Hellas4x4 έγραψε: |
Έχεις ελέγξει αν είναι μονού ή πολλαπλού ψεκασμού;;;
Εγκέφαλος από το ένα στο άλλο ταιριάζει;;; |
Lef205 έγραψε: |
Τόσα ζητάνε οι ηλεκτρολόγοι . Και εμένα κάπου τόσα μου είχαν ζητήσει . |
Hellas4x4 έγραψε: |
Έχεις ελέγξει αν είναι μονού ή πολλαπλού ψεκασμού;;;
Εγκέφαλος από το ένα στο άλλο ταιριάζει;;; |
Nik_psa έγραψε: |
Τα γούστα, δυστυχώς, πληρώνονται. Από την άλλη αν έχεις όλα τα πράγματα, τα βάλεις μόνος σου και έχεις να πληρώσεις μόνο τον ηλεκτρολόγο προχώρα, τώρα αν θέλεις να τα κάνεις όλα μόνος και να μη δώσεις ευρώ βρες μέρος πάρε εργαλεία, πολύμετρο και καλά ξεμπερδέματα.. |
Lef205 έγραψε: |
Δεν θα πιστέψεις τι όπλο θα γίνει με αυτό το μοτέρ |
Hellas4x4 έγραψε: |
Το 306 το 1,6 8ν, δεν είχε το μοτέρ του rallye...
Το 306 έβγαζε 90 άλογα, το 306 cabrio 100, και το 106 rallye 105... . |
Hellas4x4 έγραψε: |
αλλά αφού θα το κάνεις και θα κάνεις όλο τον κόπο, μήπως βάλεις κάποιο πιο σύγχρονο μοτέρ... |
mitsos 306 έγραψε: | ||
το μοτερ που βαζω τώρα το είχα στο 306 , όταν είχα 306... |
mitsos 306 έγραψε: | ||
Βάζω αυτό το μοτέρ γιατί το είχα, είναι τζάμπα, ξέρω ότι ήταν καλό και δεν είχε προβλήματα και επίσης είναι ''αόρατο'' στο ΚΤΕΟ. Έχω δει και δίλιτρο 405 και διλιτρο 306 εξατάχυτο σε αυτό το αμάξι. Η μεταμόσχευση γίνεται από την σκοπιά ότι αντί να κάτσω να ασχοληθώ και να επισκευάσω ότι προβλήματα είχα με το μοτέρ και το σασμάν , να βάλω το σετάκι από το rallye που είχε πολύ λιγότερα χιλιόμετρα (και με bonus το παραπάνω γκάζι...) |
Hellas4x4 έγραψε: |
Αρα είχες αυτό με τα 90;;; |
Lef205 έγραψε: |
Μοτέρ από rallye στο 306 είχε ο χριστιανός |
Nik_psa έγραψε: |
Βέβαια μπορούσες να βρεις και φιλτροκούτι από 14άρι μονού σημείου από ΑΧ-ΒΧ-ΖΧ-106-205-309 και να βάλεις το πάνω μέρος από το 16άρι αλλά προτίμησες την χειροτεχνία.. |
Nik_psa έγραψε: |
Κατά τα άλλα είναι πολύ γεμάτο μοτεράκι (χωρίς τα θέματα των αλουμινένιων TU) και θα το ευχαριστηθείς πιστεύω.. |
Lef205 έγραψε: |
Δημήτρη αν πετύχεις κανένα rallye 16β μαμά , κάνε του καμία πλάκα |