PSClub - Hellas

Κινητήρας - Etuners - Πρόγραμμα για 208 GTI

salex - Δευ 16 Νοέ 2015, 13:36:02
Θέμα δημοσίευσης: Etuners - Πρόγραμμα για 208 GTI
Καλημέρα σε όλους!

Μετά από εκτεταμένη έρευνα και εξέλιξη πάνω στο 208 GTI με κινητήρα THP200, είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας παρουσιάσουμε την αναβάθμισή μας. Η ιδιαιτερότητες που έχει είναι οι παρακάτω:
- Πλήρης έλεγχος του συστήματος valvetronic, μιας και αυτό μας επιτρέπει την αύξηση ισχύος σε μεγάλο βαθμό.
- Αφαίρεση των περιοριστών ροπής σε 1η και 2α, μιας και στο 208 GTI υπάρχει περιορισμός ροπής ανά ταχύτητα.
- Δυνατότητα εγκατάστασης Launch control, την ώρα της αναβάθμισης λογισμικού (ή κατ'επιλογήν μέσω FlasherTHP).
- Δυνατότητα εγκατάστασης NoliftShift, την ώρα της αναβάθμισης (ή κατ'επιλογήν μέσω FlasherTHP).
- Δυνατότητα αναβάθμισης του εγκεφάλου μέσω OBD, χωρίς να ανοιχθεί ο εργοστασιακός εγκέφαλος στον πάγκο. Αποκλειστικά και μόνο με το δικό μας λογισμικό αναβάθμισης, FlasherTHP, υπάρχει η δυνατότητα ο ίδιοκτήτης να επιλέγει το πρόγραμμα που θα χρησιμοποιήσει από τις επιλογές που του έχουμε παρέχει.

Τα στάδια βελτίωσης που προσφέρουμε είναι τρια:
1) Stage 1. Για εντελώς εργοστασιακά αυτοκίνητα.
2) Stage 2. Για αναβαθμισμένα περιφερειακά, όπως εξάτμιση, ιντερκούλερ και εισαγωγή κρύου αέρα.
3) Custom tuning, ώστε να καλυφθούν οι πιο απαιτητικές περιπτώσεις αναβαθμισμένων περιφερειακών, μεγάλες τουρμπίνες κλπ.

Η τελική ισχύς του κινητήρα με την αναβάθμιση λογισμικού εξαρτάται σε ένα μεγάλο βαθμό από την ποιότητα βενζίνης που χρησιμοποιείται. Για αυτό οι αναβαθμίσεις αλλάζουν ανάλογα με το αν έχουμε βενζίνη 95RON ή 98RON.

Παραδείγματα αναβαθμίσεων μπορείτε να βρείτε εδώ:
http://www.etuners.gr/category/ecu-remaps/peugeot/208/


Για περισσότερες πληροφορίες είμαι στη διάθεσή σας!
taskom - Δευ 16 Νοέ 2015, 18:34:28
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπερα για ποσο πανω λεμε σε καθε σταδιο?

Ευχαριστω.
salex - Δευ 16 Νοέ 2015, 19:47:39
Θέμα δημοσίευσης:
Τάσο, αν χρησιμοποιεί κανείς βενζίνη 98/100 οκτανίων (στην Ευρώπη 98, εδώ την λέμε 100), σε πρώτο στάδιο το κέρδος είναι περίπου 30-35 ίπποι.
Το δεύτερο στάδιο φέρνει ακόμα περίπου 20.

Στην ουσία, είναι ένα 207 RC με πολύ πολύ καλύτερο καπάκι και εκκεντροφόρους, αυτή τη δουλειά κάνει το σύστημα valvetronic.
Για αυτό και τα αποτελέσματα είναι παρόμοια με ένος RC + εκκεντροφόρους πρώτου σταδίου.
Tzive - Δευ 16 Νοέ 2015, 20:54:36
Θέμα δημοσίευσης:
Πρωτο στάδιο δηλαδή μπορεί να παίξει 250-255?
salex - Δευ 16 Νοέ 2015, 22:41:41
Θέμα δημοσίευσης:
Tzive έγραψε:
Πρωτο στάδιο δηλαδή μπορεί να παίξει 250-255?


Δεύτερο στάδιο ναι, μπορεί. Πρώτο στάδιο το πολύ μέχρι 225-230. Το εργοστασιακό ιντερκούλερ το ξέρεις πόσο μικρό είναι. Μόνο για 230 άλογα δεν φτάνει.
vag21 - Δευ 16 Νοέ 2015, 22:52:20
Θέμα δημοσίευσης:
καλες αναβαθμισεις σας ευχομαι Thumb Left .
MEMsound - Τρι 17 Νοέ 2015, 11:19:49
Θέμα δημοσίευσης:
well done!! Cool Cool
Nikos Kal - Τρι 17 Νοέ 2015, 14:49:32
Θέμα δημοσίευσης:
ευχομαι καλες βελτιωσεις και ασπαστο
stef80 - Πεμ 31 Δεκ 2015, 00:49:50
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπερα Στελιο.
Το μοτερ αυτο ειναι ιδιο με της bmw 120i? (προφανως με αλλο προγραμμα και διαμηκη τοποθετηση)
salex - Πεμ 31 Δεκ 2015, 19:02:27
Θέμα δημοσίευσης:
stef80 έγραψε:
Καλησπερα Στελιο.
Το μοτερ αυτο ειναι ιδιο με της bmw 120i? (προφανως με αλλο προγραμμα και διαμηκη τοποθετηση)


Ναι ακριβώς! Είναι πανομοιοτυπα τα specs τους.
taskom - Τετ 06 Ιαν 2016, 10:11:11
Θέμα δημοσίευσης:
Στελιο στειλε μου αν θες τιμουλεσ..

Ευχαριστω
stevedek - Κυρ 13 Μάρ 2016, 07:25:31
Θέμα δημοσίευσης:
μετά την τοποθέτηση του στο αυτοκινητο επιβεβαιώνω ότι η ροπή ιδιαιτέρα έχει μεγάλη και εμφανή διάφορα

ακόμη και με μια ταχύτητα επάνω η απόκριση είναι άμεση και πρέπει να συνηθίσεις γιατί τα χιλιόμετρα έρχονται πιο εύκολα σε σημείο που θέλει λίγο προσοχή

από δύναμη δεν έχω καταφέρει να πάω ακόμη μια βόλτα της προκοπής Laughing
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr