PSClub - Hellas

Φρένα - RCZ - Αναβάθμιση στα φρένα του RCZ 156hp

Mono AEK - Τρι 03 Ιούλ 2018, 21:13:14
Θέμα δημοσίευσης: RCZ - Αναβάθμιση στα φρένα του RCZ 156hp
Όπως λέει και ο τίτλος ψάχνομαι λίγο για αλλαγή στα φρένα
Το αμάξι είναι 5μπουλονο και έχει 302 δίσκο
Ο λόγος είναι κυρίως να γεμίσει η ζάντα για αυτό και πρώτη επιλογή μου είναι να βρω δαγκάνες από το rcz thp 200 που φοράει 340 δίσκο και νομίζω το ίδιο Σέρβο

Επειδή δεν έχω ξανά ασχοληθεί με τέτοια βελτίωση έχω αρκετές απορίες
Καταρχήν λογικά στη δαγκάνα μου δε μπορώ να βάλω μεγαλύτερο δίσκο σωστά?
Γνωρίζει κανείς αν το μουάγιε είναι ίδιο ώστε να μη μπλέξω με πατέντες?
Σε περίπτωση που δεν ειναι και χρειάζονται αντάπτορες λογικά συμφέρει να πάω σε 4πιστονα (καθώς δε βρίσκω κανένα έτοιμο κιτακι για το αμάξι μου)

Αν υπάρχει και κάνεις που να έχει το 200αρι για να μπορέσουμε να τα μετρήσουμε με σώζει

Ευχαριστώ
Mono AEK - Πεμ 05 Ιούλ 2018, 09:45:38
Θέμα δημοσίευσης:
εν τέλει πήγα σε μια πεζό και συγκρίναμε κωδικούς ανταλλακτικών με το κωδικό πλαισίου μου κι ενός ντίζελ με τα μεγάλα φρένα

πέρα από τα προφανή αλλάζουν και τα άκρα κοινώς ή θα μου πιάσουν το κώλο (περιμένω τιμές) ή μιλάμε για τόρνο και αντάπτορες που σε αυτή τη περίπτωση συμφέρουν τα 4πίστονα

στα 4πίστονα μπορούμε να βάλουμε δίσκο πχ από τη πεζό τον 340 ή πάμε υποχρεωτικά σε ότι πάει με τις δαγκάνες?
akis1976 - Πεμ 05 Ιούλ 2018, 17:41:45
Θέμα δημοσίευσης:
Υποχρεωτικά οτι δίσκο παιρνει η καθε δαγκάνα και υποχρεωτικά οτι διάμετρο παίρνει η καθε δαγκάνα,από εως.
Και προφανώς το ιδιο ισχύει και για τα τακακια,και πρόσεχε αν βαλεις 4pot να ψάξεις για τα τακάκια ποιες εταιρείες βγάζουν φτηνά τακάκια για την δαγκάνα σου,γιατι πχ για την αλφα δαγκανα η ferodo στο ds3000 το δινει 150€ ενω η Pagid το ιδιο απόδοσης τακακι το δινει 90€,και για κάποια αλλη δαγκάνα μπορεί να γίνεται το αντίστροφο.
salex - Πεμ 05 Ιούλ 2018, 20:37:21
Θέμα δημοσίευσης:
Mono AEK έγραψε:
ή μιλάμε για τόρνο και αντάπτορες που σε αυτή τη περίπτωση συμφέρουν τα 4πίστονα


Θα σε βάλω εσένα σε τόρνο αν πας και βάλεις χειροποίητα πράγματα στα φρένα σου, κοτζαμ RCZ. Αφού υπάρχει εργοστασιακή λύση. Προτιμάς να σκέφτεσαι αν ο Μήτσος ο τορναδόρος έκανε καλά τη δουλειά του κάθε φορά που θα φρενάρεις;
Mono AEK - Πεμ 05 Ιούλ 2018, 20:57:49
Θέμα δημοσίευσης:
Όχι δε το προτιμώ γιαυτό και ψάχνομαι για την εργοστασιακή λύση
Το καλό είναι ότι δε με πιέζει ο χρόνος βάστανε ακόμα τα μαμά τακάκια δίσκοι

Αλλά τα πάντα θα κριθούν και από το value for money

Άκη σε ευχαριστώ
Giannis307 - Πεμ 05 Ιούλ 2018, 20:58:46
Θέμα δημοσίευσης:
εργοστασιακα κανουν κουτι δαγκανες δισκοι απο 607 v6
Mono AEK - Πεμ 05 Ιούλ 2018, 21:14:02
Θέμα δημοσίευσης:
Τέτοια θέλω να ακούω!

Ξεκινάω να το ψάχνω

Thank you
Mono AEK - Πεμ 05 Ιούλ 2018, 21:44:58
Θέμα δημοσίευσης:
Με μια γρήγορη ματιά είδα ότι για το 607 δίνουν δίσκους 283 και 330

Οι 330 αν χωράνε είναι πολύ ενδιαφέρουσα επιλογή
Μπορώ κάπως να επιβεβαιώσω ότι μπαίνουν?

Παρόλα αυτά οι 340 του rcz παραμένουν λόγω μεγέθους η πρώτη επιλογή αλλά αν είναι plug and play τα του 607 κερδίζουν έδαφος και σίγουρα θα δίνουν και καλύτερο φρενάρισμα
Mono AEK - Κυρ 15 Ιούλ 2018, 20:56:50
Θέμα δημοσίευσης:
Και η έρευνα συνεχίζεται

Επειδή υπάρχει περίπτωση οι μεγαλύτερες δαγκάνες να κάθονται στα δικά μου μουαγιε παίζει να βρω διαιρουμενους δίσκους 340 Χ 30 και να κάνω φτιαχτα κέντρα?

Είναι αξιόπιστο κάτι τέτοιο?
stelmanious - Δευ 16 Ιούλ 2018, 12:19:49
Θέμα δημοσίευσης:
παντως εγω απο Πεντελη-φραγμα Mαραθωνα-Μακρη,με κυνηγημα απογοητευτηκα
308 1.6 τhp μαμα Rolling eyes.ενταξει οχι τακακια νεα,αλλα πολυ μαλακο και αργη αντιδραση
Mono AEK - Δευ 16 Ιούλ 2018, 16:08:26
Θέμα δημοσίευσης:
το 156 η το 200?
salex - Δευ 16 Ιούλ 2018, 20:27:28
Θέμα δημοσίευσης:
Βρε που πάτε βρε με τα βαπόρια!
Ρε παιδιά, κοντά στο νου και η γνώση. Όλα αυτά τα αυτοκίνητα που έχουν 5 αστεράκια στα crash test ζυγίζουν και αρκετά.

Τα φρένα τους δυσκολεύονται με σπορ χρήση, αν δεν είναι μοντέλο με τέτοιο προσανατολισμό. Τα THP150, THP156 και THP165 έρχονται με μικρά φρένα σε σχέση με τα μεγαλύτερα αδερφάκια τους - THP175, THP200, THP260.
Η διαφορά δεν είναι στο σασί προφανώς, αλλά στη χρήση.

Ο κατασκευαστής σου κλείνει το μάτι και σου δίνει το κάτι παραπάνω εξαρχής, αν αυτό θέλεις να κάνεις. Στο μοτέρ είναι εύκολο να ανέβεις, στα φρένα όχι και τόσο.
akis1976 - Δευ 16 Ιούλ 2018, 20:58:22
Θέμα δημοσίευσης:
Mono AEK έγραψε:
Και η έρευνα συνεχίζεται

Επειδή υπάρχει περίπτωση οι μεγαλύτερες δαγκάνες να κάθονται στα δικά μου μουαγιε παίζει να βρω διαιρουμενους δίσκους 340 Χ 30 και να κάνω φτιαχτα κέντρα?

Είναι αξιόπιστο κάτι τέτοιο?

Αν ο μάστορας το εχει το άθλημα δεν θα εχεις θεμα.
Αν οι δαγκάνες που εχεις βρει ειναι για δισκο 340 τοτε ψάχνεις με το μοντέλο της δαγκάνας για ροτορες 340χ30 αν δεν βρεις κατι με το μοντελο της δαγκάνας τοτε ψάχνεις μα βαση το πάτημα του τακακιου.
Προσοχή πρεπει να εισαι σίγουρος οτι η δαγκάνα σου κανει για δισκο 340,γιατι μπορεί να βρεις ροτορα με το ιδιο πάτημα και διάσταση,αλλα τελικα να μην μπαίνει στην δαγκανα σου.
Mono AEK - Τρι 17 Ιούλ 2018, 09:14:32
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:

Τα THP150, THP156 και THP165 έρχονται με μικρά φρένα σε σχέση με τα μεγαλύτερα αδερφάκια τους - THP175, THP200, THP260.
Η διαφορά δεν είναι στο σασί προφανώς, αλλά στη χρήση.

Ο κατασκευαστής σου κλείνει το μάτι και σου δίνει το κάτι παραπάνω εξαρχής, αν αυτό θέλεις να κάνεις. Στο μοτέρ είναι εύκολο να ανέβεις, στα φρένα όχι και τόσο.


ενταξει δε το λες και λογικο στο ιδιο αμαξι επειδη αλλαζουν σκαρτα 50 αλογα να σου εχει αλλη δαγκανα, αλλα μουαγιε και αλλα ημιαξονια και ποσα αλλα διαφορετικα, στις εκδοσεις r ναι οκ, λογικο θα ηταν απλα μεγαλυτερα φρενα οπως κανουν οι γερμανοι

akis1976 έγραψε:
Αν ο μάστορας το εχει το άθλημα δεν θα εχεις θεμα.
Αν οι δαγκάνες που εχεις βρει ειναι για δισκο 340 τοτε ψάχνεις με το μοντέλο της δαγκάνας για ροτορες 340χ30 αν δεν βρεις κατι με το μοντελο της δαγκάνας τοτε ψάχνεις μα βαση το πάτημα του τακακιου.
Προσοχή πρεπει να εισαι σίγουρος οτι η δαγκάνα σου κανει για δισκο 340,γιατι μπορεί να βρεις ροτορα με το ιδιο πάτημα και διάσταση,αλλα τελικα να μην μπαίνει στην δαγκανα σου.


οι δαγκανες ειναι οι μαμα του thp 200 και παιρνουν δισκο 340χ30 αλλα το κεντρο τους εχει 71μμ διαμετρο ενω εμενα 66μμ για αυτο μιλησα για φτιαχτα κεντρα
παντως με βοηθας με αυτο που λες αλλα επειδη δεν εχω ιδεα και τωρα μαθαινω ψαχνοντας που μπορω να βρω σκετους ροτορες?
στο google δε βρισκω κατι
akis1976 - Τρι 17 Ιούλ 2018, 12:34:33
Θέμα δημοσίευσης:
Απο οτι έψαξα λίγο τα φρενα του thp 200 δεν μπαίνουν χωρις ανταπτορα στο thp 156,bell φτιάχνεις δεν ειναι θεμα,τωρα αν αξίζει να τα κανεις ολα αυτα...και ροτορες να βρεις θα εχουν 500+.
Λύση άλλη που εγω δεν θα το έκανα αλλα αρκετή το κανουν βρίσκεις δισκο του rcz 340χ30, 150-200 θα εχει, τον κόβεις και φτιάχνεις bell.
MEMsound - Πεμ 19 Ιούλ 2018, 14:41:39
Θέμα δημοσίευσης:
Mono AEK έγραψε:
salex έγραψε:

Τα THP150, THP156 και THP165 έρχονται με μικρά φρένα σε σχέση με τα μεγαλύτερα αδερφάκια τους - THP175, THP200, THP260.
Η διαφορά δεν είναι στο σασί προφανώς, αλλά στη χρήση.

Ο κατασκευαστής σου κλείνει το μάτι και σου δίνει το κάτι παραπάνω εξαρχής, αν αυτό θέλεις να κάνεις. Στο μοτέρ είναι εύκολο να ανέβεις, στα φρένα όχι και τόσο.


ενταξει δε το λες και λογικο στο ιδιο αμαξι επειδη αλλαζουν σκαρτα 50 αλογα να σου εχει αλλη δαγκανα, αλλα μουαγιε και αλλα ημιαξονια και ποσα αλλα διαφορετικα, στις εκδοσεις r ναι οκ, λογικο θα ηταν απλα μεγαλυτερα φρενα οπως κανουν οι γερμανοι


εαν θεωρει οτι το αγοραστικο κοινο της εκδοσης με τα +50αλογα ειναι διαφορετικο ...δεν ειναι παραλογο.

θεμα προσεγγισης ειναι

τα φτιαχτα κεντρα με ετοιμους ροτορες δεν ειναι κατι περιεργο
ΑΡΚΕΙ αυτος που θα στα φτιαξει να ξερει απο αντοχες υλικων απο διαστολες και συστολες λογω θερμοκρασιων κλπ κλπ

μιλα με τον adroid ή με τον jim207gt (Δημητρη από τους etuners να σου πουν μερικες ιδεες για τα φρενα σου)
Wink Wink Wink
stelmanious - Δευ 23 Ιούλ 2018, 09:57:25
Θέμα δημοσίευσης:
Mono AEK έγραψε:
το 156 η το 200?

156
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr