PSClub - Hellas

Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις - Κοψιματα

Kostas-106- - Τρι 12 Μάρ 2019, 21:17:08
Θέμα δημοσίευσης: Κοψιματα
Καλησπερα.
Ειμαι κατοχος ενος peugeot 106 gti του 97 μοντελο. Εχω ενα θεμα με το αυτοκινητο. Οταν το βαζω μπρος αφου εχει κατσει το βραδυ ή πχ οταν παω για καφε ή στην δουλεια και φευγω το αυτοκινητο κανει κοψιματα για περιπου 2 με 3 στενα. Μπορει να φταιει η αντλια βενζινας ή να παω τα μπεκ για καθαρισμο? Εχει αντιμετωπισει κανεις αλλος το προβλημα αυτο?
geo106xs - Τρι 12 Μάρ 2019, 22:00:47
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κοψιματα
Kostas-106- έγραψε:
Καλησπερα.
Ειμαι κατοχος ενος peugeot 106 gti του 97 μοντελο. Εχω ενα θεμα με το αυτοκινητο. Οταν το βαζω μπρος αφου εχει κατσει το βραδυ ή πχ οταν παω για καφε ή στην δουλεια και φευγω το αυτοκινητο κανει κοψιματα για περιπου 2 με 3 στενα. Μπορει να φταιει η αντλια βενζινας ή να παω τα μπεκ για καθαρισμο? Εχει αντιμετωπισει κανεις αλλος το προβλημα αυτο?


Προσφατα αλλαξα αισθητηρα λ λογω αντιστοιχου προβληματος! Τα κοψιματα μου τα εκανε μονο οταν το αυτοκινητο ηταν κρυο, αν π.χ το εσβηνα και το επαιρνα παλι μετα απο το πολυ μιση ωρα, δεν εκανε κιχ!
Μετα την αλλαγη το προβλημα εξαφανιστηκε, ενω η καταναλωση μειωθηκε αισθητα!
Kostas-106- - Τετ 13 Μάρ 2019, 00:02:22
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κοψιματα
geo106xs έγραψε:
Kostas-106- έγραψε:
Καλησπερα.
Ειμαι κατοχος ενος peugeot 106 gti του 97 μοντελο. Εχω ενα θεμα με το αυτοκινητο. Οταν το βαζω μπρος αφου εχει κατσει το βραδυ ή πχ οταν παω για καφε ή στην δουλεια και φευγω το αυτοκινητο κανει κοψιματα για περιπου 2 με 3 στενα. Μπορει να φταιει η αντλια βενζινας ή να παω τα μπεκ για καθαρισμο? Εχει αντιμετωπισει κανεις αλλος το προβλημα αυτο?


Προσφατα αλλαξα αισθητηρα λ λογω αντιστοιχου προβληματος! Τα κοψιματα μου τα εκανε μονο οταν το αυτοκινητο ηταν κρυο, αν π.χ το εσβηνα και το επαιρνα παλι μετα απο το πολυ μιση ωρα, δεν εκανε κιχ!
Μετα την αλλαγη το προβλημα εξαφανιστηκε, ενω η καταναλωση μειωθηκε αισθητα!



Εγω αν το αφησω καμια ωρα και ψιλοκρυωσει θα το ξανακανει. Τωρα δεν ξερω τι να πρωτοαλλαξω. Λ, τρομπα ή μηπως ειναι κατι αλλο...Aλλα πιστευω αν ηταν Λ δεν θα αναβε check?
TopGear - Τετ 13 Μάρ 2019, 01:22:52
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κοψιματα
Kostas-106- έγραψε:
geo106xs έγραψε:
Kostas-106- έγραψε:
Καλησπερα.
Ειμαι κατοχος ενος peugeot 106 gti του 97 μοντελο. Εχω ενα θεμα με το αυτοκινητο. Οταν το βαζω μπρος αφου εχει κατσει το βραδυ ή πχ οταν παω για καφε ή στην δουλεια και φευγω το αυτοκινητο κανει κοψιματα για περιπου 2 με 3 στενα. Μπορει να φταιει η αντλια βενζινας ή να παω τα μπεκ για καθαρισμο? Εχει αντιμετωπισει κανεις αλλος το προβλημα αυτο?


Προσφατα αλλαξα αισθητηρα λ λογω αντιστοιχου προβληματος! Τα κοψιματα μου τα εκανε μονο οταν το αυτοκινητο ηταν κρυο, αν π.χ το εσβηνα και το επαιρνα παλι μετα απο το πολυ μιση ωρα, δεν εκανε κιχ!
Μετα την αλλαγη το προβλημα εξαφανιστηκε, ενω η καταναλωση μειωθηκε αισθητα!



Εγω αν το αφησω καμια ωρα και ψιλοκρυωσει θα το ξανακανει. Τωρα δεν ξερω τι να πρωτοαλλαξω. Λ, τρομπα ή μηπως ειναι κατι αλλο...Aλλα πιστευω αν ηταν Λ δεν θα αναβε check?


Βαλβίδα ψυχρής ενδεχομένως. Ειδικότερα αν ακούς και από την εξάτμιση αυτά τα σκασίματα όπως λες. Ειδάλλως θα μπορούσε και μπεκ, πολλαπλασιαστής κτλ κτλ.
geo106xs - Τετ 13 Μάρ 2019, 07:37:00
Θέμα δημοσίευσης:
Η βαλβιδα ψυχρης για να παρουσιασει συμπτωματα πρεπει να περασουν αρκετες ωρες μεχρι η θερμοκρασια ψυκτικου να χαμηλωσει, συν τοις αλλοις στην πλειαδα των περιπτωσεων τα μπερδεματα απο βαλβιδα ψυχρης δε σταματανε ακομη και με ζεστο κινητηρα.
Στη δικη μου περιπτωση check engine δεν αναψε ποτε! Οπως σου ειπα, το πολυ μιση ωρα μετα δουλευε σωστα, αν εμενε καμια ωρα το εκανε ξανα! Ειναι αρκετο διαστημα για να πεσει η θερμοκρασια της εξατμισης.

Μπορεις να ξεκινησεις απο πιο απλα πραγματα πριν αλλαξεις λ ή καθαρισεις μπεκ, οπως το να αλλαξεις μπουζι!
Kostas-106- - Τετ 13 Μάρ 2019, 13:32:13
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κοψιματα
TopGear έγραψε:
Kostas-106- έγραψε:
geo106xs έγραψε:
Kostas-106- έγραψε:
Καλησπερα.
Ειμαι κατοχος ενος peugeot 106 gti του 97 μοντελο. Εχω ενα θεμα με το αυτοκινητο. Οταν το βαζω μπρος αφου εχει κατσει το βραδυ ή πχ οταν παω για καφε ή στην δουλεια και φευγω το αυτοκινητο κανει κοψιματα για περιπου 2 με 3 στενα. Μπορει να φταιει η αντλια βενζινας ή να παω τα μπεκ για καθαρισμο? Εχει αντιμετωπισει κανεις αλλος το προβλημα αυτο?


Προσφατα αλλαξα αισθητηρα λ λογω αντιστοιχου προβληματος! Τα κοψιματα μου τα εκανε μονο οταν το αυτοκινητο ηταν κρυο, αν π.χ το εσβηνα και το επαιρνα παλι μετα απο το πολυ μιση ωρα, δεν εκανε κιχ!
Μετα την αλλαγη το προβλημα εξαφανιστηκε, ενω η καταναλωση μειωθηκε αισθητα!


Εγω αν το αφησω καμια ωρα και ψιλοκρυωσει θα το ξανακανει. Τωρα δεν ξερω τι να πρωτοαλλαξω. Λ, τρομπα ή μηπως ειναι κατι αλλο...Aλλα πιστευω αν ηταν Λ δεν θα αναβε check?


Βαλβίδα ψυχρής ενδεχομένως. Ειδικότερα αν ακούς και από την εξάτμιση αυτά τα σκασίματα όπως λες. Ειδάλλως θα μπορούσε και μπεκ, πολλαπλασιαστής κτλ κτλ.


Η αληθεια ειναι πως ακουω σκασιματα απ την εξατμιση αλλα οχι καθε μερα που κανει και τα κοψιματα. Μπορει να κανει σκασιμο μια με δυο φορες την βδομαδα. Μπουζι αλλαξα πριν απο 2000 χλμ. Μαλλον θα ξεκινησω απο βαλβιδα ψυχρης και μετα εχει ο Θεος. Θα δω τι θα μου πει και ο μαστορας.
Hellas4x4 - Τετ 13 Μάρ 2019, 15:06:56
Θέμα δημοσίευσης:
Κοίτα και αυτό το θέμα:
ΑΡΡΥΘΜΙΑ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΣΕ 206 1.1

Μήπως πολλαπλασιαστής;;;
Με το που ζεσταθεί δουλεύει σωστά ενώ μόλις κρυώσει κάνει τα δικά του;;;
Kostas-106- - Πεμ 14 Μάρ 2019, 18:25:35
Θέμα δημοσίευσης:
Hellas4x4 έγραψε:
Κοίτα και αυτό το θέμα:
ΑΡΡΥΘΜΙΑ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΣΕ 206 1.1

Μήπως πολλαπλασιαστής;;;
Με το που ζεσταθεί δουλεύει σωστά ενώ μόλις κρυώσει κάνει τα δικά του;;;


Ναι μετα απο δυο τρια στενα που φευγω απο κει που ήμουν στρωνει. Στο ρελαντι δουλευει ρολοι.
Kostas-106- - Παρ 10 Μάϊ 2019, 19:25:58
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κοψιματα
TopGear έγραψε:
Kostas-106- έγραψε:
geo106xs έγραψε:
Kostas-106- έγραψε:
Καλησπερα.
Ειμαι κατοχος ενος peugeot 106 gti του 97 μοντελο. Εχω ενα θεμα με το αυτοκινητο. Οταν το βαζω μπρος αφου εχει κατσει το βραδυ ή πχ οταν παω για καφε ή στην δουλεια και φευγω το αυτοκινητο κανει κοψιματα για περιπου 2 με 3 στενα. Μπορει να φταιει η αντλια βενζινας ή να παω τα μπεκ για καθαρισμο? Εχει αντιμετωπισει κανεις αλλος το προβλημα αυτο?


Προσφατα αλλαξα αισθητηρα λ λογω αντιστοιχου προβληματος! Τα κοψιματα μου τα εκανε μονο οταν το αυτοκινητο ηταν κρυο, αν π.χ το εσβηνα και το επαιρνα παλι μετα απο το πολυ μιση ωρα, δεν εκανε κιχ!
Μετα την αλλαγη το προβλημα εξαφανιστηκε, ενω η καταναλωση μειωθηκε αισθητα!


Εγω αν το αφησω καμια ωρα και ψιλοκρυωσει θα το ξανακανει. Τωρα δεν ξερω τι να πρωτοαλλαξω. Λ, τρομπα ή μηπως ειναι κατι αλλο...Aλλα πιστευω αν ηταν Λ δεν θα αναβε check?


Βαλβίδα ψυχρής ενδεχομένως. Ειδικότερα αν ακούς και από την εξάτμιση αυτά τα σκασίματα όπως λες. Ειδάλλως θα μπορούσε και μπεκ, πολλαπλασιαστής κτλ κτλ.




Αλλάχτηκε ο αισθ. Θερμοκρασιας νερου και ακομα κανει κοψιματα οταν ξεκιναω. Τι αλλο μπορει να φταιει?
geo106xs - Σαβ 11 Μάϊ 2019, 14:01:02
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω συνεχιζω να πιστευω πως ευθυνεται ο αισθητηρας λ...
Kostas-106- - Δευ 13 Μάϊ 2019, 09:19:00
Θέμα δημοσίευσης:
geo106xs έγραψε:
Εγω συνεχιζω να πιστευω πως ευθυνεται ο αισθητηρας λ...


Υπαρχει καποιος τροπος να καθαριστει ο Λ μπας και καταλαβουμε διαφορα και τον αλλαξουμε μετα, γιατι το να αλλαζω πραγματα με το σκεπτικο οτι μπορει και να το πετυχω με χτυπαει στην τσεπη αλλα και στα νευρα.
geo106xs - Δευ 13 Μάϊ 2019, 13:28:48
Θέμα δημοσίευσης:
Αμα ο λ παρει τον κατηφορο δεν αλλαζει κατι οτι και να του κανεις!
Υπαρχει ενα τεστ με με πολυμετρο και καμινετο, προσωπικα το εκανα, εδειχνε ενταξει αλλα τελικα αυτος ηταν αιτια για τα προβληματα στο δικο μου...
salex - Δευ 13 Μάϊ 2019, 23:42:34
Θέμα δημοσίευσης:
Kostas-106- έγραψε:
geo106xs έγραψε:
Εγω συνεχιζω να πιστευω πως ευθυνεται ο αισθητηρας λ...


Υπαρχει καποιος τροπος να καθαριστει ο Λ μπας και καταλαβουμε διαφορα και τον αλλαξουμε μετα, γιατι το να αλλαζω πραγματα με το σκεπτικο οτι μπορει και να το πετυχω με χτυπαει στην τσεπη αλλα και στα νευρα.


Βρε Κώστα, αν είναι να σκέφτεσαι να αλλάξεις αισθητήρα λάμβδα σε ένα αυτοκίνητο 20ετίας, καλύτερα να κάνεις το άλλο τεστ. Τη δοκιμή με τον αναπτήρα και το γκαζάκι. Έτσι σίγουρα θα δουλέψει και θα αποζημειωθείς, αρκεί να έχεις ασφαλίσει το αυτοκίνητο για φυσικά φαινομενα και τρομοκρατικές επιθέσεις.

Κανονικά θα έπρεπε να αλλάξεις ό,τι υπάρχει από αισθητήρες για να είσαι σίγουρος ότι δε θα ανατιναχθείς κατά λαθος. Γιατί λόγω ηλικίας των ηλεκτρικών, έχουν περάσει το όριο ζωής τους εδώ και καμια δεκαπενταετία.
Το να προσπαθείς να βρεις τί φταίει μετά, είναι λίγο ματαιότητα. Φταίει που το αυτοκίνητο δε σχεδιάστηκε να αντέξει τόσο πολύ χωρίς αντικατάσταση, τουλάχιστον των βασικών εξαρτημάτων του.

Πριν βιαστείς να συμπεράνεις ότι το γράφω για να σε πειράξω:
Κάποτε εκανα ανακατασκευή μοτέρ στο δικό μου Σάξο 1.1 επειδή μου έκανε κοψίματα και έβγαζε μαυρίλες. Μόνο και μόνο για να διαπιστώσω ότι και μετά την ανακατασκευή, πάλι το ίδιο γινόταν.
Τελικός υπεύθυνος ήταν ένας αισθητήρας λάμβδα των 50 Ευρώ. Μη ρωτήσεις πόσο κόστισε το rebuild, εγώ φταίω. Καλύτερα μη την πατήσεις κι εσύ έτσι.
Citroenakias - Τρι 14 Μάϊ 2019, 23:58:32
Θέμα δημοσίευσης:
Σου το έκανε από πάντα αυτό?
Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ.
Εμένα όμως είναι από μάπα πρόγραμμα κάποιες φορές στα χαμηλά μπερδεύει και αν πατάς το γκάζι ακούς σκασιμο.
Αν φοράει πρόγραμμα και το είχαν βάλει την τότε εποχή του αυτοκινήτου είναι πολύ πιθανό να είναι από αυτό.
Kostas-106- - Πεμ 16 Μάϊ 2019, 15:34:48
Θέμα δημοσίευσης:
Citroenakias έγραψε:
Σου το έκανε από πάντα αυτό?
Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ.
Εμένα όμως είναι από μάπα πρόγραμμα κάποιες φορές στα χαμηλά μπερδεύει και αν πατάς το γκάζι ακούς σκασιμο.
Αν φοράει πρόγραμμα και το είχαν βάλει την τότε εποχή του αυτοκινήτου είναι πολύ πιθανό να είναι από αυτό.


Oχι δεν φοραω προγραμμα. Το κανει οταν ειναι κρυο ή οταν το αφησω για περιπου 1+ ωρα σβηστο. Κανει 3-4 μπερδεματα εκει που παω να δωσω γκαζι (συνηθως στις 2.000-2.500 στροφες) και μετα στρωνει και δεν κανει κιχ.
Kostas-106- - Πεμ 16 Μάϊ 2019, 15:36:42
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Kostas-106- έγραψε:
geo106xs έγραψε:
Εγω συνεχιζω να πιστευω πως ευθυνεται ο αισθητηρας λ...


Υπαρχει καποιος τροπος να καθαριστει ο Λ μπας και καταλαβουμε διαφορα και τον αλλαξουμε μετα, γιατι το να αλλαζω πραγματα με το σκεπτικο οτι μπορει και να το πετυχω με χτυπαει στην τσεπη αλλα και στα νευρα.


Βρε Κώστα, αν είναι να σκέφτεσαι να αλλάξεις αισθητήρα λάμβδα σε ένα αυτοκίνητο 20ετίας, καλύτερα να κάνεις το άλλο τεστ. Τη δοκιμή με τον αναπτήρα και το γκαζάκι. Έτσι σίγουρα θα δουλέψει και θα αποζημειωθείς, αρκεί να έχεις ασφαλίσει το αυτοκίνητο για φυσικά φαινομενα και τρομοκρατικές επιθέσεις.

Κανονικά θα έπρεπε να αλλάξεις ό,τι υπάρχει από αισθητήρες για να είσαι σίγουρος ότι δε θα ανατιναχθείς κατά λαθος. Γιατί λόγω ηλικίας των ηλεκτρικών, έχουν περάσει το όριο ζωής τους εδώ και καμια δεκαπενταετία.
Το να προσπαθείς να βρεις τί φταίει μετά, είναι λίγο ματαιότητα. Φταίει που το αυτοκίνητο δε σχεδιάστηκε να αντέξει τόσο πολύ χωρίς αντικατάσταση, τουλάχιστον των βασικών εξαρτημάτων του.

Πριν βιαστείς να συμπεράνεις ότι το γράφω για να σε πειράξω:
Κάποτε εκανα ανακατασκευή μοτέρ στο δικό μου Σάξο 1.1 επειδή μου έκανε κοψίματα και έβγαζε μαυρίλες. Μόνο και μόνο για να διαπιστώσω ότι και μετά την ανακατασκευή, πάλι το ίδιο γινόταν.
Τελικός υπεύθυνος ήταν ένας αισθητήρας λάμβδα των 50 Ευρώ. Μη ρωτήσεις πόσο κόστισε το rebuild, εγώ φταίω. Καλύτερα μη την πατήσεις κι εσύ έτσι.


Φιλε μου δεν εχεις αδικο με αυτα που λες, σαφως και εχει περασει το οριο ζωης του καθε αισθητηρα απλα προσπαθω να βγαλω μια ακρη γιατι ακουω παρα πολλες γνωμες και δεν ξερω τι να πρωτοκανω.
Hellas4x4 - Τρι 21 Μάϊ 2019, 16:10:55
Θέμα δημοσίευσης:
Δοκίμασε να πάρεις ένα μεταχειρισμένο "λ"... και βλέπεις την απόκριση του αυτοκινήτου...

Όταν λες ότι άλλαξες αισθητήρα νερού, εννοείς την βαλβίδα ψυχρής ή την βαλβίδα του θερμοστάτη;;;
Kostas-106- - Τρι 21 Μάϊ 2019, 16:34:42
Θέμα δημοσίευσης:
Hellas4x4 έγραψε:
Δοκίμασε να πάρεις ένα μεταχειρισμένο "λ"... και βλέπεις την απόκριση του αυτοκινήτου...

Όταν λες ότι άλλαξες αισθητήρα νερού, εννοείς την βαλβίδα ψυχρής ή την βαλβίδα του θερμοστάτη;;;


Aλλαξα τον αισθητηρα Θερμοκρασιας ψυκτικου υγρου. Αυτος που ειναι διπλα στον θερμοστατη και ειναι πρασινος.
TopGear - Τρι 21 Μάϊ 2019, 17:15:42
Θέμα δημοσίευσης:
Kostas-106- έγραψε:
Hellas4x4 έγραψε:
Δοκίμασε να πάρεις ένα μεταχειρισμένο "λ"... και βλέπεις την απόκριση του αυτοκινήτου...

Όταν λες ότι άλλαξες αισθητήρα νερού, εννοείς την βαλβίδα ψυχρής ή την βαλβίδα του θερμοστάτη;;;


Aλλαξα τον αισθητηρα Θερμοκρασιας ψυκτικου υγρου. Αυτος που ειναι διπλα στον θερμοστατη και ειναι πρασινος.


Αυτό που σου είχα πει εξαρχής.

Σταμάτησε;
Kostas-106- - Τρι 21 Μάϊ 2019, 17:34:44
Θέμα δημοσίευσης:
TopGear έγραψε:
Kostas-106- έγραψε:
Hellas4x4 έγραψε:
Δοκίμασε να πάρεις ένα μεταχειρισμένο "λ"... και βλέπεις την απόκριση του αυτοκινήτου...

Όταν λες ότι άλλαξες αισθητήρα νερού, εννοείς την βαλβίδα ψυχρής ή την βαλβίδα του θερμοστάτη;;;


Aλλαξα τον αισθητηρα Θερμοκρασιας ψυκτικου υγρου. Αυτος που ειναι διπλα στον θερμοστατη και ειναι πρασινος.


Αυτό που σου είχα πει εξαρχής.

Σταμάτησε;


Σκασιμο κανει αλλα παρα πολυ σπανια. Μπεκ δεν ειναι 100% ειναι καθαρισμενα. Πολλαπλασιαστης δεν ειναι γιατι θα εκανε και ζεστο. Καποιος αισθητηρας θα ειναι, τωρα ειναι λ, Μap ή τιποτα αλλο δεν το ξερω.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr