Mono AEK έγραψε: |
ή μιλάμε για τόρνο και αντάπτορες που σε αυτή τη περίπτωση συμφέρουν τα 4πίστονα
|
Mono AEK έγραψε: |
Και η έρευνα συνεχίζεται
Επειδή υπάρχει περίπτωση οι μεγαλύτερες δαγκάνες να κάθονται στα δικά μου μουαγιε παίζει να βρω διαιρουμενους δίσκους 340 Χ 30 και να κάνω φτιαχτα κέντρα? Είναι αξιόπιστο κάτι τέτοιο? |
salex έγραψε: |
Τα THP150, THP156 και THP165 έρχονται με μικρά φρένα σε σχέση με τα μεγαλύτερα αδερφάκια τους - THP175, THP200, THP260. Η διαφορά δεν είναι στο σασί προφανώς, αλλά στη χρήση. Ο κατασκευαστής σου κλείνει το μάτι και σου δίνει το κάτι παραπάνω εξαρχής, αν αυτό θέλεις να κάνεις. Στο μοτέρ είναι εύκολο να ανέβεις, στα φρένα όχι και τόσο. |
akis1976 έγραψε: |
Αν ο μάστορας το εχει το άθλημα δεν θα εχεις θεμα.
Αν οι δαγκάνες που εχεις βρει ειναι για δισκο 340 τοτε ψάχνεις με το μοντέλο της δαγκάνας για ροτορες 340χ30 αν δεν βρεις κατι με το μοντελο της δαγκάνας τοτε ψάχνεις μα βαση το πάτημα του τακακιου. Προσοχή πρεπει να εισαι σίγουρος οτι η δαγκάνα σου κανει για δισκο 340,γιατι μπορεί να βρεις ροτορα με το ιδιο πάτημα και διάσταση,αλλα τελικα να μην μπαίνει στην δαγκανα σου. |
Mono AEK έγραψε: | ||
ενταξει δε το λες και λογικο στο ιδιο αμαξι επειδη αλλαζουν σκαρτα 50 αλογα να σου εχει αλλη δαγκανα, αλλα μουαγιε και αλλα ημιαξονια και ποσα αλλα διαφορετικα, στις εκδοσεις r ναι οκ, λογικο θα ηταν απλα μεγαλυτερα φρενα οπως κανουν οι γερμανοι |
Mono AEK έγραψε: |
το 156 η το 200? |