PSClub - Hellas

Νέα - Διάκριση της Peugeot από τον ADAC

SnakeMJK - Δευ 16 Μάϊ 2011, 10:25:14
Θέμα δημοσίευσης: Διάκριση της Peugeot από τον ADAC
Διάκριση της Peugeot από τον ADAC
Αναγνώριση αξιοπιστίας στη Γερμανία

Η ευρωπαϊκή λέσχη ADAC ανακοίνωσε τα ετήσια στατιστικά στοιχεία βλαβών αυτοκινήτων. Η έρευνα για το έτος 2010 βασίστηκε στην ανάλυση 4,25 εκατομμυρίων επεμβάσεων που έγιναν την περασμένη χρονιά στα μέλη της γερμανικής λέσχης και ανέδειξε πολύ θετικά αποτελέσματα για την Peugeot. Ο παράγοντας ζημιών των αναλυτικών στατιστικών στοιχείων της ADAC υπολογίζει όλα τα περιστατικά τεχνικής φύσεως που προκαλούν την ακινητοποίηση του αυτοκινήτου. Χάρη στα 17 εκατομμύρια μέλη της λέσχης, αποτελούν μία μοναδική βάση δεδομένων στην Ευρώπη.
Τα 107, 207 και 308 έχουν καταλάβει το καθένα ανάμεσα στις τρεις κορυφαίες θέσεις στην κατηγορία τους. Το 207 ήρθε δεύτερο (ανάμεσα σε 23 μοντέλα), και πρώτο ανάμεσα στα εισαγόμενα αυτοκίνητα στην μεγάλη κατηγορία των "μικρών αυτοκινήτων". Για 4η συνεχόμενη χρονιά, το 2010 η ADAC του απένειμε τον μέγιστο βαθμό "++". Στην μεσαία κατηγορία, το 308 ήρθε τρίτο το 2010, ανάμεσα σε 29 μοντέλα που είχε η λίστα της ADAC. Πρώτο ανάμεσα στα «εισαγόμενα» αυτοκίνητα και το μόνο μη-γερμανικό μοντέλο στο top-5, το 308 βρίσκεται στη λίστα των στατιστικών της ADAC από το 2008, και πέτυχε βαθμολογία "++" για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Το Peugeot 107 κατέλαβε την τρίτη θέση (ανάμεσα σε 13 μοντέλα) στην κατηγορία των σούπερ-μίνι.

src: gocar.gr
AlienHack - Δευ 16 Μάϊ 2011, 11:28:02
Θέμα δημοσίευσης:
... ναι οτι δεν σε αφηνουν επιτοπου τα πεζο το ξεραμε.. Laughing
για τα πλαστικα που τριζουν και τα ηλεκτρονικα (αισθητηρες λ, μαπ κτλ) που χαλανε καθε χρόνο δεν μας λενε! Laughing
makis106 - Δευ 16 Μάϊ 2011, 11:56:11
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
... ναι οτι δεν σε αφηνουν επιτοπου τα πεζο το ξεραμε.. Laughing
για τα πλαστικα που τριζουν και τα ηλεκτρονικα (αισθητηρες λ, μαπ κτλ) που χαλανε καθε χρόνο δεν μας λενε! Laughing

Εσύ έχεις 206, δεν σε πιάνει!! Razz Laughing Laughing

...έτσι για να κλείσουν μερικά στόματα (Γιαπωνέζοι, Γερμανοί και λοιποί)... Twisted evil
Octane - Δευ 16 Μάϊ 2011, 13:20:32
Θέμα δημοσίευσης:
Ζηση η στατιστικη ειναι εδω κ ειναι γτπ οπως βλεπεις Laughing
(οπως κ οι περισσοτερες στατιστικες Rolling eyes )

http://www.adac.de/infotestrat/unfall-schaeden-und-panne/pannenstatistik/default.aspx

Επιλεγετε κατηγορια κ βλεπετε τα αποτελεσματα... Laughing
Steve - Δευ 16 Μάϊ 2011, 17:17:46
Θέμα δημοσίευσης:
& τις μπάλες...
alexandros 207 Rallye - Δευ 16 Μάϊ 2011, 18:26:14
Θέμα δημοσίευσης:
όντως μ@λ@κιες λενε...

και αλλο πραγμα ειναι το αξιόπιστο-απροβλημάτιστο και αλλο να μην μεινεις στο δρομο...(αποψη μου παντα Wink )
makis106 - Δευ 16 Μάϊ 2011, 18:34:11
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως το να μένεις στον δρόμο, Arrow σίγουρα δεν σημαίνει αξιόπιστο...
alexandros 207 Rallye - Δευ 16 Μάϊ 2011, 18:44:05
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Πάντως το να μένεις στον δρόμο, Arrow σίγουρα δεν σημαίνει αξιόπιστο...


συμφωνω Wink
για το αναποδο εχω αντιρρήσεις ομως
(ασε που εξω τα περισσοτερα ειναι diesel...και ετσι η ερευνα δεν αντικατοπτρίζει τα Ελληνικα δεδομενα)
και οπως ειπε και ο συνονόματος πιο πανω,τι να το κανω κι ας μη μ αφησει ποτε στο δρομο, αν ειμαι καθε τοσο στα συνεργεια... Confused
Octane - Δευ 16 Μάϊ 2011, 18:45:15
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Πάντως το να μένεις στον δρόμο, Arrow σίγουρα δεν σημαίνει αξιόπιστο...

Σιγουρα...
Ομως , αν δεις τι χρηση κανουν στα κακομοιρα τα σμαρτακια οι αχρηστοι (μιας κ γι'αυτα γινεται λογος στο "αρθρο"...) , θα καταλαβεις γιατι ειναι τοσο χαλια.
Με κρυο μοτερ ταπα , ενω autobahn πιο ταπα κ απο την ταπα Laughing
Κ στο τελος , σβηνουμε κ το μοτερακι με τη μια , αφου το εχουμε πλακωσει στα overboost μεχρι το προηγουμενο δευτερολεπτο κ τελικιασμενοι τις προηγουμενες 2 ωρες... . Laughing

Βεβαια κ στην Ελλαδα δεν διαφερει το θεμα με τα κακομοιρα , αλλα υπαρχουν κ γνωστες με σμαρτ που βγαζουν πανω απο 200.000χλμ με ενα μοτερ , μαμα τουρμπινα κλπ , κ ας ειναι βελτιωμενο... .
makis106 - Δευ 16 Μάϊ 2011, 18:57:57
Θέμα δημοσίευσης:
Sorry Πάνο αλλα αυτο που λες για το Smart δεν το βρήκα.
Αλλα μιας και το ανέφερες, αυτό για το ζέσταμα και κρύωμα του κινητήρα ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα και ειδικά για τα τουρμπάτα (συμπεριλαμβανονένων και των THP), όσο ζέσταμα-κρύωμα θέλουν τα Smartάκια, τόσο θέλουν και τα υπόλοιπα, απλά οι turbo κινητήρες των Smart είναι γενικότερα πολυ ευαίσθητοι και πολύ επιρρεπείς στην κατανάλωση λαδιού.
king207cc - Δευ 16 Μάϊ 2011, 19:01:42
Θέμα δημοσίευσης:
Octane έγραψε:
makis106 έγραψε:
Πάντως το να μένεις στον δρόμο, Arrow σίγουρα δεν σημαίνει αξιόπιστο...

Σιγουρα...
Ομως , αν δεις τι χρηση κανουν στα κακομοιρα τα σμαρτακια οι αχρηστοι (μιας κ γι'αυτα γινεται λογος στο "αρθρο"...) , θα καταλαβεις γιατι ειναι τοσο χαλια.
Με κρυο μοτερ ταπα , ενω autobahn πιο ταπα κ απο την ταπα Laughing
Κ στο τελος , σβηνουμε κ το μοτερακι με τη μια , αφου το εχουμε πλακωσει στα overboost μεχρι το προηγουμενο δευτερολεπτο κ τελικιασμενοι τις προηγουμενες 2 ωρες... . Laughing

Βεβαια κ στην Ελλαδα δεν διαφερει το θεμα με τα κακομοιρα , αλλα υπαρχουν κ γνωστες με σμαρτ που βγαζουν πανω απο 200.000χλμ με ενα μοτερ , μαμα τουρμπινα κλπ , κ ας ειναι βελτιωμενο... .


στη Γερμανία καθε 2 χρόνια αλλάζουν τουτου οπότε στα @@ τους
makis106 - Δευ 16 Μάϊ 2011, 19:05:42
Θέμα δημοσίευσης:
king207cc έγραψε:
Octane έγραψε:
makis106 έγραψε:
Πάντως το να μένεις στον δρόμο, Arrow σίγουρα δεν σημαίνει αξιόπιστο...

Σιγουρα...
Ομως , αν δεις τι χρηση κανουν στα κακομοιρα τα σμαρτακια οι αχρηστοι (μιας κ γι'αυτα γινεται λογος στο "αρθρο"...) , θα καταλαβεις γιατι ειναι τοσο χαλια.
Με κρυο μοτερ ταπα , ενω autobahn πιο ταπα κ απο την ταπα Laughing
Κ στο τελος , σβηνουμε κ το μοτερακι με τη μια , αφου το εχουμε πλακωσει στα overboost μεχρι το προηγουμενο δευτερολεπτο κ τελικιασμενοι τις προηγουμενες 2 ωρες... . Laughing

Βεβαια κ στην Ελλαδα δεν διαφερει το θεμα με τα κακομοιρα , αλλα υπαρχουν κ γνωστες με σμαρτ που βγαζουν πανω απο 200.000χλμ με ενα μοτερ , μαμα τουρμπινα κλπ , κ ας ειναι βελτιωμενο... .


στη Γερμανία καθε 2 χρόνια αλλάζουν τουτου οπότε στα @@ τους

Και μετά τα στέλνουν στην Ελλάδα! Όσο ήμουν ελεγτής σε ΚΤΕΟ, απο όλα αυτα τα εισαγωγής 1 στα 20 δεν ήταν εκτος ορίων καυσαερίων λόγω κατανάλωσης λαδιού...
alexandros 207 Rallye - Δευ 16 Μάϊ 2011, 19:05:52
Θέμα δημοσίευσης:
king207cc έγραψε:

στη Γερμανία καθε 2 χρόνια αλλάζουν τουτου οπότε στα @@ τους


στα @@ μας και μας Very happy Very happy (για αυτους)
alexandros 207 Rallye - Δευ 16 Μάϊ 2011, 19:10:45
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Και μετά τα στέλνουν στην Ελλάδα! Όσο ήμουν ελεγτής σε ΚΤΕΟ, απο όλα αυτα τα εισαγωγής 1 στα 20 δεν ήταν εκτος ορίων καυσαερίων λόγω κατανάλωσης λαδιού...


τι? Confused
δηλαδη τα 19 στα 20 εισαγωμενα μεταχειρισμενα καιγανε λαδι?
makis106 - Δευ 16 Μάϊ 2011, 19:13:54
Θέμα δημοσίευσης:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
makis106 έγραψε:
Πάντως το να μένεις στον δρόμο, Arrow σίγουρα δεν σημαίνει αξιόπιστο...


συμφωνω Wink
για το αναποδο εχω αντιρρήσεις ομως
(ασε που εξω τα περισσοτερα ειναι diesel...και ετσι η ερευνα δεν αντικατοπτρίζει τα Ελληνικα δεδομενα)
και οπως ειπε και ο συνονόματος πιο πανω,τι να το κανω κι ας μη μ αφησει ποτε στο δρομο, αν ειμαι καθε τοσο στα συνεργεια... Confused

Και εγώ συμφωνώ Αλέξανδρε, μπορεί οι βλάβες που προκύπτουν να μην ακινητοποιούν το αμάξι, αλλα να είναι συχνές και να το οδηγούν συχνά συνεργείο. Ωστόσο το πόσο συχνά σε αφήνει στον δρόμο, είναι κάτι σημαντικό, καθώς ποιον για παράδειγμα δεν θα ενδιέφερε ένα πιο ασφαλές ταξίδι χωρίς παρατράγουδα και ρυμουλκήσεις, αλλα θεωρώ και οτι ως ένα βαθμό δείχνει την αξιοπιστία του αυτοκινήτου.

alexandros 207 Rallye έγραψε:
τι? Confused
δηλαδη τα 19 στα 20 εισαγωμενα μεταχειρισμενα καιγανε λαδι?

Nod Το να μην έκαιγε λάδι ήταν έκπληξη...
alexandros 207 Rallye - Δευ 16 Μάϊ 2011, 19:21:55
Θέμα δημοσίευσης:
κι εγω ξανασυμφωνω μαζι σου Very happy Very happy

δηλαδη τα δικα μας,τα εγχωρια,δεν καιγανε τοσο πολυ?

και αν παρεις πεζω ματαχειρισμενο απο γερμανια,θα καιει λαδι ή οχι? Laughing Laughing Laughing Laughing πλακα κανω
Octane - Δευ 16 Μάϊ 2011, 19:36:46
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Sorry Πάνο αλλα αυτο που λες για το Smart δεν το βρήκα.
Αλλα μιας και το ανέφερες, αυτό για το ζέσταμα και κρύωμα του κινητήρα ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα και ειδικά για τα τουρμπάτα (συμπεριλαμβανονένων και των THP), όσο ζέσταμα-κρύωμα θέλουν τα Smartάκια, τόσο θέλουν και τα υπόλοιπα, απλά οι turbo κινητήρες των Smart είναι γενικότερα πολυ ευαίσθητοι και πολύ επιρρεπείς στην κατανάλωση λαδιού.

Hier liegt der Toyota Aygo vorn, gefolgt vom Fiat 500. Die mit dem Toyota baugleichen Citroen C1 und Peugeot 107 liegen dicht auf. Unterschiede zum Toyota sind eher zufallsbedingt. Die Schlusslichter stellen wie im letzten Jahr der smart fortwo (besonders auffällig bei den älteren Fahrzeugen) und der Chevrolet Matiz (besonders aus 2008) dar.

Λεει πως το Aygo ειναι μπροστα απο τα ξαδερφακια του τελειως τυχαια. (στατιστικη γαρ...)
Τα χαλια τους εχουν τα παλια σμαρτακια (λογικο , αν σκεφτει κανεις οσα ειπα , συν τα χλμ που εχουν εκεινα του 2005 , 2006 , 2007 , 2008 κ το καθε ποτε αλλαζουν λαδια εδω...) μαζι με τα matiz.
Οποιος εχει περασει καμποσες φορες απο την υπολοιπη Ευρωπη , θα εχει δει πως πανε ολα αυτα τα μικρα στους αυτοκινητοδρομους Rolling eyes
Αντε να κρυωσει το matiz τελικιασμενο... Laughing
Εμενα παντως , που με το c2 πηγαινω max 130 (λογω σασμαν , θορυβου κ επειδη το λυπαμαι) ολα τα 1000αρακια με παιρνανε σα σταματημενο , με οδηγους συνηθως γυναικες , ειτε κατω απο 30 , ειτε πανω απο 70 Laughing .

Τεσπα , αυτη ειναι η μιση αληθεια , σιγουρα εχει να κανει και με προμηθευτες ανταλλακτικων κ προτιμησεις/συνεργασιες της καθε εταιριας.
alexandros 207 Rallye - Δευ 16 Μάϊ 2011, 19:46:52
Θέμα δημοσίευσης:
το βαλανε και στο site (σιγα μη δε το βαζανε-μπορει να το βγαλουνε και σε φυλλάδια Lol )
http://www.peugeot.gr/about/news/inside.php?id=249&year=2011
αλλα το οτι προκειτε μονο για ακινητοποίηση του αυτοκινήτου το λεει τελευταιο
Giannis307 - Δευ 16 Μάϊ 2011, 20:41:03
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
... ναι οτι δεν σε αφηνουν επιτοπου τα πεζο το ξεραμε.. Laughing
για τα πλαστικα που τριζουν και τα ηλεκτρονικα (αισθητηρες λ, μαπ κτλ) που χαλανε καθε χρόνο δεν μας λενε! Laughing


Στο δικο σου γιατι εγω απο το 2003 και εχοντας και απο τα πιο προβληματικα μοντελα δεν ειχα προβλημα ποτε με τπτ....μονο με μοναδες διακοπτων φλς...
makis106 - Δευ 16 Μάϊ 2011, 21:16:55
Θέμα δημοσίευσης:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
κι εγω ξανασυμφωνω μαζι σου Very happy Very happy

δηλαδη τα δικα μας,τα εγχωρια,δεν καιγανε τοσο πολυ?

και αν παρεις πεζω ματαχειρισμενο απο γερμανια,θα καιει λαδι ή οχι? Laughing Laughing Laughing Laughing πλακα κανω

Γενικά Αλέξανδρε πολύ σπάνια συναντάς Smart με σωστά επίπεδα στους HC Arrow που να μην καίει λάδια.
Και απο rebuild στους κινητήρες άλλο τίποτα...
Octane έγραψε:

Τεσπα , αυτη ειναι η μιση αληθεια , σιγουρα εχει να κανει και με προμηθευτες ανταλλακτικων κ προτιμησεις/συνεργασιες της καθε εταιριας.

Παίζουν και αυτά Exclamation
Giannis307 έγραψε:
AlienHack έγραψε:
... ναι οτι δεν σε αφηνουν επιτοπου τα πεζο το ξεραμε.. Laughing
για τα πλαστικα που τριζουν και τα ηλεκτρονικα (αισθητηρες λ, μαπ κτλ) που χαλανε καθε χρόνο δεν μας λενε! Laughing


Στο δικο σου γιατι εγω απο το 2003 και εχοντας και απο τα πιο προβληματικα μοντελα δεν ειχα προβλημα ποτε με τπτ....μονο με μοναδες διακοπτων φλς...

Εγώ πάντως το έχω ξαναπει και το έχω διαπιστώσει, ότι ειδικά απο το 307 και μετά η peugeot έκανε μεγάλα βήματα σε θέματα ποιότητας κατασκευής και αξιοπιστίας...
SnakeMJK - Τρι 14 Μάϊ 2013, 09:57:59
Θέμα δημοσίευσης:
Τα μοντέλα με τις λιγότερες και τις περισσότερες βλάβες
Μία ντουζίνα μοντέλα από τα συνολικά 93, που αξιολόγησε πέρυσι η γερμανική λέσχη αυτοκινήτου ADAC, δεν τα πήγαν καθόλου καλά και χαρακτηρίστηκαν «χαμηλής αξιοπιστίας». Ανάμεσά τους βρίσκονται και δημοφιλή μοντέλα, όπως τα VW Eos, Fiat Ducato, Smart Fortwo και Honda Jazz.

Σχεδόν μία στις τρεις καταγραφείσες βλάβες το 2012 αφορούσε χαλασμένη ή άδεια μπαταρία. Πολλές φορές οφειλόταν η βλάβη σε αστοχία του ηλεκτρικού συστήματος. Για παράδειγμα, τα μοντέλα με σύστημα Start and Stop χρειάζονται συνήθως μία ειδική μπαταρία τύπου AGM. Αν είναι εγκατεστημένη στον χώρο του κινητήρα, τότε μπορεί να υπερθερμανθεί και να πάθει γρήγορα ζημιά.

Οι βλάβες δεν αποτελούν πάντως προνόμιο των ακριβών μοντέλων με πολλά συστήματα υψηλής τεχνολογίας, αλλά και πιο απλά Ι.Χ., που πέφτουν κυρίως θύματα της προσπάθειας των αυτοκινητοκατασκευαστών να περιορίσουν τα κόστη παραγωγής.

Στη μικρότερη κατηγορία των μίνι ανέβηκε στην πρώτη θέση του πίνακα αξιοπιστίας το VW Fox, το οποίο σταμάτησε πλέον να κατασκευάζεται. Δεύτερο το Ford Ka και ακολουθούν τα δίδυμα Toyota Aygo και Peugeot 107. Τελευταία κατατάσσονται το Smart Fortwo (ιδιαίτερα τα μοντέλα πενταετίας-εξαετίας) και το Chevrolet Matiz, όπου αποδεικνύονται περισσότερο επιρρεπή σε βλάβες τα μοντέλα του 2008.

Στην κατηγορία σούπερ μίνι θριάμβευσε το Nissan Micra, ανεβαίνοντας μάλιστα από την 14η θέση πέρυσι στην κορυφή εφέτος. Δεύτερο το Mini και στις επόμενες δύο θέσεις σκαρφάλωσαν το Peugeot 206 και το Audi A1. Εδώ συναντούμε στις τελευταίες θέσεις το Hyundai i20 και το Honda Jazz, κυρίως λόγω προβλημάτων στις μπαταρίες τους, ακόμη και στα νεώτερα μοντέλα.

Στη μικρομεσαία κατηγορία ανακηρύσσεται νικήτρια η BMW X1, ακολουθούμενη από το Citroen C4 Picasso και τη σειρά 1 της BMW. Πολύ κοντά τους βρίσκονται επίσης οι σειρές A-Class και B-Class της Mercedes, όπως επίσης το Audi A3. Τελευταίο κατατάσσεται το VW Eos ακριβώς μετά το κορεάτικο δίδυμο, που απαρτίζεται από το Hyundai i30 και το Kia Cee΄d.

Νίκη για την Audi στη μεσαία κατηγορία με το Q5, ενώ τις άλλες δύο θέσεις του βάθρου καταλαμβάνουν η BMW X3 και το Audi A5. Τα λιγότερο αξιόπιστα της συγκεκριμένης κατηγορίας που εξέτασε η ADAC, είναι το Ford Mondeo και το Ford S-Max.

Στη μεγαλομεσαία κατηγορία ανακηρύσσεται νικητής το Audi A6 με μικρή διαφορά εμπρός από τη σειρά 5 της BMW. Τα Volvo S60/S70/S80/V70 πέρασαν στην τρίτη θέση μπροστά από τη σειρά Ε-Class της Mercedes, ενώ την πέμπτη θέση κατέλαβε το Skoda Superb.

Πώς έγινε η αξιολόγηση

Τα αποτελέσματα της έρευνας της ADAC προέκυψαν από την αξιολόγηση περίπου 500.000 βλαβών κατά τη διάρκεια του 2012. Η αξιολόγηση αφορά μόνον σε τεχνικά προβλήματα (όχι για παράδειγμα κλήσεις της οδικής βοήθειας λόγω κλαταρισμένου ελαστικού, κλπ.). Η ADAC εξέτασε μοντέλα ενός έως έξι ετών, που παρέμειναν για τουλάχιστον τρία συνεχόμενα χρόνια χωρίς σημαντικές αλλαγές και σε τουλάχιστον μία χρονιά είχαν σημειώσει πάνω από 10.000 ταξινομήσεις στη Γερμανία, ώστε να είναι επαρκές το δείγμα. Τα συγκεκριμένα κριτήρια πληρούσαν το 2012 ακριβώς 93 μοντέλα.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr