PSClub - Hellas

Φτιάξε το μόνος σου - 206 - περίεργα με φώτα & κόρνα (ghost in the car!)

nido - Τετ 18 Μάϊ 2016, 20:30:42
Θέμα δημοσίευσης: 206 - περίεργα με φώτα & κόρνα (ghost in the car!)
Δε βρήκα κάτι αντίστοιχο, οπότε ανοίγω νέο θρεντ...

Εδώ και κάνα μήνα παρατηρώ ότι καμιά φορά όταν ανάβω τα φώτα ομίχλης (π.χ. βράδυ στα στροφιλίκια του Διονύσου) ή τους προβολείς, μετά από μερικά δευτερόλεπτα ξανασβήνουν μόνα τους... Έχει συμβεί στο άσχετο 5-6 φορές και χθες έτυχε και σταμάτησαν δύο μηχανόβιοι μπροστά μου που είχαν πιάσει τη συζήτηση και δεν ξεκινούσαν με το πράσινο οπότε ανακάλυψα ότι είχε "απενεργοποιηθεί" και η κόρνα (όπου και να πατούσα δεν έβγαζε κιχ!) μέχρι που ...είπα να δοκιμάσω ν'ανάψω και να σβήσω τα φώτα ομίχλης, οπότε ...επανήλθε! Laughing

Στην καλή περίπτωση δεν κάνει καλή επαφή κάποιο βυσματάκι στα καλώδια που έρχονται από την κολόνα του τιμονιού... Σας έχει τύχει κάτι παρόμοιο?
drdino - Πεμ 19 Μάϊ 2016, 07:38:02
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν έχω μπροστά μου τα σχεδιαγράμματα, αλλά είναι πιθανό η κόρνα και τα φώτα ομίχλης να έχουν κοινή πλεξούδα μπροστά. Αν ισχύει αυτό, τότε το πρόβλημα μάλλον είναι εκεί, κάποια κακή σύνδεση, κοννέκτορας που έχει πάρει υγρασία κλπ. Multiplex δεν είσαι; Αν ναι, αν έχανε επικοινωνία η BSI με το COM τότε θα είχες ένα σορό σφάλματα.
Bill207 - Πεμ 19 Μάϊ 2016, 07:47:29
Θέμα δημοσίευσης:


Laughing Laughing Laughing
nido - Πεμ 19 Μάϊ 2016, 12:05:00
Θέμα δημοσίευσης:
Laughing Laughing Laughing

drdino έγραψε:
Δεν έχω μπροστά μου τα σχεδιαγράμματα, αλλά είναι πιθανό η κόρνα και τα φώτα ομίχλης να έχουν κοινή πλεξούδα μπροστά. Αν ισχύει αυτό, τότε το πρόβλημα μάλλον είναι εκεί, κάποια κακή σύνδεση, κοννέκτορας που έχει πάρει υγρασία κλπ. Multiplex δεν είσαι; Αν ναι, αν έχανε επικοινωνία η BSI με το COM τότε θα είχες ένα σορό σφάλματα.


Multiplex, σωστά. Χθές το απόγευμα το άνοιξα κάτω απ' το τιμόνι κι έκανα ένα τσεκ σφίγγοντας όλα τα βυσματάκια μήπως κάποιο δεν είχε σωστή επαφή, so far so good, αν το ξανακάνει θα ενημερώσω. Το Vgate που το έχω μονιμως κουμπωμένο στην OBDII το άφησα πάνω, από error codes δεν υπάρχει κάτι.
drdino - Πεμ 19 Μάϊ 2016, 13:09:24
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν θα σου δείξει σφάλματα στην BSI ή στο COM αυτό, δεν τα διαβάζει αυτά τα modules...
Manos206 - Πεμ 19 Μάϊ 2016, 13:23:55
Θέμα δημοσίευσης:
Ειχα τα ιδια ακριβως θεματα στο cc. Η κορνα μερικες φορες δε λειτουργουσε και δουλευε οταν επαιζα λιγο με το διακοπτη των φωτων. (Χωρις καν να τον γυρισω απλα να τον ακουμπουσα). Σε μενα ανοιγε και τα φωτα μονο του. Αιτια η πεζο εδινε προβληματικη μοναδα διακοπτων που ειχαν τοτε (250€). Ομως σε καποιο αλλο τοπικ μια κοπελα το ειχε φτιαξει ανοιγοντας το διακοπτη των φωτων οπου και ειδε οτι ειχε σηκωθει η ταινια που ειχε μεσα.
nido - Πεμ 19 Μάϊ 2016, 13:49:18
Θέμα δημοσίευσης:
Παίζει να είναι κάτι τέτοιο!
Στο αυτόματο mode καμια φορα τα φώτα ανάβουν και σβήνουν μόνα τους μέρα μεσημέρι.

Θεά η κοπέλα αν το βρήκε και το έφτιαξε (κάτι αντίστοιχο είχα φτιάξει στο διακοπτάκι για τους ηλ. καθρέφτες).
Worthy
velvet - Πεμ 19 Μάϊ 2016, 14:28:26
Θέμα δημοσίευσης:
thanx guys Cool

Σε μένα (P206 1.1i 2004 mux χωρίς αυτόματα φώτα) το πρόβλημα ήταν μεταξύ φλας και φώτα πορείας, δεν είχα πρόβλημα με κόρνα.
Οπότε το μόνο σημείο που πείραξα ήταν στο αριστερό χειριστήριο, στον διακόπτη των φώτων (όπως φαίνεται στη φωτό). Εσύ λογικά θα πρέπει να ψάξεις πιο "βαθειά" στον διακόπτη των προβολέων ομίχλης.

nido - Πεμ 19 Μάϊ 2016, 16:02:39
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ thanks! Wink Πώς το έφτιαξες?

Στο ίδιο διακοπτάκι έχω την εντύπωση ότι είναι το πρόβλημα και στο δικό μου, που αισθάνομαι κάτι "κριτς-κριτς" όταν τερματίζω το περιστροφικό των φώτων ομίχλης... Να πάρω νέο "πολυδιακόπτη" δεν το βλέπω για ένα κομματάκι μέταλλο που έχει ξηλωθεί και παίζει μέσα και βραχυκυκλώνει κάπου κάπου (αν είναι αυτό), 650€ τον έχουν ολόκληρο για το δικό μου...
nido - Παρ 20 Μάϊ 2016, 01:11:17
Θέμα δημοσίευσης:
[EDIT - κάτι έκανα στο browser του κινητου & ξαναπόσταρε το τελευταίο που είχα γράψει από κει..…]
Blue Cub - Παρ 20 Μάϊ 2016, 07:37:56
Θέμα δημοσίευσης:
Επαθες Deja vu;
nido - Παρ 20 Μάϊ 2016, 08:53:12
Θέμα δημοσίευσης:
Έτσι φαίνεται!...Αμάν πια αυτή η τεχνολογία!... Laughing
Blue Cub - Παρ 20 Μάϊ 2016, 09:45:56
Θέμα δημοσίευσης:
Ασχετο. Ανοιγουν ευκολα αυτοι οι διακοπτες; Μπορω να ανοιξω τον διακοπτη των υαλοκαθαριστηρων για να δω γιατι εχει χασει επαφη το κουμπι του trip computer; Φοβουμαι ταμαλα μη σπασω τιποτις...
nido - Παρ 20 Μάϊ 2016, 16:02:24
Θέμα δημοσίευσης:
Έψαξα λίγο, ο γιουτχιούμπης έχει αρκετό πράμα...

Πώς αφαιρούμε ολόκληρο τον "πολυδιακόπτη":
https://www.youtube.com/watch?v=bzGDj0zmLEU

Πώς τον λύνουμε και φτάνουμε στα σωθικά του:
https://www.youtube.com/watch?v=m27z4nlWU5Q




("not easy, but not impossible either..." με Σκωτσέζικη προφορά, να 'ναι καλά ο τύπος Cool )
RoadRunner122 - Παρ 20 Μάϊ 2016, 20:34:16
Θέμα δημοσίευσης:
Χαχαχα και νομιζα πως ημουν ο μονος! Very happy
Οταν βγαζω αριστερο φλας που και που κανει switch σε φωτα. Χαιδευοντας το λεβιεδακι με στοργη κ προδερμ ξανα αναβει το φλας σβηνωντας τα φωτα.
nido - Παρ 20 Μάϊ 2016, 21:15:39
Θέμα δημοσίευσης:
Θα τη βρούμε τη λύση, που θα πάει... Laughing

Υπάρχουν διάφορα σε λογική τιμή (σε σχέση με εδώ) στο ίντερνετ, από φουλ πολυδιακόπτες μέχρι σκέτα διακοπτάκια φώτων ή καθαριστήρων.... Θέλει ψάξιμο βέβαια ποιο ταιριάζει σε κάθε έκδοση, δε νομίζω ότι είναι interchangeable...

http://www.ebay.co.uk/itm/PEUGEOT-206-COMBINATION-WIPER-SWITCH-STALKS-96511181XT/252374500713?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D36561%26meid%3D4f92d0725ccf40dea0a65aa468a1e44b%26pid%3D100005%26rk%3D3%26rkt%3D5%26sd%3D401001632424
iceage - Σαβ 28 Μάϊ 2016, 13:28:54
Θέμα δημοσίευσης:
Προ διμήνου έκανε το ίδιο περίπου και στο δικό μας μουλάρι. Έβγαλα την μονάδα την έλυσα και την καθάρισα . Και ως διαμαγείας το πρόβλημα λύθηκε. Αν και στο δικό μας οι επαφές των μοχλών ήταν μέσα σε slides και για να ξανακεντραριστούν πρέπει να είσαι χταπόδι με δύο οκτάδες πλοκάμια . Θέλει κάποιον βοήθεια στο κλείσιμο που να νιώθει γιατί αλλιώς ξεσυπλώνεις όλα τα γαλλικά που έμαθες στο σχολείο.
nido - Δευ 06 Ιούν 2016, 17:08:52
Θέμα δημοσίευσης:
Πρέπει να το βγάλω και να το ανοίξω κι εγώ, χθες το βράδυ μου άρχισε πάλι τα νάζια σε βουνίσια διαδρομή, άναβα τους προβολείς για μακριά κι έσβηναν μετά από λίγο από μόνοι τους, το ίδιο και τα ομίχλης, τα πορείας άναβαν στο άσχετο με το που άρχισε να σκοτεινιάζει και με το που χάιδευα το χειριστήριο των φώτων ξαναέσβηναν, και η κόρνα (που την έχω στο νου μου μετά την πρώτη φορά που το έκανε και την τεστάρω κάπου-κάπου) έβγαινε off!...

Επίσημη τιμή ανταλλακτικού από Peugeot (& Citroen) by the way 700κάτι!!!
nido - Πεμ 09 Ιούν 2016, 23:06:00
Θέμα δημοσίευσης:
Ο κωδικός του ορίτζιναλ ανταλλακτικού (COM) για το δικό μου είναι 6239Υ5.

Στο ίντερνετ βρίσκεις ένα σωρό πολυδιακόπτες για 206 που κάνουν τα ίδια πράγματα απ' ότι λένε (δεν ξέρω όμως αν είναι συμβατοί από βύσματα, κλπ, κλπ) στα 200κάτι ευρώ, και σκέτο διακόπτη φώτων (που πάλι δεν ξέρω αν είναι straight replacement) με κανένα 50ρικο....
nido - Τρι 14 Ιούν 2016, 17:37:10
Θέμα δημοσίευσης:
Update (κυρίως σε σχέση με τιμές):

Έγραψα σε ένα γερμανικό σάιτ ανταλλακτικών, μου απάντησαν εντός λίγων ορών ζητώντας μου τον αριθμό πλαισίου για να το δουν, τους το έστειλα, και πριν λίγο μου έστειλαν το παρακάτω:

Παράθεση:

Nick,
6242 C6 is the current part no. for this VIN.
390,30€ + shipping costs (original part)


(αντί 750€ τιμή ελληνικής αντιπροσωπίας)
nido - Παρ 24 Ιούν 2016, 18:37:56
Θέμα δημοσίευσης:
Ο πολυδιακόπτης του τιμονιού βγήκε σήμερα και καθαρίστηκε με σπρέι επαφών και πεπιεσμένο αέρα, οι επαφές στο διακοπτάκι των φώτων ήταν πολύ ταλαιπωρημένες όπως φαίνεται και στη φωτο...



Για να δούμε τι κάναμε......... Θα ενημερώσω, περισσότερο ήθελα να το βγάλω για να φωτογραφίσω τον ίδιο το διακόπτη και να δω αν είναι με βυσματάκι ή με καλωδιοταινία ώστε να μπορώ να βρω τον ίδιο (χωρίς όλο το υποόλοπο, που είναι πανάκριβο).
nido - Δευ 27 Ιούν 2016, 18:08:41
Θέμα δημοσίευσης:
~15 ευρώ το ανταλλακτικό μοχλουδάκι για τα φώτα & φλας, τύπου Delphi που έχει το δικό μου, αντί ν'αλλαχτεί όλο το COM που μου πρότειναν, και που το δίνουν όσο έχει ένα καλό laptop (έλεος!)...

Λεπτομέρειες για όποιον ενδιαφέρεται εδώ: http://www.aliexpress.com/item/For-Peugeot-206-301-307-308-3008-405-407-408-TURN-SIGNAL-SWITCH-STEERING-COLUMN-Auto/32670573289.html?spm=2114.10010108.1000023.9.DJfBvK

(έχει και ωραίες φωτό από τη διαδικασία αντικατάστασης του)
nido - Παρ 29 Ιούλ 2016, 21:04:54
Θέμα δημοσίευσης:
Ήρθε. Cool


drdino - Σαβ 30 Ιούλ 2016, 23:19:03
Θέμα δημοσίευσης:
Από πχιότητα πλαστικώνε πώς είναι; Το graining; Έχει υπολείμματα καλουπιού;
nido - Δευ 01 Αύγ 2016, 19:15:52
Θέμα δημοσίευσης:
Κορυφή, δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από το "ορίτζιναλ" (θα μπορούσε να είναι κι απ' τον ίδιο προμηθευτή). Δεν ξέρω στο εσωτερικό μήπως έχουν αλλάξει κάτι... Αν ναι, ελπίζω προς το καλύτερο...
makmak27 - Τρι 02 Αύγ 2016, 00:25:35
Θέμα δημοσίευσης:
Manos206 έγραψε:
Ειχα τα ιδια ακριβως θεματα στο cc. Η κορνα μερικες φορες δε λειτουργουσε και δουλευε οταν επαιζα λιγο με το διακοπτη των φωτων. (Χωρις καν να τον γυρισω απλα να τον ακουμπουσα). Σε μενα ανοιγε και τα φωτα μονο του. Αιτια η πεζο εδινε προβληματικη μοναδα διακοπτων που ειχαν τοτε (250€). Ομως σε καποιο αλλο τοπικ μια κοπελα το ειχε φτιαξει ανοιγοντας το διακοπτη των φωτων οπου και ειδε οτι ειχε σηκωθει η ταινια που ειχε μεσα.


Ακριβως τα ιδια προβληματα με σενα (κορνα και φωτα) και λυθηκε με την αλλαγη της μοναδας διακοπτων, οπως αναφερει και ο φιλος πιο πανω.
nido - Τρι 02 Αύγ 2016, 11:06:36
Θέμα δημοσίευσης:
Πόσο στη χρέωσαν?
sps - Τετ 03 Αύγ 2016, 10:10:57
Θέμα δημοσίευσης:
Νικο ή Γιωργο, προσφερεται καποιος να του στειλω δυο πολυδιακοπτες που εχω να τους ανοιξει να γινει τραμπα?

Βασικα πηρα εναν απο cc αλλα εχει κομμενη την σερπατινα του αεροσακου και της κορνας. Απο αυτον θελω να βγαλω τον αριστερο μοχλο των φωτων-φλας και να τον βαλω στον παλιο δικο μου.
nido - Πεμ 04 Αύγ 2016, 00:02:12
Θέμα δημοσίευσης:
Σπύρο ευχαρίστως αν είναι ίδιου τύπου με τον δικό μου αλλά νομίζω πως δεν είναι κάτι το φοβερό, απλά πρέπει να βάλεις κάτι (π.χ. κομματάκια από κάποια παλιά τηλεκάρτα) στα πλαστικά κλιπακια που ανοίγεις, να μην ξαναπιάνουν όταν πας σε άλλα (μια κι έχει πολλά που πρέπει ν'ανοίξουν μαζί για να ξεκουμπώσει σε δυο κομμάτια).

Εγώ είδα πως το κάνει εδώ για να πάρω μια ιδέα για το βαθμό δυσκολίας:
https://www.youtube.com/watch?v=m27z4nlWU5Q
Ο τύπος που δείχνει (μαζί με τα διακοπτάκια του) ΔΕΝ είναι ίδιος με του RC μου.
sps - Πεμ 04 Αύγ 2016, 10:57:20
Θέμα δημοσίευσης:
ok νικο, θα δω κι εγω τα βιντεακια, πιστευω να τα καταφερω!
nido - Παρ 12 Αύγ 2016, 18:15:50
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Από πχιότητα πλαστικώνε πώς είναι; Το graining; Έχει υπολείμματα καλουπιού;


nido έγραψε:
Κορυφή, δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από το "ορίτζιναλ" (θα μπορούσε να είναι κι απ' τον ίδιο προμηθευτή). Δεν ξέρω στο εσωτερικό μήπως έχουν αλλάξει κάτι... Αν ναι, ελπίζω προς το καλύτερο...


Update (και διόρθωση): ΔΕΝ ήταν άψογο τελικά, μπήκε μια χαρά αλλά δε δούλευαν τα αυτόματα φώτα (λες και το κουμπάκι ήταν διακοσμητικό) και χρειάστηκε να βγει η ακρούλα του διακόπτη και να πειράξω λίγο το λαμάκι με τις επαφές μέσα, που δεν το πατούσε σωστά η μυτούλα στο εσωτερικό του κουμπιού (και γ@μώ τα quality control!). Κατόπιν τούτου, όλα καλά. Η διαδρομή του για την πρώτη σκάλα των προβολέων σαν να είναι λίγο μικρότερη από του ορίτζιναλ, ίσως επειδή δεν έχει καθόλου μπόσικα για την ώρα. Θέλει λίγο περισσότερη δύναμη για τα φλας δεξιά/αριστερά τώρα που είναι ακόμα καινούργιος, αλλά η επαναφορά του είναι τέλεια.

Επίσης, μια και είπες για πχιότητα πλαστικώνε πιο πάνω, έχω την εντύπωση ότι το πλαστικό του είναι λίγο πιο μαλακό από του ορίτζιναλ - το οποίο φαίνεται αν πιάσεις την ακρούλα του διακόπτη και δοκιμάσεις να τον "στραβώσεις" λίγο.

Αυτά. Πρόμπλεμ σόλβντ.
nido - Παρ 26 Αύγ 2016, 18:38:02
Θέμα δημοσίευσης:
Να και ο άλλος διακόπτης, των καθαριστήρων, του οποίου η καλωδιοταινία ελέγχει τον πίσω καθαριστήρα & τις ενδείξεις του trip computer. Πώς ήταν οι επαφές του από την οξείδωση με τα χρόνια και πώς έγιναν μετά το καθάρισμα.


dinosg - Κυρ 06 Νοέ 2016, 01:36:52
Θέμα δημοσίευσης:
nido έγραψε:
Να και ο άλλος διακόπτης, των καθαριστήρων, του οποίου η καλωδιοταινία ελέγχει τον πίσω καθαριστήρα & τις ενδείξεις του trip computer. Πώς ήταν οι επαφές του από την οξείδωση με τα χρόνια και πώς έγιναν μετά το καθάρισμα.



Καλησπέρα! Εχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και θέλω να ρωτήσω κάτι. Αν απλά ανοίξω τον αριστερό βραχίονα και τον καθαρίσω θα δουλέψει;
Να ανοίξω όλο το σύστημα comm2000 μου φαίνεται δύσκολο. Είδα κάποια video poy to κάνουν, αλλά θέλει και ανταλλακτικά. Μήπως ο απλός καθαρισμός στο αριστερό βραχίονα λύσει το πρόβλημα; Ανοίγει εύκολα; Εσύ με τι το καθάρισες;;
nido - Δευ 07 Νοέ 2016, 17:29:01
Θέμα δημοσίευσης:
Αν είναι ίδιου τύπου με το δικό μου (DELPHI, αν βγάλεις το κάλυμμα της κολόνας του τιμονιού πρέπει να φαίνεται ο τύπος και η ημ/νία κατασκευής) και αν πιάνουν τα χέρια σου από τέτοια μαστορέματα μπορείς να το δοκιμάσεις ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ να το ανοίξεις, το λεβιεδάκι αυτό χωρίζεται σε 3 κομμάτια και αν δεν κολλήσεις προσωρινά τα δύο πιο μέσα (αυτό που περιστρέφεται για τα ομίχλης και το μέσα-μέσα) με μια φαρδιά, γερή ταινία, ώστε τραβώντας την άκρη (θέλει αρκετή δύναμη) να τραβηχτεί ΜΟΝΟ το τμήμα που ελέγχει τις "ψείρες" και τα μεσαία φώτα, μπορεί να ξηλώσεις την καλωδιοταινία και τότε ή θα πρέπει να κάνεις όλη τη διαδικασία (αφαίρεση αερόσακου, τιμονιού κλπ, άνοιγμα COM) ή πας για νέο COM, που δε λέει καθόλου...

Τις επαφές εγώ τις καθάρισα με μπατονέτες τις οποίες είχα "ποτίσει" με λίγο σπρέι καθαρισμού επαφών που είχα (αλλά και βενζίνη/οινόπνευμα μπορείς να βάλεις), και επειδή δεν έγινε πολύ καλή δουλειά χρησιμοποίησα στην άκρη τους ένα κομματάκι πολύ ψιλό γιαλόχαρτο (2000 grade) επίσης "ποτισμένο" με καθαριστικό επαφών.
nickterc - Τετ 07 Μάρ 2018, 15:37:20
Θέμα δημοσίευσης:
Μην ανοιγω νεο θεμα.Παω να βαλω μπρος ,βαζω κανονικα αλλα μενουν τα λαμπακια ολα ανοιχτα στο ταμπλω,καποια αναβοσηνουν,κατα τα αλλα το αμαξι οκ.Σβηνω βγαζω πολο,ξανασυνδεω και παλι τα ιδια.Του ριχνω δυο ψηλες στο κοντερ απο πανω και στο τιμονι απο κατω και στρωνει.Καμια ιδεα?Bsi?φΦτου φτου φτου...Vag γιναμε...
TopGear - Τετ 07 Μάρ 2018, 20:31:31
Θέμα δημοσίευσης:
nickterc έγραψε:
Μην ανοιγω νεο θεμα.Παω να βαλω μπρος ,βαζω κανονικα αλλα μενουν τα λαμπακια ολα ανοιχτα στο ταμπλω,καποια αναβοσηνουν,κατα τα αλλα το αμαξι οκ.Σβηνω βγαζω πολο,ξανασυνδεω και παλι τα ιδια.Του ριχνω δυο ψηλες στο κοντερ απο πανω και στο τιμονι απο κατω και στρωνει.Καμια ιδεα?


Δυναμό;

nickterc έγραψε:
Bsi?φΦτου φτου φτου...Vag γιναμε...


Εμένα μια φορά που το βάλαμε στο διαγνωστικό ψάχνοντας κάτι άσχετο, έβγαλε θέματα ο BSI, αλλά ξέρω ότι έτσι είναι εδώ και χρόνια. Όχι απλά γίναμε VAG, εγώ το θεωρώ ψιλοδεδομένο ότι είναι προβληματικό ανταλλακτικό και πώς παίζει τα περισσότερα 206 να εμφανίζουν ζητήματα. Laughing Laughing Laughing Από κει και μετά, δε γνωρίζω αν επιδιορθώνεται, αν είναι αξιόπιστη η επιδιόρθωση, πόσο περίπου πάει το κόστος (καινούριο μου είχε αναφέρει κάποιος ότι πάει κάπου 4 κατοστάρικα) και ποιος αναλαμβάνει να το κάνει αυτό.
nickterc - Τετ 07 Μάρ 2018, 20:54:17
Θέμα δημοσίευσης:
Θα μετρησω το δυναμο αλλα μου το κανει κ σβηστο.Εβγαλα το κλειδι και τα οργανα εκει αναμμενα!Εβγαλα πολο για να σβησουν
TopGear - Τετ 07 Μάρ 2018, 21:08:57
Θέμα δημοσίευσης:
nickterc έγραψε:
Θα μετρησω το δυναμο αλλα μου το κανει κ σβηστο.Εβγαλα το κλειδι και τα οργανα εκει αναμμενα!Εβγαλα πολο για να σβησουν


Θέλει ο Elon Musk να αγοράσει το Peugeot σου!!! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Θα βρει την πατέντα για τα ηλεκτρικά στα νέα μοντέλα του!!!
nickterc - Τετ 07 Μάρ 2018, 21:23:31
Θέμα δημοσίευσης:
Aνταλλαγη με Tesla!!
nido - Πεμ 08 Μάρ 2018, 06:26:16
Θέμα δημοσίευσης:
nickterc έγραψε:
Του ριχνω δυο ψηλες στο κοντερ απο πανω και στο τιμονι απο κατω και στρωνει.Καμια ιδεα?Bsi?φΦτου φτου φτου...Vag γιναμε...

Με τις σφαλιάρες στρώνει επιτόπου, α-λα Millenium Falcon?!..
Και αφού στρώσει, πότε το ξανακάνει? Στο άσχετο, ή μόνο αν παίζουν κραδασμοί?
nickterc - Πεμ 08 Μάρ 2018, 09:24:51
Θέμα δημοσίευσης:
Την μια φορα που το εκανε ημουν σταματημενος.Θα το δω παλι σημερα αν θα το ξανακανει.
myst77 - Δευ 10 Σεπ 2018, 20:45:00
Θέμα δημοσίευσης:
Σε Peugeot 307 (2002) κάποιες φορές που οδηγώ βράδυ σβηνουν στιγμιαία τα φώτα πορείας για ένα δευτερολεπτο (μαζι και αυτα στο ταμπλό). Θελω να ανοιξω το σημειο που γυρνας για να αναψουν τα φωτα για να καθαρισω με σπρεϋ τις επαφες, μηπως γλυτωσω αλλαγη ολου του συστηματος Sad δεν ειμαστε για τετοια Sad
Προσπαθω να βαλω μικρο κατσαβιδι για να βγαλω πρωτα το μικρο καμπυλωτο καπακι αλλα δεν τραβιεται προς τα εξω.
Εχει καποιο σημειο που ελευθερωνει καποιο κλειδωμα;
Ειναι κατι αλλο που πρεπει να προσεξω;
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr