PSClub - Hellas

Διεθνείς Αγώνες - Rally Acropolis 2014

Ghost Dog - Δευ 10 Μάρ 2014, 23:21:26
Θέμα δημοσίευσης: Rally Acropolis 2014
28 - 30 Μαρτιου διεξάγεται το Ραλλυ Ακρόπολις που προσμετρα για φετος στο καλενταρι του ERC.

Πρόγραμμα:

http://www.acropolisrally.gr/userfiles/CMSFiles/2014/V3RALLYPROGRAMMEGR04_02_2014.pdf


Προσωρινος πινακας συμμετεχόντων (ανεπίσημος)
http://www.acropolisrally.gr/userfiles/CMSFiles/2014/UNOFFICIALERCENTRYLIST.pdf

Για να δουμε, θα κατεβασει η Peugeot τα 208 Τ16 R5????
Road_Runner - Τρι 11 Μάρ 2014, 09:45:51
Θέμα δημοσίευσης:
Θα τα κατεβασει, ηδη εχει κανονιστει και ημερα ανεπισημων δοκιμων Shoot Shoot Shoot
Ghost Dog - Δευ 17 Μάρ 2014, 07:46:48
Θέμα δημοσίευσης:
https://www.youtube.com/watch?v=YfWcBPd9-IA

Αν κρινω από αυτό, δεν παει και ασχημα το ρημαδι...... Razz Razz
B.M-SPORT - Τρι 18 Μάρ 2014, 17:35:21
Θέμα δημοσίευσης:
να ρωτησω τα επισημα δοκιμαστικα της παρασκευησ 28/3/ ειναι σε ασφαλτο και σε ποιο σημειο γνωριζουμε;;;;
Road_Runner - Τρι 18 Μάρ 2014, 21:06:58
Θέμα δημοσίευσης:
Ασφαλτος στον δρομο που πηγαινει απο λουτρακι προς περαχωρα, μετα τις ταβερνες που υπαρχουν σε 2 διαδοχικες φουρκετες (η μια με ενα τεραστιο πυθαρι, δεν γινεται να την χασεις) κανεις δεξια σε μια διχαλα. Καπου εχει και ενιαμεσες προσβασεις αλλα δεν τις ξερω, λογικα στο σιτε κατι θα εχε3ι....
B.M-SPORT - Πεμ 20 Μάρ 2014, 14:19:13
Θέμα δημοσίευσης:
ευχαριστω Νικο
volvos - Τετ 26 Μάρ 2014, 00:24:08
Θέμα δημοσίευσης:
Telika tha pame???
iceage - Τετ 26 Μάρ 2014, 08:48:29
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
Telika tha pame???

Μαζευτείτε και φέρτε νερά και φαγητά για το SERVICE. Θα ξεροσταλιάζουμε μέσα στον ήλιο.
Road_Runner - Τετ 26 Μάρ 2014, 09:36:15
Θέμα δημοσίευσης:
iceage έγραψε:
Θα ξεροσταλιάζουμε μέσα στον ήλιο.


Μεσα σε ποιοοοοοον??? Rotfl Rotfl
Χθες, δεν μπορουσες να σταθεις απο τον αερα.....
Μακαρι να εχει ηλιο, αλλα μας τα δινει περιεργα ο καιρος...
MEMsound - Τετ 26 Μάρ 2014, 11:10:47
Θέμα δημοσίευσης:
τελικά... πως / που / ποτε (εννοώ ραντεβού μέρος ωρα με μηχανακια με αμαξια κλπ κλπ...) ακουω ΟΔΗΓΙΕΣ...ειμαι μεσα "για όπου" αλλα να δουμε και λιγο αγωνα --- οχι μονο να περιμενουμε τα παιδια στο σερβις...

Wink Wink
SnakeMJK - Τετ 26 Μάρ 2014, 11:17:52
Θέμα δημοσίευσης:
αν είναι να γίνει κ καμιά καταδρομική στην στρούγκα του τσέλιγκα, count me in Razz
BTS - Τετ 26 Μάρ 2014, 12:59:10
Θέμα δημοσίευσης:
Από τα πιο θεαματικά σημεία του αγώνα και εύκολο σε πρόσβαση.

Μπαίνοντας στο Λουτράκι, στο εργοστάσιο της ΗΒΗ κάνετε δεξιά και ακολουθείτε αυτό:

http://www.acropolisrally.gr/userfiles/CMSFiles/2014/spaccess/SP14GR_KINETA_5.pdf

Είναι η πρόσβαση 5 της ΕΔ Κινέτα.

Μόλις φτάσετε στην ΕΔ, το κόβετε δεξιά, αντίθετα με τη φορά του αγώνα και συναντάτε κατηφορικό, φαρδύ κομμάτι με πέταλα.
volvos - Τετ 26 Μάρ 2014, 14:09:41
Θέμα δημοσίευσης:
ante re paidia. bazo mr2 mises benzines kai miso diploma οδηγησης (γιατι θα μας μαζεψουν) για Σαββατο. καπου ακουσα για ενα σημειο αγιο ιωαννη με ταβερνα που κλεινεσαι μεσα και τρως αναμεσα στα δυο σκελη!!! Laughing Laughing Laughing Laughing
Road_Runner - Τετ 26 Μάρ 2014, 15:39:33
Θέμα δημοσίευσης:
Αν ψηνεστε να κλειστειτε μεσα, αξιζει και με το παραπανω. Πας στην εισοδο του χωριου κατα την φορα του αγωνα και βλεπεις κατηφορικο κομματι περι τα 1500 μετρα... Εκει θυμησου με, τα πεζω θα κανουν το καλυτερο περασμα Wink
Τα μπουρδελα εχουν ΤΡΕΛΟ κρατημα... Δες βιντεακι μου στο φειςμπουκ απο χθεςσινες δοκιμες
volvos - Τετ 26 Μάρ 2014, 16:45:10
Θέμα δημοσίευσης:
to eida alla de καταλαβα ο τυπας επαιζε με τους βλαμενους που τον τραβαγαν βιντεο ή του φυγε????? Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
sps - Πεμ 27 Μάρ 2014, 14:54:58
Θέμα δημοσίευσης:
volve ακουω προγραμμα! Laughing
RoadRunner122 - Πεμ 27 Μάρ 2014, 15:04:25
Θέμα δημοσίευσης:
Θα κατέβει κανείς αύριο?
SpyrosA - Πεμ 27 Μάρ 2014, 15:10:05
Θέμα δημοσίευσης:
μήπως γνωρίζετε κάποιο καλό σημείο για την ειδική ψάρι ?
volvos - Παρ 28 Μάρ 2014, 22:44:17
Θέμα δημοσίευσης:
mallon leme me papi kai sps gia deytero psari...tha doume to proi analoga to kairo
Bill207 - Σαβ 29 Μάρ 2014, 11:11:53
Θέμα δημοσίευσης:
χθεσινές φώτο από τον brother που θα περάσει 3ήμερο εκει




SnakeMJK - Δευ 31 Μάρ 2014, 07:55:40
Θέμα δημοσίευσης:


Ο Craig Breen με το Peugeot 208 T16, που στην Ελλάδα έκανε την πρώτη του επίσημη εμφάνιση, κατάφερε να γράψει το όνομά του στη λίστα των νικητών του Ράλι Ακρόπολις!

Ντεμπούτο με νίκη για το «208» προδιαγραφών R5, την ώρα που ο Ιρλανδός οδηγός ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου για πρώτη φορά στην καριέρα του στο ERC, αλλά και σε διεθνές επίπεδο, γενικότερα.

Και μάλιστα χωρίς να αφήσει το παραμικρό περιθώριο αμφισβήτησης, αφού ολοκλήρωσε επικεφαλής της Γενικής κατάταξης και τις δύο ημέρες του αγώνα. Σήμερα ο ίδιος κινήθηκε απροβλημάτιστα στις χωμάτινες ειδικές, και μάλιστα ούτε η αντεπίθεση που του εξαπέλυσε ο Bryan Bouffier με το Citroen DS3 RRC κατάφερε να τον κάνει να αισθανθεί πως απειλείται. Αντιθέτως, όποτε χρειάστηκε απάντησε με τους χρόνους του στις ειδικές διαδρομές, καταφέρνοντας στο τέλος να πανηγυρίσει μια σπουδαία επικράτηση, και επιπλέον να τιμηθεί με το βραβείο «Colin McRae Trophy», το οποίο κερδίζει σε κάθε γύρο του ERC ο άνθρωπος του αγώνα.

Στο 2ο σκαλί του βάθρου ανέβηκε τελικά ο Γάλλος Bryan Bouffier, πρώην επίσημος δοκιμαστής της Hyundai, ο οποίος, παρά το γεγονός ότι φημίζεται κυρίως για τις επιδόσεις του στην άσφαλτο, σήμερα εμφανίστηκε αποφασισμένος να πιέσει και στο χώμα, χωρίς ωστόσο να καταφέρει το απόλυτο.
JDROGAS - Δευ 31 Μάρ 2014, 08:35:54
Θέμα δημοσίευσης:


Απο το service park το Σαββατο βραδυ μετα το τελος της ημερας RONI-IΝΤΖΟΓΛΟΥ ο οποιος πηρε τελικα την 5η θεση στην F2 πισω απο τα πιο δυνατα clio,c2,ds3 και το 106 του Κουμποτη.
JDROGAS - Δευ 31 Μάρ 2014, 08:37:34
Θέμα δημοσίευσης:


Κυριακη super special stage στο λιμανι της Κορινθου!
JDROGAS - Δευ 31 Μάρ 2014, 08:47:40
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:


Ο Craig Breen με το Peugeot 208 T16, που στην Ελλάδα έκανε την πρώτη του επίσημη εμφάνιση, κατάφερε να γράψει το όνομά του στη λίστα των νικητών του Ράλι Ακρόπολις!

Ντεμπούτο με νίκη για το «208» προδιαγραφών R5, την ώρα που ο Ιρλανδός οδηγός ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου για πρώτη φορά στην καριέρα του στο ERC, αλλά και σε διεθνές επίπεδο, γενικότερα.

Και μάλιστα χωρίς να αφήσει το παραμικρό περιθώριο αμφισβήτησης, αφού ολοκλήρωσε επικεφαλής της Γενικής κατάταξης και τις δύο ημέρες του αγώνα. Σήμερα ο ίδιος κινήθηκε απροβλημάτιστα στις χωμάτινες ειδικές, και μάλιστα ούτε η αντεπίθεση που του εξαπέλυσε ο Bryan Bouffier με το Citroen DS3 RRC κατάφερε να τον κάνει να αισθανθεί πως απειλείται. Αντιθέτως, όποτε χρειάστηκε απάντησε με τους χρόνους του στις ειδικές διαδρομές, καταφέρνοντας στο τέλος να πανηγυρίσει μια σπουδαία επικράτηση, και επιπλέον να τιμηθεί με το βραβείο «Colin McRae Trophy», το οποίο κερδίζει σε κάθε γύρο του ERC ο άνθρωπος του αγώνα.

Στο 2ο σκαλί του βάθρου ανέβηκε τελικά ο Γάλλος Bryan Bouffier, πρώην επίσημος δοκιμαστής της Hyundai, ο οποίος, παρά το γεγονός ότι φημίζεται κυρίως για τις επιδόσεις του στην άσφαλτο, σήμερα εμφανίστηκε αποφασισμένος να πιέσει και στο χώμα, χωρίς ωστόσο να καταφέρει το απόλυτο.



Χωρις να διαφωνησω μαζι σου να συμπληρωσω οτι ολα αυτα εγιναν αφοτου εγκατελειψε αν δεν κανω λαθος απο καποια διαρροη το αλλο 208 με οδηγο τον Kevin Abbring ο οποιος φανηκε οτι τους ειχε ολους ανετα ακομα και το αλλο 208 αφου μεχρι και την ss4 (Αγιος Ιωαννης) ειχε δημιουργησει μια διαφορα απο τον Breen που ηταν δευτερος περιπου τα 6 δευτ. 16 με τον τριτο (KAJETANOWICZ) και 22 με τον BOUFFIER που μεχρι εκεινη την στιγμη ηταν τεταρτος.
B.M-SPORT - Δευ 31 Μάρ 2014, 09:31:04
Θέμα δημοσίευσης:
Προσωπικα , μου αρεσε παρα πολυ το φετινο Ακροπολις, ειδικα το ασφαλτινο κομματι οπως και ο απλος τροπος προσεγγισης στο service park σε σχεση με το wrc.
Ελπιζω και του χρονου .
Μπραβο στον Νικο με τον ro-ni
Road_Runner - Δευ 31 Μάρ 2014, 09:34:13
Θέμα δημοσίευσης:
Thanks για την φωτο!

Θα γραψω μια μινι αναλυση μολις προλαβω

Σημειωτεων, το ετερο 208 εμεινε απο υπερθερμανση κινητηρα, προβλημα το οποιο ειχαν δηλωσει πριν την συμμετοχη τους στον αγωνα τα πεζω..
Και που τερματισε το ενα στον πρωτο του αγωνα, ποσο μαλλον να παρει και νικη, ειναι αθλος..
volvos - Δευ 31 Μάρ 2014, 09:53:30
Θέμα δημοσίευσης:
καλά τα R5 αλλά ΠΟΛΥ ΒΑΡΙΑ και αυτό φαινόταν...
τελικά για ποιό λόγο έγινε αυτή η κατηγορία??
JDROGAS - Δευ 31 Μάρ 2014, 10:15:04
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
καλά τα R5 αλλά ΠΟΛΥ ΒΑΡΙΑ και αυτό φαινόταν...
τελικά για ποιό λόγο έγινε αυτή η κατηγορία??


Δεν εχεις αδικο....

Αυτα που εγω ειδα οτι τελικα εχουνε πλεονεκτημα ιδιαιτερα σε κλειστα κομματια που μερικες φορες χρειαζεται ροπη χαμηλα ειναι η υπερτροφοδοτουμενη κατηγορια RRC.
sps - Δευ 31 Μάρ 2014, 19:34:57
Θέμα δημοσίευσης:
Το RRC ειναι ενα wrc με περιοριστικο στομιο.
Για αυτο κοστιζει και τα διπλα χρηματα απο τα R5.
Αν ο Μπουφιε ηταν λιγο πιο σοβαρος στον αγωνα δεν θα ειχε τυχη κανενα R5 και αυτο φανηκε ποσο ευκολα μαζεψε τη διαφορα απο τη 2η ειδικη και μετα που ειχε λαστιχο.
Kατα τα αλλα μπραβο στην πεζω που εξελισσει ενα ωραιο οπλο για ιδιωτες και περιφερειακα πρωταθληματα!
RoadRunner122 - Δευ 31 Μάρ 2014, 21:40:00
Θέμα δημοσίευσης:
Νικόλα, Συγχαρητήρια κι από μένα για τους πολύ καλούς χρόνους αλλά και το κουράγιο σας να τρέξετε και τις 2 μέρες και μάλιστα με 2 διαφορετικά αυτοκίνητα!

Επίσης, αν και τα είπαμε κι από κοντά, Συγχαρητήρια σε Πέτρο και Άρη καταρχήν για την πίστη, το κουράγιο και την επιμονή τους! Γιατί τα παιδιά μας έδειξαν ότι για να τρέξεις Ακρόπολις, δε χρειάζεσαι 3 διαφορικά, σειριακό και τουρμπίνα. Δε χρειάζεσαι μηχανικούς με 30χρόνια εμπειρία, τοπ εργαλεία και 2 νταλίκες ανταλλακτικά.... Χρειάζεσαι ΨΥΧΗ!
Κι ότι ναι, ακόμα και με ένα ΑΧ, μπορείς να βγάλεις ένα ολόκληρο Ακρόπολις, περνώντας απ'τις κυριολεκτικά σκαμμένες από τα προηγούμενα τετρακίνητα θηρία ειδικές, αξιοπρεπέστατα και -κατά τη γνώμη μου- αξίζοντας πολύ περισσότερο Σεβασμό από τα "πλουσιότερα" πληρώματα.
JDROGAS - Δευ 31 Μάρ 2014, 22:00:36
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
Το RRC ειναι ενα wrc με περιοριστικο στομιο.
Για αυτο κοστιζει και τα διπλα χρηματα απο τα R5.
Αν ο Μπουφιε ηταν λιγο πιο σοβαρος στον αγωνα δεν θα ειχε τυχη κανενα R5 και αυτο φανηκε ποσο ευκολα μαζεψε τη διαφορα απο τη 2η ειδικη και μετα που ειχε λαστιχο.
Kατα τα αλλα μπραβο στην πεζω που εξελισσει ενα ωραιο οπλο για ιδιωτες και περιφερειακα πρωταθληματα!


Χωρις να διαφωνησουμε απλα και μονο για την ιστορια
μετα την 2 ειδικη 4 κερδισε ο Μπουφιε και 5 ο Μπριν.Δεν νομιζω οτι δεν θα ειχε τυχη οπως λες.
Σημειωτεον προσωπικη μου αποψη παντα οτι εαν συνεχιζε
ο Αμπρινγκ με το αλλο 208 οι διαφορες θα ηταν μεγαλυτερες.
Φανηκε απο την αρχη οτι δουλευε το 208 πολυ καλυτερα απο τον ομοσταυλο του Μπριν.
Οσο αναφορα την τιμη των RRC δεν την γνωριζω αλλα ειδα
το 208 και η κατηγορια R5 στοιχιζει καπου στα 180000 ευρω προ φορων διολου ευκαταφρονητο ποσο.
Γυρω στις 235000 θυμαμαι τα 207 s2000.
Τα rrc που κυμαινονται δηλαδη?
sps - Τρι 01 Απρ 2014, 07:46:32
Θέμα δημοσίευσης:
Τα RRC κυμαινονται λιγο κατω απο 400.000.
Σκεψου οτι με αλλη αεροτομη πισω και χωρις περιοριστη, το κανεις wrc.
Tα 207 τα βρισκεις πλεον με 120.000
JDROGAS - Τρι 01 Απρ 2014, 08:09:22
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
Τα RRC κυμαινονται λιγο κατω απο 400.000.
Σκεψου οτι με αλλη αεροτομη πισω και χωρις περιοριστη, το κανεις wrc.
Tα 207 τα βρισκεις πλεον με 120.000


Ας ελπισουμε οτι θα δουμε καποια στιγμη ενα 207 s στους ελληνικους αγωνες λοιπον Wink
Road_Runner - Τρι 01 Απρ 2014, 09:36:43
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
Τα RRC κυμαινονται λιγο κατω απο 400.000.
Σκεψου οτι με αλλη αεροτομη πισω και χωρις περιοριστη, το κανεις wrc.
Tα 207 τα βρισκεις πλεον με 120.000


Ειναι και αλλα μικροπραγματακια, αλλα ναι ειναι ενα μινι wrc..
Και απο του χρονου που ληγουν οι ομολογκασιον των S, να δειτε που θα πεσουν οι τιμες.....
BTS - Τρι 01 Απρ 2014, 10:04:34
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:

Επίσης, αν και τα είπαμε κι από κοντά, Συγχαρητήρια σε Πέτρο και Άρη καταρχήν για την πίστη, το κουράγιο και την επιμονή τους! Γιατί τα παιδιά μας έδειξαν ότι για να τρέξεις Ακρόπολις, δε χρειάζεσαι 3 διαφορικά, σειριακό και τουρμπίνα. Δε χρειάζεσαι μηχανικούς με 30χρόνια εμπειρία, τοπ εργαλεία και 2 νταλίκες ανταλλακτικά.... Χρειάζεσαι ΨΥΧΗ!
Κι ότι ναι, ακόμα και με ένα ΑΧ, μπορείς να βγάλεις ένα ολόκληρο Ακρόπολις, περνώντας απ'τις κυριολεκτικά σκαμμένες από τα προηγούμενα τετρακίνητα θηρία ειδικές, αξιοπρεπέστατα και -κατά τη γνώμη μου- αξίζοντας πολύ περισσότερο Σεβασμό από τα "πλουσιότερα" πληρώματα.


Γιάννη (και όλοι οι φίλοι που βοήθησαν), ευχαριστούμε για όλα. Και τώρα και ..τότε. Wink

Μέχρι να λύσουμε το φλέγον θέμα του πόσο κοστίζει ένα RRC, S2000, R5 κλπ σε αυτό το τόπικ, θα έχω στα χέρια το υλικό και θα επανέλθω με review από την αξέχαστη εμπειρία που ζήσαμε.
sps - Τρι 01 Απρ 2014, 10:56:32
Θέμα δημοσίευσης:
Πετρο,Αρη,Νικο, παντα να συλλεγετε ομορφες εμπειριες! Thumb right
Road_Runner - Τρι 01 Απρ 2014, 14:25:43
Θέμα δημοσίευσης:
Μετα-ακροπολικο καφεδακι ποτε θα εχει να τα πουμε ολο το τιμ απο κοντα?
iceage - Τρι 01 Απρ 2014, 19:19:38
Θέμα δημοσίευσης:
Μερικά σχόλια από την δική μου τεχνική ματιά για το service των 208, fabia και για τα ίδια τα αυτοκίνητα. Μόνο αυτά πρόλαβα να δω.

208: Ανεπίτρεπτη προσέγγιση της PS. Ανέτοιμο service crew για επαγγελματικό επίπεδο WRC. Μπορεί για επαγγελματικό επίπεδο ERC αλλά μέχρι εκεί. Ακόμη πιο ΑΝΕΤΟΙΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ για wrc. Άθλιο χωροταξικά στον χώρο του κινητήρα για επίπεδο wrc. Πραγματικά παιδαριόδες λάθος οι θερμοκρασίες που λέτε αλλά το πρόβλημα ήρθε από την λάθος θέση του ψυγείου που τρύπησε από πέτρα που πέρασε την σίτα και το τρύπησε(με μικρή κλίση προς τα εμπρός ως προς τον κατακόρυφο άξονα). Πρέπει να αναθεωρίσουν την επιλογή σασμάν -transfer και παρελκομένων στον χώρο του κινητήρα για ευκολότερη αντικατάσταση. Δυσπρόσητη προσέγγιση εμπρός ανάρτησης που πραγματικά ταλαιπώρησε τους μηχανικούς. Χρειάστηκε να αλλάξουν 3 φορές μηχανικό για να βγάλουν το εμπρός δεξί αμορτισέρ στην αλλαγή σε χωμάτινό το βράδυ του σαββάτου. Πάνω από 10 λεπτά για την εξαγωγή μόνο της εμπρός αντιστεπτική με αποκλιστικά την χρήση "μαλ**α".
Το λογότυπο ήταν σωστό σε όλο του το μεγαλείο " RALLY ACADEMY".

fabia: Τρομερά επαγγελματικό service crew σε επίπεδο που μπορεί να σταθεί αντάξια στο wrc. Οι τσέχοι ήταν πραγματικά μηχανές. Βάλαν τα γυαλιά στους γάλλους. ΤΡΟΜΕΡΟ αυτοκίνητο. Πολύ μελετημένο χωροταξικά καθώς και στην επιλογή των ανταλακτικών . Πραγματικά έκανε τους μηχανικούς να το επισκευάσουν πανεύκολα. Τόσο εύκολο σαν παιχνίδι. Διαφορά χρόνου μετατροπής από ασφάλτινο σε χωμάτινο setup περίπου 30λεπτά υπέρ των τσέχων. ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ σε ολο το ΤΕΑΜ και την δουλειά που έχουν κάνει.
Road_Runner - Τετ 02 Απρ 2014, 08:46:21
Θέμα δημοσίευσης:
iceage έγραψε:
Μερικά σχόλια από την δική μου τεχνική ματιά για το service των 208, fabia και για τα ίδια τα αυτοκίνητα. Μόνο αυτά πρόλαβα να δω.

208: Ανεπίτρεπτη προσέγγιση της PS. Ανέτοιμο service crew για επαγγελματικό επίπεδο WRC. Μπορεί για επαγγελματικό επίπεδο ERC αλλά μέχρι εκεί. Ακόμη πιο ΑΝΕΤΟΙΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ για wrc. Άθλιο χωροταξικά στον χώρο του κινητήρα για επίπεδο wrc. Πραγματικά παιδαριόδες λάθος οι θερμοκρασίες που λέτε αλλά το πρόβλημα ήρθε από την λάθος θέση του ψυγείου που τρύπησε από πέτρα που πέρασε την σίτα και το τρύπησε(με μικρή κλίση προς τα εμπρός ως προς τον κατακόρυφο άξονα). Πρέπει να αναθεωρίσουν την επιλογή σασμάν -transfer και παρελκομένων στον χώρο του κινητήρα για ευκολότερη αντικατάσταση. Δυσπρόσητη προσέγγιση εμπρός ανάρτησης που πραγματικά ταλαιπώρησε τους μηχανικούς. Χρειάστηκε να αλλάξουν 3 φορές μηχανικό για να βγάλουν το εμπρός δεξί αμορτισέρ στην αλλαγή σε χωμάτινό το βράδυ του σαββάτου. Πάνω από 10 λεπτά για την εξαγωγή μόνο της εμπρός αντιστεπτική με αποκλιστικά την χρήση "μαλ**α".
Το λογότυπο ήταν σωστό σε όλο του το μεγαλείο " RALLY ACADEMY".

fabia: Τρομερά επαγγελματικό service crew σε επίπεδο που μπορεί να σταθεί αντάξια στο wrc. Οι τσέχοι ήταν πραγματικά μηχανές. Βάλαν τα γυαλιά στους γάλλους. ΤΡΟΜΕΡΟ αυτοκίνητο. Πολύ μελετημένο χωροταξικά καθώς και στην επιλογή των ανταλακτικών . Πραγματικά έκανε τους μηχανικούς να το επισκευάσουν πανεύκολα. Τόσο εύκολο σαν παιχνίδι. Διαφορά χρόνου μετατροπής από ασφάλτινο σε χωμάτινο setup περίπου 30λεπτά υπέρ των τσέχων. ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ σε ολο το ΤΕΑΜ και την δουλειά που έχουν κάνει.

Ρε μαστορα cool, πρωτη επισημη επαφη σε ραλλυ μετα απο 6-7 χρονια... Μην περιμενουμε παπαδες.... Λογικα και αναμενομενα και τα λαθη και οι παραλειψεις.. Γιαυτο αλλωστε οπως ειπες το ονομα Rally Academy, και δεν ειναι τυχαιο οτι δεν αναφερεται πουθενα επισημα το ονομα Peugeot Sport...
Και που ετρεξαν ακροπολις πολυ ειναι, στο τσακ ηταν να μην ερτθουν καθολου... Και ακομα πιο "πολυ ειναι" το οτι τερματισε εστω και το ενα αμαξι... Αυτοι πονταραν μονο στην ασφαλτο... Στο χωμα πηγαν με την λογικη: ας μπουμε και οτι γινει..... Με 40 χλμ δοκιμες χωμα, δεν ΓΑ**ΣΕ κανεις..... Laughing Laughing
RoadRunner122 - Τετ 02 Απρ 2014, 10:16:35
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνώ μαζί σου Νικόλα αλλά στο παρακάτω
Road_Runner έγραψε:
Γιαυτο αλλωστε οπως ειπες το ονομα Rally Academy, και δεν ειναι τυχαιο οτι δεν αναφερεται πουθενα επισημα το ονομα Peugeot Sport...

παντού Peugeot Sport έγραφε, απ'τις φόρμες μηχανικών κ οδηγών μέχρι τα πανώ στα κικλιδώματα του service. Kαι έχω ένα κάρο φωτό για να το επιβεβαιώσω Wink
Road_Runner - Τετ 02 Απρ 2014, 12:04:58
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.acropolisrally.gr/GR/2014/event-2014/erc-entries/
Αναφερομαι στις συμμετοχες. Η ομαδα "τυπικα" δεν ειναι η εργοστασιακη της πεζω...
Lef205 - Τετ 02 Απρ 2014, 18:05:03
Θέμα δημοσίευσης:
To μπελα μου θα τα σβησω ολα ο μοδερατοτερας ρε, τερματισαν τον αγωνα δικα μας παιδια (οχι μονο τερματισαν, αλλα εριξαν και λιγο ξυλο σε καποιες ειδικες) και συζητατε για τα ξενερωτα τα καινουργια?
Χιλια μπραβο στα παιδια και περιμενουμε γρηγορα story!
kpenes - Τετ 02 Απρ 2014, 23:37:16
Θέμα δημοσίευσης:
Λευτερη πως θες να μη παει καλα το ΑΧ του Πετρου και του Αρη???? Αφου απ' οτι εμαθα προχθες,φορανε το μοτερ που ειχα εγω στο Ν1!!!!!!! Laughing Wink Μπραβο σας κ καλους αγωνες!!!
BTS - Πεμ 03 Απρ 2014, 08:28:23
Θέμα δημοσίευσης:
Το review έρχεται αύριο!

kpenes έγραψε:
Λευτερη πως θες να μη παει καλα το ΑΧ του Πετρου και του Αρη???? Αφου απ' οτι εμαθα προχθες,φορανε το μοτερ που ειχα εγω στο Ν1!!!!!!! Laughing Wink Μπραβο σας κ καλους αγωνες!!!



Τα νέα ταξιδεύουν βλέπω... Laughing Laughing Laughing

Κώστα ευχαριστώ για τις ευχές ...και για το μοτέρ!

Δουλεύει σαν ελβετικό ρολόι (ασυνήθιστο για 13άρι) και είναι ψυχωμένο. Όποιος ασχολήθηκε έχει κάνει καλή δουλειά! Thumb Left
Lef205 - Πεμ 03 Απρ 2014, 18:06:44
Θέμα δημοσίευσης:
kpenes έγραψε:
Λευτερη πως θες να μη παει καλα το ΑΧ του Πετρου και του Αρη???? Αφου απ' οτι εμαθα προχθες,φορανε το μοτερ που ειχα εγω στο Ν1!!!!!!! Laughing Wink Μπραβο σας κ καλους αγωνες!!!

ξεχασα να σε παρω τηλεφωνο να σου πω οτι το μοτερ σου τερματισε ακροπολις !
athanas - Πεμ 03 Απρ 2014, 18:39:20
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:
kpenes έγραψε:
Λευτερη πως θες να μη παει καλα το ΑΧ του Πετρου και του Αρη???? Αφου απ' οτι εμαθα προχθες,φορανε το μοτερ που ειχα εγω στο Ν1!!!!!!! Laughing Wink Μπραβο σας κ καλους αγωνες!!!

ξεχασα να σε παρω τηλεφωνο να σου πω οτι το μοτερ σου τερματισε ακροπολις !


το έμαθε από τον πρώτο αγοραστή πριν το βάλουμε στο ΑΧ Wink
BTS - Παρ 04 Απρ 2014, 12:39:31
Θέμα δημοσίευσης:
Εδώ οι πρώτες φωτό:

http://www.euphemus-racing.gr/

και το βραδάκι έρχεται review, video και παρασκήνια... Laughing
MEMsound - Παρ 04 Απρ 2014, 18:56:05
Θέμα δημοσίευσης:
bts - ghost-dog
http://s26.photobucket.com/user/psclub/library/agwnes/2014_03_29-30_acropolis/bts_ghost-dog_acropolis_2014

μόλις βρω χρόνο θα σενιαρω και για Ρονι-roadrunner κλπ κλπ κλπ...

Cool Cool Cool
athanas - Παρ 04 Απρ 2014, 19:17:06
Θέμα δημοσίευσης:
Thumb right
RoadRunner122 - Παρ 04 Απρ 2014, 19:54:49
Θέμα δημοσίευσης:
Μάνθο... ΑΠΑΙΧΤΟΣ!!! Thumb Left
BTS - Παρ 04 Απρ 2014, 21:33:21
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
bts - ghost-dog
http://s26.photobucket.com/user/psclub/library/agwnes/2014_03_29-30_acropolis/bts_ghost-dog_acropolis_2014

μόλις βρω χρόνο θα σενιαρω και για Ρονι-roadrunner κλπ κλπ κλπ...

Cool Cool Cool


Φοβερές Μάνθο! Thumb Left Wink
JDROGAS - Παρ 04 Απρ 2014, 23:08:17
Θέμα δημοσίευσης:
Clapping

Μπραβο σε ολα τα παιδια και απο μενα.
Ελπιζω να γνωρισουμε και απο κοντα καποια στιγμη.
BTS - Σαβ 05 Απρ 2014, 12:31:00
Θέμα δημοσίευσης:
Προσπαθώ να γράψω την ..ιστορία μας, για τη συμμετοχή μας στο 60ο Ράλλυ Ακρόπολις (έστω, τη χωμάτινη, την "παραδοσιακή" ημέρα) και είναι τόσα πολλά που έχω να πω, που θα σας κούραζαν.

H ουσία λοιπόν, είναι ότι ένα όνειρο, έγινε πραγματικότητα. Πήρε κάποια χρόνια να φτάσει το πρότζεκτ στο σημείο που είναι, με αρκετές δυσκολίες που διαρκώς μου ψιθύριζαν "παράτα τα".

Παρ' όλα αυτά, συνέχισα να προχωράω με υπομονή και προγραμματισμό, και στην πορεία με πλαισίωσαν φίλοι από αυτό εδώ το χώρο, που αγάπησαν το πρότζεκτ και το έκαναν και δικό τους.

Γύρω στα Χριστούγεννα του 13 πάρθηκε η απόφαση για συμμετοχή στο Ακρόπολις, με το ελάχιστο δυνατό budget! Υπολογίστηκαν όλα στο χαρτί και έτσι (ή σχεδόν έτσι) εκτελέστηκαν, αφού στην πράξη πάντα εμφανίζονται "κρυμμένα" έξοδα.

Τα υπόλοιπα, τα είδατε στους υπολογιστές σας ή τα ζήσατε από κοντά, όσοι παρευρεθήκατε.

Ένας τέτοιος αγώνας, τουλάχιστον για όσους τον έχουν ζήσει, δεν συγκρίνεται σαν εμπειρία με κανέναν άλλο που διεξάγεται στη χώρα μας. Η τελετή εκκίνησης, οι εργοστασιακές συμμετοχές, ο κόσμος στις ειδικές που κουνούσε ελληνικές σημαίες και μας παρότρυνε, οι φίλοι που ήρθαν να μας δουν, ο τρόπος που αντιμετωπίσαμε την αύρα της εγκατάλειψης όταν μας ..γυρόφερνε (2 φορές!) και βέβαια ο τερματισμός μας στη ράμπα, έκαναν τα ξενύχτια των τελευταίων μηνών να αξίζουν.

Αγαπητό μου team, μπορεί να είμαστε χομπίστες, αλλά λειτουργήσαμε με τρόπο άκρως επαγγελματικό! Είστε οι καλύτεροι!!!

Να είστε όλοι καλά και μακάρι το 61ο Ακρόπολις να γίνει το 2015 και να τα πούμε πάλι εκεί.

Νίκο συγχαρητήρια! Και στο επόμενο!

Μέχρι τότε, αρνούμαι να βγω από το όνειρο που ζήσαμε.

Χαιρετισμούς,

Υγ.Έτοιμο και το βίντεο.

https://www.youtube.com/watch?v=N1LscwAXY_s&feature=youtu.be
athanas - Σαβ 05 Απρ 2014, 13:41:04
Θέμα δημοσίευσης:
Worthy Worthy Worthy Clapping Clapping Clapping Onfire Onfire Onfire

αντε και του χρονου παλι με πρωτια....
RoadRunner122 - Σαβ 05 Απρ 2014, 14:23:08
Θέμα δημοσίευσης:
Μα ποιός είσαι τελοσπάντων;;; Ο SuperΠετραν;;; Laughing


BTS - Σαβ 05 Απρ 2014, 15:04:50
Θέμα δημοσίευσης:
Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl

It's a bird,

it's a plane,

no, it's a CAT!

Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl

Υπάρχει όμως τουλάχιστον ένας ακόμα σούπερ ήρωας στην φωτό...! Ποιος είναι; Laughing
Lef205 - Κυρ 06 Απρ 2014, 21:47:41
Θέμα δημοσίευσης:
αρρωστα πραματα

https://www.youtube.com/watch?v=DIEFHLiCvkY
Steve - Κυρ 06 Απρ 2014, 21:58:07
Θέμα δημοσίευσης:
Τα συγχαρητήρια μου και από εμένα! Very happy
BTS - Δευ 07 Απρ 2014, 15:27:09
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Τα συγχαρητήρια μου και από εμένα! Very happy


Ευχαριστούμε Σταύρο! Και εσύ καλό ντεμπούτο φέτος! Wink
Steve - Δευ 07 Απρ 2014, 18:07:34
Θέμα δημοσίευσης:
BTS έγραψε:
Ευχαριστούμε Σταύρο! Και εσύ καλό ντεμπούτο φέτος! Wink
Αμέεε! Έχει να πέσει κλαρίνο... όλα τελευταία στιγμή πάλι Laughing
Road_Runner - Τρι 08 Απρ 2014, 09:18:24
Θέμα δημοσίευσης:
Aν δεν ηταν τελευταια στιγμη, δεν θα ηταν "Ελληνικοι" αγωνες
'Andy'-lag - Τρι 08 Απρ 2014, 16:37:24
Θέμα δημοσίευσης:
Χίλια ΜΠΡΑΒΟ σε όλους σας μάγκες....!! Για την προσπάθεια και μόνο...!! Πόσο μάλλον για τον τερματισμό και τη θέση...!!!! Και Πέτρο συγχαρητήρια που μπόρεσες να εκπληρώσεις ένα όνειρο σου...!!! Onfire Onfire Onfire Onfire Onfire Onfire Worthy Worthy Worthy Worthy Worthy Worthy Worthy
kourlis - Τρι 08 Απρ 2014, 20:32:40
Θέμα δημοσίευσης:
Πέτρο, Άρη και όλη η ομάδα πολλά συγαρητήρια! Το καταχάρηκα ακόμα και από το βίντεο που είδα!!! Χιλια μπράβο σε όλους σας!!! Και του χρόνου!
BTS - Τετ 09 Απρ 2014, 08:12:10
Θέμα δημοσίευσης:
Έυχαριστούμε όλους για τα καλά σας λόγια.

Και επίσης, όσες φορές και αν πω ευχαριστώ στους παρακάτω, είναι λίγες. Χωρίς αυτούς, πολύ απλά δεν θα είχαμε συμμετάσχει (με αλφαβητική σειρά):

athanas
iceage
Jean
Λευτέρης
Roadrunner122
καθώς και z@ck!, Κλεάνθης και SteliosmkI, που έχουν ρίξει αρκετό ιδρώτα στο παρελθόν για αυτό το πρότζεκτ.

Τον MEMSound για τις ράμπες και τις τέλειες φωτό.

Το Νίκο Road Runner για τις οδηγίες (τον πρήξαμε στα τηλ), και την βοήθεια με κράνη, ενδοσυννενοήσεις κλπ.

Τον φίλο και super αγωνιζόμενο Γιάννη Γιώτη και το Χρήστο Obelix για την custom πλεξούδα. Αυτή μας έσωσε τον αγώνα, όταν κούπηκε το λουρί του δυναμό και πηγαίναμε 2 ειδικές μόνο με μπαταρία.

Τον κ. Χρυσάφη για το κάνιστρο που μας δάνεισε.

Επίσης, χάρη σε όλο αυτό το πανηγύρι, ήρθε για πρώτη φορά σε αγώνα ράλλυ ο Δημήτρης (ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ) και χαρήκαμε πολύ που τον είδαμε στην Κινέττα ΙΙ αλλά και στον τερματισμό! Cheers Όπως και τους mikerrgp και Stevon!

Και του χρόνου περισσότεροι! Wink
Ghost Dog - Δευ 12 Μάϊ 2014, 08:59:18
Θέμα δημοσίευσης:
Υπαρχουν στιγμες "απαλεψιας" που γυρναω σε εκεινο το καταπληκτικο 4ημερο.................................. θα ηθελα και γω να ευχαριστησω όλα τα παιδια που βοηθησαν.... Στεφανο, Λευτερακη, Γιωργο, Γιαννη + Γιαννη, Ζαχαρια........ και οοοοποιον αλλον εβαλε το λιθαρακι του για να μπορέσουμε να κανουμε ενα ονειρο πραγματικοτητα!!

Επισης να ευχαριστησω τα παιδια που ηρθαν να μας δουν!!
Και μονο που εβλεπα τοσους γνωστους επανω στο βουνο κατά τη διαρκεια των ειδικων ειχα τρελαθεί! (καλα, δε θελω και πολύ..... Razz )

Αφιερωμένες λοιπον, σε ολους αυτους:







ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!
Wink Wink Cool Cool Cool Cool Cool Cool
BTS - Δευ 12 Μάϊ 2014, 10:04:48
Θέμα δημοσίευσης:
Έτσι ακριβώς... Wink Η ανάμνηση εκείνη είναι φοβερό "παυσίπονο" για τη καθημερινότητα.








Μακάρι να βρει τη στήριξη που του αξίζει ο αγώνας και να συνεχίσει να υπάρχει και το 2015.
Και μακάρι να μπορέσουμε να ξανα..ισιώσουμε το ΑΧάκι και να ξαναπάμε.
Steve - Δευ 12 Μάϊ 2014, 15:17:17
Θέμα δημοσίευσης:
Ε ρε μορφές του μηχανοκίνητου αθλητισμού! Very happy


Και εις ανώτερα! Cool
SAKIS-LEMANS - Δευ 12 Μάϊ 2014, 16:46:54
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Ε ρε μορφές του μηχανοκίνητου αθλητισμού! Very happy


Και εις ανώτερα! Cool


και εσείς το ίδιο Σταύρε!

Επί την ευκαιρία να στο πω αφού έτυχε να διαβάζω για τα παιδιά.
SnakeMJK - Παρ 10 Οκτ 2014, 07:34:46
Θέμα δημοσίευσης:
Θα έχουμε Ράλι Ακρόπολις το 2015;

http://www.protothema.gr/car-and-speed/article/417055/tha-ehoume-rali-akropolis-to-2015/



Καίριο το ερώτημα, χωρίς μονοσήμαντη απάντηση, οι επόμενες μέρες θα είναι καθοριστικές για το μέλλον του Εθνικού μας αγώνα.

Σήμερα στην καθημερινή εκπομπή Men&Speed (18:00 – 19:00) στα Παραπολιτικά 90.1 στους Τάκη Τρακουσέλλη και Τάκη Πουρναράκη φιλοξενήθηκε ο επικεφαλής της εταιρείας που διοργανώνει το Ράλι Ακρόπολις τα τελευταία χρόνια. Το θέμα ήταν αν θα φιλοξενηθεί την επόμενη χρονιά στην Ελλάδα αγώνας του Παγκοσμίου ή του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος Ράλι...

Ο Παύλος Αθανασούλας ξεκαθάρισε πως δεν είναι δεδομένη η φιλοξενία του αγώνα το 2015. Για να εξασφαλιστεί αυτό θα πρέπει η ΟΜΑΕ να πληρώσει το παράβολο του 2014 (170 χιλιάδες ευρώ) στο Eurosport. Η ΟΜΑΕ σύμφωνα με τον κ. Αθανασούλα περιμένει το σχετικό ποσό από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Αν τελικά αυτό πληρωθεί τότε το Ράλι Ακρόπολις θα συμπεριληφθεί στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του 2015. Τώρα όσον αφορά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και το WRC δεν τίθεται θέμα για το 2015 και οι όποιες συζητήσεις αφορούν το απώτερο μέλλον.

Επί του θέματος τοποθετήθηκε και η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος με σχετικό δελτίο Τύπου το οποίο αναφέρει: «Η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (ΟΜΑΕ), διατηρώντας χαμηλούς τόνους, εργάζεται ουσιαστικά με γνώμονα τη διαχείριση του αθλήματος αναφορικά τόσο με το αγωνιστικό όσο και με το θεσμικό του πλαίσιο. Ωστόσο, διανύοντας τον τέταρτο μήνα από την ανάδειξη του νέου ΔΣ, κρίνεται πλέον αναγκαία η τοποθέτηση της Ομοσπονδίας πάνω σε σοβαρά ζητήματα που αφορούν στο Ράλλυ Ακρόπολις και τη διεθνή εκπροσώπηση της Ελλάδας στη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA). Ζητήματα τα οποία εκτός των θεσμικών Φορέων (Κυβέρνηση, Υπουργείο Πολιτισμού & Αθλητισμού, Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, Ομοσπονδία), αφορούν και χιλιάδες Έλληνες και ξένους θεατές, την τουριστική υπόσταση της χώρας, καθώς επίσης και των επαγγελματικά εμπλεκομένων στο χώρο του αυτοκινήτου. Περιπτώσεις αυτού του ειδικού βάρους, άλλωστε, οφείλεται να αντιμετωπίζονται με σοβαρότητα και όχι με λαϊκισμό.
Έως σήμερα, η Ελλάδα σε ότι αφορά τις διεθνείς διοργανώσεις εκπροσωπείται στη FIA από την ΕΛΠΑ. Όμως, κατά την άποψή μας, έχουν εκλείψει οι προϋποθέσεις εκείνες που πρέπει να συντρέχουν ώστε η συγκεκριμένη λέσχη να είναι ικανή να εκπροσωπεί τη χώρα στη FIA και αυτό διότι:
Το 2012 η ΕΛΠΑ δήλωσε οικονομική αδυναμία αναφορικά με την ασφάλιση των αγωνιζομένων για προσωπικό ατύχημα, καθώς επίσης και την ασφάλιση αστικής ευθύνης έναντι τρίτων (θεατές, στελέχη κ.ά.) των οδηγών, διοργανωτών και στελεχών του αγώνα. Σημειώνεται ότι η ασφάλιση προς τρίτους είναι υποχρεωτική βάσει του νόμου 489/76.
Η ΕΛΠΑ σήμερα στερείται στελεχών (κριτών, αγωνοδικών, αλυταρχών, τεχνικών εφόρων) ποσοτικά ικανών να στελεχώσουν αγώνα.
Η ΕΛΠΑ πλέον δε νομιμοποιείται να διεξάγει κανέναν εθνικό αγώνα - έπειτα από την
εφαρμογή του αθλητικού νόμου με την παρασχεθείσα ειδική αθλητική αναγνώριση στην ΟΜΑΕ και την τροποποίηση του άρθρου 49 του ΚΟΚ (ΦΕΚ 149/15.07.14, άρθρο 17).
Η ΕΛΠΑ δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να επιδοτηθεί για τις δραστηριότητές της από κανένα κρατικό φορέα, καθώς ότι εμπίπτει στο μηχανοκίνητο αθλητισμό ορίζεται σαφώς από τον αθλητικό νόμο 2725/99.
Η ΕΛΠΑ είναι χρεωμένη με 39.669.716,00 ευρώ (31.12.13), σε συντριπτικό ποσοστό στο ελληνικό δημόσιο, ως εκ τούτου έχει αδυναμία έκδοσης ασφαλιστικής και φορολογικής ενημερότητας. Έχει δεσμευμένους τραπεζικούς λογαριασμούς.
Το ύψος των οφειλόμενων δεδουλευμένων προς τους εργαζόμενούς της εκτιμάται ότι είναι αδύνατο να τακτοποιηθεί μέσω του κύκλου εργασιών της.
Παρ όλα αυτά, πρόσφατα δημοσιεύματα θέλουν την ΕΛΠΑ να διαπραγματεύεται τη διεξαγωγή του Ράλλυ Ακρόπολις - και συγκεκριμένα στη Λαμία.
Στον κάθε εχέφρονα άνθρωπο δημιουργούνται τα ερωτηματικά:
Πώς θα διοργανώσει η ΕΛΠΑ τον εθνικό μας αγώνα;
Με ποιο ασφαλιστήριο συμβόλαιο;
Με ποιους αγωνιζομένους;
Είναι τόσο σίγουρη ότι η ΟΜΑΕ θα προσμετρήσει το Ακρόπολις στο Ελληνικό Πρωτάθλημα;
Με ποια Στελέχη;
Με ποια Τεχνογνωσία;
Πού θα προσμετρά διεθνώς;
Τους αγώνες δεν τους διοργανώνουν απρόσωπα σχήματα, αλλά ομάδες στελεχών με γνώση, εμπειρία, αποδεδειγμένη δυνατότητα στο σχεδιασμό και τη διεξαγωγή, καθώς και υπευθυνότητα στη διαχείριση κρίσεων που αφορούν την ασφάλεια εκατοντάδων αγωνιζομένων και χιλιάδων θεατών.
Με όλο το σεβασμό, συστήνουμε μεγάλη προσοχή στους τοπικούς παράγοντες, κ.κ. Περιφερειάρχη, Δήμαρχο, Διευθυντή Πανελλήνιας Έκθεσης Λαμίας και παραμένουμε στη διάθεσή τους για πλήρη ενημέρωση.
Από τα ανωτέρω προκύπτουν συμπεράσματα και ερωτήματα.
Το σπορ στη χώρα προχώρησε μπροστά τα τελευταία δύο χρόνια και αυτό συντελέσθηκε χάρη στην καταλυτική συνεισφορά του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού και της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού (Υπουργοί κ.κ. Ι. Αδριανός και Ι. Ιωαννίδης), του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών (Υπουργός κ. Μ. Παπαδόπουλος) και πλήθους πολιτικών προσώπων και υπηρεσιακών παραγόντων. Αναφερόμαστε στη συνένωση των δύο Ομοσπονδιών, στην αναγνώριση της ΟΜΑΕ και στην τροποποίηση του άρθρου 49 του ΚΟΚ.
Η ΕΛΠΑ, αποδυναμωμένη θεσμικά και οικονομικά και στερούμενη την για δεκαετίες σκανδαλώδους υποστήριξης της πολιτείας, έχει σαν μοναδικό μοχλό πίεσής της το Ράλλυ Ακρόπολις.
Σε αυτή την προσπάθειά της βρίσκει αρωγούς γνωστούς κύκλους, μικρού ειδικού βάρους και σοβαρότητας, οι οποίοι δεν έχουν καμία αναστολή να λαϊκίσουν σε βάρος της Ομοσπονδίας ή ακόμη και οποιουδήποτε πολιτικού προσώπου.
Γνωρίζουμε την τακτική αυτών των κύκλων, οι οποίοι κινούνται ως πτωματοφάγοι προκειμένου να αποκομίσουν το μικρό όφελος, χωρίς να ενδιαφέρονται για την τεράστια ζημιά που πιθανόν θα προκαλέσουν. Έχουν στοχεύσει στο παράβολο που πρέπει να κατατεθεί από τη ΓΓΑ -μέσω της ΟΜΑΕ- στο EUROSPORT (promoter του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος της FIA) αναφορικά με τη διεξαγωγή του Ράλλυ Ακρόπολις 2014, προκειμένου να διατηρήσουμε τις ελπίδες για το 2015, αλλά και την αξιοπιστία και τη φερεγγυότητα της χώρας μας.
Σημειώνεται, λοιπόν, ότι η ΓΓΑ ανέλαβε την υποχρέωση να καταβάλλει στην ΟΜΑΕ το κόστος του σχετικού παραβόλου, κάτι για το οποίο έχει ήδη ενημερώσει με επιστολή της τη FIA. Η υποχρέωση αυτή μπορεί να υλοποιηθεί μόνο διαμέσου της αναγνωρισμένης Ομοσπονδίας, η οποία δύναται να επιχορηγηθεί γι' αυτό το σκοπό.
Υπενθυμίζεται δε, ότι η ΟΜΑΕ συμπεριέλαβε στην Προκήρυξή της, ασφάλισε, διεξήγαγε και οργάνωσε δια των στελεχών της το Ράλλυ Ακρόπολις 2014.
Αναφορικά δε με την αναγνώριση της ΟΜΑΕ από τη FIA ως εκπρόσωπο της χώρας μας (Pouvoir Sportive) και τις ενέργειες της Ομοσπονδίας προς αυτή την κατεύθυνση, ενημερώνουμε ότι:
Η ΟΜΑΕ κατέθεσε πλήρη φάκελο στη FIA στις 15.07.14
Κατέβαλε το απαιτούμενο παράβολο των 5.000 ευρώ προς το νομικό τμήμα της FIA για τον έλεγχο των στοιχείων.
Βρίσκεται σε διαρκή επικοινωνία με τη FIA σχετικά, καθώς είναι δεδομένο ότι πληροί όλες τις απαιτούμενες προϋποθέσεις του FIA Sporting Code».
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr