PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - Πιθανό πρόβλημα με την εξαγωγή

Μουστακαλής - Σαβ 21 Ιούλ 2018, 02:06:32
Θέμα δημοσίευσης: Πιθανό πρόβλημα με την εξαγωγή
Καλησπέρα και πάλι.
Είμαι κάτοχος ενός peugeot 206 1.4 8v.Αρχικά το αμάξι το πήρα από 2ο χέρι χωρίς καμία απολύτως μετατροπή.Ξεκίνησα λοιπόν με λαχτάρα να το στήσω.Έβαλα αμορτισέρ monroe και λάστιχα yokohama sport.Αργότερα αντικατέστησα τον εργοστασιακό καταλύτη ο οποίος είχε 145.000 χλμ,με μεταλλικό και άλλαξα τη σωλήνα από καταλύτη και πίσω,βάζοντας μεγαλύτερο τελικό καζανάκι το οποίο έκανε πιο πολύ θόρυβο(μπάσο)από το εργοστασιακό.Αντικατέστησα το εργοστασιακό air filter με σκούπα και το πήγα για προγραμματισμό.Το αμάξι μετρήθηκε 90,1 άλογα από 75 που ήταν εργοστασιακό.Περνώντας ο καιρός αυτός ο θόρυβος με ζάλησε και έτσι αποφάσισα να προσθέσω μεσαίο καζανάκι προκειμένου να μαλακώσει ο ήχος και αντικατέστησα πάλι το τελικό καζανάκι με Group N.Επίσης αντικατέστησα την σκούπα σε φιλτροχοάνη(την οποία κίνηση την έκανα επειδή ο εξατμισάς μου είπε πως μέσα στην σκούπα υπήρχε πολύ μικρό φίλτρο και δεν πέρναγε η επιθυμητή ποσότητα αέρα).Μετά από όλα αυτα πήγα σε έναν άλλο εξατμισά για να βάλω χταπόδι 4-2-1 με spiral downpipe,αλλαγή το μεσαίο καζανάκι με πιο ελεύθερο (μπομπίτσα) και αλλαγή σωληνών μέχρι το τελικό διότι ο προηγούμενος είχε κάνει πολλά κοψίματα στις σωλήνες και υπήρχε μια κλίση μεταξύ καταλύτη και μεσαίο καζανάκι.Αφού λοιπόν έγιναν όλα αυτά πήγα ξανα στον προγραμματιστή ο οποίος έφριξε μόλις είδε την εισαγωγή διότι η εισαγωγή τραβάει ζεστό αέρα και δεν μπορεί σε εκείνο το σημείο να απορροφήσει αρκετή ποσότητα.Το βάζει στο δυναμό και εκεί τελάθηκα.Το αμάξι μετά από όλα αυτά μετρήθηκε απο 90,1 στα 86,8 άλογα.
Ανέφερα λοιπόν τόσα πολλά και λεπτομερώς διότι δεν ξέρω τι να κάνω προκειμένου να πάρω πίσω τα άλογα που έχασε και να το κάνω καλύτερο.
mechanic - Τετ 25 Ιούλ 2018, 11:50:41
Θέμα δημοσίευσης:
Συγνωμη για αυτο που θα πω αλλα ποτε δεν ειχες 90 ιππους απο αυτο τον κινητηρα με τις "βελτιωσεις" που ειχαν γινει. Περιτο να μπουμε σε τεχνικες λεπτομεριες γιατι εσυ θα επιμενεις αρνουμενος να δεχτεις την αληθεια και εγω δεν θα κανω το ηδιο λαθος που (κατα συρροη εκανα στο παρελθον) να προσπαθησω να σου αποδειξω τι πραγματικα γινεται...
Αν θες να κανεις κατι καλο για τον εαυτο σου,
Μην χανεις περαιτερω χρηματα και χρονο ή αλλαζεις κινητηρα ή αμαξι...
Μουστακαλής - Τετ 25 Ιούλ 2018, 14:53:07
Θέμα δημοσίευσης:
mechanic έγραψε:
Συγνωμη για αυτο που θα πω αλλα ποτε δεν ειχες 90 ιππους απο αυτο τον κινητηρα με τις "βελτιωσεις" που ειχαν γινει. Περιτο να μπουμε σε τεχνικες λεπτομεριες γιατι εσυ θα επιμενεις αρνουμενος να δεχτεις την αληθεια και εγω δεν θα κανω το ηδιο λαθος που (κατα συρροη εκανα στο παρελθον) να προσπαθησω να σου αποδειξω τι πραγματικα γινεται...
Αν θες να κανεις κατι καλο για τον εαυτο σου,
Μην χανεις περαιτερω χρηματα και χρονο ή αλλαζεις κινητηρα ή αμαξι...


Καλησπέρα το νούμερο δεν το έβγαλα εγώ αλλά η δυναμομετρηση.Δεν κολλάω σε αυτό αλλά η απορία μου είναι γιατί έχασε το αμάξι.Θέλω τουλάχιστον να μάθω γιατί έδωσα χρήματα σε όλη αυτή την κατάσταση,δεν μου το έκανε κάνεις τσάμπα.
DimiP - Πεμ 26 Ιούλ 2018, 01:52:04
Θέμα δημοσίευσης:
Μουστακαλής έγραψε:
mechanic έγραψε:
Συγνωμη για αυτο που θα πω αλλα ποτε δεν ειχες 90 ιππους απο αυτο τον κινητηρα με τις "βελτιωσεις" που ειχαν γινει. Περιτο να μπουμε σε τεχνικες λεπτομεριες γιατι εσυ θα επιμενεις αρνουμενος να δεχτεις την αληθεια και εγω δεν θα κανω το ηδιο λαθος που (κατα συρροη εκανα στο παρελθον) να προσπαθησω να σου αποδειξω τι πραγματικα γινεται...
Αν θες να κανεις κατι καλο για τον εαυτο σου,
Μην χανεις περαιτερω χρηματα και χρονο ή αλλαζεις κινητηρα ή αμαξι...


Καλησπέρα το νούμερο δεν το έβγαλα εγώ αλλά η δυναμομετρηση.Δεν κολλάω σε αυτό αλλά η απορία μου είναι γιατί έχασε το αμάξι.Θέλω τουλάχιστον να μάθω γιατί έδωσα χρήματα σε όλη αυτή την κατάσταση,δεν μου το έκανε κάνεις τσάμπα.


μα δεν εχασε το αμαξι γιατι ποτε δεν ειχε αυτο το παραπανω για να το χασει
αυτο σου εξηγει ο συνφορουμιτης
μαλλον το τωρινο νουμερο ειναι το "πραγματικο"
τωρα γιατι το αλλο ηταν γραμμενο στο χαρτι της δυναμομετρησης ειναι ...αλλο θεμα...
Μουστακαλής - Πεμ 26 Ιούλ 2018, 08:11:07
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
Μουστακαλής έγραψε:
mechanic έγραψε:
Συγνωμη για αυτο που θα πω αλλα ποτε δεν ειχες 90 ιππους απο αυτο τον κινητηρα με τις "βελτιωσεις" που ειχαν γινει. Περιτο να μπουμε σε τεχνικες λεπτομεριες γιατι εσυ θα επιμενεις αρνουμενος να δεχτεις την αληθεια και εγω δεν θα κανω το ηδιο λαθος που (κατα συρροη εκανα στο παρελθον) να προσπαθησω να σου αποδειξω τι πραγματικα γινεται...
Αν θες να κανεις κατι καλο για τον εαυτο σου,
Μην χανεις περαιτερω χρηματα και χρονο ή αλλαζεις κινητηρα ή αμαξι...


Καλησπέρα το νούμερο δεν το έβγαλα εγώ αλλά η δυναμομετρηση.Δεν κολλάω σε αυτό αλλά η απορία μου είναι γιατί έχασε το αμάξι.Θέλω τουλάχιστον να μάθω γιατί έδωσα χρήματα σε όλη αυτή την κατάσταση,δεν μου το έκανε κάνεις τσάμπα.


μα δεν εχασε το αμαξι γιατι ποτε δεν ειχε αυτο το παραπανω για να το χασει
αυτο σου εξηγει ο συνφορουμιτης
μαλλον το τωρινο νουμερο ειναι το "πραγματικο"
τωρα γιατι το αλλο ηταν γραμμενο στο χαρτι της δυναμομετρησης ειναι ...αλλο θεμα...




Δηλαδή τρελοκομείο η κατάσταση
Gotcha - Πεμ 26 Ιούλ 2018, 10:54:56
Θέμα δημοσίευσης:
Αντε και εγω σου λεω πως πραγματι ειχες 90 πριν και 86 μετα. Εχεις αλλαξει στο ενδιαμεσο την εισαγωγη και την εξαξωγη εξ'ολοκληρου (χταποδια, καζανακια, χοανες κλπ) και περιμενεις ακριβη απαντηση γιατι "εχασες" 4 αλογα? Κατσε να μυρισω τα νυχια μου και να σου πω
Μουστακαλής - Πεμ 26 Ιούλ 2018, 11:01:14
Θέμα δημοσίευσης:
Gotcha έγραψε:
Αντε και εγω σου λεω πως πραγματι ειχες 90 πριν και 86 μετα. Εχεις αλλαξει στο ενδιαμεσο την εισαγωγη και την εξαξωγη εξ'ολοκληρου (χταποδια, καζανακια, χοανες κλπ) και περιμενεις ακριβη απαντηση γιατι "εχασες" 4 αλογα? Κατσε να μυρισω τα νυχια μου και να σου πω


Καλημέρα
Επειδή δεν γνωρίζω σαν μηχανικός το αντικείμενο και απευθύνομαι σε μια ομάδα στην οποία συγκαταλέγονται άνθρωποι γνώστες του αντικειμένου,ρώτησα μήπως αυτό το πρόβλημα είναι εμφανές σε εσάς.Ρωτησα τον εξατμισα,δεν ηξερε να μου απαντησει,ρώτησα τον προγραμματιστή επίσης δεν μπορούσε να καταλάβει τι έφταιξε οπότε και εγώ απευθύνθηκα στην ομάδα για περαιτέρω βοήθεια.
Gotcha - Πεμ 26 Ιούλ 2018, 11:09:33
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορει και να μην φταιει τπτ απο ολα αυτα που εγραψες. Οι μετρησεις εγιναν στο ιδιο δυναμεμομετρο? ΕΙχε ιδια εξωτερικη θερμοκρασια εξω? Καυσιμο ειχες απο το ιδιο πρατηριο?. Αν δεν κανω λαθος υπαρχει και ενα ποσοστο λαθους στις μετρησεις (επομενως στο ιδιο αμαξι με διαφορετικες μετρησεις ισως και να εχεις μικρες αποκλισεις)

ΑΝ μου ελεγες την μια εβγαλε 90 και την αλλη 72, θα σου ελεγα ΟΚ κατι παιζει. Αλλα αν μιλαμε για 3,5 αλογα, δεν ειναι αξιο ερευνας.

Το θεμα ειναι εσυ πως βλεπεις το αμαξι στον δρομο και αν καταλαβαινεις διαφορες
Μουστακαλής - Πεμ 26 Ιούλ 2018, 11:28:32
Θέμα δημοσίευσης:
Gotcha έγραψε:
Μπορει και να μην φταιει τπτ απο ολα αυτα που εγραψες. Οι μετρησεις εγιναν στο ιδιο δυναμεμομετρο? ΕΙχε ιδια εξωτερικη θερμοκρασια εξω? Καυσιμο ειχες απο το ιδιο πρατηριο?. Αν δεν κανω λαθος υπαρχει και ενα ποσοστο λαθους στις μετρησεις (επομενως στο ιδιο αμαξι με διαφορετικες μετρησεις ισως και να εχεις μικρες αποκλισεις)

ΑΝ μου ελεγες την μια εβγαλε 90 και την αλλη 72, θα σου ελεγα ΟΚ κατι παιζει. Αλλα αν μιλαμε για 3,5 αλογα, δεν ειναι αξιο ερευνας.

Το θεμα ειναι εσυ πως βλεπεις το αμαξι στον δρομο και αν καταλαβαινεις διαφορες



Στην προηγούμενη δυναμομετρηση είχα:
•95 αρα ΕΚΟ
•Είχε πιο χαμηλή θερμοκρασία
•Ίδιο Δυναμό

Στη παρούσα δυναμομετρηση είχα:
•100αρα V POWER racing
•Είχε πιο υψηλή θερμοκρασία
•Ίδιο Δυναμό

Μια ερώτηση, μετά αφού έκανα την τελευταία δυναμομετρηση πήγα και έβγαλα το μεσαίο καζανάκι (μπομπιτσα) και το αμάξι πλέον δεν τελικιάζει εύκολα με 5η .Έκανα καλά που το έβγαλα ή το έκανα χειρότερο;
Gotcha - Πεμ 26 Ιούλ 2018, 16:01:49
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα εκανες και το εβγαλες γιατι η υπερβολικη ταχυτητα σκοτωνει μερικες φορες
Μουστακαλής - Πεμ 26 Ιούλ 2018, 16:03:41
Θέμα δημοσίευσης:
Gotcha έγραψε:
Καλα εκανες και το εβγαλες γιατι η υπερβολικη ταχυτητα σκοτωνει μερικες φορες



Από θέμα επιτάχυνσης είναι καλύτερα δηλαδή;
Δεν τρέχω είμαι καλό παιδί
Hellas4x4 - Παρ 03 Αύγ 2018, 23:25:17
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξέρω για τα παραπάνω, αλλά από εμπειρία, όσο πιο λίγο πειράζεις αυτό το μοτέρ τόσο πιο πολύ θα σου ζήσει...
Όπως κατάλαβες ότι και να του κάνεις δεν ανεβάζει ίππους... οπότε άφησε το ήσυχο για να σου βγάλει χλμ...
Καλή συνέχεια!!! Wink
kovac - Κυρ 16 Σεπ 2018, 20:43:35
Θέμα δημοσίευσης:
Ελπίζω να με συγχωρέσεις για το παρακάτω σχόλιο που είναι άσχετο με το θέμα που άνοιξες, αλλά νομίζω θα πάρεις μια ιδέα του γιατί όλη αυτή η αρνητικότητα των παιδιών εδώ.

Είμαι κάτοχος κι εγώ ενός 206 1.4 8v.
Έχω υπάρξει σιωπηλός παρατηρητής σε βελτίωση 206 1.4 8v ενός φίλου.
Μετά από αρκετές "βελτιώσεις" στο εν λόγω 206 του φίλου (εξαγωγή, χοάνες, τροχαλίες, βολάν, εκκεντροφόρους, εξατμίσεις, προγράμματα κλπ κλπ) το αμάξι ήταν όπως έλεγε και ο μηχανικός τότε 85-90 άλογα. Το ίδιο και οι "δυναμομετρήσεις". Το κόστος? Το ξέρεις περίπου κι εσύ.

Σε ΚΑΘΕ βελτιωτικό στάδιο κάναμε φιλικά ανοίγματα (από στάση και ρολλαριστοί) με το δικό μου.
Το δικό μου είχε μόνο σκούπα-εξάτμιση, χωρίς πρόγραμμα, μιας και ήθελα μόνο "ακουστική" βελτίωση και τίποτα παραπάνω.
Τα αυτοκίνητά μας ήταν ΟΛΟΙΔΙΑ μοντέλα (έκδοση, 5πορτα, χρονολογία).

Πριν τα ανοίγματα, ένιωθε το αμάξι καλύτερο και πιο δυνατό.
Μετά τα ανοίγματα ήμουν πάντα μπροστά από 1 έως 4 (κάποια στιγμή) καρότσες.

Βέβαια ο φίλος είχε το μικρόβιο της βελτίωσης, δεν ήταν το ότι περίμενε να κάνει το αμάξι να ξηλώνει την άσφαλτο. Γούσταρε αυτό που έκανε, ασχολιόταν, ήταν το χόμπι του.
Μετά η φάση ήταν προβληματισμοί, συζητήσεις, διάβασμα στα φόρουμ, μπύρες και φαΐ.

Νομίζω πως αυτό που θέλουν να σου πουν οι περισσότεροι εδώ (και που στο λένε και κάποιοι ξεκάθαρα), είναι ότι η βελτίωση του εν λόγω μοτέρ, δεν αξίζει. Θα δώσεις πολλά, θα πάρεις ελάχιστα. Αν δε γίνει και σωστά, υπάρχει και η περίπτωση να χάσεις αντί να πάρεις.

Το τι θα κάνεις εσύ φυσικά, είναι προσωπική σου επιλογή και απόλυτα σεβαστή.

---------------------------------------------------------------------------------
Από εκεί και πέρα, μιας και τελείωσε το "άσχετό" μου σχόλιο, να κάνω και μια σχετική επισήμανση:

Την ίδια αλλαγή με σένα έκανε κι ο φίλος στο τέλος (χταπόδι) και είχε τη μεγαλύτερη απώλεια σε δύναμη (από 2 καρότσες πήγε στις 4).
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr