Pughell έγραψε: |
Τα χρωμομολυβδενια κλουβια εχουν ειδικες εγκρισεις βαση FIA(που δεν εχουν καμια σχεση με τις ιδιοκατασκευες) και τρεχουν κανονικα μεχρι και σε WRC |
21 quadra έγραψε: |
Αυτό δεν είναι έγκριση FIA, είναι declaration, δήλωση, του κατασκευαστή του κλουβιού προς τη FIA και λέει 'oτι είναι ΟΚ σύμφωνα με τις δικές του δοκιμές, το ότι αν το εγκρίνει η FIA το συγκεκριμένο, δεν σημαίνει ότι είναι και προδιαγραφές FIA, δηλαδή κανονισμός για όλο τον κόσμο.
Βάλε τις προδιαγραφές της FIA, το επίσημο έγγραφο, αυτό δεν είναι τίποτα. |
Pughell έγραψε: |
Για σου κυρ Παναγιωτη!
Στο ειχα πει και στο αναλογο thread των 4Τ ρε... Το ραψιμο κανει την καροτσα να χασει την ελαστικοτητα της με αποτελεσμα να σπαζει στα σημεια που την κολλας. Για αυτο και ολα τα σοβαρα αγωνιστικα πια(εργοστασιακα και μη) φορανε πολυ εξελιγμενα roll cage και τα ραβουν σε ελαχιστα σημεια στα οποια δεν μπορει να γινει ενισχυση με καποια δοκο ή αναλογο τμημα. Μαλιστα σου ειχα πει οτι το υπερβολικο ραψιμο καταληγει στο να μαζεψει το σασι,πραγμα που παρατηρησαμε σε 106 που μαζεψε 2,5cm αν θυμαμαι καλα απο την μια πλευρα,λογο ραψιματος. Αν ειναι για αγωνιστικο,τοτε πληρωνεις την διαφορα,βαζεις ενα καλο cage και εισαι jet. Αν προκειται για πολιτικο,τοτε απλα βαζεις μπαρες εκει που μπορεις και μετα το αφηνεις. Και δεν μιλαω με υποθεσεις,εχω δει οχι και λιγες καροτσες(ακομα και αγωνιστικες) να ξεκολλανε ή ακομα και να σκιζουν τα σημεια στα οποια ραφτηκαν. |
Pughell έγραψε: |
Ουτε γερασες,ουτε τα ελληνικα σου ειναι χαλια,απλα διαβαζεις μονον αυτα που θες...
Διαβασε την παραγραφο 8.1 την σημειωση β και γ. Το κομματι που προαναφερεις αναφερεται αποκλειστικα σε ιδιοκατασκευη που εχει εντελως διαφορετικα κριτηρια απο ενα ομολογκαρισμενο cage. Υ.Γ. Στο γ,η ΔΟΑ ειναι η FIA υποψιν... |
takis_206 έγραψε: |
κανονικα οποιος ξερει να κανει τετοιες δουλεις μετα απο καθε πονταρισια το κρυονεις με νερο οστε να μην ανεβασει το μισο σασι θερμοκρασια οταν το ραβεις και στραβοσει |
21 quadra έγραψε: |
Την διάβασα, και τι λέει ? Γράφει πουθενά για το υλικό ? Όχι, δεν γράφει. Λέει ότι το κλουβί πρέπει να είναι πιστοποιημένο από τον κάθε κατασκευαστή, δηλαδή ότι έχει τηρήσει τις διαστάσεις, το σχήμα και τα δεσίματα που λέει η FIA, η οποία επίσης λέει ότι το υλικό πρέπει να είναι αμιγής ανθρακούχος χάλυβας χωρίς ραφή, αυτά λέει, η κάθε πιστοποίηση από τον κατασκευαστή ( είναι ιδιοκατασκευές όλες αφού δεν παράγονται μαζικά, αλλά είναι κατασκευές από ανεξάρτητους κατά τόπους κατασκευαστές ) οι οποίοι μετά κολλάνε το χτυπημένο ταμπελάκι τους με το όνομα τους ώστε σε κάθε έλεγχο να είναι ορατός ο κατασκευαστής. Δείξε μου μια παράγραφο που να αναφέρει ότι το Cromoly ( να υπάρχει η λέξη cromoly ) είναι το υλικό που πρέπει να είναι φτιαγμένος ο κλωβός ασφαλείας για να συμφωνήσω μαζί σου και να σταματήσουμε να ταλαιπωρούμε τα παιδιά εδώ που μας ανέχονται. Μέχρι τώρα το μόνο υλικό που έχω διαβάσει είναι ο χωρίς ραφή αμιγής ανθρακούχος χάλυβας. Δηλαδή αυτό που στην γλώσα της αγοράς λέγεται τούμπο, σωλήνα υψηλής πίεσης χωρίς ραφή. |
Παράθεση: |
...
(γ) Είτε αναγνωρισµένος από τη ∆ΟΑ(η FIA δηλαδη) σύµφωνα µε τους κανονισµούς αναγνώρισης για κλωβούς ασφαλείας. Πρέπει να περιλαµβάνεται σε µία επέκταση (VO) του δελτίου αναγνώρισης του οχήµατος(βλεπε ομολογκασιον) από τη ∆ΟΑ. Η ταυτότητα του κατασκευαστή και ο αριθµός σειράς πρέπει να είναι εµφανή σε όλους τους κλωβούς, που αναγνωρίστηκαν και πωλήθηκαν µετά την 1/1/1997. Το δελτίο αναγνώρισης πρέπει να περιγράφει πως και που βρίσκεται αυτή η πληροφορία και οι αγοραστές πρέπει να λάβουν ένα αντίστοιχο αριθµηµένο πιστοποιητικό. ... |
Pughell έγραψε: |
Ε,μπραβο τοτε,αφου ειναι τοσο μα τοσο απλα,ασε τους αλλους που ασχολουνται επαγγελματικα με αυτον τον χωρο εδω και πολλα χρονια,και επενδυουν εκατονταδες χιλλιαδες ευρω,να ξερουν περισσοτερα απο εσενα και εμενα που πηραμε ενα cage,διαβασαμε μια ηλιθια δικαιολογια ενος κατασκευαστη και το δεσαμε κομπο οτι ολα οσα γινονται σε αυτον τον τομεα ειναι παρανομα και ολοι κανουν τα στραβα ματια...
Απλα θυμιζω οτι Herby,Καραταρουχ και λοιποι,παρολο που φτιαχνουν ιδιοκατασκευες,αν τους πας ενα χρωμομολυβδενιο στο τοποθετουν χωρις σχολια.Αν υπηρχε εστω και μια πιθανοτητα να ηταν παρανομα,θα ηταν οι πρωτοι που θα το ελεγαν μιας και θα εχαναν μερος της δουλειας τους. |