PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - 301 - Peugeot 301 Blue-HDi 1.6 2014-15

ixat47 - Πεμ 09 Μάρ 2017, 11:46:12
Θέμα δημοσίευσης: 301 - Peugeot 301 Blue-HDi 1.6 2014-15
44.500 km σε εναν χρονο. Το αμαξι απο λαμαρινες σαλονια και γενικα δεσιμο που κοιτα ολος ο κοσμος ειναι χαλια , στην οψη κανεις δεν εθουσιαζετε και δω που τα λεμε δεν ειναι και ποιος ξερει τι , κανονικα θελουν ολα αλλαγμα , μοκετες , επενδυση , καθισματα... για τα λεφτα του παλι ειναι μια χαρα , σε σχεση με το αλλο που ειχα αυτο το 301 δεν ΚΑΙΕΙ ! Ν χαιρεσε να αλλαζεις λαστιχα , λαδια , φιλτρα κ.λ.π. Εχει φαει φορτομααα , αλλο πραμα ! Αντεχει και τραβαει , μεσα στην πολη ειναι σβελτο αλλα και εξω τρεχει.
Αναψαν μια δοση κατι λαμαπακια αλλα ετσι πως ανοιξαν ετσι εσβησαν !Πρωτη φορα το βλεπω αυτο σε αμαξι !!!! Αλλαξα μονο εμπροστια αμορτισερ στις 40.000χλ. (βασικα το ενα ειχε προβλημα, οπως σε ολα τα 301) και παλι αν τα πληρωνα ,,, φτηνα ειναι !!! να χεις ορεξει να αλλαζεις καθε 40.000 χλ αμορτισερ !Μια χαρα ειναι για τα λεφτα του.Το χειμωνα δουλεει αλλιως , στη ζεστη αλλιως ! Λαδι μονο TOTAL 00w-30 Ineo First και γνησια ανταλακτικα , MAHLE-PURFLUX-MANN.Ε τωρα λεω να αλλαξω και βαλβολινες για καλα και για κακο και κανα τεντοτιραα , φτηνα ειναι ! Ετσι προληπτικα βρε αδελφε !Ετσι πως το βλεπω το κοβω απλο αμαξι και ευκολο στο βαλε-βγαλε (μια ραμπα να χεις στο σπιτι και εναν που να ξερει πανω κατω δυο πραματα αλλαζεις και μηχανη, λεμε τωρα)Για καποιον που θελει κατι απλο για τα χωραφια και κανει πολλα χιλιομετρα το χρονο να το παρει !Ειναι φορες που εχω την εντυπωση πως ολλοι πανε σιγα μεσα στην ποληΤι να πω δε ξερω , θα δειξει στα 200.000km.Α ξεχασα , στα χιονια οργωνει με το στενο λαστιχο , αν βαλεις και καρφι θα γινει αγροτικο !
Αντε και καλη σας μερα !
ixat47 - Κυρ 28 Μάϊ 2017, 18:18:51
Θέμα δημοσίευσης:
55.000 χιλ. σε 15 μηνες .Δεν εχει αλλαξει κατι στη λειτουργεια του.Ενα θεμα που χα με ενα λαμπακι η peugeot το βγαζει σφαλμα προσθετου πετρελαιου (eolys)χωρις ομως να υπαρχει καποιο θεμα με την τροφοδοσια , επισης σφαλμα μηχανικου κλειδιου (αυτο δεν ξερουμε τι ειναι !!!χαχαχα!) Απλος καποιες φορες οταν η μηχανη ειναι κρυα και σε ανηφορα απο πρωτη βαλεις δευτερα με χαμηλες στροφες ακουγετε κατι σαν κρακ- κρακ οπως σαν μια αλυσιδα , κι" αυτο δε ξερουμε τι ειναι.Κατ" αλλα μια χαρα .Επισης το βιβλιαρακι γραφει 3.75 λιτρα λαδι με αλλαγη φιλτρου , αυτοι γιατι βαζουν 4 λιτρα ;Σε λιγες μερες παω peugeot για σερβις και θα ρωτησω για δοχειο αναθυμιασεων γνησιο αν μπενει στο μοτερ .Χαιρετισματα σε ολους σας !
ixat47 - Δευ 10 Ιούλ 2017, 20:03:34
Θέμα δημοσίευσης:
60.000 χιλ , αλλαγη λαδιων πριν 5.000χιλ , δε βλεπω να χει καψει λαδι , κανω ελενχο καθε 500-1000 χιλ , το αμαξι δε ξερει τι ειναι 4.000 στροφες , το πολυ 3.500 και αυτες οταν κανει αναγενιση στο φιλτρο , μετα τους 35+ βαθμους κελσιου αναβει το βεντιλατερ το οποιο εινα παρα πολυ αθορυβο!(φανταζομαι τι τραβατε εκει στην Αθηνα!) Παιδια αλλαζετε υγρα ποιο συχνα!
Επισης ακουω παιδια που εχουν θορυβους στο σασμαν-ταυχυτητες , παιδια εγω απο την πρωτη στιγμη που το κυκλοφορισα(του κουτιου) ακουω θορυβους ! κλουκ-κλακ , χρατσ - χρουτσ ! Δυο φορες αλλαξα βαλβολινες μεχρι που με την ειπαν τα μαστορια !Προχθες το πενταλ του συμπλεκτη(ολα τα επαγγελματικα μου ειχαν αυτοματο σασμαν , απο το 1995!) , οποτε και συνεχειζω , προχθες το πενταλ του συμπλεκτη καπου στο μεσον της διαδρομης του 'κολουσε' , δεν εδωσα σημασια , εχει που καθαριζα τα πενταλ ενα πρωι με μαλακτικο πλυντιριου αναμικτο με νερο εκανα κατα λαθος και ολο το πενταλ του συμπλεκτη !Εκτοτε το πενταλ δουλευει κανονικα !Δε ξερω τι να πω!

Επισης ρωτησα στη Πεζο για αμορτισερ μπρος-πισω μαζι με βασης , 300 περιπου ευρω !Τρελαθικα ! Στο προιγουμενο μονο το ενα εκανε 300ευρω !

Επισης παλι , παιδια τα φιλτρα της αντιπροσωπιας εχουν μικρη δοαφορα με του εμποριου .
ixat47 - Τρι 29 Αύγ 2017, 12:27:21
Θέμα δημοσίευσης: ad-BLUE DPF ....
Γεια σας παιδια ! Σε καπια φαση θα ξαναγραψω!(Εχω κατι να γραψω πανω στον αντικαπνιστικο νομο !)
Καλη βδομαδα και καλες βολτες!
Παμε χαλαρα στα 70.000 χιλ. σε λιγοτερο απο 18 μηνες !
Χ Α Λ Α Ρ Α ! Wink
stelmanious - Τρι 29 Αύγ 2017, 19:06:01
Θέμα δημοσίευσης:
Very happy
alexandros 207 Rallye - Τετ 30 Αύγ 2017, 03:07:45
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστος ο Πεζουρας Cool
ixat47 - Τρι 19 Σεπ 2017, 22:12:43
Θέμα δημοσίευσης: ΟΥΡΙΑ-Ad-Blue
Προβλημα χαμηλης πιεσης δοχειου Ad-Blue , σπανιο και το βγαζει σε λιγα , αλλαγη στην εγγυηση σε 10' , ποιο πολυ θελει να το γεμισεις με ουρια , με κανει εντυπωση πως σε αλλα ιδια μοντελα δεν υπηρχε θεμα . Αναβει λαμπακι ουριας μαζι με σερβις και λαμπακι μηχανης και ενδειξη πως σε 1100 χιλ. στοπ μηχανης , παντος σε αλλες μαρκες αυτοκινητων που ρωτησα υπαρχουν παρομια προβληματακια , μαμο τα dpf σας ! 69.000 χιλ.

Παμε χαλαρα μεχρι αργα για goalunted !
ixat47 - Παρ 27 Οκτ 2017, 17:48:41
Θέμα δημοσίευσης:
Γεια σας παιδια ! Εδω και λιγο καιρο με κανει εναν θορυβο ο οποιος , απ'οτι λεω εγω προερχετε απο καπιο μπαλακι , τα παιδια στο συνεργειο λεν πως ειναι οι βαση αμορτισερ , η αληθεια ειναι πως το αμαξι ειναι καπως 'ξεβιδομενο' θα λεγα , αυτο ομως που με κανει εντυπωση η σταθεροτιτα του αυτοκηνητου !!!Εχει κρατημα και εχω ακομα τα μανισια λαστιχα , περιπου τα φορεσα 58.000 χιλ.
Επισης καποιες φορες για 2 μερες ακουγα ενα θορυβο στο σβησημο της μηχανης σαν να ειναι ενωμενες δυο λαμαρινες , αλλα σταματισε!
74.000 ΧΙΛ δουλευει αρκετα καλα!

Καλη 28η.
Mono AEK - Παρ 27 Οκτ 2017, 20:45:02
Θέμα δημοσίευσης:
Πρέπει να είσαι ο μόνος τόσο ενθουσιώδης κάτοχος Peugeot!

Κι εγώ είμαι αλλά ο τρόπος που γράφεις με ξεπερνάει!

Καλά χλμ
ixat47 - Παρ 17 Νοέ 2017, 15:59:29
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπερα . Μετα τα 200.000 χιλ. θα δειξει .Πιστευω πως θα εχει προβλημα στο συστημα των καυσαεριων , dpf - egr .
Eπισης δεν υπαρχει αμαξι που να μην εχει εστω και καποιο μικρο προβλημα.
Ενθουσιωδης δεν ειμαι με κανενα αμαξι , απλος το πεζο που εχω τωρα 'καιει' πολυ ποιο λιγο απο τ'αλλα που ειχα , βεβαια αλλο ειναι να χεις ενα με 160ps και αλλο ενα με 100 και μαλιστα 1.600 .
Επισης πηρα 4αδα πατακια με 45 ευρω και μοκετα με 29 ευρω , νομιζω πως τους 'εκλεψα' ....
Steve - Παρ 17 Νοέ 2017, 18:41:17
Θέμα δημοσίευσης:
Ταξιτζής ή απλά είναι μακρυά η δουλειά σου; Laughing
ixat47 - Κυρ 19 Νοέ 2017, 22:07:04
Θέμα δημοσίευσης:
Γεια και χαρα φιλε μου , ειμαι λιγο κι'απο τα δυο.

Οπως εχω πει καια παλαιοτερα απο ποιοτητα κατασκευης το σκαφος δε λεει και πολλα , οτι δεινεις περνεις αλλα να μη ξεχναμε πως οι καιροι ειναι δυσκολοι.
Επισης εχω παρατηρισει πως οσο ποι συχνα κανεις σερβις( αντι στα 15χ.χιλ στα 12χ.χιλ ή ακομα και στα 10.000 χιλ)ειναι καλυτερα.
Διβαζω εδω στο φορουμ και γενικα αλλου για αυτοκινητα που τα πατε 4.000-6.000 στροφες !!! Παιδια το δικο μου δε ξερει ή μαλλον δε χρειαστικε να παει 4.000 στροφες...
Steve - Δευ 20 Νοέ 2017, 11:27:24
Θέμα δημοσίευσης:
Δε νομίζω κανένας νοήμων άνθρωπος να αναφέρεται σε πετρέλαιο και 4.000-6.000 στροφές...

Για βενζίνη μιλάνε Cool
ixat47 - Τετ 29 Νοέ 2017, 14:47:10
Θέμα δημοσίευσης:
οκευ !

Παντος απο νωρις ειχα καταλαβει πως κατι παιζει με το ενα αμορτισερ αλλα το αφησα γιατι το αμαξι παει στο δρομο , επισης απο περσι που και που με ΄κολαει΄' το πενταλ του συμπλεκτη και μετα απο λιγο καιρο σταματαει χωρις ωμος να χε προβλημα στις αλλαγες , ενας φιλος με ειπε πως θελει λαδομα , αλλος πως θελει δισκο-πλατο , αλλος πως θελει αντλια(τι νε αυτο δε ξερω) αλλος μ'ειπε να παρω και να το πεταξω , παντος στις αλλαγες δε εχει θεμα.Το μονο που με ξενιζει ειναι πως δε μπορω να βαλω 1η οταν ειμαι με 2αρα και 20-40 χιλ.την ωρα.
Και επισης καπου χτυπαει μπροστα κατω στον οδηγο ,μαλλον ειναι καποιο ακρομπαρο , θα δειξει στη πορεια .Επισης οταν το σβηνω ακουγετε που και που ενας βοριθος σαν οπως σφυριζουν τα φρενα(μονο οταν το σβηνω και μονο τοτε) , μπορει να ειναι ιμαντας ?ή καποιο ρουλεμαν παντος στο δρομο δεν ακουγετε κιχ !!!

http://game.global.goalunited.org/loader.php
Steve - Πεμ 30 Νοέ 2017, 10:43:05
Θέμα δημοσίευσης:
Ο συμπλέκτης θα έχει κάποια διαρροή, συνήθως από την τρόμπα των υγρών η οποία βρίσκεται μέσα στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Τραβάει υγρά από τα υγρά των φρένων, οπότε αν δεν αλλάξεις την τρόμπα, φρόντιζε να συμπληρώνεις στο δοχείο πλήρωσης υγρού φρένων για να μη σου κολλάει Smile
ixat47 - Τρι 02 Ιαν 2018, 23:32:22
Θέμα δημοσίευσης:
Στιβ , δε το κανει πλεον , σταματισε απο μονο του , δε χανει υγρα απο πουθενα και δε θελει συμπληρωση υγρων φρενων !Τις ταχυτητες τις αλλαζει κανονικα , οπως στην αρχη και ο συμπλεκτης στο ποδι μου εχει την ιδια εσθηση οπως την πρωτη μερα ή τουλαχιστων απ'οτι θυμαμε , παω για 82.000χιλ και σε 2 μηνες 2 χρονια... θα δειξει.
Επισης ο θορυβος οταν πεφτω σε ανωμαλια ειναι απο το εξω μπαλακι του ψαλιδιου , το εχω παραγγειλει απο Πεζο , 30 ευρω (καλη τιμη).
Καλες Γιορτες!
ixat47 - Δευ 19 Φεβ 2018, 21:26:40
Θέμα δημοσίευσης: dpf ad-blue
Γεια σας παιδες ! Απο τις αρχες του χρονου μ'εχουν αναψει 4 φορες 3 λαμπακια μαζι και εχουν σχεση με την αντιρυπαντικη τεχνολογια , το αμαξι εχει eolys και ad-blue αρκετο , εχω τρελαθει και το κακο ειναι πως εχει τρελαθει και η εταιρεια , εχει απο το καλοκαιρι που 'τρεχω'....οχ !Κριμα και το πηρα με καλο ματι το αμαξι , υπομονη 3 χρονια ακομα για ...
Steve - Τρι 20 Φεβ 2018, 11:33:18
Θέμα δημοσίευσης: Re: dpf ad-blue
ixat47 έγραψε:
για ...
... Question Question
ixat47 - Τρι 20 Φεβ 2018, 12:32:17
Θέμα δημοσίευσης:
...στα 5 χρονια μπορω να κανω αποχαρακτιρισμο.
salex - Τρι 20 Φεβ 2018, 17:11:58
Θέμα δημοσίευσης:
ixat47 έγραψε:
...στα 5 χρονια μπορω να κανω αποχαρακτιρισμο.


και μετά άλλα 2 για να κάνεις απόσυρση Σπύρο. Ελπίζω και εύχομαι να τύχεις καλύτερης μεταχείρισης από ό,τι οι συνιδιοκτήτες τουρμπάτων προ πενταετίας/δεκαετίας, γιατί το επίσημο δίκτυο είχε μαύρα μεσάνυχτα.
Παράξενο, αυτοί που πουλάνε τα αυτοκίνητα να μην έχουν ιδέα. Και όμως αληθινό.

Αποτέλεσμα ήταν οι ιδιοκτήτες να βαρεθούν τα αυτοκίνητα και τις ζημιές τους και να αλλάξουν μάρκα. Όσο αξιόπιστα ήταν τα 106/206/306, τόσο προβληματικά βγήκαν τα επόμενα για όσους δεν ξέραν να τα επισκευάζουν.

Βάζω στοίχημα ότι οι περισσότεροι μάστορες δεν καταλαβαίνουν τη διαφορά ανάμεσα στα πρόσθετα ακόμα και σήμερα. Η για πιο λόγο τα χρειαζόμαστε.

Η εναλλακτική λύση είναι η κατάργηση των προσθέτων. Αλλά τί στην ευχή φτιάχνουν αυτοκίνητα Euro 5 αν πρέπει να τα κάνουμε euro4 για να αντέξουν στα χρόνια?
Gotcha - Τετ 21 Φεβ 2018, 14:21:20
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Αλλά τί στην ευχή φτιάχνουν αυτοκίνητα Euro 5 αν πρέπει να τα κάνουμε euro4 για να αντέξουν στα χρόνια?


Μα πως θα ζησουν και αυτοι οι καημενοι αν δεν δουλεψει φουλ το service+ανταλλακτικα
ixat47 - Κυρ 04 Μάρ 2018, 21:33:34
Θέμα δημοσίευσης:
Καμπανιες για εξατμιση(κολλα+μεταλικη ροδελα και φυσικα ταπα δοχειου ad-blue και φυσικα ξαναναψαν τα λαμπακια !!!)Επισης αλλαξα και αμορτισερ , χτυπησε ο κορμος του δεξιου και φυσικα το εξω μπαλακι του ψαλιδιου !!!Ειλικρικα και απο τα βαθυ της καρδιας μου ευχαριστω .ΔΕΝ ασχολουμε αλλο με το αυτοκινητο φιλοι μου.Καλη συνεχεια σε ολους σας !
Ρε σεις , το αμαξι ειναι καλο αλλα μονο για 90.000χιλ ??? Μη τρελαθουμε τωρα !!!
action_peugeot - Κυρ 04 Μάρ 2018, 22:44:20
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα.
Δυστυχώς τα αμορτισέρ μπροστά δεν είναι αξιόπιστα. Ειδικά το δεξιό και δεν μπορούμε να καταλάβουμε το γιατί βγάνει άχρηστο. Δεν έχω ανακαλύψεις και καμία μάρκα εκτός από τα KYB
action_peugeot - Κυρ 04 Μάρ 2018, 23:15:36
Θέμα δημοσίευσης:
Μην αγχώνεσαι έχω πελάτη που έχει κάνει 450000 χλμ και μέχρι σήμερα δεν έχουν πρόβλημα μόνο αμορτισέρ πολλές φορές τοπ μαουν μια φορά ψαλίδια στα 3500000 χλμ σετ αμπραγιάζ αντλία κάτω έχανε υγρά πετάλι αμπραγιάζ γιατί είχε σπάσει το μισό πέλμα και αντλία πάνω είχε κάνει μπόσικα. Και φυσικά το φίλτρο σωματιδίων με τα παρελκόμενα είναι εκτός από τα 180000 - 200000 χλμ . Αυτά για την ώρα.
salex - Δευ 05 Μάρ 2018, 00:30:46
Θέμα δημοσίευσης:
ixat47 έγραψε:

Ρε σεις , το αμαξι ειναι καλο αλλα μονο για 90.000χιλ ??? Μη τρελαθουμε τωρα !!!


Οι αυτοκινητοβιομηχανίες κλέφτες θα γίνουν;
5 χρόνια ή 100.000χλμ. Αυτή είναι η ζωή των προιόντων τους για να μπορούν να ζήσουν και εκείνοι.

Φυσικά δεν σου το γράφει αυτό όταν πας να το αγοράσεις. Μόνο διαβάζοντας το εγχειρίδιο του κατασκευαστή μπορείς να καταλάβεις -από τα πράγματα που λείπουν στο πρόγραμμα σερβις- ότι δεν υπήρχε πρόθεση να το κρατήσεις για πάντα. Ούτε καν για 200.000χλμ.
ixat47 - Σαβ 25 Αύγ 2018, 14:56:18
Θέμα δημοσίευσης:
action_peugeot έγραψε:
Μην αγχώνεσαι έχω πελάτη που έχει κάνει 450000 χλμ και μέχρι σήμερα δεν έχουν πρόβλημα μόνο αμορτισέρ πολλές φορές τοπ μαουν μια φορά ψαλίδια στα 3500000 χλμ σετ αμπραγιάζ αντλία κάτω έχανε υγρά πετάλι αμπραγιάζ γιατί είχε σπάσει το μισό πέλμα και αντλία πάνω είχε κάνει μπόσικα. Και φυσικά το φίλτρο σωματιδίων με τα παρελκόμενα είναι εκτός από τα 180000 - 200000 χλμ . Αυτά για την ώρα.


Γεια σου φιλε , ειπα αλλη φορα να μην ξανασχολιθω , Δυστιχος εσπασε η ασφαλεια του πενταλ συμπλεκτη και αναγκαστικα να αλλαξω ολη την αντλια γιατι πανε πακετο , το καλο ειναι το οποιο μ'εκανε εντυπωση η τιμη της , 41 ευρω με την εκπτωση η μανισια και 37 ευρω η κατω οι οιποιες αλλαζουν ευκολα , τα αμορτισερ και οι βασεις ειναι φθηνες οπως και τα ψαλιδα 150 ευρω το ενα κομπλε , αυτο που με πειραζει ειναι το συστημα του Ad-Blue , DPF και eolys ...
ikucic - Κυρ 07 Οκτ 2018, 12:01:04
Θέμα δημοσίευσης: αγορά νέου 301 1,6 HDI
Είμαι σχεδόν αποφασισμένος να αγοράσω ένα 301 1,6 HDI ελαφρώς μεταχειρισμένο (12.000 χλμ) με ενεργή εγγύηση για ακόμη 4 χρόνια και 3 μήνες.
έχω φιέστα βενζίνης εδώ και 13 χρόνια (230.000χλμ) σε μηχανικά άριστη κατάσταση αλλά η οικογένεια δεν χωρά πια.
δεν έχω αγοράσει ακόμη το PEUGEOT γιατί δεν έχω ΚΑΜΙΑ ΓΝΩΣΗ περί πετρελαίου. Ακούω διάφορα και έχω μπερδευτεί.
Γενικά το θέλω για τους χώρους, την άνεση, την ασφάλεια, την κατανάλωση.
Εσείς που έχετε τέτοιο αυτοκίνητο θεωρείτε ότι "θα τα βγάλει" τα λεφτά του με προσεκτική οδήση, τακτική συντήρηση και εγγυημένο ανεφορδιασμό από πρατήρια που εμπιστεύονται φίλοι ταξιτζήδες της περιοχής (Θεσπρωτία);
Ζούμε επαρχία και θα κάνουμε περίπου 18.000 χλμ το χρόνο (τα 12.000 στην Εγνατία).
Στην περιοχή δεν ξέρω κανέναν που να αγόρασε τέτοιο όχημα οπότε η συμβολή του forum θα είναι σημαντική.
Ευχαριστώ.
ixat47 - Δευ 08 Οκτ 2018, 22:54:33
Θέμα δημοσίευσης:
Γεια σου φιλε ! Ετσι που με τα λες τοτε παρτο , τωρα εχω 120χ.χιλ. και παρ'ολα τα παραπανω προβληματακια ειμαι ευχαριστιμενος για τα λεφτα που εδωσα , αν αγοραζα κατι ποιο ακριβο τοτε θα μου κακο φαινοταν.
Αν το αγορασεις να αλλαζεις λαδια 0W-30 καθε 10.000χιλ. μαζι με φιλτρο αερα και στα 20χ.χιλ. φιλτρο πετρελαιου και να βαζεις απο τα καλα πετρελαια.Προσφατα : Ιμαντες χρονισμου -δυναμο μαζι και με τεντοτιρα εξωτερικο και αλλαγες λαδιων- φιλτρων 450 ευρω γνησια.
Ετσι πως το δουλεω καιει το πολυ 5 λιτρα στα 100.
Λοιπον αν με παει αλλα τοσα χιλιομετρα τοτε τα εχει βγαλει τα λεφτα του.
Λαστιχα Κλεμπερ 220 ευρω, χειμερινα Νοκιαν 290 ευρω.....
ikucic - Τρι 09 Οκτ 2018, 13:17:48
Θέμα δημοσίευσης:
Θα το είχα αγοράσει ήδη αλλα...
Για τον επόμενο ενάμιση χρόνο σίγουρα θα κανω κάποια χλμ καθημερινά .ομως ίσως απο το 2020 τα χλμ αυτα να μην γίνονται δηλαδή το αυτοκίνητο να κανει ετησίως μόνο 6-8.000 και σχετικά μεγάλες αποστάσεις (άνω των 20 χλμ) μια αντε δυο φορές τη βδομάδα .
Μήπως ειναι πολυτέλεια ενα πετρελαιοκίνητο για τόσα λίγα χιλιόμετρα ;;
Μήπως επίσης η μη συχνή χρήση σε ανοιχτό δρομο και μεγάλες διαδρομές να επιβαρύνουν την καταλυτική του λειτουργία ;;
Αυτα μου τα είπε τεχνικός της Peugeot και προς τιμη του ...
Μήπως καλύτερα να κατευθυνθώ παλι στη βενζίνη και ας καίει παραπάνω ;;
ixat47 - Πεμ 11 Οκτ 2018, 14:43:00
Θέμα δημοσίευσης:
Παρτο σε βενζινη και καντο μετατροπη σε αεριο , παντος απο χορους ειναι πολυ καλο !
ikucic - Πεμ 11 Οκτ 2018, 20:54:50
Θέμα δημοσίευσης:
το ξέρω ότι από χώρους είναι φοβερό!
και το είδα και το οδήγησα ήδη τρεις φορές
2 πράγματα ακόμη με προβληματίζουν:
1. το καύσιμο (βενζίνη η πετρέλαιο). ακόμη δεν έχω αποκλείσει το πετρέλαιο γιατί επαρχία μένω και τουλάχιστον μία φορά τη βδομάδα θα βγαίνω Εγνατία (για να ανοίγει το αμάξι).
2. η εμπάθεια πολλών φίλων με την Peugeot (χωρίς να έχουν αυτοί Peugeot). το τι έχω ακούσει δεν περιγράφεται... ώρες ώρες νομίζω ότι θα το αγοράσω και μόλις βγει στο δρόμο θα βγάλει 100 ζημιές!!! 3-4 που ρώτησα και είχαν Peugeot μου είπαν ότι τα αμάξια τους είναι οκ.
γιατί αυτή η κακία με την Peugeot; Έχουν λόγους ή είναι απλά marketing;
ixat47 - Παρ 12 Οκτ 2018, 11:44:23
Θέμα δημοσίευσης:
...μετα απο καποιες χιλιαδες χιλιομετρα ολα τα αυτοκινητα καποιο κουσουρι θα βγαλουν.Οι περισσοτεροι εχουν προβληματα , αλλοι μεγαλα αλλοι μικρα.
ikucic - Κυρ 14 Οκτ 2018, 07:23:16
Θέμα δημοσίευσης:
φίλε ixat47
επειδή στο φιέστα του 2006 που έχω (βενζίνη) τα μικρά σέρβισ τα κάνω μόνος μου (σε λιγότερα χιλιόμετρα απ' ότι λέει ο κατασκευστής με αξιόπιστα ανταλλακτικά πάντα)- λάδια, φίλτρα (λαδιού, βενζίνης, αέρα, καμπίνας)

στο 1ο σου ποστ γράφεις ότι με ράμπα είναι εύκολη η αντικατάσταση ανταλλακτικών και μηχανικών μερών.
να σε ρωτήσω λοιπόν στο 301 (πετρέλαιο) είναι εύκολη η πρόσβαση για την αντικατάσταση αυτών των ανταλλακτικών (λάδια + 4 φίλτρα) φυσικά με ράμπα (έχω μπάρα ενός φίλου);;

ευχαριστώ
ixat47 - Κυρ 14 Οκτ 2018, 17:31:15
Θέμα δημοσίευσης:
Μια χαρα ειναι , πχ.: το φιλτρο αερα εχει 3εις βιδες τορξ 25 και το οποιο το αλλαζω καθε 5.000 χιλ μονος μου , επισης το βαζω σε συγκριση με το V6 2.5 που ειχα , αλλο να εχεις να κανεις με ενα θηριο με 6 κυλινδρους και αλλο με 4 1.6.
ikucic - Κυρ 14 Οκτ 2018, 21:14:49
Θέμα δημοσίευσης:
ευχαριστώ ίσως το πάρω τελικά...
ikucic - Πεμ 08 Νοέ 2018, 18:39:28
Θέμα δημοσίευσης:
Το πηρα τελικά και ήδη εκανα τα πρώτα 1000 χλμ ωραίο στο δρομο άνετο και χαμηλή καταναλωση
Mono AEK - Πεμ 08 Νοέ 2018, 19:18:24
Θέμα δημοσίευσης:
Καλοταξιδο

Τελικά βενζίνη η πετρέλαιο?
ikucic - Πεμ 08 Νοέ 2018, 19:41:45
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριςτω Πολυ
Πετρέλαιο επαρχία ειμαι , οτι διαδρομές κανω ειναι απο 15 χλμ και πανω και σε ανοιχτό δρομο κυρίως Εγνατία οποτε επέλεξα diesel
ixat47 - Σαβ 10 Νοέ 2018, 08:47:20
Θέμα δημοσίευσης:
Καλοταξιδο !!!!Αν δεις τιποτα πορτοκαλι λαμπακια οπως SERVICE + UREA μη φοβασαι δεν ειναι τιποτα , αν τωρα παλι πριν βαλεις μπρος και αναψει κοκκινο λαμπακι SERVICE παλι δεν ειναι τιποτα , βγαλε το κλειδι και μετα ξαναβαλε μπρος. Το dpf κανει αναγεννηση αναλογα το ποσο καθαρο ειναι το καυσιμο και τις κλιματολογιγες συνθηκες , στο δικο κανει περιπου στα 1200-1400χ.χιλ(αναβει βεντιλατερ και καθρεπτες) δεν ειναι τιποτα , δωστου στροφες και μη το σβηνεις , τα πρωτα αμορτισερ θα εχουν καποιο προβλημα , λογικα αν εχει 5 χρονια εγγυηση δε θα πληρωσεις .AdBlue να βαζεις ΜΟΝΟ της Peugeot και να το γεμιζεις οταν αναβει λαμπακι(αλλαγη δοχειου AdBlue κοστος περιπου 1000ε αλλα στην εγγυηση) .Τα φρενα τα εμπροστια τα αλλαζω καπου στα 40χ.χιλ τα πισω ακομα δεν τα αλλαξα(3χρονια 123χ.χιλ!).Λαστιχο δεν τρωει.Μπορει να χρειαστεις πανω αντλια συμπλεκτη (δεν εχει ουτε 50ε και αλλαζει γρηγορα.)Εγω αλλαξα τωρα το καλοκαιρι και αγορασα με 42ε και την κατω , να αλλαζεις λαδια καθε 10.000-15.000χιλ Μονο προδιαγραφες Peugeot και 0w-30.Ιμαντες στα 115χ.χιλ. περιπου 3εις ωρες μαζι με λαδια φιλτρα. Αλλαξα λαμπες απο τις απλες(5ε) σε παγου 30ε οι δυο και η διαφορα το βραδυ ειναι τεραστια !Αν θυμηθω και αλλα θα σε πω...
ikucic - Σαβ 10 Νοέ 2018, 14:57:54
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριςτω πολυ να εισαι καλα .
Το αμάξι ειναι στις 16.000 άλλαξα πριν το παρω φίλτρο λαδιού και λάδι συν φίλτρο καμπίνας στην Peugeot . Αλλα μου έβαλαν total 5-30 οχι 0-30.
Επίσης σε φίλο μηχανικό άλλαξα προχθές και ενα φίλτρο πετρελαίου γιατί στην Peugeot μου είπαν οτι ειναι νωρίς . Εγω το άλλαξα για καλο και για κακο . Έβαλα ενα pourflux με 25 ευρω (φίλτρο και εργασία )
Ξέρεις ποσο παει στην αντιπροσωπεία ;;
Το φίλτρο μαύρο ήταν αλλα δεν ειχε αλλα θεματα (αλλα κατάλοιπα εμφανή )
Καθαριστικά πετρελαίου μου είπαν στην Peugeot να μην βάζω . Τι γνώμη έχεις;
Βγαίνω δυο φορές τη βδομάδα στον ανοιχτό δρομο Εγνατία για 35χλμ με ταχύτητα 110- 130 χλμ Ανα ωρα ειναι οκ για να ξεμπουκώνει ;;
Πολλές οι ερωτήσεις... Οτι μπορεις απάντησε
Και παλι ευχαριςτω
ixat47 - Κυρ 11 Νοέ 2018, 14:36:22
Θέμα δημοσίευσης:
Δυο φορες στην αρχη βαλαμε 5w-30 αλλα μετα τους ειπα να το αλλαξουμε σε 0w-30 , δε νομιζω να χει προβλημα απλος να γραφει καταλληλο για dpf.
Mε τα φιλτρα καλα κανεις , του εμποριου το φιλτρο πετρελαιου purflux C533A ειναι ακριβος το ιδιο με της αντιπροσωπειας το οποιο εχει 38ε , εχω βαλει και της FORD .Το φιλτρο πετρελαιου σκουρενει καπως μετα απο χρηση .Καθαριστικα ουτε εγω βαζω αλλα ουτε προσθετα , το μονο προσθετο που εβαλα ηταν στις βαλβολινες .Δε παιζει ρολο το ποσο τρεχεις για να ξεμπουκωνει το φιλτρο αλλα τη στροφες εχεις , 2.500 στροφες και κεχρι 3.000 με 3η για ξεμπουκωμα ειναι καλα , οχι ομως και στα 35χιλ.Παραδειγμα εγω καποιες φορες οταν μπαινω εγνατια για 15χιλ το κραταω 4η και 2500-3000 στροφες ιδικα οταν κανει αναγεννηση το φιλτρο . Αν καποιος ξερει κατι παραπανω ας γραψει και να με διορθωσει.Ευχαριστω.
ikucic - Κυρ 11 Νοέ 2018, 15:36:21
Θέμα δημοσίευσης:
Σε ευχαριςτω και παλι για τις πληροφορίες .
Κάτι τελευταιο για τις αναγεννηθείς .
Εγω 1100 χλμ που το κινώ δεν εχω καταλάβει αναγέννηση .
Μπορεί να μην έκανε ή να έκανε εν κινήσει στην Εγνατία ... Πάντως εγω δεν κατάλαβα κάτι (πχ αυξημένη κατανάλωση , στροφές , μυρωδιά )
Εσυ πως τις καταλαβαίνεις ;;
ixat47 - Δευ 12 Νοέ 2018, 20:41:28
Θέμα δημοσίευσης:
... εντονη μυρωδια καμενου , το βεντιλατερ σε λειτουργια ανεξαρτητος εξωτερικης θερμοκρασιας , αλλαγη ηχου μηχανης και εγω επισης δεν εχω δει αυξηση καταναλωσης , το αμαξι απλα δεν καιει .
Σε κινηση σε ανοικτο δρομο και με 2000 στροφες στα 110 χιλ. δεν καταλαβαινεις τιποτα !
ikucic - Δευ 12 Νοέ 2018, 21:29:21
Θέμα δημοσίευσης:
Τα μισά χιλιόμετρα που εχω κανει ως τωρα ειναι με 110-130 χλμ σε ανοιχτό δρομο οποτε μάλλον δεν καταλαβαίνω ποτε γινεται.
Ευχαριςτω
ixat47 - Τρι 11 Δεκ 2018, 19:47:15
Θέμα δημοσίευσης:
Γεια σας φιλοι μου ! Ωραιο το αμαξι , οικονομικο , φθηνα ανταλλακτικα.
Καποιος εδω στο φορουμ ειχε γραψει καποτε πως αν θελεις το ντιζελακι σου να μην εχει προβληματα βγαλε το φ_____ο , δε γραφω αλλα , οποιος καταλαβε καταλαβε.
Σημ: Αν σας πεσει στο χερι AdBlue και δεν το καθαρισετε τοτε θα ζαρωσει σαν γερικο , το eolys ειναι ακρος καρκινογονο και το φιλτρο ειναι ακομα ποιο πολυ στα τελευταια του , τα καθαριστηκα ακομα ποιο πολυ , δυστηχος αυτη η τεχνολογια ειναι πολυ ριπογονη .Τα δοχεια AdBlue εχουν ημερομινια ληξης , ΜΗΝ συμπληρωνετε συνεχεια AdBlue παρα μονον οταν βγαλει ενδειξη , εχει και αυτο ημ.ληξης!!!Τωρα το χειμωνα με την αναγεννηση του φιλτρου(που ειναι προγραματισμενη απο τον εγγεφαλο) ανεβαζει τρελες θερμοκρασιες και οταν εξω εχει -5 βαθμους καντε το σταυρο σας μερες που ειναι !
Δεν εχει να κανει μονο με τα αγαπημενα μας Peugeot αλλα με ολα τα diesel νεας γενιας ...
Ερωτηση καποιος ?
ikucic - Τρι 11 Δεκ 2018, 23:08:33
Θέμα δημοσίευσης:
1. Eolys εχει αυτο το αυτοκίνητο ;
Αν ναι χρειάζεται συμπλήρωση κάθε ποτε;
2. Εσυ με τα χλμ που έχεις κανει ως τωρα έχεις κάποιο προβλημα με το φίλτρο;
ixat47 - Τετ 12 Δεκ 2018, 20:32:03
Θέμα δημοσίευσης:
Γεια σου φιλε , ακομα eolys δεν χρειαστηκε να βαλω , ο υπολογιστης δειχνει πως εχω ξεπερασει το 50% του δοχειου και το δικο σου εχει και ειναι πανακριβο και επιβλαβες για ολους !!!(οικολογια σε λενε μετα)
Με το dpf κανενα προβλημα αν εξερεσεις τις αναγεννισεις .Οι αναγεννισεις ανεβαζουν δραματικα την θερμοκρασια .Με το συστημα SCR ειχα , εχω και θα εχω προβλημα και φυσικα κοντα στα 200χ.χιλ και με το φιλτρο .
Χωρις αυτα το αμαξι , πιστευω , θα εχει ποιο πολυ ζωη , γνωμη μου.
Και να φανταστεις καποτε ειμουν υπερ αυτων των συστηματων μεχρι που αγανακτησα , να τα βρασω τα μηδενικα τελη , καλυτερα να πληρωνω παρα να ειναι με αγχος! Αν μας βαλουν τελη εγω πεταω ολο το αμαξι (το ιδιο θα εκανα και αν ειχα αλλη μαρκα).
ikucic - Τετ 12 Δεκ 2018, 20:48:19
Θέμα δημοσίευσης:
Γεια σου και ευχαριςτω για τις απαντήσεις .
Μια ακομη ερώτηση .
Το πρωί κανω κάθε μερα μια διαδρομή 15 χλμ με ταχύτητα περίπου 60-80χλμ/ωρα
Η θερμοκρασία περιβάλλοντος ειναι το πολυ 2 Κελσίου .
Φτάνω στον προορισμό και ακομη δεν εχει ζεσταθεί το αμάξι. Δεν βγάζει ακομη ζεστό αερα . Στην αντιπρόσωπος μου είπαν οτι ειναι φυσιολογικό .
Ειναι πράγματι φυσιολογικό να αργεί τόσο να ζεσταθεί ;;
Andreasf1 - Τετ 12 Δεκ 2018, 21:50:08
Θέμα δημοσίευσης:
Φυσιολογικό ειναι, ναι!
Και εμένα τα ίδια κάνει με την διαφορά πως εγώ εχω ζεστό αέρα λόγο οτι έχει ηλεκτρικές αντιστάσεις.
ixat47 - Πεμ 13 Δεκ 2018, 20:24:27
Θέμα δημοσίευσης:
Οπως τα λεει ο Ανδρεας Very happy
ixat47 - Κυρ 06 Ιαν 2019, 20:03:41
Θέμα δημοσίευσης: UREA - Ad-Blue
Γειας παιδια και χρονια πολλα !
Για ακομα μια φορα γραφω στο φορουμ .
Για ακομα μια φορα αναψαν τα πορτοκαλι λαμπακια :ENGINE+SERVICE+UREA
Τα σβησαν στη Πεζο με ενα κλικ , ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΑΝΤΙΡΗΠΑΝΣΗ...
Το κακο τους το καιρο λεω εγω , ολα τ'αλλα μια χαρα με το αμαξι , το DPF δεν εχει γεμισει ουτε το μισο ακομα , το eolys ακομα στη μεση ειναι περιπου!!!Το προβλημα ειναι στο συστημα Ad-Blue.
Την Τριτη εδω πανω δινει -15 βαθμους κατω απο το μηδεν , η ΟΥΡΙΑ παγωνει στους -11 για να δουμε θα δουλεψει το ξεπαγωμα;
Κατ'αλλα μια χαρα.
Τελικα πιστευω πως χωρις αυτα το αμαξι θα ηταν μια χαρα και εγω θα ειχα ακομα μαλια !

ΑΝ ΠΑΘΩ ΚΑΤΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΘΑ ΖΗΤΗΣΩ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΖΟ!ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ ΚΑΘΟΛΟΥ !
ikucic - Κυρ 06 Ιαν 2019, 20:22:18
Θέμα δημοσίευσης:
Καλη χρονια !!!!

Σου εξήγησαν τι σημαινει αυτή η δυσλειτουργία ;;
Δηλ τι σημαινει προβλημα με το ad blue ;;
ειναι απλα προβλημα του αισθητήρα και δεν δίνει σωστές τιμες ;

Εντωμεταξύ ζω σε μια κωμόπολη 5000 κατοίκων και γείτονας αγόρασε το ιδιο αυτοκίνητο μόλις πριν δυο βδομάδες ιδιο χρώμα τα παντα ιδια μόνο πινακίδα διαφορετική .
Έγιναν δυο τα 301 στην περιοχη
ixat47 - Κυρ 06 Ιαν 2019, 21:20:08
Θέμα δημοσίευσης:
...καπου δε ψεκαζει καλα το συστημα που και που !
ixat47 - Κυρ 06 Ιαν 2019, 21:21:57
Θέμα δημοσίευσης:

^ κλικ στην εικονα .
salex - Κυρ 06 Ιαν 2019, 21:40:21
Θέμα δημοσίευσης:
ixat47 έγραψε:
...καπου δε ψεκαζει καλα το συστημα που και που !


Το κάνει συχνά Σπύρο; Μια φορά το μήνα ή περισσότερο;
ixat47 - Κυρ 06 Ιαν 2019, 22:26:15
Θέμα δημοσίευσης:
Πιο συχνα το χειμωνα με τις παγωνιες και οταν το αφηνω πολυ στο ρελαντι (χωρις να ειμαι σιγουρος για αυτο) .Στις αντιπροσωπειες δεν ξερουν κατι παραπανω απο αυτο που αναφερει ο υπολογιστης και εχουν δικιο.
Το εκανε και πριν 3000χιλ , αλλες φορες μετα απο 1000χιλ .
Τις αναγεννησεις το dpf τις κανει κανονιικα και ποτε δεν ειχα προβλημα τα πρωινα στη μιζα , περνει με την πρωτη και δεν εχω αλλαξει μπαταρια εδω και 3α χρονια με 131.000 χιλ.



https://www.youtube.com/watch?v=lxDDJu4Sgco&index=2&list=RDXsqa_LcHwnM
^Βαλτε στα Πεζο σας αυτο το τραγουδι !!!!
ixat47 - Κυρ 06 Ιαν 2019, 22:46:29
Θέμα δημοσίευσης:


Το μονο aftermarket φιλτρο καμπινας που ειναι ιδιο με το γνησιο της DENSO.
BLUE PRINT ADP152526 ,Δοκιμασμενο απο εμενα , η μονη διαφορα ειναι στην τιμη.
ixat47 - Πεμ 17 Ιαν 2019, 09:51:01
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν χρειαζετε να εξιγω το προβλημα και να φωναζω , ετσι ??Το ξερετε , μια απο τα ιδια , AD-BLUE ! Για 3η φορα αυτον το μηνα , πριν 950 χιλιομετρα και παλι τα ιδια , Οποιος λεει για οικολογια και αλλα ας ερθει να με βρει , επισης ρωτηστε σε εναν γεωπονο τι ειναι η ΟΥΡΙΑ και σε εναν χημικο υπαλληλο το τι ειναι το ΕΟΛΗΣ.
Ο καθε ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΛΕΕΙ ΜΑΜΑ ΚΑΙ ΜΑΜΑ , ΟΤΙ ΛΕΕΙ Η ΜΑΜΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ.ΒΓΑΖΕΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΜΗΝΑ ΤΑ ΡΑΛΗ ΣΑΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ , ΣΑΒΟΥΡΙΑ.

ΦΙΛΙΚΑ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ.
ixat47 - Πεμ 17 Ιαν 2019, 09:54:19
Θέμα δημοσίευσης:
...ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΩ ΚΑΙ ΡΑΓΙΣΜΕΝΟ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ (160ΕΥΡΟ) ΚΑΙ ΜΑΝΤΕΨΤΕ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ , Α'Ι ΝΑ ΣΑΣ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙΤΕ....
ixat47 - Πεμ 17 Ιαν 2019, 10:50:11
Θέμα δημοσίευσης:
Το αμαξι παει μια χαρα μη σας πω πως παει καλυτερα οταν αναβουν αυτα τα λαμπακια και μη βγει καποιος να με πει που το καταλαβαινω γιατι ειμαι 12ωρες στο αμαξι πανω καθε μερα.
Οπως σας ειπα το dpf ΔΕΝ ειναι βουλωμενο και εχει Ad-Blue και eolys
Το vw που ειχα 12 χρονια λιγοτερες φορες μπηκε σε διαγνωστικο απ'οτι αυτο στα τρια !!!
Φιλος που εχει ιδιο βαζει aftermarket ανταλακτικα και ΦΙΛΤΡΑ και ειναι καλυτερο απο το δικο μου που τωρα χειμωνα αλλαζω λαδια και φιλτρα στις 5.000 χιλιομετρα (δε θελω σχολια και ετσι μου γουσταρει).
ixat47 - Δευ 21 Ιαν 2019, 18:07:43
Θέμα δημοσίευσης:
Αντε ρε παιδια να γραψω και αλλα για το λιπασμα , εε συγνωμη για την ΟΥΡΙΑ ηθελα να πω , λοιπον το συστημα ειναι λιγο ευαισθητουλικο , λιγο το μπεκ ουριας να μην ψεκασει καλα , λιγο οι ανηφορες λιγο οι κατηφορες να το σφαλμα και αν δε πας συνεργειο να στο σβησουν το αμαξι δεν παιρνει μπροστα , αν ειναι ετσι να το αφησουμε στο σπιτι να το καμαρωνουμε!
Ας κανουν κατι οι οικολογοι για να μην χασουμε την υγεια μας.

υγ.Το αμαξι παει μια χαρα παρ'ολα αυτα !
Mono AEK - Τρι 22 Ιαν 2019, 10:10:37
Θέμα δημοσίευσης:
μπορεις να παρεις ενα διαγνωστικο δικο σου (ή να κατεβάσεις στο κινητο σου ένα) και να σβηνεις το σφαλμα μονος σου για να μην πηγαινοερχεσαι στη πεζο

δεν ειναι λυση στο προβλημα σου αλλα θα σε διευκολυνει πολυ
ixat47 - Τρι 22 Ιαν 2019, 14:52:51
Θέμα δημοσίευσης:
Θα δω τι θα κανω . σ'ευχαριστω Χριστο .Παντος η συμπεριφορα απο τους μηχανικους της εταιρειας ηταν αψογη και εκαναν τα παντα για μια λυση.
ixat47 - Παρ 15 Φεβ 2019, 13:37:47
Θέμα δημοσίευσης:
Σπασμενος οδηγος συμπλεκτη και θορυβος απο το ρουλεμαν του .
Κατεβασμα σασμαν , αλλαγη δισκου-πλατο ρουλεμαν -διχαλο - τσιμουχες ημιαξωνιων -βαλβολινες(+ενισχυτικο ).Αλλαγη ηλεκτρικου θερμοστατη κομπλε με αισθητηρες + παραφλου , ολα γνησια .
Εκανε θορυβο ο συμπλεκτης στο πατημα του , με το ειχε κανει και αρχες Δεκεμβριου αλλα σταματισε , τωρα τα αλλαξα ολα , ο δισκος σαν καινουργιος ηταν οταν βγηκε αλλα εβαλα καινουργιο , χιλιομετρα 138.000χιλ , συνεργειο 7 ωρες περιπου σε επισημο.

Μια χαρα πιστευω , την επομενη φορα λεω να αλλαξω προληπτικα , αμορτισερ , ψαλιδια (150ευρο το ενα γνησιο , πιστευω ειναι καλη τιμη) ακρομπαρα και ευθυγραμιση.


ΜΑΜΙΜΕΝΟ DPF !!!!
ixat47 - Κυρ 24 Φεβ 2019, 21:43:57
Θέμα δημοσίευσης:
Γεια σας παιδια ! Για να μην τα πολυλογω , μια απο τα ιδια ! Ξερετε εσεις!
Η Ουρια ειναι πολυ καλη για τα φυτα σας , τα κανει ΤΕΡΑστια !
Επισης μια πολυ καλη αγορα απο αγγουρακια γερμανιας σπεσιαλ θα σας κανει καλο !(το τελευταιο για τους μοδατους και καλα οικολογους)
ixat47 - Πεμ 02 Μάϊ 2019, 20:24:36
Θέμα δημοσίευσης:
Χελο εβρι βοδι ! Παιδια με ξανα αναψε το λαμπακι UREA ! O Yes !Αλλα αυτη τη φορα για να συμπλρωσω υγρο , 25Κ περιπου , το θεωρω πολυ οικονομικο...
salex - Σαβ 04 Μάϊ 2019, 11:20:07
Θέμα δημοσίευσης:
Εσύ θα έπρεπε να μετράς όχι μόνο χιλιόμετρα αλλά και ώρες λειτουργίας.
Θα εδινε μια καλύτερη εξήγηση στο γιατί εξαφανίζεται η ουρία.
Giannis307 - Σαβ 04 Μάϊ 2019, 11:29:23
Θέμα δημοσίευσης:
Ακριβως οπως τα λεει και ο στελιος το οτι εισαι σταματημενος και δεν γραφει χλμ δεν σημαινει οτι το μοτερ εναι σβηστο και δεν καταναλωνει τα παντα
ixat47 - Σαβ 04 Μάϊ 2019, 20:42:04
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια δε καταλαβατε , εννοω 25.000 χλμ . για να αναψει το λαμπακι για να συμπληρωσω , το οποιο νουμερο ειναι πολυ καλο .Επισης η ΟΥΡΙΑ εχει και ημερομηνια ληξεως , οσο ποιο πολυ καθετε στο ντεποζιτο τοσο το χειροτερο ! Αλλο ειναι το σφαλμα που βγαζει τον χειμωνα , οσο ζει κανεις μαθαινει.
Οπως και πολυ καλα λετε και οι δυο οι ωρες που μενει το αμαξι στο ρελαντι επισης μετραει , γι'αυτο και γω αλλαζω τα λαδια και το φιλτρο λαδιου πριν τις 15.000 χιλ με το μανισιο TOTAL INEO FIRST 0W-30 , Το οποιο ειναι σε καλη τιμη και αν κανεις 4εις περιπου αλλαγες το χρονο συμφρει να παρεις κιβωτιο με το λιτρο να βγανει κατω των 10 ευρω , Φιλτρο αερος τα αλλαζω στις 5.000χιλ , οταν βαζω καποιο ποιο φθηνο οπως της FILTRON το αλλαζω στα 3.000χιλ , το να φυσας το φιλτρο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ , Το μανισιο της MANN ειναι ακριβως ιδιο με της Hengst (δινει φιλτρα στη Mercedes ) ....
ixat47 - Σαβ 10 Αύγ 2019, 13:19:16
Θέμα δημοσίευσης: φιλτρα
Λογο του οτι αλλαζω πλεον λαδια και φιλτρα στα 10Κ η επισιμη Αντιπροσωπεία της Πεζο μου προτεινει και την 'economy' σειρα της EUROREPAR που ειναι επισης της Πεζο . Τι λετε αξιζει ?
Steve - Πεμ 22 Αύγ 2019, 23:06:10
Θέμα δημοσίευσης:
κάθε 10.000 λάδια στο πετρέλαιοκίνητο; Shocked
ikucic - Δευ 09 Σεπ 2019, 15:18:23
Θέμα δημοσίευσης:
εφόσον θέλεις να αλλάζεις λάδια φίλτρο κάθε 10.000 χλμ προφανώς δεν πρέπει να σε νοιάζει το πιο οικονομικό.
Ντάξει για πετρελαιοκινητο αυτά τα χλμ είναι λίγα και προφανώς δεν τα κάνεις σε 1 χρόνο...
Εγώ θα έλεγα να συνεχίσεις σε τοταλ και να το πας στα 15.000 χλμ.
ixat47 - Τρι 01 Οκτ 2019, 23:06:54
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι παιδια καθε δεκα αλλαζω , κανω περιπου 50Κ το χρονο , φιλτρο αερα αλλαζω καθε 5Κ χιλιομετρα και φιλτρο καυσιμου καθε 20Κ .
Το σερβις της Πεζο για το αμαξι μου λεει καθε 15 λαδια , καθε 30Κ φιλτρο αερα και καυσιμου , βαλτε ομως και το ρελαντι το οποιο ειναι εργατοωρες !
ikucic - Τρι 15 Οκτ 2019, 20:08:15
Θέμα δημοσίευσης: Νέα ελαστικά
Λοιπόν μετά από 2 χρόνια και 35000 χλμ σκέφτομαι την αλλαγή ελαστικών το πολύ στα 40000 χλμ.
Φοράει τα Κλεμπερ τα μανισια τα οποία μετά τις 30000 χλμ έχουν αρχίσει να έχουν θέματα.
Τα ίδια τα κλεμπερ τα βρίσκω 220 εδώ Θεσπρωτία αλλά δεν θα τα βάλω γιατι με 240 βρίσκω bridgestone t005 και pirelli p1 verde (τα pirelli με ένα χρόνο εγγύηση ακόμη και αν τα σκίσεις μόνος σου).
Δεν ψάχνω άλλες λύσεις γιατί θέλω να τα πάρω από δω από την περιοχή μου και να στηρίξω τα παιδιά εδώ.
Μιλάμε βέβαια θερινά ελαστικα όλο το χρόνο . δε σκέφτομαι 4εποχων ή χειμερινά γιατί εδώ οι χειμώνες είναι ήπιοι (Θεσπρωτία, άντε να παει 2 βαθμούς για καμία δεκαριά φορές όλο το χειμώνα)
Εχεις κάποιος άποψη για τα bridgestone ή τα pirelli???
ixat47 - Πεμ 24 Οκτ 2019, 20:51:09
Θέμα δημοσίευσης:
bridgestone ή pirelli δεν εχω φορεσει ποτε , τωρα εχω τα καλοκαιρινα Κλεμπερ , βαλε ενα απο τα δυο που ανεφερες ποιο πανω . Εχω ηδη κανει παραγγελια τα Pirelli τα καθαρα χειμερινα , πρωτη φορα Pirelli (οπως ελεγαν πρωτη φορα αριστερα; ε κατι τετοιο και γω).
Τωρα στα του 301 , μια απο τα ιδια παιδια , τα λαμπακια της αντιρυπανσης και παλι , DPF και Ad-Blue .
ixat47 - Τρι 14 Ιούλ 2020, 19:34:37
Θέμα δημοσίευσης:
Γεια χαρα σε ολους !!! Αλλαξα τα δυο εξω μπαλακια απο τα ψαλιδια και το αμαξι εγινε καινουργιο , τωρα εχω 203.500 χιλ .
Το μονο προβλημα , το μεγαλο , ξερετε ποιο ειναι , δεν χρειαζονται συστασεις ετσι;;;;;

υγ.Νικο οσο για την 1η μην ανησυχεις για τιποτα , ετσι ειναι απο το εργοστασιο Smile
ikucic - Σαβ 17 Ιούλ 2021, 14:02:57
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν το αμάξι το έχω 4 χρόνια πλέον και είμαι ελέω κορωνοιου μόλις στα 55.000 χλμ,
Πριν μία βδομάδα καθώς κατέβαινα από θεσπρωτία προς Αττική λίγο πριν φτάσω μου έβγαλε πορτοκαλί λαμπάκι ad blue και πορτοκαλί το γαλλικό κλειδί και στην οθόνη lcd το μήνυμα emission control fault (προφανώς εννοεί πρόβλημα στις εκπομπές ρύπων).
Αγορασα ένα 10λιτρο δοχείο ad blue και συμπλήρωσα. Το γέμισα (ήθελε περίπου 7 λίτρα) μετά οδηγώντας με σταθερή ταχύτητα στην τρίτη για 10 λεπτά τα λαμπάκια έσβησαν.
Μετά από τρεις μέρες και χρήση πολύ μικρή σε κάτι ανηφόρες άναψαν πάλι οι εν λόγω ενδείξεις. Μετά από οδήγηση πάλι με Τρίτη με σταθερή ταχύτητα στα 10 λεπτά τα λαμπάκια εσβησαν. Αυτά χθες και σήμερα οκ είναι σβηστά. Καλού κακού έκλεισα ένα ραντεβού σε αντιπροσωπεία εδώ κοντά για να βάλουν ένα διαγνωστικό τη Δευτέρα το πρωί.
Σημειώνω ότι οι συντηρήσεις του γίνονται κανονικά και το αμάξι κινείται κατά 80 % στην Εγνατία σε διαδρομές κατ ελάχιστον 25 χλμ ενώ προερχόταν από ταξίδι 500 χλμ σε αυτοκινητόδρομο. Επίσης καύσιμα βάζω από πρατήρια που δεν είχα ποτέ θέμα και βάζω μόνο το ενισχυμένο πετρέλαιο.
Πιστεύεται ότι απλά ήθελε συμπληρωση ουριας ή έχει αρχίσει να βγάζει τα τρελά λαμπάκια που έχει περιγράψει ο φίλος itax47 παραπανω;
ixat47 - Δευ 01 Νοέ 2021, 00:44:42
Θέμα δημοσίευσης:
Hλια στην αντιπροσωπεια τι σου ειπαν .Αργησα να απαντησω , μηπως ηταν το eolys ή το ντεποζιτο της ουριας ; Το δικο μου τωρα το κοντευω 280Κ . Βασικα το εκανα αποσβεση αλλα δεν ειμαι 100% ευχαριστημενος , μπορει να ειναι το αμαξι ή τα συνεργεια , ο κινητηρας θα εχει τα μυστικα του ...
Daniel - Σαβ 13 Νοέ 2021, 21:15:31
Θέμα δημοσίευσης:
το δικο μου εχει κανει 180.000 χιλιόμετρα αλλά μου είπαν πως το μπεκ ουρίας, εχει αλλαχθεί

μια ερώτηση οι κινητήρες BlueHDi έχουν δυο DPF??

υπάρχει αυτό που είναι στο Turbo και αυτό που είναι στο πάτωμα και συνδέεται με το δοχείο του Adblue (κάπου διάβασα αποτελείται από 32.5% ουρία και 67.5% απιονισμένο νερό) ??
ixat47 - Κυρ 30 Ιαν 2022, 21:43:04
Θέμα δημοσίευσης:
Το βαρελακι που ειναι στο τουρμπο μπροστα στη μηχανη ειναι ο προ-καταλυτης,κατω στο δαπεδο το DPF μαζι με τον καταλυτη . Η Ουρια βασικα ειναι λυπασμα για τα χωραφια .Ποτε μην γεμιζεις στο φουλ το ντεποζιτο της ουριας , χαλαει φλοτερ ....
ikucic - Πεμ 25 Αύγ 2022, 17:08:43
Θέμα δημοσίευσης:
Το πρόβλημα ήταν η πιέση του δοχείου ουρίας.
Ευτυχώς με έπιασε η εγγύηση και δεν το πλήρωσα.
Τώρα είμαι στις 72000 χλμ χωρίς άλλο πρόβλημα μέχρι στιγμής.
Από κατανάλωση πολύ οικονομικό και από άνεση σε ταξίδι πολύ καλό ειδικά αν αναλογιστείς το κόστος αγοράς του.
Επίσης πορτ μπαγκαζ για μετακόμιση. Ήρθαν κάτι φίλοι τώρα το καλοκαίρι με κάτι ψευτοSUV που με τα μισά πράγματα είχαν γεμίσει και δεν έβλεπαν από το πίσω τζάμι. Άσχετο αλλά αυτά τα μικρά SUV τι ακριβώς προσφέρουν (εκτός από τους υπερυψωμένους τροχούς και τη μόστρα) ποτέ δεν κατάλαβα.
ixat47 - Τετ 14 Δεκ 2022, 20:55:19
Θέμα δημοσίευσης:
Γεια χαρα ! Αν μπορεις με βαση τα οικονομικα σου , κανε αλλαγες λαδιων , φιλτρο λαδιου ,φιλτρου αερα , φιλτρο καυσιμου στα 10Κ χιλ., φιλτρο καμπινας καθε 5Κ αν ειναι σε μεγαλουπολη , μια φορα τον χρονο βαλβολινες και παραφλου ανεξαρτητος χιλιομετρων .
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr