PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - D.P.S.F και p2177 code

Pipis - Τετ 04 Ιούλ 2012, 10:11:15
Θέμα δημοσίευσης: D.P.S.F και p2177 code
Ξέρει κανείς απο τι μπορεί να βγάζει αυτό το σφάλμα? Έχω αλλάξει σχεδόν τα πάντα στο αμάξι και έχω αρχίσει να απελπίζομαι.
Gotcha - Τετ 04 Ιούλ 2012, 10:32:04
Θέμα δημοσίευσης:
Το 2177 αν δεν κανω λαθος ειναι P2177 is System Too Lean, off idle, Bank 1.

Πρεπει να τσεκαρεις ολο το συστημα εισαγωγης αερα για διαρροες. Η απλα ο MAF σου τα εχει παιξει ή θελει καθαρισμα.
Pipis - Τετ 04 Ιούλ 2012, 20:32:31
Θέμα δημοσίευσης:
Είναι σίγουρο οτι μόνο απο αυτά το βγάζει μόνο?
recife_rallye - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 01:31:57
Θέμα δημοσίευσης:
DPSF?
Μηπως εννοει dual pressure system fluid?
NoDsl - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 05:40:54
Θέμα δημοσίευσης:
Καθαρισμό αυλών εισαγωγής έχεις κάνει; Καθαρισμό μπέκ; Αντλία υψηλής άλλη έχεις δοκιμάσει;

Εγώ στη θέση σου αυτά θα δοκίμαζα.
Pipis - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 12:57:47
Θέμα δημοσίευσης:
Depollution system faulty εννοώ. Όσο αναφορά για τις βαλβίδες έχω 30.000χλμ και τις αναθυμιάσεις έξω απο τις 19.000χλμ, τα μπεκ τα είχαμε τσεκάρει με τον μηχανικό μου στο διαγνωστικό και την αντλία την είχαμε βγάλει και την τσεκάραμε. Πρίν 2 μέρες άλλαξα το 1 λ μπάς και είναι αυτό. Αλλά άμα δεν είναι θα τσεκάρω σύστημα εισαγωγής και Μ.Α.Φ. Σόρρυ για το ποστ παιδιά
Tzive - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 13:38:45
Θέμα δημοσίευσης:
άλλαξε μια Ν75 και θα εισαι κομπλέ!
Pipis - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 13:43:05
Θέμα δημοσίευσης:
Το πρόβλημα είναι οτι την έχω αλλάξει την ν75 και την βαλβίδα αναθυμιάσεων και χρονισμό έχω κάνει πριν 3 μήνες και τον ξανακοίταξα πρίν 3 βδομάδες πάλι και ήταν εντάξει. Η πλάκα είναι οτι αυτό μου το έκανε μόλις έβαλα βενζίνη απο 1 πρατήριο. Αλλά δεν έχω ξαναβάλει απο εκεί και βάζω και 100αρα απο τότε.
Pipis - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 13:45:18
Θέμα δημοσίευσης:
Σόρρυ που κάνω το κάνω τόσο μεγάλο θέμα αλλά ρωτάω μπάς και έχει τύχει σε κανέναν για να μου πει γιατί είμαι απο το πάσχα με αυτό το πρόβλημα.
recife_rallye - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 13:45:54
Θέμα δημοσίευσης:
Tzive έγραψε:
άλλαξε μια Ν75 και θα εισαι κομπλέ!


Mpaaa,δεν ειπε οτι ειχε προβλημα πιεσης.
Αληθεια εχεις κανει update?
Alexis22 - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 13:45:59
Θέμα δημοσίευσης:
Απο τοτε που ταπωσες τις εξοδους των αναθυμιασεων εχεις αυτο το προβλημα?
Pipis - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 13:47:31
Θέμα δημοσίευσης:
Τις είχα ταπώσει ιανουάριο και το πρόβλημα αυτό μου βγήκε απρίλιο
NoDsl - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 13:47:58
Θέμα δημοσίευσης:
Pipis έγραψε:
Depollution system faulty εννοώ. Όσο αναφορά για τις βαλβίδες έχω 30.000χλμ και τις αναθυμιάσεις έξω απο τις 19.000χλμ, τα μπεκ τα είχαμε τσεκάρει με τον μηχανικό μου στο διαγνωστικό και την αντλία την είχαμε βγάλει και την τσεκάραμε. Πρίν 2 μέρες άλλαξα το 1 λ μπάς και είναι αυτό. Αλλά άμα δεν είναι θα τσεκάρω σύστημα εισαγωγής και Μ.Α.Φ. Σόρρυ για το ποστ παιδιά


Πρώτον δεν έχεις μαφ έχεις μάπ.

Δεύτερον, το οτι έχεις τις αναθυμιάσεις έξω δεν λέει κάτι. Η καρβουνίλα που μαζεύει η εισαγωγή είναι από λάδια που κατεβαίνουν απο το καλάμι των βαλβίδων οταν το σκίζεις και όχι αποκλειστικά από τις αναθυμιάσεις.

Τρίτον, πώς είδε ο μάστοράς σου την αντλία υψηλής οτι είναι οκ; Με το μάτι ή με το διαγνωστικό; Γιατί αν το είδε με το μάτι, πρέπει να είναι τρελός αετομάτης και το διαγνωστικό σε κάτι τέτοιες βλάβες, είναι τόσο αξιόπιστο όσο μια βιζιτού που σου λέει οτι είναι παρθένα.

Τέλος, θα σου πώ ένα απλό για τα μπέκ. Λές οτι είδες την πίεση στο διαγνωστικό. Έχει reference Ο μηχανικός σου για το πόση πίεση πρέπει να σηκώνει σε ποιές στροφές; Και πές οτι η πίεση είναι σωστή. Η ποσότητα καυσίμου που περνάνε τα μπέκ είναι;
Επίσης απο τη στιγμή που χρεώθηκες βγάλσιμο μπέκ και δεν τους έκανες καθαρισμό με υπέρηχους... τι να πώ. Τσάμπα τα λεφτά που δίνεις.

Φιλικά,
Διονύσης.
Pipis - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 13:51:47
Θέμα δημοσίευσης:
Την αντλία την έβγαλε και την μέτρησε,έτσι μου είπε. Τα μπέκ απλώς τα είδαμε στο διαγνωστικό οτι δουλεύουν σωστά με πιέσεις κτλ. Τώρα το reference δεν ξέρω τι είναι αλλά τα μπέκ δεν τα έχουμε βγάλει.
recife_rallye - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 13:59:25
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστος ο διονυσης Cool
Παρομοιο προβλημα ειχε ενας φιλος ο οποιος ειχε αλλαξει ολα αυτα που αλλαξες και συ και ακομη περισσοτερα και παρ ολα αυτα το αμαξι δεν πηγαινε βημα.
Το προβλημα λυθηκε οταν εκανε update,γι αυτο και σε ρωτησα αν εχεις προβει σε αυτην την ενεργεια
Pipis - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:01:10
Θέμα δημοσίευσης:
Έχει γίνει το 2011.Νομίζω είναι το τελευταίο που έχουν βγάλει ή όχι?
NoDsl - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:04:50
Θέμα δημοσίευσης:
Pipis έγραψε:
Την αντλία την έβγαλε και την μέτρησε,έτσι μου είπε. Τα μπέκ απλώς τα είδαμε στο διαγνωστικό οτι δουλεύουν σωστά με πιέσεις κτλ. Τώρα το reference δεν ξέρω τι είναι αλλά τα μπέκ δεν τα έχουμε βγάλει.


Την αντλία χαμηλής μπορεί να τη μετρήσει. Την υψηλής που σηκώνει 120 ατμόσφαιρες, ούτε ο σούπερμαν δεν μπορεί να την μετρήσει. Φιδιές σου έλεγε. Η μόνη μέτρηση πίεση που μπορείς να δεις είναι από τον αισθητήρα πάνω στον αυλό μέσω διαγνωστικού το οποίο είναι τόσο ακριβές όσο ο αισθητήρας και η κατάσταση των αυλών. Κρίνε μόνος σου.

τα βήματα που θα ακολουθούσα στη θέση σου είναι τα εξής. Πάς για καθάρισμα αυλών που ούτως ή άλλως πρέπει να κάνει κάθε κάτοχος THP και μιας και θα είοναι ευκαιρία, βγάζεις τα μπέκ και τα στέλνεις για καθάρισμα με υπερήχους. Τα βάζεις ξανά πάνω και αν λύθηκε το βρήκαμε το πρόβλημα. Αν όχι κοιτάς για αντλία χαμηλής/υψηλής.

Τι ατμόσφαιρες μετράς οταν ανοίγεις το διακόπτη ΧΩΡΙΣ να ανάψεις το αμάξι;
recife_rallye - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:05:24
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν το γνωριζω αυτο.Καλα θα ηταν να πηγαινες στη lion να στο εξακριβωσουν αυτο γιατι με την πεζο της γειτονιας δε νομιζω να βγαλεις ακρη
Pipis - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:09:54
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστά όλα αυτά ρε παιδιά και έχετε δίκιο αλλά το Ρ2177 προκύπτει μόνο απο σύστημα εισαγωγής και τον Μ.Α.Π ή και απο τίποτα άλλλο? Τουλάχιστον να ξεκινήσω απο κάτι σίγουρο
Pipis - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:15:03
Θέμα δημοσίευσης:
Γενικά το πρόβλημα που έχω είναι οτι μου βγάζει off την τουρμπίνα. Αυτό γίνεται μόνο όταν πχ σταματάω σε 1 φανάρι,όταν πάω να ξεκινήσω δεν δουλεύει. Όταν πάλι ξανασταματήσω το αμάξι και ξεκινήσω θα δουλέψει και πάει λέγοντας.
NoDsl - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:16:38
Θέμα δημοσίευσης:
Pipis έγραψε:
Σωστά όλα αυτά ρε παιδιά και έχετε δίκιο αλλά το Ρ2177 προκύπτει μόνο απο σύστημα εισαγωγής και τον Μ.Α.Π ή και απο τίποτα άλλλο? Τουλάχιστον να ξεκινήσω απο κάτι σίγουρο


Ρε μαν, έχεις αλλάξει όπως λές όλο το αμάξι. Τι άλλο μένει να κάνεις; Από τη στιγμή που έχεις αλλάξει και λάμδα... δεν υπάρχει κάτι άλλο.

Για πές μου κάτι άλλο. Το LTFT σου λογικά πρέπει να έχει φτάσει το -φεύγα για να σου κόβει πίεση έτσι;
Pipis - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:19:49
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν το έχω τσεκάρει.
Pipis - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:22:51
Θέμα δημοσίευσης:
Για καθαρισμό βαλβίδων και μπεκ πόσο πάει το μαλλί αν ξέρει κανείς?
Gotcha - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:27:06
Θέμα δημοσίευσης:
NoDsl έγραψε:
Pipis έγραψε:
Σωστά όλα αυτά ρε παιδιά και έχετε δίκιο αλλά το Ρ2177 προκύπτει μόνο απο σύστημα εισαγωγής και τον Μ.Α.Π ή και απο τίποτα άλλλο? Τουλάχιστον να ξεκινήσω απο κάτι σίγουρο


Ρε μαν, έχεις αλλάξει όπως λές όλο το αμάξι. Τι άλλο μένει να κάνεις; Από τη στιγμή που έχεις αλλάξει και λάμδα... δεν υπάρχει κάτι άλλο.

Για πές μου κάτι άλλο. Το LTFT σου λογικά πρέπει να έχει φτάσει το -φεύγα για να σου κόβει πίεση έτσι;


Οχι στο - . Απο την στηγμη που του βγαζει σφαλμα για system too lean at idle, λογικα καπου μετα τον μαφ τραβας αερα χωρις να μετριεται, με αποτελεσμα να σου στεγνωνει στο ρελαντι ή απλα το στεγνωμα ερχεται απο βουλομενο μπεκ. Το LTFT πρεπει να ειναι στον θεο ++
NoDsl - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:28:15
Θέμα δημοσίευσης:
Pipis έγραψε:
Δεν το έχω τσεκάρει.


Επίσης για την ώρα ξέχνα το P2177. Επειδή είμαι σχεδόν σίγουρος ότι θα έχεις -φεύγα στα LTFTμ εστιάσου εκεί. Αυτό σημαίνει ότι ο εγκέφαλος νομίζει πως δουλεύει πλούσιος και κόβει καύσιμο.

Υπόψιν πως η αλλαγή λάμβα θέλει αρχικοποίηση μέσω διαγνωστικού για να διαβάσει σωστά.
NoDsl - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:29:50
Θέμα δημοσίευσης:
Gotcha έγραψε:
Οχι στο - . Απο την στηγμη που του βγαζει σφαλμα για system too lean at idle, λογικα καπου μετα τον μαφ τραβας αερα χωρις να μετριεται, με αποτελεσμα να σου στεγνωνει στο ρελαντι ή απλα το στεγνωμα ερχεται απο βουλομενο μπεκ. Το LTFT πρεπει να ειναι στον θεο ++


Το αμάξι ΔΕΝ έχει μάφ φίλε μου. Μάπ έχουμε. Επίσης τα trouble codes είναι γενικά guidelines και όχι πάντα η ρίζα του προβλήματος. Θα δείς οτι θα έχει αρνητικό LTFT
NoDsl - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:31:04
Θέμα δημοσίευσης:
Pipis έγραψε:
Για καθαρισμό βαλβίδων και μπεκ πόσο πάει το μαλλί αν ξέρει κανείς?


Νομίζω κανα 100άρικο στο περίπου για αυλούς, για μπέκ δεν έχω ιδέα. Ρώτα κανα παιδί μπάς και μπορεί να σου κανονίσει τπτ με κανένα πάνω στην αθήνα γιατί αρκετά έχεις δώσει και είναι κρίμα.

Υπόψιν πως μετά τα καθαρίσματα καλό είναι να κάνεις μια αρχικοποίηση στο αμάξι.
Gotcha - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:33:36
Θέμα δημοσίευσης:
NoDsl έγραψε:
Gotcha έγραψε:
Οχι στο - . Απο την στηγμη που του βγαζει σφαλμα για system too lean at idle, λογικα καπου μετα τον μαφ τραβας αερα χωρις να μετριεται, με αποτελεσμα να σου στεγνωνει στο ρελαντι ή απλα το στεγνωμα ερχεται απο βουλομενο μπεκ. Το LTFT πρεπει να ειναι στον θεο ++


Το αμάξι ΔΕΝ έχει μάφ φίλε μου. Μάπ έχουμε. Επίσης τα trouble codes είναι γενικά guidelines και όχι πάντα η ρίζα του προβλήματος. Θα δείς οτι θα έχει αρνητικό LTFT


καλα δε θα τα χαλασουμε αν ειναι μαφ η μαπ. Η γνωμη μου ειναι πως απο την στηγμη που του βγαζει σφαλμα για υπερβολικο στεγνωμα το LTFT εχει φυγει πανω απο +20% με αποτελεσμα να του πεταει το depollution
NoDsl - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:37:54
Θέμα δημοσίευσης:
Gotcha έγραψε:
καλα δε θα τα χαλασουμε αν ειναι μαφ η μαπ. Η γνωμη μου ειναι πως απο την στηγμη που του βγαζει σφαλμα για υπερβολικο στεγνωμα το LTFT εχει φυγει πανω απο +20% με αποτελεσμα να του πεταει το depollution


Αχαχαχα όχι ρε μαν τι να χαλάσουμε. Πλάκα με κάνεις. Ας περιμένουμε να μας πει πόσο LTFT έχει Wink

Αήθεια το LTFT φτάνει τόσο πολύ; Αφού τα σφάλματα μίγματος πάνε αθροιστικά LTFT & STFT
Pipis - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:42:21
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά όταν ξαναπάω στο συνεργείο θα δω πόσο είναι τα ltft.Προς το παρών περιμένω μέχρι να αρχίσει να μου κόβει πάλι την τουρμπίνα γιατί μετά απο κανά 3ημερο αφότου έχουμε σβήσει την βλάβη αρχίζει και το κάνει πάλι.
Gotcha - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:43:18
Θέμα δημοσίευσης:
Εχω δει σε A3 φιλου που του ειχε κοπει ενα κολλαρο στην ανακυκλωση του αερα στην εισαγωγη, με αποτελεσμα να δυσκολευεται να κρατησει ρελαντι, να εχει +45% LTFT.

Σε 207 φιλου που χε ξεφυγει ο χρονισμος εχω δει +19%. Απο οσο θυμαμαι μετα το 20-22% ειτε + ειτε - μπαινει safe mode
Pipis - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:44:44
Θέμα δημοσίευσης:
To LTFT είναι long term fuel trim?
NoDsl - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:45:17
Θέμα δημοσίευσης:
Pipis έγραψε:
Παιδιά όταν ξαναπάω στο συνεργείο θα δω πόσο είναι τα ltft.Προς το παρών περιμένω μέχρι να αρχίσει να μου κόβει πάλι την τουρμπίνα γιατί μετά απο κανά 3ημερο αφότου έχουμε σβήσει την βλάβη αρχίζει και το κάνει πάλι.


Μην το ζορίζεις ΚΑΘΟΛΟΥ. επειδή το αμάξι σου δουλεύει στεγνό αυτή τη στιγμή η θερμοκρασία καυσαερίων σου είναι στο ΘΕΟ. Επίσης μην περιμένεις κάν για να σου ξανακόψει πίεση. Αν έχεις λεφτά προχώρα άμεσα σε καθαρισμούς.

Φιλικά,
Διονύσης.




Pipis έγραψε:
To LTFT είναι long term fuel trim?

Ναί
Gotcha - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:45:59
Θέμα δημοσίευσης:
Pipis έγραψε:
Παιδιά όταν ξαναπάω στο συνεργείο θα δω πόσο είναι τα ltft.Προς το παρών περιμένω μέχρι να αρχίσει να μου κόβει πάλι την τουρμπίνα γιατί μετά απο κανά 3ημερο αφότου έχουμε σβήσει την βλάβη αρχίζει και το κάνει πάλι.


Σπυρο, στο συνεργειο λιγο δυσκολα να σου μετρησουνε long term fuel trims. Βρες ενα adaptor OBDII και με ενα λαπτοπ και το lionheart του salex ή με το torque απο android κινητο δες το.
NoDsl - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 14:49:15
Θέμα δημοσίευσης:
Gotcha έγραψε:
Σπυρο, στο συνεργειο λιγο δυσκολα να σου μετρησουνε long term fuel trims. Βρες ενα adaptor OBDII και με ενα λαπτοπ και το lionheart του salex ή με το torque απο android κινητο δες το.


Αυτό που λέει ο Gotcha. Υπόψιν το διαγνωστικό της Peugeot δεν έχει ένδειξη για το LTFT παρά μόνο στην εκτύπωση σφάλματος. Μόνο με ELM και κανά ScanMaster-ELM θα το δείς.
Pipis - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 15:01:31
Θέμα δημοσίευσης:
Yπάρχει κάποιο συνεργείο που να έχει τέτοια πράγματα?
NoDsl - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 15:04:21
Θέμα δημοσίευσης:
Pipis έγραψε:
Yπάρχει κάποιο συνεργείο που να έχει τέτοια πράγματα?

Γιατί δεν λές που βρίσκεσαι μπάς και είναι κανα παιδί απο εδώ μέσα κοντά για να συναντηθείτε τσάκ μπάμ να τα δείς; Οϋτως ή άλλως 30sec δουλειά είναι.
Pipis - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 15:05:12
Θέμα δημοσίευσης:
Κερατσίνι μένω
Pipis - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 15:09:39
Θέμα δημοσίευσης:
Να πω και κάτι άλλο στην σωλήνα που φεύγει απο το ιντερκούλερ και πάει στην εισαγωγή στο τέλος της μετά το Μ.Α.Π που συνδέεται με τον άλλο τον πλαστικό το κολάρο έχει ένα σκίσιμο μικρό αλλά μπαίνει μέσα στον σωλήνα.Μπορεί να γίνεται κάτι απο αυτό?
NoDsl - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 15:14:00
Θέμα δημοσίευσης:
Pipis έγραψε:
Να πω και κάτι άλλο στην σωλήνα που φεύγει απο το ιντερκούλερ και πάει στην εισαγωγή στο τέλος της μετά το Μ.Α.Π που συνδέεται με τον άλλο τον πλαστικό το κολάρο έχει ένα σκίσιμο μικρό αλλά μπαίνει μέσα στον σωλήνα.Μπορεί να γίνεται κάτι απο αυτό?


Πίεση σηκώνεις κανονικά; Αν ναί, δεν παίζει ρόλο.
Pipis - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 15:17:59
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν έχω οργανάκι για να δω αλλά όταν δεν μου κόβει την τουρμπίνα τραβάει μια χαρά. Κάτι ακόμα όταν πάω σταθερή πορεία με 5 και 90χλμ με το πόδι αλλά και με το cruise control νιώθω κάτι μικρά πολύ μικρά κοψίματα με σταθερό πάντα γκάζι.
Pipis - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 15:26:57
Θέμα δημοσίευσης:
O MAP καθαρίζεται ή άμα έχει αρχίσει και τα παίζει θέλει άλλαγμα?
NoDsl - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 15:29:42
Θέμα δημοσίευσης:
Pipis έγραψε:
Δεν έχω οργανάκι για να δω αλλά όταν δεν μου κόβει την τουρμπίνα τραβάει μια χαρά. Κάτι ακόμα όταν πάω σταθερή πορεία με 5 και 90χλμ με το πόδι αλλά και με το cruise control νιώθω κάτι μικρά πολύ μικρά κοψίματα με σταθερό πάντα γκάζι.


Κατά πάσα πιθανότητα απο το ίδιο πράγμα είναι. Όπως είπαμε τα βήματα που καλό θα ηταν να κάνεις είναι τα εξής

1) Τσεκάρισμα για update. Θα κάνει μόνο του αρχικοποίηση αν κάνεις update. Το αμάξι πρέπει να είναι κρύο.
2) Καθάρισμα αυλών εισαγωγής και με την ευκαιρία μπέκ έξω για καθάρισμα με υπερήχους. Υπόψιν η peugeot προτείνει αλλαγή τσιμουχάκια, ασφάλειες μπέκ και το σωληνάκι που ενώνει την αντλία με τον αυλό των μπέκ. Το τελευταίο άστο για τον καθαρισμό μπέκ αλλά άλλαξέ το όπως και δήποτε αν αλλάξεις αντλία υψηλής. Μετά τους καθαρισμούς πάς για αρχικοποίηση στον εγκέφαλο.
3) Αν δείς και αποδείς και απο καθαρισμούς, μέτρηση με μανόμετρο στην αντλία χαμηλής και αν ο μάστορας μπορεί ας σου κάνει και μια ροομέτρηση. Δηλαδή αντλία έξω και σε κουβά να δείς αν η ποσότητα καυσίμου που σου φέρνει είναι ανεκτή.
4) Τελευταίο βήμα και πλέον το βάφεις μπλέ και το φουντάρεις, αντλία υψηλής. Μπορείς να κάνεις μια μαγκιά για αυτή για να δείς αν έχει κλάσει εσωτερικά. Οι χαλασμένες κάνουν επιστροφή καυσίμου οταν η ζήτηση καυσίμου πέφτει. Αυτό μπορεί να δείς με μανόμετρο εντός μηχανοστασίου στη βαλβίδα καυσίμου ώστε να παρακολουθήσεις αν οταν αφήνεις γκάζι, μετά απο τέρμα γκάζι, σου κάνει κανα peak στην πίεση του αυλού χαμηλής που πρέπει να είναι περί τα 5-6μπάρ σε φυσιολογικές συνθήκες. Αν δείς τπτ 10άρια+ τότε η υψηλής σου έχει Leak προς το ρεζερβουάρ.


Pipis έγραψε:
O MAP καθαρίζεται ή άμα έχει αρχίσει και τα παίζει θέλει άλλαγμα?

Αν έχει πολύ λαδίλα ρίχτου σε πρώτη φάση καθαριστικό αλλά αν έχει θέμα θα το δείς και απο την πίεση εισαγωγής που θα σου διαβάζει ή τη θερμοκρασία(έχουμε δύο αισθητήρες πίεσης στην εισαγωγή).
Pipis - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 15:32:53
Θέμα δημοσίευσης:
Οκ φίλε μου ευχαριστώ.
NoDsl - Πεμ 05 Ιούλ 2012, 15:34:18
Θέμα δημοσίευσης:
Pipis έγραψε:
Οκ φίλε μου ευχαριστώ.


Σε κάθε περίπτωση, ενημέρωσε στο thread γιατί θυμάμαι και άλλο παιδί είχε κάνει θέμα εδώ μέσα με P2177. Δεν θυμάμαι τώρα ποιος.
recife_rallye - Παρ 06 Ιούλ 2012, 00:24:58
Θέμα δημοσίευσης:
Gotcha έγραψε:
Εχω δει σε A3 φιλου που του ειχε κοπει ενα κολλαρο στην ανακυκλωση του αερα στην εισαγωγη, με αποτελεσμα να δυσκολευεται να κρατησει ρελαντι, να εχει +45% LTFT.

Σε 207 φιλου που χε ξεφυγει ο χρονισμος εχω δει +19%. Απο οσο θυμαμαι μετα το 20-22% ειτε + ειτε - μπαινει safe mode


Ρε μαστορα γιατι επιμενεις?Δεν υπαρχει διαρροη πριν την τουρμπινα η πριν τον μαπ.Στο α3 του φιλου σου που προφανως ειχε μαφ,μπορεσε και διαβασε αυτο το προβλημα.Στο δικο μας κατι τετοιο δεν μπορει να διαγνωστει και στην τελικη δεν επιρρεσζει κιολας αν ειναι πριν την τουρμπινα γιατι δεν υπαρχει μετρητης που να βλεπει οτι χανει αερα.Αν παλι υπαρχει καποιο τρυπιο κολαρο,τοτε θα εκοβε πιεση και θα αναβε λαμπακι την ωρα που θα τουρμπιζε και οχι εξ αρχης.



Φιλε σπυρο οπως σου ξαναειπα,τα ιδια συμπτωματα ειχε και φιλος local heroe και με μια αναβαθμιση λογισμικου λυθηκε το προβλημα του.Αφου εχεις κανει ολα τα πρωτιστως υποπτα(και σωστα ενηργησες),πας στα δευτερευοντα.Ουτε καθαρισμους εισαγωγης χρειαζεσαι(που οκ χρειαζεσαι οπως ολοι μας,αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα)ουτε μετρηση αντλιας υψηλης γιατι την βγαζει το διαγνωστικο.Το μονο που ειναι υποπτο ειναι τα μπεκ που πιστευω οτι θα ειναι το τελευταιο πραγμα που πρεπει να δεις γιατι υπαρχουν αλλα πολυ πιο συχνα αίτια και περισσοτερο ανεξοδα.
Samer - Παρ 06 Ιούλ 2012, 11:36:20
Θέμα δημοσίευσης:
Gotcha έγραψε:

Απο οσο θυμαμαι μετα το 20-22% ειτε + ειτε - μπαινει safe mode


Παραπανω θελει για να μπει safemode, και αν μπει. Εγω στα 27% ειχα φτασει και δεν μου ειχε αναψει τιποτα.
Pipis - Τρι 24 Ιούλ 2012, 03:03:33
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά αφού άλλαξα και αντλία χαμηλής το πρόβλημα παραμένει. Μάλλον θα πάω για καθαρισμό μπέκ και βαλβίδων απ'ότι φαίνεται....
recife_rallye - Τρι 24 Ιούλ 2012, 05:05:41
Θέμα δημοσίευσης:
Μην το κανεις πριν δοκιμασεις update Confused
Pipis - Τετ 25 Ιούλ 2012, 11:08:29
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω κάνει το 11 update αλλά μπορεί να έχει γίνει καμία μακακία και να θέλει πάλι το ίδιο? Έχουν βγάλει η peugeot πιο καινούργιο?
giannis27 - Τετ 25 Ιούλ 2012, 21:52:43
Θέμα δημοσίευσης:
τα fuel trims σε τι επίπεδα βρίσκονται?
Pipis - Παρ 27 Ιούλ 2012, 22:52:51
Θέμα δημοσίευσης:
Να ρωτήσω κάτι μπορεί να έχει χαλαρώσει το wastegate και να μου βγάζει οφ την τουρμπίνα ο εγκέφαλος?
NoDsl - Παρ 27 Ιούλ 2012, 23:32:30
Θέμα δημοσίευσης:
Θα σου χτύπαγε άλλο σφάλμα άμα είχες απώλεια πίεσης
Pipis - Τρι 14 Αύγ 2012, 02:06:18
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν μετά το update του 12 δεν μου έχει ξαναμπουκώσει. Όποιος έχει παρόμοιο πρόβλημα να το κάνει.
NoDsl - Τρι 14 Αύγ 2012, 02:14:10
Θέμα δημοσίευσης:
Κάνε μας μια χάρη και πες μας πόσο είναι το Long Fuel Trim σου. Για το τυπικό του θέματος.
vasileios4 - Τρι 14 Αύγ 2012, 19:47:14
Θέμα δημοσίευσης: depollution faulty...
καλησπέρα παιδιά με το update τι το κάνουν?
μπορείς να το κάνεις σε οποιοδήποτε συνεργείο?
και εγώ το ίδιο πρόβλημα με τον pipi έχω....
makis106 - Τρι 14 Αύγ 2012, 20:30:53
Θέμα δημοσίευσης: Re: depollution faulty...
vasileios4 έγραψε:
καλησπέρα παιδιά με το update τι το κάνουν?
μπορείς να το κάνεις σε οποιοδήποτε συνεργείο?
και εγώ το ίδιο πρόβλημα με τον pipi έχω....

Απλά σου ανανεώνουν καποια δεδομένα στον εγκέφαλο, δηλ "σβήνονονται" και "ξαναγράφονται" καινουργια, βελτιωμένα όπου χρειάζεται.
-Αν φοράς πρόγραμμα, χανεται, και επανέρχεται στις εργοστασιακές ρυθμίσεις.-
Το κάνουν σε οποιοδήποτε εξουσιοδοτημένο συνεργείο Peugeot.
Pipis - Παρ 17 Αύγ 2012, 17:35:36
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά τα L.F.T δεν τα έχω μετρήσει ακόμα. Άν έχει κάποιος τα διαγνωστικά τα μικρά και να μένει κοντά πειραιά ευχαρίστως να βρεθούμε να τα δούμε αν μπορεί
NoDsl - Πεμ 08 Νοέ 2012, 23:41:26
Θέμα δημοσίευσης:
Gotcha έγραψε:
NoDsl έγραψε:
Gotcha έγραψε:
Οχι στο - . Απο την στηγμη που του βγαζει σφαλμα για system too lean at idle, λογικα καπου μετα τον μαφ τραβας αερα χωρις να μετριεται, με αποτελεσμα να σου στεγνωνει στο ρελαντι ή απλα το στεγνωμα ερχεται απο βουλομενο μπεκ. Το LTFT πρεπει να ειναι στον θεο ++


Το αμάξι ΔΕΝ έχει μάφ φίλε μου. Μάπ έχουμε. Επίσης τα trouble codes είναι γενικά guidelines και όχι πάντα η ρίζα του προβλήματος. Θα δείς οτι θα έχει αρνητικό LTFT


καλα δε θα τα χαλασουμε αν ειναι μαφ η μαπ. Η γνωμη μου ειναι πως απο την στηγμη που του βγαζει σφαλμα για υπερβολικο στεγνωμα το LTFT εχει φυγει πανω απο +20% με αποτελεσμα να του πεταει το depollution



Pipis έγραψε:
LTFT που κοίταξα με την βοήθεια ενός φίλου είναι στο -7%.Καλό ή κακό?



Wink
Pipis - Πεμ 23 Ιαν 2020, 01:08:43
Θέμα δημοσίευσης:
Μου έχει βγάλει ρε παιδιά τους κωδικούς p2177 πάλι και τον p0139 και έχω long fuel trims -28%. Το αμάξι είναι χρονισμένο,καθαρισμένη εισαγωγή. Απο τι μπορεί να είναι?
Pipis - Πεμ 23 Ιαν 2020, 01:29:19
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω και λαμπάκι,το αμάξι πάει αλλα απο τις 2500 στροφές και κάτω όταν πατάω καμιά φορά το γκάζι ίσα ίσα νιώθω σαν κόβει το γκάζι πολύ λίγο. Όταν πατάω καλά το γκάζι ή τέρμα δεν κάνει καθόλου αυτά τα μικρά κομπιάσματα
sifis23 - Τετ 29 Σεπ 2021, 20:29:17
Θέμα δημοσίευσης:
τι ηταν τελικα αδερφε μου
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr