salex έγραψε: |
Χωρίς να θέλω να σας προσγειώσω απότομα, 300.000χλμ σε κινητήρα βενζίνης με ασφάλεια είναι σαν να θέλεις κάνεις ελεύθερη πτώση χωρίς αλεξίπτωτο.
Οι κινητήρες βενζίνης δεν αντέχουν ούτε και είναι φτιαγμένοι για τόσα χιλιόμετρα χωρίς επισκευή. Αν είχατε ντίζελ, τότε ίσως γιατί είναι λιπαντικό σαν καύσιμο και υπάρχει λιγότερη φθορά στις επιφάνειες που βρέχει. Τουλάχιστον προλάβετε να κάνετε επισκευή, να προλάβετε τον κορμό πριν χτυπήσει καμια μπιέλα και πάει για πέταμα όλο μαζί. Το κόστος διαφέρει πάρα πολύ. |
alkis207 έγραψε: |
Τα ιδια περιπου σε εμενα, μονο που βαζω 10w40 και καιει αρκετο λαδι.
Βαλβολινες αλλαγη; Νομιζω χρειαζονται αν δεν εχεις αλλαξει ποτέ. |
ΡΑΦΑΗΛ έγραψε: |
Εχω το peugeot 207 1.4 16v 88ps του 2006 απο καινουργιο και τοχω βαλει πεισμα να περασω τα 300000 χιλ. Το προσεχω με αλλαγες καθε 10000 με λαδια 5w40 castrol edge
και ολα τα αναλωσημα που προβλεπονται στην ωρα τους. Αλλαγη αμορτισερ στα 130000. Εκτος απο ενα εκτακτο περιστατικο με την τρομπα βενζινης που με αφησε στα 180000 και κατι λαμπες στα μπροστινα φαναρια τιποτε αλλο ακομη και ο δισκος πλατω δεν θελουν να παραδωσουν πνευμα. Ειμαι τοσο ευχαριστημενος που δεν μου λεει τιποτε για καμμια αλλαγη. Εχω σκοπο να κανω καποιες προληπτικες αλλαγες ωστε απροβληματιστα να μου βγαλει αλλα 100-150000 χιλ. χωρις να μ αφησει στο δρομο, οπως αντικατασταση ψυγειο νερου και ολους τους σωληνες του, βασεις κινητηρα, ολα τα λαστιχα και φουσκες απο συστημα διευθυνσης και δεν ξερω και εγω τι αλλο. Μηπως ειμαι υπερβολικος; Δεν ξερω τι ακριβως πρεπει να κανω γιαυτο θελω τα φωτα σας. Αυτο που ξερω ειναι οτι προτιμω να του ριξω κανα δυο χιλιαρικα παρα να παρω τιποτε αλλο. Εαν εχετε εμπειριες και γνωσεις πανω σαυτο βοηθατε ακομη και για συνεργειο που θα μου κανει αυτη την δουλεια. Ευχαριστω. |
Giannis307 έγραψε: |
αν σκεφτεις οτι κατα μεσω ορο θελει καθε 120-150.000 χιλιομετρα αλαγη στην φλατζα λογω περμανιτη εισαι ηδη στα δυο ανοιγματα του μοτερ στις 300.000 |
nik_marin έγραψε: | ||
Μεγάλο ρόλο παίζει και το παραφλου... Ποτέ νερό... |
ΡΑΦΑΗΛ έγραψε: | ||
Στις 200ες χιλ. που εχω κανει εγω δεν υπαρχει καμμια διαρροη απο την φλατζα πρεπει απαραιτητα να κανω αλλαγη λες; Για μενα η γνωμη σου μετραει σευχαριστω για το ενδιαφερον. |