PSClub - Hellas

Φρένα - Ταμπουρα σε Δισκοφρενα 206

gallosvaggitis - Κυρ 17 Νοέ 2019, 15:06:29
Θέμα δημοσίευσης: Ταμπουρα σε Δισκοφρενα 206
Γεια σας, οπως λεει και ο τιτλος, ψαχνομαι για τροπους για μετατροπη απο πισω ταμπουρα , σε δισκοφρενα, σε peugeot 206 1.4 8V 2001

Βρηκα ενα παλιο τοπικ αλλα ο καθενας ελεγε αλλα πραγματα.. ενας αλλαζεις μονο ακρα.. ενας αλλαζεις τα παντα και αξονα και ψαλιδια και αλλα πραγματα κλπ Και τιμες απο 500-2000

Μηπως τωρα εχει βγει ενα συγκεκριμενο συμπερασμα απο τοτε και υπαρχει κατι σιγουρο?
Nik_psa - Κυρ 17 Νοέ 2019, 16:36:01
Θέμα δημοσίευσης:
Το κόστος είναι ακριβώς όπως το λένε ανάλογα αν εχεις ΑΒS και ποιας γενιάς κι αν θες μτχ ή κούτας...
Όπως είναι εύκολο να καταλάβεις πίσω από ένα πληκτρολόγιο είναι δύσκολο να καταλάβει ο καθένας τι είναι αυτό που ψάχνεις τι σου ταιριάζει πόσα θες να διαθέσεις κλπ κλπ
gallosvaggitis - Κυρ 17 Νοέ 2019, 16:59:32
Θέμα δημοσίευσης:
Ας πουμε ποια ειναι η φθηνοτερη, και πιο ακριβη λυση?

Ναι το ξεχασα, ειναι χωρις abs. Φανταζομαι κουτα θα ειναι πολυ ακριβα οποτε μαλλον μτχ.

Επισης δεν μπορουσα να βγαλω ενα τελικο συμπερασμα για το αν θες νεο αξονα η οχι. Αν θες, τι μερη θες συνολικα? Και αν οχι?
Nik_psa - Κυρ 17 Νοέ 2019, 17:29:03
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν είναι απαραίτητο να αλλάξεις άξονα αλλά είναι λιγότερες ώρες εργασίας από το να βάλεις μόνο άκρα/ψαλίδια, βέβαια αν βρεις γέφυρα κομπλέ θα έχεις και ράβδους από μεγαλύτερο μοντέλο.
gallosvaggitis - Κυρ 17 Νοέ 2019, 18:06:57
Θέμα δημοσίευσης:
Αρα μπορει να γινει αν αλλαξω μονο ακρα και ψαλιδια? Κοστος συνολικα?

Θα προτιμουσα αν γινεται οντως να μην αλλαχτει ο αξονας γιατι ειναι κυριολεκτικα σαν νεος (40.000km)
Nik_psa - Κυρ 17 Νοέ 2019, 18:51:49
Θέμα δημοσίευσης:
Κόστος θα σου πει αυτός που θα τα τοποθετήσει αν βέβαια τα βρει σκέτα. Δεν χρεώνουν όλοι το ίδιο ούτε έχουν στάνταρ τιμή τα μεταχειρισμένα ανταλλακτικά.
gallosvaggitis - Κυρ 17 Νοέ 2019, 19:43:25
Θέμα δημοσίευσης:
Nik_psa έγραψε:
Κόστος θα σου πει αυτός που θα τα τοποθετήσει αν βέβαια τα βρει σκέτα. Δεν χρεώνουν όλοι το ίδιο ούτε έχουν στάνταρ τιμή τα μεταχειρισμένα ανταλλακτικά.


Οκ, θα προτεινες καποιον συγκεκριμενο, αθηνα? Αν ξερεις
Hellas4x4 - Δευ 18 Νοέ 2019, 16:01:04
Θέμα δημοσίευσης:
Μάλλον είναι πιο εύκολο και με μεγαλύτερο ποσοστό επιτυχίας να αγοράσεις άξονα έτοιμο και να έχει πάνω και τις δαγκάνες...
Αν και από προσωπική εμπειρία, δεν θα δεις διαφορά στο φρενάρισμα με τα κυβικά σου και χωρίς το ABS...
Μπροστά έχεις αεριζόμενους δίκους;;;
Εάν όχι πολύ πιθανό να έχεις πρόβλημα και με το σεβρό σου, ή/και να έχεις πιο δυνατό φρενάρισμα πίσω αντί εμπρός. Από την στιγμή που το αμάξι σου δεν έχει ABS, κατά 99% δεν έχει και κατανεμητή πέδησης...

(ΥΣ Επίσης όπως θα σου αναφέρουν και οι διαχειριστές, καλό θα ήταν να περάσεις από εδώ: Λίγα λόγια για εμάς.... (Ηλικία, ενδιαφέροντα, απασχόληση))
gallosvaggitis - Τρι 19 Νοέ 2019, 00:08:04
Θέμα δημοσίευσης:
Hellas4x4 έγραψε:
Μάλλον είναι πιο εύκολο και με μεγαλύτερο ποσοστό επιτυχίας να αγοράσεις άξονα έτοιμο και να έχει πάνω και τις δαγκάνες...
Αν και από προσωπική εμπειρία, δεν θα δεις διαφορά στο φρενάρισμα με τα κυβικά σου και χωρίς το ABS...
Μπροστά έχεις αεριζόμενους δίκους;;;
Εάν όχι πολύ πιθανό να έχεις πρόβλημα και με το σεβρό σου, ή/και να έχεις πιο δυνατό φρενάρισμα πίσω αντί εμπρός. Από την στιγμή που το αμάξι σου δεν έχει ABS, κατά 99% δεν έχει και κατανεμητή πέδησης...

(ΥΣ Επίσης όπως θα σου αναφέρουν και οι διαχειριστές, καλό θα ήταν να περάσεις από εδώ: Λίγα λόγια για εμάς.... (Ηλικία, ενδιαφέροντα, απασχόληση))


Οντως ναι, θα παω και εκει καποια στιγμη.

Σκεφτομαι για μπροστα απο το 1.6 16v 266mm χαρακτους αεριζομενους ή αν ειναι συμβατο, καποιο 2 λιτρο. Και πισω κατι αντιστοιχο με δισκοφρενα.

Αρχικα το θελω ωστε να ειμαι πιο σιγουρος σε καταβασεις, η σε βουνα φορτωμενος γενικα. Επισης σκεφτομαι και για OZ 15ρες οποτε εκει τιθεται και το θεμα του look.

Ελεγα αν γινεται μονο με ακρα οπως ανεφερα λογω το οτι ειναι σαν νεος ο αξονας ακομα γιατι εχει πολυ λιγα χλμ ενω ενας αλλος ειναι ρισκο. Αν εχει κατανεμητη δεν το ξερω. Επισης θα χρειαστει αλλη αντλια η οχι?
Mono AEK - Τρι 19 Νοέ 2019, 09:56:18
Θέμα δημοσίευσης:
εσυ δεν εισαι που θες να αλλαξεις και το μοτερ?

καλυτερα να το δωσεις και να παρεις ενα ετοιμο σιγουρα θα σου βγει πιο φτηνο απο το να αλλαζεις φρενα αξονα μοτερ και οτι αλλο χρειαστεις
Hellas4x4 - Τρι 19 Νοέ 2019, 16:42:43
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξέρω ποια ταμπούρα φοράς, αλλά σε μένα το αμάξι με +-130 άλογα δεν χρειάστηκε αλλαγή στα φρένα πίσω...
Ταμπούρα έχω κι εγώ ακόμα και με ABS...
Nik_psa - Τρι 19 Νοέ 2019, 17:41:01
Θέμα δημοσίευσης:
To ότι οικονομικά δεν αξίζει μια τέτοια μετατροπή με μοτέρ-φρένα-υπουργείο είναι το μόνο σίγουρο, όπως σίγουρο είναι και το ότι συμβιβάζεσαι, όχι ότι δεν χρειάζονται, με τα ταμπούρα πίσω κι ας είναι τα μεγάλα με ABS και 16ν μοτέρ.
gallosvaggitis - Τετ 20 Νοέ 2019, 01:32:42
Θέμα δημοσίευσης:
Λογω οικονομικων, η μετατροπη σε 1.6 16v δεν ειναι και τοσο σιγουρη (για να πουμε οτι δεν συμφερει) αλλα αναλογα το κοστος για πισω δισκοφρενα ειναι κατι που ενδιαφερει αρκετα.
MEMsound - Τετ 20 Νοέ 2019, 11:16:30
Θέμα δημοσίευσης:
Φαντάζομαι το εχεις πρωτο χέρι και το αγαπας...και δε θες να το αποχωριστείς

Δεκτό.

Αν όχι. Δωστο και παρε ενα 1600XS ή GTi
Hellas4x4 - Τετ 20 Νοέ 2019, 13:02:28
Θέμα δημοσίευσης:
Nik_psa έγραψε:
To ότι οικονομικά δεν αξίζει μια τέτοια μετατροπή με μοτέρ-φρένα-υπουργείο είναι το μόνο σίγουρο, όπως σίγουρο είναι και το ότι συμβιβάζεσαι, όχι ότι δεν χρειάζονται, με τα ταμπούρα πίσω κι ας είναι τα μεγάλα με ABS και 16ν μοτέρ.


Τα ταμπούρα που φοράει τουλάχιστον το δικό μου, είναι τα ίδια με του 405 του GTi, του 306 του 1,8 και του 306 του Rallye όσον αφορά την Peugeot... Τα ίδια ταμπούρα έχουν και άλλα γαλλικά αμάξια μεγαλύτερου βάρους, κυβικών και αλόγων...
Οπότε πιθανότατα να μην καταλάβω διαφορά!!!
Το μοναδικό πιθανώς μειονέκτημα να είναι ότι σε πολλά απανωτά φρεναρίσματα να μην κρυώνουν τόσο γρήγορα όσο οι δίσκοι...
Κάτι που προσωπικά δεν με απασχολεί γιατί δεν το έχω το αμάξι για σταμάτα-ξεκίνα και "κόντρες"...
Επίσης όπως ανέφερα και παραπάνω αν ο συνάδελφος έχει "αδύναμα" φρένα μπροστά, μάλλον πρόβλημα θα έχει παρά βελτίωση...
gallosvaggitis - Τετ 20 Νοέ 2019, 20:56:25
Θέμα δημοσίευσης:
Hellas4x4 έγραψε:
Nik_psa έγραψε:
To ότι οικονομικά δεν αξίζει μια τέτοια μετατροπή με μοτέρ-φρένα-υπουργείο είναι το μόνο σίγουρο, όπως σίγουρο είναι και το ότι συμβιβάζεσαι, όχι ότι δεν χρειάζονται, με τα ταμπούρα πίσω κι ας είναι τα μεγάλα με ABS και 16ν μοτέρ.


Τα ταμπούρα που φοράει τουλάχιστον το δικό μου, είναι τα ίδια με του 405 του GTi, του 306 του 1,8 και του 306 του Rallye όσον αφορά την Peugeot... Τα ίδια ταμπούρα έχουν και άλλα γαλλικά αμάξια μεγαλύτερου βάρους, κυβικών και αλόγων...
Οπότε πιθανότατα να μην καταλάβω διαφορά!!!
Το μοναδικό πιθανώς μειονέκτημα να είναι ότι σε πολλά απανωτά φρεναρίσματα να μην κρυώνουν τόσο γρήγορα όσο οι δίσκοι...
Κάτι που προσωπικά δεν με απασχολεί γιατί δεν το έχω το αμάξι για σταμάτα-ξεκίνα και "κόντρες"...
Επίσης όπως ανέφερα και παραπάνω αν ο συνάδελφος έχει "αδύναμα" φρένα μπροστά, μάλλον πρόβλημα θα έχει παρά βελτίωση...


Εμενα βαση vin πρεπει να εχει τα 180mm ταμπουρα ενω νομιζω αυτα με abs ειχαν τα 203mm.Το προοριζω για διαφορες χρησεις που μπορει να αξιοποιουσαν την πολυ καλυτερη αντιμετωπιση της εξτρα θερμοτητας..
gallosvaggitis - Τετ 20 Νοέ 2019, 20:57:34
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
Φαντάζομαι το εχεις πρωτο χέρι και το αγαπας...και δε θες να το αποχωριστείς

Δεκτό.

Αν όχι. Δωστο και παρε ενα 1600XS ή GTi


2ο χερι, αλλα ειναι κυριολεκτικα σε κατασταση μουσειου... Τα παντα ακριβως σαν νεα.. Γι αυτο ελεγα λιγα και καλα πραγματα σε εκεινο. Αν το εδινα για κατι, θα ηταν μελλοντικα για κανα Ibiza 6L 20VT...
MEMsound - Πεμ 21 Νοέ 2019, 12:01:08
Θέμα δημοσίευσης:
όμορφα τότε
καλές βελτιώσεις
πάντως επειδη τυγχανει να εχω στην οικογενεια και ενα 206 1400 8ν με abs οφειλω να σου πω οτι δεν βρησκω λογω αλλαγης των ταμπουρων με δισκοφρενα

αυτό που θα εκανα και εχω κανει ειναι να αλλαζα τα εμπρος απο μονο σε διπλα αεριζομενα ειτε 247mm απο 106 rallye / gti / saxo vts, ειτε 266mm από 206 (1400 16ν / 1600 16ν / 2,0 gti)

εγχ εβαλα 266 απο 206xs
gallosvaggitis - Πεμ 21 Νοέ 2019, 13:30:48
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
όμορφα τότε
καλές βελτιώσεις
πάντως επειδη τυγχανει να εχω στην οικογενεια και ενα 206 1400 8ν με abs οφειλω να σου πω οτι δεν βρησκω λογω αλλαγης των ταμπουρων με δισκοφρενα

αυτό που θα εκανα και εχω κανει ειναι να αλλαζα τα εμπρος απο μονο σε διπλα αεριζομενα ειτε 247mm απο 106 rallye / gti / saxo vts, ειτε 266mm από 206 (1400 16ν / 1600 16ν / 2,0 gti)

εγχ εβαλα 266 απο 206xs


Με abs πρεπει να χει με 203mm και οχι με 180mm ταμπουρα.

Ξερω για 266mm απο 1.6 16V ,Αλλα παιζει και να συμφερει 283mm (και αντιστοιχες δαγκανες) απο 2Λιτρο Xsara? Η κατι αντιστοιχο
MEMsound - Τρι 26 Νοέ 2019, 21:39:48
Θέμα δημοσίευσης:
μην ξεφυγουμε και συζηταμε εδω για τα εμπρός
εν συντομία τα 283 περισσοτερη δυναμη φρεναρισματος
αλλα και περισσότερο βαρος και λιγο πιο ακριβα αναλλωσιμα δισκοι και τακακια
λιγο χειροτερο τιμονι
και σε καποια 206 εχασε λιγο σε αισθηση το πεταλ (στην αρχη της διαδρομης)

δεν ειμαι απαραίτητα κατά απλά στα ανφερω
περισσότερα σε αντιστοιχο τοπικ
gallosvaggitis - Παρ 20 Δεκ 2019, 00:08:54
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικα ρωτησα σε ενα καταστημα με γαλλικα ανταλλακτικα και ειπαν οτι ειτε με ολοκληρο αξονα ειτε με ακρα πυρους ολα κλπ γινεται.

Επισης βρηκα και πηρα τις Peugeot Ouragan 16' . Μπορει να μπει κανονικα 205/45/16 μιας και ειναι 6.5J απ οτι βλεπω? Ποση διαφορα θα δω σε αποδοση? Κρατημα σιγουρα πολυ καλυτερο ε? Απο 175/65/14 σε 205/45/16

Λαστιχα ποιο απ ολα?

Toyo Proxes TR1 205/45R16 87W XL
Toyo Proxes T1-R 205/45R16 87W
Uniroyal RainSport 3 205/45R16 83Y
Uniroyal RainSport 5 205/45R16 83V FR
Pirelli P Zero Nero GT 205/45R16 83W
Bridgestone Turanza T005 205/45R16 87W XL
Hellas4x4 - Παρ 20 Δεκ 2019, 15:06:41
Θέμα δημοσίευσης:
16" σε 1,4 δεν νομίζω ότι το κράτημα θα είναι το θέμα σου... Πιθανότατα είναι αν θα τραβάει καθόλου...
gallosvaggitis - Σαβ 21 Δεκ 2019, 02:01:40
Θέμα δημοσίευσης:
Θα δειξει μολις μπουνε πανω οι ζαντες

EIBACH PRO KIT ελατηρια 3ποντα μαζι με KAYABA ULTRA SR αμορτισερ κανουν δουλεια?
gallosvaggitis - Τετ 25 Δεκ 2019, 02:57:48
Θέμα δημοσίευσης:
Βρηκα δαγκανες+δισκους 283mm στα 120Ε και το σκεφτομαι σοβαρα τελικα μαζι με αντλια ξαρα 23.81mm για να ειναι οκ, τι λετε?

(Μαζι με 205/45/16 λαστιχο, οχι 14ρες)
Nik_psa - Τετ 25 Δεκ 2019, 09:21:32
Θέμα δημοσίευσης:
Υπερβολή δεδομένου ότι πίσω μένεις και με τα (''μεγάλα'') ταμπούρα.
Πρέπει επίσης να συνυπολογίσεις αυτό που σου είπαν για το βάρος και το στρήψιμο και τα 283 για να παίξουν σωστά σε 206 θέλουν δίσκους πίσω και πακέτο RC σεβρό τρόμπα κατανεμητοabs κλπ.
Επίσης το ότι θα είναι καλύτερο είναι σίγουρο αλλά σωστό με αλχιμίες τύπου xsara σε 206, που έχει άλλο κατανεμητή όταν υπάρχει, δεν ξέρεις..
gallosvaggitis - Τετ 25 Δεκ 2019, 23:08:02
Θέμα δημοσίευσης:
Nik_psa έγραψε:
Υπερβολή δεδομένου ότι πίσω μένεις και με τα (''μεγάλα'') ταμπούρα.
Πρέπει επίσης να συνυπολογίσεις αυτό που σου είπαν για το βάρος και το στρήψιμο και τα 283 για να παίξουν σωστά σε 206 θέλουν δίσκους πίσω και πακέτο RC σεβρό τρόμπα κατανεμητοabs κλπ.
Επίσης το ότι θα είναι καλύτερο είναι σίγουρο αλλά σωστό με αλχιμίες τύπου xsara σε 206, που έχει άλλο κατανεμητή όταν υπάρχει, δεν ξέρεις..


Δεν εχω abs οποτε εχω τα μικρα ταμπουρα (180mm οχι 200κατι)
Σερβο θελει σιγουρα? Τροπα 23,81mm (απο ξαρα) δεν θα φτασει? Και ειπα ξαρα γιατι νομιζω ειναι τα ιδια ακριβως με 206 RC και νομιζω και καποιο 307
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr