Nik_psa έγραψε: |
Κόστος θα σου πει αυτός που θα τα τοποθετήσει αν βέβαια τα βρει σκέτα. Δεν χρεώνουν όλοι το ίδιο ούτε έχουν στάνταρ τιμή τα μεταχειρισμένα ανταλλακτικά. |
Hellas4x4 έγραψε: |
Μάλλον είναι πιο εύκολο και με μεγαλύτερο ποσοστό επιτυχίας να αγοράσεις άξονα έτοιμο και να έχει πάνω και τις δαγκάνες...
Αν και από προσωπική εμπειρία, δεν θα δεις διαφορά στο φρενάρισμα με τα κυβικά σου και χωρίς το ABS... Μπροστά έχεις αεριζόμενους δίκους;;; Εάν όχι πολύ πιθανό να έχεις πρόβλημα και με το σεβρό σου, ή/και να έχεις πιο δυνατό φρενάρισμα πίσω αντί εμπρός. Από την στιγμή που το αμάξι σου δεν έχει ABS, κατά 99% δεν έχει και κατανεμητή πέδησης... (ΥΣ Επίσης όπως θα σου αναφέρουν και οι διαχειριστές, καλό θα ήταν να περάσεις από εδώ: Λίγα λόγια για εμάς.... (Ηλικία, ενδιαφέροντα, απασχόληση)) |
Nik_psa έγραψε: |
To ότι οικονομικά δεν αξίζει μια τέτοια μετατροπή με μοτέρ-φρένα-υπουργείο είναι το μόνο σίγουρο, όπως σίγουρο είναι και το ότι συμβιβάζεσαι, όχι ότι δεν χρειάζονται, με τα ταμπούρα πίσω κι ας είναι τα μεγάλα με ABS και 16ν μοτέρ. |
Hellas4x4 έγραψε: | ||
Τα ταμπούρα που φοράει τουλάχιστον το δικό μου, είναι τα ίδια με του 405 του GTi, του 306 του 1,8 και του 306 του Rallye όσον αφορά την Peugeot... Τα ίδια ταμπούρα έχουν και άλλα γαλλικά αμάξια μεγαλύτερου βάρους, κυβικών και αλόγων... Οπότε πιθανότατα να μην καταλάβω διαφορά!!! Το μοναδικό πιθανώς μειονέκτημα να είναι ότι σε πολλά απανωτά φρεναρίσματα να μην κρυώνουν τόσο γρήγορα όσο οι δίσκοι... Κάτι που προσωπικά δεν με απασχολεί γιατί δεν το έχω το αμάξι για σταμάτα-ξεκίνα και "κόντρες"... Επίσης όπως ανέφερα και παραπάνω αν ο συνάδελφος έχει "αδύναμα" φρένα μπροστά, μάλλον πρόβλημα θα έχει παρά βελτίωση... |
MEMsound έγραψε: |
Φαντάζομαι το εχεις πρωτο χέρι και το αγαπας...και δε θες να το αποχωριστείς
Δεκτό. Αν όχι. Δωστο και παρε ενα 1600XS ή GTi |
MEMsound έγραψε: |
όμορφα τότε
καλές βελτιώσεις πάντως επειδη τυγχανει να εχω στην οικογενεια και ενα 206 1400 8ν με abs οφειλω να σου πω οτι δεν βρησκω λογω αλλαγης των ταμπουρων με δισκοφρενα αυτό που θα εκανα και εχω κανει ειναι να αλλαζα τα εμπρος απο μονο σε διπλα αεριζομενα ειτε 247mm απο 106 rallye / gti / saxo vts, ειτε 266mm από 206 (1400 16ν / 1600 16ν / 2,0 gti) εγχ εβαλα 266 απο 206xs |
Nik_psa έγραψε: |
Υπερβολή δεδομένου ότι πίσω μένεις και με τα (''μεγάλα'') ταμπούρα.
Πρέπει επίσης να συνυπολογίσεις αυτό που σου είπαν για το βάρος και το στρήψιμο και τα 283 για να παίξουν σωστά σε 206 θέλουν δίσκους πίσω και πακέτο RC σεβρό τρόμπα κατανεμητοabs κλπ. Επίσης το ότι θα είναι καλύτερο είναι σίγουρο αλλά σωστό με αλχιμίες τύπου xsara σε 206, που έχει άλλο κατανεμητή όταν υπάρχει, δεν ξέρεις.. |