johnnym έγραψε: |
Καλημέρα σας,
Το Vert Ouranos 307 μου,μετά το ξεθόριασμα και ''ασπρισμα'' της οροφής και του καπό παρατήρησα με ένα ίδιο σήμερα ότι το χρώμα μου είναι σημαντικά ξεθωριασμένο μπλεδίζοντας πλέον. Μιλώντας με διάφορους φανοποιούς με νέες μεθόδους επισκευών (ναι έχω μερικά βαθουλόματα κια δε θελω να πεσει στόκος) μου είπαν για 650€ δουλειά φανοποιείας(μαζί με το λύσιμο του αυτοκινήτου) και 1000€ για βάψιμο,Χωρίς ΦΠΑ..... Κάποιοι μου μίλησαν για φρεσκάρισμα του χρώματος,χωρίς να ξέρουν παραπάνω.. Μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει? Καμία άλλη λύση ώστε να δείξει το 307 μου ξανά πράσινο? 75.000χλμ έχω μόνο :/ |
Mono AEK έγραψε: |
Τα αυτοκολλητα μακροπροθεσμα καταστρεφουν το χρωμα αλλα απτη στιγμη που εσυ εχεις ηδη θεμα ειναι μια καλη λυση.
Βεβαια αν ψαχτεις δε νομιζω οτι το βαψιμο ολοκληρου αυτοκινητου θα σου βγει πολυ πιο ακριβο |
DimiP έγραψε: | ||
τι ακριβως ζημια κανουν τα αυτοκολητα στο χρωμα μακροπροθεσμα ; |
Mono AEK έγραψε: | ||||
Καλοκαιρι με τη πολυ τη ζεστη τα αυτοκινητα ψηνονται οταν λοιπον η λαμαρινα φτανει τους 50+ βαθμους το βερνικι υγροποιειται ελαφρα και με τη κολλα απτα αυτοκολλητα γαμιεται αλλα μακροπροθεμα οπως ειπα Αυτο μου το εχει πει φιλος που κανει αυτη τη δουλεια φιμε αυτοκολλητα κλπ |
Snap5 έγραψε: |
DimiP βασικά αυτοκόλλητο και βερνίκι γίνονται ένα με τον καιρό.
johnnym ολικό βάψιμο και ξεμπερδεύεις λοιπόν. |
Snap5 έγραψε: |
Αν το αφήσεις το αυτοκίνητο με αυτοκόλλητο αρκετό καιρό εκτεθειμένο στον ήλιο θα έχεις θέμα. Οι ferrari και τα άλλα ακριβά αυτοκίνητα περνούν το μεγαλύτερο χρόνο τις ζωής τους κλεισμένες σε γκαράζ.
Το αυτοκόλλητο συνήθως στα 4-5 χρόνια ξεραίνεται και αρχίζει και απολεπίζεται. Αν μάλιστα το αυτοκίνητο είχε ξαναβαφτεί (και δεν έχει γίνει καλή δουλειά) υπάρχει και περίπτωση καθώς βγάζεις το αυτοκόλλητο να πετάξει και το χρώμα. Δεν είναι απλά "το βαρέθηκα το αυτοκόλλητο - το βγάζω". Υπάρχει μια χρονοβόρα διαδικασία και σε αυτή την περίπτωση. |