PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - 206 - Εισαγωγή... Super 1600

Sidobre - Δευ 02 Σεπ 2002, 15:00:34
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Εισαγωγή... Super 1600
Και επειδή μερικές φορές μου αρέσει να ανάβω φωτιές, πάρτε και την εισαγωγή του 206 Super 1600!

Κάτι πάντως μου λέει ότι τα νούμερα 1, & 5 το "φιλτροκουτί" δηλαδή και το φίλτρο μπαίνουν.... κουτί στα δικά μας!!!

Τιμή; 292,70 euro το κουτί και 91,46 το φίλτρο! (Τιμές Peugeot Sport Γαλλίας)


Sidobre - Δευ 02 Σεπ 2002, 15:05:49
Θέμα δημοσίευσης:
Kι άλλες φωτιές (εδώ και κυριολεκτικά....)

Η Εξάτμιση του 206 Super 1600!

Τελική τιμή για εσάς.... 1.792,20 euro!



Τα θέλετε μήπως χωριστά;

1. Πολλαπλή 4-2-1: 831,46 euro
2. Μεσαίο με καταλύτη: 769,56 euro
3. Tελικό: 181,62 euro
Sidobre - Δευ 02 Σεπ 2002, 15:36:22
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως βλέπωντας την πρώτη φωτογραφία, αυτή με τη εισαγωγή αέρα, παρατήρησα ότι η εισαγωγή του αέρα πρέπει να τοποθετείται πάνω στις γρίλιες του καπώ και λόγω του μεγέθους του είναι η πρώτη που βλέπω που πέρνει αέρα καθαρά από έξω.

Ετσι λύνει και το πρόβλημα της σκούπας που ο αέρας δεν φτάνει απευθείας στην εισαγωγή της επειδή οι γρίλιες σπρώχνουν τον αέρα προς τα κάτω (στο ψυγείο) και όχι προς τα πάνω που έιναι η σκούπα.

Δεδομένου ότι η εισαγωγή δεν είναι ακριβή, την θεωρώ μια καλή αγορά!
pezomania - Δευ 02 Σεπ 2002, 15:46:04
Θέμα δημοσίευσης:
Τάσο όντως ανάβεις φωτιές!!

Ερωτήσεις:

1. Πώς θα τοποθετηθεί στις γρύλιες, αφού είναι το ψυγείο μπροστά;
2. Σκέτη η εισαγωγή, θα το στεγνώνει στις υψηλές στροφές, σωστά;
3. Η εξαγωγή, κυρίως το χταπόδι, θα έρθει Ελλάδα; Αν ναι θα το έχει η PS ή Devil;
christhehealer - Δευ 02 Σεπ 2002, 15:47:56
Θέμα δημοσίευσης:
Για εγκέφαλο δεν ακούω τίποτις και ανησηχώ. Πως θα δουλέψει βρε, ο κινητήρας με τα νέα δεδομένα χωρίς τη σωστή data. Question Question Question Question Question
Sidobre - Δευ 02 Σεπ 2002, 15:55:45
Θέμα δημοσίευσης:
....ότι βλέπεις βλέπω.

Στην εισαγωγή βλέπωντας την βάση, πρέπει να αλλάζει λίγο τα πράγματα.
Λογικά οι γρίλιες πρέπει να ψιλοαλλάζουν, Το μήκος του πάντως δείχνει ότι τοποθετείται μπροστά και παίρνει αέρα αριστερά από το λιονταράκι ακριβώς κάτω από το καπώ.

Αν έρθει στην Ελλάδα θα το δούμε και από κοντά!

Οσο αφορά την εξάτμιση, δεν είναι της Devil αλλά της Peugeot Sport. Tώρα ποιός την έφτιαξε δεν ξέρω.

Ξέρω όμως (απ'ότι βλέπω) ότι χρησιμοποιεί την διάταξη που είχα αναφέρει κάποια άλλη στιγμή, δηλαδή μπροστά το χταπόδι, ο καταλύτης στην θέση του μεσαίου και ο αισθητήρας λάμδα μετά τον καταλύτη. Εκείνο που δεν δείχνει είναι τον αισθητήρα μπροστά αλλά το σχέδιο μπορεί να μήν είναι και τέλειο.

Ούτως ή άλλως το πρόβλημα είναι με τον αισθητήρα πίσω από τον καταλύτη.

Η όλη τιμή του είναι ακριβή, δεδομένου ότι πρέπει να αγοράσεις υποχρεωτικά χταπόδι και καταλύτη μαζί με τον πίσω αισθητήρα λάμδα.

Το τελικό είναι φτηνό γιατί στα αγωνιστικά είναι ένας απλός σωλήνας χωρίς πολλά πολλά!
pezomania - Δευ 02 Σεπ 2002, 15:59:09
Θέμα δημοσίευσης:
Το τελικό θα ήταν το μόνο που δεν θα αγόραζα απ' όλο το σύστημα :D

Πάντως σίγουρα (όπως λέει και ο chris) θέλει εγκέφαλο το όλο θέμα Wink
Sidobre - Δευ 02 Σεπ 2002, 15:59:18
Θέμα δημοσίευσης:
christhehealer έγραψε:
Για εγκέφαλο δεν ακούω τίποτις και ανησηχώ. Πως θα δουλέψει βρε, ο κινητήρας με τα νέα δεδομένα χωρίς τη σωστή data. Question Question Question Question Question


... τον ψάχνω αλλά δεν τον βρίσκω! Τα Γαλλικά μου δεν είναι και τα καλύτερα!

Ολα αυτά είναι όμως εμπιστευτικά και δεν αναφέρονται σε κανένα Site....

Oι περιορισμοί που λέγαμε... Confused
Slash - Δευ 02 Σεπ 2002, 17:13:36
Θέμα δημοσίευσης:
Τα θέλωωωωωω.....

Όλα τα λεφτά μωρό μου, όλα τα λεφτά
Για δυο μπουριά που μου πήραν τα μυαλά....

Ανάβεις φωτιές ανάβεις κι όλα τα καις
Κι όταν φιλτράρεις κάνεις καταστροφές (τσαγάκια...)

Let the motherf****r lose (ελαφρώς αλλαγμένο)
Burn motherf****r burn!!
pduke - Δευ 02 Σεπ 2002, 19:59:42
Θέμα δημοσίευσης:
Να τα πάλι!!Παλι για τα 1.6!!!
Για μας τους δίλιτρους τίποτα!!!
Εμ βέβαια εγώ φταίω που τρέχω για το club ¨ολο το απόγευμα.
Αλλά έτσι είναι.Τ κ..λο μας κοιτάμε μόνο!!.Που πάτε ρε είστε μειονότητα.
τα 14άρια?τα 1.1?
Θα ανεβείτε δεν θα ανεβείτε?ε...θα λείπω........... Confused

Πάντως αυτή η εισαγωγή μου φαίνεται να κάνει περίπατους στο ψυγείο.και αμα έχεις και αρκουδίσιο........ κλαύτα.
pduke - Δευ 02 Σεπ 2002, 20:18:10
Θέμα δημοσίευσης:


ιδού!!!είναι κομένο ή δεν είναι?[/img]
Miltellas - Τρι 03 Σεπ 2002, 02:53:33
Θέμα δημοσίευσης:
Δούκα, παλιογκρινιάρη! Βρήκαμε οι 16άρηδες να χαρούμε και μας την χαλάς; Δες και πόσο θα μας κοστίσει! Άστα!

Μπράβο και πάλι Sidobre! Μας τρέλλανες όμως! Πάνω που αρχίσαμε να νομίζουμε ότι θα την βγάλουμε ήρεμα και φτηνά, μας τό'κατσες το μαντάτο... Άρα, υπάρχει λύση και για μας! Υπομονή...
Alex - Τρι 03 Σεπ 2002, 05:42:16
Θέμα δημοσίευσης:
Panw pou phga na pw oti afto einai h kalyterh sxediash ram-air eisagwghs (meta apo afth pou exw kanei egw fysika) pou exw dei gia to amaksi mas apokalyfthike oti telika den xwraei Smile Par'olo pou einai 6 to prwi phga me fako na dw an xwraei afto to lepto kommataki stis gryllies (ama tis tryphseis) .. Basika oi gryllies einai telika pisw apo to psygeio akribws opote den ginetai.. Diladh.. : Kalhnyxta Smile

Arage after-market psygeia me diastaseis etoimes poulane wste na alaksoume thn diastash tou psygeiou kai na baloume to air-intake? Etsi kai ginetai tha ftiaksw custom air intake to opoio tha pernei 10 fores perissotero apo olo to mhkos pou exoun oi gryllies kai oxi apo mono mia opws einai afto. Basika egw pistebw oti afto pou apeikonizetai exei POLY mikro to anoigma alla einai toulaxiston cold-air intake PRAGMATIKO - to mono pou exw dei.. Pantws mexri kai mia skoupa gia rallye peugeot sport einai TOULAXISTON 3-5 fores megalyterh kai den einai kai entelws agwnistiko spec opws afth. Mallon prepei na me paroun sthn Peugeot sport na tous diksw pws na ftiaxnoun skoupes giati oi anthrwpoi einai asxetoi... Einai dynaton na pisteyoun oti me afth thn toso mikrh eisagwgh tha taizoun ton kinhthra me RAM-AIR me panw apo 100 litra aera TO DEFTEROLEPTO pou zhtaei o kinhthras?

Deite afto na katalabete ti enow:

O kinhthras einai 1600 kybika wraia? Sta Super 1600 ap'oso kserw gyrnaei me gyrw stis 8000+ strofes to lepto (mh lew kai liges giati to rallye/saxo s1600 epiane 9000). Afto einai 133 strofes to defterolepto. Apo tis 133 strofes tou strofalou mono oi mises gemizoun tous kylindrous me aera kathws ta pistonia twn ekastote kylindrwn briskontai mia panw mia katw. Ara exoume 66.6 strofes (fores) gemisma 1600cc se ena defterolepto. Ara 66.6 X 1600cc = 106.560cc = 106.5 litra aera to defterolepto einai h apaithsh ths mhxanhs. Gia na dhmiourghseis ram-air effect prepei prota na exeis taisei ta 106.5 litra kai meta na exeis dwsei kai ligo akoma etsi wste na dhmiourgeitai thetikh piesh pros thn petalouda ths mhxanhs (akoma kai otan einai terma gkazi kai theoritika roufaei afta ta 106 litra aeros) Otan to epityxoume afto mporoume na poume oti "nai paidia ftiaksame ena ram-air".. Ama einai na roufaei apo thn parallhlogrammh mikrh afth eisagwgh *perissotero apo oti tou dinei o eiserxomenos aeras* KALHNYXTA! Tote den ftiaksame ram-air alla apla mia "eksodo gia na ROUFAEI to amaksi kryo aera" ...

Egw endeiktika tha sas pw oti me afto pou exw ftiaksei o idios otan pianw symplekth gia allagh taxythtas apo 2a se 3h (kai exw mesa kamia 80ara km/h) me to kleisimo ths petaloudas dhmiourgeitai tosh thetikh piesh mesa ston swlhna ths eisagwghs pou to relanti ektoksevetai 500-800 strofes (pote den ftanei katw apo 1300 kata thn allagh taxythtas) kai me to pou mpenei h epomenh taxythta doulevei apistefta strwta katws exei hdh aera h petalouda DIPLA ths .. me to pou ksananoigei loipon h petalouda skaei mesa sthn pollaplh aeras me piesh kai PARTH THN ROPH amesws! Etsi einai afta Smile Entwmetaksy kati filoi pou exw otan to odhgoun to amaksi trelenontai.. lene "re to gkazi kai oi strofes den peftoun teleiws otan symplektarw.. san agwnistiko kanei!" kai h apanthsh synithesmenh "kante douleia sas - o aeras einai Smile"

Enhmerwtika kai mono sthn periptwsh twn:
1100cc o aeras pou xreiazontai stis 6500 strofes (ftanoun 6500?) einai 59.4 litra per second (76 gr aeras to defterolepto- 4.6 kila aeras / lepto)
1400cc o aeras pou xreiazontai stis 6500 strofes einai 73.6 litra per second (95 gr aeras to defterolepto- 5.7 kila aeras / lepto)
1600cc (ola ta 1600) pernoun 86.66 litra to defterolepto stis 6500 rpm (112 gr/s - 6.7 kila aeras / lepto)
2000cc gyrw sta 108 litra to defterolepto stis 6500rpm (140 gr/s - 8.37 kila aeras to lepto - !!)
S1600 106.5 litra to defterolepto stis 8000 rpm (137.6gr/s - 8.25 kila aeras to lepto)
formula1 3000cc: 462.5 litra to defterolepto stis 19000 rpm (597 gr/sec - 35.8 kila aeras / min - PSS AFTA EINAI!!!) 8O

Loipon tora pou diabasate ola afta ta noumera pistebete oti afto to toso mikro parallhlogramo anoigma mporei na "bolepsei" ta illigiwdh noumera pou proanefera kai na stamathsei to roufhgma kai na arxisei to SPRWKSIMO? Ama piasei yperhxhtikh taxythta to amaksi isws ontws na pernaei tosos aeras alliws den mporw na skeftw pws... Smile Yparxei enas kai monadikos kanonas se tetoies periptwseis .. BIGGER is BETTER Smile Deite th formula 1 pou einai h anazhthsh ths apolyths taxythtas.. h trypa panw apo to kefali twn odhgwn einai oso einai ena kranos se diametro par'olo pou ta amaksia exoun mesh taxythta 200 km/h kai o aeras pernaei apo mesa apistefta grhgora! Kai ti apaithsh exoun apo aera oi kinhthres? 462 litra to defterolepto. 4.5 fores apanw apo to S1600. pou anti gia mia eisagwgh 4.5 fores mikroterh se diametro apo ena kranos (se apolyth epifaneia) exei afto to pramataki pou mou thymizei to plaino mias xontrhs sokolatas.
Eimaste sobaroi?

KAI ZHTANE 300 + 100 = 400 EURO GIA AFTO? 8O

EIMASTE SOBAROI???? Question

MHPWS EXEI TIPOTA APANW TOU POU NA EINAI APO XRYSAFI H PLATINA? Question

Kserete ti lew gia thn peugeot sport pou thn poulaei? :fist:

M'aresei pou arxisa legontas oti einai h kalyterh eisagwgh pou exw dei kai katelhksa na thn brizw ... Laughing
pezomania - Τρι 03 Σεπ 2002, 07:40:40
Θέμα δημοσίευσης:
Alex, να σου πω την αλήθεια μπερδεύτηκα Laughing

Δεν ξέρω αν αξίζει ή όχι τα λεφτά του (κατα την γνώμη μου δεν αξίζει), αλλά αυτό που ξέρω είναι ότι με αυτη την εισαγωγή ο κινητήρας του s1600 αποδίδει 230hp!!! Ε! Μάλλον καλή εισαγωγή θα είναι;!
Alex - Τρι 03 Σεπ 2002, 08:39:40
Θέμα δημοσίευσης:
Ama bgazei 230 sta xalia pou exei ama to kanw opws skeftomai tha bgazei 300 Laughing Giati basika ta 230 ta bgazei logo teleiws diaforetikwn pragmatwn pou exei mesa to moter (kai fysika kamia sxesh den exoun me ta dika mas) alla leme twra Smile

Eksalou o exthros tou kalou den einai to kalytero? Smile
Sidobre - Τρι 03 Σεπ 2002, 09:02:54
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε, ακόμα δεν σας έδειξα τα καλούδια γκρινιάζετε;

Mitlella, δεις την φωτό του PDuke, έχει και ψυγείο λαδιού! (Το σωληνάκι μπροστά από το ψυγείο νερού).

------------------------------------

Αlex ωραία τα λές αλλά έκανες 2 λαθάκια.

Α. Οι χρόνοι του αυτοκινήτου είναι 4 και όχι 2. Αλλά με μία πλήρη περιστοφή γεμίζουν και οι 4 κύλινδροι, που σημαίνει ότι ανά στροφή έχουμε 1,6 λίτρα.

Β. Το μέτρο μας (μονάδα μέτρησης αέρα) είναι τα κυβικά και όχι τα λίτρα.

Αν μπορεί να βρεί κανείς πόσα κυβικά μέτρα αέρα χωράνε σε χώρο 212,8 λίτρων (αυτά είναι τα ελεύθερα) με τελική μέγιστη συμπίεση 11/1 (που ο χώρος όμως έχει μικρύνει κατα 2/3) θα έχει βρεί και την απάντηση!

ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΗΝ ΞΕΡΩ!

------------------------------------------

Από εκεί και ύστερα όλο και κάτι θα σκεφτούμε για το πώς θα χωρέσει!
Για μένα είναι ότι καλύτερο έχω δει έως τώρα για την εισαγωγή του 206.
Αν το πρόβλημά μας είναι το πόσο αέρας μπαίνει από το ακροφύσιο, μπορούμε να το μεγαλώσουμε κι'άλλο. Η προσωπική μου άποψη είναι ότι ο αέρας που μπαίνει στο εσωτερικό λόγω της πίεσης (λόγω των χιλιομέτρων) είναι καλός. Αν τώρα δεν ικανοποιεί κάποιον στις χαμηλές ταχύτητες όπου η πίεση είναι μικρότερη, πάω πάσο.

-------------------------------------------

Για την εξάτμιση δεν το συζητώ, εγώ δεν τρέχω στα super 1600 8O
Aς τα δώσουν τα χρήματα αυτοί που τρέχουν!

-------------------------------------------
pezomania - Τρι 03 Σεπ 2002, 09:06:56
Θέμα δημοσίευσης:
Ο κινητήρας είναι ίδιος με τον 1.6 16v (δηλαδή σαν το δικό μου Wink ) με πολλά καλούδια όπως εκκεντροφόροι - πρόγραμμα - και άλλα πολλά!

Σαν εισαγωγή,φανταζομαι ότι ο αέρας που δίνει στο κινητήρα θα είναι αρκετός για να ταίζει 230 άλογα, δεν θα φτάνει για τα 118 - 77 - 135 - 60 που είναι τα δικά μας; (είδατε έβαλα όλα τα κυβικά, για να μην ακούω παράπονα Wink )
christhehealer - Τρι 03 Σεπ 2002, 09:22:09
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:


Β. Το μέτρο μας (μονάδα μέτρησης αέρα) είναι τα κυβικά και όχι τα λίτρα.

Αν μπορεί να βρεί κανείς πόσα κυβικά μέτρα αέρα χωράνε σε χώρο 212,8 λίτρων (αυτά είναι τα ελεύθερα) με τελική μέγιστη συμπίεση 11/1 (που ο χώρος όμως έχει μικρύνει κατα 2/3) θα έχει βρεί και την απάντηση!

ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΗΝ ΞΕΡΩ!

------------------------------------------


Eαν δεν μας λέγατε παππούδες θα σας απάνταγα Laughing Laughing Laughing Laughing

Aμφότερα λίτρα και κυβικά είναι μονάδες μέτρησης όγκου. Eαν θυμάμαι καλά (πάνε και χρόνια από το σχολείο) 1000lt = 1 κυβικό μέτρο.
Sidobre - Τρι 03 Σεπ 2002, 09:29:57
Θέμα δημοσίευσης:
Chris, έχεις απόλυτο δίκιο!

Αρχίζω να θυμάμαι και εγώ αμυδρά αυτά τα προπολεμικά που είχαμε διδαχτεί! Το Αλτσχάιμερ βλέπεις.... Crying or Very sad


Αν κάτσω λίγο να τα υπολογίσω, μπορεί και να το βρω. Είδωμεν.
Alex - Τρι 03 Σεπ 2002, 16:43:29
Θέμα δημοσίευσης:
Basika nomizw oti gia kathe peristrofh tou strofalou o kathe kylindros kanei 0.5 peristrofes. Pantws thn olh diadikasia kapou thn eixa brei otan ta ypologize enas allos kai meta ta ekana apply se mena. Otan ypologia to diko mou (1400) kai ebgala gyrw sta 70kati litra h apanthsh pou brhka htan idia me ena site pou ypologize akribws to idio pragma apla ebgaze thn apanthsh se CFM (cubic feet per minute) kai to alaksa se metric system opote kai h apanthsh pou brhka htan h idia. Ara mallon swsta tous exw kanei tous ypologismous..

Kybika - Litra to idio prama einai basika.. 1 litro = 1000 kybika ekatosta.
DimiP - Τρι 03 Σεπ 2002, 18:46:19
Θέμα δημοσίευσης:
pduke έγραψε:
Να τα πάλι!!Παλι για τα 1.6!!!
Για μας τους δίλιτρους τίποτα!!!
Εμ βέβαια εγώ φταίω που τρέχω για το club ¨ολο το απόγευμα.
Αλλά έτσι είναι.Τ κ..λο μας κοιτάμε μόνο!!.Που πάτε ρε είστε μειονότητα.
τα 14άρια?τα 1.1?
Θα ανεβείτε δεν θα ανεβείτε?ε...θα λείπω........... Confused

Πάντως αυτή η εισαγωγή μου φαίνεται να κάνει περίπατους στο ψυγείο.και αμα έχεις και αρκουδίσιο........ κλαύτα.


ρε δουκα εδω 1400 !!! τι να πουμε κι εμεις οι μειονοτητες ;
Αλεξ@νδρος - Τρι 03 Σεπ 2002, 20:33:09
Θέμα δημοσίευσης:
Oι φωτογραφιες εξαφανιστικαν απο το site της ΠΕΖΟ η μου φαινεται?
theflame - Τρι 03 Σεπ 2002, 22:41:25
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:

Αlex ωραία τα λές αλλά έκανες 2 λαθάκια.

Α. Οι χρόνοι του αυτοκινήτου είναι 4 και όχι 2. Αλλά με μία πλήρη περιστοφή γεμίζουν και οι 4 κύλινδροι, που σημαίνει ότι ανά στροφή έχουμε 1,6 λίτρα.

Β. Το μέτρο μας (μονάδα μέτρησης αέρα) είναι τα κυβικά και όχι τα λίτρα.

Αν μπορεί να βρεί κανείς πόσα κυβικά μέτρα αέρα χωράνε σε χώρο 212,8 λίτρων (αυτά είναι τα ελεύθερα) με τελική μέγιστη συμπίεση 11/1 (που ο χώρος όμως έχει μικρύνει κατα 2/3) θα έχει βρεί και την απάντηση!


Ρε παιδιά ο Alex σωστά τα λέει (δεν υπολογίζει βέβαια πουθενά τον όγκο της βενζίνης αλλά ΟΚ είναι σχετικά μικρός - πιο σημαντικό μου κάνει ο φόβος περίπτωσης προανάφλεξης γιατί αν και τα 1600cc είναι μίγμα κατά τη συμπίεση θα γίνει μάλλον ΧΑΜΟΣ ). Οι χρόνοι του αυτοκινήτου είναι 4 αλλά εκπληρώνονται σε 2 πλήρεις περιστροφές του στροφάλου. Στη μία εισάγετε το μίγμα και στην άλλη εξάγονται τα καυσαέρια. Εδώ θα το δείτε πολύ καθαρά και παραστατικά: http://www.howstuffworks.com/engine1.htm
Εκείνο που δεν καταλαβαίνω είναι από που βγαίνουν τα 212,8 λίτρα; Όσο αφορά την συμπίεση αυτή εφαρμόζετε αφού γεμίσουν οι κύλινδροι.
Εκεί που θα διαφωνήσω με τον Alex είναι στο ότι πουθενά δεν υπολογίζει την ταχύτητα με την οποία εισέρχεται ο αέρας (σίγουρα σε χαμηλές ταχύτητες δεν θα είναι το ίδιο αποδοτική όσο σε πιο ψηλές που λέει και ο Sidobre) και στο ότι δεν νομίζω ότι πουθενά μιλάμε για ram-air εισαγωγή. Μάλλον βελτίωση της απλής είναι προκειμένου να ταΐσει πιο σωστά τα περισσότερα αλόγατα!!!!!
Α! ναι 1000 κυβικά είναι 1 λίτρο!!!! Η Αλτζχάιμερ με χτύπησε και εμένα αλλά αυτό το θυμάμαι!!!!! Wink
Alex - Τετ 04 Σεπ 2002, 00:00:23
Θέμα δημοσίευσης:
theflame έγραψε:

Εκεί που θα διαφωνήσω με τον Alex είναι στο ότι πουθενά δεν υπολογίζει την ταχύτητα με την οποία εισέρχεται ο αέρας (σίγουρα σε χαμηλές ταχύτητες δεν θα είναι το ίδιο αποδοτική όσο σε πιο ψηλές που λέει και ο Sidobre) και στο ότι δεν νομίζω ότι πουθενά μιλάμε για ram-air εισαγωγή. Μάλλον βελτίωση της απλής είναι προκειμένου να ταΐσει πιο σωστά τα περισσότερα αλόγατα!!!!!


Einai gegonos oti den to ypologizw giati apla den kserw pws. An kapoios kserei ton typo as mas ton pei na to kanoume. Exw kanei kati ypologismous proxeirous alla epeidh den kserw an einai swstoi den tous grafw gia na mhn grafw kai mparoufes ki'olas Smile
Sidobre - Τετ 04 Σεπ 2002, 09:25:15
Θέμα δημοσίευσης:
Πάλι μπαρούφες άρχισα να γράφω;

Μάλλον πρέπει να ανήξω κανένα βιβλίο γιατί στο τέλος ρόμπα θα γίνουμε... Embarassed


Πάντως έχω να παρατηρήσω τα εξής.

Η ποσότητα του αέρα που εισέρχεται στον κύλινδρο δεν είναι σταθερή και απόλυτα υπολογίσημη.

Αυτό γιατί τα αέρια συμπιέζονται εύκολα και πολύ. Ετσι αν ένας κύλινδρος έχει χωρητικότητα 400cc μπορεί να χωρέσει χωρίς την συμπίεση του πιστονιού και 500cc αέρα, μόνο από την πίεση του εισερχόμενου αέρα.


Από εκεί και ύστερα, είναι εύκολο (...περίπου) να υπολογίσουμε την ποσότητα αέρα που εισέρχεται στην εισαγωγή μετρώντας το εμβαδό του ανοίγματος (σε συνάρτηση με την διάμετρο του σωλήνα εισαγωγής) και την ταχύτητα εισόδου του αέρα.

Αν κάτσουμε να τα υπολογίσουμε όλα αυτά θα τα βρούμε.

Πάντως εγώ ξεκινάω εντατικά σεμινάρια, διότι πέρα από την Γραφιστική, μάλλον τα έχω ξεχάσει όλα τα υπόλοιπα! Embarassed Embarassed
pugsang - Τετ 04 Σεπ 2002, 13:28:43
Θέμα δημοσίευσης:
Και για να αναψω περισσότερες φωτιες:

Στην on line boutique της Peugeot sport στην Γαλλια μαζι με την σκούπα για το 106 δίνουν & αλλη ντίζα γκαζιού.Γιατί αυτό?Μήπως η τωρινή ντίζα δεν φτάνει για να ανοίξει τέρμα η πεταλούδα?Δεν ρωτάω γιατί οι δικοί οι μ@λ@κες δεν δινουν κατι τετοιο!
Εγω παντως λεω να τους την παραγγείλω να δω τι ακριβως ειναι.Τι ψυχή εχουν 6 Ευρώα κέρματα που κοστίζει!
christhehealer - Τετ 04 Σεπ 2002, 13:38:15
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Πάντως εγώ ξεκινάω εντατικά σεμινάρια, διότι πέρα από την Γραφιστική, μάλλον τα έχω ξεχάσει όλα τα υπόλοιπα! Embarassed Embarassed


Yπάρχει ένας συνδυασμός τύπων της Φυσικής που υπολογίζει την ιπποδύναμη στο στρόφαλο, τον οποίο όπως καταλάβατε δεν θυμάμαι και έχω ζητήσει να μου τον βρουν τα επιτελεία. Aπό ότι θυμάμαι πάντως δεν έβαζες κυβικά εκατοστά αλλά διάμετρο επί διαδρομή. Kαι το λέω αυτό γιατί ο κινητήρας δεν είναι 1600 ακριβώς αλλά 1587 cc.
Sidobre - Τετ 04 Σεπ 2002, 13:44:14
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Και για να αναψω περισσότερες φωτιες:

Στην on line boutique της Peugeot sport στην Γαλλια μαζι με την σκούπα για το 106 δίνουν & αλλη ντίζα γκαζιού.Γιατί αυτό?Μήπως η τωρινή ντίζα δεν φτάνει για να ανοίξει τέρμα η πεταλούδα?Δεν ρωτάω γιατί οι δικοί οι μ@λ@κες δεν δινουν κατι τετοιο!
Εγω παντως λεω να τους την παραγγείλω να δω τι ακριβως ειναι.Τι ψυχή εχουν 6 Ευρώα κέρματα που κοστίζει!



Aααααχ, εδώ άναψες μεγάλες φωτιές, γιατί εμείς έχουμε μια πεταλούδα που δεν ανοίγει όποτε θέλουμε εμείς...

... Είναι ηλεκτρονική με συνήδηση και ανοίγει όσο και όποτε θέλει αυτή!!!!
christhehealer - Τετ 04 Σεπ 2002, 14:02:26
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Πάλι μπαρούφες άρχισα να γράφω;

Μάλλον πρέπει να ανήξω κανένα βιβλίο γιατί στο τέλος ρόμπα θα γίνουμε... Embarassed

Πάντως εγώ ξεκινάω εντατικά σεμινάρια, διότι πέρα από την Γραφιστική, μάλλον τα έχω ξεχάσει όλα τα υπόλοιπα! Embarassed Embarassed


http://www.designchambers.com/wolfhound/wolfhoundRACHP.htm

Διάβαζε, θα βάλω διαγώνισμα. 8O 8O 8O 8O 8O 8O
Sidobre - Τετ 04 Σεπ 2002, 14:24:36
Θέμα δημοσίευσης:
Διαβάζω, διαβάζω 8O
Alex - Τετ 04 Σεπ 2002, 20:09:26
Θέμα δημοσίευσης:
Poia peugeot exoun hlektronikh petalouda? Giati sto diko mou (1400 montelo 99) kai sto rallye to 16v (montelo 98 ) pou exw dei me ta matia mou einai mhxanikh...

Twra oso gia thn ntiza mhn thn alaksete.. prin th ntiza ama deite opws erxete to syrmatosxoino exei ena elathrio me ena mantalaki. Afto to mantalaki rythmizei poso sfikth einai kai kata synepeia to anoigma. Otan to patate terma to gkazi kai blepete oti den orizontiwnetai h petalouda tote metakinhste to mantalaki panw stis speires tou elathriou proodeftika merikes speires mexri na breite to max. Twra an den sas bgazw nohma einai epeidh den to exete dei, ama to deite tha katalabete ti lew.

Tora gia to thema sympieshs twn kylindrwn: Ama mpoun 500 kybika se kylindro 400 tote exoume piesh +0.25 bar (1.25 bar synolo mazi me thn atmosfairikh) kai to volumetric efficiency paei sto 125%. H theoria leei oti ta NA (natural aspirated - ATMOSFAIRIKA) amaksia exoun pantonte vol. effic. katw apo 100%. Afto einai logiko kathws gia to gemisma twn kylindrwn xrhsimopoeitai h atmosfairikh piesh kai kata synepeia den mporoun na yparxoun fainomena sympieshs apo mona tous (To honda s2000 apotelei ekseresh me ligo panw apo 100% vol. eff.)

H sympiesh arxizei afotou kleisoun oi balbides kai exoume mesa ston kylindro ta 400 k.ek pou egklobizontai mesa kai arxizei to pistoni na anebainei sympiezontas to meigma. Gi'afto akribws (epeidh diladh milame gia sympiesh AFOU kleisoun oi balbides) den symbalei sthn afkshsh twn anagkwn ths mhxanhs se aera apo to periballon. Mono ta 400cc xreiazontai.

Sidobre: Twra oso gia ton ypologismo ths rohs aera mesa apo swlhna dedomenhs diametrou analoga me ta xiliometra den mporw na katalabw pws to enoeis. Px exw mia swlhna pes 100 tetragwnika ekatosta kai trexw me 100km/h . Diladh poso einai h roh?
christhehealer - Τετ 04 Σεπ 2002, 21:06:07
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:
Poia peugeot exoun hlektronikh petalouda? Giati sto diko mou (1400 montelo 99) kai sto rallye to 16v (montelo 98 ) pou exw dei me ta matia mou einai mhxanikh...


Σίγουρα το 1600 XS. Δεν την έχω δει με τα μάτια μου αλλά την νοιώθω κάθε μέρα στην κίνηση. Είναι πολύ σπαστική.
theflame - Τετ 04 Σεπ 2002, 21:08:46
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:
Poia peugeot exoun hlektronikh petalouda? Giati sto diko mou (1400 montelo 99) kai sto rallye to 16v (montelo 98 ) pou exw dei me ta matia mou einai mhxanikh...


Και όμως τα νέα με multiplex έχουν ηλεκτρονική πεταλούδα. Τα 1600 σίγουρα, νομίζω και τα 1400... Πάω να πάρω μάτι το δικό μου!!!!!!!

Alex έγραψε:
Einai gegonos oti den to ypologizw giati apla den kserw pws. An kapoios kserei ton typo as mas ton pei na to kanoume. Exw kanei kati ypologismous proxeirous alla epeidh den kserw an einai swstoi den tous grafw gia na mhn grafw kai mparoufes ki'olas Smile


Και να τα υπολογίσεις δεν μπορείς να κάνεις και πολλά γιατί φοβάμαι ότι το πράγμα είναι απείρως πολυπλοκότερο.
Ας πούμε: Διαφορετικός αέρας θα εισέρχεται στην τέλεια εισαγωγή με 3000σαλ και πρώτη, περίπου 10Χμλ, και διαφορετικός αν το αμάξι κινείτε με ίδιες στροφές και πέμπτη περίπου 100Χλμ, δηλαδή ο αέρας θα εισέρχεται με 10πλάσια ταχύτητα!!!! Άρα κάτι πρέπει να κάνεις γιατί οι ανάγκες πλήρωσης του κινητήρα είναι ουσιαστικά οι ίδιες. Άσε που θα πρέπει να έχεις και έναν εγκέφαλο από πίσω που θα μετράει αέρα και θα ταΐζει περισσότερο καύσιμο (είπαμε το εγκεφαλάκι του 206 είναι αυτορυθμιζόμενο αλλά εδώ μάλλον ξεπερνάμε τα όρια του Wink ).
Αυτό που εδώ συζητάμε ουσιαστικά το κάνει ο υπερσυμπιεστής, σπρώχνει περισσότερη ποσότητα αέρα, αλλά είναι πάντα σταθερή ανάλογα με τον αριθμό των στροφών και δεν έχει η εισαγωγή του περισσότερη επαφή με το εξωτερικό περιβάλλον από ότι με του δικού μας. Βέβαια λόγω τις υπερπλήρωσης στους κυλίνδρους τοποθετούν intercooler ώστε να ρίχνουν την θερμοκρασία του αέρα (Α ναι ο αέρας όταν συμπιέζετε θερμαίνεται άλλο ένα πρόβλημα για λύση!! ).
Τα πράγματα γίνονται εξαιρετικά πολύπλοκα, αν ήταν τόσο απλά δεν θα συνέφερε τις εταιρείες αντί για να πληρώνουν στην Garret και τις άλλες δημοκρατικές δυνάμεις συμπιεστές να φτιάξουν τις έξυπνες εισαγωγές που εδώ κουβεντιάζουμε Wink Θα τους κόστιζαν λιγότερο και θα είχαν περισσότερο περιθώριο κέρδους και κονόμας!!!!!!
Βέβαια και μόνο που το συζητάμε αξίζει το κόπο γιατί αυτά είναι τα ωραία, αν μπορείς δε να πειραματίζεσαι κιόλας είναι ακόμα καλύτερα!!!! Γι’ αυτό προχώρα Alex και ξέχνα όσα έγραψα παραπάνω. Έτσι έκανα και εγώ παλιότερα με την πάπια και την είχα κάνει να πιάνει 160 αλλά βέβαια έλυνα κύλινδρο και άλλαζα πιστόνι σε μισάωρο.
Αχχχχχ το μου θύμησες!!!!!!! :D :D :D
Miltellas - Πεμ 05 Σεπ 2002, 00:59:00
Θέμα δημοσίευσης:
Αλέξη, αν και πιστεύω ως σωστά τα όσα είπες θα σε θίξω ελαφρώς που κατηγόρησες την Peugeot Sport για την εισαγωγή αέρα του Super1600.

Δεν σκέφτηκε κανείς ότι οι κύλινδροι τείνουν να πληρωθούν με τον αέρα που χρειάζονται από μόνοι τους απλά και μόνο από την υποπίεση που δημιουργείται από τα πιστόνια που κατεβαίνουν στον επόμενο χρόνο μετά το "μπάμ". Τα πιστόνια θα γεμίσουν με αέρα τον χώρο τους καθώς πέφτει το μίγμα. Η ποσότητα που θα βάλει είναι συνάρτηση της ταχύτητας του αέρα κατά την είσοδο, της περιεκτικότητας του αέρα σε οξυγόνο και του όγκου του. Η ταχύτητα καθορίζεται από την ταχύτητα των πιστονιών και στην περίπτωσή μας από την ταχύτητα του οχήματος, η περιεκτικότητα σε οξυγόνο από την θερμοκρασία του αέρα, και ο όγκος από το μέγεθος του σωλήνα εισαγωγής (και εδώ αρχίζει να μετράει το στόμιο). Το φαινόμενο που περιγράφει ο Αλέξης, ότι δηλαδή θα υπάρχει αέρας να περιμένει υπό πίεση να μπει στον κύλινδρο μόλις ξανανοίξει η βαλβίδα, ισχύει όχι λόγω του στομίου αλλά λόγω της ταχύτητας ροής του αέρα που εισέρχεται με την καταμέτωπο εισαγωγή του.
Άρα, το μέγεθος του στομίου παρ' ότι έχει τη σημασία του, δεν είναι καθοριστικός παράγοντας. Πιστεύω ότι η Peugeot Sport τα υπολόγισε αυτά πριν σχεδιάσει το στόμιο. Προφανώς θεώρησε ότι θα πνίγεται σε κάποιες στροφές ο κινητήρας με τους 230 ίππους, εάν μεγαλώσει το στόμιο. Ίσως, εάν δεν έπαιρνε τον αέρα κατα μέτωπο να έφτιαχνε μεγάλο στόμιο εισαγωγής του αέρα για να αναπληρώσει εν μέρει την μικρότερη ταχύτητα του αέρα και την μεγαλύτερη θερμοκρασία του. Σίγουρα αυτή θα ξέρει καλύτερα από μένα να υπολογίζει το τί χρειάζεται...
Alex - Πεμ 05 Σεπ 2002, 04:28:07
Θέμα δημοσίευσης:
Christ: Kai mena sthn arxh otan to protoodhghsa nomiza oti h kathysterhsh sthn apokrish briskotan se kapoio eidos hlektronikhs petaloudas alla telika kamia sxesh. Mallon exei sxesh me tis rythmiseis tou egkefalou. Se symboulevw na baleis kapoion na pataei to gkazi kai an deis an kounietai kapoia ntiza ekei pou katalhgei o swlhna ths eisagwghs tou aera gia na diapistwseis an einai mhxanikh h hlektronikh.

Theflame: Nai exeis dikio oti einai polyploko alla afto den me tromazei. Giati apla o kinhthras exei dedomenes apaithseis. Egw thelw na brw enan typo pou na mou leei oti sta tosa km/h ama exw tosh diatomh tha pernaei apo mesa px 500 litra aera/second. Afto mou arkei na ypologisw ta ypoloipa se olo to fasma strofwn/xiliometrwn afairwntas tis apaithseis tou kinhthra apo ton dierxomeno aera kai ypologizontas to pleonasma pou dhmiourgei thn opoia ypopiesh. Sta amaksia pantws den mporoume na milame gia ypopiesh kathws fainomena sympieshs tou atmosfairikou aera exoume mono otan kseperasoume ta 0.35 mach.

Apla milame isws gia pio grhgorh paroxh aera.

Kai gi'afto akribws fysika kai den sygkrinoume eleftheres eisagwges h ram-air me turbo kathws to ena ousiastika kanei mia "prosympiesh" ston kylindro bazontas poly megalyterhs posothtes apo aftes pou tha eperne kanonika.

Twra gia tous egkefalous nai einai aftorythmizomenoi px diabazoun oti exeis X aera kai dinoun X/14.6 kafsimo (stoixeiometrikh analogia) opote den trexei tipota. Apla isws se kapoies faseis o aeras pou eiserxete einai polys me apotelesma na zhtaei kai poly kafsimo to opoio kafsimo na mhn einai diathesimo kathws o kataskevasths exei ypologisei mexri ena maximum thn trofodosia kafsimou to opoio exei kapies anoxes se sxesh me tis original rythmiseis (filtrokouto). Afto mporei na nai kai 5% kai 10% parapanw, den kserw poso einai. Ama emeis zhthsoume parapanw apo to maximum apla tha dwsei oti exei kai meta tha stegnwnei kathws h analogia kafismo/aeras tha megalwnei kai mporei na plhsiasei kai to 1:16 kanontas to meigma poly ftwxo. Twra bebaia den kserw an alagh sthn piesh benzinhs arkei giati tha prepei na synergazetai o egkefalos armonika me to systhma trofodosias gia megisto apotelesma. Isws xreiazontai "peiragma" kai o egkefalos kai to systhma trofodothshs.

Oso gia mena mhn anyshxeis than thn psaxnw panta th douleia an kai den nomizw na mou meinei to moter sto xeri (san thn atyxh papia sou) epeidh tou dwsa ligo parapanw aera Smile Edw to xw dei to moter mou me turbo se Peugeot 306 130 aloga (Power techniques)

Miltella: Prosekse.. poly swsta parathreis oti oi kylindroi aftogemizontai me thn panw katw kinhsh... Alla edw yparxei o paragwn EFSTROFIA tou moter. Giati tha mou peis? Tha sou ekshghsw. Otan o kylindros paei pros ta katw kai kata synepeia roufietai aeras apo th balbida tote ama o kylindros den exei AMESA DIATHESIMO AERA einai opws akribws mia syrigga (xwris belona) otan thn tapwseis me to daktylo kai trabas to embolaki apo pisw. Thes apistefth dynamh gia na thn trabhkseis pros ta pisw. Twra afto to paradeigma ama to metaferoume sto amaksi einai : na kaneis afto to "trabhgma ths syrrigas" (kinhsh kylindrou pros ta katw) 66 fores to defterolepto kai na exeis 4 syrigges kathe fora pou zhtane 400 kybika ekatosta kai esy tous dineis aera apo ena TOSO mikro stomio.. Einai san na exeis mia syrriga pou exei yperbolika mikrh trypa kai to embolo ths argei para poly na roufhksei ton aera me arnhtikes epiptwseis sthn taxythta trabhgmatos (eystrofia moter ston kinhthra). Afto fysika symbalei ektos apo meiwsh efstrofias kai sthn apwleia isxyos kathws afth h eleipsh aera doulevei mhxanika gia na epibradynei thn kinhsh twn kylindrwn.

Epeidh kathisa kai to skefthka kai lysh den brhka giati h Peugeot na to xei etsi, thymithika sto telos oti oi periorismoi pou exoun ta Super1600 apo thn FIA epibaloun kapoio perioristh aera an den kanw lathos kamposa milimetre wste na riksoun thn ippodynamh. Opote akoma kai an ontws douleve san ram-air h sygkekrimenh eisagwgh ta wfelh tha tan poly mikra ama xtypage h roh tou aera ston perioristh. Opote mallon ftiaksane to moter na "roufaei" apo to filtro afto para na dexetai thn opoia ypopiesh (kai etsi ekshghtai se syndiasmo me ton perioristh giati einai kai toso mikro). Alla emeis sta amaksia mas den exoume tetoious perioristes stis eisagwges mas ara den exoume kai tis idies apaithseis. Ara isws h eisagwgh afth na nai kai akatallhlh gia thn periptwsh mas.

Twra olh afth h ypothesh pou ekana basizetai sto gegonos oti eikazw oti ta super1600 exoun perioristes - den eimai sigouros. An kapoios to kserei sigoura as mas dwsei ta fwta na doume an isxyei ki'olas.

Isws pali to giati na mhn einai megalyterh h eisagwgh na einai enas praktikos periorismos pou exoun me th sxediash tou aftokinhtou (oti den xwraei megalyterh as poume). Den mporw na pistepsw oti aftos o kinhthras na pnigetai me kati megalytero thn wra pou ta 1600aria rallye/saxo den pnigontai me arketa megalyteres eisagwges. Epishs ta agwnistika amaksia den parousiazoun fainomena "ftwxou meigmatos" kathws einai rythmismena sthn enteleia kathws epishs kai einai dhlwmenos o stoxos twn kataskevastwn gia apotelesmatiko kapsimo osou tou dynaton perissoterou kafsimou sth monada tou xronou. Den eimai sto myalo ths peugeot alla kserw oti "ginetai kai kalytera" blepontas poso mikro einai kai analogizomenos tis apaithseis tou moter.

Edw sto diko mou pou den exei 230 alla 75 aloga kai den einai kai agwnistiko opote "thewritika" stegnwnei, exw peiramatistei apo swlhna diametrou 60mm ews kai 135 mm me full epifaneia enanti ston aera kai KATHE FORA opws anebaina diastaseis eida aisthith afkshsh dynamhs kai efstrofias. Kata synepeia to bigger is better epalithefthke sthn praksh. Afou afth th stigmh skeftomai na bgalw kai 2h swlhna na pernei ki'allo aera Smile
pezomania - Πεμ 05 Σεπ 2002, 07:23:39
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα!

Φίλε Άλεξ, θα διαφωνίσω μαζί σου , ως προς το, όσο μεγαλύτερη εισαγωγή, τόσο καλύτερη απόδοση.

Και στο τεκμηριώνω, γιατί όταν έβαλα στον δικό μου κινητήρα φιλτροχοάνη (green για 1.6 ) ναι μεν τράβαγε καλύτερα από τις 2 έως τις 6.000σαλ, αλλά μετά από κει κρέμαγε 8O Είτε πάταγα γκάγι είτε όχι, το ίδιο!! Ενό με το φιλτροκούτι (και με όλους τους πνίχτες) ανεβάζει στροφές μέχρι τον κόφτη για πλάκα (με όλες τις ταχύτητες ακόμα και με 4η!).

Έτσι λοιπόν κατέληξα στο συμπέρασμα, ότι θα πρέπει να βρώ τον σωστό συνδιασμό αέρα /καυσίμου, έτσι ώστε το αμάξι μου, να κερδίζει σε όλο το φάσμα των στροφών μέχρι και τον κόφτη!
christhehealer - Πεμ 05 Σεπ 2002, 09:31:33
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:
Christ: Kai mena sthn arxh otan to protoodhghsa nomiza oti h kathysterhsh sthn apokrish briskotan se kapoio eidos hlektronikhs petaloudas alla telika kamia sxesh. Mallon exei sxesh me tis rythmiseis tou egkefalou. Se symboulevw na baleis kapoion na pataei to gkazi kai an deis an kounietai kapoia ntiza ekei pou katalhgei o swlhna ths eisagwghs tou aera gia na diapistwseis an einai mhxanikh h hlektronikh


Eυχαριστώ Alex για το "πρωτοοδήγησα" για να τα βλέπουν κάποιοι που εδώ με λένε παππού. 18 χρονών παιδί.... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Για το συγκεκριμένο δεν έχω καθυστέρηση στην απόκριση (σπάνια έως ποτέ είμαι με λάθος σχέση στο κιβώτιο) αλλά τα τρελλά της ηλεκτρονικής πεταλούδας. Eξάλου δεν το βγάζω από το μυαλό μου. Tα βιβλία του αυτοκινήτου το λένε.
Alex - Πεμ 05 Σεπ 2002, 18:52:14
Θέμα δημοσίευσης:
Nai alla esy milas gia filtroxoanes kai filtra kai egw gia anoigma ston aera. H diafora einai oti to anoigma ston aera egklobizei olo kai megalyteres posothtes pou tis stelnei sth mhxanh enw ta filtra einai allh istoria pou exei na kanei me roufhgma. Epeidh exw dei diafores filtroxoanes to fainomeno pou les to gnwrizw sxetika kala . Alla edw milame gia anoigma ston ekswteriko aera opou eimai 100% sigouros oti ta pramata einai opws sta lew (toulaxiston sto diko mou amaksi) kai mporw na sto apodeiksw opote thes kalyptontas me monwtikh tmhmatika thn eisagwgh mou wste na blepoume tis diafores...To fainomeno tou stegnwmatos den shmainei aparaithta oti to amaksi phgainei xeirotera - kamia sxesh. Px to amaksi mou ergostasiaka einai arketa stegno pshla...egw to niwthw oti to amaksi mou stegnwnei ki'allo otan tou rixnw ton apeiro ton aera alla eksakolouthei na phgainei kalytera kathe fora pou tou bazw AKOMA PERISSOTERO AERA! Diladh no-matter how much "stegnwma" phgainei kalytera aisthita...

Kai h erwthsh einai ama to 75 aloga 8valvido to kanei afto tote ti tha kanoun amaksia me megalyteres apaithseis aera opws ta 2litra kai ta 1600 kai giati h peugeot-sport na exei mia skoupa pou na taizei toso poly aera to rallye?
theflame - Πεμ 05 Σεπ 2002, 21:37:18
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:
Oso gia mena mhn anyshxeis than thn psaxnw panta th douleia an kai den nomizw na mou meinei to moter sto xeri (san thn atyxh papia sou) epeidh tou dwsa ligo parapanw aera Smile Edw to xw dei to moter mou me turbo se Peugeot 306 130 aloga (Power techniques)


Δεν είχε κάποιο πρόβλημα εκείνο καημένο παπί από τα πειράγματα. Απλά από ψάξε, βίδωσε, ξεβίδωσε σίγουρα μαθαίνεις και γίνεσαι γρήγορος στα βάλε βγάλε!!! Άσε που όταν κάτι το οδηγείς στα όρια του είναι φυσιολογικό να έχει και αυξημένες φθορές αλλά και να ζητάει την προσοχή σου πολύ περισσότερο από όταν ήταν μανίσιο. Όταν κάτι ξεφεύγει από τον σχεδιασμό του συνήθως παύει να λειτουργεί με τον τρόπο που σχεδιάστηκε και αρχίζουν τα προβλήματα και εσύ να πρέπει να τα λύσεις και εκείνες τις εποχές που λεφτά για μηχανικούς.

Η πείρα μου έχει δείξει ότι τίποτα δεν λειτουργεί απλά καλύτερα από ότι λειτουργούσε πριν το πειράξεις χωρίς να έχει κάπου αλλού χάσει κάτι.
Όσοι έχετε μπλεχτεί με βελτιώσεις αυτοκινήτων πριν την έλευση του καταλύτη, τότε που όλα λειτουργούσαν γύρω από το καρμπιρατέρ, θα έχετε σίγουρα εμπειρίες από αυτοκίνητα που διαλομπέρδευαν χαμηλά και ζητούσαν αποφασιστικό πάτημα γκαζιού για να ξεκινήσουν παρέα με πολύ πατινάρισμα (δεν είναι σίγουρα το ίδιο με αυτό που εδώ λέμε αλλά το αναφέρω σαν παράδειγμα).
Ανάλογα παραδείγματα βρίσκεις και σήμερα αλλά με άλλη μορφή: Το μοτέρ της VW 1800Τ ξεκινάει να βγάζει 150hp χωρίς καθόλου (έστω ελάχιστο) turbo lag και φτάνει να παράγει, με ελάχιστες μετατροπές 225-250hp αλλά το lag έχει κάνει την εμφάνισή του, μάλλον έντονα απ' ότι διαβάζω γιατί δεν είχα την τύχη να οδηγήσω κάτι ανάλογο. Crying or Very sad
Η Peugeot αλλά και οι άλλες εταιρείες όταν σχεδιάζουν - εξελίσσουν ένα αυτοκίνητο έχουν στο νου τους το μέσο ευρωπαίο που θέλει ένα άνετο χωρίς προβλήματα και ευκολόχρηστο αυτοκίνητο. Χωρίς πολλές παραχωρήσεις και συμβιβασμούς. Έτσι βάζουν την εισαγωγή του αέρα μέσα στο φτερό γιατί εκεί προφανώς δεν πρόκειται να μπουκώσει ποτέ τον κινητήρα με υπερβολικό αέρα (μου κάνει πολύ περίεργο Alex που το αμάξι μόνο στεγνώνει - στο πολύ κρύο πάει;;;; ) ούτε και να του βάλει νερά - σκουπίδια. Και να μπορεί να το πάει για service μία φορά στα 30000 χλμ. Και να τραβάει το ίδιο χωρίς αλλαγές και προβλήματα είτε οδηγεί στις Γαλλικές Άλπεις είτε στην Μασσαλία. Εγώ και εσύ που καταλαβαίνουμε κάποια πράγματα (ή έστω κατανοούμε ή απλά θέλουμε περισσότερα) και θέλουμε να βελτιώσουμε το αμάξι μας, θα βάλουμε και σκούπες και φαράσια!!!! Και δεν θα μας πειράξει που θα ανέβει η κατανάλωση ή η σφίγγα που θα βρούμε μέσα ή απλά θα προσέξουμε στα πολλά νερά αν έχουμε την πατέντα που έχεις εσύ!!! Και θα κάνουμε λοιπόν και τους συμβιβασμούς μας, όπως προφανώς εκείνος με το 306 turbo γιατί μάλλον το αμάξι πάει κομμάτια σε σχέση με το απλό αλλά και lag θα έχει και τα κέρατά του θα καίει, και τα νταχτιρντί του από τον μηχανικό πυκνά συχνά μάλλον θέλει. Έτσι δεν είναι Wink
Alex - Πεμ 05 Σεπ 2002, 22:34:21
Θέμα δημοσίευσης:
Opws ta les einai.. symbibazese kai briskeis th xrhsh tomh mexri oti se bolevei esena kathws oloi den exoun tis idies anagkes. Px ta filtrokoutia pnigoun ton thorybo giati oi perissoteroi den theloun thorybo. Egw exw emfash prwta sthn apodosh kai ligotero sto thorybo opote kai eksatmish tou ebala kai filtro tou ebala (kala afto pou exw twra den kanei kanan hxo alla leme otan eixa balei filtroxoanes)..

Twra to amaksi mas genikws einai dyskolh periptwsh stis eisagwges giati gia paradeigma ena rallye pernei megales posothtes kryou aera me th skoupa ths peugeot sport kai me poly ligoterous symbibasmous apo aftous pou kanoume emeis oi 206ades Smile

Oso gia to an paei sto kryo to diko mou, paei kai parapaei kai malista kommatia.. Smile To xeimwna thymamai me kollage ena ibiza top gun apo pisw sth marathwnos kai eixa mesa 4h.. apo 110 eftase 170 se xrono pou kamia sxesh den exei me ergostasiako opou kai synithws epiana ante mexri 150 me kapoia anesh.. E meta den gkazwsa allo giati apla o allos stamathse meta ta 150 (einai psiloepikyndynos dromos)...
christhehealer - Παρ 13 Σεπ 2002, 10:53:26
Θέμα δημοσίευσης:
Σύμφωνα και με το Pdf βρήκαμε εισαγωγή έχουμε και εκκεντροφόρους (πολύ σημαντικό) , καινούριο εγκέφαλο, αλλά κάτι που σκεφτόμουν εχθές βράδυ.

O όκταπους χωράει στο 1600;

Eάν μιλάγαμε για τον κινητήρα του Larry69 θα έλεγα σίγουρα, γιατί όπως έχω δει, χωράει όρθιος άνθρωπος εκεί μέσα. Στον δικό μας που θα χωρέσει αυτό το πράγμα; Kαι ότι χωράει, χωράει. Tι πρέπει να βγάλεις για να χωρέσει. O Sidobre είπε, ότι φεύγει το A/C, που αν θες το κρατάς με πατέντα (να την πω). Kάτι δεν μου πάει όμως. Rolling eyes Rolling eyes
Sidobre - Παρ 13 Σεπ 2002, 11:00:23
Θέμα δημοσίευσης:
christhehealer έγραψε:
Σύμφωνα και με το Pdf βρήκαμε εισαγωγή έχουμε και εκκεντροφόρους (πολύ σημαντικό) , καινούριο εγκέφαλο, αλλά κάτι που σκεφτόμουν εχθές βράδυ.

O όκταπους χωράει στο 1600;

Eάν μιλάγαμε για τον κινητήρα του Larry69 θα έλεγα σίγουρα, γιατί όπως έχω δει, χωράει όρθιος άνθρωπος εκεί μέσα. Στον δικό μας που θα χωρέσει αυτό το πράγμα; Kαι ότι χωράει, χωράει. Tι πρέπει να βγάλεις για να χωρέσει. O Sidobre είπε, ότι φεύγει το A/C, που αν θες το κρατάς με πατέντα (να την πω). Kάτι δεν μου πάει όμως. Rolling eyes Rolling eyes


Aχ, Αχ μιλάω αλλά δεν με καταλαβαίνεις!!!

Το χταπόδι χωράει και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με αυτό!
Είναι λίγο τσουχτερό (Θα το πληρώσεις για αστακό! Confused ) αλλά θα είναι μια χαρά.

Το Air-codition δεν μπαίνει όχι γιατι δεν χωράει, αλλά διότι δεν το υποστηρίζει ο εγκέφαλος!

Εχεις δει κανένα αγωνιστικό που να έχει και air-codition?????

Η πατέντα γίνεται προσθέτωντας στον εγκέφαλο παραμέτρους για air-codition.

Oχι δηλαδή για να μήν νομίζεται ότι παραπληροφορώ
christhehealer - Παρ 13 Σεπ 2002, 11:13:14
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:


Aχ, Αχ μιλάω αλλά δεν με καταλαβαίνεις!!!

Το χταπόδι χωράει και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με αυτό!
Είναι λίγο τσουχτερό (Θα το πληρώσεις για αστακό! Confused ) αλλά θα είναι μια χαρά.

Το Air-codition δεν μπαίνει όχι γιατι δεν χωράει, αλλά διότι δεν το υποστηρίζει ο εγκέφαλος!

Εχεις δει κανένα αγωνιστικό που να έχει και air-codition?????

Η πατέντα γίνεται προσθέτωντας στον εγκέφαλο παραμέτρους για air-codition.

Oχι δηλαδή για να μήν νομίζεται ότι παραπληροφορώ


Πρέπει να μου βάζεις συνέχεια χέρι γιατί δεν μπορώ να τα γράψω με λεπτομέριες, με όλους αυτούς εδώ, πάνω από το κεφάλι μου;;;;; Evil Embarassed 8O Laughing Laughing

Eγώ αυτό που πιστεύω βλέποντας το σχεδιάγραμμα είναι ότι εάν η κούρμπα της πολλαπλής είναι λίγο μεγαλύτερη από την ήδη υπάρχουσα (λογικό κατά τη γνώμη μου) τότε ίσως έχει πρόβλημα.

Πιθανόν να είναι και ιδέα μου γιατί κάθε φορά που ανοίγω τον κινητήρα με πιάνει η καρδιά μου, με την έλειψη χώρου που υπάρχει εκεί μέσα. Eδώ ταλαιπωρούμαι μ' ένα σωρό χωνιά για να βάλω υγρό στους υαλοκαθαριστήρες 8O 8O 8O 8O 8O 8O
Larry69 - Παρ 13 Σεπ 2002, 11:51:24
Θέμα δημοσίευσης:
Αντε Chris το αποφάσισα.Έλα να αλλάξουμε moter και μετά θα είσαι άνετος. Laughing Laughing Laughing Ούτε χωνάκια και πατέντες , απλά θα κάθεσαι όρθιος μέσα στο καπό, και η δουλειά θα γίνεται Twisted evil Laughing Twisted evil
Όποτε είναι πές μου.
Alex - Σαβ 14 Σεπ 2002, 18:35:46
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:

Από εκεί και ύστερα, είναι εύκολο (...περίπου) να υπολογίσουμε την ποσότητα αέρα που εισέρχεται στην εισαγωγή μετρώντας το εμβαδό του ανοίγματος (σε συνάρτηση με την διάμετρο του σωλήνα εισαγωγής) και την ταχύτητα εισόδου του αέρα.

Αν κάτσουμε να τα υπολογίσουμε όλα αυτά θα τα βρούμε.



Προσπαθώ να υπολογίσω πόσο αέρας περνάει απο συγκεκριμένη διατομή σε συγκεκριμένη ταχύτητα.. Επειδή δεν ξέρω πως ακριβώς βγαίνει αυτό το νούμερο εφαρμόζω ενα σκεπτικό και μου λέτε αν βλέπετε κάποιο λάθος.

Το σκεπτικό μου έχει ως εξής:

Έχω μια σωλήνα διαμέτρου 130 τετραγωνικών εκατοστών η οποία "σκίζει" τον άνεμο με 100 χλμ/ώρα. Αυτό ισοδυναμεί με 27.77 μέτρα το δευτερόλεπτο. Ειναι σωστό να πω:

130 τετ. εκ. Χ 27.77 μέτρα /δευτ. => 130 τετ. εκ Χ 2777 εκατοστά / δευτ. => 361.010 κυβικά εκατοστά / δευτ => 361 λιτρα / δευτερόλεπτο

Είναι σωστό αυτό?

Τώρα αυτό σαν αποτέλεσμα μπορεί να φαίνεται πολύ αλλά είναι σχετικά δύσκολο ολο αυτό να πάει στη μηχανή αφού εχουμε το φίλτρο που κόβει κάπως, καθώς και η σωλήνα που πάει προς πεταλούδα ειναι 60-65 mm (περίπου ~30 τετ. εκ) και στη συνέχεια η πεταλούδα του 1400 είναι περιπού 15 τετ. εκ. επιφάνειας οποτε και πέφτει πολύ bottleneck..Πάντως αφού η χωρητικότητα τού συστήματος εισαγωγής (σηλήνας απο το φιλτροκούτι στην πεταλούδα, μέχρι σωλήνες που φτάνουν στις βαλβίδες) ειναι δεδομένη για συμπίεση 1 bar (ατμοσφαιρική) τοτε θεωρητικά αυτό που βελτιώνεται είναι η ταχύτητα παροχής αέρα στους κυλίνδρους καθώς μην μπορώντας να χωρέσουν τα 361 λίτρα / δευτερόλεπτο στα ~15 τ.εκ της πεταλούδας (8.6 φορές μικροτερο απο τα 130 τ. εκ της εισαγωγής) τότε θα προσπαθήσουν να στριμωστούν τρέχοντας 8.6 φορές περισσότερο, ενα πράγμα σαν αυτό που γίνεται οταν κλείνουμε με το δάλτυλο μας ένα λάστιχο με νερό....Φυσικά το νούμερο ειναι μικρότερο απο 8.6 φορές λόγω απωλειών αλλα μιλάμε πάντοτε θεωρητικά....
fpug - Δευ 18 Νοέ 2002, 12:13:22
Θέμα δημοσίευσης:
δειτε κι αυτο

http://www.peugeot-gti.net/photopost/data/504/32super1600_1-med.jpg
http://www.peugeot-gti.net/photopost/data/504/32super1600_3-med.jpg
http://www.peugeot-gti.net/photopost/data/504/32super1600_2-med.jpg


206S1600
Sidobre - Δευ 18 Νοέ 2002, 12:16:35
Θέμα δημοσίευσης:
Μμμμμ, κολπάκια!
fpug - Δευ 18 Νοέ 2002, 14:03:40
Θέμα δημοσίευσης:
Πολυ καλα κολπακια μπορω να πω.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr