Hostile έγραψε: |
ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΣΤΟ CLUB!ΑΓΟΡΑΣΑ ΠΡΙΝ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΝΑ PEUGEOT 206 QS 1400cc 16V 90hp ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΑΣ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΗ ΒΕΝΖΙΝΗ!ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΚΟ 95+ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΡΟΥΦΑΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ!ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΕΑ ΜΟΥ; Η ΙΣΧΥΕΙ; |
Steve έγραψε: |
Hostile καλώς ήρθες και μεγειά το τουτού.
Μιας που έχουμε τον ίδιο κινητήρα, εγώ μέχρι τα 4.500 χλμ νόμιζα ότι είχα τρύπα στο ντεπόζιτο. Μέχρι τα πρώτα 1.500 χλμ που άλλαξα και λάδια έβαζα Vpower. Μετά είπα να δοκιμάσω ΕΚΟ 95 βάσει των όσων είχα διαβάσει στο forum. Μπορώ να πώ ότι η διαφορά Vpower με ΕΚΟ 95 που είναι 7-8 cents στο λίτρο πιο ακριβή (η Vpower) δεν αξίζει τα λεφτά της. Ύστερα από πολλή σκέψη, στα 4.800 χλμ και βλέποντας μείωση κατά μισό λίτρο στα 100 χλμ βάσει trip computer, λέω να δοκιμάσω ΕΚΟ 100άρα. Ε είδα το πάτωμα ταβάνι!!! Το αμάξι τραβάει τρελλά με 4η και 5η, τεράστια διαφορά στην απόκριση του γκαζιού και στο ανέβασμα στροφών. Ελάχιστη κατανάλωση σε ταξίδι (διαφορά μέχρι και 1,5 λίτρο ΛΙΓΟΤΕΡΟ στα 100 χλμ!!! από την 95άρα), και μέσα στην πόλη πιο νευρικό το αμάξι, ελάχιστα αλλά αισθητά. Προτείνω λοιπόν σε εσένα και σε όλους ακάθεκτα ΕΚΟ 100άρα. Την "τεράστια" διαφορά, την παρατήρησα ύστερα από 3 γεμίσματα με 100άρα που φύγανε όλα τα κατάλοιπα από την προηγούμενη βενζίνη |
netblaster έγραψε: |
Μιας και μιλαμε για τις 100αρες, ακουστε τι μας ειπαν χθες σε συνεργειο της Ford που ειχα παει μενα φιλο...Οι 100αρες, λεει, και ειδικα η VPower Racing επειδη περιεχουν "δυνατα" καθαριστικα προσθετα (τα οποια ειναι καυστικα) για τον καθαρισμο των βαλβιδων κτλ, καταστρεφουν σιγα σιγα τα τσιμουχακια της τρομπας βενζινης, τα σωληνακια του συστηματος τροφοδοσιας και το φιλτρο βενζινης!!! Ολα αυτα, βεβαια, αν χρησιμοποιειται συνεχως τετοια βενζινη!!! Δεν τον πιστεψαμε στην αρχη, μεχρι που μας εδειξε και στην πραξη τα οσα ελεγε και μειναμε μ... |
Recifees έγραψε: | ||
Aυτό που αναφέρεις το έχω ακούσει και στο φόρουμ των 4ΤΡ για Ηonda Πάντως θα το ψάξω και με ανθρώπους και εκτός αντιπροσωπειών ....... Οι βενζινες αυτές είναι στην αγορά 2-3 χρόνια τώρα τουλάχιστον απο εξωτερικό αν όχι απο Ελλάδα θα έπρεπε να είχε γίνει κάποια αναφορά Ανακαλύψεις Ελληνικές ?? Είδομεν |
mick206 έγραψε: |
...................................... Για φαντάσου να γίνει καμιά αναφορά ότι οι 100αρες βενζίνες κάνουν τέτοιες ζημιές! Μετά δεν θα παίρνει κανείς 100άρα... Φαντάσου το μέγεθος της ζημιάς που θα υποστούν οι εταιρίες εμπορίας... Χώρια που θα πρέπει να επαναφέρουν την 98άρα σε πιο χαμηλά επίπεδα... Τουλάχιστον εγώ έτσι το σκέφτομαι. |
Recifees έγραψε: |
**Εμένα μου μυρίζεται κομπίνα αντίστοιχη των πετρελαίων/βενζινών ..
1.Πετρέλαιο θέρμανσης ανακατεμένο με κίνησης ελαχιστα και κάτι ψιλά άλλα 2.Βενζίνη νερωμένη Το σενάριο εδώ μάλλον έχει να κάνει με απλή βενζίνη και για να ανεβάσουν τα οκτάνια για λόγους απόδοσης μπορεί να έχουν ρίξει τίποτα ναφθαλίνες Ελληνάρες |
Παράθεση: |
Τα αποτελέσματα ήταν:
V-power 95 : 12,5 - 12,6 sec. BP 95 : 12,6 – 12,7 sec. ΕΚΟ 95+ : 13,4 – 13,5 sec. |
Παράθεση: |
Μετά τις 3.000 σ.α.λ. το αμάξι κρατάει τις στροφές και το νιώθεις (με την 100άρα)!!! Επίσης ανεβάζει πολύ καλύτερα τις στροφές από μέση μέχρι κόφτη! |
Παράθεση: |
για να ερθω απο καλαματα αθηνα με 95αρα θελω μισο περιπου ρεζερβουαρ ενω με 100αρα 1τεταρτο περιπου
|
MHTSOS90 έγραψε: |
πχ για να ερθω απο καλαματα αθηνα με 95αρα θελω μισο περιπου ρεζερβουαρ ενω με 100αρα 1τεταρτο περιπου, |
Steve έγραψε: | ||
|
RoadRunner122 έγραψε: |
Ναι κι εγώ με 95ρα για να ανέβω Σαλόνικα γεμιζω 2 φορές ενώ με 100ρα ανεβαίνω, κατεβαίνω και πάω και για καφέ 2 μέρες μετά |
iceage έγραψε: | ||
Μάλλον καταναλώνεις αρκετά. Κατ΄επανάληψη Αθήνα - Σέρρες (618km) με 4000rpm=121,2 km/h έχω κατανάλωση 45lt απλή αμόλυβδη. |
Παράθεση: |
I use shell V-power in my 207GTI here in england. |
TezGTI έγραψε: |
I use shell V-power in my 207GTI here in england.
Tez |
Pughell έγραψε: |
Το γεγονος οτι με βενζινες περισσοτερων οκτανιων εχετε καλυτερη ποιοτητα καυσης μαλλον δεν το εχετε κατανοησει και πολυ απο οτι βλεπω... |
206kwn έγραψε: | ||
|
Παράθεση: |
αρκει να σας πω οτι στο πηγεμο κυνηγιομουνα μεχρι λουτρακι με ενα s5 Poy το γαμηδι μετα τα 220 απλα μου εξαφανιζοταν Laughing
και στο γυρισμο με τεντωσε ενα s3 καινουργιο και ενα γκολφ με ενα ιντερκουλερ τερας |
Pughell έγραψε: |
Σε αρκετες περιπτωσεις ναι.
Αυτο βεβαια εξαρταται και απο τον τροπο οδηγησης αλλα εξω αξιοποιεις περισσοτερο τα πελονεκτηματα της καλυτερης βενζινης παρα μεσα στην πολη. |
supers έγραψε: |
σε μανισιο αυτοκινητο καλο ειναι να χρησιμοποιεις την ενδεδειγμενη βενζινη του κατασκευαστη (συνηθως 95αρα) και αυτο γιατι η διαφορα 95αρας με 100αρα ειναι το πως ειναι ρυθμισμενο το αβανς του κινητηρα, η 100αρα σαν βενζινη αναφλεγεται γρηγοροτερα με αποτελεσμα το αυτοκινητο να ''χτυπαει πυρακια'' δλδ να αναφλεγεται γρηγοροτερα του φυσιολογικου (σε προγραμματισμενο αυτοκινητο που μπορεις να ρυθμισεις το αβανς μπορεις να χρησιμοποιησεις οποια βενζινη θες βαση του νεου remap. Σιγουρα καποιες φορες η χρηση κατοσταρας (βαση δοκιμων) λενε πως ωφελει τον κινητηρα αλλα απο προσωπικη εμπειρια δεν ξερω κατι τετοιο |
drdino έγραψε: | ||
Έλα ξανά τον Σεπτέμβρη, δεν το διάβασες το μάθημά σου Ξέρεις τι εκφράζει ο αριθμός 95/100; |
drdino έγραψε: |
Όχι, καμία σχέση.
Πρακτικά είναι το ανάποδο από αυτό που αναφέρεις στην προηγόυμενή σου δημοσίευση. Ο αριθμός αυτός αναφέρεται στα οκτάνια της κάθε βενζίνης. Όσο περισσότερα οκτάνια, τόσο μεγαλύτερη αντίσταση στην αυτανάφλεξη (το αντίθετο από τα κετάνια που έχει το πετρέλαιο). Άρα με μια βενζίνη των 100 οκτανίων μπορούμε να δώσουμε περισσότερο αβάνς καθώς αναφλέγεται αργότερα. |
drdino έγραψε: |
Γιατί; |
drdino έγραψε: |
Bάλτε εσείς, κάντε 100.000k απροβλημάτιστα χιλιόμετρα και βλέπουμε. |
AlienHack έγραψε: |
αν κανω με αεριο 100.000 απροβληματιστα απο τις βενζινες θα εχω γλυτωσει την αξια του αμαξιου ολοκληρου... |
AlienHack έγραψε: |
10.875 - 7.747 = ενα διχιλιαρο?? μαθηματικα εβγαλες το λυκειο?
3.000 ειναι και αυτο αν υποθεσουμε οτι οι καταναλώσεις που λες ειναι σωστες. 7,5 μεση καταναλώση σε 1600 206 χλωμο αδερφε... 7,5 εχουμε αν οδηγαμε μεχρι 3000σαλ μεγιστο.. για γραψε μεση καταναλωση ~8,5-9 l/100 επισης η παραπανω καταναλωση με υγραεριο ειναι 1 l/100 οχι 2 ΑΛΛΑ εστω οτι τα πραγματα ειναι ετσι οπως τα λετε (που δεν ειναι επιμενω) εγω εκανα 70.000χλμ σε 2μιση χρονια.. αρα αν βαλω υγραεριο σε 2 χρονια μεσα θα κανω αποσβεση και θα εχω και 3000 στην τσεπη?? ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΒΑΛΩ ΤΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ με 500Ε θα εχω στην τσεπη 3800Ε? 1900 τον χρονο ? ΡΕ ΕΙΣΤΕ ΤΡΕΛΟΙ ή απλα ΤΟΣΟ ΛΑΡΤΖ και σνομπαρετε το υγραεριο? εδω μεσα σερ αυτο το φορουμ και οσοι εβαλαν ποσταρουν και εχουν να πουν μονο τα καλυτερα.. δεν μπορω να καταλαβω την δυσπιστια σας.. |
nikos 206cc έγραψε: |
Γιωργο δεν συγκρινεις απο το δικο σου φανταζομαι...Οταν ειμαι εθνικη με 130 και 5η η μεση μου συμφωνα με το trip ειναι 5,5 l/100km...Μεσα στην πολη ειμαι περιπου στα 7 l/100km...Kαι ΔΕΝ πηγαινω αργα απλα προσεχω να μην δουλευω πολυ την 1η και δεν χτυπαω καθε λιγο και λιγακι 6.000 σ.α.λ....Επιτηδες μια φορα μηδενισα το trip για να δω τι καταναλωση θα εχω με οδηγηση στους κοφτες και γενικα με πολυ ζορισμα και απληστια στο γκαζι...Καταφερα να δω 10,6l/100km...Οσον αφορα πιο πανω(για να μην ειμαστε και εντελως off topic) εγω διαφορα στην καταναλωση χρησιμοποιωντας 100σταρα δεν ειδα ποτε...Ουτε καν 1/10 του λιτρου και σε συνθηκες πολης και ταξιδιου...Και επι 2 χρονια (2005-2006)εβαζα μονο 100σταρα(BP Ultimate)που υποτιθεται οτι εχει και μειωμενη καταναλωση...Ξυστα δηλαδη |
nikos 206cc έγραψε: |
Γιωργο δεν συγκρινεις απο το δικο σου φανταζομαι...Οταν ειμαι εθνικη με 130 και 5η η μεση μου συμφωνα με το trip ειναι 5,5 l/100km...Μεσα στην πολη ειμαι περιπου στα 7 l/100km... |
Randy έγραψε: |
Το 1600 το cc ειναι οντως 1140 κιλα. |
SnakeMJK έγραψε: |
http://www.zeperfs.com/en/fiche281-peugeot-206-cc-1-6.htm
1259kg με 75kg οδηγό και 90% καύσιμα άρα... 1150; |
drdino έγραψε: |
Κοντά στα 1250 είναι το ψψ, όσο και το δικό μου πάνω κάτω.
Πολύ χλωμό το 5,5 με 130 σε εθνική |
Παράθεση: |
Nαι οκ, και σου ξαναλέω ότι αυτό που περιγράφεις (1250 κιλά αμάξι, 130 με 5η και 3500 σαλ=5,5 λ/100) δεν παίζει. |
Steve έγραψε: |
Ρε μλκα, κάθεσαι και ασχολείσαι? |
drdino έγραψε: |
διαφορετική ρύθμιση του πού θα σκάει η αντλία |
AlienHack έγραψε: |
Προς Niko206cc
δες εδω http://www.zeperfs.com/en/fiche281-peugeot-206-cc-1-6.htm καταναλωση οικονομικη 6.9l/100km και σπορ 14.1λ/100 ... 7λ/100 δηλαδη στην καλυτερη. εσυ τωρα πως εχεις μεση καταναλωση 7 και ταξιδι με 5,5.... |
AlienHack έγραψε: |
Προς Niko206cc
δες εδω http://www.zeperfs.com/en/fiche281-peugeot-206-cc-1-6.htm καταναλωση οικονομικη 6.9l/100km και σπορ 14.1λ/100 ... 7λ/100 δηλαδη στην καλυτερη. εσυ τωρα πως εχεις μεση καταναλωση 7 και ταξιδι με 5,5.... |
AlienHack έγραψε: |
την Ευρωπαϊκή οδηγία που λεει οτι η τιμη του πρέπει να ειναι κλειδωμένη στο 40-45% της τιμής της βενζίνης δεν την υπολογίζεται? (μεχρι το 2018 ισχύει αυτο) |