PSClub - Hellas

Φτιάξε το μόνος σου - Υδραυλικο τιμονι 307 1.6

Vasilis307 - Τετ 29 Μάρ 2017, 16:56:56
Θέμα δημοσίευσης: Υδραυλικο τιμονι 307 1.6
Βοηθεια! Βαρυνε το τιμονι. Ελεγξα τα υγρα. Ελειπαν, συμπληρωσα. Ξανα βαραινει ανα διαστηματα( οχι στανταρ) . Φιλος τεχνικος μου ειπε πιθανες αιτιες. 1)ρελε 2) τσιμουχακι στον αξονα που περιστρεφει το ηλεκτρικο μοτερ.
Παρακαλω ξερει καποιος που ειναι το ρελε;; και μετα αν δεν ειναι αυτη η αιτια προχωραω και λυνω μοτερακι να ελεγξω τσιμουχα
Pughell - Τετ 29 Μάρ 2017, 17:14:56
Θέμα δημοσίευσης:
Ο ιμαντας που περιστρεφει την τροχαλια του υδραυλικου πατιναρει.
drdino - Τετ 29 Μάρ 2017, 22:13:25
Θέμα δημοσίευσης:
Ηλεκτροϋδραυλικό έχει το 307.

Πόσα υγρά έλειπαν; Έκανες μερικές περιστροφές από άκρη σε άκρη με αναμμένη τη μηχανή για να βγάλει αέρα αν ρούφηξε;
Pughell - Πεμ 30 Μάρ 2017, 08:13:24
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Ηλεκτροϋδραυλικό έχει το 307.

Ακυρο,ειχα στο μυαλο μου οτι ειναι σαν του 206,με ιμαντα. Embarassed
Vasilis307 - Πεμ 30 Μάρ 2017, 09:10:30
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστω για την απαντηση. Ελειπαν ΟΛΑ τα υγρα... το δουλεψα αρκετα... εκανα κ ταξιδι Αθηνα Λαμια κ δεν το εκανε για 2-3 μερες. Μετα ξαφνικα βαρυνε παλι. Και πηγα ρωτησα και η απαντηση ηταν αυτη που εγραψα...
drdino - Πεμ 30 Μάρ 2017, 12:48:23
Θέμα δημοσίευσης:
Τα υγρά πού πήγανε την πρώτη φορά;

Αν είχαν φύγει όλα, σίγουρα θα χρειαζόταν εξαέρωση το κύκλωμα και συμπλήρωμα μέχρι τη σωστή στάθμη. Αυτό είναι το βασικό, πριν συζητήσουμε για ζημιά επειδή η αντλία δούλεψε στεγνη. Έγινε αυτό;
Vasilis307 - Πεμ 30 Μάρ 2017, 13:34:23
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπερα και παλι ευχαριστω για τον χρονο. Ημουν σε ταξιδι στην Αθηνα οταν καταλαβα τι εγινε και ειδα τον δεικτη να μην πιανει καθολου υγρα. Αν εχει καποια σημασια, 250000χλμ δεν τα ειχα τσεκαρει ποτε! Πηρα αμεσως τον τεχνικο μου και μου ειπε να βρω υγρα( 9 το βραδυ ολα αυτα)! Διενυσα ποσταση κηφισιας(mall) ως το πρωτο βενζιναδικο shell της λεωφορου Αθηνων. Εκει συμπληρωσα υγρα... για αυτην την αποσταση( περιπου 10χλμ) δουλεψε στεγνη. Μετα ολα κομπλε. Μαγκωσε το επομενο πρωι 3-4 φορες σερι και μετα 3 μερες ( μεσα και τα 250χλμ της επιστροφης)τπτ. Μου ειπαν : τεχνικοι πως εξαερωνει μονο του. Ωσπου μου ειπε αυτα που αρχικα εγραψα ο τεχνικος οου εμπιστευομαι σε πολλα θεματα
drdino - Πεμ 30 Μάρ 2017, 14:16:27
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχήν τα ηλεκτροϋδραυλικά θέλουν ειδικό υγρό (αυτό εδώ). Τώρα πρακτικά αν το εφαρμόζουν αυτό οι αντιπροσωπείες δεν ξέρω. Από κει και πέρα, η peugeot λέει ότι πρέπει να γίνει εξαέρωση με τον τρόπο που ανέφερα (αν έχει αδειάσει πλήρως,γεμίζεις λίγο παραπάνω από το max και με ανοιχτό καπάκι κι αναμμένη τη μηχανή για κανένα δεκάλεπτο το αφήνεις να δουλέψει γυρνώντας το τιμόνι lock to lock ανά διαστήματα. Στην αρχή ειδικά θα δεις να βγαίνουν φυσαλίδες κι η στάθμη να πέφτει.

Από κει και πέρα, αν η αντλία δουλέψει χωρίς υγρά σίγουρα δεν θα καλοπεράσει. Δεν ξέρω τι αντοχή έχει σε τέτοια περίπτωση. Πάντως στο 307 μπορεί κανείς μέσω του διαγνωστικού να ελέγξει τι βλέπει ακριβώς η μονάδα που την ελέγχει (τροφοδοσία, θερμοκρασία λαδιού, θερμοκρασία μοτέρ, ρεύμα που τραβάει, γωνίες κλπ κλπ). Τέτοιος έλεγχος έγινε;

Όταν βαραίνει το τιμόνι ακούς κάποια αλλαγή στο θόρυβο που κάνει αντλία; Σταματάει εντελώς;
johnnym - Τρι 04 Απρ 2017, 19:32:21
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα,εμένα την έπαθε η κρεμαγιέρα και εχανε λαδι συνεχεια.σε 307 1.4 αλλαξα κρεμαγιέρα αλλα αντί για το total λάδι έβαλα ATF λάδι (υδρ.τιμόνια και αυτόματα κιβώτια)πειράζει η να πάω να το αντικαταστήσω με λάδι Τοταλ DA?Αν ναι πως αδιάζει το κύκλωμα;

Ευχαριστώ!
Isi75 - Σαβ 07 Μάρ 2020, 06:33:19
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Καταρχήν τα ηλεκτροϋδραυλικά θέλουν ειδικό υγρό (αυτό εδώ). Τώρα πρακτικά αν το εφαρμόζουν αυτό οι αντιπροσωπείες δεν ξέρω. Από κει και πέρα, η peugeot λέει ότι πρέπει να γίνει εξαέρωση με τον τρόπο που ανέφερα (αν έχει αδειάσει πλήρως,γεμίζεις λίγο παραπάνω από το max και με ανοιχτό καπάκι κι αναμμένη τη μηχανή για κανένα δεκάλεπτο το αφήνεις να δουλέψει γυρνώντας το τιμόνι lock to lock ανά διαστήματα. Στην αρχή ειδικά θα δεις να βγαίνουν φυσαλίδες κι η στάθμη να πέφτει.

Από κει και πέρα, αν η αντλία δουλέψει χωρίς υγρά σίγουρα δεν θα καλοπεράσει. Δεν ξέρω τι αντοχή έχει σε τέτοια περίπτωση. Πάντως στο 307 μπορεί κανείς μέσω του διαγνωστικού να ελέγξει τι βλέπει ακριβώς η μονάδα που την ελέγχει (τροφοδοσία, θερμοκρασία λαδιού, θερμοκρασία μοτέρ, ρεύμα που τραβάει, γωνίες κλπ κλπ). Τέτοιος έλεγχος έγινε;

Όταν βαραίνει το τιμόνι ακούς κάποια αλλαγή στο θόρυβο που κάνει αντλία; Σταματάει εντελώς;

Καλημέρα . Στην Ελλάδα υπάρχει το υγρο για το ηλεκτρουδραυλικο ;
Hellas4x4 - Τρι 10 Μάρ 2020, 15:17:49
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ θα σταθώ στο γεγονός ότι άδειασε το υγρό του υδραυλικού...
Κάπου έχεις διαρροή η οποία 99% θα επαναληφθεί...

(ΥΣ Επίσης, όπως θα σου αναφέρουν και οι διαχειριστές, καλό θα ήταν να περάσεις από εδώ: Λίγα λόγια για εμάς.... (Ηλικία, ενδιαφέροντα, απασχόληση))
Isi75 - Σαβ 21 Μάρ 2020, 19:44:42
Θέμα δημοσίευσης:
Hellas4x4 έγραψε:
ί...

(ΥΣ Επίσης, όπως θα σου αναφέρουν και οι διαχειριστές, καλό θα ήταν να περάσεις από εδώ: Λίγα λόγια για εμάς.... (Ηλικία, ενδιαφέροντα, απασχόληση))


Καλησπερα .Αν αναφερεσε σε εμενα το εχω ηδη κανει πριν ποσταρω. Wink
Hellas4x4 - Κυρ 22 Μάρ 2020, 10:58:33
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα... Στον συνάδελφο Vasilis307 αναφερόμουν... Smile

@Vasilis307 βρέθηκε τελικά γιατί είχε αδειάσει το υδραυλικό;;;
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr