PSClub - Hellas

Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - gaz coilover adjustable kit σε 106

gianniskou - Τρι 14 Νοέ 2017, 13:12:57
Θέμα δημοσίευσης: gaz coilover adjustable kit σε 106
καλησπερα παιδια ψαχνομαι αυτη την περιοδο για αναρτηση στο 106 μου και επεσε στα ματια μου η gaz adjustable coilover http://www.ebay.co.uk/itm/Peugeot-106-Gaz-adjustable-coilover-conversion-kit/192181185737?epid=1571168476&hash=item2cbee42cc9:g:jKUAAOSwUwtZ1IMT
το αμαξι ειναι μονο για χρηση πιστας και καθολου δρομο και ηθελα να ρωτησω αν καποιος απο εσας την εχει δοκιμασει και ποιες ειναι οι εντυπωσεις του
akis1976 - Τρι 14 Νοέ 2017, 18:14:01
Θέμα δημοσίευσης:
Εφόσον ειναι για πίστα λάθος κοιτάς,εδω πρέπει να δεις.
http://www.gazcoilovers.com/gaz-coilovers-c-499/peugeot-gaz-coilovers-c-499_183/peugeot-106-gaz-coilovers-c-499_183_604/peugeot-106-gaz-gold-coilover-kit-p-75.html
gianniskou - Τρι 14 Νοέ 2017, 18:23:23
Θέμα δημοσίευσης:
Ψάχνω κάτι πιο οικονομικό από μαύρες ουσιαστικά είμαι ανάμεσα σε bilstein group n με στενά ελατήρια μπροστά και στην ανάρτηση αυτή που λέω
RoadRunner122 - Τετ 15 Νοέ 2017, 00:19:57
Θέμα δημοσίευσης:
Αν θέλεις να παίξεις σε ύψη επιπέδου PS, το gaz δε θα σε βολέψει. Ο iceage είχε δοκιμάσει αλλά είχαν κοντό καλάμι και σήκωνε τροχό στον αέρα στο παραμικρό bump λόγω μικρής διαδρομής έκτασης. Εκτός κι αν ζητήσεις custom κατασκευή...
sps - Τετ 15 Νοέ 2017, 09:50:24
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
Αν θέλεις να παίξεις σε ύψη επιπέδου PS, το gaz δε θα σε βολέψει. Ο iceage είχε δοκιμάσει αλλά είχαν κοντό καλάμι και σήκωνε τροχό στον αέρα στο παραμικρό bump λόγω μικρής διαδρομής έκτασης. Εκτός κι αν ζητήσεις custom κατασκευή...

Επιβεβαιωνω για 206.
MEMsound - Τετ 15 Νοέ 2017, 12:20:11
Θέμα δημοσίευσης:
ομοίως
SAXO N2 - Παρ 15 Δεκ 2017, 09:02:21
Θέμα δημοσίευσης:
Η gaz τι τιμη βγαινει?

Μηπως η BC racing που εχει specs για πιστα σε βολεύει?

335lbs εμπρος ελατηριο εχει ή 6kg αν το θες σε κιλα.

βγαινει καπου 850€ η BC racing.
gianniskou - Παρ 22 Δεκ 2017, 17:49:37
Θέμα δημοσίευσης:
η bc racing που λες την εχεις δοκιμασει ? Αν ναι πως σου φανηκε γιατι νομιζω πως ειναι πολυ σκληρα τα ελατηρια
Pughell - Σαβ 23 Δεκ 2017, 20:31:17
Θέμα δημοσίευσης:
BC?
Παιζει να ειναι οτι πιο αχρηστο ever για 106/Saxo...

Κοιτα για κατι αλλο,εναλλακτικα καλυτερα να στειλεις ενα σετ Bilstein στον Κυρλαγκιτση,να στα σεταρει με τα αναλογα ελατηρια,αλλά μην πας πανω απο 250 λιμπρες,και ισως εβαλα και πολλες κιολας για καροτσα βολτας...
gianniskou - Σαβ 23 Δεκ 2017, 21:16:06
Θέμα δημοσίευσης:
Το αμάξι δεν θα είναι καθόλου βολτισιο πάρα μόνο για πίστα . Πλέον βέβαια το budget μου φτάνει τα 1000 οπότε σκέφτομαι και την gaz gold αλλά και 40ρια κυρλακιτση (και οι 2 επιλογές με ελατήρια 280 η 300 λιμπρες )
Pughell - Κυρ 24 Δεκ 2017, 10:00:58
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι,ολα καλα και ωραια,απλά υπαρχει η βασικοτερη παραμετρος ολων,που κανενας δεν υπολογιζει,και στον κοσμο των σαξοραλλακιδων λιγοι γνωριζουν/ασχολουνται.

Η καροτσα ΔΕΝ αντεχει και ξεκολλαει,συγκεκριμενα στους θολους.
Οπότε μια ατοφια καροτσα(στους θολους εννοω),εχει ημερομηνια ληξης ενω μια η οποια ηδη εχει κανει ρωγμες,ειναι θεμα χρονου πότε θα ξεκολλησει εντελως.
vassat - Κυρ 24 Δεκ 2017, 10:25:20
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
...
Η καροτσα ΔΕΝ αντεχει και ξεκολλαει,συγκεκριμενα στους θολους.
Οπότε μια ατοφια καροτσα(στους θολους εννοω),εχει ημερομηνια ληξης ενω μια η οποια ηδη εχει κανει ρωγμες,ειναι θεμα χρονου πότε θα ξεκολλησει εντελως.


Στέλιο,
σε αυτές τις περιπτώσεις τι γίνεται; ποια/ες είναι οι ενδεδειγμένες επιλογές/λύσεις;
Επίσης, που ακριβώς "ξεκολλάνε" οι θόλοι; στις ενώσεις με τα ράμφη; Το "ξεκόλλημα" πως διαπιστώνεται δια γθμνού οφθαλμού ή υπάρχουν και άλλοι τρόποι (πχ διεισδυττικά υγρά κτλ);
/ Β
gianniskou - Κυρ 24 Δεκ 2017, 10:39:08
Θέμα δημοσίευσης:
Πάνω σε αυτό που λες για την καρότσα έχει είδη μέσα roll cage που βγαίνει θόλους και είναι ραμενη και ενισχυμένη στα σημεία αυτά που λες και που πονάει το καρότσι
Pughell - Κυρ 24 Δεκ 2017, 20:12:50
Θέμα δημοσίευσης:
vassat έγραψε:

Στέλιο,
σε αυτές τις περιπτώσεις τι γίνεται; ποια/ες είναι οι ενδεδειγμένες επιλογές/λύσεις;
Επίσης, που ακριβώς "ξεκολλάνε" οι θόλοι; στις ενώσεις με τα ράμφη; Το "ξεκόλλημα" πως διαπιστώνεται δια γθμνού οφθαλμού ή υπάρχουν και άλλοι τρόποι (πχ διεισδυττικά υγρά κτλ);
/ Β

Δεν υπαρχουν επιλογες,απαξ και αρχισουν οι ρωγμες(9 στις 10 φορες στον θολο οδηγου),τοτε αναγκαστικά πρεπει να παει σε λυση με χλαπες και σωληνες που θα ενωσουν τις χλαπες με την βαση του ψαλιδιου.
Αλλά και αυτο δεν ειναι λυση που εξαφανιζει οριστικα το προβλημα γιατι τα φορτια μεταφερονται στον καθρεφτη,εκει που κολλαει το ραμφος με το υπολοιπο σασι.
Με λιγα λογια,σασι με σκισμενο/σκισμενους θολους,η μονη λυση ειναι να παει για full cage ή εναλλακτικα να ξαναγυρισει σε μαμα setup,με την προυποθεση οτι οι ρωγμες ιδανικα δεν θα συνεχισουν να μεγαλωνουν.

Οι ρωγμες φαινονται πανευκολα με γυμνο ματι.Βασικα η πρωτη ενδειξη ειναι οταν αρχιζουν και ανοιγουν οι αρμοκολλες...
Pughell - Κυρ 24 Δεκ 2017, 20:13:34
Θέμα δημοσίευσης:
gianniskou έγραψε:
Πάνω σε αυτό που λες για την καρότσα έχει είδη μέσα roll cage που βγαίνει θόλους και είναι ραμενη και ενισχυμένη στα σημεία αυτά που λες και που πονάει το καρότσι

ΟΚ,τοτε εισαι μια χαρα απο εκει οπότε βλεπεις τι σε βολευει για τα γουστα σου. Wink
volvos - Κυρ 24 Δεκ 2017, 21:38:42
Θέμα δημοσίευσης:
Ειμαστε 2018
Πλεον το 106 ειναι κακη κ ακριβη λυση για πιστα.........
Εκτος αν εχεις σκοπο να τρεξεις στο εννιαιο που λενε οτι
Θα γινει του χρονου οποτε εκει καλο ειναι να περιμενεις ομαε

Πιστα με.κλουβι κ σλικ πας σε αλλες σκληροτητες ελατηριων που ειναι κ το βασικο. Προφανως θα πας κ σε 23αρες πισω ραβδους.

BC τη φοραω σε mr2 k ειναι οκ με σωστα ελατηρια για πιστα αλλα ειναι σχεδον σιγουρος οτι σε 106 δε θα ειναι σωστη.

Προτεινω να ψαξεις καλα αγγελιες για μια μεταχειρισμενη κ αν γινεται απο αναβασιαρικο ή πισταδικο κ.μετα βλεπεις. Στην πιστα ολα εξαρτωνται απο ελατηριο κ διαδρομη. Το αμορτισερ ερχεται σε δευτερη μοιρα
gianniskou - Κυρ 24 Δεκ 2017, 22:13:36
Θέμα δημοσίευσης:
Από όσο έχω ψαχτει μια ανάρτηση που δούλευει ωραία στην πίστα και σε αναβαση είναι του κυρλακιτση (40ρια μπροστά bilstein σεταρισμενη με κωνικα ελατήρια δικά του πίσω 23 άρες σίγουρα με bilstein group n και αυτά σεταρισμενα και με μπίλιες αντί συνεμπλοκ) απλά στα λεφτά αυτά μπορώ να πάρω από εξωτερικό κάποια ανάρτηση ρυθμιζομενη και όπως πχ gaz gold βγαίνει και αυτή στα ιδια λεφτά απλά είναι ρυθμιζόμενη και μπορείς να βρεις το καλύτερο σεταπ γία εσένα μέσα στην πιστα το αρνητικό της gaz είναι πως δεν ξέρω αν θα είναι αρκετά σκληρα τα αμορτισέρ της για την δουλειά που το θέλω και επίσης το σέρβις της σίγουρα για πίστα δεν θα δουλεψεις ελατήρια 250 λιμπρες αλλά κάτι πιο σκληρό όπως 310 μην ξεχνάμε όμως ότι το αμάξι είναι και 840 κιλά race ready χωρίς οδηγό άρα το κάθε ελατήριο θα δουλέψει διαφορετικά από τι θα δούλευε σε ένα δρόμισιο που μπαίνει πίστα
volvos - Κυρ 24 Δεκ 2017, 22:46:37
Θέμα δημοσίευσης:
Η ρυθμιση σε αναρτηση πιστας ειναι το πιο αχρηστο πραμα που εχει υπαρξει ποτε...
εκτος αν κοστιζει 3+ οποτε κ οντως βλεπεις ουσια

Στις φτηνες ειναι καθαρα και μονο για να διορθωσει λαθη.

Αν δεν εχεις λεφτα να πας σε καμια ολινς προφλεξ που ειναι επενδυση ξεχνα τις φτηνες των 800+-

Επισης κυρλακιτση κωνικα σου ειναι αχρηστα πιστα. Δε θες τοση διαδρομη. Αυτα τα κανουν ραλλιτζιδικα που μετρα και ο ποντος.
Τελος bilstein φτιαχνουν πολλοι αλλοι δε χρειαζεται να πληρωσεις το ονομα...
Αν μου λεγες ραλλυτζιδικα ναι οκ. Αλλα πιστα και στα λιντλ ξερουν να σεταρουν 2 πραματα
gianniskou - Κυρ 24 Δεκ 2017, 23:04:06
Θέμα δημοσίευσης:
Και εσύ τι προτινεις για ενα αμάξι πίστας και αναβάσεων με ένα μπάτζετ στα 1000
volvos - Δευ 25 Δεκ 2017, 02:17:32
Θέμα δημοσίευσης:
1000 με ή χωρις ραβδους.
Για Ν2 ή Α6?
Εννιαιο ή χυμα?
Pughell - Δευ 25 Δεκ 2017, 09:32:12
Θέμα δημοσίευσης:
Ενημερωτικά,με αναρτηση σεταρισμενη για πιστα(και μαλλον για Σερρες-γιατι Μεγαρα γλιστρανε περισσοτερο),δεν θα πας πουθενα σε αναβαση,εκτος και αν σκοπευεις να ακολουθησεις καμια δεδομενη αναβαση με σιγουρη ασφαλτο που εχει ιδανικες συνθηκες.

Το επεισοδιο το εχουμε δει απειρες φορες,ιδιαιτερα στο βορειο κυπελλο οπου αυτοι που πηγαιναν πιστα πηγαν με ιδια setup και σε αναβαση,και φυσικα πηραν τα @@ τους γιατι η αναρτηση δεν δουλευε πουθενα.
gianniskou - Δευ 25 Δεκ 2017, 12:25:08
Θέμα δημοσίευσης:
1000 ευρώ χωρίς ράβδους και το αμάξι προορίζεται για Ν
akis1976 - Δευ 25 Δεκ 2017, 12:39:47
Θέμα δημοσίευσης:
Έχεις ψάξει καθόλου τι φοράνε άλλα πισταδικα 106 σε ελλαδα και εξωτερικό σίγουρα θα υπάρχουν δοκιμασμένες λύσεις μετά από τόσα χρόνια σε ένα λογικό budget.
Δεν είναι ότι έχεις 207 που δεν ξέρουμε τι μας γίνεται Laughing
Pughell - Δευ 25 Δεκ 2017, 17:14:44
Θέμα δημοσίευσης:
gianniskou έγραψε:
1000 ευρώ χωρίς ράβδους και το αμάξι προορίζεται για Ν

Αν το φτιαξεις για να τρεξει στην κατηγορια Ν,αυτοματα ξεχνας 40αρια,Ohlins,Proflex,κλπ,κλπ,κλπ...

Μια Bilstein ή κατι αλλο που μπορει να μπει στο μαμα γονατο ειναι οτι καλυτερο μπορεις να κανεις και παραλληλα να εισαι νομιμος.
Jean - Δευ 25 Δεκ 2017, 19:39:12
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
gianniskou έγραψε:
1000 ευρώ χωρίς ράβδους και το αμάξι προορίζεται για Ν

Αν το φτιαξεις για να τρεξει στην κατηγορια Ν,αυτοματα ξεχνας 40αρια,Ohlins,Proflex,κλπ,κλπ,κλπ...

Μια Bilstein ή κατι αλλο που μπορει να μπει στο μαμα γονατο ειναι οτι καλυτερο μπορεις να κανεις και παραλληλα να εισαι νομιμος.


Αυτο που λες σηκώνει μεγάλη συζήτηση... Rolling eyes
gianniskou - Δευ 25 Δεκ 2017, 20:40:56
Θέμα δημοσίευσης:
Στο μαμά γόνατο ανάρτηση που να είναι ανταγωνιστικη δεν νομίζω ότι γίνετε επειδή τα bilstein ta group n που είναι 33.5 Χιλ ζεσταίνονται πιο γρήγορα και έτσι χάνουν τις ιδιότητες τους σε σχέση με τα 40ρια που θα κρατήσουν για περισσότερο χρόνο και "πιεση"
Pughell - Δευ 25 Δεκ 2017, 21:49:13
Θέμα δημοσίευσης:
Jean έγραψε:
Pughell έγραψε:
gianniskou έγραψε:
1000 ευρώ χωρίς ράβδους και το αμάξι προορίζεται για Ν

Αν το φτιαξεις για να τρεξει στην κατηγορια Ν,αυτοματα ξεχνας 40αρια,Ohlins,Proflex,κλπ,κλπ,κλπ...

Μια Bilstein ή κατι αλλο που μπορει να μπει στο μαμα γονατο ειναι οτι καλυτερο μπορεις να κανεις και παραλληλα να εισαι νομιμος.


Αυτο που λες σηκώνει μεγάλη συζήτηση... Rolling eyes

Συζητηση πολλα σηκωνουν αλλά ο κανονισμος ειναι κανονισμος.
Αλλά μεχρι να βρεθει ο αντιστοιχος "Μπουραθανασοπουλος" του 2018,δεν προκειται να αλλαξει κατι αφου κανενας δεν ασχολειται.

gianniskou έγραψε:
Στο μαμά γόνατο ανάρτηση που να είναι ανταγωνιστικη δεν νομίζω ότι γίνετε επειδή τα bilstein ta group n που είναι 33.5 Χιλ ζεσταίνονται πιο γρήγορα και έτσι χάνουν τις ιδιότητες τους σε σχέση με τα 40ρια που θα κρατήσουν για περισσότερο χρόνο και "πιεση"

Λογικο,οχι απαραιτητο βεβαια,αλλά οταν "δεσμευεσαι" απο τον κανονισμο,πας "με τα νερα του",οχι με τις προσωπικες προτιμησεις. Sad
gianniskou - Δευ 25 Δεκ 2017, 22:16:27
Θέμα δημοσίευσης:
Ο κανονισμός δεν σου απαγορεύει νομίζω ανάρτηση αφού η μισή Ν2 τρεχει με proflex ohlins και 40ρια
Pughell - Δευ 25 Δεκ 2017, 23:27:38
Θέμα δημοσίευσης:
Απο την σελιδα 7 του κανονισμου για την ομαδα Ν,απο το site της ΟΜΑΕ.
https://www.omae-epa.gr/images/documents/2017/J_254_2017_v2.pdf

Παράθεση:
Αμορτισέρ τύπου Mac Pherson:
Aν για την αλλαγή του αμορτισέρ μιας ανάρτησης τύπου “Mac Pherson” ή άλλης που λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο είναι αναγκαίο να αλλάξει το τηλεσκοπικό μέρος ή / και το γόνατο (αμορτισέρ και σύστημα σύνδεσης
με την πλήμνη), τα αντικατασταθέντα τμήματα πρέπει
να είναι μηχανικά ισοδύναμα με τα γνήσια
και να έχουν
τα ίδια σημεία στήριξης.


Και πες μου τωρα εσυ οτι ολες οι μπουκαλες που φορανε(αυτες που δεν ειναι μαμα εννοω),ειναι ισοδυναμες σε μηχανικη αντοχη με τις μαμα... Laughing Laughing Laughing
Για αυτο λεω οτι αν κατσει καποιος να ασχοληθει,εχει να πεσει πολυ κλαμα. Rolling eyes

Φυσικα και βγαινει νομιμη αναρτηση για Ν2 με 45αρια εμβολα,αλλά μπαινει στο εργοστασιακο γονατο και κοστιζει καπου στα 3 χιλιαρικα μονον η μπροστινη.
gianniskou - Δευ 25 Δεκ 2017, 23:48:33
Θέμα δημοσίευσης:
Απάντηση πειραματικά Αποδεδειγμενη σίγουρα δεν μπορώ να σου δώσω αλλά πιστεύεις όντως ότι η μποτα από οποιοδήποτε 40ρι bilstein που ταιριάζουν στο ακρο είναι μικροτερης μηχανικής αντοχής η πως η ohlins δεν θα έχει την ίδια μηχανική αντοχή

Συμφωνώ σε αυτό που λες αλλά δεν νομίζω πως όλα αυτά δεν τα έχει σκεφτεί η ohlins και η proflex πριν βγάλουν στην αγορά το προϊόν τους
Pughell - Τρι 26 Δεκ 2017, 10:44:26
Θέμα δημοσίευσης:
gianniskou έγραψε:
Απάντηση πειραματικά Αποδεδειγμενη σίγουρα δεν μπορώ να σου δώσω αλλά πιστεύεις όντως ότι η μποτα από οποιοδήποτε 40ρι bilstein που ταιριάζουν στο ακρο είναι μικροτερης μηχανικής αντοχής η πως η ohlins δεν θα έχει την ίδια μηχανική αντοχή

Συμφωνώ σε αυτό που λες αλλά δεν νομίζω πως όλα αυτά δεν τα έχει σκεφτεί η ohlins και η proflex πριν βγάλουν στην αγορά το προϊόν τους

Ωπα,μισο...
Σε καμια περιπτωση δεν εννοω οτι η aftermarket μποτα ειναι πιο αδυναμη,ακριβως το αντιθετο.
Απλά επειδη ο κανονισμος λεει "ιδιας μηχανικης αντοχης",εγω με το φτωχο μυαλο μου λεω οτι κανενας κατασκευαστης που σεβεται τον εαυτο του,θα χρησιμοποιουσε καποιο φτηνο υλικο,με οτι συνεπαγεται αυτο στην αντοχη.
Οπότε κατα πασα πιθανοτητα η αντοχη θα ειναι αυξημενη σε σχεση με του εργοστασιου,οχι ιδια.

Τωρα για Ohlins/Proflex/κλπ,λογικα δεν το γνωριζεις αλλά καμια απο τις προαναφερομενες εταιριες δεν βγαζει ετοιμο kit για Ν2.
Βγαζουν σκετη φυσιγγα(αμορτισερ) που το προσαρμοζει ο εκαστοτε τεχνικος στις αναγκες της αναρτησης.
Το αν αυτο θα συμβαδιζει με τον τεχνικο κανονισμο της Ν ή οχι,ειναι καθαρα θεμα του τεχνικου που το μονταρει,οχι της Proflex/Ohlins/Leda/κλπ...
Lef205 - Τρι 26 Δεκ 2017, 15:02:49
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως η δική μου proflex είναι σε εργοστασιακό γόνατο τοποθετημένη .
Pughell - Τρι 26 Δεκ 2017, 17:34:42
Θέμα δημοσίευσης:
Εσυ κοιτα να σηκωσεις κανα τηλεφωνο γιατι στο τελος δεν θα το γλιτωσεις το ξυλο... Laughing Laughing Laughing

Περι νομιμης,ειπα και παραπανω,βγαζει η Proflex 45αρι εμβολο και το βαζουν σε μαμα γονατο,το θεμα ειναι οτι ετσι το φτιαχνει η R Tec.Ο εκαστοτε μαστορας ομως δεν σημαινει οτι απαραιτητα το εχει φτιαξει ετσι...
Jean - Τετ 27 Δεκ 2017, 23:16:58
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Απο την σελιδα 7 του κανονισμου για την ομαδα Ν,απο το site της ΟΜΑΕ.
https://www.omae-epa.gr/images/documents/2017/J_254_2017_v2.pdf

Παράθεση:
Αμορτισέρ τύπου Mac Pherson:
Aν για την αλλαγή του αμορτισέρ μιας ανάρτησης τύπου “Mac Pherson” ή άλλης που λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο είναι αναγκαίο να αλλάξει το τηλεσκοπικό μέρος ή / και το γόνατο (αμορτισέρ και σύστημα σύνδεσης
με την πλήμνη), τα αντικατασταθέντα τμήματα πρέπει
να είναι μηχανικά ισοδύναμα με τα γνήσια
και να έχουν
τα ίδια σημεία στήριξης.



Και πες μου τωρα εσυ οτι ολες οι μπουκαλες που φορανε(αυτες που δεν ειναι μαμα εννοω),ειναι ισοδυναμες σε μηχανικη αντοχη με τις μαμα... Laughing Laughing Laughing
Για αυτο λεω οτι αν κατσει καποιος να ασχοληθει,εχει να πεσει πολυ κλαμα. Rolling eyes

Φυσικα και βγαινει νομιμη αναρτηση για Ν2 με 45αρια εμβολα,αλλά μπαινει στο εργοστασιακο γονατο και κοστιζει καπου στα 3 χιλιαρικα μονον η μπροστινη.


Με βάση αυτό δεν θεωρείται παράνομη και η upside down; Γιατί έχει άλλο σημείο βιδώματος το καλάμι. Και δεν μιλάω για τα απλά φυσίγγια που τοποθετούνται όπως το μαμά.
Τροποποιώντας το κάτω μέρος της μπότας ώστε να βιδώσει εκεί.
SAXO N2 - Πεμ 28 Δεκ 2017, 11:45:31
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
BC?
Παιζει να ειναι οτι πιο αχρηστο ever για 106/Saxo...

Κοιτα για κατι αλλο,εναλλακτικα καλυτερα να στειλεις ενα σετ Bilstein στον Κυρλαγκιτση,να στα σεταρει με τα αναλογα ελατηρια,αλλά μην πας πανω απο 250 λιμπρες,και ισως εβαλα και πολλες κιολας για καροτσα βολτας...


επειδή σκεφτόμουνα την BC στο saxo N2 που εχω για χρηση ραλυ,γιατι την απποριπτεις δεδομενου ότι πισω εχω ηδη ψηλο το αμαξι αρα εχω μια στοιχειώδη διαδρομή του αξονα μεσα στην μπουκαλα?

Η συγκεκριμενη σε μια βρεγμηνη ειδικη με βοηθαει πχ να μαλακωσω το αμαξι κατι που δεν μπορω πχ να κανω με τα group N bilstein που εχω τωρα και τα 285 lb εμπρος ελατήρια...
SAXO N2 - Πεμ 28 Δεκ 2017, 11:47:38
Θέμα δημοσίευσης:
[quote="Pughell"]
Jean έγραψε:
Pughell έγραψε:
gianniskou έγραψε:
1000 ευρώ χωρίς ράβδους και το αμάξι προορίζεται για Ν

Αν το φτιαξεις για να τρεξει στην κατηγορια Ν,αυτοματα ξεχνας 40αρια,Ohlins,Proflex,κλπ,κλπ,κλπ...

Μια Bilstein ή κατι αλλο που μπορει να μπει στο μαμα γονατο ειναι οτι καλυτερο μπορεις να κανεις και παραλληλα να εισαι νομιμος.


Αυτο που λες σηκώνει μεγάλη συζήτηση... Rolling eyes

Συζητηση πολλα σηκωνουν αλλά ο κανονισμος ειναι κανονισμος.
Αλλά μεχρι να βρεθει ο αντιστοιχος "Μπουραθανασοπουλος" του 2018,δεν προκειται να αλλαξει κατι αφου κανενας δεν ασχολειται.

επισης ο κος Χαρης Μπουραθανασοπουλος περα από οδηγος φτιαχνει και bilstein ή τα στελνει bud,κυρλαγκιτση,Αθανασιου bilstein center?
Pughell - Πεμ 28 Δεκ 2017, 21:19:49
Θέμα δημοσίευσης:
Jean έγραψε:

Με βάση αυτό δεν θεωρείται παράνομη και η upside down; Γιατί έχει άλλο σημείο βιδώματος το καλάμι. Και δεν μιλάω για τα απλά φυσίγγια που τοποθετούνται όπως το μαμά.
Τροποποιώντας το κάτω μέρος της μπότας ώστε να βιδώσει εκεί.

Θεωρητικα ναι...
Το θεμα ειναι οτι τετοιες απαντησεις μπορει να δωσει μονον ενας τεχνικος εφορος μιας και αλλες θεωρουνται οτι ειναι ασημαντου κερδους,αλλες οτι διαφοροποιουν αρκετα το τελικο αποτελεσμα οπότε και το βαρος της "παρανομιας" πεφτει στον τεχνικο εφορο και στον αγωνοδικη. Confused
Pughell - Πεμ 28 Δεκ 2017, 21:24:01
Θέμα δημοσίευσης:
SAXO N2 έγραψε:

επειδή σκεφτόμουνα την BC στο saxo N2 που εχω για χρηση ραλυ,γιατι την απποριπτεις δεδομενου ότι πισω εχω ηδη ψηλο το αμαξι αρα εχω μια στοιχειώδη διαδρομή του αξονα μεσα στην μπουκαλα?

Η συγκεκριμενη σε μια βρεγμηνη ειδικη με βοηθαει πχ να μαλακωσω το αμαξι κατι που δεν μπορω πχ να κανω με τα group N bilstein που εχω τωρα και τα 285 lb εμπρος ελατήρια...

Με 6 κιλα που δινουν την BC οι αγγλοι,πιστευεις οτι το προβλημα σου θα ειναι αν μπορεις να το μαλακωσεις στο βρεγμενο; Confused
Για πισω,ναι,ΟΚ,η ρυθμιση του rebound ειναι αρκετα μεγαλο ωφελος στο βρεγμενο αλλά τις περισσοτερες φορες το προβλημα προκυπτει απο τις εντελως λαθος επιλογες του στεγνου,με οτι μπορει να συνεπαγεται αυτο προς το χειροτερο οταν βρεξει. Sad
Pughell - Πεμ 28 Δεκ 2017, 21:25:37
Θέμα δημοσίευσης:
SAXO N2 έγραψε:

επισης ο κος Χαρης Μπουραθανασοπουλος περα από οδηγος φτιαχνει και bilstein ή τα στελνει bud,κυρλαγκιτση,Αθανασιου bilstein center?

Τον Μπουραθανασοπουλο τον ανεφερα σαν παραδειγμα που εκανε τα αυτονοητα οταν κυνηγουσε το πρωταθλημα ο ανθρωπος,και κατα την γνωμη μου,πολυ καλα εκανε.
Αλλά δυστυχως ηταν η εξαιρεση στον κανονα... Confused
sps - Παρ 29 Δεκ 2017, 10:29:36
Θέμα δημοσίευσης:
Μην ξεχναμε οτι σε εναν αγωνα, πίστα ή ράλλυ σημαντικο ρολο στην επιλογη της αναρτησης παιζει και η διαρκεια της αποδοσης της.
Τι να την κανω την BC πχ, αν στο 3ο χλμ του Χολομωντα πχ τα εχει φτυσει και σαπουνιαζει.
Με αυτο το κριτηριο λοιπον θεωρω τις φτιαχτες καλυτερες, γιατι μπορεις να επιλεξεις και τι υγρα θα βαλεις.
SAXO N2 - Πεμ 04 Ιαν 2018, 13:15:35
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
SAXO N2 έγραψε:

επειδή σκεφτόμουνα την BC στο saxo N2 που εχω για χρηση ραλυ,γιατι την απποριπτεις δεδομενου ότι πισω εχω ηδη ψηλο το αμαξι αρα εχω μια στοιχειώδη διαδρομή του αξονα μεσα στην μπουκαλα?

Η συγκεκριμενη σε μια βρεγμηνη ειδικη με βοηθαει πχ να μαλακωσω το αμαξι κατι που δεν μπορω πχ να κανω με τα group N bilstein που εχω τωρα και τα 285 lb εμπρος ελατήρια...

Με 6 κιλα που δινουν την BC οι αγγλοι,πιστευεις οτι το προβλημα σου θα ειναι αν μπορεις να το μαλακωσεις στο βρεγμενο; Confused
Για πισω,ναι,ΟΚ,η ρυθμιση του rebound ειναι αρκετα μεγαλο ωφελος στο βρεγμενο αλλά τις περισσοτερες φορες το προβλημα προκυπτει απο τις εντελως λαθος επιλογες του στεγνου,με οτι μπορει να συνεπαγεται αυτο προς το χειροτερο οταν βρεξει. Sad


Επισης τα αυτονόητα που λες του Μπουροθανασοπουλου ποια είναι?

Σε ένα βρεγμενο αγωνα βαζω τα 285lb που εχω αντι για τα 330lb (δεν θυμαμαι τα 6kg ποσες lb είναι). Επισης τα λαδια της BC αν δεν κανω λαθος και γενικα η αναρτηση παει για service . Γενικα θεωρω το να μπορω να αλλαξω από μαλακο σε σκληρο μια αναρτηση είναι καλυτερο από το να εχω 4 bilstein επανω σε μια ρυθμιση. Τι λετε?
SAXO N2 - Πεμ 04 Ιαν 2018, 13:21:58
Θέμα δημοσίευσης:
επισης τα group A δεν φορανε πιο δυνατα ή παραπλησια με 330lbs εμπρος ελατήρια (6kg/cm)?

εκεινα δεν θα εχουνε θεμα στο βρεγμενο με την παραπανω δυναμη?
Jean - Πεμ 04 Ιαν 2018, 14:52:59
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν είναι απόλυτο, κάθε οδηγός ανάλογα και με το πως οδηγεί στήνει και το αυτοκίνητο του ανάλογα.
Pughell - Κυρ 07 Ιαν 2018, 16:18:36
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
Μην ξεχναμε οτι σε εναν αγωνα, πίστα ή ράλλυ σημαντικο ρολο στην επιλογη της αναρτησης παιζει και η διαρκεια της αποδοσης της.
Τι να την κανω την BC πχ, αν στο 3ο χλμ του Χολομωντα πχ τα εχει φτυσει και σαπουνιαζει.
Με αυτο το κριτηριο λοιπον θεωρω τις φτιαχτες καλυτερες, γιατι μπορεις να επιλεξεις και τι υγρα θα βαλεις.

Δεν ξες εσυ,μην μιλας... Laughing Laughing Laughing
Pughell - Κυρ 07 Ιαν 2018, 16:21:31
Θέμα δημοσίευσης:
SAXO N2 έγραψε:

Επισης τα αυτονόητα που λες του Μπουροθανασοπουλου ποια είναι?

Σε ένα βρεγμενο αγωνα βαζω τα 285lb που εχω αντι για τα 330lb (δεν θυμαμαι τα 6kg ποσες lb είναι). Επισης τα λαδια της BC αν δεν κανω λαθος και γενικα η αναρτηση παει για service . Γενικα θεωρω το να μπορω να αλλαξω από μαλακο σε σκληρο μια αναρτηση είναι καλυτερο από το να εχω 4 bilstein επανω σε μια ρυθμιση. Τι λετε?

Αν δεν ασχολεισαι πολυ με τους αγωνες και δεν γνωριζεις τι εχει γινει με τον Μπουραθανασοπουλο,δεν προκειται να καταλαβεις τι εννοω οπότε ξεχνα το.

Περι βρεγμενου,μεχρι στιγμης δεν εχω δει ελληνα αγωνιζομενο να αλλαζει ελατηρια πριν τον αγωνα.Τωρα μακάρι να πρωτοτυπησεις αλλά δυσκολα σε βλεπω...
Επισης το bump/rebound τι θα το κανεις,θα το αφησεις ως εχει με τις ρυθμισεις των 330αριων;
Pughell - Κυρ 07 Ιαν 2018, 16:22:46
Θέμα δημοσίευσης:
SAXO N2 έγραψε:
επισης τα group A δεν φορανε πιο δυνατα ή παραπλησια με 330lbs εμπρος ελατήρια (6kg/cm)?

εκεινα δεν θα εχουνε θεμα στο βρεγμενο με την παραπανω δυναμη?

Ψαξτο λιγο το θεμα,σου λειπουν βασικες γνωσεις πανω στο αντικειμενο για τις παραμετρους μιας αναρτησης. Wink
SAXO N2 - Δευ 08 Ιαν 2018, 10:49:40
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
SAXO N2 έγραψε:

Επισης τα αυτονόητα που λες του Μπουροθανασοπουλου ποια είναι?

Σε ένα βρεγμενο αγωνα βαζω τα 285lb που εχω αντι για τα 330lb (δεν θυμαμαι τα 6kg ποσες lb είναι). Επισης τα λαδια της BC αν δεν κανω λαθος και γενικα η αναρτηση παει για service . Γενικα θεωρω το να μπορω να αλλαξω από μαλακο σε σκληρο μια αναρτηση είναι καλυτερο από το να εχω 4 bilstein επανω σε μια ρυθμιση. Τι λετε?

Αν δεν ασχολεισαι πολυ με τους αγωνες και δεν γνωριζεις τι εχει γινει με τον Μπουραθανασοπουλο,δεν προκειται να καταλαβεις τι εννοω οπότε ξεχνα το.

Περι βρεγμενου,μεχρι στιγμης δεν εχω δει ελληνα αγωνιζομενο να αλλαζει ελατηρια πριν τον αγωνα.Τωρα μακάρι να πρωτοτυπησεις αλλά δυσκολα σε βλεπω...
Επισης το bump/rebound τι θα το κανεις,θα το αφησεις ως εχει με τις ρυθμισεις των 330αριων;


Το αμαξι μου στο κενταυρος αλλαξε αναρτηση εμπρος μεταξυ shakedown και πρωτης ειδικης την επομενη ημερα του αγωνα.

δευτερο. τρεχω αττικο τον φεβρουαριο. 60 λεπτα πριν την εναρξη του αγωνα αλλαζω αναρτηση αν βλεπω ότι θα ριξει καρεκλες.Δεν καταλαβαινω τι εννοεις όταν λες δεν εχεις δει αγωνιζομενο να αλλαζει ελατήρια πριν τον αγωνα. Είναι δυσκολο να εχεις ένα δευτερο σετ εμπρος αμορτισέρ-ελατηριο μαζι όταν φορας bilstein ?

Απλα στην περιπτωση της ρυθμιζόμενης μαλακώνεις bound/rebound και αν προλαβαίνεις αλλαζεις το ελατηριο την προηγουμενη του αγωνα. Στο bilstein το φτιαχτο και να αλλαξω το ελατηριο το αμορτισέρ πως θα το μαλακωσω?
SAXO N2 - Δευ 08 Ιαν 2018, 10:51:38
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
SAXO N2 έγραψε:
επισης τα group A δεν φορανε πιο δυνατα ή παραπλησια με 330lbs εμπρος ελατήρια (6kg/cm)?

εκεινα δεν θα εχουνε θεμα στο βρεγμενο με την παραπανω δυναμη?

Ψαξτο λιγο το θεμα,σου λειπουν βασικες γνωσεις πανω στο αντικειμενο για τις παραμετρους μιας αναρτησης. Wink


δεν με βοηθάς όμως. Γαλλια & Ιταλια είναι μπετα τα group A.ok άλλη προσφυση αλλα και εδώ καποια group A τα βλεπω μπετά. Τι γινεται σε αυτές τις περιπτώσεις?
volvos - Δευ 08 Ιαν 2018, 12:07:02
Θέμα δημοσίευσης:
αρα γιατι δεν βαζεις το χερι στη τσεπη να παρεις μια πληρως ρυθμιζομενη proflex-ohlins και να εισαι αρχοντας παντου?

τις μεσοβεζικες λυσεις αφου εχεις τετοιες απαιτησεις θα την πληρωσεις στο τελος πολυ παραπανω
Pughell - Δευ 08 Ιαν 2018, 16:37:34
Θέμα δημοσίευσης:
SAXO N2 έγραψε:

Το αμαξι μου στο κενταυρος αλλαξε αναρτηση εμπρος μεταξυ shakedown και πρωτης ειδικης την επομενη ημερα του αγωνα.

δευτερο. τρεχω αττικο τον φεβρουαριο. 60 λεπτα πριν την εναρξη του αγωνα αλλαζω αναρτηση αν βλεπω ότι θα ριξει καρεκλες.Δεν καταλαβαινω τι εννοεις όταν λες δεν εχεις δει αγωνιζομενο να αλλαζει ελατήρια πριν τον αγωνα. Είναι δυσκολο να εχεις ένα δευτερο σετ εμπρος αμορτισέρ-ελατηριο μαζι όταν φορας bilstein ?

Απλα στην περιπτωση της ρυθμιζόμενης μαλακώνεις bound/rebound και αν προλαβαίνεις αλλαζεις το ελατηριο την προηγουμενη του αγωνα. Στο bilstein το φτιαχτο και να αλλαξω το ελατηριο το αμορτισέρ πως θα το μαλακωσω?

Δεν εννοουσα οτι δεν γινεται,εννοουσα οτι κανενας δεν το κανει,για πολλους και διαφορους λογους.
Σιγουρα το να εχεις μια 2η αναρτηση μαζι σου ειναι το ιδανικοτερο.
Αλλά πρεπει να εισαι σε θεση να μπορεις να σεταρεις και την ευθυγραμμιση και ισως και τα υψη(αν χρειαζεται).
Εσυ μπορει να εχεις την ορθη νοοτροπια του αγωνα αλλά το 80% των ελληνων αγωνιζομενων στερουνται ακομα βασικοτερων παραμετρων,ειτε για οικονομικους-ειτε για λογους νοοτροπιας.

Για αλλαγη του ελατηριου,οπως ακριβως το ειπες,δεν μαλακωνει,μενεις με τις ηδη υπαρχουσες ρυθμισεις bump/rebound και απλά κανεις την προσευχη σου να δουλεψει με το μαλακοτερο ελατηριο. Laughing
Pughell - Δευ 08 Ιαν 2018, 16:46:44
Θέμα δημοσίευσης:
SAXO N2 έγραψε:
Pughell έγραψε:
SAXO N2 έγραψε:
επισης τα group A δεν φορανε πιο δυνατα ή παραπλησια με 330lbs εμπρος ελατήρια (6kg/cm)?

εκεινα δεν θα εχουνε θεμα στο βρεγμενο με την παραπανω δυναμη?

Ψαξτο λιγο το θεμα,σου λειπουν βασικες γνωσεις πανω στο αντικειμενο για τις παραμετρους μιας αναρτησης. Wink


δεν με βοηθάς όμως. Γαλλια & Ιταλια είναι μπετα τα group A.ok άλλη προσφυση αλλα και εδώ καποια group A τα βλεπω μπετά. Τι γινεται σε αυτές τις περιπτώσεις?

Δεν ειναι τοσο μπετά οσο πιστευουμε...
Επισης περα απο αυτο,η σκληροτητα της αναρτησης ουδεμια σχεση εχει με το αν ειναι Ν ή Α ή Ε...
Παει με το μηκος του μοχλου(βλεπε μαμα ή σωληνωτα ψαλιδια) και με το βαρος της καροτσας,οπως φυσικα και με τον τυπο του ελαστικου.

Γενικα υπαρχει η νοοτροπια οτι επειδη ειναι αγωνιστικο,πρεπει να ειναι κουτσουρο.
Ε,μπα,οχι,ουτε καν...
Το σκληρο δεν γέρνει.ΟΚ μεχρι εδω...Ομως το σκληρο εχει πολυ αποτομες αντιδρασεις,οταν ξεκολλησει(που θα ξεκολλησει-δεν υπαρχει περιπτωση) πολυ δυσκολα θα μαζευτει,δεν προειδοποιει για το οριο και φυσικα σε συνθηκες μειωμενης προσφυσης(τυπικη ελληνικη ασφαλτος) δεν δουλευει καν.
Και ολα αυτα με την ιδανικη παραμετρο οτι η καροτσα εχει μεγαλη ακαμψια.

Ιδανικα,κοιτας για αυτο που ειπε ο Πανος,περι Proflex/Ohlins,με το αναλογο κοστος βεβαια και με την προυποθεση οτι μπορεις να την ρυθμισεις κιολας(γιατι δεν το λες καθολου ευκολο). Confused
SAXO N2 - Τρι 09 Ιαν 2018, 08:24:41
Θέμα δημοσίευσης:
Αν ειχα κοντα 4000 για μια proflex δεν θα καναμε αυτή την κουβεντα τωρα.

Η Ohlins φτανει τα 5000€.

Eδω ψάχνουμε μεταχειρισμένα ελαστικα των 500 ευρω να βγαλουμε την χρονια,τι συζητάμε τωρα...

Αν είχαμε σοβαρη ασφαλτο θα θελαμε κάθε 3 αγωνες οσοι παμε βολτα-οπως εγω- καινουργια λαστιχα σκληρη και μεσαια γομα πισω... και όχι μεσαια και μαλακη που δουλεύουμε τωρα.

Αναφέρομαι κυριως για την σκληροτητα στο πισω μερος από αυτά που βλεπω εσωτερικο & εξωτερικο.

Τα βαρη σε gr N και gr A δεν είναι τοσο μεγαλη διαφορα..+- 50kg?

ειδικα πισω αξονα ποση διαφορα να εχουν?

Γιατι και εμπρος το μοτερ ιδιο βαρος δεν είναι? Αντε κανα ακρο ,φρενα και ημιαξονιο να διαφερουν.

Όταν εγω με συνοδηγο φτανουμε τα 200kg τα 160kg ενός πληρωματος gr A τι να μας πουνε

Τα αναβασιαρικα είναι σιγουρα και πρεπει να είναι πιο σκληρα τοσο σε gr N οσο και A. Συμφωνούμε λοιπον στα περισσοτερα αλλα όταν βρισκω μια BC racing στα 850€ ελεγα & λεω να δοκιμασω εστω να εχω μια βασικη ρυθμιση σε σκληροτητα...

καποια στιγμη θα εχω ένα σετ καινουργια ελαστικα,καποια ειδικη μπορει να εχει μια καινουργια πισα οποτε ένα κλικλ πιο σκληρο ή πιο μαλακο σεταρισμα θα μπορουσε να βοηθησει...

Αλλιως ο κλασικος δρομος σεταρισμα στα υπαρχοντα bilstein και ο Θεος βοηθος.Μαθαινουμε και βλέπουμε...Σας περιμενω στο Αττικο τον Φεβρουαριο.!!!
Very happy Very happy
volvos - Τρι 09 Ιαν 2018, 10:20:10
Θέμα δημοσίευσης: Re: gaz coilover adjustable kit σε 106
gianniskou έγραψε:
καλησπερα παιδια ψαχνομαι αυτη την περιοδο για αναρτηση στο 106 μου και επεσε στα ματια μου η gaz adjustable coilover http://www.ebay.co.uk/itm/Peugeot-106-Gaz-adjustable-coilover-conversion-kit/192181185737?epid=1571168476&hash=item2cbee42cc9:g:jKUAAOSwUwtZ1IMT
το αμαξι ειναι μονο για χρηση πιστας και καθολου δρομο και ηθελα να ρωτησω αν καποιος απο εσας την εχει δοκιμασει και ποιες ειναι οι εντυπωσεις του



Ξεκίνησες να ρωτας για πιστα και καταληξαμε ραλλυ. νομιζω οτι ουτε εσυ ξερεις ακριβως τι θες. προφλεξ βρισκεις μεταχειρ. κάτω απο 2 πλεον.

με 500 δεν παιρνεις ουτε κινεζικες αναρτησεις.
SAXO N2 - Τρι 09 Ιαν 2018, 11:01:51
Θέμα δημοσίευσης:
βρες μου μια proflex κατω από 2000€ και την παιρνω χθες...
Pughell - Τρι 09 Ιαν 2018, 17:34:35
Θέμα δημοσίευσης:
SAXO N2 έγραψε:
Αν ειχα κοντα 4000 για μια proflex δεν θα καναμε αυτή την κουβεντα τωρα.

Η Ohlins φτανει τα 5000€.

Eδω ψάχνουμε μεταχειρισμένα ελαστικα των 500 ευρω να βγαλουμε την χρονια,τι συζητάμε τωρα...

Αν είχαμε σοβαρη ασφαλτο θα θελαμε κάθε 3 αγωνες οσοι παμε βολτα-οπως εγω- καινουργια λαστιχα σκληρη και μεσαια γομα πισω... και όχι μεσαια και μαλακη που δουλεύουμε τωρα.

Αναφέρομαι κυριως για την σκληροτητα στο πισω μερος από αυτά που βλεπω εσωτερικο & εξωτερικο.

Τα βαρη σε gr N και gr A δεν είναι τοσο μεγαλη διαφορα..+- 50kg?

ειδικα πισω αξονα ποση διαφορα να εχουν?

Γιατι και εμπρος το μοτερ ιδιο βαρος δεν είναι? Αντε κανα ακρο ,φρενα και ημιαξονιο να διαφερουν.

Όταν εγω με συνοδηγο φτανουμε τα 200kg τα 160kg ενός πληρωματος gr A τι να μας πουνε

Τα αναβασιαρικα είναι σιγουρα και πρεπει να είναι πιο σκληρα τοσο σε gr N οσο και A. Συμφωνούμε λοιπον στα περισσοτερα αλλα όταν βρισκω μια BC racing στα 850€ ελεγα & λεω να δοκιμασω εστω να εχω μια βασικη ρυθμιση σε σκληροτητα...

καποια στιγμη θα εχω ένα σετ καινουργια ελαστικα,καποια ειδικη μπορει να εχει μια καινουργια πισα οποτε ένα κλικλ πιο σκληρο ή πιο μαλακο σεταρισμα θα μπορουσε να βοηθησει...

Αλλιως ο κλασικος δρομος σεταρισμα στα υπαρχοντα bilstein και ο Θεος βοηθος.Μαθαινουμε και βλέπουμε...Σας περιμενω στο Αττικο τον Φεβρουαριο.!!!
Very happy Very happy

Οπως ειπες,επειδη ουτε εγω διαφωνω στην γενικη ιδεολογια/νοοτροπια,για αυτο και δεν βλεπω και ουσιαστικο λογο να επιλεξεις μια αμφιλεγομενη αλλά πληρως ρυθμιζομενη αναρτηση. Very happy
Γιατι ξερω καμποσους αγωνιζομενους που πηραν Proflex/Ohlins αλλά επειδη δεν καταφεραν να την ρυθμισουν,ξαναγυρισαν σε κλασσικη σεταρισμενη Bilstein. Sad
Βασικα ο φοβος μου ειναι οτι το range ρυθμισης που εχει η BC,πολυ δυσκολο το βλεπω να ειναι τοσο μεγαλο ωστε να μπορει να συνεργαστει απ ο 330 λιμπρες μεχρι πχ 220 που θα εβαζες στο βρεγμενο(τυχαιο το νουμερο).
Συν το κοστος αντικαταστασης,γιατι δεν επισκευαζονται...

Οπότε ισως να σκεφτοσουν αν μπορεις να παρεις μια Bilstein με εξωτερικα φιαλιδια και ρυθμισεις; Question

Τωρα αναφορικά με το βαρος,δεν εχουν διαφορες τουλαχιστον σε πρακτικο επιπεδο.Γιατι απο τα 880 που θα πεσει ενα Ν2 με setup για ραλλυ μεχρι τα 920 που ζυγιζει ενα Α6,οι διαφορες ειναι μικρες ωστε να δικαιολογουν πρακτικα σκληροτερο ελατηριο.
Απλά αν καποιος στο Α6 βαλει και τα ρυθμιζομενα ακρα πισω συν τα ψαλιδια μπροστα,εκει ναι,βεβαιως και παιζει με διαφορετικες σκληροτητες λογο αυξημενου μοχλικου.
SAXO N2 - Τρι 09 Ιαν 2018, 19:25:56
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε pughell συμφωνουμε στα βασικα αλλα:

περσυ στο Αττικο μετρηθηκα ως grΝ με κρανη & Hans μεσα (5kg) και καυσιμο ελαχιστα κατω απο μεση (20kg) και ρεζερβα 15'' (15+kg)κατω απο 920kg δεν θυμαμαι ακριβως αλλα θα το βρω και ημουν απο τα ελαφρυτερα Ν απο 4-5 που ειδα μπροστα μου.(ενα εβγαλε 945kg στην πλαστιγα),θα μετρηθω και φετος και θα σου πω.850 kg παντως δινει η homologation τα Ν.

Η bc racing απο οσο ρωτησα επισκευαζεται. Στο αμφιλεγομενη συμφωνω.

bilstein με εξωτερικα δοχειου αζωτου ποσα να κοστιζει αραγε?

proflex θα εβαζα λογω αντιπροσωπου οπου εχει και εχω την υπομονη να ασχοληθουμε στι θεμα ρυθμιση.Αλλα β χερι δεν βρισκω ευκολα...
sps - Τρι 09 Ιαν 2018, 19:54:52
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικα θα σε προετρεπα να μην πας σε bc για χρηση ραλλυ. Στα σπεκ διαβασα ειναι για track, επομενως δε βλεπω να εχει την απαραιτητη διαδρομη που απαιτειται για χρηση ραλλυ.
o volvos που την εχει σε mr2 βεβαια θα μπορουσε να μας το επιβεβαιωσει ή οχι.
volvos - Τρι 09 Ιαν 2018, 20:30:39
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδη εχω πανω απο 10 παραδειγματα με bc θεωρω οτι οποιος την προτιμα για χρηση ραλλυ και βουνου ειναι απλα διανοητικα καθυστερημενος.

Για πιστα που το αμορτισερ παιζει δευτερευων ρολο ειναι μια χαρα.
Pughell - Τρι 09 Ιαν 2018, 21:42:08
Θέμα δημοσίευσης:
BC εχει ο κουμπαρος μου στο ταπερ του.Και η πρωτη ερωτηση που ειχε κανει ηταν αν επισκευαζεται με δυστυχως αρνητικη απαντηση.Αλλά στο κοστος κτησης που ειχε,ηταν δέλεαρ(για χρηση δρομου).
Οπότε λογικα δεν επισκευαζεται εκτος και αν ισχυει κατι διαφορετικο για τις φυσιγγες του Honda σε σχεση με του Peugeot,πραγμα χλωμο...

Περι βαρους σαξοραλλων,μεχρι στιγμης δεν εχω δει ποτέ μου Ν2 να πεσει κατω απο τα 880-890 με εξοπλισμο για ραλλυ,ακομα και με κλουβι 6 σημειων της πλακας(κολλητο,ουτε καν βιδωτο).
Αντε σε αναβαση να κατεβει λιγο ακομα αλλά τα 850 δεν τα εχει πιασει ακομα κανενας...
Ειναι σαν τα 760 που εδιναν για τα 1600 8v αλλά που ηταν απιαστο ονειρο. Laughing Laughing Laughing
Ειμαι περιεργος να δω Ν2 φιλου που ετοιμαζουμε με 20κιλο κλουβι,πόσο χαμηλα θα κατεβει οταν το μετρησουμε σε καποιον αγωνα.
Confused

Για Bilstein με εξωτερικα δοχεια,δεν ξερω καν αν θα ασχοληθει καποιος.
Ο Κυρλαγκιτσης ειχε φτιαξει σιγουρα τετοιες αλλά δεν ξερω αν τις κανει ακομα και φυσικα με τι κοστος. Sad
vassat - Τρι 09 Ιαν 2018, 23:27:46
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
...
Απλά αν καποιος στο Α6 βαλει και τα ρυθμιζομενα ακρα πισω συν τα ψαλιδια μπροστα,εκει ναι,βεβαιως και παιζει με διαφορετικες σκληροτητες λογο αυξημενου μοχλικου.


...επιτρέψτε μου που επέμβω, με μια όχι τόσο σχετική ερώτηση,
αλλά
υπάρχουν ρυθμιζόμενα άκρα για τον πίσω άξονα; και τι ακριβώς ρυθμίζεται;
/ Β
Pughell - Τρι 09 Ιαν 2018, 23:55:36
Θέμα δημοσίευσης:
Καμπερ/συγκλιση.
Και υπαρχουν και για 206/306. Very happy
nik_marin - Τετ 10 Ιαν 2018, 01:49:10
Θέμα δημοσίευσης:
vassat έγραψε:
Pughell έγραψε:
...
Απλά αν καποιος στο Α6 βαλει και τα ρυθμιζομενα ακρα πισω συν τα ψαλιδια μπροστα,εκει ναι,βεβαιως και παιζει με διαφορετικες σκληροτητες λογο αυξημενου μοχλικου.


...επιτρέψτε μου που επέμβω, με μια όχι τόσο σχετική ερώτηση,
αλλά
υπάρχουν ρυθμιζόμενα άκρα για τον πίσω άξονα; και τι ακριβώς ρυθμίζεται;
/ Β


http://www.106rallyeforum.com/forum2008/showthread.php?t=92763
sps - Δευ 12 Φεβ 2018, 11:49:00
Θέμα δημοσίευσης:
πολωνεζικη hardcore να δουμε απο τιμη τι παιζει.
www.sxracing.com
thodwrhs - Σαβ 14 Σεπ 2019, 10:45:18
Θέμα δημοσίευσης:
Θελω να κανω μια απλη ερωτηση μετα απο 10 χρονια κατοχης του 106 και μιας και πατησα 32. η bilstein η σπορτ που φοραω τοσο καιρο με eibach ελατηρια 3mm μου χει σπασει τα νευρα. η Ροδος που μενω πλεον εχει δρομους του κωλου. Να το επαναφερω σε μαμα υψος η να μιλησω με κυρλακιτση να του πω τι θελω και να φτιαξω δυο ελατηρια για τα χοντρομπουκαλα. Τι λετε? Βασικα ανετο το θελω και κοιτουσα και για coilover gaz/bc αλλα επεσα στο θεμα πανω και μπερδευτηκα.
christos_99 - Σαβ 14 Σεπ 2019, 11:13:25
Θέμα δημοσίευσης:
Τα φτιαχτα ελατηρια τα ξεχνας...
Μπορεις να μιλησεις με Κυρλαγκιτση και να του στειλεις δικες σου για επισεκυη, αλλα ανετο οπως το θελεις στα 32 σου, δεν θα ειναι...

Στη θεση σου, εφοσον πλεον ζητας να μην σε κουραζει το αυτοκινητο, θα εβαζα μαμα ελατηρια με μαμα μπουκαλες και μαμα υψη πισω αξονα και θα το αφηνα. Μια χαρα στριβει 106 με τα εργοστασιακα του, εκτος κι αν η επιλογη ελατηριων χαμηλοματος γινεται για την ποζερια στην καφετερεια Wink
geo106xs - Σαβ 14 Σεπ 2019, 15:04:08
Θέμα δημοσίευσης:
Αααασε ρε Θοδωρη με τα 32, μια χαρα ηλικια εχουμε!
Εγω κυκλοφορω ακομη με sparco rev, ζωνες 4αρων και σεμι Laughing
Τα coilover, αν γινει σωστη επιλογη ελατηριων, ισως να ειναι και πιο ανετα απο τα χαμηλωματος!
Φιλος μου με 13ρι ραλλυ, εστειλε μια 4αδα sport που ειχε στον κυρλαγκιτση γιατι τα εκλασαν τα εργοστασιακα και κανει κωλοτουμπες απο τη χαρα του με τον τροπο που συμπεριφερεται το αυτοκινητο.
Βεβαια αυτος χρησιμοποιησε εργοστασιακα ελατηρια, κατι που μπορεις να κανεις κι εσυ Wink
m_power_lunatic - Σαβ 14 Σεπ 2019, 18:35:51
Θέμα δημοσίευσης:
Γιώργη για διευκρίνισε λίγο.Στο 13αρι είχε μαμά ελατήρια και έβαλε vilstein sport ανακατασκευασμένα στον Κυρλακιτση?
geo106xs - Σαβ 14 Σεπ 2019, 19:43:30
Θέμα δημοσίευσης:
m_power_lunatic έγραψε:
Γιώργη για διευκρίνισε λίγο.Στο 13αρι είχε μαμά ελατήρια και έβαλε vilstein sport ανακατασκευασμένα στον Κυρλακιτση?

Ωωω ναι! Μαμα ελατηρια με bilstein sport! Cool
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr