Kostas-106- έγραψε: |
Καλησπερα.
Ειμαι κατοχος ενος peugeot 106 gti του 97 μοντελο. Εχω ενα θεμα με το αυτοκινητο. Οταν το βαζω μπρος αφου εχει κατσει το βραδυ ή πχ οταν παω για καφε ή στην δουλεια και φευγω το αυτοκινητο κανει κοψιματα για περιπου 2 με 3 στενα. Μπορει να φταιει η αντλια βενζινας ή να παω τα μπεκ για καθαρισμο? Εχει αντιμετωπισει κανεις αλλος το προβλημα αυτο? |
geo106xs έγραψε: | ||
Προσφατα αλλαξα αισθητηρα λ λογω αντιστοιχου προβληματος! Τα κοψιματα μου τα εκανε μονο οταν το αυτοκινητο ηταν κρυο, αν π.χ το εσβηνα και το επαιρνα παλι μετα απο το πολυ μιση ωρα, δεν εκανε κιχ! Μετα την αλλαγη το προβλημα εξαφανιστηκε, ενω η καταναλωση μειωθηκε αισθητα! |
Kostas-106- έγραψε: | ||||
Εγω αν το αφησω καμια ωρα και ψιλοκρυωσει θα το ξανακανει. Τωρα δεν ξερω τι να πρωτοαλλαξω. Λ, τρομπα ή μηπως ειναι κατι αλλο...Aλλα πιστευω αν ηταν Λ δεν θα αναβε check? |
TopGear έγραψε: | ||||||
Βαλβίδα ψυχρής ενδεχομένως. Ειδικότερα αν ακούς και από την εξάτμιση αυτά τα σκασίματα όπως λες. Ειδάλλως θα μπορούσε και μπεκ, πολλαπλασιαστής κτλ κτλ. |
Hellas4x4 έγραψε: |
Κοίτα και αυτό το θέμα:
ΑΡΡΥΘΜΙΑ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΣΕ 206 1.1 Μήπως πολλαπλασιαστής;;; Με το που ζεσταθεί δουλεύει σωστά ενώ μόλις κρυώσει κάνει τα δικά του;;; |
TopGear έγραψε: | ||||||
Βαλβίδα ψυχρής ενδεχομένως. Ειδικότερα αν ακούς και από την εξάτμιση αυτά τα σκασίματα όπως λες. Ειδάλλως θα μπορούσε και μπεκ, πολλαπλασιαστής κτλ κτλ. |
geo106xs έγραψε: |
Εγω συνεχιζω να πιστευω πως ευθυνεται ο αισθητηρας λ... |
Kostas-106- έγραψε: | ||
Υπαρχει καποιος τροπος να καθαριστει ο Λ μπας και καταλαβουμε διαφορα και τον αλλαξουμε μετα, γιατι το να αλλαζω πραγματα με το σκεπτικο οτι μπορει και να το πετυχω με χτυπαει στην τσεπη αλλα και στα νευρα. |
Citroenakias έγραψε: |
Σου το έκανε από πάντα αυτό?
Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ. Εμένα όμως είναι από μάπα πρόγραμμα κάποιες φορές στα χαμηλά μπερδεύει και αν πατάς το γκάζι ακούς σκασιμο. Αν φοράει πρόγραμμα και το είχαν βάλει την τότε εποχή του αυτοκινήτου είναι πολύ πιθανό να είναι από αυτό. |
salex έγραψε: | ||||
Βρε Κώστα, αν είναι να σκέφτεσαι να αλλάξεις αισθητήρα λάμβδα σε ένα αυτοκίνητο 20ετίας, καλύτερα να κάνεις το άλλο τεστ. Τη δοκιμή με τον αναπτήρα και το γκαζάκι. Έτσι σίγουρα θα δουλέψει και θα αποζημειωθείς, αρκεί να έχεις ασφαλίσει το αυτοκίνητο για φυσικά φαινομενα και τρομοκρατικές επιθέσεις. Κανονικά θα έπρεπε να αλλάξεις ό,τι υπάρχει από αισθητήρες για να είσαι σίγουρος ότι δε θα ανατιναχθείς κατά λαθος. Γιατί λόγω ηλικίας των ηλεκτρικών, έχουν περάσει το όριο ζωής τους εδώ και καμια δεκαπενταετία. Το να προσπαθείς να βρεις τί φταίει μετά, είναι λίγο ματαιότητα. Φταίει που το αυτοκίνητο δε σχεδιάστηκε να αντέξει τόσο πολύ χωρίς αντικατάσταση, τουλάχιστον των βασικών εξαρτημάτων του. Πριν βιαστείς να συμπεράνεις ότι το γράφω για να σε πειράξω: Κάποτε εκανα ανακατασκευή μοτέρ στο δικό μου Σάξο 1.1 επειδή μου έκανε κοψίματα και έβγαζε μαυρίλες. Μόνο και μόνο για να διαπιστώσω ότι και μετά την ανακατασκευή, πάλι το ίδιο γινόταν. Τελικός υπεύθυνος ήταν ένας αισθητήρας λάμβδα των 50 Ευρώ. Μη ρωτήσεις πόσο κόστισε το rebuild, εγώ φταίω. Καλύτερα μη την πατήσεις κι εσύ έτσι. |
Hellas4x4 έγραψε: |
Δοκίμασε να πάρεις ένα μεταχειρισμένο "λ"... και βλέπεις την απόκριση του αυτοκινήτου...
Όταν λες ότι άλλαξες αισθητήρα νερού, εννοείς την βαλβίδα ψυχρής ή την βαλβίδα του θερμοστάτη;;; |
Kostas-106- έγραψε: | ||
Aλλαξα τον αισθητηρα Θερμοκρασιας ψυκτικου υγρου. Αυτος που ειναι διπλα στον θερμοστατη και ειναι πρασινος. |
TopGear έγραψε: | ||||
Αυτό που σου είχα πει εξαρχής. Σταμάτησε; |