petran_x13 έγραψε: |
... παντος δεν υπολογιζουμε οπως τα 106 και τα σαξο γιατι σε εμας ειναι αρκετα μεγαλυτερο το μηκος τις εξατμισης. |
petran_x13 έγραψε: |
επειδή και εγώ ψάχνομαι για την δική μου μετατροπή καταλήγω σε φ52 εξωτερικό με 100αρι καταλύτη, μεσαίο αντί για τελικό και φτιαχτό δίχαλο.
αυτα σε μοτερ με cat cam's 708 η κατι παρεμφερει. ισως παω και σε φ54 το σκεφτομαι ακομα. παντος δεν υπολογιζουμε οπως τα 106 και τα σαξο γιατι σε εμας ειναι αρκετα μεγαλυτερο το μηκος τις εξατμισης. |
vassat έγραψε: |
Το μεγαλύτερο μήκος τι συνεπάγεται όσον αφορά τη διάμετρο: μικρότερη ή μεγαλύτερη;;;
/ Β |
vassat έγραψε: | ||
Το μεγαλύτερο μήκος τι συνεπάγεται όσον αφορά τη διάμετρο: μικρότερη ή μεγαλύτερη;;; / Β |
geo106xs έγραψε: |
Πετρο,αναποδα τα λες . Το μεγαλυτερο μηκος της εξατμισης συνεπαγεται και μεγαλυτερο ογκο,αρα στο 306 που εχει μακρυτερο σωληνα σε συγκριση με το 106,αρκει μικροτερη διατομη για να καλυφθει η αναγκη του κινητηρα. |
petran_x13 έγραψε: |
οσο μεγαλυτερο το μηκος θελει και μεγαλυτερη διατομη. ουτε εγω εχω καταλυτη στο 1.4 και kfw κιολας. τροπος υπαρχει για ολα. ακομα εχεις την 45αρα εξατμιση του 1.4? |
petran_x13 έγραψε: |
το δικο μου kfw και ενος φιλου kfx και τα 2 45αρες εχουν.
τα kfx εχουν τον καταλυτη κατω, μεσαιο και τελικο τα kfw εχουν τον καταλυτη στην πολλαπλή και μονο τελικο απο το εργοστάσιο μιλάμε πάντα kfx=1.4 8v μόνοφύσο kfw=1.4 8v τριφυσο πες αναλυτικά τι φοράει το αυτοκίνητό να καταλήξουμε σε εξάτμιση. επίσης αν μπορείς ανέβασε φωτο απο την πατέντα στο διχαλο για την μετατροπή γιατι με ενδιαφέρει. |
petran_x13 έγραψε: |
σημερα εκανα βολτα ενα 306 1.6 16v και Επαθα πλάκα αστα να πανε! φιλτρο-εξατμιση και κ/π 14/60 δεν συγκρίνεται πουθενά. βγαλε καμια φωτο απο το διχαλο κτλ να δω και εγω τι υπαρχει. |