παίζει και φτηνότερα).

PS Αν ξέρετε κανένα καλό συνεργείο Θεσσαλονίκη παρακαλώ να μου το στείλετε να πάρω και δεύτερη γνώμη
Driver ///M - Πεμ 24 Σεπ 2020, 13:07:43
Θέμα δημοσίευσης:
Αν κι ο κινητηρας εχει πολλα χιλιομετρα, θεωρω πως αν δεν εχει καποιο αλλο θεμα αξιζει η αλλαγη φλατζας κεφαλης οπου αν γινει σωστα θα σε βγαλει μεχρι του τελους της ζωης του αυτοκινητου (7+ χρονια ακομα).
Τα 350 ευρω ειναι ενταξει τιμη και θα σου προτεινα, αν δεν εχεις αλλαξει εντος 3-4 ετων, να αλλαξεις και ιμαντα χρονισμου να ξεμπερδευεις και να γλιτωσεις τα εργατικα απ'οταν ξαναχρειαζοταν αλλαγη.

Και για το δισκοπλατο τα 300 ευρω λογικη τιμη ειναι αρκει να μιλαμε για σοβαρης εταιρειας (πχ sachs) ανταλλακτικο και ποιοτικες βαλβολινες μαζι.

Αν λοιπον το αυτοκινητο δεν εχει αλλα ζητηματα, εγω δεν θα το πετουσα για μια φλατζα και δισκοπλατο που ειναι αναλωσιμο ετσι κι αλλιως.
theo93 - Πεμ 24 Σεπ 2020, 13:30:19
Θέμα δημοσίευσης:
Driver ///M έγραψε:
Αν κι ο κινητηρας εχει πολλα χιλιομετρα, θεωρω πως αν δεν εχει καποιο αλλο θεμα αξιζει η αλλαγη φλατζας κεφαλης οπου αν γινει σωστα θα σε βγαλει μεχρι του τελους της ζωης του αυτοκινητου (7+ χρονια ακομα).
Τα 350 ευρω ειναι ενταξει τιμη και θα σου προτεινα, αν δεν εχεις αλλαξει εντος 3-4 ετων, να αλλαξεις και ιμαντα χρονισμου να ξεμπερδευεις και να γλιτωσεις τα εργατικα απ'οταν ξαναχρειαζοταν αλλαγη.

Και για το δισκοπλατο τα 300 ευρω λογικη τιμη ειναι αρκει να μιλαμε για σοβαρης εταιρειας (πχ sachs) ανταλλακτικο και ποιοτικες βαλβολινες μαζι.

Αν λοιπον το αυτοκινητο δεν εχει αλλα ζητηματα, εγω δεν θα το πετουσα για μια φλατζα και δισκοπλατο που ειναι αναλωσιμο ετσι κι αλλιως.


Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.

Οπότε το κόστος των 500€ είναι μεγάλο δεν μου φάνηκε μόνο Razz

Πόσο περίπου κοστίζει ο ιμάντας χρονισμού;
Hellas4x4 - Κυρ 27 Σεπ 2020, 16:51:59
Θέμα δημοσίευσης:
Τα 350 ακούγονται σωστά για φλάτζα.
Αν είναι να πάρεις μεταχειρισμένο μοτέρ, δεν ξέρεις τί θα σου τύχει. Τουλάχιστον ξέρεις τι έχει γίνει στο δικό σου.
Αν είναι όντως άλλαξέ τα όλα μαζί (δίσκο, πλατό, ρουλεμάν, ιμάντα χρονισμού).
Η τιμή για το σετ δίσκου είναι γύρω στα 120-150 ευρώ σε valeo ή sachs, ο ιμάντας εξαρτάται από τον κωδικό του μοτέρ 80-130 ευρώ συνήθως.
Η εργασία για όλα μαζί θα σου βγει λιγότερη αφού θα έχεις ανοίξει μοτέρ.
Επίσης άλλαξε μαζί με το σετ χρονισμού και την αντλία νερού.
Για Θεσσαλονίκη, αν θες μπορώ να σου προτείνω κάποιον στην Περαία με εξειδίκευση σε Peugeot/Citroen.

(ΥΣ Επίσης, όπως θα σου αναφέρουν και οι διαχειριστές, καλό θα ήταν να περάσεις από εδώ: Λίγα λόγια για εμάς.... (Ηλικία, ενδιαφέροντα, απασχόληση))
imaginas - Δευ 05 Οκτ 2020, 10:16:04
Θέμα δημοσίευσης: Re: 307 2002 1.4 Φλάτζα, συμφέρει;
theo93 έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους,
Οι θερμοκρασίες παίζουν 90+μισό κουτάκι σε πόλη και 90-μισό κουτάκι στην εθνική.


Το θερμοστάτη τον αλλαξες;Τα ίδια μου έκανε πέρσι που ερχόμουν στην Αθήνα από την Καλαμάτα.Σταμάτησα,είχε "πιει" όλο το παραφλού.Τελικά ήταν ο θερμοστάτης.Τον άλλαξα και είναι Ok τώρα.Αν το είχα αλλάξει προληπτικά θα είχα γλιτώσει την ταλαιπωρία!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr