FRAPEOLE έγραψε: |
...πραγμα που για να πω την αληθεια με αποθαρυνει αρκετα απο τις μελοντικες ιδεες που ειχα για εκκεντροφορους SAXO VTS[μου ειπαν οτι δουλευουν καλυτερα απο του 106... |
Miltellas έγραψε: |
Η παραγωγή έργου έχει άμεση σχέση με την κατανάλωση. Με τέρμα γκάζι ο 14άρης κινητήρας με τα 75-78PS είναι φυσιολογικό να καίει περισσότερο από τον 1.6 σε ανάλογες συνθήκες που θα βγάλει 110-118PS. Στο ρελαντί επίσης τα λίγα κυβικά καίνε λιγότερο καύσιμο αφού ο ίδιος ο κινητήρας για να παραμείνει απλώς σε λειτουργία (ρελαντί) απαιτεί καύσιμο ανάλογο με τον χώρο καύσης. Γι αυτό και για τους περισσότερους από μας που κινούμαστε κυρίως στην πόλη είναι λογικό ένας 14άρης να καίει λιγότερο από έναν 16άρη. |
Δημήτριος έγραψε: |
Μια φορά (στο Auto motor Sport) είχαν κάνει τεστ σε δύο αυτοκίνητα : Ένα Nissan Micra 1.0i και ένα Alfa Romeo 3.0i 156 (νομίζω) τα βάλανε να τρέχουν συνεχώς για ένα χρονικό διάστημα με 140km/h. Στο τέλος το Micra είχε ξοδέψει αρκετά περισσότερο καύσιμο προκειμένου να αναταπεξέλθει στην δοκιμασία... (τα 140km/h ήταν κάτι λιγότερο από την τελική του ταχύτητα) |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Δεν μιλαω για του Γκαλφα γιατι αυτος με τον εγκεφαλο και το κοντοτερο διαφορικο εφτασε σε επιπεδα IMPREZA STI και EVO να καιει.Παντως ειναι φυσικο να αυξανετε η καταναλωση σε τετοιες μετατροπες.Δεν γινετε να τα εχουμε ολα δικα μας.Στο κατω κατω αν δεν δωσεις ΄΄φαι΄΄στην αρκουδα δεν χορευει |
glf έγραψε: | ||
άστα... αφού έχω σταματήσει να βάζω 98αρα βενζίνα τώρα πια... το τι καιει με το ρελαντι δε λέγεται... 98αρα βάζω μόνο για ταξίδια... |
Jongou έγραψε: |
Κοντό διαφωρικό αν θέλω να βάλω θα βάλω το διαφωρικό του 1.1;
Ξερετε διαφορα τιμής από καινούριο και μεταχειρισμένο; |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ||
Μονο κορωνοπηνιο θα αλλαξεις.Πλανητες-δορυφορους αν βαλεις απο 1.100 θα το παρεις στο χερι οπως ο Γκαλφας |
PoLiThS έγραψε: | ||||
Κάτσε δεν ειναι ο μόνος... ετοιμάζομαι και εγώ μου φένεται..... |
PoLiThS έγραψε: |
Κάτσε δεν ειναι ο μόνος... ετοιμάζομαι και εγώ μου φένεται..... |
glf έγραψε: | ||
τουλάχιστο εσένα σε προειδοποίησε και κάποιος... εγώ πήγα ξεβράκωτος... |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Τυχερος εισουνα που πηρες και τον αγωνα στην Κοζανη. Και σου ειπα μην ξεβρακωνεσε............Δεν με ακουγες |
zzzleepy έγραψε: |
Εγώ έχω παρατηρήσει τελευταία (κάπως) αυξημένη κατανάλωση μετά την αλλαγή του τελικού (πιο ελεύθερο). Ειδικά όταν δουλεύει και το Α/C άστα να πάνε Άρα η αλλαγή του τελικού (και γενικώς οποιαδήποτε αλλαγή) πρέπει να παίζει το ρόλο της... |
netblaster έγραψε: |
Και ειναι λογικο καθως ο μονος τροπος να αποδιδει καλυτερα ενα μοτερ ειναι περισσοτερη βενζινη στο θαλαμο καυσης!!! |
George20vt έγραψε: |
O λόγος βέβαια που η κατανάλωση βρίσκεται σε αρκετά χαμηλά επίπεδα είναι το πολύ χαμηλό βάρος (810kgr) μιας και το βήμα του βγάζει μόλις 26,7 χ.α.ω ανά 1000 σαλ στην 5η, δηλαδή κάπου 5200 σαλ στα 140 χαω |
Δημήτριος έγραψε: |
Το ότι έχει κοντή 5η δεν βοηθά καθόλου την κατανάλωση. Οι μακριές σχέσεις είναι αυτές που επιστρατεύονται για το κυνήγι χαμηλής κατανάλωσης, αφού ισχύει ότι όσο πιο λίγες στροφές έχουμε, τόσο μικρότερη κατανάλωση επιτυγχάνουμε. Αυτό μπορεί να συμβεί ακόμα και αν χρειαστεί να πατήσουμε πολύ περισσότερο το γκάζι με την αλλαγή (ανέβασμα) της ταχύτητας. |
sotamax έγραψε: |
Εχω περίπου 2 μήνες το 307 την πρώτη βδομάδα αφαιρέθηκε το φίλτρο της
μαμάς και μπήκε στη θέση του βαρελάκι BMC από το προηγούμενο 206 η κάτανάλωση εδώ και 1468χλμ. που δεν έχω μηδενίσει τον υπολογιστή δεν έχει ανέβει πάνω από 7.1 ενώ σε πολύωρο ταξίδι με 4 άτομα έχω δεί και μέχρι 6.5. |
kostas207rc έγραψε: |
Πριν μέσα στην πόλη 12.5 εώς 13.0 με το πρόγραμμα τώρα 11.5 σταθερά |
WilDuck έγραψε: | ||
Λιγότερο τώρα??? |
Jim207GT έγραψε: |
Άρα καίει παραπάνω με το μπλοκέ |
Jim207GT έγραψε: |
Εδώ γράφουμε για μηχανική βελτίωση και κατανάλωση όχι για προγράμματα.
Οπότε εγώ από τότε που έβαλα το μπλοκέ δεν λέει να πέσει κάτω από 11λ/100 Άρα καίει παραπάνω με το μπλοκέ |