christhehealer έγραψε: |
Για εγκέφαλο δεν ακούω τίποτις και ανησηχώ. Πως θα δουλέψει βρε, ο κινητήρας με τα νέα δεδομένα χωρίς τη σωστή data. |
Sidobre έγραψε: |
Β. Το μέτρο μας (μονάδα μέτρησης αέρα) είναι τα κυβικά και όχι τα λίτρα. Αν μπορεί να βρεί κανείς πόσα κυβικά μέτρα αέρα χωράνε σε χώρο 212,8 λίτρων (αυτά είναι τα ελεύθερα) με τελική μέγιστη συμπίεση 11/1 (που ο χώρος όμως έχει μικρύνει κατα 2/3) θα έχει βρεί και την απάντηση! ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΗΝ ΞΕΡΩ! ------------------------------------------ |
pduke έγραψε: |
Να τα πάλι!!Παλι για τα 1.6!!!
Για μας τους δίλιτρους τίποτα!!! Εμ βέβαια εγώ φταίω που τρέχω για το club ¨ολο το απόγευμα. Αλλά έτσι είναι.Τ κ..λο μας κοιτάμε μόνο!!.Που πάτε ρε είστε μειονότητα. τα 14άρια?τα 1.1? Θα ανεβείτε δεν θα ανεβείτε?ε...θα λείπω........... Πάντως αυτή η εισαγωγή μου φαίνεται να κάνει περίπατους στο ψυγείο.και αμα έχεις και αρκουδίσιο........ κλαύτα. |
Sidobre έγραψε: |
Αlex ωραία τα λές αλλά έκανες 2 λαθάκια. Α. Οι χρόνοι του αυτοκινήτου είναι 4 και όχι 2. Αλλά με μία πλήρη περιστοφή γεμίζουν και οι 4 κύλινδροι, που σημαίνει ότι ανά στροφή έχουμε 1,6 λίτρα. Β. Το μέτρο μας (μονάδα μέτρησης αέρα) είναι τα κυβικά και όχι τα λίτρα. Αν μπορεί να βρεί κανείς πόσα κυβικά μέτρα αέρα χωράνε σε χώρο 212,8 λίτρων (αυτά είναι τα ελεύθερα) με τελική μέγιστη συμπίεση 11/1 (που ο χώρος όμως έχει μικρύνει κατα 2/3) θα έχει βρεί και την απάντηση! |
theflame έγραψε: |
Εκεί που θα διαφωνήσω με τον Alex είναι στο ότι πουθενά δεν υπολογίζει την ταχύτητα με την οποία εισέρχεται ο αέρας (σίγουρα σε χαμηλές ταχύτητες δεν θα είναι το ίδιο αποδοτική όσο σε πιο ψηλές που λέει και ο Sidobre) και στο ότι δεν νομίζω ότι πουθενά μιλάμε για ram-air εισαγωγή. Μάλλον βελτίωση της απλής είναι προκειμένου να ταΐσει πιο σωστά τα περισσότερα αλόγατα!!!!! |
Sidobre έγραψε: |
Πάντως εγώ ξεκινάω εντατικά σεμινάρια, διότι πέρα από την Γραφιστική, μάλλον τα έχω ξεχάσει όλα τα υπόλοιπα! |
pugsang έγραψε: |
Και για να αναψω περισσότερες φωτιες:
Στην on line boutique της Peugeot sport στην Γαλλια μαζι με την σκούπα για το 106 δίνουν & αλλη ντίζα γκαζιού.Γιατί αυτό?Μήπως η τωρινή ντίζα δεν φτάνει για να ανοίξει τέρμα η πεταλούδα?Δεν ρωτάω γιατί οι δικοί οι μ@λ@κες δεν δινουν κατι τετοιο! Εγω παντως λεω να τους την παραγγείλω να δω τι ακριβως ειναι.Τι ψυχή εχουν 6 Ευρώα κέρματα που κοστίζει! |
Sidobre έγραψε: |
Πάλι μπαρούφες άρχισα να γράφω;
Μάλλον πρέπει να ανήξω κανένα βιβλίο γιατί στο τέλος ρόμπα θα γίνουμε... Πάντως εγώ ξεκινάω εντατικά σεμινάρια, διότι πέρα από την Γραφιστική, μάλλον τα έχω ξεχάσει όλα τα υπόλοιπα! |
Alex έγραψε: |
Poia peugeot exoun hlektronikh petalouda? Giati sto diko mou (1400 montelo 99) kai sto rallye to 16v (montelo 98 ) pou exw dei me ta matia mou einai mhxanikh... |
Alex έγραψε: |
Poia peugeot exoun hlektronikh petalouda? Giati sto diko mou (1400 montelo 99) kai sto rallye to 16v (montelo 98 ) pou exw dei me ta matia mou einai mhxanikh... |
Alex έγραψε: |
Einai gegonos oti den to ypologizw giati apla den kserw pws. An kapoios kserei ton typo as mas ton pei na to kanoume. Exw kanei kati ypologismous proxeirous alla epeidh den kserw an einai swstoi den tous grafw gia na mhn grafw kai mparoufes ki'olas |
Alex έγραψε: |
Christ: Kai mena sthn arxh otan to protoodhghsa nomiza oti h kathysterhsh sthn apokrish briskotan se kapoio eidos hlektronikhs petaloudas alla telika kamia sxesh. Mallon exei sxesh me tis rythmiseis tou egkefalou. Se symboulevw na baleis kapoion na pataei to gkazi kai an deis an kounietai kapoia ntiza ekei pou katalhgei o swlhna ths eisagwghs tou aera gia na diapistwseis an einai mhxanikh h hlektronikh |
Alex έγραψε: |
Oso gia mena mhn anyshxeis than thn psaxnw panta th douleia an kai den nomizw na mou meinei to moter sto xeri (san thn atyxh papia sou) epeidh tou dwsa ligo parapanw aera Edw to xw dei to moter mou me turbo se Peugeot 306 130 aloga (Power techniques) |
christhehealer έγραψε: |
Σύμφωνα και με το Pdf βρήκαμε εισαγωγή έχουμε και εκκεντροφόρους (πολύ σημαντικό) , καινούριο εγκέφαλο, αλλά κάτι που σκεφτόμουν εχθές βράδυ.
O όκταπους χωράει στο 1600; Eάν μιλάγαμε για τον κινητήρα του Larry69 θα έλεγα σίγουρα, γιατί όπως έχω δει, χωράει όρθιος άνθρωπος εκεί μέσα. Στον δικό μας που θα χωρέσει αυτό το πράγμα; Kαι ότι χωράει, χωράει. Tι πρέπει να βγάλεις για να χωρέσει. O Sidobre είπε, ότι φεύγει το A/C, που αν θες το κρατάς με πατέντα (να την πω). Kάτι δεν μου πάει όμως. |
Sidobre έγραψε: |
Aχ, Αχ μιλάω αλλά δεν με καταλαβαίνεις!!! Το χταπόδι χωράει και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με αυτό! Είναι λίγο τσουχτερό (Θα το πληρώσεις για αστακό! ) αλλά θα είναι μια χαρά. Το Air-codition δεν μπαίνει όχι γιατι δεν χωράει, αλλά διότι δεν το υποστηρίζει ο εγκέφαλος! Εχεις δει κανένα αγωνιστικό που να έχει και air-codition????? Η πατέντα γίνεται προσθέτωντας στον εγκέφαλο παραμέτρους για air-codition. Oχι δηλαδή για να μήν νομίζεται ότι παραπληροφορώ |
Sidobre έγραψε: |
Από εκεί και ύστερα, είναι εύκολο (...περίπου) να υπολογίσουμε την ποσότητα αέρα που εισέρχεται στην εισαγωγή μετρώντας το εμβαδό του ανοίγματος (σε συνάρτηση με την διάμετρο του σωλήνα εισαγωγής) και την ταχύτητα εισόδου του αέρα. Αν κάτσουμε να τα υπολογίσουμε όλα αυτά θα τα βρούμε. |