PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - 106 16v πρόβλημα με τροφοδοσια; EDIT: ρυθμιστής πίεσης καυσί

Thanos_V - Τετ 12 Αύγ 2020, 19:06:42
Θέμα δημοσίευσης: 106 16v πρόβλημα με τροφοδοσια; EDIT: ρυθμιστής πίεσης καυσί
Καλησπέρα σε όλους.

Έχω το εξής προβλημα:

Όταν το αμάξι είναι κρύο, όλα φαίνονται οκ, αλλά όταν ζεσταίνεται ο κινητήρας έχω παρατηρήσει τα παρακατω:

1. Το ρελαντί δεν είναι σταθερό όπως ήταν πριν, οι στροφές πέφτουν και ανεβαινουν σαν να έχεις αναμμένα τα αλαρμ.

2. Από το καπάκι της εισαγωγής κάτω από εκεί που γράφει 16v ακούγεται ένα χτύπημα μικρό το οποίο φαίνεται να έχει σχέση με την αυξομείωση των στροφών.

3. Στις χαμηλές στροφές όταν πάω να δώσω λίγο γκάζι, το αμάξι κάνει ένα κλωτσημα γύρω στις 1300 στροφές.

4. Ίσως να έχει μια αύξηση στην κατανάλωση καυσίμου. Δεν είμαι σίγουρος, το αμάξι το έχω περίπου 1 μήνα.

5. Όταν ζεσταθεί και γίνονται όλα τα παραπάνω, μυρίζω λίγο βενζίνη μέσα στην καμπίνα όταν φρεναρει με κουμπωμενη ταχύτητα ο κινητήρας, για μια στιγμή και φεύγει. Προσπάθησα να δω από που έρχεται η μυρωδιά αλλά δεν βρήκα κάτι. Για να έρχεται μέσα κατευθείαν, φαντάζομαι ότι είναι από κάπου κοντά στο φίλτρο καμπίνας.

Επειδή είμαι εκτός δεν έχω τη δυνατότητα να το πάω σε συνεργείο και είπα να ρωτήσω εδώ.

Ευχαριστώ πολύ!
geo106xs - Πεμ 13 Αύγ 2020, 07:21:18
Θέμα δημοσίευσης:
Πολυ υποψιαζομαι οτι εχεις χαλασμενο ρυθμιστη καυσιμου! Για να σε κατατοπισω, ο ρυθμιστης ειναι ενα ασημενιο στρογγυλο εξαρτημα πανω στη μπεκιερα και πανω του εχει ενα λεπτο μαυρο σωληνακι που καταληγει κατω απο την εισαγωγη.
Thanos_V - Πεμ 13 Αύγ 2020, 11:41:22
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ πολύ για τη γρήγορη απάντηση Γιώργο!
Thanos_V - Πεμ 13 Αύγ 2020, 14:53:56
Θέμα δημοσίευσης:
Μόλις το έφτιαξα, ευχαριστώ πολύ Γιώργο.

Για να βοηθήσω και τους υπόλοιπους η διαδικασία είναι ως εξης:

Κωδικός προϊόντος: Bosch 0280160 Τιμη Αγορας 25€

Τα εργαλεία που θέλουμε είναι αλενακι για την αφαίρεση πεταλούδας και ένα κατσαβίδι για τους σφιγκτηρες.

1. Αφαιρούμε το κομμάτι ανάμεσα σε φιλτροκουτι και πεταλούδα από τους 2 σφιγκτηρες.

2. Αφαιρούμε την πεταλούδα και όλα τα μικρά φυσακια, έτσι ώστε να μπορούμε να έχουμε ευκολότερη πρόσβαση στον ρυθμιστή καυσίμου που βρίσκεται ακριβώς κάτω από την πεταλούδα.

3. Βγάζουμε το σωληνάκι και την ασφάλεια που έχει και χρησιμοποιώντας ένα πανί, ξεκουμπωνουμε το ρυθμιστή. Πανί χρησιμοποιούμε λόγω της βενζίνης που θα στάξει μέσα από την μπεκιερα. Εγώ δεν το ήξερα και χ@$#%@ πάνω μου όταν είδα τη βενζίνη να τρέχει.

4. Βάζουμε λίγη βαζελίνη στα o-ring του καινούργιου εξαρτηματος και το κουμπωνουμε μέχρι να ακουστεί το χαρακτηριστικό κλακ. Προσέχουμε το σωληνάκι μας να είναι στη θέση της εγκοπης που μας δείχνει η μπεκιερα.

Βάζουμε ασφάλεια και γενικά ακολουθούμε τη διαδικασία αντίστροφα.

** Ευκαιρία να καθαρίσουμε και τη βρωμια από την πεταλουδα αν έχουμε χρόνο. Με το πανί βρεγμένο από τη βενζίνη, περνάμε ένα καθαρισματακι πριν την κουμπωσουμε πάνω.

Ένα πολύ easy fix και ευχαριστώ θερμά το Γιώργο που μου έδωσε τα φώτα του!
geo106xs - Πεμ 13 Αύγ 2020, 15:07:37
Θέμα δημοσίευσης:
Παρακαλω Θανο! Χαιρομαι που το εφτιαξες! Thumb Left
Μπραβο σου που εγραψες τη διαδικασια, ωστε να γνωριζουν και παιδια που δεν εχουν επαφη με το αντικειμενο!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr