Hellas4x4 έγραψε: |
Την κονσόλα δεν θα αποφύγεις να την λύσεις... κι πίστεψέ με, είναι μανίκι...
Εύκολο μέχρι να φτάσεις στα όργανα (θερμοκρασίας πάντα ενοοώ, όχι του κοντέρ), αλλά μετά τα όργανα για να τα ανοίξεις είναι δύσκολο και θέλει προσοχή γιατί τα πλαστικά είναι πολυκαιρισμένα και σπάνε εύκολα. Επίσης θέλει μεγάλη προσοχή στο να αφαιρέσεις τις ντίζες από πίσω γιατί είναι πολύ σφικτές. Αν τα καταφέρεις λοιπον και βγάλεις τα όργανα από το ταμπλό μετά είναι λίγο πιο εύκολο γιατί είναι τέσσερα δοντάκια για να ανοίξεις τα όργανα. Όταν τα ανοίξεις θα παρατηρήσεις ότι το κουμπί του A/C είναι αυτόνομο και έχει απλά ένα ελατήριο επαναφοράς. Το πιθανότερο είναι ότι έχει μετακινηθεί σε σένα το ελατήριο. |