PSClub - Hellas

Ελληνικοί Αγώνες - Μετατροπη Peugeot 206 GT σε Α7

Moya 21 - Τετ 14 Μάρ 2012, 16:43:21
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον, μολις μαλακωσει ο καιρος λεω να ξεκινησω σιγα σιγα το προτζεκτ του 206 GT, αλλα οσον αφορα τα κυβικα του επικρατει ενα χαος με τους κανονισμους των αφενταδων της ΕΘΕΑ οσον αφορα την κατηγορια.

Θα πεσει πολυ προσωπικη δουλεια και φιλων μηχανικων, λεφτα για καρχαριες δεν υπαρχουν ποια... τοσα χρονια τους χτισαμε μεζονετες ολοι μας.

Βρεθηκε και εγχειριδιο οδηγιων απο Γαλλια, για τα σημεια στα οποια θα χρειαστει ραψιμο κ.λ.π. κ.λ.π.

Βεβαια θα προχωραει σιγα λογω των δυσκολων καιρων και οι κινησεις θα ειναι προσεκτικες .
Lef205 - Τετ 14 Μάρ 2012, 16:54:27
Θέμα δημοσίευσης:
θα σου ανοιξω καινουργιο τοπικ για το αυτοκινητο σου πιο μετα.
Ν3 θα το κανετε, Α/7 ?
Pughell - Τετ 14 Μάρ 2012, 17:07:59
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν εχει ομολογκασιον για Ν απο οσο ξερω,μονον για Α(5604). Sad
Lef205 - Τετ 14 Μάρ 2012, 20:14:17
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Sad

Kαλα ρε μλκ , μη βαλεις και τα κλαματα. Laughing
Moya 21 - Τετ 14 Μάρ 2012, 20:17:56
Θέμα δημοσίευσης:
Το budget για Α ξεφευγει ..... οποτε παω για Ν αλλα αμα ειναι ετσι οπως τα λεει ο Pughell μαλλον θα φαμε αγγουρακι ... και θα παμε στην Α με τα απαραιτητως αναγκαια αλλα χωρις εξωτικο σασμαν κ.λ.π. και με βλεπω μαλλον για χωματινα sprint ...
Μου κανει εντυπωση που δεν εχει ομολογκασιον Ν Shocked μηπως μπορειται να με διαφωτισεται λιγο περισσοτερο ? στο πως μπορουμε να σιγουρευτουμε...?
Lef205 - Τετ 14 Μάρ 2012, 20:24:56
Θέμα δημοσίευσης:
ενα τηλ στην ελπα θα σε διαφωτισει!
Κοιτα, ουτως ή αλλως Ν3 δεν υπαρχει κανενα οποτε Α/7 καλυτερα
Moya 21 - Τετ 14 Μάρ 2012, 20:34:44
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:
ενα τηλ στην ελπα θα σε διαφωτισει!
Κοιτα, ουτως ή αλλως Ν3 δεν υπαρχει κανενα οποτε Α/7 καλυτερα


Εχεις δικιο τουλαχιστον θα βγει ο κλιματισμος και το εσωτερικο θα ειναι ακρως πολεμικο ... Cool αλλα βλεπω τι φορανε τα Α7 206 και βαζω τα κλαμματα συν οτι παιζουν και τα R3 Rolling eyes αυριο θα παρω και ενα τηλεφωνακι και θα ενημερωσω .

Αν και με λιγο ψαξιμο που εκανα οντως τα 206 δεν εχουν εγκριση Ν
Lef205 - Τετ 14 Μάρ 2012, 20:44:03
Θέμα δημοσίευσης:
Το RC εχει σαν Ν3 .
Ta R3 μην σε αγχωνουν γιατι δεν πανε χωμα εως τωρα αλλα αφου λες για σπριντ σε συμφερει να το δηλωνεις Α/7 εστω και με λιγα πραγματα.
Pughell - Τετ 14 Μάρ 2012, 20:47:50
Θέμα δημοσίευσης:
Παλιο Link μεν,πιθανοτατα εγκυρο δε
http://gas.rallye.free.fr/docs/reglements/homol_fia.pdf

Εκτος αυτου,ενας καλος λογος να το δηλωσεις Ν,ειναι το βαρος μιας και ετσι και αλλιως δεν σκοπευεις να χωσεις πολυ χρημα. Wink
Pughell - Τετ 14 Μάρ 2012, 20:49:33
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:
Pughell έγραψε:
Sad

Kαλα ρε μλκ , μη βαλεις και τα κλαματα. Laughing

Εγω; Laughing
Το παληκαρι,οχι εγω...

Φαντασου να πας σαν Ν και να σε κοψουν τεχνικο ή να πας Α και να σου πουνε οτι το μαμα σασμαν δεν ειναι ομολογκε. Shocked
volvos - Τετ 14 Μάρ 2012, 21:15:48
Θέμα δημοσίευσης:
εγω στη θεση σου θα του εβαζα τουρμπο που ειναι πολυ φτηνη σχετικα μετατροπη και βγαζει αλογα σε αυτο το παπατζομοτερο και να το δηλωσεις σαλουν....
Moya 21 - Τετ 14 Μάρ 2012, 21:36:45
Θέμα δημοσίευσης:
Τουρμπο δεν θελω μ αρεσει ατμοσφαιρα επειδη εχει και καλη ροπη με ενα κορωνοπηνιο μπλοκε θα δουλευει στην ωφελιμη περιοχη μιας ο κοφτης ειναι κοντα στις 6.000+

Οσο για ενισχυμενα κινουμενα μερη, υπαρχουν απο ατμοσφαιρικο κινητηρα 306 των 192hp οπου οι διαστασεις π.χ. των μπιελων ειναι ακριβως ιδιες με του δικου μου κινητηρα.

Αγχωνομαι γιατι ετσι και αλλιως δεν παω για πρωταθλημα ουτε για χρονους με την ταυτοτητα στο στομα, αλλα για να βγει σωστο το αμαξι.

Μην παω για Δ.Τ.Τ. και με ξαναστειλουν πισω για αλλαγες αν και οι λεπτομερειες θα τακτοποιηθουν απο ατομο του χωρου...

Σκεφτηκα αφου το RC παιρνει Ν ταυτοτητα να πω οτι εχω απλα το 206 2.0 αλλα οχι το GT , ετσι και αλλιως με τους υπαρχοντες προφυλακτηρες απαγορευεται οποτε βαζω του 1.6
Pughell - Τετ 14 Μάρ 2012, 21:41:35
Θέμα δημοσίευσης:
Η saloon υπαρχει μονον σε αναβασεις/πιστα.

Περι μηχανικων μερων,με μαμα εκκεντροφορους 306 με τα 167 και ΦΠΕ ξυπναει αρκετα χωρις ιδιαιτερα χρηματα.
Μπιελες ετσι και αλλιως δεν μπορεις να βαλεις,ουτε σαν Ν,ουτε σαν Α.
Moya 21 - Πεμ 29 Μάρ 2012, 14:02:41
Θέμα δημοσίευσης: Μετατροπη Peugeot 206 GT σε Α7
Ξεκιναω σιγα σιγα το προτζεκτ της αγωνιστικης μεταμορφωσης ... Cool
Το budget λογω των εποχων θα ειναι συγκεκριμενο χωρις εξωτικα πραγματα .

1ο Σταδιο :
Απαραιτητα εργαλεια: Καστανια 14αρι , 17 αρι, τορκς, πενσα .
Αφαιρεση ολων των ηχομονωσεων.. πλαστικων, μοκετων, ηχειων,πλαφονιερας, πισω λαμπας , κονσολα πατωματος . ρολοι ταμπλο , ρεζερβα + την βαση της , καθισματα μπρος πισω + ζωνες , αεροσακοι + μοναδες ,ραδιοcd.

Καλο ειναι σε καθε τι που αποσυνδεουμε, ειναι πολλες οι φισες.... οπως πισω φως πινακιδας , υαλοκαθαριστηρας κ.λ.π. να τα μαρκαρουμε με χαρτοταινια ετσι ωστε να ελαφρυνουμε την πλεξουδα πολυ ποιο γρηγορα και χωρις να μαντευουμε με αμπερομετρα κ.λ.π.
Καλο ειναι να φοραμε και γαντια γιατι η μακα της σκονης ειναι ανυποφορη, δεν κοβουμε και τα χερια μας σε γωνιες της λαμαρινας .
Moya 21 - Πεμ 29 Μάρ 2012, 14:03:40
Θέμα δημοσίευσης:
πως ανεβαζω εικονες ?? [/img]
volvos - Πεμ 29 Μάρ 2012, 14:11:28
Θέμα δημοσίευσης:
WWW.PHOTOBUCKET.COM

επισης πολυ εκνευριστικο και γλυτωνεις κιλα
πετσοκοβεις πορτα πορτ παγκαζ βγαζοντας κλειδαρια και κοβωντας εσωτερικες λαμαρινες και βαζοντας ασφαλειες απο εξω...

εχεις καταλαβει οτι δεν υπαρχει επιστροφη σε αυτο που πας να κανεις?
Pughell - Πεμ 29 Μάρ 2012, 14:44:24
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν παιζει κοψιμο...
"Παραποιηση αμαξωματος" οποτε βγαινεις εκτος αγωνα με το καλημερα.Ουτε ταυτοτητα δεν θα βγαλει δηλαδη...
volvos - Πεμ 29 Μάρ 2012, 14:52:39
Θέμα δημοσίευσης:
kai εκει πισω?
ειναι μεγαλο μανικι αλλιως θα λυσεις εκει τα πραματα και γλυτωνεις κιλα
αν ξαναβαλει το πλαστικο μετα? Laughing
Pughell - Πεμ 29 Μάρ 2012, 15:12:13
Θέμα δημοσίευσης:
Παντου... Sad

Αμα ηταν ΕΕ,εκει μπορουσε να κανει οτι θελει,σε Ν,Α και ΕΑ ομως δεεεν... NodNo

Εδω μια μετωπη σφαζεις στα 106/Saxo και αν σου γινει ενσταση βγαινεις εκτος αγωνα,ασχετα αν οι περισσοτεροι εφοροι δεν το ξερουν καν ή κανουν τα στραβα ματια. Confused
Moya 21 - Πεμ 29 Μάρ 2012, 19:04:17
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
WWW.PHOTOBUCKET.COM

επισης πολυ εκνευριστικο και γλυτωνεις κιλα
πετσοκοβεις πορτα πορτ παγκαζ βγαζοντας κλειδαρια και κοβωντας εσωτερικες λαμαρινες και βαζοντας ασφαλειες απο εξω...

εχεις καταλαβει οτι δεν υπαρχει επιστροφη σε αυτο που πας να κανεις?


ευχαριστω!

Το ξερω οτι δεν υπαρχει επιστροφη αλλα εγω απο εδω και περα δεν ξαναπαιζει να πληρωσω υπερτημημενα τελη κ.λ.π. στην μαυρη τρυπα του κρατους.. θα γινει κουκλα !!!

Επισης για 2000 ευρω δεν υπηρχε περιπτωση να το δωσω ...
ριχτε ιδεες για να γουσταρουμε !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
και καλοκοιταγα το ψαλιδι λαμαρινας ... δεν πειραζει ...
αυριο παω να αγορασω φιλα λεπτης λαμαρινας για να καλυψω πορτες κ.λ.π.
MEMsound - Πεμ 29 Μάρ 2012, 19:15:35
Θέμα δημοσίευσης:
ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ο τροπος που σκεφτεσαι!
φτιαξτο για σενα για να το γουσταρεις εσυ πρωτα απ ολα...

στο θεμα μας
υπαρχουν φυλλα πλαστικου* για τις πορτες και οπου αλλου
μη βαλεις λαμαρινα



*οπως και ετοιμες carbon επενδυσεις πορτας - αλλα ακριβες
http://ramsport.com/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=30&products_id=455
+
http://ramsport.com/shop/index.php?main_page=index&cPath=30&sort=20a&page=3
Moya 21 - Πεμ 29 Μάρ 2012, 19:30:14
Θέμα δημοσίευσης:
Σιγουρα το φτιαχνω για να περναω καλα με την παρεα μου σε κανα δυο αγωνες την χρονια να καθομαι και λιγο στο αριστερο μπακετ Laughing

Τα εχω δει και ειναι φανταστικα, αλλα ακριβη λυση για τωρα.... φυλλα πλαστικου απαγορευονται γιατι ειναι ευφλεκτα, θα βαφουν μαυρα και θα γινουν ομορφα, θα μπει και ιμαντας για να τραβας την πορτα καθως και διχτακι .

Το επιτρεπομενο παχος ειναι 2-3mm βασει κανονισμων .
Χρειαζομαστε φρενα , μπλοκε , κορωνοπηνιο και μια ρυθμιζομενη αναρτησουλα, ποιο μετα εαν υπαρχουμε ακομα θα μπουν και τα φυλλα καρμπον .. Wink

Ηδη δοθηκε παραγγελια για φτιαχτες χλαπες μπροστινων θολων, θα δωσω εκτενεστερη αναφορα στο κεφαλαιο ραψιμο .
MEMsound - Πεμ 29 Μάρ 2012, 20:32:05
Θέμα δημοσίευσης:
δεν ξερω τη φρενα ομολογκαρονται για την κατηγορια

αν ομολογκαρονται του 106 μινι γκρουπ α ειναι υπεραρκετα με καλο τακακι..

μπλοκε υπαρχει ΠιΕς / Μπατσι / Κουειφ

αναρτηση ΠιΕς9η οτι αλλο αποφασισεις αρκει να εχει διαδρομη...για του ελληνικους κωλοδρομους...

επισης...θα βρω να σου στειλω το ΠιΝτιΕφ αρχειο απο το Γαλλικο 206 γτι2,0 καπ (το οποιο "επεσε" στα χερια μου λιγο αργοτερα απ οτι επρεπε δυστυχως ενιγουει)
Moya 21 - Πεμ 29 Μάρ 2012, 20:43:42
Θέμα δημοσίευσης:
Εκει που θα φτιαχτει το αμαξι εχουν φτιαχτει και αλλα καλα 206 οποτε ολοι μαζι θα την βρουμε την ακρη, εχουμε και την εγκυκλοπαιδια τον pughell Cool

Τι θεμα ειναι οτι γουσταρω να μοιραζομαι γνωσεις για να μην πιαστει κανεις κοροιδο στο μελλον .

Αναρτηση φτιαχτη την ξεχναμε ηδη γιατι μετα απο καποια χλμ στον αγωνα αρχιζει και τα φτυνει, οποτε θα παιξουμε η PSS οπως λες η hot bits οσο για τα αλλα και εκει θα βρεθει λυση .

Το αρχειο καλο μου ακουγεται !!!! Razz ευχαριστω !

Το ταμπελακι του σασι πισω στι πορτ παγκαζ γραφει WRC θα βγαλω φωτο
Laughing
sps - Πεμ 29 Μάρ 2012, 22:09:15
Θέμα δημοσίευσης:
Θυμισε μου, χωματινο ή ασφαλτινο το φτιαχνεις?
Απο αναρτηση γιατι οχι peugeot sport?
z@ck! - Πεμ 29 Μάρ 2012, 23:10:47
Θέμα δημοσίευσης:
Moya 21 έγραψε:
........και με βλεπω μαλλον για χωματινα sprint ...
........

Pughell - Πεμ 29 Μάρ 2012, 23:11:15
Θέμα δημοσίευσης:
Σχετικα με επενδυσεις σε πορτες,πατωματα,κλπ,κλπ,υπομονη να ζυγιστει μια το αυτοκινητο για να φανει ποσο απεχει απο τα κιλα της κατηγοριας.
Μεχρι στιγμης ειναι στα 1000 κιλα για τα ΕΑ7 και 1030 στα Α7.
Αυτο νομιζω τρεχει σαν ΕΑ7,ε; Scratch

Μετα ειναι ευκολα,δηλαδη αν ειναι πιο ελαφρυ,μπορεις να βαλεις και πολυεστερικα πλαινα για χαμηλο κοστος και να καλυψεις και το οριο βαρους.

Περι αναρτησης,Hot Bits ξεχνα την,τζαμπα λεφτα θα δωσεις...
1000 φορες παρε μια PS(αν και πανακριβη) ή μια φτιαχτη Bilstein.
Οι PSS ειναι βολτισιες.Μπορεις να παρεις αγωνιστικη της HR αλλα κοστιζει αρκετα...
Θα δω κωδικο αν ειναι και θα σου πω.

Για σασμαν προτεινω να δεις τι επιτρεπει η ομολογκασιον και αν αυτες οι σχεσεις προκυπτουν απο μαμα σασμαν ή ειναι εξ'ολοκληρου close ratio.
Αν τις βρισκεις σε μαμα σασμαν,τοτε ειναι ευκολα τα πραγματα(σχετικα).
Για μπλοκε,εγω θα επελεγα Quaife.Φτηνο,αξιοπιστο και με καλη μεταπωληση.
Σιγουρα δεν ειναι τοσο hardcore οσο ενα δισκατο αλλα την δουλεια του την κανει και με το παραπανω...

Επισης ουτε τα φρενα ειναι ελευθερα.
Νομιζω οτι μεχρι και φετος εχεις το ΟΚ για 4πιστονα με εμβολα μεχρι 58mm εκαστο(αν δεν κανω λαθος) αλλα απο του χρονου ειπαν οτι θα τα καταργησουν(οπως μαζι και ολες τις εθνικες προεκτασεις/ομολογκασιον) οποτε κριμα ειναι να πανε αχρηστα. Confused

Να ξεκινησουμε λιγο απο τα βασικα;
Τι cage θα βαλεις; Question
sps - Παρ 30 Μάρ 2012, 06:59:00
Θέμα δημοσίευσης:
Για το μπλοκε θα συμφωνησω με Στελιο, το quaife ειναι μονοδρομος και για τον εξης απλο λογο:
Θα μπορεις να πηγαινεις στον αγωνα με το αγωνιστικο σου "πορεια", δεν θα απαιτει δλδ να το φορτωνεις σε τρεηλερ, οπως θα εκανες με ενα δισκατο μπλοκε.
Οσον αφορα την αναρτηση, ψαξε λιγο για ps, εχουν πεσει οι τιμες, εγω ειχα προσφορα απο την pamsport για κομπλε αναρτηση του 1,6 grA με ραβδους της αρεσκειας μου στα 1000 ευρω και του RC grN στα 1600 αντιστοιχα!
volvos - Παρ 30 Μάρ 2012, 09:23:25
Θέμα δημοσίευσης:
αν εισαι χωματινος ΞΕΧΝΑΣ οτιδηποτε φτιαχτο σε πρωτη φαση
βασικα θα αφησεις τελευταια την αναρτηση.

εσωτερικο δε θα κανεις ΤΙΠΟΤΑ αν δε τελειωσεις με το κειτζ

επισης ψαξε καπου τοπικ για Μ πινακιδες που σημαινει οτι μπορεις να το βγαζεις βολτα 1-2φορες το μηνα Wink
Moya 21 - Παρ 30 Μάρ 2012, 12:43:03
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα το παμε !!!! Laughing Laughing

Υβριδικο θα ειναι, και χωμα και ασφαλτο για αυτο θα ραφτει θολους και πισω εκει που παταει η γεφυρα. Αλλιως θα ηθελε μονο τα πλακακια των θολων γιατι το συγκεκριμενο σασι δενει με το ρολ μπαρ .

Και αυτο με τις πινακιδες το ειδα και μου αρεσε να το κανουμε και καμια βολτιτσα μολις το τελειωσω.. τρειλερ υπαρχει .

Οσο για το roll cage θα μπουν ελαφριοι σωληνες απο εξωτερικο, περισσοτερες λεπτομερειες απο βδομαδα.

Η παρουσα bilstein χοντρομπουκαλη θα γινει χωματινη και ασφαλτινη απ οτι το κοβω PS, που φοραγε ο πρωτος οδηγος μου σε 106.
volvos - Παρ 30 Μάρ 2012, 12:48:55
Θέμα δημοσίευσης:
TO cage ειναι το Α και το Ω σε ενα αγωνιστικο ή ακομα και trackday car
οταν εισαι ανω των 30...

οποτε μαλ***ες παιρνω σωληνες και αντιγραφω σχεδια ξεχασε τες.
υπαρχει ενας τυπος τριπολη εφτιαξε ο κος εδιρνελης και μερικοι ακομα καποια αγωνιστικα φετος με πολυ καλες τιμες και ποιοτητα δουλειας

επισης με το ραψιμο ΠΑΡΑ πολυ προσοχη γιατι μπορει να κανεις και κακο.
τα σασι θελουμε να εχουν μια σχετικη ευκαμψια...
Lef205 - Παρ 30 Μάρ 2012, 14:10:50
Θέμα δημοσίευσης:
Moya 21 έγραψε:
Οσο για το roll cage θα μπουν ελαφριοι σωληνες απο εξωτερικο, περισσοτερες λεπτομερειες απο βδομαδα.


Απο custom cages εννοεις?
Αυτος στην Τριπολη που λεει ο Παναγιωτης ειναι ο Γιαννοπουλος ο προεδρος της Α.Λ. Τριπολης
Pughell - Παρ 30 Μάρ 2012, 16:20:36
Θέμα δημοσίευσης:
OMP CrMo...

Το μισο ειναι ηδη κολλημενο απο τους ιταλους οποτε μενουν σχετικα ευκολες κολλησεις.
Παναλαφρο,αντοχη και ασφαλεια με @@,και φυσικα χωρις προβληματα με πατημενες σωληνες,κενα,κλπ,κλπ...

Απορω τοσα χρονια τι σκαtα καναμε με τα Sparco... Confused

Για φτιαχτο,για να γινει ετσι οπως πρεπει,το κοστολογιο θα βγει μεγαλυτερο απο το να παρεις ενα ετοιμο.
Ας σας πει ο Πετρος ποσο βγηκε του ΑΧ να φρικαρετε...
MEMsound - Παρ 30 Μάρ 2012, 16:39:46
Θέμα δημοσίευσης:
ποσο εχει το OMP?
link?
βαρος?
sps - Παρ 30 Μάρ 2012, 17:04:56
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
ποσο εχει το OMP?
link?
βαρος?

Εφτασεεεε!
1074 lires
42Kg
http://www.kamracing.co.uk/peugeot/peugeot-206/interior/roll-cages/peugeot-206-omp-multipoint-weld-in-roll-cage-1.html
Pughell - Παρ 30 Μάρ 2012, 17:21:26
Θέμα δημοσίευσης:
Σπυρο οι 1074 λιρες ειναι για αυτο που δεν ειναι κολλημενο.
Οι 1278 λιρες ειναι για το κολλημενο.
Εγω το βρηκα καπου στα 1450-1500Ε μαζι με τα μεταφορικα...

Απλα με την δουλεια που εχει,δεν αξιζει καν να μην πληρωσεις την διαφορα.
Εγω ειδα προσφατα ενα cage για 106 που φεραμε και ειναι η μερα με την νυχτα οσο αφορα τις κολλησεις τους.
sps - Παρ 30 Μάρ 2012, 17:24:17
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστη επισημανση Στελιο.
Να σε ρωτησω, εγω εχω βρει ενα σπαρκο S1600, σε καλη τιμη.
Δεν αξιζει να το αγορασω, αν και εφοσον?
volvos - Παρ 30 Μάρ 2012, 17:27:35
Θέμα δημοσίευσης:
ειδα προσφατα απο κοντα και αναλυτικα το κοκκινο νισαν σανι του giorgos_gti που τρεχει ραλλυ (οσοι τον ξερουν απο τρακντει σπεσιαλ)
με καστομ κειτζ

το πραμα ειναι απο αλλο πλανητη. οκ ειναι σιγουρα βαρυ
αλλα ειναι απιστευτη η ποιοτητα του.
τε βλεπεις και θες να το πεταξεις στο γκρεμο να δεις αν θα γρατζουνιστει Laughing
MEMsound - Παρ 30 Μάρ 2012, 17:27:37
Θέμα δημοσίευσης:
very - very cute indeed...!!
ας το χουμε στην ακρη του μυαλου μας για το μελλον...
Pughell - Παρ 30 Μάρ 2012, 18:53:00
Θέμα δημοσίευσης:
Τα Custom Cages εχουν το μειονεκτημα οτι δεν χρησιμοποιουνε αναλογα σιδερα μιας και εχουν συμβατικες σωληνες(το ειχαμε αναφερει στο σχετικο topic).
Η εταιρια συνεχιζει την ιδια νοοτροπια χρησιμοποιωντας την τραγικη δικαιολογια για την συνθεση του υλικου.
Τα εργοστασια παντως εχουν διαφορετικη αποψη οσο αφορα τις καροτσες που στελνουν για αγωνιστικη χρηση...

sps έγραψε:
Σωστη επισημανση Στελιο.
Να σε ρωτησω, εγω εχω βρει ενα σπαρκο S1600, σε καλη τιμη.
Δεν αξιζει να το αγορασω, αν και εφοσον?

Αναλογα την τιμη ρε boy...
Αμα δηλαδη το βρηκες πχ στα 500Ε και ειναι και χρωμομολυβδενιο,φυσικα και αξιζει.

Αυτα που δεν εχουν πια νοημα ειναι τα βιδωτα ή των 6 σημειων...
Lef205 - Παρ 30 Μάρ 2012, 19:55:08
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
Σωστη επισημανση Στελιο.
Να σε ρωτησω, εγω εχω βρει ενα σπαρκο S1600, σε καλη τιμη.
Δεν αξιζει να το αγορασω, αν και εφοσον?

Κούλης?
sps - Παρ 30 Μάρ 2012, 20:27:16
Θέμα δημοσίευσης:
yeah!
volvos - Παρ 30 Μάρ 2012, 21:59:53
Θέμα δημοσίευσης:
αν θες να τρεξεις σε αγωνες δε κανει του κωστα
αν θες για τρακντει κλπ ειναι μια χαρα
Moya 21 - Παρ 30 Μάρ 2012, 23:36:26
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
TO cage ειναι το Α και το Ω σε ενα αγωνιστικο ή ακομα και trackday car
οταν εισαι ανω των 30...

οποτε μαλ***ες παιρνω σωληνες και αντιγραφω σχεδια ξεχασε τες.
υπαρχει ενας τυπος τριπολη εφτιαξε ο κος εδιρνελης και μερικοι ακομα καποια αγωνιστικα φετος με πολυ καλες τιμες και ποιοτητα δουλειας

επισης με το ραψιμο ΠΑΡΑ πολυ προσοχη γιατι μπορει να κανεις και κακο.
τα σασι θελουμε να εχουν μια σχετικη ευκαμψια...


Εγω η μονη προσωπικη εργασια που θα κανω ειναι το λυσιμο - δεσιμο κ.λ.π. απο ραψιματα. μπαρες, σασμαν κ.λ.π. θα γινουν εννοειται απο μηχανικους.
To κειτζ θα γινει οσο το δυνατον πολλαπλων σημειων μιας και να τρυπησω ταμπλο δεν με απασχολει καν ...
Η μοιρα του αυτοκινητου παρθηκε ηδη .... Cool
Pughell - Σαβ 31 Μάρ 2012, 07:30:58
Θέμα δημοσίευσης:
Η μοιρα ειναι το ευκολο κομματι,η πραγματοποιηση της ειναι το δυσκολο... Laughing
Moya 21 - Σαβ 31 Μάρ 2012, 13:04:24
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Η μοιρα ειναι το ευκολο κομματι,η πραγματοποιηση της ειναι το δυσκολο... Laughing


Αυτο ξαναπες το, εχθες ελυνα απο τις 2 μεχρι τις 8, εκλεινα τα ματια μου και εβλεπα λαμαρινες και βιδες .... Crazy χαχαχαχαχαχα
Pughell - Σαβ 31 Μάρ 2012, 20:30:33
Θέμα δημοσίευσης:
Πρεπει να κανονισουμε meeting,και αυριο ακομα αμα γινεται... Very happy
volvos - Κυρ 01 Απρ 2012, 09:54:32
Θέμα δημοσίευσης:
ΕΠΕΙΔΗ Η ΚΑΡΔΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΛΑΜΠ EINAI MOTORSPORT ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ 207 PLEASE
ENA AYTOKOΛΛΗΤΑΚΙ ΣΤΟ ΠΛΑΙ 206club.gr

Laughing Wink Wink Laughing Laughing Laughing

ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΕΥΘΕΙΑΚΗΔΕΣ
PANOSBR - Κυρ 01 Απρ 2012, 16:39:23
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
ΕΠΕΙΔΗ Η ΚΑΡΔΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΛΑΜΠ EINAI MOTORSPORT ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ 207 PLEASE
ENA AYTOKOΛΛΗΤΑΚΙ ΣΤΟ ΠΛΑΙ 206club.gr

Laughing Wink Wink Laughing Laughing Laughing

ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΕΥΘΕΙΑΚΗΔΕΣ


+1000000000000000000000000000

βαλτε και εμας μεσα τους λατρεις της παλιας σχολης με τα 205....

θα ρθει η στιγμη να τρεξουμε ενα χωμα....

καλη τυχη στο φιλο με το 206 και υπομονη
Moya 21 - Τρι 17 Απρ 2012, 20:18:45
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστω Πανο !
Το αμαξι μπηκε σημερα στην κατακομβη για ραψιμο, θα ανοιξω λογ/σμο για να ποσταρω φωτο και αναλυτικες οδηγιες, οι χλαπες (πλακακια) των θολων ειναι ετοιμες, οποτε σιγα σιγα ξεκιναμε ...
Pughell - Τρι 17 Απρ 2012, 21:56:51
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα ρε George,αφου δεν θα το εραβες... Scratch
RoadRunner122 - Τρι 17 Απρ 2012, 23:43:14
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Καλα ρε George,αφου δεν θα το εραβες... Scratch

Moya 21 έγραψε:
Υβριδικο θα ειναι, και χωμα και ασφαλτο για αυτο θα ραφτει θολους και πισω εκει που παταει η γεφυρα. Αλλιως θα ηθελε μονο τα πλακακια των θολων γιατι το συγκεκριμενο σασι δενει με το ρολ μπαρ.

Moya 21 - Τετ 18 Απρ 2012, 15:05:10
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
Pughell έγραψε:
Καλα ρε George,αφου δεν θα το εραβες... Scratch

Moya 21 έγραψε:
Υβριδικο θα ειναι, και χωμα και ασφαλτο για αυτο θα ραφτει θολους και πισω εκει που παταει η γεφυρα. Αλλιως θα ηθελε μονο τα πλακακια των θολων γιατι το συγκεκριμενο σασι δενει με το ρολ μπαρ.


Wink Wink Wink
Moya 21 - Τετ 09 Μάϊ 2012, 16:04:48
Θέμα δημοσίευσης:
Το αμαξι ραφτηκε και στην μιση τιμη!! απ οτι ζητανε Laughing

Το εχουν σερβιρει στο κοσμο σαν την υπερδουλεια , το παλικαρι που μου το εραψε πηγαινε αερα !!

Ετοιμαζει και ενα 306 maxi δικο του .... Laughing Laughing
θελεται φωτο απο το 306 ε? σας καταλαβαινω.. εγω το κοιταω συνεχεια
sps - Τετ 09 Μάϊ 2012, 17:07:27
Θέμα δημοσίευσης:
Aστο 306 και βαλε φωτο απο το δικο σου! Smile
Lef205 - Σαβ 12 Μάϊ 2012, 02:52:11
Θέμα δημοσίευσης:
Moya 21 έγραψε:

Το εχουν σερβιρει στο κοσμο σαν την υπερδουλεια ,θελεται φωτο απο το 306 ε? σας καταλαβαινω.. εγω το κοιταω συνεχεια

δικιο, γενικως οι φανοποιοι νομιζουν οτι κανουν την υπερδουλεια.
Οχι δεν θελουμε του 306, του δικου σου θελουμε πρωτα.
Pughell - Κυρ 13 Μάϊ 2012, 08:55:18
Θέμα δημοσίευσης:
Moya 21 έγραψε:

Ετοιμαζει και ενα 306 maxi δικο του .... Laughing Laughing
θελεται φωτο απο το 306 ε? σας καταλαβαινω.. εγω το κοιταω συνεχεια

Του Δημητρη απο το Αλιβερι;
Moya 21 - Πεμ 31 Μάϊ 2012, 18:54:10
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι καμια σχεση .. παρτε φωτο .. Laughing

Ζαλιζομαι απο τα ποσα που ακουω, και ακομα δεν εχει μπει το σασμαν ... επαγγελματιες με συνεργεια που το εχουνε τραβηξει φωτο λενε στο κοσμο οτι το εχουν φτιαξει αυτοι.. Ελλαδαρα αθανατη

http://s1161.photobucket.com/albums/q507/Desmorace749/

αξιωθηκα και ανοιξα λογ/σμο, αυριο εχει του 206 γιατι πρεπει να τις περασω απο το κινητο στο pc
enD - Πεμ 14 Ιούν 2012, 17:11:48
Θέμα δημοσίευσης:
παρεμπιπτοντως το 206 εχει ομολογκασιον σαν Ν3 (σαν RC)
volvos - Παρ 15 Ιούν 2012, 09:15:09
Θέμα δημοσίευσης:
rc αλλι εισαγωγη και εξαγωγη αρα?
αν και βρισκεις ευκολα Wink
Moya 21 - Δευ 27 Αύγ 2012, 20:22:38
Θέμα δημοσίευσης:
Επιστροφη λοιπον αφου το πραμα παει σιγα σιγα λογω της καταστασης ..
και του καυσωνα, το ρολ μπαρ θα ξεκινησει Σεπτεμβρη λογω της ανυποφορης ζεστης .

http://s1161.photobucket.com/albums/q507/Desmorace749/
sps - Τετ 29 Αύγ 2012, 21:33:30
Θέμα δημοσίευσης:
πορωσε μας κι αλλο, να μην κοιμομαστε τα βραδια! Laughing
MEMsound - Πεμ 30 Αύγ 2012, 13:30:59
Θέμα δημοσίευσης:
Cool Cool Cool Cool Cool Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy
mitsos 306 - Παρ 31 Αύγ 2012, 22:44:23
Θέμα δημοσίευσης:
εχω ενα 205 που το πηρα για ανταλλακτικα.

να ψηθω...?
Moya 21 - Τρι 11 Σεπ 2012, 16:14:29
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια μακαρι να μην ειχε πεσει η δουλεια και η φτιαχτη κριση, και θα ημασταν ηδη στο σταδιο του κινητηρα.

Ηδη εχω κεφαλη,μηχανικα ωστηρια, εκκεντροφορους p.s. απλα οι φωτο θα μπαινουν κατα σειρα .

Θα προχωρησω σε λεπτομερειες οπως να μετρησω πλακακια και σωληνες για να μαθαινουμε χωρις να μας πιανουν κοτσους Cool 12 χρονια τους εχουμε υποστει .
Moya 21 - Παρ 04 Ιαν 2013, 01:36:21
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν το ρολ μπαρ τελείωσε πάμε για βάψιμο χρωματος λευκό της Mercedes με μπλε κωδικού 206 από RC ουρανό και καπο.
Η Ρίγα θα ξεκινάει από τον προφυλακτήρα και θα απλώνει στο κέντρο του καπό και θα πιάνει όλον τον ουρανό.
Moya 21 - Παρ 04 Ιαν 2013, 01:56:45
Θέμα δημοσίευσης:
ΚΟΣΤΟΛΟΓΙΟ
1. Σωλήνες 22m οι καλοί 420 εουρος.
2.Οι σωλήνες ειναι δύο διαστάσεων 48mm και 50mm για το κεντρικό Πι και την κόντρα.
3.Η 50αρα ειναι η ποιο ακριβή με το μέτρο να έχει φτάσει στα 22 ευρώ.
4.Φιάλες αργκον 2, 40 ευρώ η μια.
5.Σύρμα 25 ευρώ το καρουλι.
6.Ράψιμο καροτσας 300 ευρώ.
7.Φτιαξιμο ρολ μπαρ δλδ εργατικά 400 ευρώ.
8.Μεταλλικό φύλλο πάχους 3mm για πύργους,βάσεις, 20
ευρω.
9.Πλακάκια θολων 3mm 15 ευρώ.
10.Τσόντες πλαϊνά με τρύπες στις κολώνες 20 ευρώ.
11.Τροχακια για λειανση κολλησεων πολυφτερα,λειανσεως,30 ευρώ.
12.Χρώματα,ασταρι κλπ 145 ευρώ.
13.Βάψιμο εργατικά 400 ευρώ.
14.Καφέδες 5 ευρώ ανά παραγγελία Laughing
15.Κουρμπαρισμα πι 25 ευρώ.
16.Κουρμπαρισμα 48αρας 2 τμχ 15 ευρώ.
Πάνος - Παρ 04 Ιαν 2013, 22:32:37
Θέμα δημοσίευσης:
Βαλε μας και καμια φωτο ρε συ να χαζεψουμε λιγο. Cool
Moya 21 - Σαβ 05 Ιαν 2013, 00:21:53
Θέμα δημοσίευσης:
Τους σωλήνες τους κουρμπάρουμε σε εργοστάσια στράντζας,σχεδόν ολα εχουν ράουλα για 48άρηδες, για 50αρα θέλει ψάξιμο γιατί είναι πανάκριβα και πολλοί εχουν μέχρι 48mm.

Εαν δείτε πως καμπυλώνει το σωλήνα!!!! σαν βελούδο.

Για να βγάλουμε το καλούπι του κουρπαριστού σωλήνα παίρνουμε μια λεπτή βέργα οικοδομής και την καμπυλώνουμε χειροκίνητα στο σημείο που θέλουμε.

Πάρτε και φωτό

http://s1161.beta.photobucket.com/user/Desmorace749/library/

Laughing Laughing
Moya 21 - Σαβ 05 Ιαν 2013, 00:26:41
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.rally24.com/rally-cars-for-sale/peugeot-206rc-gra-7970.html

206 ΔΙΛΙΤΡΟ Α7 ομολογκαρισμένο υπάρχει τελικά οχι οτι δεν υπήρχε ...
MEMsound - Σαβ 05 Ιαν 2013, 01:06:12
Θέμα δημοσίευσης:
μονο που αυτο ειναι "rc gra"
οχι "2,0 gti/gt gra"


απ οσο εχω δει στην Γαλλια ειχαν cup (ενιαιο) με 2λιτρα gti 206 (λογικα "N")
Moya 21 - Τετ 03 Ιούλ 2013, 16:42:51
Θέμα δημοσίευσης:
Βάφτηκε απο μέσα,το ιδιο χρώμα θα γινει και απ εξω,είναι το λευκό της mercedes που στον ήλιο γαλανίζει ελαφρώς Laughing
Σειρά το απ έξω τώρα ...

http://s1171.photobucket.com/user/Desmorace/library/?sort=3&page=1
Lef205 - Τετ 03 Ιούλ 2013, 20:44:17
Θέμα δημοσίευσης:
μπαρες για το hans στο cage?
Moya 21 - Τετ 03 Ιούλ 2013, 21:46:26
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:
μπαρες για το hans στο cage?


Ε? Shocked είναι υποχρεωτικές ??? Μου έχει διαφύγει τελείως,για επεξηγήσε μου λίγο γιατί κόλλησα. Confused
volvos - Τετ 03 Ιούλ 2013, 22:01:23
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.google.gr/search?q=roll+cage+peugeot+206&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=ZIDUUYCdAovWPcqFgNgD&ved=0CAcQ_AUoAA&biw=800&bih=1280

http://www.google.gr/search?q=roll+cage+peugeot+206&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=ZIDUUYCdAovWPcqFgNgD&ved=0CAcQ_AUoAA&biw=800&bih=1280

αντε καλοριζικο και περιμενουμε νεες φωτο

Mαστορα πισω ποσο μακρυα ειναι οι διαγωνιες? εχω την εντυπωση απο φωτο οτι εχεις παει πολυ πισω που δεν ειναι καλο για ακαμψια τους. για συγκρινε μηκη με φωτο...
Επισης διαγωνια ορορφης εχεις?
Βαλε και πιασιμο στο τουνελ της οριζοντιας χαμηλα στο κεντρικο Π. αν δεις φωτο το δενουν καλα αυτο το σημειο γιατι σκεψου οτι σε δεντρο στο πλαι ειναι το μονο πραμα που σε κραταει...
Γενικα οσο ενισχυεις κεντρικο Π καλα ειναι...
Εγω θα εβαζα ισως και διαγωνιο οπως εχει το πεζο σπορτ καθετη
αν οχι σιγουρα τα δυο μικρα μπαρακια που ξεκινανε απο μεση Π και καταληγουν και αυτα στο κεντρο τουνελ αφου πρακτικα η κατω μπαρα δενει πολυ χαμηλα το Π που δε χρειαζεται τοσο.
Lef205 - Πεμ 04 Ιούλ 2013, 00:18:21
Θέμα δημοσίευσης:
Moya 21 έγραψε:
Lef205 έγραψε:
μπαρες για το hans στο cage?


Ε? Shocked είναι υποχρεωτικές ??? Μου έχει διαφύγει τελείως,για επεξηγήσε μου λίγο γιατί κόλλησα. Confused

http://www.omae-epa.gr/sites/www.omae-epa.gr/files/J_253_2013.pdf

σελιδα δυο
BTS - Πεμ 04 Ιούλ 2013, 08:20:16
Θέμα δημοσίευσης:
Moya 21 έγραψε:
Λοιπόν το ρολ μπαρ τελείωσε πάμε για βάψιμο χρωματος λευκό της Mercedes με μπλε κωδικού 206 από RC ουρανό και καπο.
Η Ρίγα θα ξεκινάει από τον προφυλακτήρα και θα απλώνει στο κέντρο του καπό και θα πιάνει όλον τον ουρανό.


Πολύ καλό το λευκό, πάει με όλα.

Θα σου πρότεινα όμως το μπλε να το κάνεις με αυτοκόλλητο (car wrapping). Πες ότι αύριο αλλάζεις γνώμη ή βρίσκεις ένα χορηγό με διαφορετικά χρώματα! Ή μπορεί κάθε χρόνο να θες να αλλάζεις look!

Θα ευχαριστείς τον εαυτό σου που δεν "κλείδωσες" την εμφάνιση, αλλά την άφησες ευέλικτη! Wink
Moya 21 - Πεμ 04 Ιούλ 2013, 18:34:48
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν εχεις και άδικο,η μονοτονια θα σπασει με αυτοκολλητο τελικά...στην αρχη ηθελα να βαψω το ανοιγμα του καπω στο μπλε του rc .
Οσον αφορα την στηριξη του hans το σκεπτικο μου ειναι οτι οι ζωνες θα στηριχθουν στις πισω εργοστασιακες θεσεις , για αυτο δεν εδωσα βαση στα προαναφερθεντα που πολυ σωστα αναφερατε.
Steve - Πεμ 04 Ιούλ 2013, 20:55:11
Θέμα δημοσίευσης:
Sparco 8 σημείων






Προς βάψιμο










κλπ. κλπ. Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Moya 21 - Πεμ 04 Ιούλ 2013, 21:47:50
Θέμα δημοσίευσης:
Και εσύ τέκνο βρούτε ??? Άντε καλή αρχή !!!!!!!!!
Εάν είναι ας διορθωθεί το ποστ διαγράφοντας το GT......και ας μείνει σκέτο το 206
Steve - Πεμ 04 Ιούλ 2013, 23:30:26
Θέμα δημοσίευσης:
Moya 21 έγραψε:
Και εσύ τέκνο βρούτε ??? Άντε καλή αρχή !!!!!!!!!
Εάν είναι ας διορθωθεί το ποστ διαγράφοντας το GT......και ας μείνει σκέτο το 206
Όχι εγώ θα είμαι συνοδηγός Very happy


Θα μείνει ως έχει το topic, το RC θα το βάλουμε φωτορεπορτάζ όταν τελειώσει σε δικό του topic Laughing
lefteraki - Παρ 05 Ιούλ 2013, 06:43:00
Θέμα δημοσίευσης:
μπραβο και καλη συνεχεια!
SnakeMJK - Παρ 05 Ιούλ 2013, 08:40:53
Θέμα δημοσίευσης:
Κάτι μου θυμίζει αυτός ο ρεσίφης.... Razz Razz
MEMsound - Παρ 05 Ιούλ 2013, 10:44:49
Θέμα δημοσίευσης:
καλη συνεχεια και στους 2!
Moya 21 - Παρ 05 Ιούλ 2013, 17:54:07
Θέμα δημοσίευσης:
ευχαριστουμε !!! Laughing
bakclima - Παρ 05 Ιούλ 2013, 19:06:10
Θέμα δημοσίευσης:
ψηλέ δεν κρατήθηκες Laughing
ευχαριστουμε
Moya 21 - Τρι 06 Μάϊ 2014, 22:01:00
Θέμα δημοσίευσης:
Σημερα ξεκινήσαμε το μοτεγ ..... Laughing
Μια απογοήτευση σε σχέση με το μοτέρ του 306 το οποίο ειναι μονομπλοκ σε σχεση με του 206 το οποίο έχει υδροχυτωνια και κορμό αλουμινίου.
Μεγάλο όγκο κυλίνδρου και χαμηλή συμπίεση εξού και τα 138 άλογα....

Αυριο θα ποστάρω φωτο να δειτε διαφορες,βέβαια θα ξυριζει προσεχώς αφού όλη η κεφαλη γεμάτη ειναι πεζό σπορ.Να σημειώσω την άριστη κατάσταση του μοτέρ παρά τα 230.000 χλμ και τα 12 χρόνια του.
Steve - Τρι 06 Μάϊ 2014, 22:18:30
Θέμα δημοσίευσης:
Καλή επιτυχία!

Υπάρχει τελάρο οδηγού και συνοδηγού αν ενδιαφέρεσαι ακόμα! Very happy
MEMsound - Τρι 06 Μάϊ 2014, 22:20:27
Θέμα δημοσίευσης:
Moya 21 έγραψε:
Σημερα ξεκινήσαμε το μοτεγ ..... Laughing
Μια απογοήτευση σε σχέση με το μοτέρ του 306 το οποίο ειναι μονομπλοκ σε σχεση με του 206 το οποίο έχει υδροχυτωνια και κορμό αλουμινίου.
Μεγάλο όγκο κυλίνδρου και χαμηλή συμπίεση εξού και τα 138 άλογα....

Αυριο θα ποστάρω φωτο να δειτε διαφορες,βέβαια θα ξυριζει προσεχώς αφού όλη η κεφαλη γεμάτη ειναι πεζό σπορ.Να σημειώσω την άριστη κατάσταση του μοτέρ παρά τα 230.000 χλμ και τα 12 χρόνια του.


καλη επιτυχια!!! Cool Cool
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr