PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Σοβαρό, πρόβλημα......

ydroxoos - Τρι 11 Σεπ 2012, 14:40:54
Θέμα δημοσίευσης: Σοβαρό, πρόβλημα......
Τον Αύγουστο του 2011, επειδή δε βρισκόμουν στην Αθήνα για μεγάλο χρονικό διάστημα (4 μήνες) έκανα το service των 160.000 χλμ (σετ χρονισμού, αντλία νερού και τα λοιπά συνήθη) στην επαρχία όπου βρισκόμουν. Επειδή στο καπάκι φαίνονταν ένα μικρό δάκρυ (διαρροή ψυκτικού υγρού), άλλαξα φλάντζα και μιας και βγήκε το καπάκι άλλαξα και τσιμουχάκια. Μέχρι τότε το μοτέρ έκαιγε, maximum, 200 ml λαδιού στις 10.000 χλμ. (φυσιολογικότατο). Στην τελευταία μέτρηση (1/9/2012) έλειπαν 1.2 Lt, στα 2.000 χλμ. Από την εξάτμιση δε φαίνεται να καίγεται λάδι, τα μπουζί του, στο μπροστινό μέρος της ακίδας, έχουν άσπρο χρώμα (τέλεια καύση). Στον έλεγχο του ΚΤΕΟ καυσαέρια σχεδόν ανύπαρκτα. Από το πολύ ρώτα ρώτα και ψάξε ψάξε, λέω δε μετράμε και τη συμπίεση στους κυλίνδρους; 1ος 185 (με το ζόρι), 2ος 225, 3ος 225 και 4ος 200. Το μοτέρ έχει τώρα 180.000 χλμ. Από τότε που έγινε το μεγάλο service, ετσι όπως είναι τα πράγματα, δε χρείαζεται αλλαγή λαδιών αφού ανανεώνονται κάθε 1.000 χλμ. Πού πάει τόσο λάδι; Κύριοι τα φώτα σας!!! Ευχαριστώ εκ των προτέρων
alexandros 207 Rallye - Τρι 11 Σεπ 2012, 17:34:14
Θέμα δημοσίευσης:
το ψυκτικο του κυκλωματος ψυξης ειναι οκ?
δεν εχει λαδιλα?
ydroxoos - Τρι 11 Σεπ 2012, 21:25:11
Θέμα δημοσίευσης:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
το ψυκτικο του κυκλωματος ψυξης ειναι οκ?
δεν εχει λαδιλα?


Καθαρό το ψυκτικό υγρό. Επίσης διαρροή δε φαίνεται πουθενά γύρω και κάτω από το μοτέρ.
giorgos80 - Τρι 11 Σεπ 2012, 21:44:29
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξέρω τι να πω έτσι όπως τα περιγράφεις…

Σε εμένα πάντως πριν να αλλάξω φλάντζα έβλεπα αρκετή κατανάλωση σε λάδι (150ml ανά 1000-1500km) και το αντιψυκτικό υγρό είτε μεν καθαρό αλλά έπεφτε η στάθμη (συμπλήρωνα λίγα ml κάθε εβδομάδα). Μετά «ηρέμισε»…

Το πιο πιθανό είναι ότι τα καίει… Το πώς τα καίει… Άγνωστο, αλλά κάποιο τρόπο θα βρήκε, Peugeot είναι!
vasilisalessia - Τρι 11 Σεπ 2012, 22:15:17
Θέμα δημοσίευσης:
ποσα χλμ εκανες απο το σερβις?και τι λαδια σου εβαλε πανω?μαρκα και τυπο?
ydroxoos - Τρι 11 Σεπ 2012, 22:49:07
Θέμα δημοσίευσης:
vasilisalessia έγραψε:
ποσα χλμ εκανες απο το σερβις?και τι λαδια σου εβαλε πανω?μαρκα και τυπο?


Από τότε έχω κάνει 20.000 χλμ. Όταν έγινε το service του έβαλα elf 5w40. Δεν είναι από τα λάδια. Τι φταίει όμως??????????
Manos206 - Τρι 11 Σεπ 2012, 23:33:52
Θέμα δημοσίευσης:
5-40 δεν ειναι λιγο ψιλο λαδι για ατμοσφαιρα..; και 20.000 χιλιομετρα ειναι πιστευω πολλα..! για 7.000-10.000 πρεπει να ειναι αυτα τα λαδια..
ydroxoos - Τρι 11 Σεπ 2012, 23:39:47
Θέμα δημοσίευσης:
Manos206 έγραψε:
5-40 δεν ειναι λιγο ψιλο λαδι για ατμοσφαιρα..; και 20.000 χιλιομετρα ειναι πιστευω πολλα..! για 7.000-10.000 πρεπει να ειναι αυτα τα λαδια..


Εννοείται ότι δεν έκανε 20.000 χλμ. με τα ίδια λάδια. Πάντα στις 7.500 χλμ.
nikolas206gti - Τετ 12 Σεπ 2012, 00:11:35
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα λογικό μου ακούγεται παντως. Με 5-40 σαν εμενα, με αλλαγη καθε 8000 χλμ μαξιμουμ και με συμπιεση αναλογη σε καθε κυλινδρο, καιει περι το 1λιτρο σε καθε αλλαγη και μπορει και παραπανω αναλογα με την χρηση. Wink

Ουτε εμενα φαινεται καπνα απο πισω αλλα η πραγματικοτητα ειναι αυτη Confused
vasilisalessia - Τετ 12 Σεπ 2012, 01:56:05
Θέμα δημοσίευσης:
αγαπητε μου εξηγησου λιγο καλυτερα γιατι καπου μας μπερδεψες.ποτε εκανες ανοιγμα καπακιου και αλλαγη τσιμουχακια?και σου αλλαξανε και λαδια μαζι?παντα 5 40 εβαζες?
vasilisalessia - Τετ 12 Σεπ 2012, 01:58:37
Θέμα δημοσίευσης:
οκ το επιασα στα 160000χλμ αλλαξες φλατζα κλπ.απλα αν εβαζες παντα τα 5 40 πες μου
ydroxoos - Πεμ 13 Σεπ 2012, 23:33:26
Θέμα δημοσίευσης:
Μόνο μετά την επισκευή και μέχρι τις 167.000 χλμ. Δε φταίνε τα λάδια.......
vasilisalessia - Παρ 14 Σεπ 2012, 19:17:06
Θέμα δημοσίευσης:
εαν δεν εχεις απο πουθενα διαρροη τοτε το εκαψε.η γνωμη μου ειναι να περιμενεις αλλα 5000χλμ.αλλαξε τα λαδια με καλα 10 40 και παρακολουθησετα.μη συμπληρωνεις ομως.αν καιει τοσο πολυ αλλαξε τα
ydroxoos - Δευ 08 Οκτ 2012, 18:31:48
Θέμα δημοσίευσης:
Σήμερα για να πάει καλά η εβδομάδα ανοίχτηκε το καπάκι, μπας και βρεθεί το πρόβλημα. Με το που ανοίχτηκε πέσαμε από πάνω του μήπως δούμε κάτι. Εξόφθαλμα, βαλβίδες εισαγωγής καθαρές, βαλβίδες εξαγωγής κατάμαυρες - πίσσα. Τώρα το πήρε ο καπακάς για να αποφανθεί!!! Α, τα πιστόνια ήταν λες και είχες κολλήσει μαύρη τσίχλα πάνω τους, από το καμένο λάδι (εντύπωση προκαλεί γιατί δεν έβγαζε καπνό η εξάτμιση). Για να δούμε ! ! !
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr