volvos έγραψε: |
Telika tha pame??? |
iceage έγραψε: |
Θα ξεροσταλιάζουμε μέσα στον ήλιο. |
SnakeMJK έγραψε: |
Ο Craig Breen με το Peugeot 208 T16, που στην Ελλάδα έκανε την πρώτη του επίσημη εμφάνιση, κατάφερε να γράψει το όνομά του στη λίστα των νικητών του Ράλι Ακρόπολις! Ντεμπούτο με νίκη για το «208» προδιαγραφών R5, την ώρα που ο Ιρλανδός οδηγός ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου για πρώτη φορά στην καριέρα του στο ERC, αλλά και σε διεθνές επίπεδο, γενικότερα. Και μάλιστα χωρίς να αφήσει το παραμικρό περιθώριο αμφισβήτησης, αφού ολοκλήρωσε επικεφαλής της Γενικής κατάταξης και τις δύο ημέρες του αγώνα. Σήμερα ο ίδιος κινήθηκε απροβλημάτιστα στις χωμάτινες ειδικές, και μάλιστα ούτε η αντεπίθεση που του εξαπέλυσε ο Bryan Bouffier με το Citroen DS3 RRC κατάφερε να τον κάνει να αισθανθεί πως απειλείται. Αντιθέτως, όποτε χρειάστηκε απάντησε με τους χρόνους του στις ειδικές διαδρομές, καταφέρνοντας στο τέλος να πανηγυρίσει μια σπουδαία επικράτηση, και επιπλέον να τιμηθεί με το βραβείο «Colin McRae Trophy», το οποίο κερδίζει σε κάθε γύρο του ERC ο άνθρωπος του αγώνα. Στο 2ο σκαλί του βάθρου ανέβηκε τελικά ο Γάλλος Bryan Bouffier, πρώην επίσημος δοκιμαστής της Hyundai, ο οποίος, παρά το γεγονός ότι φημίζεται κυρίως για τις επιδόσεις του στην άσφαλτο, σήμερα εμφανίστηκε αποφασισμένος να πιέσει και στο χώμα, χωρίς ωστόσο να καταφέρει το απόλυτο. |
volvos έγραψε: |
καλά τα R5 αλλά ΠΟΛΥ ΒΑΡΙΑ και αυτό φαινόταν...
τελικά για ποιό λόγο έγινε αυτή η κατηγορία?? |
sps έγραψε: |
Το RRC ειναι ενα wrc με περιοριστικο στομιο.
Για αυτο κοστιζει και τα διπλα χρηματα απο τα R5. Αν ο Μπουφιε ηταν λιγο πιο σοβαρος στον αγωνα δεν θα ειχε τυχη κανενα R5 και αυτο φανηκε ποσο ευκολα μαζεψε τη διαφορα απο τη 2η ειδικη και μετα που ειχε λαστιχο. Kατα τα αλλα μπραβο στην πεζω που εξελισσει ενα ωραιο οπλο για ιδιωτες και περιφερειακα πρωταθληματα! |
sps έγραψε: |
Τα RRC κυμαινονται λιγο κατω απο 400.000.
Σκεψου οτι με αλλη αεροτομη πισω και χωρις περιοριστη, το κανεις wrc. Tα 207 τα βρισκεις πλεον με 120.000 |
sps έγραψε: |
Τα RRC κυμαινονται λιγο κατω απο 400.000.
Σκεψου οτι με αλλη αεροτομη πισω και χωρις περιοριστη, το κανεις wrc. Tα 207 τα βρισκεις πλεον με 120.000 |
RoadRunner122 έγραψε: |
Επίσης, αν και τα είπαμε κι από κοντά, Συγχαρητήρια σε Πέτρο και Άρη καταρχήν για την πίστη, το κουράγιο και την επιμονή τους! Γιατί τα παιδιά μας έδειξαν ότι για να τρέξεις Ακρόπολις, δε χρειάζεσαι 3 διαφορικά, σειριακό και τουρμπίνα. Δε χρειάζεσαι μηχανικούς με 30χρόνια εμπειρία, τοπ εργαλεία και 2 νταλίκες ανταλλακτικά.... Χρειάζεσαι ΨΥΧΗ! Κι ότι ναι, ακόμα και με ένα ΑΧ, μπορείς να βγάλεις ένα ολόκληρο Ακρόπολις, περνώντας απ'τις κυριολεκτικά σκαμμένες από τα προηγούμενα τετρακίνητα θηρία ειδικές, αξιοπρεπέστατα και -κατά τη γνώμη μου- αξίζοντας πολύ περισσότερο Σεβασμό από τα "πλουσιότερα" πληρώματα. |
iceage έγραψε: |
Μερικά σχόλια από την δική μου τεχνική ματιά για το service των 208, fabia και για τα ίδια τα αυτοκίνητα. Μόνο αυτά πρόλαβα να δω.
208: Ανεπίτρεπτη προσέγγιση της PS. Ανέτοιμο service crew για επαγγελματικό επίπεδο WRC. Μπορεί για επαγγελματικό επίπεδο ERC αλλά μέχρι εκεί. Ακόμη πιο ΑΝΕΤΟΙΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ για wrc. Άθλιο χωροταξικά στον χώρο του κινητήρα για επίπεδο wrc. Πραγματικά παιδαριόδες λάθος οι θερμοκρασίες που λέτε αλλά το πρόβλημα ήρθε από την λάθος θέση του ψυγείου που τρύπησε από πέτρα που πέρασε την σίτα και το τρύπησε(με μικρή κλίση προς τα εμπρός ως προς τον κατακόρυφο άξονα). Πρέπει να αναθεωρίσουν την επιλογή σασμάν -transfer και παρελκομένων στον χώρο του κινητήρα για ευκολότερη αντικατάσταση. Δυσπρόσητη προσέγγιση εμπρός ανάρτησης που πραγματικά ταλαιπώρησε τους μηχανικούς. Χρειάστηκε να αλλάξουν 3 φορές μηχανικό για να βγάλουν το εμπρός δεξί αμορτισέρ στην αλλαγή σε χωμάτινό το βράδυ του σαββάτου. Πάνω από 10 λεπτά για την εξαγωγή μόνο της εμπρός αντιστεπτική με αποκλιστικά την χρήση "μαλ**α". Το λογότυπο ήταν σωστό σε όλο του το μεγαλείο " RALLY ACADEMY". fabia: Τρομερά επαγγελματικό service crew σε επίπεδο που μπορεί να σταθεί αντάξια στο wrc. Οι τσέχοι ήταν πραγματικά μηχανές. Βάλαν τα γυαλιά στους γάλλους. ΤΡΟΜΕΡΟ αυτοκίνητο. Πολύ μελετημένο χωροταξικά καθώς και στην επιλογή των ανταλακτικών . Πραγματικά έκανε τους μηχανικούς να το επισκευάσουν πανεύκολα. Τόσο εύκολο σαν παιχνίδι. Διαφορά χρόνου μετατροπής από ασφάλτινο σε χωμάτινο setup περίπου 30λεπτά υπέρ των τσέχων. ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ σε ολο το ΤΕΑΜ και την δουλειά που έχουν κάνει. |
Road_Runner έγραψε: |
Γιαυτο αλλωστε οπως ειπες το ονομα Rally Academy, και δεν ειναι τυχαιο οτι δεν αναφερεται πουθενα επισημα το ονομα Peugeot Sport... |
kpenes έγραψε: |
Λευτερη πως θες να μη παει καλα το ΑΧ του Πετρου και του Αρη???? Αφου απ' οτι εμαθα προχθες,φορανε το μοτερ που ειχα εγω στο Ν1!!!!!!! Μπραβο σας κ καλους αγωνες!!! |
kpenes έγραψε: |
Λευτερη πως θες να μη παει καλα το ΑΧ του Πετρου και του Αρη???? Αφου απ' οτι εμαθα προχθες,φορανε το μοτερ που ειχα εγω στο Ν1!!!!!!! Μπραβο σας κ καλους αγωνες!!! |
Lef205 έγραψε: | ||
ξεχασα να σε παρω τηλεφωνο να σου πω οτι το μοτερ σου τερματισε ακροπολις ! |
MEMsound έγραψε: |
bts - ghost-dog
http://s26.photobucket.com/user/psclub/library/agwnes/2014_03_29-30_acropolis/bts_ghost-dog_acropolis_2014 μόλις βρω χρόνο θα σενιαρω και για Ρονι-roadrunner κλπ κλπ κλπ... |
Steve έγραψε: |
Τα συγχαρητήρια μου και από εμένα! |
BTS έγραψε: |
Ευχαριστούμε Σταύρο! Και εσύ καλό ντεμπούτο φέτος! |
Steve έγραψε: |
Ε ρε μορφές του μηχανοκίνητου αθλητισμού!
Και εις ανώτερα! |