mechanic έγραψε: |
Συγνωμη για αυτο που θα πω αλλα ποτε δεν ειχες 90 ιππους απο αυτο τον κινητηρα με τις "βελτιωσεις" που ειχαν γινει. Περιτο να μπουμε σε τεχνικες λεπτομεριες γιατι εσυ θα επιμενεις αρνουμενος να δεχτεις την αληθεια και εγω δεν θα κανω το ηδιο λαθος που (κατα συρροη εκανα στο παρελθον) να προσπαθησω να σου αποδειξω τι πραγματικα γινεται...
Αν θες να κανεις κατι καλο για τον εαυτο σου, Μην χανεις περαιτερω χρηματα και χρονο ή αλλαζεις κινητηρα ή αμαξι... |
Μουστακαλής έγραψε: | ||
Καλησπέρα το νούμερο δεν το έβγαλα εγώ αλλά η δυναμομετρηση.Δεν κολλάω σε αυτό αλλά η απορία μου είναι γιατί έχασε το αμάξι.Θέλω τουλάχιστον να μάθω γιατί έδωσα χρήματα σε όλη αυτή την κατάσταση,δεν μου το έκανε κάνεις τσάμπα. |
DimiP έγραψε: | ||||
μα δεν εχασε το αμαξι γιατι ποτε δεν ειχε αυτο το παραπανω για να το χασει αυτο σου εξηγει ο συνφορουμιτης μαλλον το τωρινο νουμερο ειναι το "πραγματικο" τωρα γιατι το αλλο ηταν γραμμενο στο χαρτι της δυναμομετρησης ειναι ...αλλο θεμα... |
Gotcha έγραψε: |
Αντε και εγω σου λεω πως πραγματι ειχες 90 πριν και 86 μετα. Εχεις αλλαξει στο ενδιαμεσο την εισαγωγη και την εξαξωγη εξ'ολοκληρου (χταποδια, καζανακια, χοανες κλπ) και περιμενεις ακριβη απαντηση γιατι "εχασες" 4 αλογα? Κατσε να μυρισω τα νυχια μου και να σου πω |
Gotcha έγραψε: |
Μπορει και να μην φταιει τπτ απο ολα αυτα που εγραψες. Οι μετρησεις εγιναν στο ιδιο δυναμεμομετρο? ΕΙχε ιδια εξωτερικη θερμοκρασια εξω? Καυσιμο ειχες απο το ιδιο πρατηριο?. Αν δεν κανω λαθος υπαρχει και ενα ποσοστο λαθους στις μετρησεις (επομενως στο ιδιο αμαξι με διαφορετικες μετρησεις ισως και να εχεις μικρες αποκλισεις)
ΑΝ μου ελεγες την μια εβγαλε 90 και την αλλη 72, θα σου ελεγα ΟΚ κατι παιζει. Αλλα αν μιλαμε για 3,5 αλογα, δεν ειναι αξιο ερευνας. Το θεμα ειναι εσυ πως βλεπεις το αμαξι στον δρομο και αν καταλαβαινεις διαφορες |
Gotcha έγραψε: |
Καλα εκανες και το εβγαλες γιατι η υπερβολικη ταχυτητα σκοτωνει μερικες φορες |