PSClub - Hellas

Φρένα - Τι φρένα για 205 Ralllye

kpsig - Κυρ 23 Νοέ 2014, 09:15:34
Θέμα δημοσίευσης: Τι φρένα για 205 Ralllye
Καλημέρα,
σκέφτομαι να αλλάξω τις μπροστινές δαγκάνες με άλλες μιας και αυτές πια χρειάζονται επισκευή.
Σκέφτομαι από 206 αλλά δεν ξέρω κατά πόσον μπαίνουν μιας και τα άκρα του 205 Ραλί είναι σαν του 1,6 Gti 205.
Για πείτε....
geo106xs - Κυρ 23 Νοέ 2014, 10:39:16
Θέμα δημοσίευσης:
Εχω την εντυπωση πως ταιριαζουν απο 206,απλα θα χρειαστει δισκοπλακες 266...
Στο 106 μου,ειχα δοκιμασει δαγκανες απο 205 gti και αν θυμαμαι καλα ταιριαζαν κανονικα.
Lef205 - Κυρ 23 Νοέ 2014, 15:44:23
Θέμα δημοσίευσης:
Κωστα καλησπερα!
ταιριαζουν τα παντα χωρις κανενα προβλημα!
kpsig - Δευ 24 Νοέ 2014, 21:28:17
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:
Κωστα καλησπερα!
ταιριαζουν τα παντα χωρις κανενα προβλημα!

ΟΚ γιατί κάτι διάβαζα ότι στα άκρα από Ραλί και 1,6 GTI 205 τα πράγματα δεν είναι απλά...
Ποια είναι η πιο cost efficient λύση; τα 247mm από 206; Λέω να μείνω στις 14αρες
athanas - Τρι 25 Νοέ 2014, 11:29:03
Θέμα δημοσίευσης:
247 απο 13αρι απλα δεν παιζονται πολυ καλυτερο ακομα και πο τα 266...
BTS - Τρι 25 Νοέ 2014, 11:31:48
Θέμα δημοσίευσης:
Πες και τις λεπτομέρειες, γιατί θα βρεθεί με τα κλασσικά ΑΤΕ ανά χείρας ο άνθρωπος...
Laughing
kpsig - Τρι 25 Νοέ 2014, 21:33:31
Θέμα δημοσίευσης:
athanas έγραψε:
247 απο 13αρι απλα δεν παιζονται πολυ καλυτερο ακομα και πο τα 266...

Γιατί; Μήπως αν είναι έτσι να αφήσω αυτά που έχει και να τα επισκευάσω;
BTS - Τετ 26 Νοέ 2014, 09:29:55
Θέμα δημοσίευσης:
kpsig έγραψε:
athanas έγραψε:
247 απο 13αρι απλα δεν παιζονται πολυ καλυτερο ακομα και πο τα 266...

Γιατί; Μήπως αν είναι έτσι να αφήσω αυτά που έχει και να τα επισκευάσω;


Κώστα από 106 13άρι εννοεί.

Ήταν μία συγκεκριμένη παρτίδα, για λόγους ομολογκασιόν στο Ν, προερχόμενη από τη ZX.

Την φορά μία μικρή μερίδα 13αριών.

Η δαγκάνα έχει διαφορετική σχεδίαση από τις συμβατικές, καθώς και μεγαλύτερο έμβολο και "δαγκώνει" πιο άμεσα.

Θα ανεβάσω φωτό μόλις μπορέσω.
athanas - Τετ 26 Νοέ 2014, 10:26:27
Θέμα δημοσίευσης:
ωραιος Πετραν....ανεβασε φοτο γιατι αλλιως δεν γινεται...
kpsig - Τετ 26 Νοέ 2014, 19:34:59
Θέμα δημοσίευσης:
BTS έγραψε:
kpsig έγραψε:
athanas έγραψε:
247 απο 13αρι απλα δεν παιζονται πολυ καλυτερο ακομα και πο τα 266...

Γιατί; Μήπως αν είναι έτσι να αφήσω αυτά που έχει και να τα επισκευάσω;


Κώστα από 106 13άρι εννοεί.

Ήταν μία συγκεκριμένη παρτίδα, για λόγους ομολογκασιόν στο Ν, προερχόμενη από τη ZX.

Την φορά μία μικρή μερίδα 13αριών.

Η δαγκάνα έχει διαφορετική σχεδίαση από τις συμβατικές, καθώς και μεγαλύτερο έμβολο και "δαγκώνει" πιο άμεσα.

Θα ανεβάσω φωτό μόλις μπορέσω.

Μιλάμε για τις δαγκάνες της ΖΧ 2.0 16V πρώτης γενιάς;
jimakos205 - Πεμ 27 Νοέ 2014, 01:46:07
Θέμα δημοσίευσης:
kpsig έγραψε:

ΟΚ γιατί κάτι διάβαζα ότι στα άκρα από Ραλί και 1,6 GTI 205 τα πράγματα δεν είναι απλά...
Ποια είναι η πιο cost efficient λύση; τα 247mm από 206; Λέω να μείνω στις 14αρες


σωστα διαβασες τα ραλι,τα 1.6 gti οπως κ το δικο μου 1.9 cti φορανε αλλα ακρα κ αλλους δισκους-δαγκανες απο το 1.9 gti.ιδια διαμετρο δισκους αλλα διαφορετικο οφσετ οποτε πρεπει να το προσεξεις μη τυχον δε ταιριαζει.στα ακρα του 1.9 gti ταιριαζουν ευκολα αλλες δαγκανες οπως αυτες του 106 ραλι αλλα κ πακετα δαγκανες-δισκοι 266 κ 288 απο 206,306....τωρα τι ταιριαζει σε σενα δε το ξερω ακριβως γιατι στο δικο μου αλλαξα ολο το μπροστινο συστημα μαζι με τα φρενα με αυτο του 1.9 gti.
RoadRunner122 - Πεμ 27 Νοέ 2014, 10:54:08
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδη προφανως και απαιτεις το τιμονι να μη χασει αισθηση/ακριβεια/πληροφορηση, θα σου προτεινα να μην ασχοληθεις με 266/283 απο μεγαλυτερα μοντελα. Εξαλλου η καροτσα αυτη ειναι πουπουλο.
Δοκιμασε λοιπον την προταση του Πετρου & του Στεφανου, εξαντλησε τα περιθωρια σε διαμμετρο 247 κι αν πια ακομα κι αυτο δε σε ικανοποιει, κοιτας για 266 Wink
BTS - Πεμ 27 Νοέ 2014, 11:46:43
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτές είναι:

klik


Pughell - Παρ 28 Νοέ 2014, 00:44:06
Θέμα δημοσίευσης:
Τα 1300αρια βγηκαν με αλουμινενιες(τα πρωτα,πριν φορεσουν immo) και με τις κλασσικες Ate μετα το 1995. Wink

Οι αλουμινενιες εχουν μικροτερο εμβολο αλλά καλυτερη ψυξη.
B.M-SPORT - Παρ 28 Νοέ 2014, 09:22:29
Θέμα δημοσίευσης:
sorry λιγο το εχασα , αρα κοιταμε δαγκανα ΑΤΕ ή BOSCHE οπως της φωτογραφιας, ;;;;
stratos gti - Παρ 28 Νοέ 2014, 10:32:42
Θέμα δημοσίευσης:
εχω κ γω κατι δαγκανες απο 205 gti σε 247mm παιζει να ναι αυτες οι καλες πως τις αναγνωριζουμε????
BTS - Τετ 31 Δεκ 2014, 01:10:51
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόοοοον,

με διάφορες δαγκάνες για δίσκο 247 στα χέρια μου και τη βοήθεια του Λευτέρη και του Ζαχαρία, επανερχόμαστε με τις παρακάτω πληροφορίες:

1) η "καλή" δαγκάνα για αεριζόμενο δίσκο 247 βγαίνει σε Bendix και Bosch και γράφει πάνω 343143 ή 343144 (αριστερή ή δεξιά πλευρά) και είναι αυτή:

http://www.mister-auto.gr/el/dagkana-phr-non/bendix-691260b_g78_a049691260B.html

Πέρα από το καλύτερο "δάγκωμα" που προσφέρει (σύμφωνα με όσους έκαναν την σύγκριση) είναι επίσης και 1,5 κιλό ελαφρύτερη από τις ΑΤΕ του 16V.



2) Tα τακάκια που φοράει, ενδεικτικά είναι αυτά:

http://www.mister-auto.gr/el/set-apo-4-empros-takakia-phr-non/bendix-571524b_g900005_a049571524B.html



3) Να σημειώσουμε ότι η ίδια δαγκάνα βγαίνει και σε στενότερη έκδοση (αλλάζει το "Π" που φιλοξενεί τα τακάκια), ώστε να δουλέψει με μη αεριζόμενο δίσκο. Πάνω της γράφει 339875 ή 76.


Λύθηκε και αυτό το μυστήριο... Wink
B.M-SPORT - Τετ 31 Δεκ 2014, 13:23:10
Θέμα δημοσίευσης:
μπραβο Πετραν
hlias303 - Πεμ 01 Ιαν 2015, 14:08:34
Θέμα δημοσίευσης:
καλη χρονια! έχει δοκιμάσει κανεις δαγκάνες από 13ari σε 16v ? εντυπώσεις?
geo106xs - Πεμ 01 Ιαν 2015, 14:26:46
Θέμα δημοσίευσης:
Καλη χρονια,χρονια πολλα σε ολους!

Εχω στην αποθηκη κατι δαγκανες απο 205 gti 1.6,ειναι οι bendix σα της φωτο...
Εχουν στελεχος αλουμινιου,"π" απο χυτοσιδηρο και εμβολο διαμετρου 48mm,ο κωδικος ομως,ειναι διαφορετικος απο αυτον που λες Πετρο... Γραφουν πανω στο "π" 332309... Ειναι οι "πολυποθητες" ή μπα;
Παντως το βαρος,ειναι σημαντικα μικροτερο απο τις ate ακομη και στο χερι!
BTS - Παρ 02 Ιαν 2015, 14:27:55
Θέμα δημοσίευσης:
geo106xs έγραψε:
Καλη χρονια,χρονια πολλα σε ολους!

Εχω στην αποθηκη κατι δαγκανες απο 205 gti 1.6,ειναι οι bendix σα της φωτο...
Εχουν στελεχος αλουμινιου,"π" απο χυτοσιδηρο και εμβολο διαμετρου 48mm,ο κωδικος ομως,ειναι διαφορετικος απο αυτον που λες Πετρο... Γραφουν πανω στο "π" 332309... Ειναι οι "πολυποθητες" ή μπα;
Παντως το βαρος,ειναι σημαντικα μικροτερο απο τις ate ακομη και στο χερι!


Γιώργο χλωμό το βλέπω να ταιριάζουν. Από search που έκανα, μόνο τους κωδικούς που γράφω προηγούμενως βρήκα να κάνουν για 106.

Λογικά αυτές που έχεις έχουν διαφορετικό offset δίσκου, για το 205.
RoadRunner122 - Παρ 02 Ιαν 2015, 16:05:43
Θέμα δημοσίευσης:
Απ' όσο θυμάμαι από τις δαγκάνες για 283 που είχα πάρει καινούριες πριν κάτι χρόνια, είχαν άλλους κωδικούς οι δαγκάνες και άλλους οι βάσεις τους. Δηλαδή μιλάμε για 4 διαφορετικούς κωδικούς (δαγκάνες L-R, βάσεις L-R).

Οπότε, μήπως ο Γιώργος αναφέρεται σε βάσεις κι ο Πέτρος σε δαγκάνες;
BTS - Παρ 02 Ιαν 2015, 16:57:39
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι Γιάννη, αυτό είναι, δηλαδή αν ο Γιώργος βρει το "π" με τον κωδικό που γράφω στην προηγούμενη σελίδα, πιθανόν να μπορεί να τις μοντάρει τις δαγκάνες του.

Αλλά, έτσι όπως είναι, μάλλον δεν ταιριάζουν.
iceage - Τρι 13 Ιαν 2015, 20:16:43
Θέμα δημοσίευσης:
kpsig έγραψε:
BTS έγραψε:
kpsig έγραψε:
athanas έγραψε:
247 απο 13αρι απλα δεν παιζονται πολυ καλυτερο ακομα και πο τα 266...

Γιατί; Μήπως αν είναι έτσι να αφήσω αυτά που έχει και να τα επισκευάσω;


Κώστα από 106 13άρι εννοεί.

Ήταν μία συγκεκριμένη παρτίδα, για λόγους ομολογκασιόν στο Ν, προερχόμενη από τη ZX.

Την φορά μία μικρή μερίδα 13αριών.

Η δαγκάνα έχει διαφορετική σχεδίαση από τις συμβατικές, καθώς και μεγαλύτερο έμβολο και "δαγκώνει" πιο άμεσα.

Θα ανεβάσω φωτό μόλις μπορέσω.

Μιλάμε για τις δαγκάνες της ΖΧ 2.0 16V πρώτης γενιάς;


Δεν ξέρω αν ήταν πρώτης γενιάς δεν τα ξεχωρίζει έτσι η citroen αλλά ήταν με μοτέρ TU5JP injection 90 hp . Και οι δαγκάνες ήταν της Bosch (δεν βγάζεις κωδικό το citroen box πλεόν τον έχουν αφερέσει).


kp61 - Πεμ 15 Ιαν 2015, 18:56:36
Θέμα δημοσίευσης:
BTS έγραψε:
Λοιπόοοοον,

με διάφορες δαγκάνες για δίσκο 247 στα χέρια μου και τη βοήθεια του Λευτέρη και του Ζαχαρία, επανερχόμαστε με τις παρακάτω πληροφορίες:

1) η "καλή" δαγκάνα για αεριζόμενο δίσκο 247 βγαίνει σε Bendix και Bosch και γράφει πάνω 343143 ή 343144 (αριστερή ή δεξιά πλευρά) και είναι αυτή:

http://www.mister-auto.gr/el/dagkana-phr-non/bendix-691260b_g78_a049691260B.html

Πέρα από το καλύτερο "δάγκωμα" που προσφέρει (σύμφωνα με όσους έκαναν την σύγκριση) είναι επίσης και 1,5 κιλό ελαφρύτερη από τις ΑΤΕ του 16V.



2) Tα τακάκια που φοράει, ενδεικτικά είναι αυτά:

http://www.mister-auto.gr/el/set-apo-4-empros-takakia-phr-non/bendix-571524b_g900005_a049571524B.html



3) Να σημειώσουμε ότι η ίδια δαγκάνα βγαίνει και σε στενότερη έκδοση (αλλάζει το "Π" που φιλοξενεί τα τακάκια), ώστε να δουλέψει με μη αεριζόμενο δίσκο. Πάνω της γράφει 339875 ή 76.


Λύθηκε και αυτό το μυστήριο... Wink

οταν αγορασα το 205 μου φορουσε τις ΑΤΕ δαγκανες που σου εδωσα πετρο με δισκους 247. τις αφαιρεσα και στα ιδια ακρα χωρις καμια μετατροπη εβαλα τις BENDIX με τους κωδικους που περιγραφεις παραπανω. το κερδος ηταν τεραστιο σε βαρος (η μια ATE ηταν περιπου οσο και οι δυο ΒΕΝDIX σε βαρος)
επισης τεραστια ηταν η διαφορα σε αποδοση φρεναρισματος....αλλα εκει πιθανον να μην ειναι και η αντικειμενικοτερη η αποψη μου, διοτι ταυτοχρονα αλλαξα και τους δισκους με αλλους (με αλουμινενια κεντρα διαιρουμενα) αλλα αυτο δεν νομιζω οτι βοηθα σε δυναμη και αποστασεις φρεναρισματος... (πιθανον απλα στις θερμοκρασιες......και στο ποσο γρηγορα αποβαλουν θερμοτητα...)
μετα την θεαματικη αυτη διαφορα, αλλαξα και τις πισω με τις αντιστοιχες BENDIX (ελαχιστα μικροτερες, κωδικο δεν θυμαμαι φυσικα, αλλα αν ενδιαφερουν, μπορω να διαβασω) και εκει εγινε ''το παρτυ''

τα φρενα του ειναι πλεον απλα απιστευτα και δεν εχουν καμια σχεση με του 206 (που φοραει 266 και τακακια ds2500 μπροστα και πισω)
BTS - Πεμ 15 Ιαν 2015, 19:16:51
Θέμα δημοσίευσης:
Έτσι είναι Βαγγέλη, η διαφορά στο βάρος είναι 1,5 κιλό ανά τροχό.

Και λαμβάνοντας υπ' όψη και τη δική σου μαρτυρία για απόδοση ανώτερη των 266 (το ίδιο λένε και άλλοι που τις έχουν δοκιμάσει), στο θέμα φρένα 247mm πλέον έχουμε μία πολύ ικανή λύση. Wink
Pughell - Πεμ 15 Ιαν 2015, 19:24:59
Θέμα δημοσίευσης:
Οταν ειχα το 1ο μου 1300αρι,επειδη ηταν κατασκευης 1994,φορουσε αλουμινενιες.
Τοτε,βρεθηκε ενας φιλος,και μου χαρισε τις δικες του Ate απο ενα 16v του 2000.

Μπηκαν κατευθειαν χωρις καμια διαφοροποιηση και μου φανηκε οτι το φρεναρισμα βελτιωθηκε κιολας,ομως απο βαρος ηταν.....τραγωδια. Sad
Μαμα τακακια και στις δυο περιπτωσεις(μαμα εννοω εμποριου,οχι κατι εξειδικευμενο).
z@ck! - Σαβ 17 Ιαν 2015, 08:17:28
Θέμα δημοσίευσης:
Να πω κατ'αρχην οτι τις ιδιες δαγκανες φορουσε και το XSi. και τα 2 του '92 που περασαν απο τα χερια μου!

Ο λογος που εκανα την τραμπα εγω απο τις bendix στις ATE ηταν γιατι δεν εβριισκα τακακια της προκοπης "τοτε" (πριν απο 6 χρονια).
οπου ρωτουσα πχ για DS2500 επερνα αρνητικη απαντηση,αλλα οχι μονο για κατι τοσο καλο αλλα και για την κατηγορια των "απλων" (πχ ferodo απλα...) Το θεμα αγορας εξωτερικου δεν ηταν τοσο προσβασιμο και οικονομικο οσο ειναι τωρα..
οποτε μεταπηδησα σε ΑΤΕ 16ν που βρωμουσε ο τοπος...
Η εμπειρια μου ηταν οτι οι Bendix ειχαν πολυ καλο γκριπαρισμα και πολυ πιο αμεσο και ελεγχομενο αλλα στα δικα μου φρενα τελειωναν παρα πολυ γρηγορα.
Εχω και 266 απο 307 αλλα οταν τις επιασα στα χερια μου αποφασισα να μην τις βαλω ποτε! ειναι τουλαχιστον 50% περισσοτερο βαρος μαζι με τους δισκους απο τις ΑΤΕ...
Πετρο οταν ερθω θα μπουν και αυτες για πουλημα.... Wink
kpsig - Τετ 25 Φεβ 2015, 17:12:33
Θέμα δημοσίευσης:
Αποφάσισα να επισκευάσω τα μαμά φρένα. Βρήκα κιτ επισκευής από ebay, 80E αλλά σκεφτόμουν μήπως υπάρχει κανείς αξιόπιστος να κάνει τις επιφανειακές επισκευές (επικαλύψεις) στα πιστόνια κλπ. Συναρμολόγηση/αποσυναρμολόγηση όλα εγώ.
Καμία ιδέα;
athanas - Πεμ 26 Φεβ 2015, 14:44:19
Θέμα δημοσίευσης:
καθαρισε τα πιστονια πρωτα και βλεπεις...
εγω στο 106 μου δεν χρειαστηκε να τους κανω κατι γιατι ηταν μια χαρα...
τα εβγαλα τα καθαρισα και τα ξανα εβαλα οπως ηταν Wink
kpsig - Πεμ 26 Φεβ 2015, 17:13:03
Θέμα δημοσίευσης:
geo106xs έγραψε:
Καλη χρονια,χρονια πολλα σε ολους!

Εχω στην αποθηκη κατι δαγκανες απο 205 gti 1.6,ειναι οι bendix σα της φωτο...
Εχουν στελεχος αλουμινιου,"π" απο χυτοσιδηρο και εμβολο διαμετρου 48mm,ο κωδικος ομως,ειναι διαφορετικος απο αυτον που λες Πετρο... Γραφουν πανω στο "π" 332309... Ειναι οι "πολυποθητες" ή μπα;
Παντως το βαρος,ειναι σημαντικα μικροτερο απο τις ate ακομη και στο χερι!

Λοιπόν και εμένα είναι ακριβώς οι ίδιες. Τις έβγαλα και σύντομα θα τις επισκευάσω.
kpsig - Δευ 02 Μάρ 2015, 10:41:46
Θέμα δημοσίευσης:
kpsig έγραψε:
geo106xs έγραψε:
Καλη χρονια,χρονια πολλα σε ολους!

Εχω στην αποθηκη κατι δαγκανες απο 205 gti 1.6,ειναι οι bendix σα της φωτο...
Εχουν στελεχος αλουμινιου,"π" απο χυτοσιδηρο και εμβολο διαμετρου 48mm,ο κωδικος ομως,ειναι διαφορετικος απο αυτον που λες Πετρο... Γραφουν πανω στο "π" 332309... Ειναι οι "πολυποθητες" ή μπα;
Παντως το βαρος,ειναι σημαντικα μικροτερο απο τις ate ακομη και στο χερι!

Λοιπόν και εμένα είναι ακριβώς οι ίδιες. Τις έβγαλα και σύντομα θα τις επισκευάσω.

Προχωράμε, χρειάζομαι νέα λαστιχάκια, που μπορώ να βρω πέρα από την Πεζω;
nik_marin - Πεμ 05 Μάρ 2015, 22:24:36
Θέμα δημοσίευσης:
https://www.dropbox.com/s/pd82sv5avdonv14/IMG_20150305_221134.jpg?dl=0

Ήρθαν και τα δικά μου...
nik_marin - Πεμ 05 Μάρ 2015, 22:26:08
Θέμα δημοσίευσης:
.....
kpsig - Σαβ 14 Μάρ 2015, 12:24:50
Θέμα δημοσίευσης:
Επισκεύασα τις μαμά δαγκάνες, τσέκαρα/καθάρισα πίσω φρένα, έβαλα και νέα τρόμπα (πάει η παλιά η μαντεμένια...) από 106, ίδια διάμετρο, αλουμινίου, και άδειασα τελείως (με πίεση) το κύκλωμα φρένων. Το γέμισα όλο με νέο υδραυλικό και έκανα μια πρώτη εξαέρωση. Αυτός ο περίεργος κατανεμητής που έχει το Ραλί (και το 1,6 GTI) διάβασα ότι πρέπει να εξαερωθεί, ξέρει κανείς πως γίνεται;
kpsig - Πεμ 02 Απρ 2015, 13:24:25
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα, ξέρει κανείς πως εξαερώνουμε το compensator των πίσω φρένων ; (είναι το ίδιο με του 1.6 GTi).
kpsig - Τετ 13 Μάϊ 2015, 12:18:03
Θέμα δημοσίευσης:
To 205 και πάλι στο δρόμο Twisted evil
Τελικά αφού καθάρισα όλο το κύκλωμα με αέρα από κομπρεσσέρ, άλλαξα και τρόμπα έκανα και 1 καλή εξαέρωση (θα κάνω 1 ακόμη αργότερα) κατάφερα και ρύθμισα και αβανς και καύσιμο...
Είχα ξεχάσει πως είναι τα DS3000.....
geo106xs - Δευ 03 Αύγ 2015, 14:18:42
Θέμα δημοσίευσης:
Update και για μενα.
Εψαξα στο διαδικτυο και βρηκα πως και οι δαγκανες με κωδικο 332309,ειναι ιδιες με τις αλλες,μαλλον ειναι διαφορετικη γενια.
Το διαφορετικο οφσετ δισκου,οφειλεται στο διαφορετικο μουαγιε του gti 1.6 και δεν επηρεαζει το οφσετ της δαγκανας.
Το λοιπον,ξεκινησα καθαρισμα και περιποηση των δαγκανων μου,πηρα και τακακια mintex m1144 με σκοπο την τοποθετηση τους στα νεα μου ακρα.
Να επιβεβαιωσω πως η διφορα στο βαρος τους σε σχεση με τις εργοστασιακες ate του 106 rallye ειναι 1.5 κιλο υπερ των bendix για καθε δαγκανα!
Η διαμετρος εμβολου ειναι παραλιγο 50mm. Σκεφτηκα με την ευκαιρια,να βαλω σερβο και αντλια απο 106gti με abs(την οποια πρεπει να μετατρεψω σε μηχανουργειο για να παιρνει τα δυο σωληνακια επιπλεον),βεβαια δε γνωριζω κατα ποσο αξιζει τον κοπο...


Υ.Γ Μηπως εχει καποιος τα λαμακια που ασφαλιζουν τα τακακια,γιατι τα εχω χασει; Στην αντ/πεια δε τα ειχαν ετοιμοπαραδοτα Evil
geo106xs - Σαβ 15 Αύγ 2015, 15:19:24
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια,θελω τη γνωμη σας... Τα τακακια που αγορασα,εχουν μεσα ενα σετ antisqueal pads. Να τα χρησιμοποιησω ή δε κανουν δουλεια;
geo106xs - Τρι 18 Αύγ 2015, 13:35:51
Θέμα δημοσίευσης:
Κανεις; Rolling eyes
kostas_gti rc - Τετ 19 Αύγ 2015, 00:05:37
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι φρένα για 205 Ralllye
kpsig έγραψε:
Καλημέρα,
σκέφτομαι να αλλάξω τις μπροστινές δαγκάνες με άλλες μιας και αυτές πια χρειάζονται επισκευή.
Σκέφτομαι από 206 αλλά δεν ξέρω κατά πόσον μπαίνουν μιας και τα άκρα του 205 Ραλί είναι σαν του 1,6 Gti 205.
Για πείτε....

TO IDIO
kpsig - Τετ 22 Ιούν 2016, 09:48:53
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι φρένα για 205 Ralllye
kostas_gti rc έγραψε:
kpsig έγραψε:
Καλημέρα,
σκέφτομαι να αλλάξω τις μπροστινές δαγκάνες με άλλες μιας και αυτές πια χρειάζονται επισκευή.
Σκέφτομαι από 206 αλλά δεν ξέρω κατά πόσον μπαίνουν μιας και τα άκρα του 205 Ραλί είναι σαν του 1,6 Gti 205.
Για πείτε....

TO IDIO


Λύση βρέθηκε, παγκόσμια πατέντα Laughing
Στα άκρα του 205, δαγκάνες 206/Xsara/307 266mm με μηχανουργημένους δίσκους από αλλόθρησκο και τακάκια με μια μικρή μετατροπή!
για τακάκια (αν και τα κανονικά μπαίνουν), θα ήθελα να ρωτήσω αν κανείς έχει κάποιο τελειωμένο από 206 RC 180 κλπ (διάμετρος 280) να κάνω κάποιες μετρήσεις
volvos - Σαβ 25 Ιούν 2016, 06:40:33
Θέμα δημοσίευσης:
Exo set sto kouti tous new
ti thes na metriseis
kpsig - Παρ 12 Μάϊ 2017, 00:21:37
Θέμα δημοσίευσης:
Μετά από 15 χρόνια, μάλλον καλό θα ήταν να αλλάξω τα μεταλλικά σωληνάκια φρένων του 205 εμπρός....
Τι προτείνετε; Πάλι μεταλλικά ή η Πεζώ έχει τίποτε "μαμά" της προκοπής;

Επίσης,,, έβαλα και τα RC5+ εμπρός και ρύθμισα όσο μπορούσα την κατανομή εμπρός-πίσω... Τα σχόλια περιττά. Φυσικά με δαγκάνες του 206 και 266 δίσκους έχω πια πολύ καλύτερο συνδυασμό από τις δαγκάνες του ραλί με DS3000 και δίσκους 247.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr