manosm3 έγραψε: | ||
σορρυ που θα στο πω αλλα μαλλον εχει θεμα τ' αυτοκινητο σου... εγω πατημενος (πολη, ευθειες, καμια πεντελη κλπ) εχω 7.9 με μ.ο. ταχυτητας 40 χλμ. 1ο σταδιο rc με χαλαρο προγραμμα |
mechanic έγραψε: |
Οκ καταλαβα και με συγχωρεις αν ημουν λιγο "βαρυς" μαζι σου...
Αν ηταν για καποιο αλλο αμαξι δεν θα μιλαγα καν, αλλα με το Θωμα ετυχε να γνωριστουμε (ειναι ενα απιστευτα καλο παιδι) και τα νουμερα αυτα που αναφερει ισχυουν. Τωρα οτι ειναι λιγο δεξιο-βαρυποδαρος και το παταει... ναι τι να τον κανουμε? Προβλημα με το χρονισμο μεχρι τοτε δεν ειχε, τωρα αν του βγαλει προβλημα στο μελλον αυτο ειναι αλλη ιστορια... Απλα το παληκαρι εκανε τις δοκιμες του, πριν και μετα και με τον τροπο που οδηγει (γρηγορα απο οτι καταλαβαινεις) και συγκρινε το σεταπ με φουλ 63αρα απο (συμπερηλαμβανομενου) DP, απουσια καταλυτη και 63αρα εξατμιση μεχρι πισω "φτιαγμενη" απο πολυ γνωστο και φιρματο εξατμισα... (υποψιν οτι με την ντεκατ εξατμιση ετρωγε σουπα και χυλοπιτα απο το παιδι με το πρωην "ντιζελατο" ραλλυ που ειχε την τροποποιημενη του RC +CIM Β σταδιο) Και μετα μονος του και στην ηδια διαδρομη, ηδια οδηγηση ηδια βενζινη κτλ κτλ... και ειδε οτι πηγαινε ποιο γρηγορα ειδηκα απο τις 4000 και μεχρι κοφτη το στροφομετρο κινειται (χωρις να "μαγκωνει" η να "φρεναρει") συνεχως μεχρι τον κοφτη... Και ταυτοχρονα του εκαψε και λιγοτερο βενζινη. Αυτα ειναι γεγονοτα οχι μονο σου Θωμα αλλα και σε ολα τα μοτερ που εχουν υποστει αντιστοιχης φιλοσοφιας βελτιωση. |
Lefter1s RC έγραψε: |
Κατά τη γνώμη μου το στυλ οδήγησης έχει μεγάλη σημασία στην κατανάλωση, ό,τι περιφεριακά και αν φοράς.
Το ρουσού μου είχε μεικτή 7,3 παρά τα φούλ περιφεριακά, χοάνη, decat και τις επιθετικές ρυθμίσεις του σάλεξ. |
bagosgt έγραψε: |
περαν της καταναλωσης,εχω παρατηρησει(κ απο το 106 που ειχα)οτι η αποδοση αλλαζει κ αναλογα το μοτερ.εχει τυχει,με 106 κολητου(τοτε που ειχα κ εγω 106),αγορασμενα ιδια περιοδος,κμ ιδια,συντηρηση ιδια κ ιδια πραματα βελτιωσης,το ενα να ηταν αρκετα δυνατοτερο απο το αλλο.οποτε λογικα σε ιδιους ρυθμους οδηγησης,το ενα να εχει χαμηλωτερη καταναλωση απο το αλλο.εχω δικιο φιλε θαναση?δλδ δεν υπαρχει περιπτωση,2 μοτερ,ακομα κ γνησια,να εχουν διαφορα στην αποδοση??? |
mechanic έγραψε: |
Αυτο που θελω να πω, δεν ειναι οτι "καντε αυτο που λεω" αλλα οτι πριν κανετε οτιδηποτε, σκεφτειτε οτι περαν των κλασσικων κινησεων βελτιωσης υπαρχει και ενας αλλος τροπος που κοστιζει απιστευτα λιγοτερα λεφτα. Αλλα απαιτει γνωση, να πιανουν τα χερια σου, να μην εμπιστευεσαι κανεναν απατεωνα που σε βλεπει σαν υποψηφιο 500ευρω και βαλε Αλλιως καλυτερα πουλησε το και πηγαινε παρε κατι ποιο δυνατο και αστο οπως ειναι... |
volvos έγραψε: |
to να καις 15% κατω με εργοστασιακο εγκεφαλο σορυ αλλα μου ακουγεται καπως
και οχι οτι δε γινεται ουτε απο τιποτα αλλο το λεω καθαρα απο θεμα αξιοπιστιας γιατι για μενα σημαινει πως ο εκεφαλος δουλευει στα ορια του φτωχου μειγματος και ολοι ξερουμε πως οσο πιο φτωχο τοσο καλυτερα παει και τοσο λιγοτερο καιει. ΑΛΛΑ μηπως εισαι πιο "ανοιχτος" στη στραβη? δηλαδη οταν χασει χρονισμο ή μπουζι κλπ ενα καραμαμα μοτερ λογω πιο πλουσιου μειγματος θα τη παλεψει λιιιιγο περισσοτερο και αν δεν εισαι βλακας θα το παρεις χαμπαρι και θα το σωσεις... ενα μοτερ χωρις φρενα ομως που δουλευει τερμα φτωχο στα ορια του εγκεφαλου δεν ειναι πιο επιρρεπες στη στραβη? θεωρητικα μιλαμε παντα γιατι λογικα οποιος κανει τετοιες χειρουργικου επιπεδου μετατροπες ξερει και να προσεχει |
volvos έγραψε: |
...να τα πουλησετε σα πεζο κλαμπ να μεινει και καμια δραχμη στην ακρη |
volvos έγραψε: |
sorry αλλα
υπαρχουν παιδια οπως π.χ ο roadrunner122 που αυτη τη στιγμη δε δουλευει τα χερια του πιανουν ειναι φιλοτιμος και πληρως φερεγγυος βαλτε τον να σας κανει 20 CIM να τα πουλησετε σα πεζο κλαμπ να μεινει και καμια δραχμη στην ακρη |
recife_rallye έγραψε: | ||
Ωραια ολα αυτα που λες βρε Θαναση αλλα ποιος ιδιοκτητης απο δω μεσα πιστευεις οτι γνωριζει και ξερει να βγαλει ενα σχεδιο με χαρτι και μολυβι και να υπολογισει τι ειναι καλυτερο για την εφαρμογη του?Μονος σου εχεις πει οτι αν δε γινει σωστα θα ειναι χειροτερα απο πριν. Εγω δε βλεπω αλλον απο εσενα που μπορει να το κανει και θεωρω αδιακρισια να σε ''πρηζει'' καθε ιδιοκτητης με τη δικη του περιπτωση για το πως θα παρει τσαμπα αλογα! Και λυπαμαι και ντρεπομαι ταυτοχρονα που κατα το παρελθον μπηκα και γω σ αυτη τη διαδικασια Διοτι οσο καλη διαθεση και να εχεις,το πρηξιμο θα το νιωσεις! Εκτος κι αν εχεις ρε κουφαλα καμμια γραμμη παραγωγης CIM.... Συμπερασματικα θελω να σου προτεινω να το δεις και λιγο απο την πλευρα των παιδιων που θελουν να βελτιωσουν το αμαξι τους χωρις να εχουν ιδιαιτερες γνωσεις και πολλες φορες χωρις καθολου γνωσεις. |
NoDsl έγραψε: | ||
+1000 |
giannis27 έγραψε: | ||||
κ γιατί να μην τα πουλήσει σαν εξτρίμ κλαμπ να μείνει εκεί κάνα € που τα πληρώνει από τη τσέπη του ο άνθρωπος ? γιατί πρέπει ντε κ καλά να βγάλει λεφτά το πεζό κλαμπ από το μυαλό του Θανάση κ του κάθε Θανάση? |
giannis27 έγραψε: | ||||
κ γιατί να μην τα πουλήσει σαν εξτρίμ κλαμπ να μείνει εκεί κάνα € που τα πληρώνει από τη τσέπη του ο άνθρωπος ? γιατί πρέπει ντε κ καλά να βγάλει λεφτά το πεζό κλαμπ από το μυαλό του Θανάση κ του κάθε Θανάση? |
mechanic έγραψε: |
Ρε παιδια οκ ευχαριστω για τα καλα σας λογια
ειληκρινα με τιματε και καπου νιωθω οτι δεν το αξιζω... σιγα το ψοφιο λιονταρι που σκοτωσα... Παντως ξερετε τι με στεναχωρει? Ολο αυτο το συφερτο με το "που" να πανε τα εσοδα μιας πατεντας... Που το CIM δεν ειναι τιποτα μπροστα σε αυτα που μπορουμε να κανουμε σε ενα ΤΗΡ μοτερ αλλα και σε ενα σωρο αλλα μοτερ υπερπληρουμενα και μη... Παντα αυτο γινεται για αυτο και δεν βγαζω σχεδον τιποτα προς τα εξω... Γιατι αντι να κοιταμε πως θα βοηθησουμε τα παιδια να κανουν κατι σωστο που αποδεδειγμενα αποδιδει καλυτερα, και το μοτερ καιει λιγοτερο ανεξαρτητως οδηγικου στιλ. Καθομαστε (βαζω και τον εαυτο μου μεσα) να δουμε σε ποιανου τσεπη θα πανε τα οποια χρηματα βγαλει το CIM και το καθε CIM δηλαδη. Εγω το εχω πει, το εχω ξεκαθαρισει και πιστευω οτι ειναι ολοφανερο με τη σταθερη σταση μου ολα αυτα τα χρονια λεφτα για μενα δεν θελω... Ναι εχω ενα προσωπικο και πριβε φορουμακι να τα λεω με τους φιλους μου το οποιο (μεχρι στιγμης) μου παει στα 200 ευρω το χρονο (και εχει αυξητικες τασεις). Αλλα δωξα το Θεο οσο εχω δουλεια τετοια ποσα ειναι ψιχουλα... Θελω να βοηθησω αλλα με ξεκαθαρες λυσεις, χωρις να κανω ηρωα τον καθε πονηριδη. Συζητηστε, βγαλτε ακρη μεταξυ σας και βρειτε μια λυση που να μην αφηνει σκιες για μιζες και αλλα ευτραπελα. και εγω θα σας δωσω το CIM τωρα (οπως το ειχα προτεινει και καποτε δηλαδη) αλλα και θα μιλησουμε στο μελλον και για αλλες λυσεις και πατεντες που μπορουνε να απογειωσουν την ιπποδυναμη και να γονατισουν την καταναλωση βενιζης... |
mechanic έγραψε: |
Για αυτο πχ εχω παιδια οπως το Στελιο (pughel) που τους εχω απολυτη εμπιστοσυνη και μεσω αυτων οσο μπορουμε βοηθαμε. |
mechanic έγραψε: |
Ρε παιδια οκ ευχαριστω για τα καλα σας λογια
ειληκρινα με τιματε και καπου νιωθω οτι δεν το αξιζω... σιγα το ψοφιο λιονταρι που σκοτωσα... Παντως ξερετε τι με στεναχωρει? Ολο αυτο το συφερτο με το "που" να πανε τα εσοδα μιας πατεντας... Που το CIM δεν ειναι τιποτα μπροστα σε αυτα που μπορουμε να κανουμε σε ενα ΤΗΡ μοτερ αλλα και σε ενα σωρο αλλα μοτερ υπερπληρουμενα και μη... Παντα αυτο γινεται για αυτο και δεν βγαζω σχεδον τιποτα προς τα εξω... Γιατι αντι να κοιταμε πως θα βοηθησουμε τα παιδια να κανουν κατι σωστο που αποδεδειγμενα αποδιδει καλυτερα, και το μοτερ καιει λιγοτερο ανεξαρτητως οδηγικου στιλ. Καθομαστε (βαζω και τον εαυτο μου μεσα) να δουμε σε ποιανου τσεπη θα πανε τα οποια χρηματα βγαλει το CIM και το καθε CIM δηλαδη. Εγω το εχω πει, το εχω ξεκαθαρισει και πιστευω οτι ειναι ολοφανερο με τη σταθερη σταση μου ολα αυτα τα χρονια λεφτα για μενα δεν θελω... Ναι εχω ενα προσωπικο και πριβε φορουμακι να τα λεω με τους φιλους μου το οποιο (μεχρι στιγμης) μου παει στα 200 ευρω το χρονο (και εχει αυξητικες τασεις). Αλλα δωξα το Θεο οσο εχω δουλεια τετοια ποσα ειναι ψιχουλα... Θελω να βοηθησω αλλα με ξεκαθαρες λυσεις, χωρις να κανω ηρωα τον καθε πονηριδη. Συζητηστε, βγαλτε ακρη μεταξυ σας και βρειτε μια λυση που να μην αφηνει σκιες για μιζες και αλλα ευτραπελα. και εγω θα σας δωσω το CIM τωρα (οπως το ειχα προτεινει και καποτε δηλαδη) αλλα και θα μιλησουμε στο μελλον και για αλλες λυσεις και πατεντες που μπορουνε να απογειωσουν την ιπποδυναμη και να γονατισουν την καταναλωση βενιζης... |
Globalzero έγραψε: |
σορρυ παιδια αλλα μετα απο μια παρενθεση(τελειωσε αδοξα) με μηχανες εχω χασει επεισοδεια...
Για τι πραγμα μιλατε??Πατέντα στην εισαγωγη?Που μπορω να τη δω? |
rallyekomotini έγραψε: |
χαζευα στο car και επεσα σε ενα downpipe αξιζει???
http://www.car.gr/parts/view/1999433/ |
rallyekomotini έγραψε: |
χαζευα στο car και επεσα σε ενα downpipe αξιζει???
http://www.car.gr/parts/view/1999433/ |
mechanic έγραψε: | ||
Οχι τσαμπα λεφτα θα δωσεις... (εγω θα ντρεπομουνα ακομα και σε φωτος να το βαλω ποσο μαλλον να το διαφημισω ) Σακη ο Γιαλαντζης την εχει δει λιγο φιρμα τελευταια, επισης κανει μια καλη δουλεια τη φωτογραφιζει απο 500 μεριες και οταν του ζητας κατι αντιστοιχο, ελαχιστες ομοιοτητες εχει με αυτο που σου διαφημιζει. Κοινως ναι ειναι καλος αλλα θελει πολυ προσοχη και το οτι παιρνετε κατι απο αυτον χριζει επιβεβαιωσης οτι οντως ειναι οκ. |
mechanic έγραψε: |
Αυτο που σωστα εχεις παρατηρησει οτι στην αρχη ζωντανευει το αμαξι σου και μετα "ψοφαει" τροπω τινα. Εχει να κανει με τη λειτουργια του εγκεφαλου, ο οποιος δουλευει με "στοχο αποδοσης" που προκειμενω να τον πιασει χρησημοποιει κατα κορον την τουρμπηνα. Οταν εσυ κανεις μια βελτιωση τοτε το μοτερ πιανει ποιο ευκολα στοχο αποδοσης, αλλα μεχρι να σεταριστει χρησιμοποιει το προηγουμενο target plan για αυτο και η επιπλεον αποδοση. Οταν δει οτι πιανει στοχο αποδοσης ποιο ευκολα τοτε λογικο ειναι να χαλαρωσει πχ την πιεση της τουρμπηνας. Βεβαια αυτα ως ενα σημειο, γιατι αν τυχον εσυ βλεπεις οτι κατι "χανει οτι πηρε" τοτε ισως εχεις καποιο αλλο θεμα που να θελει ψαξιμο... |
makis106 έγραψε: |
λιώνω με τις υπογραφές σας!!! |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | ||
ΧαΧα, ταιριάζουν όταν γράφουν μαζί. |
N207r έγραψε: |
αυτο που λες ειναι το μονο συγουρο.. παντος πριν κανα χρονο που ειχαμε ξαναπατησει μου εριχνε 3 αμαξια κ τωρα ειμαι στο 1+...
το ντ/πιπε ειναι ενα πολυ ειδικο εξαρτημα σκεψη διαφορων διανοουμενων που διαφερετικα ονομαζετε down/pipe!!! κατι σαν κλαρινο με 2 τρυπες.. |
N207r έγραψε: |
το ντ/πιπε ειναι ενα πολυ ειδικο εξαρτημα σκεψη διαφορων διανοουμενων που διαφερετικα ονομαζετε down/pipe!!! κατι σαν κλαρινο με 2 τρυπες.. |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | ||
ΧαΧα, γράψε dp να καταλάβουμε ή έστω ντ/π. Αφού σου έριχνε 3 αμάξια και τώρα του κάνεις και 1+ δηλαδή έχεις μαζέψει μια κολόνα διαφορά γεμάτη (4 αμάξια ή 3 κενά κοινώς), πολύ απόσταση δηλαδή.! Είναι κάμποσα αλογάκια η κολόνα. |
ParisMcridis έγραψε: | ||||
Δεν ειναι τα αλογα...ειναι οτι πλεον σε φαση κοντρας 4500-6000 το αμαξι παει πολυ καλυτερα.Εκει που πριν δε τραβαγε. |
N207r έγραψε: |
η διαφορα κ οτι τραβαει καλυτερα ειναι αλογα+ροπη..
αυτο με το σβησημο βλαβων στον εγκεφαλο κανει καλη δουλεια.. λοιπον απο βδομαδα ειμαι ετοιμος κ για εισαγωγη.. |
ParisMcridis έγραψε: | ||
Οταν ειναι πες μου να κανονισω να πάμε μαζι.να έχεις και βενζίνη σε μπουκάλι να καθαρίσουμε το κουλερ. |
N207r έγραψε: |
Λοιπόν σήμερα εκανα μια μέτρηση 0/100 κ 0/400 με το πρόγραμμα τορκ προ απο obd2..
Στο αμάξι φοραω φουλ εξάτμιση απο τούρμπο 63.5 με κάμα καταλύτη απο κάτω εισαγωγή στο προβολακι κ σωληνοσεις 54 κ σκαστρα απο βαγγ. Με 95ρα μόνος μ μέσα Κ φθαρμένα λάστιχα 0/100 σε 7.9 κ 0/400 σε 15.1 χωρίς πρόγραμμα.. |