Andreasf1 έγραψε: |
Ωστόσο υπαρχουν(ελάχιστα) rc με ηλιοροφή. Επίσης υπάρχει και rc s/w αλλά κρίμα είναι |
karate kid έγραψε: |
αλλά ο Θεός της αυτοκίνησης θα με κάψει αν κοιτάξω RC S/W! |
puglover έγραψε: |
Εχεις παρει την αποφαση σου απ'οσο καταλαβαινω οποτε βαζε λινκ απο αγγελιες να σχολιαζουμε. Αλλα στο λεω, θα χτυπας το κεφαλι σου στον τοιχο την επομενη μερα που θα το παρεις και θα ειναι αργα πλεον. Γυναικα μπορει και να αλλαξεις που λεει ο λογος! Το 207 ομως το παντρευεσαι.. |
vag21 έγραψε: |
ειχε βγει και rc με πανοραμικη οροφη? |
vag21 έγραψε: |
ειχε βγει και rc με πανοραμικη οροφη? |
vag21 έγραψε: |
Ένας λόγος που πήρα το gt ήταν και για την πανοραμική.τοτε που έψαχνα δεν είχα βρει ούτε ένα rc με πανοραμική.πρεπει να κυκλοφόρησαν λίγα. |
vag21 έγραψε: |
Ένας λόγος που πήρα το gt ήταν και για την πανοραμική.τοτε που έψαχνα δεν είχα βρει ούτε ένα rc με πανοραμική.πρεπει να κυκλοφόρησαν λίγα. |
karate kid έγραψε: | ||
Αξίζει η πανοραμική τελικα; |
mathanas έγραψε: |
- Θα καιει λαδια και θα ψαχνεσαι γιατι και ποσο και οταν θα συμβιβαστεις με την ιδεα θα δεις οτι ειναι σπαστικο να ελεγχεις συνεχεια αν εχει η οχι λαδι |
mathanas έγραψε: |
-Θα αναρωτιεσαι αν εχουν οντως τα αλογα που λενε και κατα πασα πιθανοτητα δε θα τα εχουν! |
mathanas έγραψε: |
-Θα ψαχνεις αν θελει χρονισμα και θα κοιτας τα trims κα αν ανεβηκαν η κατεβηκαν και θα γραφεις εδω να σου πουνε γιατι και πως... |
mathanas έγραψε: |
-Θα ψαχνεις καποιον να σου καθαρισει τις βαλβιδες μπας και παρει τα αλογα που εχει χασει |
mathanas έγραψε: |
- Θα θες 500ρες για λαστιχα που θα τελειωνουν σε 25.000km |
mathanas έγραψε: |
- Θα πληρωνεις κατα μεσο ορο 200ρες καθε μηνα και θα τρως το χρονο σου σε συνεργεια |
mathanas έγραψε: |
Γενικα δε θα χεις αξιοπιστο αυτοκινητο και θα φοβασαι να πας καπου με την οικογενεια σου |
mathanas έγραψε: |
Δε νομιζω οτι ειναι συντηρηση να πρεπει να σφαζεις το μοτερ καθε 50.000km (πολυ νωριτερα δλδ αλλα εστω 50) για να καθαρισεις βαλβιδες, μαλλον προβλημα το λες. Μη μου πεις για λυσεις με καθρεφτακια και καρυδο-αμμοβολες γιατι το πρωτο ειναι ημιμετρο και εχει φασαρια γενικα, το δευτερο δε νομιζω να το κανουν και αν το κανουν παλι πρεπει να ψαχνεις να τραβιεσαι κτλ χωρις λογο.
Και για ολα τ αλλα που πρεπει να τα κανεις "μια φορα" αλλα ποτε δεν γιεται αυτο, αμα αγοραζα ενα τοσο ειδικου τυπου αυτοκινητο (απο evo και πανω δλδ) αντε να το δεχτω οτι εκει που καποιοι αλλαζουν λαδια φιλτρα στο service, εγω θα πρεπει να κανω ολα τα παραπανω. Τελος το αυτοκινητο ειναι πολυ βαρυ και ακομα και αν ολα δουλευουν τελεια και βγαζει αυτα τ αλογα (πολυ δυσκολο ξαναλεω) δε φαινονται στο δρομο. Οι περισσοτεροι ξεγελιουνται με προγραμματα για να πουν οτι κατι κανει τελικα. Μπορει να ειμα εγω ο γκαντεμης... |
MEMsound έγραψε: |
mathanas
αντι του 207 τι αντιστοιχο σε φιλοσοφια/οδηγικη αισθηση/αποδοση/εμφανιση/τμιή κλπ κλπ θα αγοραζες που γνωρίζεις ή που εστω εκτιμάς οτι δεν βγαζει ή δεν θα εβγαζε αυτα τα που εχει βγαλει το δικο σου? |
mathanas έγραψε: |
Καποιος καπου σου ειπε οτι θα χτυπας το κεφαλι σου την επομενη μερα....
Ακουσε τον και μην παρεις κανενα απο τα 2. - Θα καιει λαδια και θα ψαχνεσαι γιατι και ποσο και οταν θα συμβιβαστεις με την ιδεα θα δεις οτι ειναι σπαστικο να ελεγχεις συνεχεια αν εχει η οχι λαδι -Θα αναρωτιεσαι αν εχουν οντως τα αλογα που λενε και κατα πασα πιθανοτητα δε θα τα εχουν! -Θα ψαχνεις αν θελει χρονισμα και θα κοιτας τα trims κα αν ανεβηκαν η κατεβηκαν και θα γραφεις εδω να σου πουνε γιατι και πως... -Θα ψαχνεις καποιον να σου καθαρισει τις βαλβιδες μπας και παρει τα αλογα που εχει χασει - Θα θες 500ρες για λαστιχα που θα τελειωνουν σε 25.000km - Θα πληρωνεις κατα μεσο ορο 200ρες καθε μηνα και θα τρως το χρονο σου σε συνεργεια Γενικα δε θα χεις αξιοπιστο αυτοκινητο και θα φοβασαι να πας καπου με την οικογενεια σου στα λεω εγω που το εχω με μπαγκαζιερα οπως λες.... Μεινε μακρυα! |
mathanas έγραψε: |
Οκ εχει και καλα δε λεω. Γι αυτα τα καλα + του οτι εχει χασει εδω και καιρο καθε μεταπωλητικη αξια, το κραταω !
το 8 stock ειναι λιγο αισιοδοξο, και η peugeot 8,7 εδινε αν θυμαμαι Επισης ποσο ευκολα τους βρισκεις αυτους τους μαστορες που θα ξερουν και θα κατσουν να στο χρονισουν σωστα οπως λες με τα ανταλλακτικα του 2012 ή θα στο ξεβουλωσουν 90% με καθρεφτακια ??? Δε τους βρισκεις ευκολα και για να τα πετυχεις ολα αυτα, πρεπει να θυσιασεις πολυ χρονο απο τη ζωη σου (περα απο το χρημα) και να ζοριστεις. Αν θυμαμαι τουλαχιστον μια φορα το χες καθαρισει μονος σου, δε μπορουν να το κανουν ολοι αυτο ουτε και θελουν. Οταν το αγοραζεις δε στο λενε οτι πρεπει να μπεις σε τετοιες διαδικασιες και πιος λογικος ανθρωπος αλλωστε θελει να μπει ? Αυτο προσπαθω να πω οτι η προσπαθεια που απαιτειται για να χεις αυτο τ αμαξι λειτουργικο σωστα ειναι δυσαναλογη εντελως αυτων που σου δινει! |
Giannis307 έγραψε: |
Μαζδα ρο χι οκτώ.....Και καθάρισες..... |
karate kid έγραψε: |
Η julietta 1.4 170hp θα αποτελούσε επιλογή για εσάς;
Ξέρω βέβαια ότι βγαίνει κανένα 3αρι παραπάνω, αλλά είναι και νεότερα τα μοντέλα . |
makis106 έγραψε: | ||
|
JDROGAS έγραψε: |
Περνωντας προγραμμα (ρυθμιζοντας ουσιαστικα την παλια χαρτογραφηση που ειχε) στο 3ο πατημα πανω στο δυναμομετρο το αμαξι ξεχρονισε με ολο το σετ χρονισμου καινουργιο και μολις 750 χλμ.Φταιει το αμαξι που ελυσε η βιδα στο στροφαλο η καποιος δεν εκανε σωστα τη δουλεια του? |
makis106 έγραψε: | ||
Μαντεψε που ειχε βαλει το δυναμοκλειδο ο μαστορης κατα την επισκευη, και που επρεπε να του το βαλεις εσυ μετα... |
MEMsound έγραψε: |
επισης εν οψη οικογενειας
εγω αφενως δεν θα απερριπτα το 207 rc sw και αφετερου θα κοιταζα και τα αντιστοιχα 308 |
Giannis307 έγραψε: |
Το rc έχει σερβαρισμενο τούρμπο όπως και επισκευή στο καπάκι πριν κάνα χρόνο... |
karate kid έγραψε: |
Γνωρίζουμε τπτ γι΄αυτό το αυτοκίνητο ή το μαντρα;
https://www.car.gr/9028804-peugeot-207-rc-le-mans-series-a |
karate kid έγραψε: |
Πως το καταλαβαίνεται αυτό με τα χιλιόμετρα ρε παιδια;;; |
karate kid έγραψε: |
Γνωρίζουμε τπτ γι΄αυτό το αυτοκίνητο ή το μαντρα;
https://www.car.gr/9028804-peugeot-207-rc-le-mans-series-a |
karate kid έγραψε: |
Παιδιά άλλη μια γνώμη γι' αυτό.
https://www.car.gr/8124419-peugeot-207-gt-150-hp-turbo-panorama |
Andreasf1 έγραψε: | ||
Αν είναι να πάρεις 3πορτο δεν αξίζει να πάρεις gt. Απλα αυτό.. Ωστόσο δεν το θεωρώ και ότι καλύτερο. Σίγουρα είχε πρόγραμμα(δες κουλερ, μπαρομετρο) το αμάξι πράγμα που το κάνει να μην φαίνεται και πολύ ασφαλή αγορά. Βλέπω αυτοκόλλητο απο γνωστό συνεργείο στα thp στην Αθήνα οπότε ίσως μπορούσες να πάρεις μια γνώμη και απο αυτόν. |
karate kid έγραψε: |
..... μιας και δεν είμαι ιδιαίτερος γνώστης μηχανολογικά.
Αν και κάποιοι πιστεύουν οτι αν ασχοληθώ με τον THP, θα περάσω πολυτεχνείο.... χαχα |
karate kid έγραψε: |
Που προτείνετε να κάνω τον έλεγχο;
Επίσης μηχανολογικά, αρκεί μόνο να ελεγχθεί ο εγκέφαλος ή χρειάζονται και άλλα πράγματα; Τέλος, πόσο θα στοιχίσει; Αρχικά είχα σκεφτεί για sportmechanic, αλλά απ' ότι έχω καταλάβει είναι αρκετές οι λεπτομέριες που θα πρέπει να διαγνωστούν, γι΄αυτό ειναι καλύτερα σε κάποιο εξειδικευμένο συνεργείο; |
Snap5 έγραψε: |
Kia picanto έχει η γυναίκα μου, και ομολογώ ότι κακώς για πολλά χρόνια κακολογούσα την εταιρεία. Τίμιο και απροβλημάτιστο αυτοκίνητο. Το ProCeed το θεωρώ από τα ομορφότερα της κατηγορίας του (βραβευμένο άλλωστε).
Αν πας σε μηχανικό λογικά κάνε το κόσκινο. Φυσικά, πολλά κουσούρια του δυστυχώς δεν πρόκειται να τα δεις (π.χ. κατανάλωση λαδιού, βενζίνης). Τιμή για τον έλεγχο δεν ξέρω. Θα ήταν ιδανικό αν είχες κάποιον δικό σου. Από την άλλη ξεκίνησες ψάχνοντας αυτοκίνητο με περίπου 8.000 ευρώ και έχεις φτάσει στα 13.500... Μήπως να αρχίσεις να σκέφτεσαι και αλλαγή κατηγορίας? Υ.Γ. Θα πάρεις δάνειο για να αγοράσεις κάτι που σε μια 2ετια από τώρα θα έχει χάσει το 40% της αξίας του |
jimakos205 έγραψε: |
κατι τετοιο το εχεις σκεφτει?
δεν ειναι 207 αλλα ειναι κ αυτο peugeot 5πορτο κ με αρκετα μεγαλυτερους χωρους https://www.car.gr/8435464-peugeot-308 |
karate kid έγραψε: | ||
Καμία άποψη παιδιά; |
salamanque_207 έγραψε: |
Οταν πουλουσα το GT μου ειχε τυχει να το παω και σε επισημες αντιπροσωπειες μετα απο επιθυμια του ενδιαφερομενου. Μη φανταστειτε οτι γινοταν καποιος εμπεριστατωμενος ελεγχος. Ενα τυπικο τσεκαρισμα απο κατω για το εμπροσθιο συστημα, παχος τακακιων κλπ και ενα φυσωμα στο διαγνωστικο και αντιο σας.. To παιδι που το πηρε τελικα μου ειχε στειλει τη spotmechanic, ο μηχανικος της οποιας κυριολεκτικα εγλειψε ολο το αυτοκινητο. Μου εκανε μεγαλη εντυπωση ο ελεγχος τους. Η ελλειψη του διαγνωστικου μικρη σημασια εχει για μενα. Οσοι ειναι επιτηδειοι, εμποροι ειτε ιδιωτες, μπορουν να σβησουν οποιοδηποτε σφαλμα 5 λεπτα πριν τον ελεγχο. Το test drive που κανει ειναι ολο το ζουμι του ελεγχου. Εκει θα φανει αν το αμαξι τουρμπιζει σωστα, αν ρεταρει, αν τραβαει κλπ. Το μονο αρνητικο ειναι το 60αρι που χρεωνουν απο 45 που ηταν παλιοτερα. |
karate kid έγραψε: |
Η spotmechanic έκανε και έλεγχο για χτυπήματα |
makis106 έγραψε: |
Εννοειται! Αν μπορει να το συντηρησει και να το ταϊσει... |
stefanos patra έγραψε: |
Ευχαριστω Μακη για την απαντηση.
Μου τα ειπες πολυ σωστα και ετσι θελω να ειναι τα πραγματα, οπως ακριβως τα λες. Πες μου τωρα κατι ακομα. 1. Πρεπει να παρω μοντελο GT νεότερο του 2010 για να ειναι καλυτερο επειδη το ποιο παλαια ειχαν προβλημα? 2. Το ιδιο ισχυει και στο rc για την χρονολογια ή εκει δεν παιζει ρολο επειδη ολα ειναι ιδια? 3. Αξιζει τον κοπο να δωσω κατι παραπανω για να παρω το gt με το 6αρι σασμαν ή δεν εχει να μου προσφερει κατι αξιολογο? Ευχαριστω εκ των προτερων !! |
stefanos patra έγραψε: |
Ευχαριστω!
Κατι τελευταιο. Επειδη εχω ακουσει οτι τα μοντελα 2007 ειχαν προβλημα, μεχρι ποιας ημερομηνιας πρεπει να διαλεξω? Δηλαδη εννοω οτι κοιταζοντας την ημερομηνια παραγωγης του αυτοκινητου και οχι την ημερομηνια της πρωτης αδειας, εαν ειναι ακομα και τον Ιανουαριο του 2008 ειναι οκ? Γνωριζουμε μετα απο ποιον μηνα του 2008 βγηκαν τα καινουρια που δεν ειχαν αυτα τα προβληματα νεοτητας? |
taksidiotis έγραψε: |
Μα ποιες οι διάφορές του rc με το rally? |