PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Saxo VTs Mk1 16v

Vlaik - Δευ 06 Μάρ 2017, 16:07:58
Θέμα δημοσίευσης: Saxo VTs Mk1 16v
Καλησπερα στην ομαδα, πρωτη φορα επαφη με γαλλικα μετα απο χρονια αγαπης με τα opel...

Πηρα λοιπον την αποφαση τελος καλοκαιρου να παρω στην κατοχη μου το κυπαρισι Saxo VTs Mk1!!!

Λιγα λογια για την νεα μου καψουρα... ΄΄Δεν ξερω αν ειμαι στην σωστη περιοχη να το δημιουργησω θα παρακαλουσα του Mod να με κατανοησουν αν και saxakias...''

Ας ξεκινησουμε με τις βελτιωσεις στο αυτοκινητο μιας και εκει θα επικεντροθουμε μιας και το αμαξι θα παρει καθαρα τον δρομο της κοντρας - dragster οσο το επιτρεπει η τσεπη μου...

Φωτογραφιες στο παρακατω link:
http://imgur.com/a/ziCw4

Βελτιωση κινητηρα:
- Σκουπα Green με μεγαλο φιλτρο
- Τροχαλια στροφαλου
- Τροχαλια δυναμου
- Μιζα C2 VTs
- Δυχαλο 45mm
- Εξατμιση 54mm
- Χειροποιητο μεσσαιο
- Φ170 χειροποιητο καζανι
- 12bar ανα κυλινδρο ''δεν ξερω αν ειναι καλο'' θα ηθελα την βοηθεια σας εδω
- Motul 6100+ Synergie 10w40
- NGK BKR7E-11

Μεταδοση:
- MA σασμαν
- 14/60 διαφορικο
- Valeo δισκο πλατο

Στησιμο αυτοκινητου:
- Bilstein Sprint
- 5cm ελατηρια χαμηλωματος
- Θολομπαρα
- Ψαλιδομπαρα Group N
- Vibrant πισω βασεις ψαλιδιων
- Powerflex black ενδιαμεσες βασεις ψαλιδιων
- Αξονας Rallye 16v
- Φρενα 2lt diesel 283mm

Βασεις κινητηρα:
- Φτιαχτη ΒΕ για τον εγγεφαλο
- Μανισια μπαταριας
- Powerflex purlple κοντρα βαση

Zαντες λαστιχα
- OZ Superleggera 15 x 7
- OZ 26mm αποστατες
- Κινεζικα λαστιχα Sad

Ηχοσυστημα
- Clarion MP3/USB
- Kenwood 4ch
- 13cm εμπρος
- 6x9 πισω

Εξωτερικα
- Φιμε (μπαχαλο) λιαν συντομος αλλαγη
- Angel eyes led εμπρος
- Smoked πισω
- Xenon 6500k

Aυτα τα ολιγα και λιαν συντομος παμε να διορθωσουμε ακομα μερικες ατελειες ωστε να γινει ενα σωστο αυτοκινητο πριν παρει για τα καλα την ωρα της βελτιωσης. Σας ευχαριστω προκαταβολικα για την υποδοχη και για τις οποιες βοηθειες που σιγουρα θα βρω χαρη σε εσας!!![/list]
christos_99 - Τετ 08 Μάρ 2017, 00:16:11
Θέμα δημοσίευσης:
Δυναμη η Saxara.! Aλλα γιατι τοσο μεγαλη εξατμιση εφοσον εισαι σχετικα μαμα μεχρι στιγμης, εκτος αν εχεις "επιθετικες" μελλοντικες βλεψεις βελτιωσης. Αν θελεις πες μας 2 λογια για τα μελλοντικα σχεδια Very happy Very happy Very happy

Επισης με 15αρες και 5ποντα αληθεια στριβει το αυτοκινητο.? θα πρεπει να βρισκει μεχρι και σε κουτακι κοκα κολας. Confused
Vlaik - Τετ 08 Μάρ 2017, 01:46:56
Θέμα δημοσίευσης:
Μελλοντικα σχεδια ειναι ενα τσεπατο μοτερακι με catcams 743 ή Newman Ph3 με στοχο τα 160+ αλογα απο stock μοτερακι με φουλ περιφεριακα!!!

Σαν ζαντες οντως το 45αρι προφιλ ειναι πολυ απολυτο αλλα στριβει ακομα και ετσι οπως ειναι λαθος στημενο, μελλοντικα θα βαλω στενα ελατηρια με σεταρισμα - κοντιμα της αναρτησης...

Η εξατμιση ειναι δωρο ενος φιλου απο Rallye 190hp μονοπεταλουδο που του ηταν μικρη, οποτε για τα μελλοντικα μου σχεδια θα ειναι λουκουμι πιστευω παρα το μεγαλο δυχαλο οπου θα ειναι πιο κουφιο χαμηλα αλλα θα κραταει δυναμη στα ψηλα οπου ειναι και ο σκοπος μας!!!
geo106xs - Τετ 08 Μάρ 2017, 10:43:58
Θέμα δημοσίευσης:
Προγραμμα απ'οτι βλεπω δεν εχεις,θα δεις μεγαλη διαφορα εστω και με καλη κονσερβα!

Θα διαφωνησω στα 7ρια μπουζι με το 11ρι διακενο! Αντε σαν ψυχροτητα παλευεται,το διακενο ομως ειναι υπερβολη για εργοστασιακο πολλαπλασιαστη.

Αναμενουμε τη συνεχεια στις βελτιωσεις! Wink
Vlaik - Δευ 13 Μάρ 2017, 13:13:38
Θέμα δημοσίευσης:
geo106xs έγραψε:
Προγραμμα απ'οτι βλεπω δεν εχεις,θα δεις μεγαλη διαφορα εστω και με καλη κονσερβα!

Θα διαφωνησω στα 7ρια μπουζι με το 11ρι διακενο! Αντε σαν ψυχροτητα παλευεται,το διακενο ομως ειναι υπερβολη για εργοστασιακο πολλαπλασιαστη.

Αναμενουμε τη συνεχεια στις βελτιωσεις! Wink

Καλησπέρα Γιώργο, θα μπορούσες να με βοηθήσεις σχετικά με τα μπουζί;
vassat - Δευ 13 Μάρ 2017, 16:52:01
Θέμα δημοσίευσης:
Κάποιες ερωτήσεις:
- Τροχαλια στροφαλου, Τροχαλια δυναμου, από που μπορεί να προμηθευτεί κανείς;
- Η Μιζα C2 VTs, τι όφελος έχεις;
- Τα Powerflex black (ενδιαμεσες βασεις ψαλιδιων) δεν είναι λίγο "too much";;;γιατί όχι οι απλές;;; υπάρχει από κάποιον άλλο χρήστη εμπειρία; Στο διαδίκτυο υπάρχουν αντικρουόμενες απόψεις -εν γένει- για τα Powerflex...
- Η απάντηση για τα μπουζί αναμένεται με ενδιαφέρον!!!
/ Β
Vlaik - Τρι 14 Μάρ 2017, 13:07:21
Θέμα δημοσίευσης:
vassat έγραψε:
Κάποιες ερωτήσεις:
- Τροχαλια στροφαλου, Τροχαλια δυναμου, από που μπορεί να προμηθευτεί κανείς;
- Η Μιζα C2 VTs, τι όφελος έχεις;
- Τα Powerflex black (ενδιαμεσες βασεις ψαλιδιων) δεν είναι λίγο "too much";;;γιατί όχι οι απλές;;; υπάρχει από κάποιον άλλο χρήστη εμπειρία; Στο διαδίκτυο υπάρχουν αντικρουόμενες απόψεις -εν γένει- για τα Powerflex...
- Η απάντηση για τα μπουζί αναμένεται με ενδιαφέρον!!!
/ Β

Καλησπέρα φίλε μου, τις τροχαλιες τις πήρα από ένα παιδί που τις φτιάχνει στην Κατερίνη με antisurge για μέχρι 11.000rpm δεν πετάει τον ιμαντα όπως οι απλές...
Για τα ψαλίδια τα πηρα έτοιμα και σχεδόν καινούργια, η άποψη σου άλλο αμάξι πλέον πολύ πιο σαφές!
Για τα μπουζί όντως περιμένω και εγώ γιατί πρώτη φορά έβαλα μπουζί οπότε δεν τίθεται θέμα να δοκιμάσω το οτιδήποτε άλλο πιο σωστό
geo106xs - Τρι 14 Μάρ 2017, 21:32:09
Θέμα δημοσίευσης:
Ψυχροτερα μπουζι βαζουμε οταν εχουμε αυξησει και τη συμπιεση,καθως εχουν υψηλοτερη θερμοκρασια αυτοκαθαρισμου,ενω ειναι και σχεδιασμενα να λειτουργουν σε υψηλοτερες θερμοκρασιες.
Το μεγαλυτερο διακενο ειναι αποτελεσματικο οταν και ο πολλαπλασιαστης ειναι ισχυροτερος. Κρατα τα 7ρια αφου τα πηρες,απλα αλλαξε το διακενο με ενα φιλερ γυρω στο 0.85-0.9.

Αναφορικα με τη συμπιεση του κινητηρα σου,αν ειναι ιδια ή εστω με μικρη αποκλιση ανα κυλινδρο ειναι θετικο,το νουμερο βεβαια που σου εδειξαν δεν ειναι και τοσο θετικο,καθως 12bar μεταφραζονται σε 175psi,τη στιγμη που ενα "υγιες" μηχανικο συνολο πρεπει να σου δειξει απο 210-225 psi. Πραγμα που σημαινει οτι ενδεχομενως εχει συσσωρευμενα καταλοιπα καυσης στις βαλβιδες ή ειναι αρκετα φθαρμενο!
Pughell - Τρι 14 Μάρ 2017, 23:09:09
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδη αν αυξησεις το πυρομετρο,δεν βαζεις πιο ψυχρα μπουζι?
Επισης απο που προκυπτει το οτι ο πολλαπλασιαστης δεν επαρκει για 1,1 διακενο; Question
Vlaik - Τρι 14 Μάρ 2017, 23:28:37
Θέμα δημοσίευσης:
geo106xs έγραψε:
Ψυχροτερα μπουζι βαζουμε οταν εχουμε αυξησει και τη συμπιεση,καθως εχουν υψηλοτερη θερμοκρασια αυτοκαθαρισμου,ενω ειναι και σχεδιασμενα να λειτουργουν σε υψηλοτερες θερμοκρασιες.
Το μεγαλυτερο διακενο ειναι αποτελεσματικο οταν και ο πολλαπλασιαστης ειναι ισχυροτερος. Κρατα τα 7ρια αφου τα πηρες,απλα αλλαξε το διακενο με ενα φιλερ γυρω στο 0.85-0.9.

Αναφορικα με τη συμπιεση του κινητηρα σου,αν ειναι ιδια ή εστω με μικρη αποκλιση ανα κυλινδρο ειναι θετικο,το νουμερο βεβαια που σου εδειξαν δεν ειναι και τοσο θετικο,καθως 12bar μεταφραζονται σε 175psi,τη στιγμη που ενα "υγιες" μηχανικο συνολο πρεπει να σου δειξει απο 210-225 psi. Πραγμα που σημαινει οτι ενδεχομενως εχει συσσωρευμενα καταλοιπα καυσης στις βαλβιδες ή ειναι αρκετα φθαρμενο!


Για τον πολλαπλασιαστη το μόνο που ξέρω είναι ότι ζεσταίνεται πάντως αντέχει πολύ σε ξύλο και σε παροχή για ατμοσφαιρικα άλογα πάντα... Τώρα με το διακενο δεν το έχω πραγματικά!

Για τα psi, αν ρίξω λάδι στον κύλινδρο και μετρήσω θα φανεί αν είναι από ελατήρια πιστονιων η μειωμένη συμπίεση ή τα έχω μάθει λάθος;

210-225 κοντά 15bar Shocked
geo106xs - Τετ 15 Μάρ 2017, 00:06:40
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Δηλαδη αν αυξησεις το πυρομετρο,δεν βαζεις πιο ψυχρα μπουζι?

Ολα εγω θα τα πω; Laughing
Pughell έγραψε:
Επισης απο που προκυπτει το οτι ο πολλαπλασιαστης δεν επαρκει για 1,1 διακενο; Question

Καπου το ειχα διαβασει και μαλιστα μου ειχε κανει εντυπωση η αιτιολογηση που εδιναν του οτι χρειαζεται μεγαλυτερη ταση για να περασει το κενο ο σπινθηρας. Φαινεται να μη συμφωνεις βεβαια και θα ηθελα να μας δωσεις τα φωτα σου για το τι οντως ισχυει! Wink

Γιωργο,15bar δε σημαινει 15:1 Wink
Vlaik - Τετ 15 Μάρ 2017, 00:51:35
Θέμα δημοσίευσης:
Το ξέρω συνονόματε άλλο 15bar (217psi) άλλο το 15:1 τρομακτικη αναλογία! Μιλάμε καθαρά για συμπίεση κύλινδρο με συμπιεσεομετρο...
Pughell - Τετ 15 Μάρ 2017, 10:01:34
Θέμα δημοσίευσης:
geo106xs έγραψε:

Ολα εγω θα τα πω; Laughing

Ε,μην κανεις μισες δουλειες... Laughing Laughing Laughing
Το ψυχροτερο δεν συνεπαγεται απαραιτητα διαφοροποιηση πιεσεων.
Αφορα τα θερμικα φορτια.
Το ιδιο ακριβως μοτερ,ακομα και εντελως μαμα,μπορει να δουλευει αψογα με την εργοστασιακη επιλογη σε ενα συγκεκριμενο φασμα και με συγκεκριμενες συνθηκες.
Το ιδιο ακριβως μοτερ,πολυ πιθανον να μην ανταποκρινεται σωστα οταν αρχιζεις και το δουλευεις στα ορια του,με την εργοστασιακη επιλογη. Wink
Οπότε αν καταφερεις και "ψυχολογησεις" το πως αντιδραει το μοτερ ή καταλαβεις καποιες ενδειξεις του,τοτε θα καταφερεις να βρεις τι του λειπει στο φασμα που σε ενδιαφερει.

geo106xs έγραψε:

Καπου το ειχα διαβασει και μαλιστα μου ειχε κανει εντυπωση η αιτιολογηση που εδιναν του οτι χρειαζεται μεγαλυτερη ταση για να περασει το κενο ο σπινθηρας. Φαινεται να μη συμφωνεις βεβαια και θα ηθελα να μας δωσεις τα φωτα σου για το τι οντως ισχυει! Wink

Οσο μεγαλυτερο το διακενο,τοσο μεγαλυτερη η αντισταση.Αυτο αφορα το θεωρητικο κομματι...
Δεν χρειαζεται απαραιτητα μεγαλυτερη ταση απλά,τουλαχιστον στο θεωρητικο κομματι παντα,ο απαιτουμενος χρονος δημιουργιας κυκλωματος ειναι μεγαλυτερος.
Μεχρι εδω ολα ΟΚ,συμφωνουμε.
Απο εκει και περα,το εργοστασιο δινει 0,9 για το συγκεκριμενο μοτερ με interval 30.000 χλμ.
Σε 30.000 χλμ το διακενο εχει ξεπερασει κατα πολυ το 1,1mm...
Αυτο σημαινει οτι ο κατασκευαστης εχει υπολογισει οτι ακομα και μετα απο 30.000 χλμ,ακομα και αν το διακενο τεινει στο πχ 1,5mm,το μοτερ ακομα δουλευει.
Το οτι πιθανον θα ζοριζει αρκετα τον πολλαπλασιαστη,ναι,σε καμια περιπτωση δεν διαφωνω,ομως αν δεν εχει misfires,τοτε θα δουλευει κανονικα.

*Παρενθεση: Η NGK για το συγκεκριμενο μοτερ δινει 6αρι μπουζι με 0,9 διακενο και 5KOhm αντισταση.
Το 7αρι με 1,1 διακενο εχει την ιδια αντισταση.
Επισης υπαρχουν και τα ιριδιου/πλατινας/κλπ που τουλαχιστον σαν φιλοσοφια κατασκευης,ειναι πιο αγωγιμα σαν μεταλα,με ψηλοτερα σημεια τηξης,πιο λεπτα κεντρικα ηλεκτροδια,κλπ,κλπ με μονο μειονεκτημα το κοστος τους.*


Απο εκει και περα,οσο μεγαλυτερο διακενο μπορουμε να χρησιμοποιησουμε,καλο ειναι να το κανουμε.
Ο λογος πολυ απλος...
Οσο μεγαλυτερο το διακενο,τοσο μεγαλυτερο το μηκος του σπινθηρα(το ηλεκτρικο arc) με αποτελεσμα καλυτερη/γρηγοροτερη/πιο ποιοτικη καυση. Wink

Και τις θεωριες του καθε τυχαιου οτι με μικροτερο διακενο δουλευει σωστα ενα μοτερ,αυτο εχει προκυψει απο την αμαθεια που τους δερνει και απο αυτα που εβλεπαν τα τουρμπομοτερ των 80ies οταν οι κατασκευαστες επρεπε να εξασφαλιζουν οτι θα παιρνει μπροστα ο κινητηρας με 8:1 στατικη σε συνδυασμο με τους τοτε ψεκασμους(ή καρμπυρατερ).
Η αυτοκινητοβιομηχανια ΔΕΝ βαζει μικρα διακενα γιατι αποδιδουν καλυτερα.Βαζει μικρα διακενα για να μεγαλωσει το service interval και να ριξει το κοστολογιο συντηρησης για τα ματια του πελατη.




Και επειδη εγω δεν ξερω και πολλα αλλά που και που διαβαζω και για καναν ανθρωπο που ξερει κατι παραπανω και δεν φοβαται να αποκαλυψει καποια μυστικα του


Vlaik - Πεμ 06 Απρ 2017, 23:09:10
Θέμα δημοσίευσης:
Επιστροφή μετά από καιρό και μερικές πινελιές συντήρησης...
- Καθαρισμός μπεκ και μπεκιερας με το αυτοκίνητο να γίνεται πιο ζωηρό στα χαμηλά όσο και στα ψηλά, υπομονή να το δούμε και με δοκιμές στον δρόμο
- Επόμενη διόρθωση ήταν η επισκευή της κρεμαργιερας, με σκοπό το πιο σφιχτό και σαφές τιμόνι όπου φάνηκε με την πρώτη βόλτα...

Αυτό που δεν μας άρεσε και θα πρέπει να διορθωθεί άμεσα είναι τα 5ποντα ελατήρια σε συνδυασμό με την Sprint (χοντρομπουκαλη) όπου κάνει την ανάρτηση να τερματιζει με αποτέλεσμα να αρχίσει να φουσκώνει ο θολός... Σε τι διόρθωση μπορούμε να πάμε εκτός τις χλαπες; Οπως επίσης, θα ήθελα βοήθεια για τα ελατήρια μιας το αμάξι μου αρέσει έτσι σε αυτη την σκληρότητα!
Vlaik - Δευ 21 Αύγ 2017, 18:51:57
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπερα σας και παλι post μετα απο καιρο για εμενα παλι, μιας και τελειωσα την στρατιωτικη μου θητεια...
Μερικη ανανεωση στο saxo οπου αποφασισαμε για ενα ολικο leafting

Update:
- Uniroyal Rainsport 3
- Διορθωση - επισκευη Superleggera
- Εξωτερικο βαψιμο KQABR ''Amazon Green''
- Μαμα φαναρια εμπρος
- Γνησιο καπο εμπρος
- Βαφομενους καφρεθτες mk2
- Διορθιωση υψος πισω αξονα

Next step:
- Φιμε μεμβρανες
- Βαψιμο ζαντων
- Βαψιμο δαγκανων
- Trim στις πορτες
- Ημιαξωνιο

Ερωτηση συνδεσα τους καινουργιους ηλεκτρικους καθρεφτες και παλι δεν ρυθμιζουν, γνωριζουμε τι πρεπει να κοιταξω;
Μου ειπαν οτι το ημιαξωνιο εχει κενα, γνωριζει καποιος αν μπορει αυτο εδω να μου φερει τρεμοπυλο στο αυτοκινητο;

Υ.Γ Φωτογραφιες λιαν συντομος!!!
Vlaik - Σαβ 12 Ιαν 2019, 18:18:05
Θέμα δημοσίευσης:
Επιστροφη για παρουσιαση στο club για το Saxο

Ας ξεκινησουμε με το πιο ωραιο θεμα για συζητηση οπου στο προσφατο dyno day γνωστης κοντροσελιδας στο φβ, το αμαξακι μας απεδωσε 116whp @ 6700rpm και 141wtq @ 5150

Με το dyno να μας αφηνει μια γλυκοπικρη γευση, οπου θα θελαμε λιγο παραπανω αλογα στις υψηλες στροφες



Στην συνεχεια εχει γινει αλλαγες στην μεταδοση οπου το 14/60 μας αποχαιρετηε χρονους και ετσι για δοκιμη βαλαμε ενα 13/59 με 16v σχεσεις

Στα μελλοντικα σχεδια ειναι για ανοιχτη η πεταλουδα, εδω ειμαι σε σκεψεις με μαμα κλαπετο ή με μεγαλυτερο 56-57
Στην κεφαλη επισης να μπουν σκληρα ελατηρια βαλβιδων ωστε να αποκτησουμε καλυτερη λειτουργεια στις υψηλες στροφες
Στην αναρτηση τωρα εχουν αγοραστει στενα ελατηρια APEX 180/65/200 μαζι με τα ρυθμιστικα
Στις μπουκαλες μπροστα πρεπει να γινουν επισκευη και σεταρισμα, εχουμε καποιον καλο στην Θεσσαλονικη πλην του Jamsport;

Αυτα τα ολιγα για το saxo μου και επαιτε και συνεχεια...
vassat - Σαβ 12 Ιαν 2019, 18:40:45
Θέμα δημοσίευσης:
Vlaik έγραψε:

...Στις μπουκαλες μπροστα πρεπει να γινουν επισκευη και σεταρισμα, εχουμε καποιον καλο στην Θεσσαλονικη πλην του Jamsport;
...


Όπως έχω αναγράψει και σε άλλο ποστ, ήμουν λίαν ικανοποιημένος από την επισκευή στον Πίπο Τσουτσούμπεη:
http://www.serviceamortiser.com
/ Β
geo106xs - Σαβ 12 Ιαν 2019, 19:28:41
Θέμα δημοσίευσης:
Συνονοματε,γιατινδε δοκιμαζεις στην εισαγωγη bmc cda; Σε συνδιασμο με σωληνα στη μασκα εχει απιστευτα αποτελεσματα!
Πεταλουδα για το σταδιο που εισαι καλη ειναι και η εργοστασιακη αρκει να τη βελτιωσεις στα σημεια που χρειαζεται χωρις υπερβολες.
Vlaik - Σαβ 12 Ιαν 2019, 21:23:51
Θέμα δημοσίευσης:
geo106xs έγραψε:
Συνονοματε,γιατινδε δοκιμαζεις στην εισαγωγη bmc cda; Σε συνδιασμο με σωληνα στη μασκα εχει απιστευτα αποτελεσματα!
Πεταλουδα για το σταδιο που εισαι καλη ειναι και η εργοστασιακη αρκει να τη βελτιωσεις στα σημεια που χρειαζεται χωρις υπερβολες.

Ετυχε να δοκιμασω με ιδιο set up ακριβως οπως ειμαι εγω αλλα το παιδι φορουσε βαρελακι...
Η διαφορα μας ηταν χαοτικη πραγματικα εβαλε σκουπα και το αμαξι του πηρε 1 αυτοκινητα!
Η ιδανικη θα ηταν μια ram air, αλλα το φοβαμαι αφιλτρο, οποτε μενουμε με την green... Ισως κανω μια πολυεστερικη παλι σε στυλ green ομως για να χωρεσω φιλτρο μεσα.
Πεταλουδα εχω τελειως εργοστασιακη τωρα, για αυτο δεν ξερω τι να κανω Confused
geo106xs - Σαβ 12 Ιαν 2019, 21:38:49
Θέμα δημοσίευσης:
Περιεργο μου φαινεται αυτο που λες...στο σαξο του αδερφου μου με γνησιο cda και κομμενη μετωπη ειδαμε φοβερη διαφορα σε σχεση με τη σκουπα! Υπερ του cda παντα...
SAXO N2 - Δευ 14 Ιαν 2019, 13:56:43
Θέμα δημοσίευσης:
αποστατες είναι 26mm ανα πλευρα ή συνολικα?

μα διαφωνησω λιγο με το μικρο διακενο με ένα φιλο πιο πανω.Το μικρο διακενο προεσφερει καλυτερη καυση από το μεγαλο.Δεν εχει να κανει με τα μεγαλα διαστημαστα συντηρησης.

Εξ ορισμου τα υγραέρια θελουν μικρο διακενο λογω τυς τελειας καυσης που θελει το υγραεριο.Για αυτό αλλωστε δεν εχουμε και πυρακι στο υγραεριο..

επισης ένα διακενο 0,9mm μετα από 20.000km εχει γινει 1,00mm διοτι φθειρεται και μεγαλωνει το διακενο.
Vlaik - Πεμ 17 Ιαν 2019, 17:59:19
Θέμα δημοσίευσης:
SAXO N2 έγραψε:
αποστατες είναι 26mm ανα πλευρα ή συνολικα?

μα διαφωνησω λιγο με το μικρο διακενο με ένα φιλο πιο πανω.Το μικρο διακενο προεσφερει καλυτερη καυση από το μεγαλο.Δεν εχει να κανει με τα μεγαλα διαστημαστα συντηρησης.

Εξ ορισμου τα υγραέρια θελουν μικρο διακενο λογω τυς τελειας καυσης που θελει το υγραεριο.Για αυτό αλλωστε δεν εχουμε και πυρακι στο υγραεριο..

επισης ένα διακενο 0,9mm μετα από 20.000km εχει γινει 1,00mm διοτι φθειρεται και μεγαλωνει το διακενο.


Kαλησπερα φιλε μου οι αποστατες ειναι ανα πλευρα 26mm λογω et37 της Superleggera.

Για διακενο τι προτεινεις, αν και σκεφτομαι να πληρωσω μια και καλη μπουζι ιριδιου 7αρια της ngk ή της hks και να τελειωνω και με αυτο το θεμα μια και καλη!
geo106xs - Πεμ 17 Ιαν 2019, 23:12:10
Θέμα δημοσίευσης:
Οσα πειραματα εχω κανει με το διακενο εχω δει θετικα αποτελεσματα οσο αυτο μεγαλωνε! Ακομη και στο mini 1275 του πατερα μου το οποιο λειτουργει με πολυ μικρο διακενο με αυξηση κατα 0.1mm ειδαμε αμεσως διαφορα στην αποκριση και την αποδοση στο δρομο.

Γιωργο,αν εχεις εργοστασιακη συμπιεση μη βαλεις 7ρια ιριδιου,καλυτερα να παραμεινεις σε εργοστασιακη ψυχροτητα,σου το λεω βασει της δικης μου εμπειριας με τα 7ρια eix.
Pughell - Παρ 18 Ιαν 2019, 23:13:02
Θέμα δημοσίευσης:
SAXO N2 έγραψε:

μα διαφωνησω λιγο με το μικρο διακενο με ένα φιλο πιο πανω.Το μικρο διακενο προεσφερει καλυτερη καυση από το μεγαλο.Δεν εχει να κανει με τα μεγαλα διαστημαστα συντηρησης.

Εξ ορισμου τα υγραέρια θελουν μικρο διακενο λογω τυς τελειας καυσης που θελει το υγραεριο.Για αυτό αλλωστε δεν εχουμε και πυρακι στο υγραεριο..

επισης ένα διακενο 0,9mm μετα από 20.000km εχει γινει 1,00mm διοτι φθειρεται και μεγαλωνει το διακενο.

Μπορεις να το τεκμηριωσεις αυτο;
Δηλαδη με ποιον τροπο το μικροτερο ηλεκτρικο τοξο κανει καλυτερη καυση απο ενα μεγαλυτερο;
SAXO N2 - Τρι 22 Ιαν 2019, 08:35:20
Θέμα δημοσίευσης:
Σε κάθε περίπτωση, η ρύθμιση του διακένου απαιτεί ευλαβική προσοχή, αφού σχετικά μικρή απόκλιση μπορεί να κάνει έναν υγιή κινητήρα να σέρνεται: αν είναι μικρότερο από το προβλεπόμενο, σπινθήρας θα λαμβάνει χώρα πάντοτε, αλλά αυτός και το τόξο του θα είναι αδύναμα, ξεκινώντας ανεμικό μέτωπο φλόγας και κακή ποιότητα καύσης. Αν αντίθετα το διάκενο είναι υπερβολικά μεγάλο, θα δώσει μεν δυνατή εκκένωση, αλλά δεν θα την δίνει πάντα: μπορεί να μην δημιουργηθεί καν ηλεκτρικό τόξο και το μίγμα του αντίστοιχου κύκλου να φύγει όπως είναι στην εξαγωγή ("misfire") με τα γνωστά αποτελέσματα στην απόδοση.

Όπως είδαμε αναλυτικά τον προηγούμενο μήνα, όσο το μπουζί γερνάει και φθείρεται τα ηλεκτρόδια του χάνουν άτομα από τη μάζα τους και αδυνατίζουν, με άλλα λόγια το αρχικό διάκενο που είχαμε δώσει αυξάνεται κατά τη διάρκεια ζωής του μπουζί. Όταν το διάκενο φτάσει στην μάξιμουμ τιμή του κατασκευαστή, αυτό πρέπει να πεταχτεί και όχι να ρυθμιστεί εκ νέου ξαναστραβώνοντας το πλαϊνό ηλεκτρόδιο: ο λόγος που επουδενί δεν πρέπει να παίζουμε με το διάκενο ενός μεταχειρισμένου μπουζί είναι πως έπειτα από τόσα εκατομμύρια κύκλους θερμικής και ηλεκτρικής φόρτισης που έχει φάει, το μέταλλο του είναι πιο ψαθυρό και επομένως ασκώντας πάνω του επιπλέον μηχανική τάση για τη ρύθμιση του, χαροπαλεύουμε άσχημα να σπάσει η ακίδα εν ώρα λειτουργίας και να τα κάνει όλα πόρνη στο θάλαμο. Υπάρχουν συνεπώς δύο προσεγγίσεις πάνω στην αρχική ρύθμιση του διακένου όταν το τοποθετούμε ως καινούργιο: η μία είναι να το ρυθμίσουμε στην ελάχιστη δυνατή τιμή του εύρους, θυσιάζοντας απόδοση αρχικά αλλά βρισκόμενοι έτσι στο ιδανικό διάκενο όταν αρχίσει να φθείρεται (κάτι που αυξάνει την ζωή του μπουζί χιλιομετρικά), ενώ η άλλη είναι να το ρυθμίσουμε εξ αρχής κοντά στο μάξιμουμ διάκενο, έτσι ώστε να μην συμβιβαστούμε σε ισχύ ποτέ αλλά να χρειαστεί έτσι να το αλλάξουμε νωρίτερα.
SAXO N2 - Τρι 22 Ιαν 2019, 08:45:51
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
SAXO N2 έγραψε:

μα διαφωνησω λιγο με το μικρο διακενο με ένα φιλο πιο πανω.Το μικρο διακενο προεσφερει καλυτερη καυση από το μεγαλο.Δεν εχει να κανει με τα μεγαλα διαστημαστα συντηρησης.

Εξ ορισμου τα υγραέρια θελουν μικρο διακενο λογω τυς τελειας καυσης που θελει το υγραεριο.Για αυτό αλλωστε δεν εχουμε και πυρακι στο υγραεριο..

επισης ένα διακενο 0,9mm μετα από 20.000km εχει γινει 1,00mm διοτι φθειρεται και μεγαλωνει το διακενο.

Μπορεις να το τεκμηριωσεις αυτο;
Δηλαδη με ποιον τροπο το μικροτερο ηλεκτρικο τοξο κανει καλυτερη καυση απο ενα μεγαλυτερο;


ελπιζω να σε καλυψα. Missfire εντονα ειχα σε μια μοτοσυκλετα οπου αυστηρα το μπουζι επρεπε να αλλαχτεί στα 12.000km. Στα 13.000 αν το αφηνα παιζει να μην εβρισκα ακιδα....θα ειχε λιωσει.Γενικα το μπουζι εχει να κανει με την ρυθμιση και την χρηση του μοτερ.Οπου θελει το εργοστασιο ένα διακενο 0,9mm πχ στην Γαλλια θεωρω για χρηση ελλαδας με πολλες ζεστες,ποιοτητα κασυιμου κτλ θα το εκανα 0,8mm Και θα το αλλαζα ανα 20.000 ή 30.000 km και όχι ανα 60.000 αν ετσι οριζε το εργοστασιο.στο saxo μου βαζω ένα βαθμο ψυχροτερα. Να σημειωθεί ότι η NGK δινει για το 16v μοτερ διακενο 0,6mm στα ιριδίου BKR6EIX. Μαλλον κατι θα ξερουν αυτοι καλυτερα από εμας.
Pughell - Τρι 22 Ιαν 2019, 22:39:45
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι,δεν με καλυψες δυστυχως,γιατι οσοι εχουν σχεση με ηλεκτρισμο,γνωριζουν παρα πολυ καλα οτι οσο μεγαλυτερη η αποσταση αναμεσα στα ηλεκτροδια,τοσο μεγαλυτερο το ηλεκτρικο τοξο με οτι μπορει να συνεπαγεται αυτο στην προκειμενη περιπτωση.

Το παραδειγμα με το μηχανακι που αναφερεις,ειναι εντελως ατοπο για τον λογο του οτι πιθανον ο πολλαπλασιαστης να μην εχει την δυνατοτητα να δωσει τοσο μεγαλη ταση για να κλεισει κυκλωμα ή ακομα και να ειχε προβλημα.

Για τα ιριδιου BKR6EIX,εχεις λαθος πληροφορηση, 0,8 διακενο εχουν.
https://www.ngkntk.com/part-finder/produktfinder/////BKR6EIX//
0,6 δινει η Denso στις βλακειες της και με το πολυ λεπτο ηλεκτροδιο που εχουν,λιωνει για πλακα αν το αφησεις παρα πολλα χλμ,αλλά ουδεμια σχεση εχει αυτο με το διακενο.

Επισης αναφορικά με το ποιος ξερει τι,αν θα τυχει ποτέ να δεις μπουζι που εδινε η Peugeot Sport για τα μοτερ της γενικοτερα,θα παρατηρησεις οτι κανενα απο αυτα δεν ειχε μικρο διακενο αλλά αρκετα μεγαλυτερο απο αυτο ενος απλου βολτισιου μοτερ.

Και ψαξτο και ακομα πιο βαθεια,το 80% των αμερικανων τεχνικων που κατασκευαζουν/βελτιωνουν μοτερ funny car,ολοι κανουν μνεία στα μεγαλα διακενα,οχι στα μικρα.

Οπότε θεωρω οτι και η Peugeot Sport,και η Citroen Sport αλλά και πολλοι καταξιωμενοι μηχανικη με περγαμηνες,ξερουν καλυτερα απο εμας που επειδη δεν μας πετυχε το προγραμμα και βραχηκε το μπουζι,απλά κλεινουμε το διακενο για να δουλεψει το πραγμα,και ας ειναι και μπουζι που δεν κανει καν να ακουμπησεις το διακενο του.
SAXO N2 - Τετ 23 Ιαν 2019, 14:10:36
Θέμα δημοσίευσης:
Για το διακενο της NGK οντως εκανα λαθος 0,8mm ηθελα να γραψω και όχι 0,6mm.

ούτως η αλλως το 0,8mm είναι μικρο διακενο.

Οι αμερικανοι,αν μιλας για αυτοκίνητα 5000cc και βενζίνες με 90 octania το τελεαυταιο που τους νοιαζει είναι τι διακενο θα βαλουν στα μοτερ τους.

Τελος αν μιλας για peugeot sport μοτερ στα 1600cc το μακρυνο 2000,ενα διακενο 0,8mm φανταζε εξωγηινη τεχνολογια.

τελος κάθε μοτερ μπορει να βολευεται διαφορετικα.Στο ιδιο μοτερ με συμβατικο καυσιμο θελω πχ διακενο 1,0mm γιατι με υγραεριο θελω 0,8mm και όχι 1,1mm συμφωνα με το μεγαλο τοξο που λες?
Pughell - Τετ 23 Ιαν 2019, 22:54:41
Θέμα δημοσίευσης:
SAXO N2 έγραψε:
Οι αμερικανοι,αν μιλας για αυτοκίνητα 5000cc και βενζίνες με 90 octania το τελεαυταιο που τους νοιαζει είναι τι διακενο θα βαλουν στα μοτερ τους.

Μπα,δεν θα το ελεγα,μιας και απο αυτα που δηλωνουν καμποσοι μοτεριστες απο προσωπικες τους εμπειριες,οταν σε ενα μοτερ βλεπουν 20-25 αλογα διαφορα(ΟΚ,στα 1000+ βεβαια που βγαζουν τα μοτερ που φτιαχνουν),σε καμια περιπτωση δεν λες οτι ειναι το τελευταιο που τους νοιαζει.
Και αυτα ειναι βιωματα εδω και δεκαετιες,οχι του 2000+...

SAXO N2 έγραψε:
αν μιλας για peugeot sport μοτερ στα 1600cc το μακρυνο 2000,ενα διακενο 0,8mm φανταζε εξωγηινη τεχνολογια.

PTS μοτερ με 1,1 διακενο σε 206 xs kit car δεν νομιζω οτι ειναι τοσο εξωγηινο,οταν απο το εργοστασιο τα παλια 1300αρια R φορουσαν 1,2mm.

SAXO N2 έγραψε:
κάθε μοτερ μπορει να βολευεται διαφορετικα.Στο ιδιο μοτερ με συμβατικο καυσιμο θελω πχ διακενο 1,0mm γιατι με υγραεριο θελω 0,8mm και όχι 1,1mm συμφωνα με το μεγαλο τοξο που λες?

Στο οτι το καθε μοτερ βολευεται διαφορετικα.δεν διαφωνω,απλά τα ορια του εκαστοτε συστηματος αναφλεξης μπορουμε να τα ανακαλυψουμε,δεν ειναι οτι δεν υπαρχουν περιθωρια.
Αναλογικα με το αεριο,η απαντηση ειναι στην αναλογια καυσιμου/αερα του εκαστοτε καυσιμου που χρησιμοποιεις.
Σε ενα συστημα αεριου που λειτουργεις με παραλληλο εγκεφαλο,διπλό τυπο καυσιμου(βενζινη αλλά και lpg με τα ιδια μπουζι) η αντισταση δεν παραμενει η ιδια οπότε μια πολυ μπακαλικη λυση ειναι το να κλεισεις το διακενο.
Γιατι αν ρυθμιζες και το μοτερ να δουλευει με στοιχειομετρικο lpg οπως θα εκανες σε ενα τελευταιας γενιας αμεσου ψεκασμου μοτερ,θα μαζευαμε σιδερα απο την ασφαλτο μεσα στην πρωτη εβδομαδα λειτουργιας.
SAXO N2 - Πεμ 24 Ιαν 2019, 09:21:15
Θέμα δημοσίευσης:
PTS μοτερ με 1,1 διακενο σε 206 xs kit car δεν νομιζω οτι ειναι τοσο εξωγηινο,οταν απο το εργοστασιο τα παλια 1300αρια R φορουσαν 1,2mm.

Δεν με καταλαβες.Το εξωγηινο θα ηταν να φοραγε 0,8mm. Το φυσιολογικο με τα τοτε δεδομενα ηταν το 1,1 και το 1,2mm.

όπως και να εχει η οποιαδήποτε συγκριση ενός 1600 kit car που αλλαζει μπουζι μετα από κάθε αγωνα με ένα Ι.Χ. που αλλαζει κάθε 30.000km είναι άτοπη.Εκει φτιαξανε ένα μιγμα για μπουζι 1,2mm διοτι αυτό θελανε ή λειτούργησε ή γαιτι τα champion που δουλεύανε τοτε αυτό παρηγαγε.

είμαι υπερ του διακενου που δινει ο κατασκευαστης και επειδή θα κρατησω λογικα το μπουζι για πολλα χιλιόμετρα όταν το βαζω καινουργιο αν μπορω το κλεινω γιατι αυτό θα ανοιξει ούτως ή αλλως.Αν δεν μπορω δεν το κλεινω.

Στο δε saxo εβαλα ένα βαθμο ψυχροτερα λογω συμπιεσης και πλουσιου μιγματος,και χρηση σε υψηλες στροφες διοτι η χρηση του είναι μονο για αγωνιστικη χρηση.
Vlaik - Κυρ 27 Ιαν 2019, 22:37:20
Θέμα δημοσίευσης:
Για 106 maxi δινουν αυτα εδω

https://www.pam-sport.fr/106-maxi/772-bougies-champion-c55vc.html
SAXO N2 - Δευ 28 Ιαν 2019, 08:49:22
Θέμα δημοσίευσης:
από αυτό το site εχεις ψωνισει? με ενδιαφερουν καποια τακακια που εχει σε καλη τιμη. Αλλα δεν ξερω γαλλικαι και δεν ξερω αν φερνει ελλαδα.
m_power_lunatic - Τετ 30 Ιαν 2019, 12:00:26
Θέμα δημοσίευσης:
Μιας και η κουβεντα για μπουζι,διακενο κτλ.

Η Peugeot Sport εδινε για τα 1.3αρια κατι μπουζι πολυ ψαγμενα και πανακριβα και δυσευρετα μεχρι που πετυχα ενα σετ και το πηρα αφου μου χαιδεψανε τον ποπο ελεφρως.Τα εψαχνα συνεχεια και τα ιδια δινανε για καθαροαιμα μηχανακια νομιζω,μπορει να κανω λαθος κιολας.Θυμαμαι σε ενα καταστημα που ειχανε ενα σετ ξεχασμενο μολις τα βγαλανε απο το κουτι τα κοιταγανε με γουρλωμενα ματια......
sps - Παρ 01 Φεβ 2019, 19:09:31
Θέμα δημοσίευσης:
SAXO N2 έγραψε:
από αυτό το site εχεις ψωνισει? με ενδιαφερουν καποια τακακια που εχει σε καλη τιμη. Αλλα δεν ξερω γαλλικαι και δεν ξερω αν φερνει ελλαδα.

Στελνει Ελλαδα αλλα προσεξε τι μεταφορικα σε χρεωνουν. Κοιτα μηπως στειλεις δικη σου μεταφορικη για παραλαβη, για πιο οικονομικα.
Vlaik - Σαβ 09 Μάρ 2019, 12:26:21
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημερα και καλο 3ημερο στην ομαδα...

Εχουμε μερικες εξελιξεις με το Saxo, οπου αγοραστηκαν εκκεντροφοροι της Catcams το κλασσικο 743 μαζι με σκληρα ελατηρια μονα της Cat επισης!

Αγοραστηκαν νεες ζαντες Kosei k1

Θα ηθελα την συμβουλη σας σχετικα με βαλβιδες;
Τι διαφορα εχουν η μαμα βαλβιδες με τις ferrea ή της catcams σε ιδια διατομη;
Για ροϊκη τι εχετε να προτεινετε;
geo106xs - Δευ 11 Μάρ 2019, 08:49:21
Θέμα δημοσίευσης:
Τα σκληρα ελατηρια τι τα θες; πιστευω τσαμπα θα ταλαιπωρεις το valvetrain...

Η κεφαλη των j4 εχει πολυ ψωμι για βελτιωση, στην περιοχη του bowl ειδικα εχει πολυ εντονα σκαλια! Στου αδερφου μου το σαξο την εφτιαξα μονος χρησιμοποιοντας dremel για να εξαλειψω τα σκαλοπατια ενω τον υπολοιπο αυλο τον εκανα ολο στο χερι! Οπτικα φαινοταν πολυ ωραια δουλεια, το αν αξιζε ομως δε το ξερω Laughing
Στο αδελφο φορουμ(saxosportclub) παιζουν και φωτο.
Vlaik - Δευ 11 Μάρ 2019, 11:35:20
Θέμα δημοσίευσης:
geo106xs έγραψε:
Τα σκληρα ελατηρια τι τα θες; πιστευω τσαμπα θα ταλαιπωρεις το valvetrain...

Η κεφαλη των j4 εχει πολυ ψωμι για βελτιωση, στην περιοχη του bowl ειδικα εχει πολυ εντονα σκαλια! Στου αδερφου μου το σαξο την εφτιαξα μονος χρησιμοποιοντας dremel για να εξαλειψω τα σκαλοπατια ενω τον υπολοιπο αυλο τον εκανα ολο στο χερι! Οπτικα φαινοταν πολυ ωραια δουλεια, το αν αξιζε ομως δε το ξερω Laughing
Στο αδελφο φορουμ(saxosportclub) παιζουν και φωτο.


Τα σκληρα ελατηρια τα θελω, για αργοτερα που θα γινει ροικη και φλαντζα 206 ωστε να χρονιστει ορικακα το αμαξι χωρις να καρθωσει και να κρατησει δυναμη στις ψηλες στροφες

Οσο αορα το αδερφο forum, δυστυχως δεν με αφηνει τα κανω εγγραφη σαν νεο χρηστη
vassat - Δευ 11 Μάρ 2019, 18:29:38
Θέμα δημοσίευσης: Ροδέλα
Αν μπει έξτρα ροδέλα στο "δέσιμο" της κεφαλής, η οποία τρόπον τινά θα προφορτίζει το ελατήριο, δεν θα έχει σαν αποτέλεσμα το ελατήριο να λειτουργεί "σκληρότερα";;;
/ Β

...το σκληρότερα σε "" καθόσον το Κ του ελατηρίου δεν αλλάζει
Vlaik - Πεμ 06 Φεβ 2020, 01:06:31
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπερα μετα απο καιρο...
Πλεον στο αυτοκινητο μπηκαν εκκεντροφοροι της Catcams 743
Εγινε προγραμμα στον δρομο με τον εργοστασιακο εγκεφαλο και φτασαμε στο πολυ επιθημιτο αποτελεσμα των 138whp...

Αλλαχτηκε επιπλεον το σασμαν με 13/59 και ετσι πηγαμε στο δυναμομετρο Mustang Dyno να δουμε το παρακατω γραφημα!!!



Πλεον το αυτοκινητο φοραει 60αρα πεταλουδα boukis, 14/60 κορονοπηνιο και Ultratech Pro EMS εγκεφαλο μιας και ετοιμαζεται για νεο Ν/Α set up με jp4 κινητηρα!!!
MEMsound - Πεμ 06 Φεβ 2020, 11:40:53
Θέμα δημοσίευσης:
ωραιότατα!
christos_99 - Πεμ 06 Φεβ 2020, 14:21:53
Θέμα δημοσίευσης:
Εχεις σφαξει κεφαλη? Δεν εξηγειτε το σφιξιμο μετα τις 7200rpm....
Μην κανεις το ιδιο λαθος και στο swap με το jp4.
Στην επομενη μετρηση, πηγαινε απ τους Παππες που εχουν maha 3K, μην ριξεις ευθυνες στο jp4 ομως... Whistling
Vlaik - Πεμ 06 Φεβ 2020, 14:52:38
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
ωραιότατα!

Ευχαριστω παλικαρε

christos_99 έγραψε:
Εχεις σφαξει κεφαλη? Δεν εξηγειτε το σφιξιμο μετα τις 7200rpm....
Μην κανεις το ιδιο λαθος και στο swap με το jp4.
Στην επομενη μετρηση, πηγαινε απ τους Παππες που εχουν maha 3K, μην ριξεις ευθυνες στο jp4 ομως... Whistling

Καλησπερα Χρηστο, η κεφαλη ειναι 2 - 3 δεκατα κατεβασμενη με μαμα φλαντζα!
Ο χρονισμος ειναι στα εργοστασιακα σημαδια...
7200 δεν θα το ελεγα αλλα 7600 ισως, και αυτο οφειλεται πιστευω οτι δεν εχει ροϊκη το καπακι ωστε να εκμεταλευτει μεχρι ψηλα τα εκκεντρα!
Ενας 2ος λογος επισης οτι το αμαξι δεν ψαχτηκε καθολου στο dyno ωστε να πετυχουμε απολυτα την καμπυλη!

Τι καλυτερο θα δω σε ενα maha απο το mustang Question
Μπα για το jp4 πιστευω επειδη θα φοραει αρκετα καλουδια στην κεφαλη δεν νομιζω να εχω θεμα ειδικα στις υψηλες στροφες...
Pughell - Σαβ 08 Φεβ 2020, 00:55:46
Θέμα δημοσίευσης:
Το συγκεκριμενο Mustang που χρησιμοποιειτε ως μετρο συγκρισης,ειναι για τα μπαζα,αυτο εννοει ο Χρηστος.
Του Παππέ δεν ειναι Maha,ειναι Superflow,Maha εχει μονον ο Παυλος(Garage) στην πολη μας.
Vlaik - Σαβ 08 Φεβ 2020, 02:31:47
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Το συγκεκριμενο Mustang που χρησιμοποιειτε ως μετρο συγκρισης,ειναι για τα μπαζα,αυτο εννοει ο Χρηστος.
Του Παππέ δεν ειναι Maha,ειναι Superflow,Maha εχει μονον ο Παυλος(Garage) στην πολη μας.


Για εξηγησε μου, για πιο λογο το βγαζεις για τα μπαζα;;;
Αποδεδειγμενα πραγματα και οχι επειδη δεν σου αρεσε το dyno ή κατι αλλο φυσικα...

Εχω κανει εκει 6 dyno-day και εχουν μετρηθει σχεδον 400 αυτοκινητα, με τα παραπονα για το dyno να ειναι μετρημενα στα δακτυλα του ενος χεριου!!!
geo106xs - Σαβ 08 Φεβ 2020, 13:21:36
Θέμα δημοσίευσης:
Μηπως το γεγονος οτι ολοι φευγουν ευχαριστημενοι απο το dyno, ειναι λιγο ανησυχητικο; Laughing
Vlaik - Σαβ 08 Φεβ 2020, 21:43:07
Θέμα δημοσίευσης:
geo106xs έγραψε:
Μηπως το γεγονος οτι ολοι φευγουν ευχαριστημενοι απο το dyno, ειναι λιγο ανησυχητικο; Laughing


Ολα ειναι μετρημενα και σε αλλα dyno και ερχονται με χαμογελα και φευγουν με ενα κινητο στο χερι γιατι δεν βγαζουν αλογα!!! Wink
Tα σωστα αυτοκινητα θα δειξουν τα ιδια αλογα σε ολα τα dyno :D
petran_x13 - Κυρ 09 Φεβ 2020, 01:01:54
Θέμα δημοσίευσης:
Με τα καλούδια που έχεις τον jp4 και εισαγωγή c2 αν το ψάξετε καλά θα έχει ωραίο αποτέλεσμα. Στον jp4 θα κάνεις τσέπες στα πιστόνια για τους 743 η σφυριά?

Έχω δει μερικά βίντεο σου στο YouTube. Πάντως ενώ ΦΠΕ το αμαξι ήταν πολλά υποσχόμενο, πλέων με τους 743 δεν με ενθουσιάζει. μικρό το κακό βέβαια αφού ήδη έχεις άγραφο, πεταλούδα κτλ και πας για νέο setup.
Pughell - Κυρ 09 Φεβ 2020, 07:44:10
Θέμα δημοσίευσης:
Vlaik έγραψε:
Pughell έγραψε:
Το συγκεκριμενο Mustang που χρησιμοποιειτε ως μετρο συγκρισης,ειναι για τα μπαζα,αυτο εννοει ο Χρηστος.
Του Παππέ δεν ειναι Maha,ειναι Superflow,Maha εχει μονον ο Παυλος(Garage) στην πολη μας.


Για εξηγησε μου, για πιο λογο το βγαζεις για τα μπαζα;;;
Αποδεδειγμενα πραγματα και οχι επειδη δεν σου αρεσε το dyno ή κατι αλλο φυσικα...

Εχω κανει εκει 6 dyno-day και εχουν μετρηθει σχεδον 400 αυτοκινητα, με τα παραπονα για το dyno να ειναι μετρημενα στα δακτυλα του ενος χεριου!!!

Ρώτα τον Λιατη που μετρησε και στου Παυλου(να σου πει).

Ευχαριστημενοι ειστε γιατί θελετε να κανετε μετρηση με 20 ευρω και να δειτε αλογα 2jz,οχι γιατι σας νοιαζει να εχετε πραγματικες ενδειξεις του αυτοκινητου σας,για τον ιδιο ακριβως λογο που οι 8 στους 10 απο εσας που μετρατε εκεί,δεν πατε να κανετε ενα πριν/μετα αλλά φεύγετε ευχαριστημενοι με οτι σας βγαλει.

Ελπιζω να σε καλυψα...
Lef205 - Κυρ 09 Φεβ 2020, 10:52:51
Θέμα δημοσίευσης:
Vlaik έγραψε:
geo106xs έγραψε:
Μηπως το γεγονος οτι ολοι φευγουν ευχαριστημενοι απο το dyno, ειναι λιγο ανησυχητικο; Laughing


Ολα ειναι μετρημενα και σε αλλα dyno και ερχονται με χαμογελα και φευγουν με ενα κινητο στο χερι γιατι δεν βγαζουν αλογα!!! Wink
Tα σωστα αυτοκινητα θα δειξουν τα ιδια αλογα σε ολα τα dyno :D

Μην το σκέφτεσαι .
Έχω δει 136 άλογα και το ίδιο αυτοκίνητο σε αλλά δυναμομετρο έδειξε 145 Laughing
christos_99 - Κυρ 09 Φεβ 2020, 16:28:34
Θέμα δημοσίευσης:
Vlaik έγραψε:
Για εξηγησε μου, για πιο λογο το βγαζεις για τα μπαζα;;;
Αποδεδειγμενα πραγματα και οχι επειδη δεν σου αρεσε το dyno ή κατι αλλο φυσικα...


Οταν μετριεται σε αυτου του ειδους τα δυναμομετρα(της πιατσας και των κοντροστεκιων δλδ), C2 VTS με μονον ενα τελικο και βγαζει 130hp χαμηλο, και μετα παταμε με το πρωην 16αρι δικο μου(ποτε μετρημενο, πες το απο φοβο, πες το οπως θες, δεν ανεβηκα ποτε σε dyno), που ημουν set up vts, ραλλοεκκεντρα, ολοσωμη, μπεκ 206RC και 14/60 και του κανω 2,5 αυτοκινητα Σινδο.

2ο C2 παλι VTS ολοκληρωμενο ΦΠΕ*ολοσωμη με χταποδι* και βγαζει 135hp και του κανω 1.5 αυτοκινητο Ασσηρο, ε τοτε οχι, δεν ειναι αξιοπιστο παραδειγμα, για βραβειο ανοιχτης παλαμης ισως

υγ το 2ο C2 VTS, ο ιδιοκτητης εφυγε μετα το dyno μ ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια, μετα την Ασσηρο κερασε μπυριτσα Hunter
Vlaik - Κυρ 09 Φεβ 2020, 22:27:06
Θέμα δημοσίευσης:
petran_x13 έγραψε:
Με τα καλούδια που έχεις τον jp4 και εισαγωγή c2 αν το ψάξετε καλά θα έχει ωραίο αποτέλεσμα. Στον jp4 θα κάνεις τσέπες στα πιστόνια για τους 743 η σφυριά?

Έχω δει μερικά βίντεο σου στο YouTube. Πάντως ενώ ΦΠΕ το αμαξι ήταν πολλά υποσχόμενο, πλέων με τους 743 δεν με ενθουσιάζει. μικρό το κακό βέβαια αφού ήδη έχεις άγραφο, πεταλούδα κτλ και πας για νέο setup.


H αληθεια ειναι αυτη δυστυχως, ισως φταει που δεν εχει συμπιεση...
Ειχα σκεφτει να το κανω φλαντζα αλλα θα επειχηρισω jp4 με τσεπες οπως μιλησα στο ρεκτιφιε λογικα και συμπιεση αρκετη για να δουλεψει σωστα με τα εκκεντρα!
Vlaik - Κυρ 09 Φεβ 2020, 22:28:38
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Vlaik έγραψε:
Pughell έγραψε:
Το συγκεκριμενο Mustang που χρησιμοποιειτε ως μετρο συγκρισης,ειναι για τα μπαζα,αυτο εννοει ο Χρηστος.
Του Παππέ δεν ειναι Maha,ειναι Superflow,Maha εχει μονον ο Παυλος(Garage) στην πολη μας.


Για εξηγησε μου, για πιο λογο το βγαζεις για τα μπαζα;;;
Αποδεδειγμενα πραγματα και οχι επειδη δεν σου αρεσε το dyno ή κατι αλλο φυσικα...

Εχω κανει εκει 6 dyno-day και εχουν μετρηθει σχεδον 400 αυτοκινητα, με τα παραπονα για το dyno να ειναι μετρημενα στα δακτυλα του ενος χεριου!!!

Ρώτα τον Λιατη που μετρησε και στου Παυλου(να σου πει).

Ευχαριστημενοι ειστε γιατί θελετε να κανετε μετρηση με 20 ευρω και να δειτε αλογα 2jz,οχι γιατι σας νοιαζει να εχετε πραγματικες ενδειξεις του αυτοκινητου σας,για τον ιδιο ακριβως λογο που οι 8 στους 10 απο εσας που μετρατε εκεί,δεν πατε να κανετε ενα πριν/μετα αλλά φεύγετε ευχαριστημενοι με οτι σας βγαλει.

Ελπιζω να σε καλυψα...


Αρχικα δεν κανει 20euro, κατα δευτερον ο Λιατης εχει να μετρησει εκει πανω ακομα οταν ειχε το λευκο το ραλλυ... Οποτε δεν μου λεει κατι δυστυχως!
Vlaik - Κυρ 09 Φεβ 2020, 22:30:13
Θέμα δημοσίευσης:
christos_99 έγραψε:
Vlaik έγραψε:
Για εξηγησε μου, για πιο λογο το βγαζεις για τα μπαζα;;;
Αποδεδειγμενα πραγματα και οχι επειδη δεν σου αρεσε το dyno ή κατι αλλο φυσικα...


Οταν μετριεται σε αυτου του ειδους τα δυναμομετρα(της πιατσας και των κοντροστεκιων δλδ), C2 VTS με μονον ενα τελικο και βγαζει 130hp χαμηλο, και μετα παταμε με το πρωην 16αρι δικο μου(ποτε μετρημενο, πες το απο φοβο, πες το οπως θες, δεν ανεβηκα ποτε σε dyno), που ημουν set up vts, ραλλοεκκεντρα, ολοσωμη, μπεκ 206RC και 14/60 και του κανω 2,5 αυτοκινητα Σινδο.

2ο C2 παλι VTS ολοκληρωμενο ΦΠΕ*ολοσωμη με χταποδι* και βγαζει 135hp και του κανω 1.5 αυτοκινητο Ασσηρο, ε τοτε οχι, δεν ειναι αξιοπιστο παραδειγμα, για βραβειο ανοιχτης παλαμης ισως

υγ το 2ο C2 VTS, ο ιδιοκτητης εφυγε μετα το dyno μ ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια, μετα την Ασσηρο κερασε μπυριτσα Hunter


Τα μετρησατε αυτα τα αυτοκινητα στα καπακια σε αλλο dyno;
Γιατι αν μιλαμε για πατημα απο σταση πανε περιπατο τα αλογα...
Pughell - Κυρ 09 Φεβ 2020, 22:38:48
Θέμα δημοσίευσης:
Vlaik έγραψε:

Αρχικα δεν κανει 20euro, κατα δευτερον ο Λιατης εχει να μετρησει εκει πανω ακομα οταν ειχε το λευκο το ραλλυ... Οποτε δεν μου λεει κατι δυστυχως!

20 ευρω δεν δωσατε στο dynoday που μαζεψε τα κερατα του απο κόσμο οπως λες?

Για τον Λιατη,κοψε γιατι εφτασες σε φουρκετα,εχει μετρησει το μαυρο μολις έβαλε τους pts επανω...

Για την ιστορια του θεματος,γιατι πρεπει να παιρνουμε το συγκεκριμενο δυναμομετρο της πλάκας ως μέτρο συγκρισης και προσπαθεις να μας πείσεις οτι ειναι και αξιοπιστο ως προς τα νουμερα του;
Vlaik - Κυρ 09 Φεβ 2020, 22:56:42
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Vlaik έγραψε:

Αρχικα δεν κανει 20euro, κατα δευτερον ο Λιατης εχει να μετρησει εκει πανω ακομα οταν ειχε το λευκο το ραλλυ... Οποτε δεν μου λεει κατι δυστυχως!

20 ευρω δεν δωσατε στο dynoday που μαζεψε τα κερατα του απο κόσμο οπως λες?

Για τον Λιατη,κοψε γιατι εφτασες σε φουρκετα,εχει μετρησει το μαυρο μολις έβαλε τους pts επανω...

Για την ιστορια του θεματος,γιατι πρεπει να παιρνουμε το συγκεκριμενο δυναμομετρο της πλάκας ως μέτρο συγκρισης και προσπαθεις να μας πείσεις οτι ειναι και αξιοπιστο ως προς τα νουμερα του;

1η φορα το καναμε με 20 ευρω γιατι μολις το ειχε φερει ο Γιαννης επειτα ειναι συνεχεια 30 ευρω σε dyno day και αν πας μονος ειναι 40ευρω...


Δεν προσπαθω εγω να σε πεισω αν ειναι αξιοπιστο, εσυ το λες αναξιοπιστο εχει τεραστια διαφορα!!!
petran_x13 - Δευ 10 Φεβ 2020, 00:02:07
Θέμα δημοσίευσης:
Stock jp4 έχει 11:1 αν του κάνεις τσέπες θα πέσει λίγο ακόμα. Επίσης Πλανισμα δεν σηκώνει αυτή η κεφαλή ιδιαίτερα. Ενεργό συμπίεση έχεις μέτρηση ποτέ;

Και τέλος απο 60αρα πεταλούδα bouki για πες καμια εντύπωση.
Pughell - Δευ 10 Φεβ 2020, 00:48:08
Θέμα δημοσίευσης:
Εσυ καμαρωνεις και εγραψες 138 αλογα τροχο και σου λεει ο Χρηστος μετρα και αλλου και επειδη σου λεμε οτι ειναι δυναμομετρο της πoυτσας ρωτας τι διαφορετικο θα δεις αλλου,δεν εχουμε εμεις καποιο κομπλεξ απλά δυστυχως οντως ειναι σαβουρα σε σχεση με το Maha του Παυλου ή το Superflow του Πάπα.
christos_99 - Δευ 10 Φεβ 2020, 11:05:40
Θέμα δημοσίευσης:
Vlaik έγραψε:
Τα μετρησατε αυτα τα αυτοκινητα στα καπακια σε αλλο dyno;
Γιατι αν μιλαμε για πατημα απο σταση πανε περιπατο τα αλογα...


Για την ιστορια, τα c2 ειχαν μετρησει στον rtmg.
Το 2ο C2, αφου δεν πιστευε το 1.5 αμαξι διαφορα, πηγε maha Κοζανη Κοπανιδη και μετρησε και εκει και εβγαλε 131.
Σε ατμοσφαιρικο με μορφη ΦΠΕ δεν το λες και μικρη διαφορα...
Και οχι, δεν ηταν το δικο μου 206 κανενα καλα φτιαγμενο, μεχρι και τον ιδιο προγραμματιστη ειχαμε, ο οποιος ειναι και μελος εδω, ουτε ειχα κανενα σφιχτο μοτερ φρεσκο απο επισκευη.

Απλα αν παρουμε παραδειγμα και σαν βαση την μετρηση στον rtmg, αν ανεβαινα εκει πανω θα μου εβγαζε 140, σου φαινεται λογικο νουμερο για ραλλισια εκκεντρα και ηλεκτρικα bosch 206?? Δεν νομιζω...
Vlaik - Τρι 11 Φεβ 2020, 22:15:20
Θέμα δημοσίευσης:
christos_99 έγραψε:
Vlaik έγραψε:
Τα μετρησατε αυτα τα αυτοκινητα στα καπακια σε αλλο dyno;
Γιατι αν μιλαμε για πατημα απο σταση πανε περιπατο τα αλογα...


Για την ιστορια, τα c2 ειχαν μετρησει στον rtmg.
Το 2ο C2, αφου δεν πιστευε το 1.5 αμαξι διαφορα, πηγε maha Κοζανη Κοπανιδη και μετρησε και εκει και εβγαλε 131.
Σε ατμοσφαιρικο με μορφη ΦΠΕ δεν το λες και μικρη διαφορα...
Και οχι, δεν ηταν το δικο μου 206 κανενα καλα φτιαγμενο, μεχρι και τον ιδιο προγραμματιστη ειχαμε, ο οποιος ειναι και μελος εδω, ουτε ειχα κανενα σφιχτο μοτερ φρεσκο απο επισκευη.

Απλα αν παρουμε παραδειγμα και σαν βαση την μετρηση στον rtmg, αν ανεβαινα εκει πανω θα μου εβγαζε 140, σου φαινεται λογικο νουμερο για ραλλισια εκκεντρα και ηλεκτρικα bosch 206?? Δεν νομιζω...


Oποτε αν καταλαβαινω σωστα, αυτο που εβγαλε 135 στο mustang (θυμασαι ροδα ποσα εγραψε;) πηρε σε maha στην κοζανη και εβγαλε 131;

offtopic συζητηση αλλα εχει ενδιαφερον ειλκιρινα μιλαω, αν οντως δεν μετραει σωστα σε λιγα αλογα να ψαχτουμε για αλλου!
christos_99 - Πεμ 13 Φεβ 2020, 13:55:21
Θέμα δημοσίευσης:
Vlaik έγραψε:
Oποτε αν καταλαβαινω σωστα, αυτο που εβγαλε 135 στο mustang (θυμασαι ροδα ποσα εγραψε;) πηρε σε maha στην κοζανη και εβγαλε 131;


Ακριβως!


Vlaik έγραψε:
offtopic συζητηση αλλα εχει ενδιαφερον ειλκιρινα μιλαω, αν οντως δεν μετραει σωστα σε λιγα αλογα να ψαχτουμε για αλλου!


Ε μα τι σου λεμε τοσο καιρο! Cheers
Vlaik - Παρ 14 Φεβ 2020, 00:06:35
Θέμα δημοσίευσης:
christos_99 έγραψε:
Vlaik έγραψε:
Oποτε αν καταλαβαινω σωστα, αυτο που εβγαλε 135 στο mustang (θυμασαι ροδα ποσα εγραψε;) πηρε σε maha στην κοζανη και εβγαλε 131;


Ακριβως!


Vlaik έγραψε:
offtopic συζητηση αλλα εχει ενδιαφερον ειλκιρινα μιλαω, αν οντως δεν μετραει σωστα σε λιγα αλογα να ψαχτουμε για αλλου!


Ε μα τι σου λεμε τοσο καιρο! Cheers


Ροδα στο mustang ποσο εδειξε;
Θα προσπαθησω να παω στο Garage μολις τελειωσω καποιες υποχρεωσεις που εχω ωστε να δω και εκει τι θα γραψει!

Για του Πατακου aka SpTunes ποια η αποψη σας;
Vlaik - Παρ 14 Φεβ 2020, 00:09:08
Θέμα δημοσίευσης:
christos_99 έγραψε:
Vlaik έγραψε:
Oποτε αν καταλαβαινω σωστα, αυτο που εβγαλε 135 στο mustang (θυμασαι ροδα ποσα εγραψε;) πηρε σε maha στην κοζανη και εβγαλε 131;


Ακριβως!


Vlaik έγραψε:
offtopic συζητηση αλλα εχει ενδιαφερον ειλκιρινα μιλαω, αν οντως δεν μετραει σωστα σε λιγα αλογα να ψαχτουμε για αλλου!


Ε μα τι σου λεμε τοσο καιρο! Cheers


Ροδα στο mustang ποσο εδειξε;
Θα προσπαθησω να παω στο Garage μολις τελειωσω καποιες υποχρεωσεις που εχω ωστε να δω και εκει τι θα γραψει!

Για του Πατακου aka SpTunes ποια η αποψη σας;
christos_99 - Παρ 14 Φεβ 2020, 14:14:33
Θέμα δημοσίευσης:
Vlaik έγραψε:
Ροδα στο mustang ποσο εδειξε;


Δεν θυμαμαι καθολου, δεν με ενδιεφερε και δεν το συγκρατησα. Μιλα με τον Απατσιδη fb, ειναι κολληταρι του το παιδι με το 2ο C2 Wink


Vlaik έγραψε:
Για του Πατακου aka SpTunes ποια η αποψη σας;


Δεν εχω προσωπικη αποψη, γενικοτερα ακουγεται πως τα αποτελεσματα του ειναι πολυ κοντα σε maha
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr