drdino έγραψε: |
Ηλεκτροϋδραυλικό έχει το 307.
|
drdino έγραψε: |
Καταρχήν τα ηλεκτροϋδραυλικά θέλουν ειδικό υγρό (αυτό εδώ). Τώρα πρακτικά αν το εφαρμόζουν αυτό οι αντιπροσωπείες δεν ξέρω. Από κει και πέρα, η peugeot λέει ότι πρέπει να γίνει εξαέρωση με τον τρόπο που ανέφερα (αν έχει αδειάσει πλήρως,γεμίζεις λίγο παραπάνω από το max και με ανοιχτό καπάκι κι αναμμένη τη μηχανή για κανένα δεκάλεπτο το αφήνεις να δουλέψει γυρνώντας το τιμόνι lock to lock ανά διαστήματα. Στην αρχή ειδικά θα δεις να βγαίνουν φυσαλίδες κι η στάθμη να πέφτει.
Από κει και πέρα, αν η αντλία δουλέψει χωρίς υγρά σίγουρα δεν θα καλοπεράσει. Δεν ξέρω τι αντοχή έχει σε τέτοια περίπτωση. Πάντως στο 307 μπορεί κανείς μέσω του διαγνωστικού να ελέγξει τι βλέπει ακριβώς η μονάδα που την ελέγχει (τροφοδοσία, θερμοκρασία λαδιού, θερμοκρασία μοτέρ, ρεύμα που τραβάει, γωνίες κλπ κλπ). Τέτοιος έλεγχος έγινε; Όταν βαραίνει το τιμόνι ακούς κάποια αλλαγή στο θόρυβο που κάνει αντλία; Σταματάει εντελώς; |
Hellas4x4 έγραψε: |
ί...
(ΥΣ Επίσης, όπως θα σου αναφέρουν και οι διαχειριστές, καλό θα ήταν να περάσεις από εδώ: Λίγα λόγια για εμάς.... (Ηλικία, ενδιαφέροντα, απασχόληση)) |