PSClub - Hellas

Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις - Kαταναλώσεις πριν και μετά από μηχανική βελτιωση

FRAPEOLE - Κυρ 26 Οκτ 2003, 20:59:56
Θέμα δημοσίευσης: Kαταναλώσεις πριν και μετά από μηχανική βελτιωση
Νομιζω πως πολλη απο μας κανοντας μια μηχανικη βελτιωση παραλειπουμε σε πρωτη φαση την ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ. Ανοιγω αυτο το θεμα προκειμενου να ακουστουν η εμπειριες και οι αποψεις του καθενος προκειμενου να εχουμε μια σωστη αντιληψη των επιπτωσεων μιας βελτιωσης.[αναφερω οτι ειμαι υπερ της βελτιωσης οταν βεβαια τα αποτελεσματα ειναι εγγυημενα και αξιοπιστα...............................Πιστευω πως ο καθενας μας πρεπει να ξερει πριν αποφασισει οτιδηποτε-να τα βαλει "κατω"-και να προχωρισει........................... Μιλωντας για βελτιωση δεν αναφερομαι σε ενα πιο ελευθερο φιλτρο και ενα τελικο[αν και αυτα μπορει να "καινε" κατι παραπανω] αλλα σε προγραμματα,εκκεντροφορους.TURBOκτλ..................... Στο 206 μου η καταναλωση κυμαινεται απο 9,1 I/100km στην πολη και 8,1 εκτος πολης συμφωνα με τον υπολογιστη ταξιδιου.[8.7μεσος ορος] ...................... Στα 106 και ντς Cool απο τι ξερω η καταναλωση βρισκεται στο 11,5 προφανως εξαιτιας εκκεντροφορων................... Υ.Γ. [Το S2000 τρεφει τα 240ατια του με 9,9ι/100χμ. πιστεψτε το.... ΗΟNDA-TA μοτερ...] Cool
mick206 - Κυρ 26 Οκτ 2003, 23:41:22
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε Γεράσιμε το θέμα έχει συζητηθεί αρκετά σχετικά με σκούπες,φαρασια και τα λοιπά και όλοι λίγο πολύ ξέρουμε τι περίπου γίνεται(πλέον Very happy ) σε τέτοιες περιπτώσεις... Wink Το θέμα είναι αν αξίζει να κάνεις κάτι για το οποίο τα οφέλη είναι πολύ λίγα... Wink Ειδικά σε μοτέρια όπως τα 1.1 και τα 1.4 που έχουμε... Rolling eyes Εγώ πάντως θα προτιμούσα να πάρω ένα 1.6 και να το αφήσω έτσι όπως είναι... χωρίς προγράμματα και "χακεριές" Laughing
Δύσκολοι οι καιροί για... πρίγκηπες!!! Shocked LaughingLaughingLaughingLaughing
FRAPEOLE - Δευ 27 Οκτ 2003, 20:47:44
Θέμα δημοσίευσης:
Για να γινω λιγο πιο συγκεκριμενος και ουσιαστικος θα αναφερω πως σε 206 με προγραμμα εχω δει καταναλωση 12,8ι/100χμ πραγμα που για να πω την αληθεια με αποθαρυνει αρκετα απο τις μελοντικες ιδεες που ειχα για εκκεντροφορους SAXO VTS[μου ειπαν οτι δουλευουν καλυτερα απο του 106 Exclamation Question ] και προγραμμα................. Γιαννη αμα μπορεσεις μαθε για το 206 που το πηγε στην GENESIS τη καιει Question ............... Τα παραπανω για τους εκκεντροφορους τα εμαθα απο τον ΧΟΧΟΛΗ στην Β.ΟΛΓΑΣ οπου ειχε και ενα206CUP εκει μπροστα........Αυτος το εφτιαξε Question ...........Αναρωτιεμαι ποσο καταναλωση εχουν τα 1,1-1,4-2,0
Miltellas - Τρι 28 Οκτ 2003, 04:03:49
Θέμα δημοσίευσης:
FRAPEOLE έγραψε:
...πραγμα που για να πω την αληθεια με αποθαρυνει αρκετα απο τις μελοντικες ιδεες που ειχα για εκκεντροφορους SAXO VTS[μου ειπαν οτι δουλευουν καλυτερα απο του 106...


Και τί διαφορά μπορεί να έχουν οι εκκεντροφόροι από VTS σε σχέση με του Rallye; Δεν είναι ακριβώς οι ίδιοι;

------

Με οικονομία στο γκάζι έχω κατέβει έως 8,3λτ/100χλμ και με πολύ γκάζι έχω φτάσει μέχρι και 12,5λτ/100χλμ με μέτρηση κατανάλωσης 25λίτρων (οικονόμετρο δεν έχω). Είναι ευνόητο ότι με τσίτα γκάζια (πχ συνθήκες πίστας) η κατανάλωση ανεβαίνει αρκετά ακόμη. Στην καθημερινή μου χρήση παίζω μεταξύ 9,5 και 11λτ/100χλμ. Υπ'όψιν ότι σαν οδηγός ανήκω στα "βαριά ποδάρια" από τότε που πρωτοάρχισα να οδηγώ. Συνήθισα να πατάω λίγο παραπάνω γκάζι από ότι συνήθως χρειάζεται (γι αυτό και τρώω νωρίς τα τακάκια μου 11000-13000χλμ).
Η παραγωγή έργου έχει άμεση σχέση με την κατανάλωση. Με τέρμα γκάζι ο 14άρης κινητήρας με τα 75-78PS είναι φυσιολογικό να καίει περισσότερο από τον 1.6 σε ανάλογες συνθήκες που θα βγάλει 110-118PS. Στο ρελαντί επίσης τα λίγα κυβικά καίνε λιγότερο καύσιμο αφού ο ίδιος ο κινητήρας για να παραμείνει απλώς σε λειτουργία (ρελαντί) απαιτεί καύσιμο ανάλογο με τον χώρο καύσης. Γι αυτό και για τους περισσότερους από μας που κινούμαστε κυρίως στην πόλη είναι λογικό ένας 14άρης να καίει λιγότερο από έναν 16άρη.
PoLiThS - Τρι 28 Οκτ 2003, 20:26:43
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ ασ μην αναφερθω σε θέμα κατανάλωσης... ΕΙΔΙΚΑ μεσα στην πολη.....

Πάνω απο 15-16lt/100km λόγω ρελαντι στισ 1200rpm.... και στα γκαζια.... κανα 13-15 πρέπει να το εχω.... οικονιμικα τώρα οταν το ταξλίδεπσα... υπολόγισα κάπου 9,5λτ/100χλμ
Δημήτριος - Τρι 28 Οκτ 2003, 22:46:55
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Η παραγωγή έργου έχει άμεση σχέση με την κατανάλωση. Με τέρμα γκάζι ο 14άρης κινητήρας με τα 75-78PS είναι φυσιολογικό να καίει περισσότερο από τον 1.6 σε ανάλογες συνθήκες που θα βγάλει 110-118PS. Στο ρελαντί επίσης τα λίγα κυβικά καίνε λιγότερο καύσιμο αφού ο ίδιος ο κινητήρας για να παραμείνει απλώς σε λειτουργία (ρελαντί) απαιτεί καύσιμο ανάλογο με τον χώρο καύσης. Γι αυτό και για τους περισσότερους από μας που κινούμαστε κυρίως στην πόλη είναι λογικό ένας 14άρης να καίει λιγότερο από έναν 16άρη.


Η κατανάλωση εξαρτάται, μεταξύ άλλων, από τις στροφές του κινητήρα.
Έτσι όταν όταν το αυτοκίνητό μας έχει 140km/h με 5η σημαίνει ότι ο κινητήρας δουλεύει στις 4.000rpm.
Στο 1.400 οι στροφές με 5η και 140km/h λογικά πρέπει να είναι υψηλότερες. Αυτό συνεπάγεται και αυξημένη κατανάλωση...

Μια φορά (στο Auto motor Sport) είχαν κάνει τεστ σε δύο αυτοκίνητα : Ένα Nissan Micra 1.0i και ένα Alfa Romeo 3.0i 156 (νομίζω) τα βάλανε να τρέχουν συνεχώς για ένα χρονικό διάστημα με 140km/h. Στο τέλος το Micra είχε ξοδέψει αρκετά περισσότερο καύσιμο προκειμένου να αναταπεξέλθει στην δοκιμασία... (τα 140km/h ήταν κάτι λιγότερο από την τελική του ταχύτητα)
Miltellas - Τετ 05 Νοέ 2003, 03:21:41
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτριος έγραψε:
Μια φορά (στο Auto motor Sport) είχαν κάνει τεστ σε δύο αυτοκίνητα : Ένα Nissan Micra 1.0i και ένα Alfa Romeo 3.0i 156 (νομίζω) τα βάλανε να τρέχουν συνεχώς για ένα χρονικό διάστημα με 140km/h. Στο τέλος το Micra είχε ξοδέψει αρκετά περισσότερο καύσιμο προκειμένου να αναταπεξέλθει στην δοκιμασία... (τα 140km/h ήταν κάτι λιγότερο από την τελική του ταχύτητα)


Αποκαλυπτικό! Wink
ΝΙΚΟΣ - Τετ 05 Νοέ 2003, 09:48:07
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικα μονο με σκουπες και εξατμισεις δεν ανεβαινει η καταναλωση γιατι πολυ απλα δεν πειραζεις βενζινες.Στου Λαζου που βαλαμε τον εγκεφαλο της PEUGEOTSPORT χωρια που δεν κραταγε ρελαντι μεχρι να ζεσταθει,εκαιγε παρα πολυ δεδομενου οτι πχ σε κατηφορα οταν αφηναμε γκαζι με 5 ταχυτητα πχ ολα τα αμαξια σκανε 1-2 φορες και σταματανε,αυτο εσκαγε συνεχεια χωρις να πατας ψιλογκαζιες.Ολα αυτα απο μονο του δεδομενου οτι και στα ασε ο εγκεφαλος ριχνει βενζινα με τον κουβα μεσα.Δεν μιλαω για του Γκαλφα γιατι αυτος με τον εγκεφαλο και το κοντοτερο διαφορικο εφτασε σε επιπεδα IMPREZA STI και EVO να καιει.Παντως ειναι φυσικο να αυξανετε η καταναλωση σε τετοιες μετατροπες.Δεν γινετε να τα εχουμε ολα δικα μας.Στο κατω κατω αν δεν δωσεις ΄΄φαι΄΄στην αρκουδα δεν χορευει Wink
glf - Τετ 05 Νοέ 2003, 12:24:04
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Δεν μιλαω για του Γκαλφα γιατι αυτος με τον εγκεφαλο και το κοντοτερο διαφορικο εφτασε σε επιπεδα IMPREZA STI και EVO να καιει.Παντως ειναι φυσικο να αυξανετε η καταναλωση σε τετοιες μετατροπες.Δεν γινετε να τα εχουμε ολα δικα μας.Στο κατω κατω αν δεν δωσεις ΄΄φαι΄΄στην αρκουδα δεν χορευει Wink


άστα... αφού έχω σταματήσει να βάζω 98αρα βενζίνα τώρα πια... το τι καιει με το ρελαντι δε λέγεται... 98αρα βάζω μόνο για ταξίδια...
ΝΙΚΟΣ - Τετ 05 Νοέ 2003, 12:33:07
Θέμα δημοσίευσης:
glf έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Δεν μιλαω για του Γκαλφα γιατι αυτος με τον εγκεφαλο και το κοντοτερο διαφορικο εφτασε σε επιπεδα IMPREZA STI και EVO να καιει.Παντως ειναι φυσικο να αυξανετε η καταναλωση σε τετοιες μετατροπες.Δεν γινετε να τα εχουμε ολα δικα μας.Στο κατω κατω αν δεν δωσεις ΄΄φαι΄΄στην αρκουδα δεν χορευει Wink


άστα... αφού έχω σταματήσει να βάζω 98αρα βενζίνα τώρα πια... το τι καιει με το ρελαντι δε λέγεται... 98αρα βάζω μόνο για ταξίδια...



Δεν εχεις αναγκη εσυ.Δεν σε φοβαμαι Smile
Jongou - Τετ 05 Νοέ 2003, 15:46:29
Θέμα δημοσίευσης:
Κοντό διαφωρικό αν θέλω να βάλω θα βάλω το διαφωρικό του 1.1;
Ξερετε διαφορα τιμής από καινούριο και μεταχειρισμένο;
ΝΙΚΟΣ - Τετ 05 Νοέ 2003, 16:38:26
Θέμα δημοσίευσης:
Jongou έγραψε:
Κοντό διαφωρικό αν θέλω να βάλω θα βάλω το διαφωρικό του 1.1;
Ξερετε διαφορα τιμής από καινούριο και μεταχειρισμένο;


Μονο κορωνοπηνιο θα αλλαξεις.Πλανητες-δορυφορους αν βαλεις απο 1.100 θα το παρεις στο χερι οπως ο Γκαλφας Laughing
PoLiThS - Πεμ 06 Νοέ 2003, 23:13:23
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Jongou έγραψε:
Κοντό διαφωρικό αν θέλω να βάλω θα βάλω το διαφωρικό του 1.1;
Ξερετε διαφορα τιμής από καινούριο και μεταχειρισμένο;


Μονο κορωνοπηνιο θα αλλαξεις.Πλανητες-δορυφορους αν βαλεις απο 1.100 θα το παρεις στο χερι οπως ο Γκαλφας Laughing



Κάτσε δεν ειναι ο μόνος... ετοιμάζομαι και εγώ μου φένεται.....
ΝΙΚΟΣ - Παρ 07 Νοέ 2003, 19:45:07
Θέμα δημοσίευσης:
PoLiThS έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Jongou έγραψε:
Κοντό διαφωρικό αν θέλω να βάλω θα βάλω το διαφωρικό του 1.1;
Ξερετε διαφορα τιμής από καινούριο και μεταχειρισμένο;


Μονο κορωνοπηνιο θα αλλαξεις.Πλανητες-δορυφορους αν βαλεις απο 1.100 θα το παρεις στο χερι οπως ο Γκαλφας Laughing



Κάτσε δεν ειναι ο μόνος... ετοιμάζομαι και εγώ μου φένεται.....


Γιατι Νικολα Question Το ιδιο κανατε και εσεις Question Μα ειναι καθαρα χαζο το να κρατησεις και τους πλανητες-δορυφορους απο το 1100.
glf - Παρ 07 Νοέ 2003, 21:02:16
Θέμα δημοσίευσης:
PoLiThS έγραψε:

Κάτσε δεν ειναι ο μόνος... ετοιμάζομαι και εγώ μου φένεται.....


τουλάχιστο εσένα σε προειδοποίησε και κάποιος... εγώ πήγα ξεβράκωτος...
ΝΙΚΟΣ - Σαβ 08 Νοέ 2003, 10:59:53
Θέμα δημοσίευσης:
glf έγραψε:
PoLiThS έγραψε:

Κάτσε δεν ειναι ο μόνος... ετοιμάζομαι και εγώ μου φένεται.....


τουλάχιστο εσένα σε προειδοποίησε και κάποιος... εγώ πήγα ξεβράκωτος...


Τυχερος εισουνα που πηρες και τον αγωνα στην Κοζανη.

Και σου ειπα μην ξεβρακωνεσε............Δεν με ακουγες Laughing Laughing Laughing
glf - Κυρ 09 Νοέ 2003, 03:17:23
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:


Τυχερος εισουνα που πηρες και τον αγωνα στην Κοζανη.

Και σου ειπα μην ξεβρακωνεσε............Δεν με ακουγες Laughing Laughing Laughing


ναι, θα έχω να λέω ότι πήρα και αγώνα με ραγισμένα γρανάζια... Smile
ΝΙΚΟΣ - Δευ 10 Νοέ 2003, 11:49:29
Θέμα δημοσίευσης:
Ερε μεγαλε Γκαλφααααααα Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
FRAPEOLE - Σαβ 13 Δεκ 2003, 15:47:08
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνα με τον υπολογιστη ταξιδιου με τη φιλτροχοανη της Green η καταναλωση αυξηθηκε 0,3-0,5 Ι/100χλμ

Η παραπανω τιμη σε σχεση με το ελευθερο φιλτρο της ΚΝ-

Με μαμα εισαγωγη δεν θυμαμαι τι γινοταν Question
netblaster - Σαβ 13 Δεκ 2003, 16:26:24
Θέμα δημοσίευσης:
Καταναλωση...μειζον θεμα!!! Η χαμηλοτερη καταναλωση που μπορουμε να πετυχουμε ειναι οταν το αυτοκινητο ειναι "μαμα"!!! Καθε μικρη μετατροπη (ακομα και βελτιωτικο φιλτρο στο "κουτι") αυξανουν την καταναλωση...Και ειναι λογικο καθως ο μονος τροπος να αποδιδει καλυτερα ενα μοτερ ειναι περισσοτερη βενζινη στο θαλαμο καυσης!!! Με το φιλτρακι π.χ. αυξανεται η ποσοτητα του αερα στο θαλαμο καυσης και ο εγκεφαλος δινει αμεσως εντολη για αυξηση της ποσοτητας βενζινης ωστε να "δημιουργηθει" το ιδανικο μειγμα...Αλλος ενας παραγοντας ειναι ο τροπος οδηγησης!!!Οδηγώντας την ΒΜW(2λιτρο 24ν μοτερ) του πατερα μου σε εθνικη με ταχυτητες γυρω στα 150-170 ο δεικτης καταναλωσης εγραφε γυρω στα 10,5λl/100km!!! Οταν εβαλα το cruise control στα, περιπου, 160 η καταναλωση "επεσε" σταδιακα στα 9,6λ/100km!!!
zzzleepy - Παρ 02 Απρ 2004, 07:47:38
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ έχω παρατηρήσει τελευταία (κάπως) αυξημένη κατανάλωση μετά την αλλαγή του τελικού (πιο ελεύθερο). Ειδικά όταν δουλεύει και το Α/C άστα να πάνε Razz Άρα η αλλαγή του τελικού (και γενικώς οποιαδήποτε αλλαγή) πρέπει να παίζει το ρόλο της...
teoman - Παρ 02 Απρ 2004, 10:49:07
Θέμα δημοσίευσης:
zzzleepy έγραψε:
Εγώ έχω παρατηρήσει τελευταία (κάπως) αυξημένη κατανάλωση μετά την αλλαγή του τελικού (πιο ελεύθερο). Ειδικά όταν δουλεύει και το Α/C άστα να πάνε Razz Άρα η αλλαγή του τελικού (και γενικώς οποιαδήποτε αλλαγή) πρέπει να παίζει το ρόλο της...


Το παρατήρησα και εγώ όταν το είχα αλλάξει.Συμβαίνει γιατί ασυναίσθητα πατάς πιο βαθειά το γκαζάκι για να ακούς τον ήχο της εξάτμισης...
Δημήτριος - Παρ 02 Απρ 2004, 13:43:03
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
Και ειναι λογικο καθως ο μονος τροπος να αποδιδει καλυτερα ενα μοτερ ειναι περισσοτερη βενζινη στο θαλαμο καυσης!!!


Καλά, γι' αυτό μην παίρνεις και όρκο... Wink Wink
George20vt - Τρι 13 Απρ 2004, 13:29:26
Θέμα δημοσίευσης:
Μέσα στην πόλη η μέση κατανάλωση κυμαίνεται περίπου στα 10-11 lt/100km

Σε ταξίδι με νορμάλ ρυθμούς όχι πάνω από 9 αλλά εάν του πιείς το αίμα μπορεί και 12-13

Το αυτοκίνητο είναι το 106R 1.3 με φίλτρο panel type της K&N, πρόγραμμα, Supersprint εξάτμιση cat back και ρυθμιστή πίεσης βενζίνης της Weber (ρελαντί στις 1250 σαλ)

O λόγος βέβαια που η κατανάλωση βρίσκεται σε αρκετά χαμηλά επίπεδα είναι το πολύ χαμηλό βάρος (810kgr) μιας και το βήμα του βγάζει μόλις 26,7 χ.α.ω ανά 1000 σαλ στην 5η, δηλαδή κάπου 5200 σαλ στα 140 χαω Shocked
Δημήτριος - Τρι 13 Απρ 2004, 15:46:54
Θέμα δημοσίευσης:
George20vt έγραψε:
O λόγος βέβαια που η κατανάλωση βρίσκεται σε αρκετά χαμηλά επίπεδα είναι το πολύ χαμηλό βάρος (810kgr) μιας και το βήμα του βγάζει μόλις 26,7 χ.α.ω ανά 1000 σαλ στην 5η, δηλαδή κάπου 5200 σαλ στα 140 χαω Shocked


Το ότι έχει κοντή 5η δεν βοηθά καθόλου την κατανάλωση. Οι μακριές σχέσεις είναι αυτές που επιστρατεύονται για το κυνήγι χαμηλής κατανάλωσης, αφού ισχύει ότι όσο πιο λίγες στροφές έχουμε, τόσο μικρότερη κατανάλωση επιτυγχάνουμε. Αυτό μπορεί να συμβεί ακόμα και αν χρειαστεί να πατήσουμε πολύ περισσότερο το γκάζι με την αλλαγή (ανέβασμα) της ταχύτητας.
sotamax - Τρι 13 Απρ 2004, 16:25:10
Θέμα δημοσίευσης:
Εχω περίπου 2 μήνες το 307 την πρώτη βδομάδα αφαιρέθηκε το φίλτρο της
μαμάς και μπήκε στη θέση του βαρελάκι BMC από το προηγούμενο 206
η κάτανάλωση εδώ και 1468χλμ. που δεν έχω μηδενίσει τον υπολογιστή δεν έχει ανέβει πάνω από 7.1 ενώ σε πολύωρο ταξίδι με 4 άτομα έχω δεί και μέχρι 6.5.
George20vt - Τρι 13 Απρ 2004, 18:04:30
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτριος έγραψε:
Το ότι έχει κοντή 5η δεν βοηθά καθόλου την κατανάλωση. Οι μακριές σχέσεις είναι αυτές που επιστρατεύονται για το κυνήγι χαμηλής κατανάλωσης, αφού ισχύει ότι όσο πιο λίγες στροφές έχουμε, τόσο μικρότερη κατανάλωση επιτυγχάνουμε. Αυτό μπορεί να συμβεί ακόμα και αν χρειαστεί να πατήσουμε πολύ περισσότερο το γκάζι με την αλλαγή (ανέβασμα) της ταχύτητας.


Aυτό ακριβώς θέλω να πω. Το μοναδικό που σώζει την κατάσταση είναι το χαμηλό βάρος, οι κοντές σχέσεις την σκοτώνουν Wink
voudas - Τετ 14 Απρ 2004, 00:06:05
Θέμα δημοσίευσης:
sotamax έγραψε:
Εχω περίπου 2 μήνες το 307 την πρώτη βδομάδα αφαιρέθηκε το φίλτρο της
μαμάς και μπήκε στη θέση του βαρελάκι BMC από το προηγούμενο 206
η κάτανάλωση εδώ και 1468χλμ. που δεν έχω μηδενίσει τον υπολογιστή δεν έχει ανέβει πάνω από 7.1 ενώ σε πολύωρο ταξίδι με 4 άτομα έχω δεί και μέχρι 6.5.


Surprised μόνο σε κατηφόρες πας? άντε, πότε θα ανέβεις? πέρα από την πλάκα, αν περιλαμβάνεις και αστικό κύκλο στα 1500κμ, τότε με το βαρύ 307 θα έπρεπε να δεις πολύ παραπάνω...

μιλάς για στιγμιαία κατανάλωση? ή συνολική μέση? λογικά το πρώτο... δε δίνεις πιο πολλές ίνφο? τι αυτονομία σου έβγαλε το κάθε γέμισμα?
Touristas - Τετ 14 Απρ 2004, 16:38:52
Θέμα δημοσίευσης:
Όντως το 307 εκτός πόλης με χαλαρή οδήγηση μπορεί να δήξη από 7.0-6.5 και δεν μιλάω για στιγμιαία κατανάλωση !!εντός το έχω καταφέρει μέχρι 8.2 !!!
voudas - Πεμ 15 Απρ 2004, 07:45:43
Θέμα δημοσίευσης:
άλλο το πώς μπορείς να πας και άλλο να μην έχει δει πάνω από 7,1
sotamax - Πεμ 15 Απρ 2004, 08:37:12
Θέμα δημοσίευσης:
Μιλάω πάντα για μέση κατανάλωση αλλά μην φανταστείτε ότι πάω με νεκρά κιόλας απλά κάνω περίπου 280 χλμ την εβδομάδα σε διαδρομές που δεν χρειάζεται τρομερή πίεση στο γκάζι.
Όσο για την αυτονομία περίπου με τον ρυθμό που είπα παραπάνω καμιά 650αριά χιλιόμετρα τα βγάζω.
Παιδιά εδώ στην επαρχία πέρα από την τουριστική περίοδο(που όσοι έχουν έρθει Χαλκιδική ξέρουν τί κίνηση έχει) τον υπόλοιπο καιρό τα πράγματα από πλευρά κίνησης είναι χαλαρά.Επίσης εάν θέλουμε να πάμε κάπου μέσα στην κωμόπολη που ζούμε πάμε και με τα πόδια οπότε έτσι εξηγούνται και τα μικρά νούμερα στην κατανάλωση... Smile
netblaster - Παρ 16 Απρ 2004, 12:23:54
Θέμα δημοσίευσης:
Φυσιολογικες οι τιμες για χαλαρη οδηγηση στο 307!!! Στην 316Ci της μανας μου με σταθερο γκαζι γυρω στα 100, εμενα κιαλλο ενα ατομο μεσα και αλλαγες στις 3000 "εδειξε" μεση καταναλωση 5,7L!!! Η ιδια διαδρομη με 3ατομα μεσα στο αμαξι και ιδια οδηγηση 6,2L!!! Και με σκισιμο, ολες στον κοφτη, στιγμιαια 200 και μετα σταθερα 160 9,2L (ημουν μονος μου...)!!! Στα ταξιδια συνηθως γυρω στο 7,κατι με ταχυτητες 120-140 και 4ατομα!!! Με το clima ανοιχτο και χαλαρη οδηγηση η καταναλωση αυξανεται κατα 0,3L περιπου!!! Μεσα στην πολη μπορει να βαρεσει και 10αρες (αυτο το βαρος...) Twisted evil
donpedro - Τετ 19 Νοέ 2008, 20:29:07
Θέμα δημοσίευσης:
Πρόσφατα έπεσε στα χέρια μου ενα διαφημιστικό που μιλούσε για 27% μείωση καυσίμων και 10% αύξηση της ιπποδύναμης με κόστος 100 €!
Είναι δυνατόν;
Είναι ενα πλαστικό πραγματάκι το οποίο υποτίθεται οτι λειτουργεί με βάση τον μαγνητικό συντονισμό και τοποθετήται λένε σε ένα λεπτό.
Ξέρετε κάτι γι'αυτο;
Ισχύει κάτι τέτοιο;
drdino - Τετ 19 Νοέ 2008, 20:38:07
Θέμα δημοσίευσης:
Φάε τα 100 ευρώ σε σουβλάκια, μεγαλύτερη απόδοση /€ δεν υπάρχει. Laughing Cool
WilDuck - Τετ 19 Νοέ 2008, 20:50:12
Θέμα δημοσίευσης:
Πριν, όσο ένα 106 1.4 (7-8)

Τώρα, με 1.6 8ν (φίλτρο + χταποδοεξάτμιση + τρόμπα βενζίνης από 16ν) και pedal to the metal...

Από 12 - 15. Sad Sad Sad

Σκέφτομαι σοβαρά για το Cuore.
0-100 11.1" και 4.4 l/100km.
kostas207rc - Πεμ 20 Νοέ 2008, 22:27:20
Θέμα δημοσίευσης:
Πριν μέσα στην πόλη 12.5 εώς 13.0 με το πρόγραμμα τώρα 11.5 σταθερά
WilDuck - Παρ 21 Νοέ 2008, 13:22:18
Θέμα δημοσίευσης:
kostas207rc έγραψε:
Πριν μέσα στην πόλη 12.5 εώς 13.0 με το πρόγραμμα τώρα 11.5 σταθερά


Λιγότερο τώρα??? Shocked
donpedro - Παρ 21 Νοέ 2008, 23:31:42
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν νομίζω γιατί σε αυτή την περίπτωση μιλάμε για καμιά 50αριά σουβλάκια!
Αρκετό έξτρα βάρος, άρα αύξηση της κατανάλωσης!
Αυτοί λένε για μείωση!
kostas207rc - Σαβ 22 Νοέ 2008, 20:57:33
Θέμα δημοσίευσης:
WilDuck έγραψε:
kostas207rc έγραψε:
Πριν μέσα στην πόλη 12.5 εώς 13.0 με το πρόγραμμα τώρα 11.5 σταθερά


Λιγότερο τώρα??? Shocked

Ναι αν το πας normal...έχω μια εντύπωση πάντως ότι σε ανοιχτό δρόμο πρέπει να έχει ανέβει κάπως...θα σου πω εντυπώσεις την άλλη εβδομάδα που έχω ταξίδι
volvos - Σαβ 22 Νοέ 2008, 21:05:37
Θέμα δημοσίευσης:
se 2-3 Μηνες θα βγαλεις συμπερασμα αφου τωρα σε τσιγκλαει να το πατας συνεχεια πιστυεω...
kostas207rc - Σαβ 29 Νοέ 2008, 15:50:41
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν Αθήνα-Καρδίτσα 300χλμ μέση κατανάλωση 8.4 με μέγιστη τελική το πολύ 160χλμ και φορτομένος.Μπορώ να πω ότι σε ανοιχτό δρόμο είμαι τα ίδια με πριν
volvos - Τετ 18 Φεβ 2009, 00:29:31
Θέμα δημοσίευσης:
αθηνα-μπραλλο-αθηνα μεδοκιμες και διαφορες βολτες
εκανα 620χλμ με ενα ρεζερβουαρ (παυλιτσες) καπου 7.5 μου εργαψε στο τριπ κομπιουτερ γυρω στα 8 το μετρησα με το φουλαρισμα που εκανα...
εχω μια διαφορα πραγματικη θεωρτηικη τιμη παντα στο μισο λιτρο ισως λογω μπεκ?

καλα ειναι νομιζω καθως και μαμα ειχα το πολυ ενα 10-15% πιο κατω καταναλωσεις ...
vama51 - Τετ 18 Φεβ 2009, 10:23:57
Θέμα δημοσίευσης:
Στο ταξίδι που έκανα Αθήνα-Αγρίνιο (με χαλαρή οδήγηση) έδειξε μέση 8,4.Στο γυρισμό που πήγα από Ναυπακτο-Ιτεα-Δεσφίνα (με πιεσμένη οδήγηση) ανέβηκε στο 9,3.
Jim207GT - Τετ 18 Φεβ 2009, 13:21:13
Θέμα δημοσίευσης:
Εδώ γράφουμε για μηχανική βελτίωση και κατανάλωση όχι για προγράμματα. Laughing Laughing
Οπότε εγώ από τότε που έβαλα το μπλοκέ δεν λέει να πέσει κάτω από 11λ/100 Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil
Άρα καίει παραπάνω με το μπλοκέ Shocked Laughing Laughing Laughing
206kwn - Τετ 18 Φεβ 2009, 13:31:07
Θέμα δημοσίευσης:
Jim207GT έγραψε:

Άρα καίει παραπάνω με το μπλοκέ Shocked


ειδες??? δεν συμφερει σε καμια περιπτωση.....
Silly Silly Silly
Dikonou - Τετ 18 Φεβ 2009, 13:41:16
Θέμα δημοσίευσης:
Jim207GT έγραψε:
Εδώ γράφουμε για μηχανική βελτίωση και κατανάλωση όχι για προγράμματα. Laughing Laughing
Οπότε εγώ από τότε που έβαλα το μπλοκέ δεν λέει να πέσει κάτω από 11λ/100 Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil
Άρα καίει παραπάνω με το μπλοκέ Shocked Laughing Laughing Laughing


Δεν λέει να σηκωθεί το πόδι από το πεντάλ όμως εεεεεε????????? Very happy Very happy
ARGi - Κυρ 21 Αύγ 2016, 18:51:46
Θέμα δημοσίευσης: peugeot 207
Καλησπερα στο Forum ειμαι νεο μελος καθοτι αγοραζω ενα 207 1.4cc βενζινα. Θελω την βοηθεια σας προκειμενου να μου πειτε τι καταναλωση εχει εντος πολης πραγματικη τι εκτος πολης και με ενα ντεποζιτο ποσα χιλιομετρα βγαζει. θα με βοηθησετε στην αποφαση της αγορας διοτι μου αρεσει πολυ σαν αυτοκινητο αλλα το θελω σαν δευτερο στην οικογενεια.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr