Pughell έγραψε: |
Φχαριστω Μακη μου!!!
Θα εχω 182;;;Τελεια!!!Πειτε οτι το εβαλα κιολας!!! |
Daloup-man έγραψε: |
Καλησπέρα!
Φίλε pugsang . . . τι να πω !!!! Άπαιχτος! Thank's για τις επεξηγήσεις! Κατάλαβα αρκετά για το θέμα κ τα ξέμπλεξα κάπως! Έχει κάνει κανείς κάτι τέτοιο από το club να μας πει εντυπώσεις? Δεν ξέρω πάντως αν θα την κάνω τη μετατροπούλα! |
glf έγραψε: |
Οπως έχουμε ξαναπει, κονταίνοντας την τελική σχέση μετάδοσης, το αμάξι αρπάζει καλύτερα αλλά αυξάνεται πολύ και η κατανάλωση. |
Δημήτριος έγραψε: |
Bέβαια είναι πολλές οι στιγμές που θα ήθελα και μια πολύ μακριά έκτη... |
Δημήτριος έγραψε: | ||
Παιδιά, δεν ξέρω για εσας, αλλά τις σχέσεις μετάδοσης (σύμφωνα πάντα με τα κριτήριά μου) στο 206 1,6 16v τις βρίσκω ιδανικές. Τέλεια "κομμένες και ραμμένες" για να συνδυάζουν και την οικονομική λειτουργία και τις επιδόσεις και το "άρπαγμα"... Ταιριάζουν γάντι στον σχεδιαστικά άρτιο, οικονομικό, αριστοτεχνικά ισορροπημένο και πολύ δυνατό κινητήρα 1,6 16v (του 206)! Βέβαια είναι πολλές οι στιγμές που θα ήθελα και μια πολύ μακριά έκτη... |
Pughell έγραψε: | ||||
Γιατι,μηπως η 5η σου ειναι τοσο κοντη που χτυπας αμεσως κοφτη; Αν ψαχνεις και εσυ 6η,τοτε τι να πουμε ο Glf και εγω ρε; |
Pughell έγραψε: |
Γιατι,μηπως η 5η σου ειναι τοσο κοντη που χτυπας αμεσως κοφτη;
Αν ψαχνεις και εσυ 6η,τοτε τι να πουμε ο Glf και εγω ρε; |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
....ακους εκει και ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟ............μ αρεσε αυτο..αχα καλο ε.....Το αλλο με τον Τοτο το ξερετε |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
.... σχεδιαστικά άρτιο, οικονομικό, αριστοτεχνικά ισορροπημένο και πολύ δυνατό κινητήρα 1,6 16v (του 206)!
====== ....ακους εκει και ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟ............μ αρεσε αυτο..αχα καλο ε.....Το αλλο με τον Τοτο το ξερετε |
gskarmou έγραψε: | ||
Για το πολύ δυνατό παίζεται άνετα -υπάρχουν δυνατότεροι σε άλογα Το πώς τα κατεβάζουν στους τροχούς όμως είναι άλλο πανηγύρι ..... Για βάλε το μαμά κιβώτιο -σχέσεις του 206 1,6 σε κινητήρα 1600 άλλων εταιριών και αν δεν περιμένεις -μέχρι να γεράσεις - για να γεμίσει και να σπρώξει το αυτοκίνητο , εγώ να το πετάξω το μοτέρ..... Υ.Γ .....και θα πάρω τον κινητήρα του RC , κιβώτιο της Π.Σπορ 6αρι σειριακό και τα βουνάαααα βεβαίως βεβαίως |
Kouzman έγραψε: |
....Παντως εχω δει πολλους τωρα τελευταια να φορανε το σασμαν του 307 του 1.4... και λενε πως πανε τα καρα τους πολυ καλα...
... |
Kouzman έγραψε: |
αχ τασουλη το ξερω... ειναι σιχαμερο (παντα μιλαω για το δικο μου καρο)
Συντομα ομως συζητιεται να μπει ενα "φτιαγμενο" κατα παραγγελια σασμανακι με επιλεγμενες τις σχεσεις μια προς μια... με την λογικη 1η θεομακρη, 2α να περνα τα 100χλμ και τις αλλες να σπανε μεχρι τα 205 περιπου... Ειδομεν... |
Sidobre έγραψε: |
Δημήτριε, έχεις δίκιο σε αυτό που λές αλλά:
Αν το αυτοκίνητο έχει υποστεί επεμβάσεις, τότε η μέγιστη ροπή και η μέγιστη ιπποδύναμη σίγουρα θα ανέβουν σε στροφές οπότε το ανέβασμα του κόφτη επιβάλεται. Ετσι αν πρίν "θεωρητικά" με 5η το κιβώτιο τερμάτιζε στα 230 χλμ @ 6500, αν ο κόφτης (και η δύναμη) ανέβουν στις 7400 πχ θα ανέβει ~35 χλμ η τελική ταχύτητα. Οχι απλά δεν πρόκειται να δεις αυτήν την τελική ούτε στα όνειρά σου, αλλά για "σπορτίφ" οδήγηση είναι λίγο άτοπο! Θες το μοτέρ να "γεμίζει" γρήγορα και εύκολα θυσιάζοντας έτσι την τελική σου που ούτως ή άλλως δεν πρόκειται να δεις ποτέ σου. |
Steve έγραψε: |
Εδώ υπεισέρχεται η έννοια του Trip Computer
Θα προσπαθήσω να δώσω ένα παράδειγμα, ίσως να το μπλέξω πολύ όμως και να το κάνω δυσνόητο. Αν γίνει κάτι τέτοιο παρακαλώ να μου το πείτε! Ξέρουμε λοιπόν πως η κατανάλωση είναι το ποσό του καυσίμου που διέρχεται από την πεταλούδα στην μονάδα του χρόνου. Ότι ταχύτητα και να έχουμε στο κιβώτιο, σε κάποιο συγκεκριμένο αριθμό στροφών, π.χ. 2.500 σ.α.λ. πρέπει να έχουμε συγκεκριμένη κατανάλωση (ενδεικτικά λέω 7lt). Με αυτές τις 2.500 σ.α.λ. μπορούμε να έχουμε διαφορετικά χ.α.ω. λόγω της ταχύτητας που έχουμε στο κιβώτιο! Η κατανάλωση όμως θα είναι η ίδια, αφού η πεταλούδα θα είναι το ίδιο ανοικτή και στις 5 ταχύτητες και θα παρέχει την ίδια ποσότητα καυσίμου. Το κορωνοπήνειο, έχει τον τελευταίο λόγο στην μετάδοση. Άρα δεν μας επηρεάζει την κατανάλωση εφόσον δεν επηρεάζει τον κινητήρα. Αλλάζοντας λοιπόν κορωνοπήνειο σε μικρότερο, στις 2.500 σ.α.λ. η κατανάλωση θα είναι πάλι ίδια (τα ενδεικτικά 7lt) αλλά θα αλλάξει η ταχύτητα με την οποία θα κινείσαι! Δηλαδή με το νέο κοντύτερο κορωνοπήνειο θα είσαι π.χ. στην 5η με 2.500 σ.α.λ. πάλι στα 7lt ΑΛΛΑ με 10-15 χ.α.ω. λιγότερα απότι είσουν πριν! Οπότε, αν κινείσαι στις ίδιες σ.α.λ. και με τους ίδιους ρυθμούς, σίγουρα θα είσαι και στην ίδια κατανάλωση απότι πριν! Αλλά επειδή όμως θα χάνεις χιλιόμετρα, θα το γκαζώνεις λίγο παραπάνω, με αποτέλεσμα να αυξάνεις μόνος σου την κατανάλωση Ελπίζω να έγινα κατανοητός όσο μπορούσα Απορίες, ντομάτες, πατάτες και η λαϊκή αγορά όλη, ευπρόσδεκτα |
Stevon έγραψε: |
Ποιο κακόμοιρο 106 xsi 1.4 το κλέει το κορωνοπηνείο άραγε....? |
Tomcat έγραψε: |
Είχα σκοπό να ανοίξω τοπικ ξεχωριστό αλλά μιας και ανοιχτηκε το θέμα λέω να αναφέρω την άποψη μου εδώ.
... Συμπερασματικά θα ήθελα να αναφέρω ότι αν και η αλλαγή του σασμαν έγινε από τύχη (απο μαλ***α έγινε αλλά .......$#@^) μπορώ να πώ ότι ήταν η μετατροπή που έχω ευχαριστηθεί περισσότερο και έχω δει απτές διαφορές (πέραν του ήχου).Ούτε εξατμίσεις , ούτε σκούπες ούτε τπτ , η αλλαγή του κορωνοπήνειου έδωσε το νεύρο που χρειαζόμουν στο 206. |
Tomcat έγραψε: |
μπορώ να πώ ότι ήταν η μετατροπή που έχω ευχαριστηθεί περισσότερο και έχω δει απτές διαφορές (πέραν του ήχου).Ούτε εξατμίσεις , ούτε σκούπες ούτε τπτ , η αλλαγή του κορωνοπήνειου έδωσε το νεύρο που χρειαζόμουν στο 206. |
PoLiThS έγραψε: |
To Κοντερ "πιανει" ταχύτητα απο το cup δηλαδή απο το κέλυφος του διαφορικού μέσω πλαστικού γραναζίού ,που σημαίνει οτι ουσιαστικά μετράει τις περιστροφές της κωρόνας και κατ'επέκτασιν των ιμιαξονίων - τροχών. Εφ'οσον έχει κρατηθεί εκει το εργοστασιακό γραναζάκι οι ενδείξεις του κοντέρ είναι σωστες |
PoLiThS έγραψε: |
To Κοντερ "πιανει" ταχύτητα απο το cup δηλαδή απο το κέλυφος του διαφορικού μέσω πλαστικού γραναζίού ,που σημαίνει οτι ουσιαστικά μετράει τις περιστροφές της κωρόνας και κατ'επέκτασιν των ιμιαξονίων - τροχών. Εφ'οσον έχει κρατηθεί εκει το εργοστασιακό γραναζάκι οι ενδείξεις του κοντέρ είναι σωστες |
pugsang έγραψε: |
ρε αποτυχημενε πωλητη ανταλλακτικων |
Touristas έγραψε: |
Ειρήνη υμην κύριοι
Τα 106- 206 έχουν γρανάζι για να διαβάζει : Πρώτον ο εγκέφαλος την ταχύτητα κίνησης του οχήματος και Δεύτερων μεταβιβάζει των παλμό στον πίνακα οργάνων είτε είναι mux είτε όχι Ακόμα υπάρχει και το γρανάζι τις κορόνας το οποίο δεν ειναι ίδιο σε όλα για το 206 έχει με 19 και 21 δόντια για 106 19 δόντια |
Baphomet έγραψε: |
αφού διάβασα ξανά το άρθρο του Μάκη, κοίταξα το 14/60... στο οποίο βλέπω πιο κοντές την 1η και την 2α, ίδια την 3η και μακρύτερες 4η και 5η... είναι λογικό αυτο???? |
Baphomet έγραψε: |
Λοιπον...το δικό μου αυτοκίνητο 206 1.4 XS 16V 2004 έχει τα εξής στοιχεία:
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων MA5S Σχέσεις κιβωτίου ταχυτήτων 1η 12 X 41 2η 21 X 38 3η 30 X 41 4η 37 X 39 5η 41 X 35 Όπισθεν 12 X 30 X 43 Σετ οδοντοτροχών του κιβωτίου τελικής μετάδοσης 16 X 65 είναι αρκετά κοντό ήδη βέβαια...απλά ψάχνομαι γενικά! τι έχουμε σε πιο κοντό και πόσο τελική θα κόψει...?? και αξίζει να το κάνω ή το μοτέρ θα το καταπονηθεί τρελά?? (στον υπολογιστή είναι λάθος τα νούμερα...) |
Baphomet έγραψε: |
τι έχουμε σε πιο κοντό και πόσο τελική θα κόψει...?? και αξίζει να το κάνω ή το μοτέρ θα το καταπονηθεί τρελά?? (στον υπολογιστή είναι λάθος τα νούμερα...) |
Lef205 έγραψε: |
Εχει σκεφτει κανεις το ενδεχομενο του σχεσατου |
SnakeMJK έγραψε: |
Το 13/59 είναι πολύ κοντό.. Θα ξεκινάς με 2α Άσε ότι η κατανάλωση θα εκτοξευθεί κ για ταξίδια θα είναι απαγορευτικό. Απ την άλλη το 14/60 σε ρίχνει σε τελικές, αλλά γενικότερα καλό φαίνεται. Αν είχες 8v θα ήταν must.. Οπότε καλά λες.. Παρέμεινε εργοστασιακός στην μετάδοση |
Sidobre έγραψε: | ||
Εγώ, αλλά είναι πολλά τα λεφτά! (πρέπει να είναι και ομολογκαρισμένο... ) |
Lef205 έγραψε: | ||||
Eνημερωθηκα για την εξης πατεντα περι σχεσεων.Σχεσεις απο 205 1.9 σε χελωνα κιβωτιου απο picasso. Μεταχειρισμενο σχεσατο ειναι δυσκολο να βρεθει?Ξερω οτι φτιαχνει ενα ο λιολιος σε καλη τιμη και μαλιστα οι σχεσεις του ειναι ομολογκαρισμενες. Μετα παμε σε bacci και quaife και μιλαμε για 1500 ευρω και πανω. |
Baphomet έγραψε: |
γιατί μπαίνουν σε εμας τα ΒΕ?? |
Baphomet έγραψε: |
και στο 206 2.0 μπαίνει...αλλά νομίζω οτι σε εμάς ΔΕΝ μπαίνουν. |
Sidobre έγραψε: | ||||||
Εγώ έμαθα άλλο και ψάχνομαι. Εχει ομολογκαριστεί ΒΕ σασμάν με ασυγχρόνιστες σχέσεις Η. Αυτό νομίζω ότι είναι η καλύτερη περίπτωση.... Οταν θα μάθω κόστος θα σου πω |
PoLiThS έγραψε: |
Υπάρχουν χελώνες ΒΕ για XU/EW μοτερ υπάρχουν χελώνες και για TU μοτερ... Aν πάρεις το BE του 206 2,0 να το βαλεις στο 1,6 16V δεν μπαίνει... θέλει την χελώνη του 307SW 1.6 ή του 307CC 1.6 για να τεριάξει στο μοτερ... έχουμε διαφορά στην βάση.. |
Sidobre έγραψε: | ||
Αν και έχεις χαθεί και πρέπει να σου ρίξω κανένα χεσίδι, σωστά τα λες.
Εφ'όσον υπάρχουν ΒΕ σε ΤU μοτέρ, παίρνεις κατ'ευθείαν όλο το σετ από αυτοκίνητο ίδιο. 307, 307CC και 307 SW κάνουν μια χαρά |
Lef205 έγραψε: |
το πειραμα ποτε θα το κανουμε? |
Sidobre έγραψε: | ||
Γιατί έχεις ΒΕ σασμάν; (Αχ, θα με κάνετε να ψάχνω καινούργιο μπλοκέ! το ΒΕ είναι βιδωτό...) |
Sidobre έγραψε: | ||
Γιατί έχεις ΒΕ σασμάν; (Αχ, θα με κάνετε να ψάχνω καινούργιο μπλοκέ! το ΒΕ είναι βιδωτό...) |
volvos έγραψε: |
μιας και πλησιαζω προς το τελος της εγγυησης σκεφτομαι πρωτα απο ολα να αλλαξω κορωνοπηνιο...
το θεμα ειναι το εξης- κανενα απο τα γνωστα δεν με ικανοποιει πληρως διοτι. α. καποια στιγμη θα μπει προγραμμα αρα με κοφτη 7000σαλ θα ειμαι μια η αλλη με το 16 β. κανω παρα πολλα ταξιδια οποτε το 13 η κατι αντιστοιχο παραειναι κοντο για την περιπτωση μου. επειδη εχω ακουσει διαφορα κατα καιρους υπαρχει τροπος να συνδυασω κοντο σαζμαν με μακρυα 5η. σκεφτομουν για κατι αντιστοιχο του 13/59 (η οτι βρω ) με μακρυα 5η. τι γραναζι πρεπει να βρω για 5η και απο τι μοντελο? καμια γνωμη ? |
sps έγραψε: |
Τωρα σωθηκες!
Το μονο που μου ερχεται στο μυαλο μου ειναι τα γραναζια της quaife! Βεβαια κοστιζει 1500 ευρω αλλα θα βρεις αυτο που ζητας! |
volvos έγραψε: |
α. καποια στιγμη θα μπει προγραμμα αρα με κοφτη 7000σαλ θα ειμαι μια η αλλη με το 16 |
Lef205 έγραψε: | ||
νομιζω πως οι σχεσεις ειναι φιξ και δεν μπορεις να αλλαξεις μονο ενα γραναζι. |
volvos έγραψε: |
to 16/63 απο τι μοντελο ειναι?
σε σχεση με 16/65 διαφορα? θελει και εδω μεγαλους πλανητες? |
volvos έγραψε: |
αρα παμε για 16/65 μρ γραναζι 5ης απο 306???
ποσα λεφτα θελει ενας χ-ψ μηχανικος για αυτα? (λεμε τωρα γιατι πρωτα θα μπουν γεναρ εκκεντροφ να φτασουμε 280χλμ τελικη με 5η-θεωρητικα- και μετα σαζμαν και μετα πεταμα....) |
volvos έγραψε: |
exoyme και λεμε....
το μοτερ ανεβαζει σα τρελλο. 2α μαμα ειχε καπου 95+ με 7200κοφτη ειχα 103+ τωρα ειναι 93+ |
pugsang έγραψε: |
Ακριβως οπως τα λέει ο Lef είναι τα πράγματα. Το 16/65 είχε βάλει και ο πρόεδρας. Κερδίζεις σε ρεπριζ, χάνεις λίγο σε τελική,ανεβάζεις περίπου 200rpm παραπάνω με το κοντό και είμαστε όλοι χαρούμενοι. |
volvos έγραψε: |
ελα να μου πεις αν θα ξαναβαζεις καρφωτες πρωτες με 40χλμ για να παρεις τη φουρκετα οπως εκανα και εγω....... |
MEMsound έγραψε: |
Γιατί δεν πήρες το 2λιτρο gti να κάνεις την δουλειά σου? |
ultra-one έγραψε: | ||
Δεν νομίζω ούτε στο 206 2.0 να πιάνει 73χάω η 1η................. Σίγουρα ήταν λάθος ότι δεν πήρα το δίλιτρο, αλλά τότε δεν μπορούσα να διαθέσω περισσότερα....... |
MEMsound έγραψε: |
(όσο για την επιλογή τότε που το πήρες είχαν 2700ε διαφορά με τον ίδιο εξοπλισμό και τα δύο, όταν το πήρα εγώ είχαν 1700ε διαφορά) |
volvos έγραψε: |
το μαμα σαζμαν του 106 ειναι με μικρα πλανητικα στο διαφορικο...οποτε ισως θελεις δουλεια. δεν εναι οτι θα το παρεις και θα το κουμπωσεις.
επισης ολα τα ΜΑ σαζμαν βγαζουν προβληματα μετα τα 100000χλμ αλλα μικρα αλλα μεγαλα... αν θες τοσο κοντο οσο quaife θα πας σε αλλες λυσεις οπως π.χ 13/59 απο 1.3ραλλυ αλλα δε στο συνιστω...παρακοντενεις χωρις καποιο τραγικο οφελος...τα μοτερ μας ειναι αρκετα ροπατα δεν εχουν αναγκη τοσο πολυ ενα θεοκοντο σαζμαν... |
volvos έγραψε: |
το 106 δεν εχει μικρα πλανητικα?????????ποσο σιγουρος εισαι??
παντως τα 16/65 απο 8ν και το 14/60 απο xsi Που λεμε ειναι 1000% με μικρα πλανητικα. δε ξερω το 16.63 του 16ν τι ειναι αλλα δεν εχω δει και κανεναν να βαζει τετοιο σε 206 για το σαζμαν του xsi σου πρωτον το οδηγουσε παππους και δευτερον θα αφησω το παπι να κανει σχολιο για τη χυτρα και τη κουταλα της για το 13/59 ξεχνας οτι εχουμε ντιζελακια...δε κανουμε το σταυρο μας να περασει τις 5 για να ξυπνησει... επισης επειδη ολοι βαζουν 50αρι λαστιχο σε συνδιασμο με 13.59 παει πολυ μακρυα για ταξιδι η βαλιτσα.... το κοντο κορωνοπηνιο δεν ειναι πανακεια...οι σχεσεις ναι για θυμισε μου τι εχει το δικο σου το παλιο? φιλε το κορωνοπηνιο του 16ν ραλλυ ειναι ελαχιστα πιο κοντο απο εμας...δεν αξιζει. αν ειναι βαλε 16.65 απο 8ν |
volvos έγραψε: |
molis ρωτησα αργυρη
13/59 και 16/65 ηταν οτι σου κατσει υπηρχε ραλλυ και με μεγαλα και με μικρα πλανητικα... αρα εχουμε και οι δυο δικιο μεγαλομαθη επισης το 13/59 ειναι θεοκοντο και πρεπει να εισαι κανιβαλος και ολη τη μερα στα βουνα ... οτι και να λες. εκτος και αν εχεις κοφτη στις 8 οπως μερικοι μερικοι... το παιδι αν προσεξεσ ΕΧΕΙ ΜΑΜΑ 206 ΜΕ 6300 ΚΟΦΤΗ Υ.Γ.το σαζμαν σου συμφωνα με το παπι ειναι σα να ανακατεβεις σουπα με σπασμενη κουταλα....αρα μη το ψαχνεις. η γνωμη σου απλα δε μας κανει υ.γ.2. τελικα το πουλοβερ μου εσυ το εχεις? |
Steve έγραψε: |
Μισό λίγο γιατί θα καραφλιάσω:
Αν το 206 1.6 16v ΔΕΝ έχει 16/65, τότε εγώ, τί διάολο έχω? |
plaketokofths έγραψε: |
esy εχεις 16/65 τα 1.6 16V έχουν 17/64 |
volvos έγραψε: |
επιμενω...εχω δει ραλλυ 8ν 1.6 με 16/65 και μικρα πλανητικα
τωρα για λεπτομεριες δε γνωριζω αλλα.... εγω με μοτερ ασχολουμαι |
Touristas έγραψε: |
Δεν είναι όλα με το μεγάλα γρανάζια μην επιμένετε.
Επίσης για ποιους πλαστικούς σταυρούς ….. δεν πιστεύω να εννοείς σταυρό την πλαστική θήκη που έχουν τα μικρά γρανάζια. Εγώ στο 205 που ήταν 1000cc είχα βάλει κιβώτιο από 106 rallye 16V χωρίς να αλλάξω ημιαξώνια και φόραγε τα μικρά γρανάζια. |
volvos έγραψε: |
eipes Κατι λεφο?
αει μαθε σερφ |
Pughell έγραψε: |
Να διευκρινησω οτι εννοω οτι δεν παιζει να ηταν εργοστασιακο το κιβωτιο.
Μπορει να ειδε ο Πανος 16/65 με μικρα πλανητικα αλλα ειναι κατι πολυ συνηθισμενο που φορανε παρα πολλα 14αρια μοτερ απλα τα τοποθετει το εργοστασιο με τις ανοιχτες σχεσεις. |
Pughell έγραψε: |
Βασικα οι ταχυτητες αλλαζουν καπως ευκολοτερα αλλα μην φανταστεις οτι γινεται και σειριακο.
Απλα επειδη ειναι πιο κοντα οι σχεσεις(σαν κλιμακωση) για αυτο και σε καποιες περιπτωσεις μπαινουν πιο ευκολα. Κατα τα αλλα,το σασμαν απο το 16v Rallye αυτουσιο δεν ξερω κατα ποσο θα σε βολεψει καθως αλλα 206 ειναι με κορωνοπηνιο 3,77 και αλλα με 4,06. Αν εχεις 3,77 θα κανει πολυ καλη δουλεια και η διαφορα θα ειναι πολυ μεγαλη αν ομως εχεις 4,06 και βαλεις σασμαν απο 16v 106 τοτε θα ειναι σχεδον το ιδιο απλα σε καθε αλλαγη θα σου ριχνει λιγοτερες στροφες. Δεν μπερδευτηκες,ε; Οσο για κωνικα γραναζια,κλπ,αστο καλυτερα... |
Παράθεση: |
τα πραγματικα ειναι σχεδον 4% λιγοτερα απο αυτα που λεει ο υπολογιστης,για καθε σχεση.
|
Παράθεση: |
Αφαιρωντας το 4% θα δειτε ποσα χιλιομετρα σας δινει το σασμαν του 206 με ραλλισιες σχεσεις και το μαμα διαφορικο του 206 3,77. |
Παράθεση: |
Αν καποιος θελει να δει ποσα χιλιομετρα θα εχει με ραλλισιο σασμαν απλα αντικαθιστα την τελικη σχεση μεταδοσης με 4,067 και βλεπει ποσα χιλιομετρα θα εχει με ραλλισιο σασμαν(με -4% εννοειται,για σωστη ενδειξη). |
Παράθεση: |
Μιλάς μόνο για το αξονάκι με τα γρανάζια της 1η,2η..κλπ..εεε? |
sps έγραψε: |
Εγω παντως ειχα την εντυπωση οτι και το 206 και το 106 εχουν ιδιο σασμαν στις σχεσεις δλδ. |
volvos έγραψε: |
ΕΓΩ 14/60 ειχα....και λεω να ξαναεχω απο μεθαυριο
και ηταν μια χαρα... παντως πιο κοντο οντως καταντα ανουσιο... |
Pughell έγραψε: |
Δυστυχως δεν εχω προχειρα τα νουμερα των "ανοιχτων" σχεσεων και ο κωλουπολογιστης τα εχει λαθος...
Λοιπον,με εξαιρεση την 1η που και στα "ανοιχτα" αλλα και στα "κλειστα" σετ ειναι ιδια(3,45),ολες οι υπολοιπες διαφοροποιουνται... Αυτο που θυμαμαι απ'εξω ειναι οτι τα "ανοιχτα" σετ εχουν 5η 0,756 ενω τα "κλειστα" 0,854. Οι σχεσεις που εβαλε ο Αργυρης για το 206 δεν ξερω που σκ**α αποσκοπουν καθως προσφατα ανοιξαμε σασμαν απο 206 GTi κυκλοφοριας του 2005 και ειχε μεσα τις "ανοιχτες" με Κ/Π 4,06. "Κλειστη" κλιμακωση δεν μου εχει τυχει ποτε σε 206,απλα κραταω μια επιφυλαξη για τις σπορ εκδοσεις με το 14αρι 16v μοτερ. |
Pughell έγραψε: |
απλα κραταω μια επιφυλαξη για τις σπορ εκδοσεις με το 14αρι 16v μοτερ. |
Steve έγραψε: | ||
Έχεις και εσύ 16/65 ή επειδή είσαι 5θυρος έχεις άλλο...? |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε: |
Μπορει καποιος να μου πει τη σασμαν ειναι αυτο που βγαζει αυτα τα χιλιομετρα σε αυτες τις στροφες; Υποτηθεται οτι το σασμαν ειναι απο 16ν saxo του 2002! Λογικα πρεπει να εχει καμια αλλαγμενη κορωνα; |
plaketokofths έγραψε: | ||||
Λυπάμαι για την καθυστέρηση αλλά λόγω απουσίας τώρα το ειδα. Ναι έχω κι εγω 16/65 (από μαμά...) απλά με τα 3θυρα εχω αλλές σχέσεις μετάδοσης. |
Touristas έγραψε: |
Σχέσεις 2061.4 16V
Λάστιχο 185/65/14 1η 12Χ41 2η 21Χ38 3η 32Χ41 4η 40Χ39 5η 43Χ33 Διαφορικό 16Χ65 |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε: |
Μπορει καποιος να μου πει τη σασμαν ειναι αυτο που βγαζει αυτα τα χιλιομετρα σε αυτες τις στροφες; Υποτηθεται οτι το σασμαν ειναι απο 16ν saxo του 2002! Λογικα πρεπει να εχει καμια αλλαγμενη κορωνα; |
plaketokofths έγραψε: |
σε εμένα τα πράγματα εχουν ως εξής... βέβαια κόφτη εχω ακριβώς στις 6428 για την ΑΚΡΙΒΕΙΑ! για τα γραναζάκια τώρα στα 5θυρα dynamic4 οπως το δικο μου ισχύει απ' όσο ξέρω κι εγώ το... |
Pughell έγραψε: |
Ξαναλεω! -4% Ο υπολογιστης εχει αποκλιση απο τα πραγματικα. |
Touristas έγραψε: |
Σχέσεις 106 rallye
1η 12Χ41 2η 20Χ39 3η 28Χ38 4η 37Χ39 5η 41Χ35 Διαφορικό 16Χ63 και 16Χ65 Σχέσεις 206 ΝFU 1.6 16V 1η 12Χ41 2η 20Χ39 3η 30Χ41 4η 37Χ39 5η 41Χ35 Διαφορικό 17Χ64 Αυτά και κάντε τις πράξεις |
sps έγραψε: |
To νεο 207 1.4 95 ps που προκειται να κυκλοφορησει, φοραει 13/61 δλδ 4,69!
Αραγε μπαινει αυτο στα 106/206? Αν ναι ισως να ειναι μια καλη λυση αντι για το γνωστο 4,53(και παντα για αγωνιστικη χρηση) |
volvos έγραψε: | ||
για να επανελοθουμε.... συμφωνα με αυτο και αν εχει δικιο ο αργυρης που τυχαινει να δουλευει σε πεζο..... τα 106-206 εχουν ιδιες σχεσεις.... αρα ποιος ξαναρωταω ο λογος να βαλει καποιος σαζμαν απο 106 σε 206 και οχι ενα απλο κορωνοπηνιο? |
volvos έγραψε: |
οτι λεει ο τιτλος ή καποιο παρεμφερες σε τελικη μεταδοση (π.χ 13/59)
σε οσο καλυτερη κατασταση γινεται. |
volvos έγραψε: |
το 14/60 με το 13/59 εχουν 6%διαφορα....
ΤΕΛΟΣ. |
Steve έγραψε: |
Εσύ ρε 8v, είχες ίδιες σχέσεις με το 16v? |
volvos έγραψε: |
το 14/60 με το 13/59 εχουν 6%διαφορα....
ΤΕΛΟΣ. |
Lef205 έγραψε: |
Βαλε 13/59 ρε να εχει νευρο το αυτοκινητο! |
kanelj έγραψε: | ||
Ποιο ειναι 16v? Ποιος ειπε οτι ειχα ιδιες σχεσεις?!? |
volvos έγραψε: |
....
και ναι μεν το μοτερ τραβαει αξιοπρεπως μεσσαιες αλλα δεν σκαβει... |
volvos έγραψε: |
οσο πιο πολυ δυναμη εχει ενα αμαξι τοσο λιγοτερο κοντο κ/π χρειαζεται. |
volvos έγραψε: |
επισης λευτερη δε μπορω να καταλαβω που διαφωνεις σε αυτα που λεω? ή γιατι σου φαινονται εξωγηινα? εσυ στο παλιο ραλλυ ειχες 13/59. τωρα τι εχεις? η τελικη σχεση μεταδοσης ειναι ιδια ή οχι με παλια?δηλαδη με 5η παλι τα ιδια χλμ δε βγαζεις? εχει καμια σχεση με παλιο σαζμαν το νεο σε αποδοση? αρα που κολλαει το σχεσατο και το 17/64 με εμας? |
volvos έγραψε: |
AN ME OLA AYTA ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΘΕΩΡΕΙΣ ΟΤΙ ΓΕΝΙΚΕΥΩ τοτε εχουμε προβλημα επικοινωνιας. |
volvos έγραψε: |
...ζητω ο apλ. |
volvos έγραψε: |
οσο πιο πολυ δυναμη εχει ενα αμαξι τοσο λιγοτερο κοντο κ/π χρειζεται. |
volvos έγραψε: |
το 13/59 βασικα το φοβαμαι καθως ελεω και αλλαγης σε 50αρι προφιλ θα βρεθω σχεδον 10% πιο κοντος απο τωρα.
αρα εκει που 2α ειναι 90+ και 4η 130+ θα βρεθω 80+ και 120- αυτο δε πολυβολευει τρελλα στους δρομους που κινουμαι αφου με βλεπω να αναγκαζομαι να εχω περισσοτερο 3η και ναι μεν το μοτερ τραβαει αξιοπρεπως μεσσαιες αλλα δεν σκαβει... συν οτι η 5η θα κοντυνει αρκετα για να καταλαβετε. ακρατα-αθηνα με 129 χλμ/ωρα μεση ωριαια στο τριπ και το κρουζ συνεχεια στα 130-170 να παιζω εκαψε 7.5 |
volvos έγραψε: |
... μιλαμε βεβαια για κοντρες και μεχρι τα πολλα και οχι ανοιγματα εν κινησει μια μια ταχυτητα ή σε αναβαση.
δηλαδη μη πεσετε να με φατε οτι λεω μαλ***ες. ναι οκ εχει διαφορα σε ρεπριζ και βουνο μεγαλη το κοντο αλλα δεν ειναι και τοσο συγκλονιστικο το θεμα οπως το παρουσιαζουν καποιοι οτι μεταμορφωνεται το αμαξι και ξεμπαζωνει... |
volvos έγραψε: |
ΔΕ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΚΟΝΤΡΑ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ 0-400 re stelio...
ουτε για δεκατα... εδω μιλαμε να ανοιγεις απο ρολλαριστες ως τα 180... |
volvos έγραψε: |
ναι με μαμα κοφτη οντως το 16-65 ειναι τελειο.
Eπειδη εχω δει πολλα σαζμαν απο τη στιγμη που ανεβαζεις κοφτη 7000+ το 14/60 γινεται μονοδρομος καθως εχεις οτι με το 16-65 σε μαμα κοφτη... |
volvos έγραψε: |
επισης με το 14/60 και τη μακρυα 5η ειχα στη 5η ενα κλικ παραπανω χλμ απο οτι μαμα το αμαξι με αποτελεσμα τα ταξιδια να ειναι ακομα πιο μεγαλη απολαυση αφου η 5η μετατρεποταν σε οβερνταιβ και ειχες 4η μεχρι τα 180 να πυροβολεις |
Παράθεση: |
ναι με μαμα κοφτη οντως το 16-65 ειναι τελειο |
papadoc έγραψε: |
Για να μην πω καμιά π@π@ρι@ κατά λάθος,το 13/61 από ποιο μοντέλο είναι ? |
PASALIMANI έγραψε: | ||
|
RoadRunner122 έγραψε: |
Για δες εδώ |
Κώδικας: |
12 / 59 4.92 peugeot sport 13 / 61 4.69 307 1.6 16v 13 / 59 4.54 106 rallye 1.3, 207 1.6 16v 14 / 60 4.29 106 xsi 1.4, 206 1.1, 307 cc 2.0 180 16 / 65 4.06 106 rallye 1.6 8v, 206 1.4 8v/16v, 307 cc 2.0 16 / 63 3.94 106 rallye 1.6 16v - 1.1 XN/XR, 206 2.0 RC, 207 RC? 17 / 64 3.76 106 1.4 XT, 206 1.6 8v/16v - 1.4 Hdi ? / ? 3.59 206 1.6 Hdi, 1.9 D |
crazybill έγραψε: |
Παιδιά ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις.
Η αλήθεια είναι πως προσανατολιζόμουν για το 17*64 γιατί είναι εύκολο να το βρεις , το ίδιο δεν φοράνε και τα 307 1,6 ? Το θέλω για να φτιάξω κάπως οικονομικά ένα σασμάν για τούρμπο. Σε συνδυασμό με μαμά σχέσεις από rallye δεν θα είναι ένα μακρύ σασμάν? Το οποίο με σύνεση στο ξεκίνημα θα με βοηθήσει να απλώσω την όποια δύναμη καταφέρω να βγάλω? |
crazybill έγραψε: |
Παιδιά ευχαριστώ και πάλι για τις πληροφορίες!
Να ρωτήσω το ΜΑ σασμάν από το ΜΑς πώς το ξεχωρίζεις? |
crazybill έγραψε: |
Δηλαδή να φανταστώ πως βλέποντάς το απ'εξω δεν μπορούμε να καταλάβουμε ε?
Τα γρανάζια των ταχυτήτων έχουν τα ίδια δόντια σε αριθμό? |
crazybill έγραψε: |
Φίλε γιώργο σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου...Ελπίζω πως τις επόμενες μέρες αν όλα πάνε καλά θα ξεκινήσω την σύνθεση των πραγμάτων και θα σου πω πως πάει! |
volvos έγραψε: |
nikolaki μη το ψαχνεις θα παρεις με 750ευρω την αλλη βδομαδα αν τελικα μου κρατησει η ασφαλεια το αμαξι
το μπλοκε μου με ραμμενο το 13/59 και τη 5η πακετο ολα και θα ησυχασεις... με κοφτη 7500 τελειωνεις τη 4η στα 170...ε δε πειραζει μετα τα 170 ας μας περνανε |
Sinanai έγραψε: |
Κακά τα ψέματα, το να συνδυάσεις τον "τόπο" του προφίλ σου ( = Πύργος-Αθήνα), με την "υπογραφή" σου ( = Κυνηγώντας τα Saxoralla...), είναι δύσκολο. Με την έννοια ότι το μεν πρώτο υπονοεί ταξίδια και το δεύτερο κόντρες. Η πιο συμβιβαστική λύση, που ικανοποιεί αμφότερες τις απαιτήσεις, μάλλον δείχνει να είναι αυτή που σου είπε ο Τάκης, ή, εν πάσει περιπτώσει, ένα σασμάν σαν το δικό του. Το 16/65 θα σε βοηθήσει να "αρπάξει" λίγο παραπάνω, το μοτέρ, αλλά σε καμία περίπτωση δε θα σε κάνει βασιλιά της κόντρας. Το 14/60 κυμαίνεται πιο προς την "κόντρα"¨αλλά και πάλι, είναι μάλλον ημίμετρο. Αν θες σώνει και ντε και στα δύο το αυτοκίνητο να αποδίδει τα μέγιστα (αλλά με μια μικρή υποχώρηση του κομματιού ταξίδι, λόγω κοντών σχέσεων, πλην της 5ης) αυτή είναι η λύση. |
MEMsound έγραψε: |
το βημα των 205/45-16 δεν ειναι τοσο το πρόβλημα οσο το βαρος και οι αντιστασεις τους (τριβες σε αερα και ασφαλτο)
τι το θελετε ρε το 205 σε 1600 αμαξι??? τελος πάντων η διαφορα 205/45-16 με 195/45-15 ειναι 6,2% αρα (με βαση οτιεγραψε ο στελιος) με 13/59 την μακρια 5η και 205/45-16 τα 120km/h θα τα εχει ~3500rpm ενω με 14/60 στις ~3300rpm |
Steve έγραψε: |
Ραλλοέκεντρα δε φοράς ωρέ;
Στα μαμά σημάδια τα έχω εγώ πάντως και είμαι κομπλέ! |
sps έγραψε: |
ναι αλλα πρεπει να εχει κανει μλκια ο μηχανικος και να εχει πειραξει τον εισαγωγης! |
sps έγραψε: |
ναι αλλα πρεπει να εχει κανει μλκια ο μηχανικος και να εχει πειραξει τον εισαγωγης! |
volvos έγραψε: |
5η μου ειναι ενα κλικ πιο μακρυα απο τη μαμα σας.... |
MEMsound έγραψε: |
κουμπωστε κι ενα quaife μαζι!!! |
Pughell έγραψε: |
16/65 ακομα και με 195/50/15,δεν βγαζει με καμια Παναγια 29,5 χλμ/1000 στροφες. |
volvos έγραψε: |
σπυρο μετα τις 7 δε λαχανιαζει απλα ειναι τραπεζι η δυναμη ως κοφτη |
sps έγραψε: | ||
και πως γινεται να εχω 4000 και λιγο κατω απο 120? |
Πάνος έγραψε: |
Ποτε θα βαλουμε κρουζ; |
volvos έγραψε: |
to gps τραμπαριφα δε εχει αποκλιση
αν εχει θεμα ειναι οπως και εμενα δικο μου που χανει το στρφομετρο 200σαλ... |
Pughell έγραψε: |
Σε κοντρακηδες,απειρες... |
Pughell έγραψε: |
Δεν χρειαζεται τοσο μεγαλες(σε μηκος) κολλησεις για να μπορει να τις βγαλει ευκολα μετα,αν χρειαστει...
Μπορεις να κανεις 4 σταυρωτες με 1-2 cm μηκος η καθε μια. Απλα εκει που θα κολλησετε,"σκαψτε" λιγο και μετα πονταρετε... Η "σκαμμενη" επιφανεια αντεχει παραπανω στα καθετα φορτια. |
nikolas206gti έγραψε: |
Είναι ότι καλύτερο έχω κάνει στο 206 από τότε που το πήρα. Με το 14/60 το αμαξι σκοτώνει
Υ.Γ. Προσεχως κοντρες με σαξοραλλα |
volvos έγραψε: |
προφανως απλωνει και λογω ελαστικου αλλα ποιος ο λογος να βαλεις 205 λαστιχο σε αμαξι που κανει κοντρες???????????????????? |
Steve έγραψε: |
... διάσταση ελαστικού (205/45/16... Παναγία μου!) |
MEMsound έγραψε: | ||
|
nikos 206cc έγραψε: |
Για να μπει ενα Κ/Π 14/60 με μακρια 5η τι εργατικα περιπου θελει? |
nikos 206cc έγραψε: |
Oχι μια χαρα ειναι το σαζμαν μου
Απλα σκεφτομαι να κοτσαρω σκετο ενα ΚΠ να ξυπνησει λιγο ακομα εδιτ:Υπαρχει καποια επιπλεον καταπονηση σε σαζμαν ή οπουδηποτε με την παραπανω βελτιωση? Καπου εδω νομιζω ειχα διαβασει οτι μελανιαζει το μοτερ πιο ευκολα |
nikos 206cc έγραψε: |
Δεν θα σας πω ψεματα δεν γνωριζω τι παιζει με ραλλοσχεσεις που λετε κλπ και επιδη ειμαι κακο παιδι δεν καθησα να διαβασω τι και πως
Το τουτου θα δουλευει οπως δουλευει και τωρα,χαλλλλαρα... Μονο σε κανα ανοιγμα και σε καμια ωραια διαδρομη θα το ζοριζω.. Με τις κλειστες κλπ σχεσεις που λετε εχει καμια διαφορα? Εχω 116.000 χλμ Το ταξιδι το θελω ανετο ομως και ετσι που ειναι η βενζινη και οικονομικο...γι αυτο και η μακρια 5η.. Λετε να παω σε λιγο πιο μακρυ(16/65)? Δεν λεω οτι θα περαστει σιγουρα,αλλα η ιδεα μου μπηκε |
Sinanai έγραψε: |
Καταρχήν, εφόσον έχεις τόσα χλμ, εννοείται ότι θα αλλάξεις επί τη ευκαιρία και δίσκο πλατό κτλ. Είναι ζήτημα πιστεύω 5-10 χιλιάδων χλμ να εμφανίσει φθορά ο δίσκος σου, φυσικά με την προϋπόθεση ότι δεν έχει ξαναλλαχτεί. Άρα είναι κρίμα μετά να ξαναπληρώνεις. Ή, κάνε αυτό που κάνω κι εγώ πάρε ένα Κ/Π κ περίμενε όταν χρειαστεί να αλλάξεις δίσκο, να τα κάνεις όλα μαζί. Για μένα, με τη χρήση που κάνω/κάνουμε το 14/60 είναι ίσως too much. με το 16/65 αποκτά ίσα ίσα ένα νεύρο παραπάνω, που ούτε κουραστικό είναι, από παόψη στροφών μοτέρ, ούτε τπτ. και εννοείται ότι δεν παίζει κανένα πρόβλημα για το μοτέρ. |
volvos έγραψε: |
140 gia k/p εργασια μου φαινονται λιγα αφου πρεπει να λυσεις ολο το σαζμαν νικολακη
τοσα παιρνουν για αλλαγη συμπλεκτη μονο |
nikolas206gti έγραψε: |
Υ.Γ. Σκεψου τα παραπανω χωρις να λαβεις υποψην σου οτι ειμαι καμμενος κοντρακιας |
ΜΕΜsound έγραψε: |
ΑΦΟΥ ΤΟ ΠΟΥΛΑΣ |
nikolas206gti έγραψε: |
Και εγω ετσι ελεγα για 16/65 αλλα ευτυχως που δεν το εβαλα επανω |
MEMsound έγραψε: |
το 1600αρι 206 με 16/65 ειναι καλητερο απο μαμα (17/64) παντου... |
MEMsound έγραψε: |
εκτος ισως απο εθνικη αν σωνει καλα θες να ταξιδευεις με 150km/h (που δεν εχει κανενα νοημα νομιζω) |
Steve έγραψε: | ||
|
Pughell έγραψε: |
14/60 με μακρια 5η.
Σχεδον 115 χλμ στις 3500 με 195/50/15,στροφες που ξεκιναει και το ωφελιμο φασμα ροπης του μοτερ. Αν μαλιστα εχεις ακομα μεγαλυτερα λαστιχα,ακομα καλυτερα... |
Pughell έγραψε: |
14/60 με μακρια 5η.
Σχεδον 115 χλμ στις 3500 με 195/50/15,στροφες που ξεκιναει και το ωφελιμο φασμα ροπης του μοτερ. Αν μαλιστα εχεις ακομα μεγαλυτερα λαστιχα,ακομα καλυτερα... |
Steve έγραψε: |
Αν είναι τόσο μικρή η διαφορά με την μακρυά 5η σε σχέση με το 16/65 (110 χ.α.ω. και 3.500 έχω τώρα), την βάψαμε |
Pugobios έγραψε: |
Εισαι σιγουρος γιαυτο στελιο?κοντερ τοσα λεει κι εμενα αλλα το gps εχει αλλη γνωμη 9 χλμ λιγοτερα |
Pughell έγραψε: |
Οποτε στην περιπτωση του 206,δεδομενου οτι δεν εχουμε ραλλοεισαγωγη ή εισαγωγη C2,θα επελεγα 14/60,κλειστες σχεσεις και μακρια 5η για ανετο ταξιδι.
Ετσι και αλλιως το 16/65 ειναι αρκετα μακρυ οταν συνδυαζεται με 195/50/15 ή ακομα μεγαλυτερο τροχο οποτε δεν εχει και νοημα η αλλαγη... Ιδιαιτερα με τις μακριες σχεσεις,ουτε καν συζητηση. |
volvos έγραψε: |
αν θελετε πιο ολ αραουντ χρηση αναγκαστικα 14.60
16-65 με μαμα 5η ειναι η πιο γελοια και αχρηστη επιλογη για αυτο το αμαξι |
volvos έγραψε: |
βασικα ειναι και θεμα πικ και κοφτη που λεει στελιος...
με το 14.60 και πρωτο σταδιο που τ6ο αμαξι δουλευει καλα ως 6 και απλα κραταγε ως 7 δυναημη ημουν οκ αλλα και παλι οριακα μεσα στο road to hell και γενικα κλειστα στροφιλικια ημουν 2α και πατημενες εβαζα 3η αλλα ψιλοδαγκωνομουν αφου δεν ενιωθα οτι το μοτερ εχει δυναμη να με κρατησει αν το χασω καπου οταν ανεβηκα δυναμη και κραταγα 6-7.5δυναμη εβαλα και το 13.59 και βρηκα την ανασταση. ειχα δυναμη ΠΑΝΤΟΥ 2ες-3ες ημουν παντου τερμα και πολλες φορες ξεψαρωνα και εβαζα και 4η. μιλαμε για διαδρομες μερκουρη στυλ που το να βαζεις 4η στα κατφορικα θελει χοντρο καλο στον εγκεφαλο ειδικα αν δεν εχεις αλογα-φρενα. ακομα θυμαμαι και τρεμω να χασιμο με 4η που βρεθηκαμε καθετα με τον αλεκουκο μεσα στο road to hell και το μαλ**α να φωναζει ααα εισαι χερας. ουτε που ενιωσε πως περασε διπλα μας το δρεπανι αυτο με 14.60 απλα δε το κανεις. κρατας τη 3η και οσο παει..... επισης εθνικη το 13.59 με μακρυα 5η και 195-50 μου βγαζε ακριβως τα ιδια με μαμα σαζμαν και 195-55 λαστιχο. ΒΕΒΑΙΑ ΚΟΝΤΡΕΣ ΤΟ ΕΙΧΕ ΠΝΙΞΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ αφου δεν απλωνες με τη καμια. μονη βολικη κοντρα με το 13.59 ηταν 2ες με 4000σαλ και να ελπιζεις οτι ο αλλος ειναι τελειως εκτος ευρους... οποτε αν θελετε βουνο 13/59 κλειστες και 195-50 ειναι απλα μονοδρομος αυτο βεβαια αν εχετε κοφτη πανω απο 7 αν θελετε πιο ολ αραουντ χρηση αναγκαστικα 14.60 16-65 με μαμα 5η ειναι η πιο γελοια και αχρηστη επιλογη για αυτο το αμαξι |
nikos 206cc έγραψε: | ||
Bασικα αυτο φοβαμαι και δεν σκεφτομαι το 16/65...μην δωσω τσαμπα λεφτα και δω οτι η βελτιωση ειναι μηδαμινη Για ανοιγμα απ'οτι καταλαβα το 14/60 ειναι μονοδρομος καθως πιο πανω δεν κανεις πολλα πραγματα και με πιο κοντο τελειωνεις γρηγορα |
nikolas206gti έγραψε: |
Τι να οδηγησει του Σταυρου ρε μπουφο ? Αφου ο πυραυλος του σταυρου φοραει 15αρια και ο νικος φοραει 16αρια. ΜΕΓΑΑΑΑΑΑΑΑΑΛΗ διαφορα |
sps έγραψε: |
Παντως εγω δε συμφωνω, οτι το 16-65 ειναι γελοια επιλογη!
Καταρχην σε σχεση με μαμα κ/π επιτελους δεν κρεμαει η 5η και επιτελους κανεις προσπεραση χωρις να κατεβασεις σε 4η. Και αυτο για μενα ειναι ηδη ενας λογος. Το μοτερ στη μορφη που ειναι τωρα, μετα τις 6800 δεν παει, αντε 7000, οποτε σε αυτες τις στροφες μια χαρα καθεται και το 16-65. Και φυσικα μιλαμε για μια all around χρηση, οχι με εξειδικευμενα κριτηρια τυπου road to hell. |
sps έγραψε: |
Παντως εγω δε συμφωνω, οτι το 16-65 ειναι γελοια επιλογη!
Καταρχην σε σχεση με μαμα κ/π επιτελους δεν κρεμαει η 5η και επιτελους κανεις προσπεραση χωρις να κατεβασεις σε 4η. Και αυτο για μενα ειναι ηδη ενας λογος. Το μοτερ στη μορφη που ειναι τωρα, μετα τις 6800 δεν παει, αντε 7000, οποτε σε αυτες τις στροφες μια χαρα καθεται και το 16-65. Και φυσικα μιλαμε για μια all around χρηση, οχι με εξειδικευμενα κριτηρια τυπου road to hell. |
volvos έγραψε: |
νικολα κατι δε κανεις καλα...δεν ειναι μονο 10χλμ διαφορα το 17/64 με το 14/60
64/17=3,74 60/14=4,28 120χλμ *3,74/4,28= |
sps έγραψε: |
Παντως εγω δε συμφωνω, οτι το 16-65 ειναι γελοια επιλογη!
Καταρχην σε σχεση με μαμα κ/π επιτελους δεν κρεμαει η 5η και επιτελους κανεις προσπεραση χωρις να κατεβασεις σε 4η. Και αυτο για μενα ειναι ηδη ενας λογος. Το μοτερ στη μορφη που ειναι τωρα, μετα τις 6800 δεν παει, αντε 7000, οποτε σε αυτες τις στροφες μια χαρα καθεται και το 16-65. Και φυσικα μιλαμε για μια all around χρηση, οχι με εξειδικευμενα κριτηρια τυπου road to hell. |
MEMsound έγραψε: |
το θεμα ειναι να ξερετε ΤΙ θελετε να κανετε
και ΤΙ κανει το καθε πραγμα |
RoadRunner122 έγραψε: |
Κι επειδή πολύ το φιλοσοφίσαμε, πάρε μιά απόφαση βάσει της χρήσης που κάνεις στ'αμάξι. Ότι κ να σου λέμε, δεν έχει νόημα αν δεν ξέρεις ΕΣΥ τι θες. |
Κώδικας: |
Κωδικός 2333.32 ΓΡΑΝΑΖΙ ΧΡΟΝΙΣΜ 5EME 41DTS (41X35)
Κωδικός 2338.53 ΓΡΑΝΑΖ ΔΙΑΦΟΡΙΚ 5EME 35DTS (41X35) |
volvos έγραψε: |
τωρα ειμαι με μαμα κ/π |
volvos έγραψε: |
αλλα απο λαθος εχω παλι μακρυα 5η αλλου τυπου η οποια βγαζει αδιανοητα νουμερα....4000σαλ 155. 2500σαλ 100!!! |
volvos έγραψε: |
κι ομως ταξιδι αθηνα χωριο και πισω ενω με παλιο εκαψα 6.3-6.4 τωρα με το νεο εκαψα 6.5 |
Steve έγραψε: | ||
Περί cruise control, μπας και καταφέρω να το ενεργοποιήσω,
Βάσει αρ. πλαισίου και από το 1.6 και από το 1.4 που είχα, η 5η τους είναι
Η μακρυά 5η είναι η 44/35 (2344.E2) και η 47/35 (2344.F2) που μπαίνουν και στα ΜΑ, ή ... γα** το στανιό, δε βρίσκω το κωδικό της μακρυάς 5ης για το 14/60 |
sps έγραψε: |
Σταυρο που μπορουμε να παραγγειλουμε το 47Χ35 και ποσο κοστιζει?
Edit: Φανταζομαι τα αποτελεσματα τα εβγαλες με 4.06 κ/π |
volvos έγραψε: |
ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΥΡΙΟΙ
επειδη την εφαγα ασχημα αφου ειχα χασει μαμα 5η στα ΜΑ μας υπαρχουν δυο τυποι πηνιων ενα που πιανει με ασφαλεια η 5η και ενα που πιανει βιδωτη σε γενικες γραμμες τα δικα μας (206 1.6) ειναι ολα με ασφαλεια. τα πιο παλια ειναι ολα βιδωτα... εμενα 13/59-14.60 ηταν βιδωτα. πιθανο και το 16/65 να ειναι βιδωτο... οποτε σταυρο πρωτα κοιτας τι πηνιο εχεις στο 16/65 και μετα τι ειδους 5η θες. μιλαμε για σπαζοκεφαλια α ρε πο**τη* αλεξη ετοιμα τα πηρες ολα μασημενη τροφη με 2 5ες μια μεγαρα και μια σερρες |
Pughell έγραψε: |
Κανενα 200αρι περιπου. |
Pughell έγραψε: |
Επιπροσθετα σε αυτα που αναφερει ο Πανος,εκτος απο την διαφορα στα πηνια,υπαρχουν 5ες με πιο μεγαλο παχος γραναζιου,ασχετα με τον τροπο ασφαλισης(παξιμαδι ή ασφαλεια),οποτε προσεξτε μην την αγορασετε και την βαλετε....υποθετο. |
Pugobios έγραψε: |
μονο που 14/60 με 15αρια και 50αρι προφιλ δεν το λες κοντο... |
Pugobios έγραψε: |
τοτε βαλε 13/59...το μακρυ θα σε βοηθησει μονο απο σταση και στο χαζοσπινιαρισμα στις ρεπριζ ομως θα το λατρεψεις το κοντο... |
XSive έγραψε: |
Το 14/60 με μακριά 5η τί χλμ βγάζει στις 4000στρ ξέρουμε; Υπάρχει και πιο μακριά 5η από την συνηθισμένη; Κι ας κρεμαει, δεν με ενδιαφέρει, για χαλαρό ταξίδι την θέλω. |
volvos έγραψε: |
ναι 17-64 |
dimisboukis έγραψε: |
Ρε παιδια ποια κ/π παιρνει ακριβως το 206 1.6 χωρις την αλλαγη της 5ης?Ειχα παρει να βαλω ενα 14/60(απο ενα μελος του club)αλλα ο μαστορας ειπε οτι δεν ταιριαζε το πηνιο λογο 5ης.Εκεινο ειχε βιδωτη ενω εμενα τσαμπωτη με ασφαλεια η το αναποδο δεν θυμαμαι...Ε δεν ασχοληθηκα αλλο και το παρατησα.Επειδη ομως μου κολλησε τωρα να αλλαξω κ/π αλλα οχι 5η ποιο μπορω να βαλω?Να γινει δηλαδη μονο η αλλαγη κορωνας,πλανητικων και πηνιου χωρις αλλαγη 5ης? |
alfasud έγραψε: |
Πως το τσεκαρουμε αυτο; Με τον κωδικο; |