PSClub - Hellas

Νέα - ΑLFA ROMEO 4C

alex309 - Σαβ 16 Νοέ 2013, 13:42:09
Θέμα δημοσίευσης: ΑLFA ROMEO 4C
http://www.topgear.com/uk/car-news/alfa-romeo-4c-first-drive-2013-8-17

Απο τα τελευταια αυτοκινητα με επικεντρο την οδηγικη απολαυση καθως και η επιστροφη της Αλφα στην πισωκινηση. Δυστυχως μου λειπουν 80 χιλιαρικα που θα κοστιζει στην ελλαδα
'Andy'-lag - Σαβ 16 Νοέ 2013, 15:14:57
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑLFA ROMEO 4C
alex309 έγραψε:
http://www.topgear.com/uk/car-news/alfa-romeo-4c-first-drive-2013-8-17

Απο τα τελευταια αυτοκινητα με επικεντρο την οδηγικη απολαυση καθως και η επιστροφη της Αλφα στην πισωκινηση. Δυστυχως μου λειπουν 80 χιλιαρικα που θα κοστιζει στην ελλαδα


Η μαλ***α δεν είναι ότι στην Ελλάδα θα κοστίζει 83.000€ όπως ανακοινώθηκε, αλλα ότι στη Γερμανία θα κοστίζει περίπου 30.000 λιγότερο........!!!!!!!!!!!!!!!!
γα** το κερατο γα**....!! Evil Evil Evil
king207cc - Σαβ 16 Νοέ 2013, 15:30:26
Θέμα δημοσίευσης:
κ ποιο είναι το πρόβλημα να τη πάρεις απο κει??!! Cool
Octane - Σαβ 16 Νοέ 2013, 19:01:45
Θέμα δημοσίευσης:
Η επιστροφη της Alfa στην πισω κινηση εγινε με την 8C Wink

Γιατι , πότε η Γερμανια ηταν ακριβοτερη απο την Ελλαδα για να ειναι τωρα?!? Laughing

Πανεμορφο το αμαξακι , ψαγμενο και ακριβο πλαισιο , αλλα κατα τη γνωμη μου περιττο το εξοδο του carbon... .

Ας ειχαν δωσει μεγαλυτερη προσοχη στα υπολοιπα και ας το εκαναν αλουμινενιο , 50-80 κιλα βαρυτερο... .
Καλυτερο θα ειχε βγει.

Cayman δεν θα γινει ποτέ , ουτε Exige , προσπαθει να συνδυασει και τους 2 κοσμους ως ενα ακριβο ημιμετρο , σε μια κατηγορια που μαλλον η κυριαρχια εχει ηδη μοιραστει... .

50k κανει στη Γερμανια η βασικη εκδοση , υπολογιστε με 3-4 extra (που θα τα βαλεις εννοειται... Laughing ) 63-65k... .

Το θετικο ειναι πως 3 ετων με 40.000χλμ θα κοστιζει οσο ενα gt86 κούτα , αλλα αν αρχισουμε να συγκρινουμε μεταχειρα με καινουρια... τη χασαμε τη μπαλα.

Περισσοτερα οταν το οδηγησω , αλλα θα περιμενω να το δω με καλοκαιρινα ελαστικα. Στο χιονι ξερουμε ηδη πως θα εχει πλακα Laughing
alex309 - Σαβ 16 Νοέ 2013, 19:36:26
Θέμα δημοσίευσης:
Octane έγραψε:
Η επιστροφη της Alfa στην πισω κινηση εγινε με την 8C Wink

Γιατι , πότε η Γερμανια ηταν ακριβοτερη απο την Ελλαδα για να ειναι τωρα?!? Laughing

Πανεμορφο το αμαξακι , ψαγμενο και ακριβο πλαισιο , αλλα κατα τη γνωμη μου περιττο το εξοδο του carbon... .

Ας ειχαν δωσει μεγαλυτερη προσοχη στα υπολοιπα και ας το εκαναν αλουμινενιο , 50-80 κιλα βαρυτερο... .
Καλυτερο θα ειχε βγει.

Cayman δεν θα γινει ποτέ , ουτε Exige , προσπαθει να συνδυασει και τους 2 κοσμους ως ενα ακριβο ημιμετρο , σε μια κατηγορια που μαλλον η κυριαρχια εχει ηδη μοιραστει... .

50k κανει στη Γερμανια η βασικη εκδοση , υπολογιστε με 3-4 extra (που θα τα βαλεις εννοειται... Laughing ) 63-65k... .

Το θετικο ειναι πως 3 ετων με 40.000χλμ θα κοστιζει οσο ενα gt86 κούτα , αλλα αν αρχισουμε να συγκρινουμε μεταχειρα με καινουρια... τη χασαμε τη μπαλα.

Περισσοτερα οταν το οδηγησω , αλλα θα περιμενω να το δω με καλοκαιρινα ελαστικα. Στο χιονι ξερουμε ηδη πως θα εχει πλακα Laughing


Ναι φιλε το ξερω μιλουσα για πιο γηινα μοντελα. το θεωρω καλυτερο οδηγικα απο μια exige ή μια cayman κρινοντας απο τα χαρακτηριστικα με πολυ μικροτερη συντηρηση λογω κυβικων και με παρα πολυ καλυτερο design.
marios_207_GT - Σαβ 16 Νοέ 2013, 21:20:24
Θέμα δημοσίευσης:
Αμα ειναι να εχεις ακομα και στη Γερμανια 60-65 χιλιαδες για αμαξι πιθανον να εχεις και 100, ποιος ο λογος λοιπον να παρεις αυτο και οχι το GT-R που κακα τα ψεματα στα λεφτα του (ακομα και στα 170.000 της Ελλαδας) παιζει χωρις αντιπαλο.
Lef205 - Σαβ 16 Νοέ 2013, 23:13:39
Θέμα δημοσίευσης:
Octane έγραψε:
Η επιστροφη της Alfa στην πισω κινηση εγινε με την 8C

Kαμια επιστροφη της Αλφα δεν εγινε ουτε με την 8 ουτε με την 4c .
Αυτα τα αυτοκινητα ειναι τα πρωτα βηματα της φιατ στην πισω κινηση για τον 21ο αιωνα .
Η αλφα πεθανε το 1985 που εγινε η εξαγορα της απο την φιατ.
Οτιδηποτε αλλο απο τοτε και μετα ειναι φιατ .
Αλλωστε και οι αδειες των αυτοκινητων αυτων γραφουν φιατ ( Shocked ) και οχι αλφα ρομεο.
Αλφα ρομεο ειναι πχ η αλφετα μου που εχει ρυθμιζομενο καθισμα οδηγου ρυθμιζομενο τιμονι διζωνικο κλιματισμο, αυτο που πας χωρις να πατας γκαζι (παντα ξεχναω πως λεγεται Laughing ) και ειναι το πρωτο αυτοκινητο μαζικης παραγωγης με κατανομη 50/50, το μοτερ μπροστα και το πεντάρι σασμαν πισω με τα δισκοφρενα στο κετρο.
Ολα αυτα το 1978
Τετοιες κοπελες που γεννηθηκαν πριν το 1985 ειναι Αλφα ρομεο, οτιδηποτε αλλο πιο μετα απο τοτε ειναι θυμα κακου μαρκετινγκ .
'Andy'-lag - Κυρ 17 Νοέ 2013, 00:49:19
Θέμα δημοσίευσης:
marios_207_GT έγραψε:
Αμα ειναι να εχεις ακομα και στη Γερμανια 60-65 χιλιαδες για αμαξι πιθανον να εχεις και 100, ποιος ο λογος λοιπον να παρεις αυτο και οχι το GT-R που κακα τα ψεματα στα λεφτα του (ακομα και στα 170.000 της Ελλαδας) παιζει χωρις αντιπαλο.


Ο λόγος είναι το να έχεις κάτι διαφορετικό και ξεχωριστό...!!
Για πολλούς μετράει αυτο...!!
Επίσης με την ίδια λογική δεν θα υπήρχε λόγος ύπαρξης της cayman σε σχέση με την 911... Κι όμως υπάρχουν και οι δυο.
Octane - Κυρ 17 Νοέ 2013, 01:56:24
Θέμα δημοσίευσης:
'Andy'-lag έγραψε:
marios_207_GT έγραψε:
Αμα ειναι να εχεις ακομα και στη Γερμανια 60-65 χιλιαδες για αμαξι πιθανον να εχεις και 100, ποιος ο λογος λοιπον να παρεις αυτο και οχι το GT-R που κακα τα ψεματα στα λεφτα του (ακομα και στα 170.000 της Ελλαδας) παιζει χωρις αντιπαλο.


Ο λόγος είναι το να έχεις κάτι διαφορετικό και ξεχωριστό...!!
Για πολλούς μετράει αυτο...!!
Επίσης με την ίδια λογική δεν θα υπήρχε λόγος ύπαρξης της cayman σε σχέση με την 911... Κι όμως υπάρχουν και οι δυο.

Και γιατι να παρεις R35 και να μην παρεις ενα RS6 station wagon... Rolling eyes
'Η τη νεα M5 αν ειναι και λιγο καφτης Laughing

Ωραιος οπως παντα ο Λευτερης Very happy

Υ.Γ. Αυτο που πας στο ανετο εμεις εδω το λεμε tempomat , στα ιταλικα δυστυχως δεν ξερω να στο πω Laughing , μαλλον κατι σε ...velosita statici το κοβω... Rotfl Rotfl Rotfl Tease , γιατι ολο και καποιο bmwδακι 50/50 θα βρεθει να σας ραψει γερμανικο κοστουμακι Razz
Octane - Κυρ 17 Νοέ 2013, 02:08:08
Θέμα δημοσίευσης:
alex309 έγραψε:

Ναι φιλε το ξερω μιλουσα για πιο γηινα μοντελα. το θεωρω καλυτερο οδηγικα απο μια exige ή μια cayman κρινοντας απο τα χαρακτηριστικα με πολυ μικροτερη συντηρηση λογω κυβικων και με παρα πολυ καλυτερο design.

Μα στην ιδια τιμη ειναι και αυτα.
Καλα , καλυτερο οδηγικα απλα δεν παιζει... , και αν ψαχτεις λιγακι online θα το δεις.
Περι συντηρησης... τι να σου πω. Πιστευω πως τετοια αυτοκινητα ειναι για 15.000χλμ το χρονο , μονο ετσι κρατανε μερος της μαγειας τους.
Αν κατι το οδηγεις καθε μερα , συντομα παυει να ειναι κατι ...ξεχωριστο.

Αν παμε με το χερι στην τσιποτσεπη και μεταχειρο , το καλυτερο στην κατηγορια ειναι speedster turbo.
Και με μεγαλυτερη τουρμπινα και τσιτα πιεση , πιθανοτατα δεν το βαριεσαι ποτέ και ας το οδηγεις 24 ωρες το 24ωρο Laughing
Lef205 - Κυρ 17 Νοέ 2013, 02:55:16
Θέμα δημοσίευσης:
Octane έγραψε:
'Andy'-lag έγραψε:
marios_207_GT έγραψε:
Αμα ειναι να εχεις ακομα και στη Γερμανια 60-65 χιλιαδες για αμαξι πιθανον να εχεις και 100, ποιος ο λογος λοιπον να παρεις αυτο και οχι το GT-R που κακα τα ψεματα στα λεφτα του (ακομα και στα 170.000 της Ελλαδας) παιζει χωρις αντιπαλο.


Ο λόγος είναι το να έχεις κάτι διαφορετικό και ξεχωριστό...!!
Για πολλούς μετράει αυτο...!!
Επίσης με την ίδια λογική δεν θα υπήρχε λόγος ύπαρξης της cayman σε σχέση με την 911... Κι όμως υπάρχουν και οι δυο.

Και γιατι να παρεις R35 και να μην παρεις ενα RS6 station wagon... Rolling eyes
'Η τη νεα M5 αν ειναι και λιγο καφτης Laughing

Ωραιος οπως παντα ο Λευτερης Very happy

Υ.Γ. Αυτο που πας στο ανετο εμεις εδω το λεμε tempomat , στα ιταλικα δυστυχως δεν ξερω να στο πω Laughing , μαλλον κατι σε ...velosita statici το κοβω... Rotfl Rotfl Rotfl Tease , γιατι ολο και καποιο bmwδακι 50/50 θα βρεθει να σας ραψει γερμανικο κοστουμακι Razz

Βρε παπαρα λεω αυτο που εχουν τα 206 που παντας γκαζι σταθεροποιεις ταχυτητα και μετα πατας ενα κουμπι και το αυτοκινητο παει με σταθερη ταχυτητα χωρις να πατας το πενταλ του γκαζιου.
Γμτ εχω κολλησει :p
Τα bmwδακια του τοτε απλα δεν υπαρχουν στον χαρτη, η BMW του σημερα ειναι ξεκαθαρα οπως θα επρεπε να ειναι η αλφα ρομεο
Octane - Κυρ 17 Νοέ 2013, 10:04:58
Θέμα δημοσίευσης:
Το ιδιο λεμε καρδια μου!! Απλα σε διαφορετικες γλωσσες Laughing Razz . Αφου το θες και στα αγγλικα, cruise control λεγεται. Ρολλάρω ελεγχόμενα. Laughing
marios_207_GT - Κυρ 17 Νοέ 2013, 15:29:43
Θέμα δημοσίευσης:
'Andy'-lag έγραψε:
marios_207_GT έγραψε:
Αμα ειναι να εχεις ακομα και στη Γερμανια 60-65 χιλιαδες για αμαξι πιθανον να εχεις και 100, ποιος ο λογος λοιπον να παρεις αυτο και οχι το GT-R που κακα τα ψεματα στα λεφτα του (ακομα και στα 170.000 της Ελλαδας) παιζει χωρις αντιπαλο.


Ο λόγος είναι το να έχεις κάτι διαφορετικό και ξεχωριστό...!!
Για πολλούς μετράει αυτο...!!
Επίσης με την ίδια λογική δεν θα υπήρχε λόγος ύπαρξης της cayman σε σχέση με την 911... Κι όμως υπάρχουν και οι δυο.



Ο λόγος υπαρξης των Cayman και 911 δεν ξερω ποιος ειναι, αλλωστε δεν μιλησα για λογο υπαρξης αλλα για λογο αγορας. Παντος σοβαρα τωρα αν ειχες την οικονομικη δυνατοτητα να παρεις ενα τετοιο αμαξι θα εσκαγες 80 χιλιαδες για να παρεις το κατι διαφορετικο?
'Andy'-lag - Κυρ 17 Νοέ 2013, 17:22:23
Θέμα δημοσίευσης:
marios_207_GT έγραψε:
'Andy'-lag έγραψε:
marios_207_GT έγραψε:
Αμα ειναι να εχεις ακομα και στη Γερμανια 60-65 χιλιαδες για αμαξι πιθανον να εχεις και 100, ποιος ο λογος λοιπον να παρεις αυτο και οχι το GT-R που κακα τα ψεματα στα λεφτα του (ακομα και στα 170.000 της Ελλαδας) παιζει χωρις αντιπαλο.


Ο λόγος είναι το να έχεις κάτι διαφορετικό και ξεχωριστό...!!
Για πολλούς μετράει αυτο...!!
Επίσης με την ίδια λογική δεν θα υπήρχε λόγος ύπαρξης της cayman σε σχέση με την 911... Κι όμως υπάρχουν και οι δυο.



Ο λόγος υπαρξης των Cayman και 911 δεν ξερω ποιος ειναι, αλλωστε δεν μιλησα για λογο υπαρξης αλλα για λογο αγορας. Παντος σοβαρα τωρα αν ειχες την οικονομικη δυνατοτητα να παρεις ενα τετοιο αμαξι θα εσκαγες 80 χιλιαδες για να παρεις το κατι διαφορετικο?


Εγώ προσωπικά αν μιλούσαμε για τέτοια οικονομικά δεδομένα, ναι γιατι όχι...;
volvos - Κυρ 17 Νοέ 2013, 20:07:04
Θέμα δημοσίευσης:
sorry alla i cayman s και η καινουργια μποξτερ ειναι ενα απο τα καλυτερα αμαξια που εχουν κατασκευαστει τα τελευταια χρονια.
η αλφα ουτε το δαχτυλακι τους δε φτανει απο θεμα οδηγικης απολαυσης/

αν θες απλα ενα ομορφο κουπε τραβα παρε καμια μασερατι που ειναι και σπανια.

λευτερη δηλαδη σε 40χρονια δηλαδη θα αναπολουμε τα νταεβου λανος?/ λολ
marios_207_GT - Κυρ 17 Νοέ 2013, 22:56:54
Θέμα δημοσίευσης:
'Andy'-lag έγραψε:
marios_207_GT έγραψε:
'Andy'-lag έγραψε:
marios_207_GT έγραψε:
Αμα ειναι να εχεις ακομα και στη Γερμανια 60-65 χιλιαδες για αμαξι πιθανον να εχεις και 100, ποιος ο λογος λοιπον να παρεις αυτο και οχι το GT-R που κακα τα ψεματα στα λεφτα του (ακομα και στα 170.000 της Ελλαδας) παιζει χωρις αντιπαλο.


Ο λόγος είναι το να έχεις κάτι διαφορετικό και ξεχωριστό...!!
Για πολλούς μετράει αυτο...!!
Επίσης με την ίδια λογική δεν θα υπήρχε λόγος ύπαρξης της cayman σε σχέση με την 911... Κι όμως υπάρχουν και οι δυο.



Ο λόγος υπαρξης των Cayman και 911 δεν ξερω ποιος ειναι, αλλωστε δεν μιλησα για λογο υπαρξης αλλα για λογο αγορας. Παντος σοβαρα τωρα αν ειχες την οικονομικη δυνατοτητα να παρεις ενα τετοιο αμαξι θα εσκαγες 80 χιλιαδες για να παρεις το κατι διαφορετικο?


Εγώ προσωπικά αν μιλούσαμε για τέτοια οικονομικά δεδομένα, ναι γιατι όχι...;


Γουστα ειναι αυτα και το δεχομαι απολυτα, μιας και σπανιζει τετοια απαντηση, η πλειοψηφια θα κοιταζε να παρει το πιο μοστρατζιδικο κλπ αμαξι, παντως με δεδομενο οτι αυτο κοστιζει στο 60αρι στο εξωτερικο δεν νομιζω να εχει καμια τυχη εμπορικα αφου ειναι πολλες οι επιλογες σε αυτα τα λεφτα +-20.000
teo206GT - Δευ 18 Νοέ 2013, 08:58:01
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω αμα ειχα 80κ θα εδινα και αλλα 20κ και θα επαιρνα 206wrc. Ολη μερα πανω κατω τη μαραθωνος. Θα βαριοταν ο λευτερης να με ακουγε ολη μερα. :D
'Andy'-lag - Δευ 18 Νοέ 2013, 12:11:01
Θέμα δημοσίευσης:
teo206GT έγραψε:
Εγω αμα ειχα 80κ θα εδινα και αλλα 20κ και θα επαιρνα 206wrc. Ολη μερα πανω κατω τη μαραθωνος. Θα βαριοταν ο λευτερης να με ακουγε ολη μερα. :D


Απλα θα χρειαζόταν να βάλεις πολυυυυύ παραπάνω απο +20..... Twisted evil
teo206GT - Δευ 18 Νοέ 2013, 13:59:18
Θέμα δημοσίευσης:
Εκει παιζουν τα wrc δεκαετιας +.
sps - Δευ 18 Νοέ 2013, 15:33:36
Θέμα δημοσίευσης:
Μιας και η συγκριση με την γκεϋμαν Laughing να πουμε οτι το ενα ζυγιζει 890 κιλα και το αλλο 1300.
Το ενα ειναι παιχνιδι, το αλλο παιχνιδι(αν εξαιρεσεις το βαρος) και κυριλε σπορ μαζι.
Θα πηγαινεις να δωσεις προσφορα θεσσαλονικη και πισω ατσαλακωτος με τα καυμαν, ενω με το 4C πας μεχρι τα μεγαρα στην πιστα και μετα για φαγητο στην παχη Laughing
Octane - Δευ 18 Νοέ 2013, 20:12:51
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.youtube.com/watch?v=eT4WXokoAx0

http://www.youtube.com/watch?v=FtZKV8087aE

Επισης , οποιος εχει οδηγησει εστω και απλο Cayman , ξερει ποσο "απλησιαστο" ειναι... .



Εμενα παντως ,μια ωραια του εκδοση, παραλιγο να με κανει να αγαπησω τα κεντρομηχανα Laughing Laughing Laughing

Τελικα αγαπησα μονο αυτο... Razz
marios_207_GT - Δευ 18 Νοέ 2013, 20:52:26
Θέμα δημοσίευσης:
Κι ενα Boxter S του 2004 που οδηγησα εγω πριν λιγο καιρο φυσαγε, δεν το συζηταμε δεν υπαρχει συγκριση μεταξυ των Porsche και ενος "καλου" Alfa Romeo, για μενα ειναι δεδομενη η εμπορικη αποτυχια της 4C.
volvos - Δευ 18 Νοέ 2013, 21:06:22
Θέμα δημοσίευσης:
Boxter tou 2004 kalytera na ti sygkrineis me bmw z3........
volvos - Δευ 18 Νοέ 2013, 21:07:00
Θέμα δημοσίευσης:
Boxter tou 2004 kalytera na ti sygkrineis me bmw z3........
volvos - Δευ 18 Νοέ 2013, 21:14:11
Θέμα δημοσίευσης:
Boxter tou 2004 kalytera na ti sygkrineis me bmw z3........
marios_207_GT - Δευ 18 Νοέ 2013, 21:17:21
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν εκανα συγκριση απλα για αμαξι του 2004 ηταν σαφως πολυ ανωτερο απο το μεσο ορο
volvos - Τρι 19 Νοέ 2013, 10:21:44
Θέμα δημοσίευσης:
το μποξτερ του 2004 - δηλαδη η πρωτη γενια μποξτερ- ειναι ενα απο τα πιο αθλια σπορ αμαξια που εχω οδηγησει ποτε στη ζωη μου.
μη μπλεκεις μπροκολα με πατατες...
καθε φορα που βλεπω στο δρομο ενα θυμαμαι το τετακε με 160 στη στροφη πριν το island και χανω μερικες τριχες απο το κεφαλι μου...
marios_207_GT - Τρι 19 Νοέ 2013, 14:11:27
Θέμα δημοσίευσης:
Εμενα που σε ολη μου τη ζωη την εχω βγαλει με ενα Octavia 1.8T του πατερα, το GT μου και ενα 160αρι TSi Vw Eos του αδελφου μου, το boxter μου φανηκε καλο, ισως να εχω αδικο


Υ.Γ Ολοκληρος Μανθος Φουστανος μας εχει τρελανει κι εσυ αμφισβητεις το οτι ειναι καλο??? Shoot
volvos - Τρι 19 Νοέ 2013, 16:04:50
Θέμα δημοσίευσης:
http://picture1.goo-net.com/7009571213/20130906/J/70095712132013090600100.jpg

MILAME για αυτη οχι την επομενη γενια. μεχρι τα 8/10 ηταν γα**το αμαξι και ευκολο. απο εκει και περα ηταν παντελως ανεξελεκτο και βλαμενο στις αντιδρασεις του....
Octane - Τρι 19 Νοέ 2013, 16:56:57
Θέμα δημοσίευσης:




Οι κεντρομηχανοι βασιλιαδες της κατηγοριας... .

Το fiat ειναι δυστυχως μερικα σκαλακια πιο κατω.

Οπως προειπα , 1000 φορες να ειχε μπει αλουμινενιο πλαισιο , να ζυγιζε 50 κιλακια παραπανω , να κοστιζε ετσι 10k λιγοτερα και να ειχαν προσεξει τις υπολοιπες λεπτομεριες περισσοτερο... .

γα**το ειναι , δεν λεω , απλα με τοσα λεφτα ΟΦΕΙΛΕΙΣ να αγγιζεις την τελειοτητα.
alfasud - Τρι 19 Νοέ 2013, 17:25:50
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:
Octane έγραψε:
Η επιστροφη της Alfa στην πισω κινηση εγινε με την 8C

Kαμια επιστροφη της Αλφα δεν εγινε ουτε με την 8 ουτε με την 4c .
Αυτα τα αυτοκινητα ειναι τα πρωτα βηματα της φιατ στην πισω κινηση για τον 21ο αιωνα .
Η αλφα πεθανε το 1985 που εγινε η εξαγορα της απο την φιατ.
Οτιδηποτε αλλο απο τοτε και μετα ειναι φιατ .
Αλλωστε και οι αδειες των αυτοκινητων αυτων γραφουν φιατ ( Shocked ) και οχι αλφα ρομεο.
Αλφα ρομεο ειναι πχ η αλφετα μου που εχει ρυθμιζομενο καθισμα οδηγου ρυθμιζομενο τιμονι διζωνικο κλιματισμο, αυτο που πας χωρις να πατας γκαζι (παντα ξεχναω πως λεγεται Laughing ) και ειναι το πρωτο αυτοκινητο μαζικης παραγωγης με κατανομη 50/50, το μοτερ μπροστα και το πεντάρι σασμαν πισω με τα δισκοφρενα στο κετρο.
Ολα αυτα το 1978
Τετοιες κοπελες που γεννηθηκαν πριν το 1985 ειναι Αλφα ρομεο, οτιδηποτε αλλο πιο μετα απο τοτε ειναι θυμα κακου μαρκετινγκ .


Επιτέλους! +1000! Cool
Ακόμη και μια Α33, που ήταν άθλια ποιοτικά βέβαια, ήταν γνησια άλφα Very happy
Η αντικαταστάτρια Α145, έγινε Φιατάκι δυστυχώς. Φυσικά πήρε τόσα κιλά που ενώ ο μπόξερ έδινε φτερά στις 33ρες, στα 145-6 έπεσε λίγος και αντικαταστάθηκε από τα Twin spark...
marios_207_GT - Τρι 19 Νοέ 2013, 18:02:07
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
http://picture1.goo-net.com/7009571213/20130906/J/70095712132013090600100.jpg

MILAME για αυτη οχι την επομενη γενια. μεχρι τα 8/10 ηταν γα**το αμαξι και ευκολο. απο εκει και περα ηταν παντελως ανεξελεκτο και βλαμενο στις αντιδρασεις του....


Για το ιδιο μιλαμε, μοντελο 2004 Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr